Sä annat voiman

sanoja kaivataan

Mistä löytyy sanat "Sä annat voiman" (Joshua Grobanin You raise me up) kappaleeseen? Reijo Ikonen laulaa kappaleen, sanat levyllä Yksin rakkaus? Mistä löytyy?? ON kiire, häät tulossa. Jhelppiä!!

6

9815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juki

      Sanat löytyvät Reijo Ikosen levyltä ja levyjä myy Kristillinen Kirjakauppa, Sörnäisten rantatiellä, Helsinki. Mielestäni Reijo Ikosen levyllä olevat sanat ovat ehkä paremmat kuin Kari Tapion, jonka levyltä saat toisen suomennoksen. Itse laulan Saalem-temppelissä, Näkinkuja 3, kyseisen biisin duona 2-äänisesti tiistaina klo 19. Tuu kuuntelee!

      • Nimetön

        Kiitos avusta, sain jo sanat, mutta yksi kohta minua niissä mietityttää; saamissani sanoissa kertosäkeessä lauletaan: "Vahva oon mä silloin kun sä kannat," mutta olen itse kuullut Reijo Ikosen laulavan saman kohdan sanoin: "Mä vahva oon VAIN SILLOIN kun sä kannat." Pieni ero, mutta merkittävä. Mitä arvelet? Onko ainoastaan laulajan oikeutta muuttaa sanoja? Ja kuka on tehnyt kappaleen suomennoksen? Ikonen itsekö? Kuuntelemaan en valitettavasti pääse; asun Pohjanmaalla.


      • Juki
        Nimetön kirjoitti:

        Kiitos avusta, sain jo sanat, mutta yksi kohta minua niissä mietityttää; saamissani sanoissa kertosäkeessä lauletaan: "Vahva oon mä silloin kun sä kannat," mutta olen itse kuullut Reijo Ikosen laulavan saman kohdan sanoin: "Mä vahva oon VAIN SILLOIN kun sä kannat." Pieni ero, mutta merkittävä. Mitä arvelet? Onko ainoastaan laulajan oikeutta muuttaa sanoja? Ja kuka on tehnyt kappaleen suomennoksen? Ikonen itsekö? Kuuntelemaan en valitettavasti pääse; asun Pohjanmaalla.

        Nuoteissani asia ilmaistaan: "Vahva oon mä silloin kun sä kannat." Tämä käännös noudattelee mielestäni alkuperäistä tekstiä "I am strong when I am on your shoulders". Lienee tarpeetonta korostaa "vain silloin", kyllä ajatus tulee riittävästi yllämainitusta käännöksestä.


      • sä annat voiman sana
        Juki kirjoitti:

        Nuoteissani asia ilmaistaan: "Vahva oon mä silloin kun sä kannat." Tämä käännös noudattelee mielestäni alkuperäistä tekstiä "I am strong when I am on your shoulders". Lienee tarpeetonta korostaa "vain silloin", kyllä ajatus tulee riittävästi yllämainitusta käännöksestä.

        > SÄ ANNAT VOIMAN
        >
        >
        > 1. Kun olo tyhjä sisimpääni vaivaa, kun huolet painaa mieltä hämärtää, kun silloin vain mä hiljaisena oottaa kätesi kosketusta
        > lempeää.
        > 2.Sä annat voiman nousta yli vuorten. Sä voiman annat alla myrskysään. Vahva oon mä silloin, kun sä kannat ja rohkaiset mua jälleen elämään.
        >
        > 3. Ei elämä voi olla ilman tuskaa, tää sydän lyö vain suurta ikävää. Kun silloin saavut vierelleni hiljaa voin ikuisuuteen nähdä valoisaan.
        >
        > 4. Sä annat voiman nousta yli vuorten. Sä voiman annat alla myrskysään. Vahva oon mä silloin, kun sä kannat ja rohkaiset mua jälleen elämään. : /
        > ja rohkaiset jälleen elämään


      • Vänersborgare

        5. Suo mulle uusi puhdas henki Herran,mun sydämmeeni valos loistamaan.Sun voimallas mä jaksan kotiin asti ja laulaa laulun kauneimman mä saan.Sä annat......................


    • kuorolainen2

      Kuka on tehnyt tekstin suomalaiset sanat?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe