Maho Neitsyt

Rongoteus777

no mitä mieltä porukka on tästä pumpusta? miusta Kouvolan pojat soittaa aika hyvää punkkia. Varsinkin toi Pexin känninen laulu kuulostaa helevetin vittumaiselta

7

3847

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rtrfe4

      Maho neitsyt etenkin "Ei tippa tapa" EP:llä oli loistava. Livenä joskus jopa rasittava, johtuen laulaja Pexin kondiksesta. Ei pystynyt laulamaan saatika seisomaan. Mut sattuuhan sitä. Tävävuonna Mahot heitti mahtavan keikan Vastavirralla Tampereella ja Pexikin oli selvinpäin!

      • Rongoteus777

        känninen kohellus on välillä rasittavaa mutta liekö kuuluu asiaan. Who knows? Kuulin että Pexin ois Tampereella ollukin antabuskuurilla ja keikka kuulostanu sen takia harvinaisen hyvältä. Heh. Aika kysymysmerkki on noi bändin natsiyhteydet... muuten hyvä bändi


    • maho neitsyt on oikeen hyvvää settiä. Joskus yläasteella tuli kuunneltua

    • Mr.Ramone

      Todella kova bändi!

    • Tavastialla 12.10. Pexi oli ihan perseet olalla, ei se oikein pystynyt hommaa klaaraamaan ja käveli lopulta "Ydinaseettoman hautausmaan" puolivälissä ulos. Helvetin hyvä bändi Maho Neitsyt joka tapauksessa ainakin oli ja hyvä että vieläkin pitävät lippua korkealla. Minneköhän Örkky on kadonnut? Missä Örkky nykyään vaikuttaa? Aikoinaan tuli Örkyn kanssa muutaman kerran ryypättyä. Mukava mies oli ainakin silloin. Häneltä taisin ekan kerran kuulla Dischargesta. Eikös Maho Neitsyt muuten ollut alunperin KUUSANKOSKELTA, tuosta idyllisestä lintukodosta.

      • River flow

        Mahoilla oli Arskan vanhempien autotallissa treenikämppä. Arska oli tuolloin 80-luvulla melko kuuluisa kaveri niillä seuduin. Saman kylän ihmiset tunsivat toisensa vähintään nimeltä ja muistan kun mutsi sattui eräällä Osula-reissulla törmätessään Arskaan kysymään millä se saa irokeesin pysymään ojossa oli Arska vastannut "luonnonkiharat".
        Kesät talvet Arska kulki HIFK:n punainen pelipaita päällä, pelinumeroa tai nimeä en enää muista.


      • loiut

        Kuka sitten lienetkin.Se Örkky vaikuttaa tällä hetkellä just tässä näin.Ei pystyny laittaa omaa nimee ku joku oli pölliny sen.Mul on sivu tuolla Facebookissa,kirjota sinne ja kerro kuka oot.Mä kun oon aika tumpelo näitten vekottimien kans ,kesti varmaan tunnin ennenku pystyin tännekin pääseen läpi.Kirjotat sinne vaan Jyrki örkky Mattila ni se on siinä...Siel on jotain kuvii ku Mustaparran Masa osas ne sinne laittaa...Notta sellasta!!!Tai lähetä meilii [email protected] hyvää torstaita!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8236
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe