Haussa olisi vuonna 1985 ilmestynyt Välikaton Feetun tonttulevy (kannessa muistaakseni Mauri Kunnaksen kuvitus). Löytyykö tätä enää keneltäkään? Kelpaa äänitetty c-kasetti, mp3, ihan mikä vaan. Kiitos!
Välikaton Feetun tonttulevy
13
2589
Vastaukset
- yks kottarainen
vinyyli on edelleen tallessa.
- yks kottarainen
levyllä otahan yhteyttä sähköpostilla os. [email protected] niin voidaan neuvotella asiasta. Lähden viikoksi reissuun, mutta sen jälkeen voin vaikka nauhottaa levyn sulle.
- cd::näkin
Löytys multakin vinyyli, josta olen itte tehnyt CD:n tietokoneella. Se on tietysti helppoa sitte muuntaa mp3:ksi.
Kiva levy se on !
Jos tarttet viel niin jätä joku jatkoviesti tähän.- Hensu
Hei vaan,
haluaisin myöskin tehdä bisnestä tähän levyyn liittyen, ostaisin cd:n, jos löytyy. - Tiinulii
Moi, mulla on tuo kasetilla mutta runsaan soitannan vuoksi alkaa äänenlaatu jo olla aika heikko. Sinä jolla on se tietokoneella, pystyisitkö lähettämää sen sähköpostiin tai mesen kautta?
- lillukka07
Olisin kiinnostunut Tonttulevystä cd:nä. Kulukorvaukset kyllä maksan! Ota yheyttä yv:nä.
- ääiti
Vieläkö löytyy kyseinen levy kopioitavaksi?
- lillukka07
Siis poltettu versio käy minulle. Eihän alkuperäistä ole cd:nä olemassakaan. Laita viestiä [email protected] jos viitsit polttaa sen.
Jos suinkin vain on mahdollista haluaisin sen cd:lle tai sähköpostiin, saan sen itsekin laitettua cd:lle, jos on helpompi sillä tavoin. Korvauksen maksan kyllä jos haluat.
- papu86
Hei, minuakin kiinnostaisi tuo levy joko cd:nä tai mp3:sena tietokoneella. Jos joku vielä vastaa tähän, niin s-posti: [email protected]
- Tonttu4321
Jos et vielä ole mistään löytänyt ja satut vielä tätä katsomaan, niin tuolta löytyy CD.
http://www.recordshopx.com/artist/v_a/valikaton_feetun_tonttulevy/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341038- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774