Mistä saisin ystävän juhlimaan, kirppareille tai uimaan...?
Varattu,juuri muuttanut, 36 vuotias nainen etsii naisystäviä. Uusi paikkakunta ja uudet ihmiset... saisinko tällä keinoin kaverin?
Mistä saisin ystävän?
17
1337
Vastaukset
- uimahallista
Mitä me juhlittais?
- olet feikki-mave
mave kirjoitti:
Eikös se sossusetä etsinyt sieltä uimahallista kaveria itsellensä?
Aiemmin lukemani perusteella uskoin enemmän tästä kirjoittajasta ja hänen ymmärryksestään.
- Pikkupoikia
olet feikki-mave kirjoitti:
Aiemmin lukemani perusteella uskoin enemmän tästä kirjoittajasta ja hänen ymmärryksestään.
lapualaisten psykiatriksi itseään nimittävää mavea.Sivun viimeisessä tai onko jo pudonnut edelliselle sivulle olevassa kirjoitusketjussa.
Pikkupoikia kirjoitti:
lapualaisten psykiatriksi itseään nimittävää mavea.Sivun viimeisessä tai onko jo pudonnut edelliselle sivulle olevassa kirjoitusketjussa.
Ja välillä tässä konsultin hommissa tuntee olevansa Psykiatrin lisäksi olevansa isä ja äiti. Pappina en viittisi olla, kun toi kristinusko ei ole mun mielestä oikein järkevää touhua. Mut kyllä tämä tästä kokonaisuudessa menee parempaaan suuntaan kokoajan;)
- Kateellinen naapuri
mave kirjoitti:
Ja välillä tässä konsultin hommissa tuntee olevansa Psykiatrin lisäksi olevansa isä ja äiti. Pappina en viittisi olla, kun toi kristinusko ei ole mun mielestä oikein järkevää touhua. Mut kyllä tämä tästä kokonaisuudessa menee parempaaan suuntaan kokoajan;)
uimahallis ollutkaan.Eikä suihkus.Puhumattakaan saunassa.Sen ihannenainen 20v.huom.hoikka, kylyvettää sitä isoos saavis pihalla kesät talvet,mulla on näköyhteys sinne.Onkos se nainen ostettu ulukomailta?Eihän tuallaasta palavelualttiutta muualta löydä.
- sinne kaipaan
Kateellinen naapuri kirjoitti:
uimahallis ollutkaan.Eikä suihkus.Puhumattakaan saunassa.Sen ihannenainen 20v.huom.hoikka, kylyvettää sitä isoos saavis pihalla kesät talvet,mulla on näköyhteys sinne.Onkos se nainen ostettu ulukomailta?Eihän tuallaasta palavelualttiutta muualta löydä.
niin perkeleesti. Eiku naminami .... kuinka halavattu se meni
- N35
... minä myös vailla kaveria, jonkin aikaa jo asunut täällä mutta kavereita en ole oikeen löytänyt vielä. Ota yhteyttä...
[email protected]
kirjoitan sitten lisää itsestäni :)- on monenlaisia
Järjestöistä löytää ystäviä, yleensä niissä toimivilla on myös tarmoa, ja uusia ajatuksia. Rohkeasti vaan mukaan.
- SPR
on monenlaisia kirjoitti:
Järjestöistä löytää ystäviä, yleensä niissä toimivilla on myös tarmoa, ja uusia ajatuksia. Rohkeasti vaan mukaan.
ja kirjasto. Mitkä järjestöt? Virkiä?
on monenlaisia kirjoitti:
IKL on mukaansa tempaiseva järjestö, jolla on paljon kannatusta Lapualla:D
- UnTo
mave kirjoitti:
IKL on mukaansa tempaiseva järjestö, jolla on paljon kannatusta Lapualla:D
On tuo mave melkoinen veijari. Yleistietämystä näyttää jonkun verran olevan, kielenkäyttö voisi olla siistimpää, mutta jos määrätyt ilmaisut kuuluvat jokapäiväiseen sanavarastoon - niin sehän kertoo sydämen sivistystasosta.
Kotikasvatus opettaa! - Alkuper.kirjoittaja
Postia on laitettu sinnepäin: )
- kasvatuksen
UnTo kirjoitti:
On tuo mave melkoinen veijari. Yleistietämystä näyttää jonkun verran olevan, kielenkäyttö voisi olla siistimpää, mutta jos määrätyt ilmaisut kuuluvat jokapäiväiseen sanavarastoon - niin sehän kertoo sydämen sivistystasosta.
Kotikasvatus opettaa!tulos tuntuu olevan!
- tasa-arvo
ettei miesystävä kelpaa ?
Tasa-arvo on myös tavoittelemisen arvoinen asia naisillekkin.- tänäiltana
kattelin mieheni kans televisiota
- pankista löydy
tänäiltana kirjoitti:
kattelin mieheni kans televisiota
On niitä, mutta vaikia löytää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä322881- 1722255
- 622234
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331968Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411326Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221323- 131308
- 101204
- 221181
- 111174