HobbyHall boikottiin.

Asiakaspalvelu taitaa

toimia vain ruotsinkielellä.

16

7017

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole mitään Hobby Hallista tilannut, mutta jos kerrankin Suomessa saa palvelua ruotsinkielellä, periaatteessa kannatan näitä firmoja, vaikka itse suomeksi voinkin asiat hoitaa, mutta monet ystäväni ja tuttavani eivät siihen pysty.Eli Hobby Hall saa tuosta hyvästa uuden asiakkaan.

      • kielikysymys ole

        vaan omistajat euron kuvat silmissä eivät halua panostaa asiakaspalveluun, vaan säästävät ja säästävät.... asiakkaan puhelinlaskut kasvaa ja pinna kiristyy. Ihmeellistä, että näiden postimyyntifirmojen ja muidenkin tilausfirmojen myyntipuhelin toimii loistavasti. Sen jälkeen mitään palvelua ei olekaan. Ajat ovat muuttuneet. Olen HobbyHallin monivuotinen kanta-asiakas. Tilannut tuotteita tämän tästä. Kun olen viimeisimmät ostot selvittänyt, en halua kuulla puljusta mitään.


      • tulikivenkatkuisen kirjeen
        kielikysymys ole kirjoitti:

        vaan omistajat euron kuvat silmissä eivät halua panostaa asiakaspalveluun, vaan säästävät ja säästävät.... asiakkaan puhelinlaskut kasvaa ja pinna kiristyy. Ihmeellistä, että näiden postimyyntifirmojen ja muidenkin tilausfirmojen myyntipuhelin toimii loistavasti. Sen jälkeen mitään palvelua ei olekaan. Ajat ovat muuttuneet. Olen HobbyHallin monivuotinen kanta-asiakas. Tilannut tuotteita tämän tästä. Kun olen viimeisimmät ostot selvittänyt, en halua kuulla puljusta mitään.

        asiakaspalvelupäällikölle,sain vastaukseksi ALLEKIRJOITTAMATTOMAN viestin,jossa syytettiin tietokonetta virheestä.
        En ikinä enää...ja kerron kaikille tutuillekin miten huonosti siellä kohdellaan asiakasta!
        Palauttaisin jos ei olis niin suuri vaiva!
        Käteisosto,ja pah sanon mie.


      • kaikille on jo selvää
        tulikivenkatkuisen kirjeen kirjoitti:

        asiakaspalvelupäällikölle,sain vastaukseksi ALLEKIRJOITTAMATTOMAN viestin,jossa syytettiin tietokonetta virheestä.
        En ikinä enää...ja kerron kaikille tutuillekin miten huonosti siellä kohdellaan asiakasta!
        Palauttaisin jos ei olis niin suuri vaiva!
        Käteisosto,ja pah sanon mie.

        ettei tietokone tee itse mitään, vaan vain sen, mitä koneeseen ohjelmoidaan.


      • kannattaa tehdä
        tulikivenkatkuisen kirjeen kirjoitti:

        asiakaspalvelupäällikölle,sain vastaukseksi ALLEKIRJOITTAMATTOMAN viestin,jossa syytettiin tietokonetta virheestä.
        En ikinä enää...ja kerron kaikille tutuillekin miten huonosti siellä kohdellaan asiakasta!
        Palauttaisin jos ei olis niin suuri vaiva!
        Käteisosto,ja pah sanon mie.

        BOIKOTOIKAA MOISTA


      • polkuope

        Minä en osta mistään kaupasta, jossa tuputetaan ruotsia. Esim Halpa-Halli on boikotissa. Yököttää tuo ruotsalaisten hemmottelu..


      • pakkoruotsi pois
        polkuope kirjoitti:

        Minä en osta mistään kaupasta, jossa tuputetaan ruotsia. Esim Halpa-Halli on boikotissa. Yököttää tuo ruotsalaisten hemmottelu..

