Lippisten tarrat

juksutus

Kamu sano, että jos ottaa sen tarran lippiksestä pois nii ei oo "aito rap-lippis" . Miköä merkitys niillä tarroilla on, voiko sen siirtää vaikak sinne lipan alapuolelle? :D

14

5551

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdasdsda

Se tarra nyt vaan kuuluu jättää siihen missä se olikin, (en tiedä miksi), Anna sen vaan olla siinä :)

• asdasdgfhfghfghgfh

Niin pilkunnussimista mut menköön, Tarkotat kai Hip-hop lippistä :P?
      Rap = musiikki genre,
      hip hop = elämäntapa ( myös pukeutuminen)

• juksutus

okei, jätän tarran sit siihen mihin kuuluu, ja joo, hip hop-lippistä tarkoitan mutta näköjänä aika yleistä et sitä sanotaan rap-lippikseksi :D

• --------
        juksutus kirjoitti:

okei, jätän tarran sit siihen mihin kuuluu, ja joo, hip hop-lippistä tarkoitan mutta näköjänä aika yleistä et sitä sanotaan rap-lippikseksi :D

niin ne ei ole "hip-hop" lippiksiä vaan baseball-joukkueitten lippiksiä

• ???
        -------- kirjoitti:

Onko kaikki hip hop -lippikset sun mielestä baseball-joukkueiden lippiksiä? Vastaus: ei ole. Joten olit osaksi väärässä.

• inkaperi
        -------- kirjoitti:

Mutta jos tarkkoja ollaan, niin sinulle tuli kirjotusvirhe. (Nimittäin kirjoitit TARKOJA.)

• lätsähemmo
        inkaperi kirjoitti:

Mutta jos tarkkoja ollaan, niin sinulle tuli kirjotusvirhe. (Nimittäin kirjoitit TARKOJA.)

hip hop lippiksen lippa on suora mut basebaal lätsän ei ihan.

• minähippimään

kertakaikkisen tyhmä kaveri siulla.

• soraääni

ootteks te ihan tosissanne?tän on oltava vitsi, ei suomen nuoriso voi olla noin kujalla??!
        "mis mun kuuluu pitää tarraa mun hip-hop lätsässä?"
        keepin' it real..

• Cullin
        soraääni kirjoitti:

ootteks te ihan tosissanne?tän on oltava vitsi, ei suomen nuoriso voi olla noin kujalla??!
        "mis mun kuuluu pitää tarraa mun hip-hop lätsässä?"
        keepin' it real..

Ei nää ole mitään räppi, tms lippiksiä, vaan ihan Baseball lippiksiä joka on tullut liian suosituksi. Esim NY on ylisuosittu lippis jokasen päässä, eikä edes ketään tiedä miksi siinä on NY, noh. nämä lippikset on tehty New Yorkin baseball joukkueen kannustajille. Ja vitut se tarra paljoakaan todista. Aitous katsotaan, että laatu on hyvää, jne. Aitouden tunnistaa jopa 15 eri asiasta. Kysykää multa jos haluutte tietää.

• hollaholla

ei oo periaattees olemassa aitoo hip-hop ´´lippistä´´ eikä se tarra merkkaa siinä oikeestaan paskaakaan ku new eran lippiksissäki on yleensä koko merkitty siihen tarraan.

• ozzy syö räppärit

joka tapauksessa ne on ihan vitun tyhnmän näköisiä lippiksiä kaikki. niistä vellihousuista puhumattakaan.

• Saatanaffffff

Voi vittu nyt ootte pihal

• Anonyymi

💩💩💩

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      46
      5751
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      55
      3035
    3. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      183
      2655
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      10
      2351
    5. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      27
      2083
    6. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2079
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      15
      1766
    8. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      146
      1337
    9. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      14
      1289
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      261
      1163
    Aihe