Hei! Onko jollakulla kokemusta vatsan alueen tyrän kuroutumisesta? Mulla jo kaksi kertaa korjattu iso arpityrä ja viimeisellä kerralla sinne laitettiin tyräverkko vahvistamaan vatsanpeitteitä. Leikkauksesta on jo kohta 1,5v ja kuitenkin välillä esim. kovemman fyysisen suorituksen jälkeen vatsa on kipuillut vanhan tyrän kohdalta aikatavalla. Olen kovin koetellut vatsaani, mutta vielä en ainakaan ole huomannut siellä sellaista pattia joka sinne on aikaisemmilla kerroilla ilmestynyt. Mutta olen kuitenkin välillä ollut huolissani kipuilusta ja sensemmoisista tuntemuksista. Nyt sitten eilen olin suihkussa ja varpaita pestessäni olin varmaan jotenkin "hassussa" asennossa niin vatsaani iski juuri entisen tyrän kohdalle aivan mieletön kipu! En saanut itseäni suoristettua pystyasentoon vaan kumartuneena ollessani painoin kovasti kädellä vatsaani ja yritin pikkuhiljaa suoristaa itseäni sihkuseinää vasten. Mielettömän kovaa kipua kesti n. 5 min. jonka jälkeen kipu alkoi pikkuhiljaa helpottaa, mutta vieläkin vatsa on aran tuntuinen. Siitä kivusta tuli ihan mieleen että suoli olisi jäänyt puristukseen ja jotenkin kiertynyt. Nyt olen sitten kovasti pohtinut että voisiko mulla taas olla jokin pieni tyrän alku josta suoli oli puskenut läpi ja vähän kuroutunut? Olisin kiitollinen jos joku jolla näin on käynyt kertoisi omista kokemuksistaan sillä nyt pähkäilen että pitäisikö minun taas mennä lääkäriin ja pelottaa jos jälleen kerran joudun leikkaukseen. Sen kyllä olen huomannut ettei vatsa koskaan enää ole samanlainen/tuntuinen kuin ennen leikkausta!
vatsatyrän kuroutuminen
tyrätär
0
1053
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913