oon 19-vuotias ja pakko myöntää etten tiä kellään tän ikäsellä näin selluliittisiä reisiä ja takapuolta. olen laihtunu tässä viimesen puolen vuoden aikana -10kiloo ja nahka on lörpähtäny. miten saisin selluliitin katoamaan ja nahan kiinteytymään? auttakaa...itsetunto ei ole tän asian kanssa kohdallaan :(
selluliittia ja löysää nahkaa
3
1351
Vastaukset
- MimäMimä
Erinlaisia jumppauksia, mitkä kohdistuu takapuoleen ja reisiin.. Uimista ja pyöräilyä suosittelen :)
- joka päivä
KIINTEYTTÄVÄLLÄ rasvalla. sellurasvat voi olla tohon kans ihan ok mut osta mieluummin rasva joka kiinteyttää. sen pitäs napakoittaa ihoa juuri. sit liikuntaa lisää, ja juo paljonpaljon vettä! se auttaa aineenvaihduntaa ja puhdistaa kehoa. ja täyttää vatsaa hieman... ;D
- käy hoitolahoidoissa
esimerkiksi sellaisissa missä imulla käsitellään ihoa ja sellua. Ihan takuulla saat löysän nahan kiinteytymään. Juo lisäksi reilusti vettä että käsittelyissä irronneet kuonat varmasti huuhtoutuvat pois kehosta. Body wrapping on myös tehokas löysän kiinteyttäjä, sarjahoitona otettuna. Yksi kerta ei vielä vaikuta mitään.
Lisäksi kotikonstina liikunta ja ruoka joka ei happamoita elimistöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk306160Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin193244Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521380Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_181335Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231216PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1641183- 1301031
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport441018- 39916
- 145840