http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Suuteleminen merkitsee naisille enemmän kuin miehille/1135230540173?ref=rss
ainakin tässä uutisessa väitetään, että suuteleminen naisille tärkeämpää.
No onhan se pussailu kivaa, mutta ei kai sen perusteella puolisoa valita?!
Suuteleminen
56
25817
Vastaukset
- sekunon
Naisellista hommaa.
- go on keeper
Naiseni tykkää suutelemisesta paljon. Itse en hirveästi. Kyllä se kuitenkin rutiini on ja hyvä tapa osoittaa rakkautta
- hyvänolontunteita
Kuten kosketus, myös pusut ja suudelmat tuovat hyvänolontunnetta. Minusta on mukavaa saada pusu aina kun nähdään miesystäväni kanssa ja kun erotaan. Huulissa on herkät hermot eli niitä kannattaa käyttää pussailuun :)
- Lulu1
Aivan ihanaa, kunnon nuolemiset ja suuteleminen on niin ihanaa että miten kukaan voi sanoa ettei tykkää siitä ! Voisin suudella tuntikausia...
Suut puhtaaksi ja kaikki etsiin kielellä toisen suusta jotain, ikäänkuin joku olis hukassa:)Nam !Naiset vietellään hyvillä suudelmilla ja pusutteluilla, kieltä pitää käyttää joka välissä:) - LottaNinniGaabriella
Lulu1 kirjoitti:
Aivan ihanaa, kunnon nuolemiset ja suuteleminen on niin ihanaa että miten kukaan voi sanoa ettei tykkää siitä ! Voisin suudella tuntikausia...
Suut puhtaaksi ja kaikki etsiin kielellä toisen suusta jotain, ikäänkuin joku olis hukassa:)Nam !Naiset vietellään hyvillä suudelmilla ja pusutteluilla, kieltä pitää käyttää joka välissä:)Kauheeta kun jotkut pojat ja miehetkin tunkee heti kieltä suuhun. Ei suutelun pitäis mun mielestä sitä olla että yritetään tukehduttaa toista, ettiä niitä ruoan tähteitä tai varsinkaan sitä että siitä kuola määrästä suurin osa valuu kasvoille tai muuten vaan nuollaan meikit naamalta. Hyvä suutelu on sellasta huulista nauttimista. Pieniä nykäisyjä. mutta ei todellakaan mitään kielipeliä. mutta voi olla että joku joka nauttii esim. suuseksin antajana olosta. Vois pitää suutelua jopa eroottisena. Mutta mulle se on nimen omaan romanttista. yksityisempää kuin seksi.
- Toukolan Poika
Lulu1 kirjoitti:
Suut puhtaaksi ja kaikki etsiin kielellä toisen suusta jotain, ikäänkuin joku olis hukassa:)Nam !Naiset vietellään hyvillä suudelmilla ja pusutteluilla, kieltä pitää käyttää joka välissä:)Viestisi kosketti!
Mahtaako sulla on vakkaria suuteluystävää?
Mulla ollut hiukan huonoa tuuria kai, kun jo pikku kielipusun jälkeen kiirehtivät pyyhkimään huuliaan ja suoristamaan sukkiaan... olis kyllä kiva myös nuolasta sieltä sun täältä.. - teemunideapaja
LottaNinniGaabriella kirjoitti:
Kauheeta kun jotkut pojat ja miehetkin tunkee heti kieltä suuhun. Ei suutelun pitäis mun mielestä sitä olla että yritetään tukehduttaa toista, ettiä niitä ruoan tähteitä tai varsinkaan sitä että siitä kuola määrästä suurin osa valuu kasvoille tai muuten vaan nuollaan meikit naamalta. Hyvä suutelu on sellasta huulista nauttimista. Pieniä nykäisyjä. mutta ei todellakaan mitään kielipeliä. mutta voi olla että joku joka nauttii esim. suuseksin antajana olosta. Vois pitää suutelua jopa eroottisena. Mutta mulle se on nimen omaan romanttista. yksityisempää kuin seksi.
Kieli on kyllä samaa lihaa kuin huuletkin, ja niistä voi kummastakin nauttia.
Fuksiaisissa sai järkkäreitä miellyttääkseen tehdä Mynthonin kierrätystä. Minun kummallakin puolella jonossa oli kaksi kaunista naista, josta taaimmaisesta pidin enemmän. Kuinka ollakaan kun huulemme kohtasivat, unohdin Mynthonin suuhun. Ainoa mitä päässäni liikkui oli se, miltä hänen huulensa tuntuivat. Se sanoi "no!" ja palasin todellisuuteen.
Semmoinen on eka suudelmani. - Lulu1
Toukolan Poika kirjoitti:
Viestisi kosketti!
Mahtaako sulla on vakkaria suuteluystävää?
