Miehet saunassa!

Danskuu

Mitä miehet tekee saunassa keskenään?

Mistä miehet puhuvat keskenään saunassa?

Kyllä mä tiiän mitä naiset tekee tyttöjen sauna illois, mut entä miehet? Laittaako miehetki naamioita naamaa ja jalkahoitoja. Jutteleeko miehetki miehistä ja muusta vastaavasta.

Semmoista rupesin miettii taas, kun lainasin saunavuoroni muutamalle miehelle.

17

2338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rerioeuueiuweour

      puhutaan kaikesta muusta paitsi sellaisesta, joka voisi aiheuttaa kiusallisen stondiksen.

      • Danskuu

        mitä ne tekee? Pudottelevat suihkussa saippuanpalasia vaiko????


      • rerioeuueiuweour
        Danskuu kirjoitti:

        mitä ne tekee? Pudottelevat suihkussa saippuanpalasia vaiko????

        ollaan rentoutumassa eikä mitään tekemässä (paitsi hörppimässä olutta).


      • Danskuu...ei jaksa kirjautuu
        rerioeuueiuweour kirjoitti:

        ollaan rentoutumassa eikä mitään tekemässä (paitsi hörppimässä olutta).

        kuulostaa tosi tylsältä.


      • rerioeuueiuweour
        Danskuu...ei jaksa kirjautuu kirjoitti:

        kuulostaa tosi tylsältä.

        en vain uskalla paljastaa totuutta.


    • Danskuu

      että lähen nukkumaan, kun kuitenki tartteis aamulla herätäki :))

    • la.ra

      kilpaa.

      Mä oon ollut mukana. Hävisin.

      • Danskuu...viel

        mekin tehtii kakruina veljien ja serkkujen kanssa sillei ja sit kilpailtii kuka pissii pisimälle ja must se oli epistä, kun mä aina hävisin, kun pojil oli etumatkaa, mut öitä


      • eräs lauteilta.

        Mutta sun pierut haisi pahimmalta.


      • la.ra
        eräs lauteilta. kirjoitti:

        Mutta sun pierut haisi pahimmalta.

        siksi mä en koskaan voittanut.

        Jos ihan rehellisiä ollaan, niin en mä edes osallistunut.


    • yleensä juodaan vaan kaljaa ja jauhetaan kakkaa. Jos ollaan miesporukalla saunassa niin silloin ollaan 99% todennäköisyydellä muutenkin maistilla ja silloin sitä tulee jauhettua samaa kakaa lauteilla mitä muutenkin kaljoissa, naiset, viina, raha ja paska työ.

    • todellakaan

      ...mitään kovin mystistä tapahdu. Syvää hiljaisuutta. Satunnaista ähinää ja puhinaa. Joskus joku saattaa örähtää jotain tyyliin "saatana kun se tamu meni tippumaan uefa cupin karsinnoissa" tai "pitäis vaihtaa mazdaan öljyt, kohta tulee taas kymppitonni täyteen"

      Eli ei tosiaankaan mitään semmoista mikä esim. teitä naisia kiinnostaisi.

    • Haba.

      Viimeksi kun mä olin saunassa, niin juteltiin musiikista ja jokapäiväisistä asioista. Ei me mitään naamioita pistetty ja jalkahoitoja tehty...heh

    • läpi..

      koeajoraportteja ;)

    • miehen vaisto.

      Silloin kun miehet menevät keskenään saunaan niin tapahtuu armotonta panemista.

    • <Mies29>

      Yleensä puhutaan vähän työasioista, naisista, urheilusta, maailman menosta ,taloudesta ja ylipäätänsä ihan kaikesta mikä nyt sattuu kyseistä porukkaa kiinnostamaan. Mahdollisesti juoruil...levitetään hyödyllistä taustainformaatiota kavereista.

      Ja tietenkin juodaan kaljaa ja ollaan hilpeällä päällä.

    • Danskuu

      että olen vähän pettynyt, koska ei tullut yhtään kunnon paljastuksia miesten välisestä ystävyydestä saunaillois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1717
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1288
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1179
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      195
      940
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      898
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      51
      792
    7. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      69
      778
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      725
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      650
    Aihe