Miksi mies ei voi puhua eroon johtaneista syistä ja suhteestamme. Sanoo, selvittävänsä kriisinsä itse. Miten suhde voisi enää ikinä toimia, jos heti ongelmien ilmettyä suljetaan toinen osapuoli ulkopuolelle?
Miksi ei voi puhua!
7
1156
Vastaukset
- jättäjänä?
Niin siis kumpi puolisko tässä on se jättävä osapuoli, vai oletteko vasta harkitsemassa eroa?
Jos sinä olet se jättäjä, niin on varsin ymmärrettävää, että miehesi ei halua kuulla enempiä jorinoita asiasta. Naisilla tuntuu usein olevan sellainen tapa jättävänä osapuolena, että ollaan vakaasti jättämässä, mutta silti jauhetaan juttua siitä kuinka toinen puolisko on silti niin ja niin upea ja tärkeä ja että toivoo pysyvänsä ystävänä jne. MIKSI KAIKKI TÄMÄ?? Ketä kiinnostaa kuulla ystävyydestä ja tärkeydestä kun kerta ollaan jättämässä?
Jos taas miehesi on se jättäjä, niin ihmettelen hänen suhtautumistapaa asiaan.- vst_
on jättävä osapuoli. Minua teitenkin ahdistaa, kun en saa tietää, mitä tapahtui. Hän haluaisi kyllä nähdä ja soitella, mutta kaverina(?). On kuulemma tunteita minua kohtaan, eikä halua menettää minua. Toisaalta ei halua päästää liian lähelle, etten vain "luule mitään", eikä puhua meidän suhteesta. Ambilenssiako? No, minä "puhalsin pelin poikki" eli emme ole tällä hetkellä missään tekemisissä.
vst_ kirjoitti:
on jättävä osapuoli. Minua teitenkin ahdistaa, kun en saa tietää, mitä tapahtui. Hän haluaisi kyllä nähdä ja soitella, mutta kaverina(?). On kuulemma tunteita minua kohtaan, eikä halua menettää minua. Toisaalta ei halua päästää liian lähelle, etten vain "luule mitään", eikä puhua meidän suhteesta. Ambilenssiako? No, minä "puhalsin pelin poikki" eli emme ole tällä hetkellä missään tekemisissä.
...olen susta. Olen itse melkein samassa tilanteessa, ja kun se olisikin niin helppoa pistää välit poikki.
Tosin itse haluan samalla tavalla mieheni elämääni, en ole vielä valmis luovuttamaan....- vst_
ahdistus kirjoitti:
...olen susta. Olen itse melkein samassa tilanteessa, ja kun se olisikin niin helppoa pistää välit poikki.
Tosin itse haluan samalla tavalla mieheni elämääni, en ole vielä valmis luovuttamaan....mutta tajusin voivani itse paremmin, kun emme ole päivittäin tekemisissä. Vasta sitten voimme nähdä, kun hän pystyy tekemään päätöksen jatkaako vai erota. Olen kertonut, että haluan kaikki tai ei mitään. Tevaisuus oli sovittu pitkälle ja nyt on valittava joko sitoutuminen tai ero. Ei ole helppo päätös minullekaan, jos hän haluaa vielä yrittää. Miten selvitä pettämisestä ja pystyä antaa anteeksi?
Meillä oli hyvä suhde, mutta kai mieheltäni puuttui jotain, kun piti yrittää löytää se suhteen ulkopuolelta. Toisaalta inhottaa myös ajatus, että luovutetaan heti, kun tulee ongelmia. Jos pako on aina ainoa ratkaisu, ei suhteella ole mitään merkitystä. Ongelmia tulee elämässä ja mielestäni niistä tulisi yrittää selvitä yhdessä. vst_ kirjoitti:
mutta tajusin voivani itse paremmin, kun emme ole päivittäin tekemisissä. Vasta sitten voimme nähdä, kun hän pystyy tekemään päätöksen jatkaako vai erota. Olen kertonut, että haluan kaikki tai ei mitään. Tevaisuus oli sovittu pitkälle ja nyt on valittava joko sitoutuminen tai ero. Ei ole helppo päätös minullekaan, jos hän haluaa vielä yrittää. Miten selvitä pettämisestä ja pystyä antaa anteeksi?