Mulla ollut hiukan huonoa tuuria kai, kun jo pikku kielipusun jälkeen kiirehtivät pyyhkimään huuliaan ja suoristamaan sukkiaan... olis kyllä kiva myös nuolasta sieltä sun täältä..No jopa kysyt....ei ole vakkaripusuttelijaa:=
Miksi tytöt pyyhkii suuta? onhan sinulla raikas suu,puhtaat hampaat rivissä ja henki haisee mentholille:=) ,jos näin,sillon tuskin pyyhkisivät.Useimmat inhoaa suuteloita siksi kun hygienia on tuottanut pettymyksen tai liian kiivas tahti.Suutelemisesta pitää nauttia,kuin olisi joku hukassa....ja sinä etsit sitä..eikä kieltä kurkkuun ! - Lulu1
Lulu1 kirjoitti:
Suut puhtaaksi ja kaikki etsiin kielellä toisen suusta jotain, ikäänkuin joku olis hukassa:)Nam !Naiset vietellään hyvillä suudelmilla ja pusutteluilla, kieltä pitää käyttää joka välissä:)Tiedättehän miksi naisella on kahdet huulet ?
Toisilla vittuillaan ja toisilla pyydetään anteeksi.
- halailija
Mä olen ehkä tässä suhteessa keskivertonaisesta poikkeava, mutta en tykkää kauheasti suutelusta. En varmaan osaa sitä kunnolla tai ainakaan se ei tunnu yleensä kovin luontevalta. Yhden miehen kanssa kerran meni tyylit jotenkin hienosti yksiin ja silloin suutelu oli varsin miellyttävää, mutta yleensä ei, jos ei nyt vastenmielistäkään.
En usko että suutelutyylillä / -taidoilla on vaikutusta puolison valintaan. - tärkeää
Kyllä se on miehillekkin tärkeää, itse ainakin tykkään suudella ja pussailla ja olla lähellä. Varmaan kannattaa muistaa, että sekin on ihan yksilöllistä eikä kannata parisuhteen laatua mittailla sen mukaan, että kuinka paljon ja aktiivisesti toinen osapuoli pussailee. Mutta jos pussailu on aikaisemmin ollut aktiivisempaa ja kiihkeää ja se yht'äkkiä loppuu niin kyllä siinä tulee vähän semmoinen olo että mikä nyt vaivaa.
Pussailu on kivaa ja tärkeä osa parisuhdetta, itse en ainakaan osaisi olla ilman pussailua. - Uudelleen oppinut
Heips!
En malttanut olla vastaamatta tähän aiheeseen.
Olen nainen ja minulla on pitkä parisuhde takanapäin, uusi alkamassa. Entisen mieheni kanssa ei suudeltu juuri ollenkaan, kertakaikkiaan se ei tuntunut mukavalle, alunalkaenkaan. Suuteleminen on kaiketi taito jota kaikki eivät osaa tai edes halua opetella.
Uuden rakkauteni kanssa jo ensisuudelma oli polvet vispaittava asia, ja hänen kanssaan tuota syljenvaihtoa teemme aina kun näemme. Olemme molemmat sitä mieltä, että suuteleminen on ihanaa, ja että se antaa meille niin paljon meilihyvää, etteme siitä koskaan halua luopua. uusia tyylejä, ja tapoja olemme löytäneet paljon. Joskus suutelemme pitkään kiihkeästi, joskus taas nautinnollisesti pikkuruisia pusuja.
On ihana tunne huomata, että on löytänyt mahtavan rakkauden ja itselleen sopivan puoliskon. Ehkä Platonin kertomuksen mukaan hän on sieluni puuttuva puolisko, ja täydennämme toisiamme.
Suudelkaa,jos siltä tuntuu, tai jos suunne eivät kertakaikkiaan sovi yhteen, kuten minun ei edellisen meiheni kanssa, ilman suutelemista voi elää. Suudelmista saa kuitenkin endorfiinia ja elinvoimaa. Mielihyvähormoooooonia.Nam - ..............................
Upealla suutelulla kyllä saa naisen kuin naisen tainnoksiin.
Eli kyllä sillä petiin ja puolisoksi pääsee.
Kaikki nämä looserinplantut, jotka valittaa saamattomuuttaan voisi opetella suutelemisen jalon taidon. TODELLA harva suomi-mies tajuaa suutelusta yhtään mitään!
P.S. Sillä ne etelän gigolot meidän viettelee..... ovat tulisia suutelijoita.- Homonorsu
Sinä varmaan sitten kerrot miten me looseriplantut opitaan suutelemaan? Asiahan ei varmasti ole siitä kiinni etteivät kaikki ihmiset haluaisi kehittää suutelutaitoaan, kyseisessä lajissa vaan ei taida kauheasti olla ammattimaista opetusta tarjolla. Kerro toki jos tiedät sellaisesta.
Minä ainakin tunnustan rehellisesti että en tajua suutelusta mitään, enkä omien kokemuksieni perusteella edes oikein löydä motivaatiota sen kaivamiseen. Kertaakaan en ole itse saanut minkäänlaista mielihyvää suutelemisesta, en tiedä johtuuko se sitten taitojen puutteesta vai onko näin vain omalla kohdallani.
Tämä tutkimus ei kyllä ollut mikään yllätys, mielestäni tuo asiahan on ihan totuutena yleisesti hyväksytty. Naiset tykkää enemmän läheisyydestä, miehet enemmän seksistä rankasti yleistäen. Ei mitään uutta siis auringon alla. - Kokenut_pusuttelija
Kyllä suuteleminen on yksi ihanimmista asioista maailmassa, eikä kaikki vaan osaa sitä.. HARMI! Olen nainen ja ah kuinka rakastan pusuttelua, sitä voisi tehdä tuntikausia mmmmm :)
Suomestakin löytyy kyllä hyviä pusuttelijoita, mutta voi sanoa että HARVASSA OVAT!
Kokemukseni perusteella kuitenkin ulkomaalaiset miehet vaan osaavat suutelun jalon taidon paremmin, te raukat suomimiehet! - SANOO TOSI JORMA! :)
Homonorsu kirjoitti:
Sinä varmaan sitten kerrot miten me looseriplantut opitaan suutelemaan? Asiahan ei varmasti ole siitä kiinni etteivät kaikki ihmiset haluaisi kehittää suutelutaitoaan, kyseisessä lajissa vaan ei taida kauheasti olla ammattimaista opetusta tarjolla. Kerro toki jos tiedät sellaisesta.
Minä ainakin tunnustan rehellisesti että en tajua suutelusta mitään, enkä omien kokemuksieni perusteella edes oikein löydä motivaatiota sen kaivamiseen. Kertaakaan en ole itse saanut minkäänlaista mielihyvää suutelemisesta, en tiedä johtuuko se sitten taitojen puutteesta vai onko näin vain omalla kohdallani.
Tämä tutkimus ei kyllä ollut mikään yllätys, mielestäni tuo asiahan on ihan totuutena yleisesti hyväksytty. Naiset tykkää enemmän läheisyydestä, miehet enemmän seksistä rankasti yleistäen. Ei mitään uutta siis auringon alla.Tosiäijänä täytyy sanoa että suuteluhan on aina yhtä ihanaa,kun vaan asiaan hieman paneutuu...toki suutelukumppanillakin on merkitystä,jos toinen ei pidä suutelusta,niin woi woi,siinä tosijormankin mieli apeutuu! Onnekseni nykyinen kumppanini tykkää suudella ja sehän se on esileikissäkin se ihmevoima joka laittaa tämänkin äijän hormoonit hyrräämään ja jorman kankeaksi! :) Tosin kevyet suukot on tietenkin asia erikseen,niillähän vain halutaan antaa toiselle hyvä mieli tai osoittaa välittäminen...SUUDELKAA TOISIANNE KUN SE ON NIIN IHANAA! :) terveisin : se Jorma
- olber
Kokenut_pusuttelija kirjoitti:
Kyllä suuteleminen on yksi ihanimmista asioista maailmassa, eikä kaikki vaan osaa sitä.. HARMI! Olen nainen ja ah kuinka rakastan pusuttelua, sitä voisi tehdä tuntikausia mmmmm :)
Suomestakin löytyy kyllä hyviä pusuttelijoita, mutta voi sanoa että HARVASSA OVAT!
Kokemukseni perusteella kuitenkin ulkomaalaiset miehet vaan osaavat suutelun jalon taidon paremmin, te raukat suomimiehet!Kyllä sitä vikaa löytyy myös naisista. Suuteluun tarvitaan aina kaksi ihmistä. Suutelu on täydellistä kun molemmat osaavat hommansa. Vaikea on olla täydellinen suutelija jos nainen on kuin vihannes. Varmasti on totta että ulkomailla suudellaan paremmin, mutta onko pakko yleistää yhden huonon kokemuksen takia ??
- Maiijsa
Kokemukseni perusteella kuitenkin ulkomaalaiset miehet vaan osaavat suutelun jalon taidon paremmin, te raukat suomimiehet!..ovat hyviä suutelemaan! Ulkomaalaisista ei ole kokemusta sen kummemmin, eikä tule ;-D
Enemmän luottamusta meidän suomipoikiin! - Eräs mies
Kokemukseni perusteella kuitenkin ulkomaalaiset miehet vaan osaavat suutelun jalon taidon paremmin, te raukat suomimiehet!Siinä olen kanssasi samaa mieltä että suuteleminen on yksi ihanammista asioista mitä mies voi naisen kanssa tehdä. Ja paremmaksi menee, kun siinä on vielä tunteetkin mukana.
Sen verran vielä tuosta suutelemisesta, että tuli noi poskisuudelmat opeteltua tuolla ulkomailla jossa olin opiskelemassa, muutamia vuosia sitten.
Siellä (Alankomaissa) kuului kulttuuriin antaa poskisuudelma (3 kertaa) hyvälle ystävälle/tutulle. Ja siinä ei ollut mitään seksuaalista viritelmää, vaan se oli heidän tapansa tervehtiä. Tosin, miehet eivät sitä keskenänsä tehneet, elleivät sitten olleet "vähemmistöön" kuuluvia.
