Baarikäyttäytyminen

Emmanuele

Morjes kaikille

Onko sulla taktiikkaa kuinka käyttäydyt baarissa?
Pysytkö seurueessasi vai lähdetkö yksin haahuilemaan, vai lähdetkö alunperinkin yksin liikenteeseen saalistamaan?

Mulle on luonteenomaista että menen baariin katselemaan miehiä. Jos baarissa ei ole kiinnostavia miehiä, turhaudun.
Useimmiten häippäsen kaverieni seurasta tanssilattialle tai baaritiskille nojailemaan missä voin jutskailla miesten kanssa.
Musta tämä on aivan normaalia mutta sain viikonloppuna käytöksestäni ihmettelevää palautetta.
Onko outoa että nainen palloilee yksin baarissa?
Onko yksin saalistaminen sallitumpaa miehelle kuin naiselle?

Ja vielä yksi kyssäri, miksi miesten on niin vaikea hyväksyä sitä jos nainen ei ole kiinnostunut juuri kyseisesä miehestä?
Sain viikonloppuna kuulla olevani kusipää, kylmä bitch, diiva jne. Musta on turha jatkaa keskustelua miehen kanssa josta heti näen ettei nappaa.

Että onnistunut baarireissu... :/

61

4237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • baarissa...

toivottavasti poke heittää sut ulos jo sisääntulossa seuraavalla kertaa

• Emmanuele

jos äijät jonottaa juttusille :) Eivätkä kestä sitä jos juuri hän ei ole se valittu. Sit mä saatan jättää kylmästi huomiotta ne jonottelijat ja painaa itse kiinnostavan koheen kimppuun. Harmi vaan ettei miehillä ole vieläkään varattu-kylttiä kaulassa...

• piti kai

olla vaan kotona ja urheilla. Mitäs läksit.

• sarvikuonokas

Parhaat illat ovat niitä missä ei ole minkäänlaista "suunnitelmaa" tai pakkoa tutustua kehenkään..

Joskus sitä jää jauhamaan jokaiselle ja joskus ei löydy rohkeutta/kiinnostusta puhua kenellekään. Tutkimukseni otanta ei ole järin merkittävä, mutta väitän kuitenkin että mitä hauskempaa itselläni on, sitä kiinnostavampi olen naisten silmissä =).

Itselleni ei tulisi mieleenkään lähteä baariin yksinäni. Mielellään vähintään 2 kaveria mukana. Voi sitten välillä huidella yksinäänkin eikä tarvii kokoajan hengata kavereiden kanssa.

miksi miesten on niin vaikea hyväksyä sitä jos nainen ei ole kiinnostunut juuri kyseisesä miehestä?

Paha sanoa.. Ehkä sinua ennen miehet olivat saaneet jo useammat pakit joka aiheutti katkeroitumista.

• Emmanuele

on tylsiä joo.
        Ihmettelin miksi ne miehet tuli juttelemaan vaikka olin loppuillasta tosi vittuuntunut ja takuuvarmasti se näkyi naamasta.
        Just se ärsytti et ne aloitteentekijät oli niin epäpotentiaalisia.
        Ja katkeruushan ei innosta lähempään kanssakäymiseen.

• sarvikuonokas
        Emmanuele kirjoitti:

on tylsiä joo.
        Ihmettelin miksi ne miehet tuli juttelemaan vaikka olin loppuillasta tosi vittuuntunut ja takuuvarmasti se näkyi naamasta.
        Just se ärsytti et ne aloitteentekijät oli niin epäpotentiaalisia.
        Ja katkeruushan ei innosta lähempään kanssakäymiseen.

Ne eivät tietäneet vittuuntuneisuutesi syytä ja yrittivät piristää.

• Emmanuele
        sarvikuonokas kirjoitti:

Ne eivät tietäneet vittuuntuneisuutesi syytä ja yrittivät piristää.

Miehethän on baarissa just sitä varten, piristääkseen alakuloisia naisia, ilman taka-ajatuksia :)

Mies "Hei, olet kaunis, voidaanko jutella hetki, ihan pikku hetki vaan"

Mä "Niin varmaan joo. Mitä sä pikkuhetkestä hyödyt? No lupaatko hävitä kolmen lauseen jälkeen?"

Mies" Mikäs tähti sä luulet olevasi?"

Sangen piristävää.

• sarvikuonokas
        Emmanuele kirjoitti:

Miehethän on baarissa just sitä varten, piristääkseen alakuloisia naisia, ilman taka-ajatuksia :)

Mies "Hei, olet kaunis, voidaanko jutella hetki, ihan pikku hetki vaan"

Mä "Niin varmaan joo. Mitä sä pikkuhetkestä hyödyt? No lupaatko hävitä kolmen lauseen jälkeen?"

Mies" Mikäs tähti sä luulet olevasi?"

Sangen piristävää.

=D... Vähänkö hauskaa. Itse olisin ainakin revennyt miehen asemassa, oli toi sen verran hyvä kuitti. Niinku sulta

Kaveri teki virheen anteeksipyytelevällä asenteellaan =).

• Emmanuele
        sarvikuonokas kirjoitti:

=D... Vähänkö hauskaa. Itse olisin ainakin revennyt miehen asemassa, oli toi sen verran hyvä kuitti. Niinku sulta

Kaveri teki virheen anteeksipyytelevällä asenteellaan =).

mies ei oikeen osannut ottaa sitä huumorilla :D
        Eikä se tilanne muakaan oikeen naurattanut, samantyylinen tilanne oli nääs toistunut jo aika monta kertaa.
        Tämä herra oli ulkomaalainen. En mä rasisti ole..mutta. Mä en viitsi tuhlata aikaa miehiin joita en pidä potentiaalisina. Joku etelän kikolo joka on täällä vain parin päivän lomalla ei kuulu potentiaalisiin ehdokkaisiin.

• sarvikuonokas
        Emmanuele kirjoitti:

mies ei oikeen osannut ottaa sitä huumorilla :D
        Eikä se tilanne muakaan oikeen naurattanut, samantyylinen tilanne oli nääs toistunut jo aika monta kertaa.
        Tämä herra oli ulkomaalainen. En mä rasisti ole..mutta. Mä en viitsi tuhlata aikaa miehiin joita en pidä potentiaalisina. Joku etelän kikolo joka on täällä vain parin päivän lomalla ei kuulu potentiaalisiin ehdokkaisiin.

Minun mielipiteeni maahanmuuttajiin baarissa on muuttunut. Aikaisemmin kärsin lievästi vitutuksesta nähdessäni näitä yli-itsetietoisia ihmisiä kiertelemässä kukasta toiseen.

Nyt taas viimeisen vuoden aikana olen huomannu että mitä enemmän näitä baarissa on, sitä paremmat saumat itsellä on. Sillä luotan juuri siihen että kotimainen kelpaa kuitenkin paremmin. Lisäksi näillä ei-skandeilla on tapana olla "hieman" agressiivisia naisia etsiessään. Ja tämä aiheuttaa taas sen että tästä järkyttyneet neitoset hakevat turvapaikkaa.. Ja senhän toki tarjoan =)

• Aurinko79-
        sarvikuonokas kirjoitti:

Minun mielipiteeni maahanmuuttajiin baarissa on muuttunut. Aikaisemmin kärsin lievästi vitutuksesta nähdessäni näitä yli-itsetietoisia ihmisiä kiertelemässä kukasta toiseen.

Nyt taas viimeisen vuoden aikana olen huomannu että mitä enemmän näitä baarissa on, sitä paremmat saumat itsellä on. Sillä luotan juuri siihen että kotimainen kelpaa kuitenkin paremmin. Lisäksi näillä ei-skandeilla on tapana olla "hieman" agressiivisia naisia etsiessään. Ja tämä aiheuttaa taas sen että tästä järkyttyneet neitoset hakevat turvapaikkaa.. Ja senhän toki tarjoan =)

Sori kun kiilaan teidän keskustelun väliin, suonette anteeks :)

Noista ulkomaalaisista tuli vaan mieleen yks baarissa tapahtunut juttu. Olin ystäväni kanssa matkassa ja eräs ulkomaalainen mies tuli juttelemaan meille ja ystäväni kohteli häntä todella törkeästi. Mies käyttäytyi ihan hyvin (ei alkanut hinkuttaa tms mitä valitettavan usein tietyt ulkomaalaisryhmät harrastavat) mutta pelkästään ulkomaalaisuutensa takia ystäväni katsoi häntä päästä varpaisiin todella halveksivan näköisesti ja lähti paikalta välittömästi. Mua hävetti niin paljon ystäväni käytös että tanssin miehen kanssa hyvän aikaa ja juttelin hiukan. Että ei se ole helppoa olla ulkomaalainenkaan jos saa tuollaista kohtelua vaikka olisi ystävällinenkin.

• sarvikuonokas
        Aurinko79- kirjoitti:

Noista ulkomaalaisista tuli vaan mieleen yks baarissa tapahtunut juttu. Olin ystäväni kanssa matkassa ja eräs ulkomaalainen mies tuli juttelemaan meille ja ystäväni kohteli häntä todella törkeästi. Mies käyttäytyi ihan hyvin (ei alkanut hinkuttaa tms mitä valitettavan usein tietyt ulkomaalaisryhmät harrastavat) mutta pelkästään ulkomaalaisuutensa takia ystäväni katsoi häntä päästä varpaisiin todella halveksivan näköisesti ja lähti paikalta välittömästi. Mua hävetti niin paljon ystäväni käytös että tanssin miehen kanssa hyvän aikaa ja juttelin hiukan. Että ei se ole helppoa olla ulkomaalainenkaan jos saa tuollaista kohtelua vaikka olisi ystävällinenkin.

Ja minun ei tarvitse "loukata" miespoloja =).

Mutta juu, varmasti poikkeuksia löytyy. Mutta tulee itse huomioitua vain nämä tanssilattialla naisten-ympärillä-pyörivät-tapaukset.

• Emmanuele
        Aurinko79- kirjoitti:

mä olin tyly näille kavereille. Mutta kun olen oppinut sen että jos ystävälliseksi rupeaa niin ne jää roikkumaan siihen koko illaksi.On helpompi osoittaa heti aluksi se ettei kiinnosta kuin vasta puolen tunnin päästä.

• Aurinko79-
        Emmanuele kirjoitti:

mä olin tyly näille kavereille. Mutta kun olen oppinut sen että jos ystävälliseksi rupeaa niin ne jää roikkumaan siihen koko illaksi.On helpompi osoittaa heti aluksi se ettei kiinnosta kuin vasta puolen tunnin päästä.

Tottahan se tietty on että ei niitä turhia toiveitakaan kannattais antaa. Tässä mulla olis vissiin vielä oppimista, mä kun tuppaan olemaan ystävällinen jos jonkinmoisille rentuille baareissa yms ja sitten ihmettelen et mitenkäs nyt pääsisin yhtä ystävällisesti eroon niistä kun baareista en mene niitä yhden illan juttuja etsimään. Vaikka kyllä mä suuni sitten auki saan jos tarvetta on, mutta se vaatii törkeää käyttäytymistä vastapuolelta tms.

• sarvikuonokas
        Aurinko79- kirjoitti:

Tottahan se tietty on että ei niitä turhia toiveitakaan kannattais antaa. Tässä mulla olis vissiin vielä oppimista, mä kun tuppaan olemaan ystävällinen jos jonkinmoisille rentuille baareissa yms ja sitten ihmettelen et mitenkäs nyt pääsisin yhtä ystävällisesti eroon niistä kun baareista en mene niitä yhden illan juttuja etsimään. Vaikka kyllä mä suuni sitten auki saan jos tarvetta on, mutta se vaatii törkeää käyttäytymistä vastapuolelta tms.

Että loppupeleissä asioiden sanominen suoraan on parempi vaihtoehto kuin antaa turhia toiveita..

Sen ymmärtäminen vain kestää hetken =)

• Emmanuele
        sarvikuonokas kirjoitti:

Että loppupeleissä asioiden sanominen suoraan on parempi vaihtoehto kuin antaa turhia toiveita..

esimerkkinä tää yksi tapaus. Äijän kaa jutskailtiin kahteen otteeseen ja silleen kiinnostuneeseen tyyliin. Iät, työt,asuinpaikka, harrastukset jne käytiin läpi. Nojauduimme enemmän ja enemmän kohti toisiamme. Kunnes siihen paikalle tulee kiukkuinen nainen joka on odotellut jo kauan miestään baarin eri puolella ja kiskaisee miehen mukaansa.
        On väärin herättää ihmisessä odotuksia!

• Aurinko79-
        sarvikuonokas kirjoitti:

Suoraan sanominenhan on aina tietty hyvä ja kyllä mä osaan asioita suoraan sanoakin olipa kyse sitten yksityis- tai työelämästä. Mä myönnän kuitenkin olevani vähän onneton miesten kanssa tietyllä tavalla, just tuo jos baareissa miehet lähestyy niin mä hymyilen ja juttelen enkä osaa ottaa sitä minkäänlaisena iskuyrityksenä. Sitten hetken päästä havahdun että ehkä mies haluaakin jotain muuta kuin juttuseuraa mutta sitten olenki jo tilanteessa jossa pitäisi peruuntua... Paras kun pysyttelen vaan poissa baareista :)

• sarvikuonokas
        Emmanuele kirjoitti:

esimerkkinä tää yksi tapaus. Äijän kaa jutskailtiin kahteen otteeseen ja silleen kiinnostuneeseen tyyliin. Iät, työt,asuinpaikka, harrastukset jne käytiin läpi. Nojauduimme enemmän ja enemmän kohti toisiamme. Kunnes siihen paikalle tulee kiukkuinen nainen joka on odotellut jo kauan miestään baarin eri puolella ja kiskaisee miehen mukaansa.
        On väärin herättää ihmisessä odotuksia!

Ei voi pettyä! Aina jää jotain käteen niinsanotusti =)

• sarvikuonokas
        Aurinko79- kirjoitti:

Suoraan sanominenhan on aina tietty hyvä ja kyllä mä osaan asioita suoraan sanoakin olipa kyse sitten yksityis- tai työelämästä. Mä myönnän kuitenkin olevani vähän onneton miesten kanssa tietyllä tavalla, just tuo jos baareissa miehet lähestyy niin mä hymyilen ja juttelen enkä osaa ottaa sitä minkäänlaisena iskuyrityksenä. Sitten hetken päästä havahdun että ehkä mies haluaakin jotain muuta kuin juttuseuraa mutta sitten olenki jo tilanteessa jossa pitäisi peruuntua... Paras kun pysyttelen vaan poissa baareista :)

Kun huomaa heränneensä tilanteeseen liian myöhään?

• Aurinko79-
        sarvikuonokas kirjoitti:

Kun huomaa heränneensä tilanteeseen liian myöhään?

Mulla on jonkinasteinen luonnevika näissä asioissa, yritän parhaani mukaan oppia näistä mutta aika kantapään kautta oon saanut oppini. Esimerkkinä tästä; mulla oli lukiossa miespuolinen ystävä, vietettiin aikaa yhdessä mutta koskaan ei ollut mitään sen kummempaa sählinkiä. Sitten kerran tämän ystävän veli suuttu mulle kännipäissään ja sano et mä oon niin ilkeä ku vaan leikin sen veljen tunteilla. En tiennyt leikkiväni, mulle se oli hyvä ystävä eikä ko mies ollut koskaan kertonut tunteistaan mulle suoraan. Eli tuossakin oltaisiin monelta säästytty jos oltaisiin puhuttu suoraan asioista.

• scale

varattuna ei oo mitään taktiikoita, vaan sinne mennään puhtaasti humaltumistarkoituksessa ja puhumaan paskaa, no ei vainenkaan sosiaalista kanssakäymistä tuttujen ja tuntemattomien kanssa.

Kännissä ei tietenkään voi hyväksyä, että ei olekkaan jokaisen naisen märkien päiväunien kohde.

• Emmanuele

varatuille ja sinkuille voisi olla eri baarit!

• scale
        Emmanuele kirjoitti:

varatuille ja sinkuille voisi olla eri baarit!

olisi se tylsää, eikä varmaan kaikilla sinkuillakaan ole koko ajan haku päällä.

• Emmanuele
        scale kirjoitti:

olisi se tylsää, eikä varmaan kaikilla sinkuillakaan ole koko ajan haku päällä.

yhtään tylsää :)
        Ei tuhlaisi aikaa mieheen jonka tyttöystävä pelmahtaa kohta paikalle.

• scale
        Emmanuele kirjoitti:

yhtään tylsää :)
        Ei tuhlaisi aikaa mieheen jonka tyttöystävä pelmahtaa kohta paikalle.

Pitäähän sitä elämässä olla jännitystä ja vaarallisia tilanteita.

Mietippä sitä, miten jänskää äijillä on kun alat iskeä sellaista hyvännäköistä misua ja paikalle pelmahtaa yli 2-metrinen 135-kiloinen bodari-poikaysävä :D

No mutta ainakin meillä varatuilla olisi tylsää tuijoteltaisiin rakastuneina sitä omaa naista silmiin ja pideltäis kädestä kiinni koko ilta?

• vili

eihän sitä ikinä tiedä mitä tapahtuu.
      yleensä hillun kavereiden kanssa suht pitkään ja isken kun pilkku tulee. jos pilkun aikaan ei natsaa...sitten kokeillaan keräilyeristä taksitolpalta. en jaksa aikasemmin hinata piparia...ei kiinnosta kiduttaa itseään kuuntelemalla koko iltaa niiden juttuja. ei baarissa ole mitään sääntöjä, tee mitä haluat

• Emmanuele

parhaat on jo ehkä viety...
        ja ihmiset alkaa olla väsyneitä ja laskuhumalassa.
        Mä kun en ole muutenkaan etsimässä yhden lllan juttuja niin mun kohdalla ei pilkun aikaan iskut/taksitolpalta pokaamiset onnistu. Mä pyydän baarissa puhelinnumeroa jos mies kiinnostaa, enkä lähde jatkoille. Jos mies ei tällaseen järjestelyyn suostu niin siinähän se selviää mitä se oli vailla...

• vili
        Emmanuele kirjoitti:

parhaat on jo ehkä viety...
        ja ihmiset alkaa olla väsyneitä ja laskuhumalassa.
        Mä kun en ole muutenkaan etsimässä yhden lllan juttuja niin mun kohdalla ei pilkun aikaan iskut/taksitolpalta pokaamiset onnistu. Mä pyydän baarissa puhelinnumeroa jos mies kiinnostaa, enkä lähde jatkoille. Jos mies ei tällaseen järjestelyyn suostu niin siinähän se selviää mitä se oli vailla...

mun mielestä ne parhaat on ihan jossain muualla kuin baarissa...en alkaisi tapailee sellaista mimmiä johon olen baarista tutustunut

• Emmanuele
        vili kirjoitti:

mun mielestä ne parhaat on ihan jossain muualla kuin baarissa...en alkaisi tapailee sellaista mimmiä johon olen baarista tutustunut

Kunnon nainen ei baarissa käy?
        Mutta sinä käyt kuitenkin...