        Pakkoruotsi pois ja kauppahan on muutenkin tosi huono kaikin puolin,boikottiin vaan


      • boikotoikaa
        pakkoruotsi pois kirjoitti:

        Pakkoruotsi pois ja kauppahan on muutenkin tosi huono kaikin puolin,boikottiin vaan

        Kyllä pakkoruotsista täytyy päästä eroon , boikotoikaa


      • pakkoruotsi pois
        boikotoikaa kirjoitti:

        Kyllä pakkoruotsista täytyy päästä eroon , boikotoikaa

        näin on


      • Ei ruotsia
        polkuope kirjoitti:

        Minä en osta mistään kaupasta, jossa tuputetaan ruotsia. Esim Halpa-Halli on boikotissa. Yököttää tuo ruotsalaisten hemmottelu..

        Pakkoruotsi pois


    • boikotissa

      Stockmann-konserni, johon kuuluvat myös Hobby Hall ja Seppälä, on ollut boikotissa jo monta vuotta. Syy tähän on se, että Stockmannin tuotoilla tuetaan ruotsinkielisten säätiöiden toimintaa. Näiden säätiöiden säännöissä sanotaan muun muassa ettei varoja saa käyttää minkään suomenkielisen toiminnan hyväksi ja tarvittaessa varat on siirrettävä turvaan Ruotsiin!

      Helsingin Forum-kauppakeskuksen tuotoilla katettiin sanomalahti Huvudstadsbladetin tappiot kun veronmaksajien maksama lehdistötuki ei ihan riittänyt. Forum on boikotissa myös.

      • Ainakaan Turun Stockalla kaikki myyjät eivät edes osaa ruotsia. Valitettavasti.


      • pitäs?
        ahvennainen kirjoitti:

        Ainakaan Turun Stockalla kaikki myyjät eivät edes osaa ruotsia. Valitettavasti.

        Eiks se kauppa oo Suomessa eikä Ruotsissa? Ai niin, Åbussa on paljon ruotsinkielisiä. Varmaan joku nelkyt prossaa asukkaista.


      • juttu-
        pitäs? kirjoitti:

        Eiks se kauppa oo Suomessa eikä Ruotsissa? Ai niin, Åbussa on paljon ruotsinkielisiä. Varmaan joku nelkyt prossaa asukkaista.

        pitäisiköhän nyt myydä Stockmannin osakkeet pois, jos se kerta on ollut jo monta vuotta boikotissa?

        Mitä sitten jos joku ruotsinkielinen (hui!) säätiö sattuu omistamaan pienen siivun stokkan osakkeita? osta itsekin, niin sinäkin saat osan tuotosta taskuusi.

        viesti suunnattu ketjun ekoille viesteille.


      • Stokkimanni
        pitäs? kirjoitti:

        Eiks se kauppa oo Suomessa eikä Ruotsissa? Ai niin, Åbussa on paljon ruotsinkielisiä. Varmaan joku nelkyt prossaa asukkaista.

        Turun asukkaista muutama prossa on ruotsinkielisiä..


      • työtön ja perheenäiti
        Stokkimanni kirjoitti:

        Turun asukkaista muutama prossa on ruotsinkielisiä..

        varmastikin perää edellisissä viesteissä, haluaisin vain tietää, mikä muu yritys suomessa kun Hobby Hall tarjoaa mahdollisuuden maksaa osamaksulla, jos luottotiedot ovat ok, mutta ei ole työpaikaa, silloinhan sitä vaihtoehtoa eniten tarvitsee, Yritäpä esim. hankkia televisio vaikkapa Mustasta Pörssistä,osamaksulla, miten käy, kun ilmoitat, ettei sinulla ole työtä?? (tämä m.p oli vain todella esimerkki, jos minulla väärä tieto, korjaattehan!!??
        Ja jos tv ei niin tärkeä, niin ainakin pesukone taiesim- pölynimuri on tarpeellinen, kaikki eivät saa edes sitä sosiaalitukeakaan näihin hankintoihin!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      66
      5187
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      54
      3451
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      147
      2577
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2106
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      87
      1774
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1257
    7. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1229
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1182
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      90
      1179
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1126
    Aihe