Toki, aikansa se vei oppia jäyhältä suomalais-mieheltä. Mutta, olihan se hauskaa opetella jotain uutta, mitäs siinä. Kyllähän sitä mielellänsä naisia suuteleekin.
Niinpä, kokeilepas samaa Suomessa, minkähänlainen olisi vastareaktio :-)? Jossain asioissa meillä on vielä opeteltavaa verrattuna noihin keski-eurooppalaisiin ihmisiin. Mutta, maassa maan tavalla. - santtu
Kokemukseni perusteella kuitenkin ulkomaalaiset miehet vaan osaavat suutelun jalon taidon paremmin, te raukat suomimiehet!joka näitä ihania pusuja antoi...olen löytänyt jalokiven kaikkien miesten keskeltä...ja aion pitää kiinni siitä...Halajan näitä pusuja lisää-- työpäivän lomassa....heh.
- Puuhanainen
Osuit juuri naulan kantaan. Minulle on ainakin välillä käynyt niin, että olen päästänyt suuteluetäisyydelle jonkun "ei niin vetävä mies"-henkilön ja suutelun jälkeen olenkin saattanut olla jo ihan muuta mieltä. Joten kyllä hyvä suutelija varmaan helpommin pääsee sänkyyni.
Mutta karmeaa on miehet, jotka tupakoivat ja eivät huolehdi suuhygieniastaan. Raikas suu ja hyvä suutelutaito kunniaan! - Lulu1
Homonorsu kirjoitti:
Tämä tutkimus ei kyllä ollut mikään yllätys, mielestäni tuo asiahan on ihan totuutena yleisesti hyväksytty. Naiset tykkää enemmän läheisyydestä, miehet enemmän seksistä rankasti yleistäen. Ei mitään uutta siis auringon alla.Mitä ihmettä Homonorsu sun elämässä on tapahtunut ? Vaistosin vihantunteita..jokainen kyllä oppii suutelemaan ihan varmasti ! harjoittelua vain ja oikean ihmisen kanssa ,kenen kanssa se tuntuu hyvälle,pehmeälle, suu ikäänkuin täyttyy..toki jos nainen on hyvä suutelemaan,niinku minäkin:) siinä mieskin pääsee mukaan ja oppii,vaikka alottaessa ei osais yhtään,jotku miehet suutelevat "kovaa" ,tiukilla huulilla,siitä ei nauti,mutta kyllä ne pehmenee kun opettaa omalla suulla.Tunnustele ,kuulostele ensin toisen suuta, huulia jotka pehmenevät pikkuhiljaa,lämmin virta lähtee liikkeelle,näyki,imase,käytä kieltä välillä nätisti,ei kurkkuun lykkien.Kohta huomaat että sitä vois tehdä tuntikausia..iloa suutelemiseen !
- Tyttö_16_wee
Tuo artikkelissa mainittu naisten suurempi halukkuus ei pidä paikkaansa ainakaan omassa suhteessani.
Miesosapuoleni on kyllä se innokkaampi suutelija. Tosin taidan olla lähes yhtä innokas ellen ole liian väsynyt. :)
Eikä musta kielareissakaan mitään vikaa ole jos kumpikin osaa hommansa.
Kannattaa muuten harrastaa suurempia suutelusessioita iltaisin nukkumaan mennessä, kun molemmat ovat pesseet hampaansa jne. ;)
Ja ei suutelun tarvitse automaattisesti johtaa mihinkään. Meillä se ainakin on läheisyyden luomista ja hellyyden osoituksia.
Se on mukavaa. :)- Tyttö_16_wee
Tuli ehkä viikonloppunakin imuteltua liikaa ku on huuli nyt mustelmilla...eli suutelemisessa voi pitää kyl monella tapaa hauskaa...
- Yli päällikkö
Vai suutelua vielä lisää arvon nykynaisillemme...oletteko mielestänne ansainneet sen viime vuosikymmeninä Suomessa?
...Nykyajan Suomalainen mies elää alistetummassa tilassa, ja suuremmassa seksuaalisessa puutteessa, mitä yksikään mies, yhdessäkään historian ajassa tai kulttuurissa. Tämä on fakta -vaikka feministit yrittäisivät tämänkin asian progandamaisesti muuttaa toiseksi.
Vuosituhansia mentiin avioon alle 20 vuotiaana ja nainen oli "asteen alistettu miehen tahdon alle". Eli jokainen mies sai naisen tyydytystä jatkuvasti, 20 v. asti 70 vuotiaaseen, takuu varmasti. Päälle olivat vielä piiat, rakastajat, prostituoidut kaupungeissa jne - ja naisen kunnioitus puheissa ynm miestä kohtaan noin yleisestikin kulttuurissa oli hiukan tsemppaavampi...