• vili
        Emmanuele kirjoitti:

Kunnon nainen ei baarissa käy?
        Mutta sinä käyt kuitenkin...

jaksa. olkoon vaikka kolmonaismoralismia, mutta en itselle naista baarista katsele...se on samanlainen kriteeri kuin mikä tahansa.
        niinpä niin, käyn itse baarissa...mitä sitten..olenko väittänyt että olen aviomiesmatskua...en edes yritä

heh...kunnon nainen...mikäs se on? löytyykö siihen jokin pirun pätevä määritelmä.

• Emmanuele
        vili kirjoitti:

jaksa. olkoon vaikka kolmonaismoralismia, mutta en itselle naista baarista katsele...se on samanlainen kriteeri kuin mikä tahansa.
        niinpä niin, käyn itse baarissa...mitä sitten..olenko väittänyt että olen aviomiesmatskua...en edes yritä

heh...kunnon nainen...mikäs se on? löytyykö siihen jokin pirun pätevä määritelmä.

vahvasti viittaa

"mun mielestä ne parhaat on ihan jossain muualla kuin baarissa...en alkaisi tapailee sellaista mimmiä johon olen baarista tutustunut "

Jos se ei ole kaksinaismoralismia niin ei mikään.
        Jos et ole itse "paras mies" niin miksi kukaan paras nainen sun kanssa mitään haluaisi?
        Kunnon nainen on oma termisi, tai parhaista naisistahan sä puhuit.

• vili
        Emmanuele kirjoitti:

vahvasti viittaa

"mun mielestä ne parhaat on ihan jossain muualla kuin baarissa...en alkaisi tapailee sellaista mimmiä johon olen baarista tutustunut "

Jos se ei ole kaksinaismoralismia niin ei mikään.
        Jos et ole itse "paras mies" niin miksi kukaan paras nainen sun kanssa mitään haluaisi?
        Kunnon nainen on oma termisi, tai parhaista naisistahan sä puhuit.

arvaan, luit rivien välistä.
        eihän sillä ole vittuakaan väliä onko kaksinaismoralistista touhua vai ei, jos omista valinnoista kyse.
        ehkä mun olisi pitänyt kohdistaa parhaat naiset sana jotenkin paremmin..ettei tule sellainen fiilis että naiset voisi olla jotenkin perseestä =).
        me puhutaan eri asioista, eri tavalla että aika turha tästä on enempää jauhaa. parisuhde jutuissa mikään ei ole oikein, väärin, kaksinaismoralistista tai ei. on mielipide ja persreikä

• Eipä ole mitään erityistä taktiikkaa olemassa, kaikki riippuu, minkälaiset fiilikset sattuu olemaan päällä.

Toisinaan on meno vauhdikasta, jolloin jututetaan kaikki kaverit ja kaverin miestutut, tanssitetaan kaverien morsiamet ja morsianten naiskaverit, sekä heidän lähellä olevat naiset.

Toisinaan taas mennään perimmäiseen nurkkapöytään yksin istumaan ja katsomaan savuverhon hämyistä baaria. Tämä baarinurkka on hyvä pakopaikka, jossa saa olla rauhassa ja juoda lämmintä olutta :/

Tiskille mennään ainoastaan ostamaan juomaa, enkä viitsi edes katsella ruuhkaista tiskiä sen enempää.

"Ja vielä yksi kyssäri, miksi miesten on niin vaikea hyväksyä sitä jos nainen ei ole kiinnostunut juuri kyseisesä miehestä?"

Epäilen, että jotku miehet turhautuvat illan aikana ja tämä johtaa tuollaisiin purkauksiin.

• ghjkghjghjk

sinun ei enää kannata käyttäytyä niin, jos kerran joku sitä oikein ihmetteli.

Hitto, mun pitää lähteä nyt töihin... pitää käydä kysymässä naapurilta, että mitä mä laitan päälle. Moi.

• baarikärpäinen

Baarissa juon yhdestä muutamaan alkoholipitoista juomaa samalla kun juttelen kavereiden kanssa.

Lisäksi ihailen naisia kaukaa. Lähemmin en mene häiritsemään koska naiset kuitenkaan eivät ole etsimässä mitään enkä tahdo olla mukana pilaamassa kenenkään iltaa.

• -naikkonen-

yksin baarissa, mutta en metsästämässä vaan menen tanssimaan ja hipsin yksin kotiin.

Siksikö miehiä pyörii ympärillä, luuleko ne että mä olen saalistamassa? Enpä ole ikinä edes ajatellut noin asiaa.

