Hei, oiskos kellään kokemusta BioSculpturen kynistä - vahvistuksesta tai pidennyksistä? Tekeekö niitä joku muu pääkaupunkiseudulla kuin Hesan keskustassa Eteläisellä Hesperiankadulla? Oisko hintatietoja?
BioSculpture
31
10264
Vastaukset
- mutta mitä
...sellasta vaan, että olen saanut joskus asiakkaan, jolla ainakin piti olla BS rakennekynnet, mutta oli kyllä kummaa materiaalia, vähän kumimaista ja kellertävää, ei läpinäkyvää. Ja todella huonosti tehdyt, ei minkäänlaista viimeistelyä, kuin pottupellot....
- tea234
Myyrmannissa Nicekauneus salonki tekee Biosculpture geelillä. Itse ne sanoo että tekee vain oman kynnen päälle vahvistuksia eikä tipillä. En tiedä sen tarkemmin. Kerran kysyin sieltä geelikynsien huoltoa ja sanoivat että ei pysyty jatkamaan Biosculpture geelillä, pitää laitta akryyliä...
- Biosculpturellakin
tea234 kirjoitti:
Myyrmannissa Nicekauneus salonki tekee Biosculpture geelillä. Itse ne sanoo että tekee vain oman kynnen päälle vahvistuksia eikä tipillä. En tiedä sen tarkemmin. Kerran kysyin sieltä geelikynsien huoltoa ja sanoivat että ei pysyty jatkamaan Biosculpture geelillä, pitää laitta akryyliä...
ainakin siellä Hesperiankadulla,jos eivät sit kaikki kyseistä ainetta käyttävät vaan tee?Itsellä on huonoa kokemusta tekijöistä,jotka tekevät useammalla eri tuotteella,mut varmaan on osaaviakin.
- Biosculpturen geelilläkin
tea234 kirjoitti:
ainakin siellä Hesperiankadulla,jos eivät sit kaikki kyseistä ainetta käyttävät vaan tee?Itsellä on huonoa kokemusta tekijöistä,jotka tekevät useammalla eri tuotteella,mut varmaan on osaaviakin.
- BS asiakas
Miksi käyttää Bio Sculpture Geeliä?
Bio Sculpture Geeli täyttää odotukset.
Terveellisempi vaihtoehto: ei pölyä, ei hajuja, ei kaasuja.
Kynnet ovat vahvistushoidon avulla taipuisia, mutta kuitenkin vahvoja ja kestäviä.
Ei vahingoita luonnollisia kynsiä.
Ohut ja luonnollisen näköinen.
Ei ole huokoinen eikä aiheuta kynsisientä.
Pysyvä kynsiväri - valittavana 51 eri väriä.- en olis uskonut
Ei täyttänyt nykyisen asiakkaani odotuksia, eikä korjaaminenkaan ollut kivaa. Kummaa töhnää.
Ei ollut ohut. Paksu ja epäaidon näköinen kyllä oli ja kuin kynsiselluliittia, pahkuroita täynnä. Uskon, että värejä on paljon; sinne mahtunee tämä oranssinenkin. Irtoilivat viikon jälkeen sieltä täältä. Ja asiakkaalle oli sanottu, että vain erikois-kynsilakat merkiltään BS käyvät näille kynsille. Oli ostanutkin kalliita lakkoja kaksi.
Mikäs rakennekynsi muuten varsinaisesti aiheuttaa kynsisientä??? Tai vahingoittaa luonnonkynttä? - kaikkia..
.. geelejä markkinoidaan, mikä tekisi BioSculpturesta erityisen?
Kaikki kynnet pölyävät viilattaessa.
Mikään geeli ei haise.
Kaikki rakennekynnet vapauttavat ilmaan kaasumaisessa olomuodossa olevia aineosia, muuten ne eivät kovettuisi; kaasut eivät ole sen haitallisempia kuin esim. kynsilakoissa.
