Haussa olisi vuonna 1985 ilmestynyt Välikaton Feetun tonttulevy (kannessa muistaakseni Mauri Kunnaksen kuvitus). Löytyykö tätä enää keneltäkään? Kelpaa äänitetty c-kasetti, mp3, ihan mikä vaan. Kiitos!
Välikaton Feetun tonttulevy
13
2625
Vastaukset
- yks kottarainen
vinyyli on edelleen tallessa.
- yks kottarainen
levyllä otahan yhteyttä sähköpostilla os. [email protected] niin voidaan neuvotella asiasta. Lähden viikoksi reissuun, mutta sen jälkeen voin vaikka nauhottaa levyn sulle.
- cd::näkin
Löytys multakin vinyyli, josta olen itte tehnyt CD:n tietokoneella. Se on tietysti helppoa sitte muuntaa mp3:ksi.
Kiva levy se on !
Jos tarttet viel niin jätä joku jatkoviesti tähän.- Hensu
Hei vaan,
haluaisin myöskin tehdä bisnestä tähän levyyn liittyen, ostaisin cd:n, jos löytyy. - Tiinulii
Moi, mulla on tuo kasetilla mutta runsaan soitannan vuoksi alkaa äänenlaatu jo olla aika heikko. Sinä jolla on se tietokoneella, pystyisitkö lähettämää sen sähköpostiin tai mesen kautta?
- lillukka07
Olisin kiinnostunut Tonttulevystä cd:nä. Kulukorvaukset kyllä maksan! Ota yheyttä yv:nä.
- ääiti
Vieläkö löytyy kyseinen levy kopioitavaksi?
- lillukka07
Siis poltettu versio käy minulle. Eihän alkuperäistä ole cd:nä olemassakaan. Laita viestiä [email protected] jos viitsit polttaa sen.
Jos suinkin vain on mahdollista haluaisin sen cd:lle tai sähköpostiin, saan sen itsekin laitettua cd:lle, jos on helpompi sillä tavoin. Korvauksen maksan kyllä jos haluat.
- papu86
Hei, minuakin kiinnostaisi tuo levy joko cd:nä tai mp3:sena tietokoneella. Jos joku vielä vastaa tähän, niin s-posti: [email protected]
- Tonttu4321
Jos et vielä ole mistään löytänyt ja satut vielä tätä katsomaan, niin tuolta löytyy CD.
http://www.recordshopx.com/artist/v_a/valikaton_feetun_tonttulevy/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467555
- 334173
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402329
- 442302
- 162266