Meillä oli hyvä suhde, mutta kai mieheltäni puuttui jotain, kun piti yrittää löytää se suhteen ulkopuolelta. Toisaalta inhottaa myös ajatus, että luovutetaan heti, kun tulee ongelmia. Jos pako on aina ainoa ratkaisu, ei suhteella ole mitään merkitystä. Ongelmia tulee elämässä ja mielestäni niistä tulisi yrittää selvitä yhdessä.se on totta että yhdessä asiat pitää hoitaa, ei yksi pysty seurustelemaan.
Meillä oli aivan sama asia, suunniteltiin tosissamme tulevaisuutta ja yhteistä elämää. Ja se ahdistus ja ikävä on niin suurta.
Pitää antaa toiselle aikaa ja päästä johonkin yhteismmärrykseen tilanteesta.
Minulla olo ei ole hyvä, mutta erokin on niin tuore vasta, mutta se vaikeaa olla ottamatta yhteyttä.
Minua on nuorempana petetty aivan silmieni alla, ja tuntuu että se heijastaa vieläkin elämääni, ja että en ole vieläkään päässyt yli sen että minua on puukotettu selkään, mutta voi olla että sinä pääset asian yli, vaikka keskustelemalla.
Itse haluaisin koittaa vielä, ja vaikka sitten parisuhde neuvojan kautta. Yksin ja yhdessä miehen kanssa.
Kipeetä se tekee aina erota, mutta totuus on se´(vaikka nyt ei tunnukkaan siltä), että maailama on täynnä ihania miehiä, etsiessään juuri Sinua :)- vst_
ahdistus kirjoitti:
se on totta että yhdessä asiat pitää hoitaa, ei yksi pysty seurustelemaan.
Meillä oli aivan sama asia, suunniteltiin tosissamme tulevaisuutta ja yhteistä elämää. Ja se ahdistus ja ikävä on niin suurta.
Pitää antaa toiselle aikaa ja päästä johonkin yhteismmärrykseen tilanteesta.
Minulla olo ei ole hyvä, mutta erokin on niin tuore vasta, mutta se vaikeaa olla ottamatta yhteyttä.
Minua on nuorempana petetty aivan silmieni alla, ja tuntuu että se heijastaa vieläkin elämääni, ja että en ole vieläkään päässyt yli sen että minua on puukotettu selkään, mutta voi olla että sinä pääset asian yli, vaikka keskustelemalla.
Itse haluaisin koittaa vielä, ja vaikka sitten parisuhde neuvojan kautta. Yksin ja yhdessä miehen kanssa.
Kipeetä se tekee aina erota, mutta totuus on se´(vaikka nyt ei tunnukkaan siltä), että maailama on täynnä ihania miehiä, etsiessään juuri Sinua :)te pystytte siihen, hakemaan apua. Mulle ei annettu edes mahdollisuutta. Se täytyy kyllä sanoa, että totaaliero on tehnyt hyvää. Jos toinen pystyy ainoastaan satuttamaan, on parempi suojata itsensä. Mitä en näe, kuule tai tiedä, ei satuta. Ehkä saan näin voimia selvitä myös lopullisesta erosta.
vst_ kirjoitti:
te pystytte siihen, hakemaan apua. Mulle ei annettu edes mahdollisuutta. Se täytyy kyllä sanoa, että totaaliero on tehnyt hyvää. Jos toinen pystyy ainoastaan satuttamaan, on parempi suojata itsensä. Mitä en näe, kuule tai tiedä, ei satuta. Ehkä saan näin voimia selvitä myös lopullisesta erosta.
ei sitten keretty hakemaan mitään apua, erottiin melkein ksksi viikoa sitten, ja eilen vasta tuli esiin sellainen fakta että hän ei tunne että olen hänelle Se Oikea. Sattuu niin jumalattomasti, koska minun puolelta tunne oli niin voimakas.Miten näin voi käydä?!!!
Siirsin kaikki tunteeni vihaan, mutta lopulta mieheni sanoi, että ole onnellinen että asia tuli tässä vaiheessa, eikä kenekään tarvinnut esittää kuluisseissa onnellista. Tottahan se on mutta olen niin hajalla. Tuntuu niin ylipääsemättömältä elää ilman häntä.
Tirdän että aika varmasti jossain osin autaa, mutta nyt tuntuu niin kauheelta, että ei pysty kuvailemaan.
Hajoon!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20111840
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462877Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k192756- 432488
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342063Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471959Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381865
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71777