Mitkään rakennekynsiaineet eivät vahingoita luonnon kynsiä (poislukien nestemäinen MMA, joka on länsimaissa kielletty).
Kaikilla rakennekynsimenetelmillä ja -merkeillä saa ohuet ja luonnolliset kynnet jos osaa tehdä.
Mikään rakennekynsimateriaali ei aiheuta kynsisientä.
Yllättävän monella merkillä on värillisiä geelejä! Eikä värillä geelaus ole pysyvä vaan kasvaa pois. Lakkaus pysyy rakennekynnen päällä loistavasti niin pitkään kunnes on aika täyttää juurikasvu, mikä on lakalla helpompaa ja halvempaa =asiakasystävällisempää kuin geelillä. - zaranax
kaikkia.. kirjoitti:
.. geelejä markkinoidaan, mikä tekisi BioSculpturesta erityisen?
Kaikki kynnet pölyävät viilattaessa.
Mikään geeli ei haise.
Kaikki rakennekynnet vapauttavat ilmaan kaasumaisessa olomuodossa olevia aineosia, muuten ne eivät kovettuisi; kaasut eivät ole sen haitallisempia kuin esim. kynsilakoissa.
Mitkään rakennekynsiaineet eivät vahingoita luonnon kynsiä (poislukien nestemäinen MMA, joka on länsimaissa kielletty).
Kaikilla rakennekynsimenetelmillä ja -merkeillä saa ohuet ja luonnolliset kynnet jos osaa tehdä.
Mikään rakennekynsimateriaali ei aiheuta kynsisientä.
Yllättävän monella merkillä on värillisiä geelejä! Eikä värillä geelaus ole pysyvä vaan kasvaa pois. Lakkaus pysyy rakennekynnen päällä loistavasti niin pitkään kunnes on aika täyttää juurikasvu, mikä on lakalla helpompaa ja halvempaa =asiakasystävällisempää kuin geelillä.Sen oranssisen oli vaan tarkoitus olla se luonnollinen sävy.... Kai se sitten jollain silmällä onkin.
Värilliset geelit ajaa kyllä asiaansa joissain kohdin. Ja niitä voi itsekin tehdä vaikka sen 52:nenkin värin:D
Olen pitänyt BS:a jonain laatumerkkinä, mutta kuka tietää mitä purkeissa oikeasti on ollutkaan...
Ja niinhän se totta on, että kaikkia geelejä markkinoidaan joten kuten tuolleen... Mikä merkki kertoo olevansa myrkytön(?) ja mikä erityisen ystävällinen luonnon kynnelle, tai sitten (kuten eräällä nettisivulla oli mainittu) eräs merkki oli "maailman johtavin" geelimerkki, heh. Ja sitten nää primer -vapaat...ja sellaset geelit, ettei tarvitse mitään taitoja tekemiseen, tulossa varmaan jotain automaatti- tai nanomolekylaarisiakin geelejä, jotka hyppää putelista iteksiin kynnelle kyytiin....
Suomineito on hirveän rakastunut brändeihin, kysellään tietyn merkkisiä kynsiä jne. En oikein tiedä voiko rakennekynnet olla ainakaan pelkästään jonkun merkkiset. Enempihän tuo niistä taidoista ja tekijästä kiinni minkälaista saa.
Onko muuten tullut MMA:ta vastaan kellekään? Tai siis sillä pilattuja kynsiä paremminkin. Luulen, että ainakin yksi paikka pääkaupunkiseudulla on ottanut valikoimiinsa senkin merkkiset extreme-kynnelit..... - NYT VÄHÄN
zaranax kirjoitti:
Sen oranssisen oli vaan tarkoitus olla se luonnollinen sävy.... Kai se sitten jollain silmällä onkin.
Värilliset geelit ajaa kyllä asiaansa joissain kohdin. Ja niitä voi itsekin tehdä vaikka sen 52:nenkin värin:D
Olen pitänyt BS:a jonain laatumerkkinä, mutta kuka tietää mitä purkeissa oikeasti on ollutkaan...