• Danskuu

baareiltua aikoihin tietystä syystä ;DD

Silloin kun tuli käytyä, niin aina pohjien kautta, eikä yksin raflaa bilettämään.
      Alut aina menny seurueessa kimpassa napsei kilpaa ringissä kitaten. Periaatteel jokainen hakee vuorotellen kaikille. Siin välissä sauhuten tanssilattialla, kunnes loppu yöstä pöytää ei enää oo löytynykkään, koska tanssilattia vieny mennessään ja tai sooloilu toisten pöydissä ärsyttämällä jutuillaan ;DD

En oo koskaan osannut mennä dokaa ja miehiä metsästää, vaikka sitäkin termii käytetty, mutta se johtuuki siitä, että kännipäissäni mua ruvennut joko 'ituttamaan tai sit lyönyt asiat nii leikiks et miespuolisia on molemmista syistä alkanut kyrsii. Tosin tuolla tavoin löytynyt tyyppei, joiden kanssa on jälkeenkinpäin ollut tekemisissä.

Yksin palloilulla ja pörräämisellä saa enempi juttukavereita, kuin seurueessa (seurue väkee näkee yleensä muutenkin) ja toisaalta yksin saa enempi tätä kanssa ihmisten ilkeilyä, niin miehiltä kui naisiltakin ja mähän en oo mitää tehnyt ;DDD
      Ei no, joskus kieltämättä tanssiessa tuli yllättäen ilman minkään valtakunnan syytä, joltain naispuoliselta kyynerpäätä tai vastaavaa.

Lähikuppiloissa sitä käynytkin vaan yhden tai muutaman kanssa kaljal ja kyllä niissäkin tullut siin lomassa kulutettua lattiaakin, mut mä tuskin koskaan osaisin tai älyisin edes, baarei yhdistää mahdolliseen miehen löytymiseen :))

• ruma nainen

Silloin kun vielä kävin baareissa niin yleensä menin sinne yksin enkä suinkaan miestä metsästämään vaan ihan vaan nauttimaan muutaman oluen vaikkapa terassilla tai sunnuntai-iltapäivällä lehtiä lukemassa. Joskus seuraan saattoi tulla joku mies juttelemaan ja se oli ihan ookoo, mutta aika nopeasti huomasi jos mies halusi muutakin kuin pelkkää jutustelua ja silloin sanoin että sori vaan, haluaisin istua ihan rauhassa. Aika usein miehet siitä ottivat nokkiinsa ja alkoi tivaaminen että miksi tänne baariin tulet jos et seuraa halua. Pahimmassa tapauksessa huoriteltiin, mutta lähes aina miehen käytös muuttui hyvin epäkohteliaaksi vaikka ihan nätisti sanoi ettei seura nyt kiinnosta. Mukavahan se on jutella ihan yleensä ihmisten kanssa mutta kun ihan selvästi huomaa että mies yrittää saada helppoa irtop....a niin ei kiitos! Kai se ottaa miehen luonnon päälle kun ruma nainen kieltäytyy seurasta. Onkohan se vielä pahempi asia kuin että kaunis nainen tekee samoin?

• saimi-hellevi

mä pyörin yleensä kaveriporukan kanssa. Käydään tanssimassa kimpassa ja ei se haittaakaan jos siihen joku mies tulee pyörimään.
      Käydään tyttöjen kanssa kimpassa baaritiskillä ja naistenhuoneessa.

Jos näkyy joku kiinnostava mies niin sille teen itseäni tykö menemällä lähistölle hengailemaan. Jos tulee joku tilanne että voi heittää kommenttia niin silloin sen teen. En yleensä mene tekemään suoraa aloitetta miehelle.

Baareista en ole yhtään kiinnostavaa miestä vielä tavannu, kyllä ne on tähän asti tullu jostain opiskelujen, harrastusten tai vastaavien kautta. Ehkäpä siksi en ole sellanen baari-iskijä tyyppi. Mut mistä tietää, ehkä vielä joskus... =)

• rusalkaa

Kyllä mulla on ollut lähinnä semmonen olo, että katseet porautuu joka suunnasta. Ei ollenkaan kotosta tai kivaa. Onneksi on ollut mukana tää palstamies kantamassa juomia ja tanssittamassa ja pussailemassa.

Ihan vaan omassa rauhassa haluisin viettää hauskaa iltaa yleensä. Harmillista, kun baarissa siis tarjotaan alkoholia, niin kaikkien jutut on ihan tolkuttomia. Nykyään joku ulkomaalainen tulee supattamaan jotain käsittämätöntä ja lääppimään...tai sitten ollut niin kännissä että ei saa mitään selvää.

Tämä on kyllä koetteu paikallisessakin ystävättären kanssa. Nuoret miehet tulee sohimaan (biljardia)kontaktia just siihen meidän pöydän eteen. tai miehet alkaa esittämään jotain tai tekee jotain kolikonvaihtoasiaa ym.

Jotenka joskus kun menopäällä oon, niin laitan semmosen vihreen valon päälle, että nyt saa viedä. Kyllähän joskus tekee mieli tanssiakin, mutten sen takia mee baariin...niin ilman vientiäkin voi mennä tanssimaan.

Yksinkertaisesti harvoin käyn, koska ikinä ei saa sitten olla rauhassa esim. istua vaan jorisemassa niitä näitä pöydässä... vaan tulee erinäisiä epätoivottuja tilanteita.

Baari on semmonen paikka, että pitää mun ainakin olla ylisosiaalisella päällä, että viihtyisin.

• jennssku

minulla kanssa tapana lähteä haahuilemaan yksin baarissa (yleensä menen tanssimaan ja unohdan kaverit jotenkin ) jep ja sinkkuna katselen varteenotettavia miehiä mutta yllätys yllätys varattuna en tietenkään. varattuna pysyn ehkä helpommin kavereiden seurassa.

• rusalkaa

haasteeseen mukaan ja sitten pilaa hyvää iskua voittamalla ukko jossain baaripelissä darts tai biljardi jne.

Miehet on ihan onnettomia baariympäristössä kestämään minkäänlaisia pettymyksiä

• Nurkkapöytä on hyvä paikka. Sieltä voi tarkkailla ympäristön tapahtumia samalla kun tekee olueiden ja viskien kanssa läheisempää tuttavuutta.

Se on vähän kuin telkkaria kattelis. Jotkut parit tappelee, toiset vasta flirttailee, joillakin on menossa kolmiodraama, naapurin rouva vikittelee poikasia, kriminaalijengit "neuvottelee", jne,jne.

Joskus voi sitten innostua itsekin jonkinlaiseen biletykseen, jos paikalle sattuu sopivaa porukkaa. Saattampa innostua jopa vähän flirttaamaan, jos oikein hyvä fiilis sattuu olemaan.

• teme.

Kamujen kanssa baariin. Yksin liikenteessä en osaa jotenkin rentoutua. Näin siis vain, jos olen yksin lähtenyt radalle, ja kaikki menee vituiks. Äijien kanssa lattialle, tiskille, nurkkapöytään, ja jos siltä tuntuu niin sama yksin. Tiedä mistä se johtuu, mutta jos kamujen kanssa on ilta alkanut, niin voin yksin ja hyvällä fiiliksellä vaikka vain tarkkailla porukkaa loppuillan baarissa - aina uuden ison tuopin kera tietysti.

Joskus kesyssä kännihymyssä istuskelu tuo seuraa, joskus joraamassa voi vain vetää katselevan tytön hellästi käsipuolesta mukaan, joskus rundilla vastaan tulijalle sanottu "moro, lähetkö tanssimaan" vie systeemin eteenpäin, joskus tiskillä tulee turinoitua. En osaa saalistaa. Tilanteita joko tulee tai sitten ei ja täysin omalla painollaan.

Kauniissa mielessä Russell Crowe esitteli täydellisen iskusysteemin: kun äijäkööristä kukin keskittyy alfanaaraan kamuihin, homma toimii. Alfa saa kuitenkin seuraa joltain komealta jos haluaa. Naisesta näkee kyllä heti, voiko avata suunsa vai ei.

Viimeiseen: ne miehet ovat luulleet, että "ehkäpä tänään". Ne ei vaan nähneet.

• Hard_Talk

"Onko outoa että nainen palloilee yksin baarissa?" Ei

Onko yksin saalistaminen sallitumpaa miehelle kuin naiselle? Ei tietenkään, sillä molemmat saa saalistaa what ever niin paljon kun kunto kestää...

"Ja vielä yksi kyssäri, miksi miesten on niin vaikea hyväksyä sitä jos nainen ei ole kiinnostunut juuri kyseisesä miehestä?"

Hmm... vaikee sanoo un ei oo ollut kovin vaikeeta hyväksyä pakkeja aikoinaan... No onneks naiset sentään hyväksyy miesten pakit riemusta kiljahdellen...

No musta on ok. et naisetkin on aktivoitunut ton seuran haun suhteen ... ainakin se mahdollistaa heille myös hieman aktiivisemman roolin sen suhteen että kuka mitä missä milloin ja kenen kaa...

• saalistamaan

Jos menen baariin, menen sinne joko kaveriporukalla pitämään hauskaa tai yksin vetämään vitutuskännit.

Kummassakaan tapauksessa ei vieraisiin ihmisiin tutustuminen kiinnosta.

• la.ra

Enkä edes tiedä miksi käyn. No, aika harvoinhan sitä nykyään tapahtuukin. Kun ei saa enää edes polttaa, joka oli sellainen harvinainen herkku ja nautinto.

En missään nimessä lähde yksin (siis Suomessa)enkä mielelläni edes tyttöporukassa, koska en hae baarista seuraa, mutta yritäpä kertoa se niille miehille, jotka hakevat...