(tekisi mieli, mutta en halua tähän väliin mainita 3,5 miljardin Aasiaa, 1,3 miljardin Islamia, Afrikkaa, 1,2 miljardia Katolisia, Venäjää, Balttia jne jne - jokainen kyllä tietää, kuinka usein ja miten se pää siellä särkee vaimoilla, rakastaja, prostituutio ynm tilanteet ja miten miehelle puhutaan jne...)
Mutta ..tämä vuosituhantinen luonnonlaki "mies perheenpäänä ja määrääjänä" - varsinkin seksuaalisissa asioissa, koska naista pidettiin passiivisempana, kuten nainen todellisuudessa onkin - takasi myös sen, että se naisen "pää ei särkenyt niin usein", ei uhkailtu eroilla ja lasten viennillä, ei menopaussin jälkeenkään! torjuttu miehen haluja jne
NYT OLLAAN VIIME VUOSIKYMMENINÄ FEMINISMI (RAPPION?)AIKANA KAIKKI TÄMÄ VUOSITUHANTINEN LUONNOLLISUUS KÄÄNNETTY PÄÄLAELLEEN SKANDINAVIASSA.
Sitä voisi kuvata näin:
15-30 vuotiaana, hehkeimpänä, sinkkuillaan suuri osa ajasta... ja juuri tässä iässä joka miehen kuuluisi saada jo fysiologisesta pakosta, joka päivä...(kuinkahan paljon muuten juuri tämä libidopuolen problematiikka ajaa miehiä masikseen, baareihin, alkoholismiin, itsareihin jne..)
30-45 alkaa biologiset kellot soimaan ja hakeudutaan aviolittoon...mies saa vähän aikaa, mutta sitten tuleekin jo kiire saada lapsia, tullaan raskaaksi, ei sexiä, synnytetään, väljähdetään, kenties taas raskaaksi, eroja, kiristystä lapsilla, päänsärkyä, kasvavissa määrin naisten lehtien ällejä miehelle hellyydestä sexissä ja ties mitä...
45 Lopullinen menopaussi. Hormonitasot putoavat, paikat kuivuvat, nainen rupsahtaa lopullisesti jne. Ja nykynainenhan ei yleensä "itsenäisyydessään, vapaudessaan ja tasa-arvossaan" enää tällöin anna edes "poskihoitoja ynm." miehelle - ja ainoina maailman maista juuri näissä maissa jossa nainen määrää näin, on myös prostituuio kielletty (Suomessa ja Ruotsissa ainoina)... ja jos ei ennen, niin viimeistään tällöin aletaan erota ja viedä lapsia...
USKON YHÄ VARMEMMIN, ETTÄ EDELLÄ KUVATUN KALTAINEN KUVIO SUOMEN KULTTUURISSA JA MIESTEN ITSETUNNOSSA, ON SUURIN YKSITTÄINEN SYY MIESTEN STRESSIIN, MASIKSEEN, ITSEMURHATILASTOIHIN JA ALKOHOLISMIN KASVUUN...
TÄMÄ ON HELPPO REHELLISEN IHMISEN YMMÄRTÄÄ SIKSIKIN, ETTÄ TODELLISUUDESSA SUOMEN TYÖOLOT OVAT SAMALLA KIRJOITETUN HISTORIAN JA TÄMÄN HETKENKIN MAAILMAN PARHAAT. TYÖOLOT OVAT ERGONOMISESTI HUIPPUA, TYÖVIIKKO LYHIN HISTORIASSA JA KORVAUS TYÖSTÄ OSTOVOIMANA MITATUTTANA HUIPPUA. KUNINKAALLAKAAN EI OLLUT PESUKONETTA, KÄNNYKKÄÄ JA MIKROAALTOUUNIA VIELÄ PARI VUOSIKYMMENTÄ SITTEN - JA TYÖVIIKOT OLIVAT 6 PÄIVÄISIÄ JNE JNE. TÄMÄ SYY VAAN MIESTEN HUONOVOINTISUUDESTA KÄÄNNETÄÄN TRANFERENSSIMAISESTI, TOSIASIAT KIELTÄEN, TYÖOLOIHIN - JOTTA EI TODELLINEN SYY NOUSISI KESKUSTELUIN. NÄIN ON AINA TEHTY ISMEISSÄ JA PROPAGANDOISSA.
TODELLINEN SYY ON KASVAVA FEMINISMI JA YLLÄMAINITUT ASIAT.
VIELÄ VOISI LISÄTÄ KYSYMYKSEN SIITÄ, ETTÄ MITEN VOISI EDES OLLA NIIN, ETTÄ FEMINISTINEN ASENNE ÄIDISSÄ, EI VAIKUTTAISI POIKALAPSEEN, VARSINKAAN ENSIMMÄISINÄ PSYYKKEEN RAKENTUMISEN KANNALTA ELINTÄRKEINÄ VUOSINA - KUN POIKALAPSI ELÄÄ SYMBIOOSISSA ÄITINSÄ KANSSA JA OPPII NÄIN OLLEN SYVÄN EI VERBAALISEN ASENTEEN MIEHIIN, ISÄÄN, ELI ITSEENSÄ...JA SITTEN KOULUUN, JOSSA ON PELKKIÄ NAISOPETTAJIA, JA SITTEN VAIN TOISELLE SUKUPUOLELLE PAKOLLISEEN ILMAISEEN PAKKOLAITOKSEEN TETSAAMAAN YNM, JA SITTEN ALKAAKIN TUO KUVIO MITÄ YLHÄÄLLÄ ON KUVATTU - KUOLEMA TULEEKIN SUOMIMIEHELLE JO LÄHES 10 VUOTTA ENNEN MITÄ NAISELLE...