Ja niinhän se totta on, että kaikkia geelejä markkinoidaan joten kuten tuolleen... Mikä merkki kertoo olevansa myrkytön(?) ja mikä erityisen ystävällinen luonnon kynnelle, tai sitten (kuten eräällä nettisivulla oli mainittu) eräs merkki oli "maailman johtavin" geelimerkki, heh. Ja sitten nää primer -vapaat...ja sellaset geelit, ettei tarvitse mitään taitoja tekemiseen, tulossa varmaan jotain automaatti- tai nanomolekylaarisiakin geelejä, jotka hyppää putelista iteksiin kynnelle kyytiin....
Suomineito on hirveän rakastunut brändeihin, kysellään tietyn merkkisiä kynsiä jne. En oikein tiedä voiko rakennekynnet olla ainakaan pelkästään jonkun merkkiset. Enempihän tuo niistä taidoista ja tekijästä kiinni minkälaista saa.
Onko muuten tullut MMA:ta vastaan kellekään? Tai siis sillä pilattuja kynsiä paremminkin. Luulen, että ainakin yksi paikka pääkaupunkiseudulla on ottanut valikoimiinsa senkin merkkiset extreme-kynnelit........ettei vaan tule syyte tästäkin :D :D
- Moby
zaranax kirjoitti:
Sen oranssisen oli vaan tarkoitus olla se luonnollinen sävy.... Kai se sitten jollain silmällä onkin.
Onko muuten tullut MMA:ta vastaan kellekään? Tai siis sillä pilattuja kynsiä paremminkin. Luulen, että ainakin yksi paikka pääkaupunkiseudulla on ottanut valikoimiinsa senkin merkkiset extreme-kynnelit.....Mulla on kerran käynyt akryylikynsien poistossa asiakas, jolta niitä ei meinannut sitten millään saada irti. Oli meinaan niin kovaa viilattavaa että ennemmin olis hionu kivenmurikasta timantin.. :D (siis viilaan aina pinnan karheaksi ennen liotusta, jos en tiedä millä ja miten on kynnet tehty). Ja liottaa sai melkein tunnin, eikä siltikään lähteny kokonaan!
Ne ei kyllä ollutkaan Suomessa tehty, hän oli laitattanut ne jossain kaukoidässä, muistaakseni Thaimaassa. - AP2
Moby kirjoitti:
Mulla on kerran käynyt akryylikynsien poistossa asiakas, jolta niitä ei meinannut sitten millään saada irti. Oli meinaan niin kovaa viilattavaa että ennemmin olis hionu kivenmurikasta timantin.. :D (siis viilaan aina pinnan karheaksi ennen liotusta, jos en tiedä millä ja miten on kynnet tehty). Ja liottaa sai melkein tunnin, eikä siltikään lähteny kokonaan!
Ne ei kyllä ollutkaan Suomessa tehty, hän oli laitattanut ne jossain kaukoidässä, muistaakseni Thaimaassa.Kun MMA:ta on käytetty tulee kynnestä todella kova, sitä ei ihan käsin tosiaan viilailla. Sillä saa tehtyä nopsaan kynnet, mutta ovat sitten niin kovat, etteivät siis jousta yhtään. Kun sellaiset kynnet tölväisee väärään rakoon lähtee siinä koko omakin kynsi.
MMA:n kiinnittyvyys on kuitenkin luonnonkynteen huono, joten se rouhitaan sähköviilalla ihan pilalle alustusvaiheessa, jotta massan saisi kiinni.
Kiinnostaakin missä kunnossa asiakkaasi omat kynnet poiston jälkeen olivat?
MMA:ta on siis akryylikynsien teossa käytettävässä nesteessä (ja onhan sitä hyvin pienissä määrissä monissakin rakennekynsituotteissa, muttei vaaraksi asti). Esimerkiksi jenkeissä se on täysin laiton, mutta ns. NSS -salongit tykkäävät sitä siellä käyttää. Voivat siten tehdä halpoja kynsiä ja nopeasti. Eli virallisia markkinoita tälle nesteelle ei ole.
