Kipeää niin kipeää

Syvälle sydämeen sattuu

Olen aina lukenut kauhulla niitä tarinoita, kun mies lähtee äkisti, jättäen kaiken mitä on tähän asti rakentanut. Ajattelin, että niissä suhteissa on täytynyt olla erilaisia ongelmia. Niin siinä kävi, että minun kunnollinen mieheni otti ja lähti. Yhdessä yössä hän oli poissa. Niin kiire tuli, että kotiin jäi sen tärkeät lääkkeet, hammasharjat ja kaikki tavarat. Ainoastaan vaatteensa keräsi muovipussiin.

Hän jätti minut itkemään tuskaisena. Itkin ja itkin, oksensin ja itkin. Meni yksi yö kun puhelin alkoi soimaan. Hän soittaa kokoajan, en vastaa. Tulee viestejä, että vastaa sillä on kuolee tähän oloon. Ei voi kuulemma hengittää.

Niin kovana hän lähti tuosta ovesta ja seuraavana päivänä hengitys tekee tiukkaa. Avaimensakin hän jätti tänne. Jokainen on ihan kummissaan, mitä ihmettä on tapahtunut. Tämä ei ollut yhtään hänen tyylistään.

Kuulin, että hän ryyppää yksin huoltoasemilla. Istuu siellä. Hänellä ei ole asuntoa, ei mitään.

Mitä ihmettä tapahtui? Miten kaikki särkyi näin? En ymmärrä vieläkään yhtään mitään.

5

1236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mirjamie

Miksi et vastaa, jos hän soittaa?? Jospa saisit jonkun selityksen...
      Ymmärrän tuskasi..voimia sinulle!!

• Aloittaja.......

En uskolla vastata. Pelkään kuollakseni mitä hänellä on asiaa. Pelkään, että hän sanoo katuvansa. Pelkään, että hän sanoo rakastavansa. Tulevansa kotiin ja kertovan syyn tälle kaikelle.

Pelkään, että hän sanookin, että tämä oli oikein. Pelkään, että hän sanoo, ettei vain rakastanutkaan minua.

En kestä kuulla hänen ääntään. Sattuu liikaa.

• mierokieli
        Aloittaja....... kirjoitti:

En uskolla vastata. Pelkään kuollakseni mitä hänellä on asiaa. Pelkään, että hän sanoo katuvansa. Pelkään, että hän sanoo rakastavansa. Tulevansa kotiin ja kertovan syyn tälle kaikelle.

Pelkään, että hän sanookin, että tämä oli oikein. Pelkään, että hän sanoo, ettei vain rakastanutkaan minua.

En kestä kuulla hänen ääntään. Sattuu liikaa.

......................

• kunka kauan teillä on menneisyyttä...?
      vastasitko koskaa puhelimeen, ja selvisikö tilanne koskaan?

kiinostunut

• vedenkajo

Heips,
      Mulle kävi melkein samoin eli mies käänsi selkänsä mulle ja ei huomannut mua lainkaan ei soittoja ei mitään Sitten se lähti ja nyt on ero tulossa. Mutta mun mies huomasi, nyt 50 vuoden iässä, että se tykkääkin samaa sukupuolta olevasta. No suurin järkytys meni keväällä nyt kerään itseäni. Asioista ei kuitenkaan puhuttu mitään. Uusi suhde alkoi työpaikalla, siellä oli sellainen homomies, joka oli aika usein mun miehen puheissa kotona. No aika kultaa ja voimia sulle, kyllä me kestetään.......terv. vedenkajo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      56
      7835
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      67
      5921
    3. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      63
      5405
    4. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      51
      5313
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      108
      4642
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      108
      2349
    7. Ei välimatka meitä erottanut

Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      4
      1241
    8. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      4
      1195
    9. Kohta taas mesikämmeneen

Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      37
      1036
    10. Olin ihan varma että sä olet se oikea

Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko
      Ikävä
      47
      1022
    Aihe