MIETTIKÄÄS NYT JA VAUHTI KIIHTYY - VOI TULEVIA POIKALAPSIA...- Nimetön
tuo edellinen teksti. puutteessa täällä saa elää .
- Nimetön
blaa, blaa, blaa, blaa... Kyllä kunnon miehet Suomessa saa - sun kaltaiset sovinistikusipäät ei! Muuta jonnekin missä naiset on edelleen alistetussa asemassa; sinä saat piian ja me suominaiset päästään susta eroon --> kaikki voittaa!
- go on keeper
Nimetön kirjoitti:
blaa, blaa, blaa, blaa... Kyllä kunnon miehet Suomessa saa - sun kaltaiset sovinistikusipäät ei! Muuta jonnekin missä naiset on edelleen alistetussa asemassa; sinä saat piian ja me suominaiset päästään susta eroon --> kaikki voittaa!
ei seksiä feministeille! Jokainen mies kiertää teidät kaukaa. Feminismi on nykysuomessa sovinismiakin pahempi ongelma. Pitää olla suoraselkäinen, päättäväinen, "miehekäs" mies. Varakas on oltava, kaikki asiat on hoidettava taidokkaasti, talot rakennettava, töissä niska limassa 40 tuntia viikossa raadettava, naista 24 tuntia päivässä palvottava kuin jotain hemmetin prinsessaa. Sitten jos joku menee pieleen niin manataan syvimpään helvettiin. Mistäköhän nämä suomalaismiesten hämmästyttävän korkeat itsemurhatilastot? Feministit te olette petoja!
- go on keeper
go on keeper kirjoitti:
ei seksiä feministeille! Jokainen mies kiertää teidät kaukaa. Feminismi on nykysuomessa sovinismiakin pahempi ongelma. Pitää olla suoraselkäinen, päättäväinen, "miehekäs" mies. Varakas on oltava, kaikki asiat on hoidettava taidokkaasti, talot rakennettava, töissä niska limassa 40 tuntia viikossa raadettava, naista 24 tuntia päivässä palvottava kuin jotain hemmetin prinsessaa. Sitten jos joku menee pieleen niin manataan syvimpään helvettiin. Mistäköhän nämä suomalaismiesten hämmästyttävän korkeat itsemurhatilastot? Feministit te olette petoja!
Tuo ei siis varsinaisesti liittynyt feminismiin vaan pääasiassa miesten epätasa-arvoiseen asemaan Suomessa. Feministit joka tapauksessa ja sitä suuremmalla syyllä nimimerkki Nimetön mukaan lukien suksikoot vittuun
- Yli päällikkö
go on keeper kirjoitti:
Kiitos. FEMINISIMI ON SYÖPÄKASVAIN ! Tuo oli todella hyvin kiteytetty ja kuvattu, mitä se feminismi on Suomalaisessa kulttuurissa. Tuosta voisi tehdä lentävän lauseen Suomeen. Eiköhän aleta toisteleen sitä eri yhteyksissä - tulevien poikalastenkin takia. Minä ainakin alan. Aina tarvitaan tienraivaajia ja eturintamaa ;) Enkä minä ainakaan enää ala feministejä kumartelemaan...
Mietin sitä heittoasi ja lisäisin siihen vaikka näin:
FEMINISMI ON SYÖPÄKASVAIN SUOMINEIDOSSA!
Toisto on opintojen äiti. Ja mitäpä meillä nykyajan Suomimiehillä nyt muutenkaan niin on väliä, meidät on jo feministien, naisten lehtien ynm. taholta jo ainakin tämän (10v. muuten naisia lyhyemmän) elämän ajaksi LEIMATTU sovinisteiksi, sioiksi, junteiksi jne jne joka tapauksessa. Ja oikeastaan samalla jo tulevat poikalapsetkin...
FEMINISMI ON PROPAGANDAA JA MIESVIHAA!
AAAAh, kun tuntuu oikein hyvältä...;) - !!!
Yli päällikkö kirjoitti:
Kiitos. FEMINISIMI ON SYÖPÄKASVAIN ! Tuo oli todella hyvin kiteytetty ja kuvattu, mitä se feminismi on Suomalaisessa kulttuurissa. Tuosta voisi tehdä lentävän lauseen Suomeen. Eiköhän aleta toisteleen sitä eri yhteyksissä - tulevien poikalastenkin takia. Minä ainakin alan. Aina tarvitaan tienraivaajia ja eturintamaa ;) Enkä minä ainakaan enää ala feministejä kumartelemaan...