On todella ikävää kun tämmöiset rantautuu Suomeenkin, olen tavannut. Samoin on ikävää, että ainakin pääkaupunkiseudulla tehdään joissain paikoissa "geelikynsiä", jotka ovat kuitenkin akryylikynnet, lopuksi vain laitetaan yksi geelikerros. Eihän rakennekynsiä entuudestaan tuntematon asiakas voi tietää näistä asioista.
- +Kokemuksia+
Mulla on ollut BS vahvistukset.
Omat kynteni ovat tosi heikot, mutta en kaipaa toisaalta mitään hirmupitkiä vekottimiakaan. Olen ollut ihan tyytyväinen siihen, kun olen ottanut siis omiini geelivahvistuksen. Väritö on ihan jees, sen päälle voi itse vaikka laittaa lakkaa; värillinen taas tietty näkyy helpommin, siis se kun se kasvaaa, mutta jos ostaa saman väristä lakkaa, saa kasvurajaa sillä peittoon.
Totta on, että tuolla ei kynsiä viilata niin kovakouraisesti kuin mitä tehtiin siellä missä aiemmin kävin - olen siis testannut geeli- ja rakennekynsiä muuallakin.- kovakouraisesti
pitäisi viilata muuallakaan. Oletan, että tarkoitit sitä luonnonkynnen kohtelua tässä?
Eikä millään merkillä tarvitse tehdä pitkää kynttä. - +Kokemuksia+
kovakouraisesti kirjoitti:
pitäisi viilata muuallakaan. Oletan, että tarkoitit sitä luonnonkynnen kohtelua tässä?
Eikä millään merkillä tarvitse tehdä pitkää kynttä.Tässähän kysyttiinkin kokemuksia BS kynsistä, joten kerroin vain omistani - kynsistäni ja kokemuksistani. :)
Niin ja sitä piti sanoa, että omat luonnonkynteni ovat säilyneet BS käsittelyssä tosi hyvinä - parempina kuin siellä missä aiemmin kävin.
- Nageli
Halusin pari vuotta sitten kasvattaa kynsiäni häitäni varten ja Biosculpturen avulla onnistuinkin siinä. Kynnet olivat pitkät ja hyväkuntoiset pitkään BS:n käytön jälkeenkin. Olen laittanut BS:t monesti sen jälkeenkin ja ollut aina tyytyväinen lopputulokseen ja kestoon.
- Kestää
Moi!Mielenkiintonen keskustelu täällä on meneillään.Mä otin ekat Biosculpture-kynnet alkukesästä ja oon tykänny tosi paljon.Mun kynnet huolletaan 4 viikon välein ja sillonkin ne on juurikasvua lukuunottamatta ehjät ja hyvässä kunnossa.Kaveri otti ekat pari viikkoa sitten ja kanssa ollu tyytyväinen.
- 3 viikon välein
mutta niin kävin sillonkin kun mulla oli LCN-kynnet.LCN teki omasta kynnestä tosi ohuen ja poltti.Kesti melkein 9kk,et oma kynsi tuli kuntoon.Biosculpture ei polta ja oma kynsi on pysyny hyvänä.Voin kyllä suositella.
- rebbecca
3 viikon välein kirjoitti:
mutta niin kävin sillonkin kun mulla oli LCN-kynnet.LCN teki omasta kynnestä tosi ohuen ja poltti.Kesti melkein 9kk,et oma kynsi tuli kuntoon.Biosculpture ei polta ja oma kynsi on pysyny hyvänä.Voin kyllä suositella.
Itselläni oli nuo kyseiset LCN-kynnet monta kuukautta, 4 viikon välein huollettiin ja kertaakaan ainakaan itselläni ei tuntunut minkäänlaista polttelua eikä kynnet olleet ohuetkaan. Otin ne lisäksi vielä itse pois viilaamalla, oma kynsi oli ihan hyvässä kunnossa, 2 viikon kuluttua oli jo ihan normaalissa kunnossa (hieman omasta viilauksesta tosin kärsi...)