Oikeassa seurassa, jossa miehiä mukana, on kiva tanssia itsensä kipeäksi ja humaltua kunnolla, mutta sellaista menoa on harvoin tarjolla kun suurin osa ystävistäni elää parisuhteen "lauantai-illan pitsa ja dvd" -maailmassa.

• dg.

Noita kaikkea sä oletkin. Läski ja epätoivonen vielä lisäksi tohon listaan.

• mielenkiinnolla - ei siis vittuiluna. Mitä tuollaisesta kommentista saat? Mitä päässäsi liikkui sen kirjoitettuasi ja mihin pyrit? Sanoisitko noin myös ääneen jos vastaava kysymys esitettäisiin kasvokkain?. Mä yritän sivistää itseäni ihmismielen saloissa.

• la.ra
        ttuplai kirjoitti:

mielenkiinnolla - ei siis vittuiluna. Mitä tuollaisesta kommentista saat? Mitä päässäsi liikkui sen kirjoitettuasi ja mihin pyrit? Sanoisitko noin myös ääneen jos vastaava kysymys esitettäisiin kasvokkain?. Mä yritän sivistää itseäni ihmismielen saloissa.

"sit se olis läski ja epätoivonen ja sit tää olis paljon parempi.."

Ja sit kun asioita toistaa tarpeeksi monta kertaa niin niistä voi tulla vaikka tosia..!

• dg.
        ttuplai kirjoitti:

mielenkiinnolla - ei siis vittuiluna. Mitä tuollaisesta kommentista saat? Mitä päässäsi liikkui sen kirjoitettuasi ja mihin pyrit? Sanoisitko noin myös ääneen jos vastaava kysymys esitettäisiin kasvokkain?. Mä yritän sivistää itseäni ihmismielen saloissa.

Kirjoitin vain totuuden sanoja ja sanoisin samat sanat päin naamaakin.

• Emmanuele
        dg. kirjoitti:

tämä on mielenkiintoinen ilmiö. Kommentoidaan ihmisen ulkonäköä jota ei olla ikinä nähty! Että oikeen totuuden sanoja! :) Luulempa että tuokin jamppa olisi oikeen kilttiä mussukkaa mun edessä.

Ja voin paljastaa, epätoivoinen saatan olla, mutta läski en ole :)

• dg. kirjoitti:

kadulla tule harvasen päivä vastaan ihmisiä, jotka ovat rumia tai muuten vain eivät miellytä sinua? Onko sulla yleisesti tarvetta puhua jatkuvasti totta vai oliko tämä vai erityistapaus? Ja edelleen - mitä se sinulle antaa? Onko sulla selkeästi parempi mieli noin sanottuasi vai kuinka?

• luulemmmpa
        Emmanuele kirjoitti:

tämä on mielenkiintoinen ilmiö. Kommentoidaan ihmisen ulkonäköä jota ei olla ikinä nähty! Että oikeen totuuden sanoja! :) Luulempa että tuokin jamppa olisi oikeen kilttiä mussukkaa mun edessä.

Ja voin paljastaa, epätoivoinen saatan olla, mutta läski en ole :)

että kirjoitustaito kertoo myös jonkin verran ihmisestä tekstin takana..

• Emmanuele
        luulemmmpa kirjoitti:

että kirjoitustaito kertoo myös jonkin verran ihmisestä tekstin takana..

tekee minusta epätoivoisen ja läskin?
        Vili taitaa sitten olla oikee norsu kun ei se osaa edes isoja alkukirjaimia käyttää.

• mistään liikakäytöstä
        Emmanuele kirjoitti:

tekee minusta epätoivoisen ja läskin?
        Vili taitaa sitten olla oikee norsu kun ei se osaa edes isoja alkukirjaimia käyttää.

vaan ylipäätään m-kirjaimen käytöstä..

• Emmanuele
        mistään liikakäytöstä kirjoitti:

vaan ylipäätään m-kirjaimen käytöstä..

kysymykseeni.

• sille..
        Emmanuele kirjoitti:

kysymykseeni.

voin jos ymmärtäminen ei ole vahvin lajisi

• Emmanuele
        sille.. kirjoitti:

voin jos ymmärtäminen ei ole vahvin lajisi

Kiitos. Tuollainen epämääräinen vittuilu puskasta on säälittävää, lapsellista luuserimeininkiä.

• jos et osaa
        Emmanuele kirjoitti:

Kiitos. Tuollainen epämääräinen vittuilu puskasta on säälittävää, lapsellista luuserimeininkiä.

lukea minkä minä sille voi..lapsellista ja säälittävää näet katsomalla peiliin

• Emmanuele
        jos et osaa kirjoitti:

lukea minkä minä sille voi..lapsellista ja säälittävää näet katsomalla peiliin

jotain mua vastaan. No antaapa olla.
        Kivaa päivää sullekin!

Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      3215
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1177
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1152
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      53
      1092
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1032
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      878
    7. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      45
      867
    8. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      862
    9. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      857
    10. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      24
      851
    Aihe