Haussa olisi vuonna 1985 ilmestynyt Välikaton Feetun tonttulevy (kannessa muistaakseni Mauri Kunnaksen kuvitus). Löytyykö tätä enää keneltäkään? Kelpaa äänitetty c-kasetti, mp3, ihan mikä vaan. Kiitos!
Välikaton Feetun tonttulevy
13
2560
Vastaukset
- yks kottarainen
vinyyli on edelleen tallessa.
- yks kottarainen
levyllä otahan yhteyttä sähköpostilla os. [email protected] niin voidaan neuvotella asiasta. Lähden viikoksi reissuun, mutta sen jälkeen voin vaikka nauhottaa levyn sulle.
- cd::näkin
Löytys multakin vinyyli, josta olen itte tehnyt CD:n tietokoneella. Se on tietysti helppoa sitte muuntaa mp3:ksi.
Kiva levy se on !
Jos tarttet viel niin jätä joku jatkoviesti tähän.- Hensu
Hei vaan,
haluaisin myöskin tehdä bisnestä tähän levyyn liittyen, ostaisin cd:n, jos löytyy. - Tiinulii
Moi, mulla on tuo kasetilla mutta runsaan soitannan vuoksi alkaa äänenlaatu jo olla aika heikko. Sinä jolla on se tietokoneella, pystyisitkö lähettämää sen sähköpostiin tai mesen kautta?
- lillukka07
Olisin kiinnostunut Tonttulevystä cd:nä. Kulukorvaukset kyllä maksan! Ota yheyttä yv:nä.
- ääiti
Vieläkö löytyy kyseinen levy kopioitavaksi?
- lillukka07
Siis poltettu versio käy minulle. Eihän alkuperäistä ole cd:nä olemassakaan. Laita viestiä [email protected] jos viitsit polttaa sen.
Jos suinkin vain on mahdollista haluaisin sen cd:lle tai sähköpostiin, saan sen itsekin laitettua cd:lle, jos on helpompi sillä tavoin. Korvauksen maksan kyllä jos haluat.
- papu86
Hei, minuakin kiinnostaisi tuo levy joko cd:nä tai mp3:sena tietokoneella. Jos joku vielä vastaa tähän, niin s-posti: [email protected]
- Tonttu4321
Jos et vielä ole mistään löytänyt ja satut vielä tätä katsomaan, niin tuolta löytyy CD.
http://www.recordshopx.com/artist/v_a/valikaton_feetun_tonttulevy/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019