Nykyään pidän noita BS-kynsiä, niihinkin olen ollut erittäin tyytyväinen, mutta itse en huomaa juurikaan eroa noiden kahden merkin välillä, joten eiköhän se johdu ihan tekijästä...
- Omaa harkintaa
Hyvät kynnet.Jokainen voi harkita ja kokeilla itse.Olen huomannut,että kaikista tuotteista on monenlaisia kokemuksia.
- iki-ihastunut
Olen käyttänyt biosculpture-kynsiä nyt noin vuoden verran ja täytyy sanoa, että olen tykännyt hurjasti! En palaisi enää missään nimessä muihin materiaaleihin. Kynnet ovat todella luonnolliset ja pysyvät todella hyvin. Ovat myös paljon joustavammat kuin muut geelimateriaalit. Käykääpä katsomassa www.biosculpture.fi. Malminkartanossa kosmetologi laittaa ainakin äärimmäisellä ammattitaidolla, voin suositella!! Kynnet saavat aina paljon kehuja ulkopuolisilta, koska ne näyttävät niin luonnollisilta ja samalla tyylikkäiltä.
- "tahtoo tuollaiset"
millaiset omat kyntesi ovat olleet, ovatko todella lyhyet? oletko ottanut BioSculpture-menetelmällä pidennyksiä vai pelkän oman kynnen vahvistuksen?
Mistäköhän Malminkartanosta tuo kosmwtologi löytyisi...??? - iki-ihastunut
"tahtoo tuollaiset" kirjoitti:
millaiset omat kyntesi ovat olleet, ovatko todella lyhyet? oletko ottanut BioSculpture-menetelmällä pidennyksiä vai pelkän oman kynnen vahvistuksen?
Mistäköhän Malminkartanosta tuo kosmwtologi löytyisi...???Olen tosiaan tykännyt omista kynsistäni tosi paljon. Ammattini vuoksi en voi pitää hirveän pitkiä kynsiä eli kynteni ovat suht lyhyet. Kasvavat toki 4 viikon huoltovälin aikana, mutta mä leikkailen ja viilailen niitä aina tarpeen mukaan. Biosculpturella ei tietääkseni ole eroa menetelmissä miten kynnet tehdään, otetaanko ne pidennyksenä vai vahvistuksena. Voin toki olla väärässäkin, mutta käsittääkseni nämä geelikynnet tehdään tosiaan aina samoin ja ilman mitään ylimääräisiä klippejä. Jos haluaa pidemmät kynnet reilusti kuin mitä omat sillä hetkellä on, jatke tehdään silkin avulla. Eka kertaa kun olin laittamassa biosculpture kynsiä, olivat omat kynteni toooooosi lyhyet eli silloin käytettiin silkkiä apuna, mutta sen jälkeen ei ole silkkiä tarvittu vaan pelkkä geeli on laitettu ihan vaan oman kynnen päälle. Ja on tosiaan ihan älyttömän luonnollisen näköiset juuri sen vuoksi, kun klippejä ei käytetä. En suostuisi muita menetelmiä enää harkitemaankaan =)
Malminkartanossa tämä paikka on Renginpolku 8:ssa, puh 09-532611. Ajat on kyllä kiven alla valtavan kanta-asiakasmäärän takia ja myös siksi, että kosmetologi ei tee täyttä viikkoa. Mutta kyllä se aika varmasti kuitenkin järjestyy =) Lämpimästi siis suosittelen!!! - kynsijä
"tahtoo tuollaiset" kirjoitti:
Mistäköhän Malminkartanosta tuo kosmwtologi löytyisi...???Bio Sculpturella voi tehdä pidennyksetkin ja samoilla aineilla tehdään, kuin muutenkin kynsiä laitetaan. Ei siis käytetä erillisiä tippejä.