Mietin sitä heittoasi ja lisäisin siihen vaikka näin:
Toisto on opintojen äiti. Ja mitäpä meillä nykyajan Suomimiehillä nyt muutenkaan niin on väliä, meidät on jo feministien, naisten lehtien ynm. taholta jo ainakin tämän (10v. muuten naisia lyhyemmän) elämän ajaksi LEIMATTU sovinisteiksi, sioiksi, junteiksi jne jne joka tapauksessa. Ja oikeastaan samalla jo tulevat poikalapsetkin...
FEMINISMI ON PROPAGANDAA JA MIESVIHAA!
AAAAh, kun tuntuu oikein hyvältä...;)Uskot miesten korkeiden itsemurhalukujen ja muiden ongelmien johtuvan vallan ja seksin puutteesta. Tulitko ajatelleeksi, kuinka huonossa jamassa naiset olivat aikoina, jolloin miehille ei voinut koskaan sanoa ei? Naiset itkivät ja valittelivat ainaista kurjuutta ja se saikin heidät nousemaan miehiä vastaan ja feminismi aate sai paljon kiukkuisia, alistettuja naisia puolelleen.
Oletko koskaan kuullut termiä tasa-arvo?? Etkö voisi lopettaa tämän typerän valtataistelun ja siirtyä tasa-arvoon. Omassa suhteessani tasa-arvo pelaa hyvin. Se on toisen huomioonottamista ja molemminpuoleista arvostusta. Kumpikin, minä ja mieheni kunnioitetaan toisiamme, eikä kummallakaan särje päätä tai muuten masenna. - Jattaaaaaaaaa
Oot muuten väärässä. Vaikka sitä kuinka suhteessa pistää ittensä likoon. Siivoaa, tiskaa, vonkaa ite jo enemmän kuin mies. Ja tekee sen jopa mielellään. antaa miehen leikkiä koneellaan ja tuntea siitä vielä jonkunlaista arvostusta. Niin se ukko lähtee seuraavan nokka pystyssä olevan muijan matkoihin! Jo ihan siitä syystä että mies ei kestä sitä omaa itteään. Haluaisin tällasen "perheenpään" mutta nykymiehet haluavat niitä itsenäisiä naisia jotka leikkii kolmekymppisiksi baarissa. Ehkä on parempi lopettaa se miehen mielistely ja ruveta vaan itsenäisesti paksuksi. Sen siitä saa kun joka mediassa mainostetaan aina kauniimpaa riistaa. Kyllä siihen naistenkin jos ei vielä oo tarpeeksi niin kyllä pikku hiljaa älähtää. Ennen niihin ihmissuhteisiin ja ihmisiin pystyi sentään luottamaan. Nyt (onneksi?) tiedetään ettei kehenkään voi luottaa. Miksi siis tehdään niitä lapsia parisuhteeseen? Kun ei ne isät pysy kumminkaan vierellä hyvä jos raskaus ajan!! Kyllä hyvään suhteeseen kuuluu luottamus. Ja kunnollinen nainen ei alista itseään juoruille tai pilkalle. Ei ennenkään niin miksi sitten nyt kun suhteet joka välissä levitetään auki. (Ja mää sitten vielä uskon että niitä kunnon miehiäkin on, etten katkeruuttani kirjoittele vaan siksi että miehet on sikoja ja varmasti tulee aina olemaan. Sitä ei naiset pysty koskaan teiltä viemään!:)
- kokemusta on
Kyllä suuteleminen on ihanaa, jos mies osaa homman. Suudelma voi olla kiusoitteleva, hellä, kiihkeä jne. eli sen ei tarvitse aina olla samanlainen. Kielisuudelmassakin on variaatioita. Mukautuminen toisen liikkeisiin ja vastaanottaminen on tärkeää, kuten esim.seksissäkin. Mitä mies sitten voi tehdä väärin? No esim.naiset ei tykkää siitä, että nuollaan melkeen koko naama tai kuolataan kauheasti. Kielen värisyttäminen on myös ärsyttävää. Maiskuttelu suorastaan ällöttää. Että tässä muutamia ohjeita miehille :)
"45v suukkosuu" - Suuteleva Mies
Jos on niin tärkeää naisille niin ei kannattaisi vaatia jollei nainen itse osaa suudella! Siis henkilökohtaisesti tavannut useita naisia, jotka eivät todellakaan osaa suudella ja arvaa yököttääkö!
- seksiä läheisempää
Seksiä voi harrrastaa ihmisen kanssa vaikka ei niin siitä välittäisikään, mutta suutelemisen nautittavuus on suorassa suhteessa siihen mitä toista kohtaan tuntee. Oon mies ja en edes halua suudella ihmistä josta en välitä todella paljon.
