Maho Neitsyt

Rongoteus777

no mitä mieltä porukka on tästä pumpusta? miusta Kouvolan pojat soittaa aika hyvää punkkia. Varsinkin toi Pexin känninen laulu kuulostaa helevetin vittumaiselta

10

4360

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rtrfe4

Maho neitsyt etenkin "Ei tippa tapa" EP:llä oli loistava. Livenä joskus jopa rasittava, johtuen laulaja Pexin kondiksesta. Ei pystynyt laulamaan saatika seisomaan. Mut sattuuhan sitä. Tävävuonna Mahot heitti mahtavan keikan Vastavirralla Tampereella ja Pexikin oli selvinpäin!

• Rongoteus777

känninen kohellus on välillä rasittavaa mutta liekö kuuluu asiaan. Who knows? Kuulin että Pexin ois Tampereella ollukin antabuskuurilla ja keikka kuulostanu sen takia harvinaisen hyvältä. Heh. Aika kysymysmerkki on noi bändin natsiyhteydet... muuten hyvä bändi

• maho neitsyt on oikeen hyvvää settiä. Joskus yläasteella tuli kuunneltua

• Mr.Ramone

Todella kova bändi!

• Tavastialla 12.10. Pexi oli ihan perseet olalla, ei se oikein pystynyt hommaa klaaraamaan ja käveli lopulta "Ydinaseettoman hautausmaan" puolivälissä ulos. Helvetin hyvä bändi Maho Neitsyt joka tapauksessa ainakin oli ja hyvä että vieläkin pitävät lippua korkealla. Minneköhän Örkky on kadonnut? Missä Örkky nykyään vaikuttaa? Aikoinaan tuli Örkyn kanssa muutaman kerran ryypättyä. Mukava mies oli ainakin silloin. Häneltä taisin ekan kerran kuulla Dischargesta. Eikös Maho Neitsyt muuten ollut alunperin KUUSANKOSKELTA, tuosta idyllisestä lintukodosta.

• River flow

Mahoilla oli Arskan vanhempien autotallissa treenikämppä. Arska oli tuolloin 80-luvulla melko kuuluisa kaveri niillä seuduin. Saman kylän ihmiset tunsivat toisensa vähintään nimeltä ja muistan kun mutsi sattui eräällä Osula-reissulla törmätessään Arskaan kysymään millä se saa irokeesin pysymään ojossa oli Arska vastannut "luonnonkiharat".
        Kesät talvet Arska kulki HIFK:n punainen pelipaita päällä, pelinumeroa tai nimeä en enää muista.

• loiut

Kuka sitten lienetkin.Se Örkky vaikuttaa tällä hetkellä just tässä näin.Ei pystyny laittaa omaa nimee ku joku oli pölliny sen.Mul on sivu tuolla Facebookissa,kirjota sinne ja kerro kuka oot.Mä kun oon aika tumpelo näitten vekottimien kans ,kesti varmaan tunnin ennenku pystyin tännekin pääseen läpi.Kirjotat sinne vaan Jyrki örkky Mattila ni se on siinä...Siel on jotain kuvii ku Mustaparran Masa osas ne sinne laittaa...Notta sellasta!!!Tai lähetä meilii [email protected] hyvää torstaita!

• Anonyymi

Kuulin eilen et Pexi ois palvelutalossa. Voimia.

• Anonyymi

Mä kuulin kans et Pexi Hollolassa palvelutalo asumisessa

• Anonyymi

Hollolan viinakaupassa tuli vastaan. Pyörätuolissa istui ja osti Valdemaria

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      46
      5901
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      58
      3396
    3. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      186
      2739
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      12
      2624
    5. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2289
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      30
      2204
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      18
      1987
    8. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      18
      1745
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      148
      1389
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      277
      1287
    Aihe