Itse olen jo useita vuosia ollut Bio Sculpturen tyytyväinen asiakas. Näissäkin jutuissa kuitenkin on se, ettei nekään välttämättä kaikille sovi, ruokavaliot ja hormonit sun muut voi asiaan vaikuttaa. Itse olen huomannut, että eri värien pysyvyyksissä on eroja.
Kyllä kai se pysyminen on pitkälti siitäkin kiinni, tekeekö laittaja huolellista työtä. Meillä on täällä ainakin huolellinen kynsiteknikko ja jos jotain irtoaa tai on muuten huonosti, ainakin viikon laittamisen jälkeen on takuu voimassa, eli korjataan veloituksetta. - mm
kynsijä kirjoitti:
Bio Sculpturella voi tehdä pidennyksetkin ja samoilla aineilla tehdään, kuin muutenkin kynsiä laitetaan. Ei siis käytetä erillisiä tippejä.
Itse olen jo useita vuosia ollut Bio Sculpturen tyytyväinen asiakas. Näissäkin jutuissa kuitenkin on se, ettei nekään välttämättä kaikille sovi, ruokavaliot ja hormonit sun muut voi asiaan vaikuttaa. Itse olen huomannut, että eri värien pysyvyyksissä on eroja.
Kyllä kai se pysyminen on pitkälti siitäkin kiinni, tekeekö laittaja huolellista työtä. Meillä on täällä ainakin huolellinen kynsiteknikko ja jos jotain irtoaa tai on muuten huonosti, ainakin viikon laittamisen jälkeen on takuu voimassa, eli korjataan veloituksetta.Mulle ainakin BioSculpture on ainoa vaihtoehto, joka on tullut vastaan, jossa yhdistyy nämä kaikki ominaisuudet, joita vaadin:
Omaa kynttä ei viilata ollenkaan, ei laitossa eikä poistossa
Oma kynsi vahvistuu eikä heikkene pitkässäkään käytössä (itsellä pehmeät liuskottuvat kynnet, jotka ovat vahvat ja paksut, kun geelin ottaa pois.
Kovuusvaihtoehtoja pehmeä-puolikova-kova ja näiden yhdistelmät
Yritys EI KÄYTÄ ELÄINKOKEITA. - mariellaj
mm kirjoitti:
Mulle ainakin BioSculpture on ainoa vaihtoehto, joka on tullut vastaan, jossa yhdistyy nämä kaikki ominaisuudet, joita vaadin:
Oma kynsi vahvistuu eikä heikkene pitkässäkään käytössä (itsellä pehmeät liuskottuvat kynnet, jotka ovat vahvat ja paksut, kun geelin ottaa pois.
Yritys EI KÄYTÄ ELÄINKOKEITA.Ei ole ainoa nesteellä poistettava rakennekynsituote. Professionailsilla on ihan vastaavanlainen ratkaisu, nimeltään Gelinium. Toinen heidän kevyempi geeli on Gellak. Noiden ero on se, että Gelinium poistetaan nesteellä ja geeli on paksumpaa. Gellak taas kynsilakan kiillolla varustettu ohut geeli. Itse tykkään tuosta Gellakista eniten sen kynsilakkamaisen kiillon takia. Professionailsista olen tykännyt sen takia, et siitä sarjasta löytyy parhaiten eri merkeistä erilaisia vaihtoehtoja. Kynsilakat on myös tosi hyviä, ne kuivavat nopeasti ja kestävät pitkään.
- !
mm kirjoitti:
Mulle ainakin BioSculpture on ainoa vaihtoehto, joka on tullut vastaan, jossa yhdistyy nämä kaikki ominaisuudet, joita vaadin:
Yritys EI KÄYTÄ ELÄINKOKEITA.Minulle BioSculpture on ollut loistava ! Sopii kynsilleni ja ovat kestävät. Suosittelen lämpimästi. Myyrmannin NiceKauneus on hyvä paikka käydä laittamassa kynnet :)
- AT
mm kirjoitti:
Yritys EI KÄYTÄ ELÄINKOKEITA.Yritys ei siis käytä eläinkokeita TUOTEKEHITTELYSSÄ. Yritys mainostaa testaavansa tuotteet kliinisesti, mutta se ei tarkoita sitä, että pre-kliiniset kokeet olisivat eläinkokeettomia.