- Nimetön
yx pisti poikki ku ei kiinnostanu nuolla kokoajan ja muijja veti hampaat esiin että nyt suudellaan ...ällöä
- : )
..suhde menee karille...kokemusta on ..........ja suudelma rakkaalta on sen osoitus että välittää toisesta...
- 56v.
Eipä juuri monta kertaa vuodessa edes ohimennen kosketa. Bakteerit tarttuu, nääs.
- säde51
onpas outo muija.minä tykkään pussailusta oon kokoaika suukkottelemassa kun olis vaan kumppani jota pusis.
- Danskuu
Kyllä vaan ei. Mä en oikein siitä pidä varsinkaan, jos toinen viel kuolaa ja aivan varmasti kuolaa.
- blondi-72hki
on ihanaa mutta märät pusut yök.
- santtu
Ai että vieläkin tuntuu ihanalta kuumat kosteat kunnon miehiset suudelmat, joita sain viikko sitten... En ymmärrä, kuinka joku voi sanoa, ettei suutelu tunnu missään. Minulla tuntui sydänalassa ja varpaissa asti ja vieläkin lämmittää ajatuskin siitä suutelusta...Ja varmasti mies,(isolla M:llä) joka näitä pusuja antoi, tunsi samoin....En osaa unelmoida paremmasta...paitsi jos tällaisen pusuttelijan kanssa pääsis naimisiin...ja sais joka päivä näitä pusuja...kyllä elämä on mallillaan...
- mulqist
tottakai suutelu on tärkeää. itse pidän ranskalaisita suudelmista. NAM ;)
- minnoun tätä mieltä,että...
johan sitä on ajat sitte tiietty,ettei ne tosi miähet pussoo,ne pannee vuan,niinko minnäehhi... kiännän kylykee sen jäläkee ja pierasen oikeen mojovasti, ikkään ko kiitokseks emännällen.
meilläpäen esleekit on siinnäe,ko sannoo mammallen, jotta kiännyhä jotta suan suoron sisseen... siinnäe mitteen pussata ja muistakkee,mittee sielä toesesa piäsä on, jottette kovin kovvoo pussoo.- säde51
suoroopa toemintao näyttöö olevan.mutta opetteleppa pussoomaa niin on vielä suorempaa koska pusu on nusun merkki.
- säde51
tarkotin että turhat höpinät pois ja pussoomaa.
- fdls
Tarkkailemalla naiset huonontavat suhteen tilaa. Ei kukko käskien laula. Jos ilmassa on aavistus siitä, että olen tarkkailun alla tässä pussatessani, hommasta menee maku ja tulen entistäkin varautuneemmaksi. Naiset rentoutukaa suhteissanne ja antakaa kumppaninne olla sitä mitä on. Siinä hyvän suhteen salaisuus. Miehet ei tykkää ihmissuhdepeleistä tyyliin: Musta tuntuu, että susta tuntuu, että musta tuntuu, että mä en enää tykkää susta. Huh!
- NAM!!
..muuten kaksi paria huulia joita voi suudella. Ja sitä kielipeliäkin harrastaa ;-)
- PusuMaakari
naiseen joka haluaisi suudella enemmän kuin minä, ja paremmin =)
- yrjötär
Minä ainakin raakkasin sulhaskanditatin, joka valuttamalla valutti sylkeä suuhuni.Hänkään ei halunnut jatkaa oksennettuani inhosta ko. suudelman jälkeen.
Nykyinen kaverini on ihana suutelija. Nautin hänen suudelmistaan. Myös kielisellaisista.- pusutarko minäkin
Suuteleminen on minulle nautinto. Kaikki miehet eivät osaa. Kielisuudelmat vasta hurjia ovat, ihania nekin mutta ne johtaa sänkyyn....
- mamma mia
suutelee, niin,että jalat menee alta, se on menoa se. Jos vain pussailee, miettii, ettei taidakaan olla niin kovin ....kiinnostunut.
- on puoli
panoa,elikä ihan mielettömän ihanaa,jos osuu yksiin yhtä hyvä suutelija kuin minä:)
kaikki eivät todellakaan osaa suudella tai maistuvat pahalta....- pusuttelijaedelleen
Suuteleminen on paljon intiimimpää kuin itse pano. Ei huoratkaan suutele suulle koskaan!
Siksi suutelu onkin taitolaji jonka ainakin minä hallitsen... :)
on tosi tärkeää. On vaan niin ihanaa tuntea rakastamansa henkilön läheisyyttä suutelemalla..
En minäkään tietääkseni pelkän suutelun perusteelle valintoja tee, mutta en voi kieltää etteikö se vaikuttaisi samanaikaisesti monien muiden tekijöiden kanssa siihen, kenet haluaa puolisokseen. =P Suudelman laatu, hellyys tahi kiihkeys kyllä kertonee toisenkin osapuolen tuntemuksista..- Help me!
Oisko vinkkejä pussailuun? Oon menossa niin sanotuille pussailutreffeille ja tartteisin kipeesti vinkkejä sängyssä pyörimiseen pussailun yhteydessä!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667