- Sillisalli
Minulla on varpaissa BioSculpturen geelit - laitettu Lapinrinteen hoitolassa - kestävät hyvinä 3-4 viikkoa. Kerran pari kynttä alkoi irtoamaan reunasta jo reilun viikon jälkeen geelauksen laitosta, mutta korjasivat nämä ilmaiseksi! Itse käytän BioSculpturea siksi, että haluan siistit kynnet, mutta en halua että omiin kynsiini jää mitään jälkiä (kuten ymmärtääkseni käy, jos omien kynsien pinta joudutaan viilaamaan "rikki" tai siihen laitetaan tippi). Vähän kallistahan tuo on (65 eur/kerta), mutta ainakin kesällä ihan ehdoton juttu! Ja plussaa on tietysti sekin, että halutessaan geelit voi poistaa itse (ihan tavallisella, asetonia sisältävällä kynsilakanpoistoaineella "liuottamalla").
- 23
"että haluan siistit kynnet, mutta en halua että omiin kynsiini jää mitään jälkiä (kuten ymmärtääkseni käy, jos omien kynsien pinta joudutaan viilaamaan "rikki" tai siihen laitetaan tippi). "
Onko tämä biosculpture mainoskikka? Tai sitten sinulla ei ole oikeastaan asioista mitään tietoa! - amy***
23 kirjoitti:
"että haluan siistit kynnet, mutta en halua että omiin kynsiini jää mitään jälkiä (kuten ymmärtääkseni käy, jos omien kynsien pinta joudutaan viilaamaan "rikki" tai siihen laitetaan tippi). "
Onko tämä biosculpture mainoskikka? Tai sitten sinulla ei ole oikeastaan asioista mitään tietoa!Itse en ole nähnyt ainoitakaan hyvännäköisiä BS-kynsiä (viittaan jatkettuihin kynsiin), olen yrittänyt kovasti sarjan tekijöiden kuvagallerioista etsiä. Kynsissä ei ole ollut mitään muotoa, kaikki muhkuraista tasoa aloittelija. Kuitenkin tekoon menee aikaa tunteja? Olisiko jollakulla näyttää hienoja kuvia tällä tuotteella tehdyistä kynsistä? Ilman sarvia ja hampaita olen liikkeellä, puhtaasta mielenkiinnosta :)
- 16+20
amy*** kirjoitti:
Itse en ole nähnyt ainoitakaan hyvännäköisiä BS-kynsiä (viittaan jatkettuihin kynsiin), olen yrittänyt kovasti sarjan tekijöiden kuvagallerioista etsiä. Kynsissä ei ole ollut mitään muotoa, kaikki muhkuraista tasoa aloittelija. Kuitenkin tekoon menee aikaa tunteja? Olisiko jollakulla näyttää hienoja kuvia tällä tuotteella tehdyistä kynsistä? Ilman sarvia ja hampaita olen liikkeellä, puhtaasta mielenkiinnosta :)
Olen ymmärtänyt, että bc tekniikassa geeli vain levitetään niin kuin kynsilakka. Ei viilata muotoon, jolloin pinta väkisinkin saattaa jäädä epätasaiseksi. Eikä muutenkaan "muotoilla" kynsiä.
Kuvia olen katsonut minäkin.
Voisiko jonku bc kynsien tekijä hieman kertoa tekniikasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve173000Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U481995Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1781848SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,1031784Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin821483- 711026
Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?
Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä200988Martina Aitolehti murtui Erikoisjoukoissa Matias Petäistön käsittelyssä - Tästä oli kyse
Yksi Erikoisjoukot-kauden julkkiskisaajista on yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti. Aitolehti on pärjän11958- 59860
- 18854