Ihme kyttäämistä Joensuun GIGANTISSA

Rehellinen

Kävin tänään joensuun gigantissa ostamassa muistitikun joka oli edullinen. Mutta miksi hitossa joku hautausurakoitsian näköinen juippi kyyläsi kassalle asti mulkoillen, mainitsin asiasta kassalle joka sanoi että vartian tulee mulkoilla asiakasta!!! Eikä siinä kaikki kassa kertoi USB tikulla olevan 2 vuoden takuun, kuitissa lukee 1 vuosi? Meni päivä pilalle.

En enää astu jalallani noin epäystävälliseen liikkeeseen.

114

10365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Venom

      ihmiset on täällä kummallisia, tosin ei kaikki

      • vaan, mut

        ei kyl olla tulos joensuuhun :=D


      • 12+1

        Jep, normipäivä Joensuussa!


      • anki13

        Mikä tuossa oli niin omituista. Mikäli et ollut varastamassa who cares.


      • Anonyymi

        Vartija t kyttää huonostipukeutuvi a köyhännäköisiä ja ulk o maalisia esim tummi ka å ja somaleja ja mustalaisia.
        Kumpaan laariin kuuluit

        Mua ei koskaa ky t ätä kun olen kahden omakotitalon o nnellinen l mista ja pks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vartija t kyttää huonostipukeutuvi a köyhännäköisiä ja ulk o maalisia esim tummi ka å ja somaleja ja mustalaisia.
        Kumpaan laariin kuuluit

        Mua ei koskaa ky t ätä kun olen kahden omakotitalon o nnellinen l mista ja pks.

        kirjoitusvirheistäsi päätellen olet juuri tullut loisimaan Suomeen,


      • Anonyymi

        kauppa takkuaa, eikä SS-tomppelit asiaa paranna, päinvastoin..


      • Anonyymi

        sisäsiittoisia punaniskoja ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vartija t kyttää huonostipukeutuvi a köyhännäköisiä ja ulk o maalisia esim tummi ka å ja somaleja ja mustalaisia.
        Kumpaan laariin kuuluit

        Mua ei koskaa ky t ätä kun olen kahden omakotitalon o nnellinen l mista ja pks.

        Omistat omakotitalossa,etkä osaa edes oikeenkirjoituksen alkeita. Joku tässä maassa on tosiaan vialla.


    • Mix kaikki niingu tuijottaa

      Herätin huomiota.

    • niin ohut nahka

      minua ainakaan pätkääkään kiinnosta jos joku mulkoilee, jos olen niinkin KIINNOSTAVA tyyppi niin sehän on mahtavaa, ja jos ostan halvan usb tikun, niin yksi paskan lysti onko 1 vai 2 vuoden takuu.

    • Järkevästi ajatteleva

      Vartijaan en ota kantaa, sen tarve määräytyy liikkeen varkausmäärien mukaan. Mitä enemmän varastetaan, sen enemmän valvotaan.

      Mutta tuo kun kiroat kaksi eri takuuta. Mitä ostat sieltä Gigantista?
      Se on ollut tapetilla monet kerrat, milloin puuttuu suomenkieliset käyttöohjeet, milloin ilmoitettua tavaraa ei ole jne.
      Jos myy halvalla, on se jostain pois, sillä yhtä kalliita ne tavarat on sisäänostossa kaikille.

    • Rehellinen

      Selvisi kyttäämisen syy, olen ostanut mainitusta liikkeestä melko ison summan edestä
      tavaraa tietokoneen, kameran, television, yms.. Se muistitikku ei ole mitään. Olen niinsanottu vaativa ja puoleni pitävä asiakas voisi jopa sanoa tiukka. Melkein joka ostoksessa liike on töpännyt tai myynyt viallista tavaraa.

      -Esim: Puolisen vuotta sitten ostamani TV maksoi 499e seuraavan päivän tarjouslehdessä se oli 399e! Voitte arvata että menin vaatimaan hyvityksen minkä sainkin.

      -Ostin tietokoneen, kun paperit oli tehty huomasi myyjä että sama,, se ainoa kone oli myyty kaksi kertaa Yhtä aikaa!!! :D Sanoin että nyt kyllä riitti,, mutta myyjä luihusi että tuossa pikkasen kalliimpi kone ja saat pari kymppiä alennusta, pitkin hampain ostin sen..

      -No ostin kameran se oli pixseliviallinen se meni vaihtoon kovan väännön jälkeen, kun huoltomies oli kuvannut harmaata seinää kokeeksi ja väitti ei ole mitään vikaa!! Otin itse koekuvat printtasin ne ja heitin siihen että mulla ei oo tapana harmaata seinää laajakuva asennossa kuvata.

      -Voi helposti nähdä että olen NS: Mustalla listalla GIGANTISSA, sen tikun myyneen äijän valkoisen paidan ja punaisen naaman contrastista päätellen, kun se selasi konettaan sekoili ja sai lopulta toisella koneella kassalle informoitua tuon suuren myyntitapahtuman 17,90 e. Porttikieltoa en saanut mutta pitäiskö sittenkin kokeilla?
      Sanoisin moni ei olisi noitten kanssa pärjännyt mutta olenkin melkoinen karju ;D

      • gfgdgegg

        Jotkut ihmiset houruavat vainoharhoissaan luullen kaikkialle ollen viritettynä salaliittoja onnetoman sukankuluttajan pään meneoksi.


      • on juu

        -tv, hyvä homma että sait rahat
        -tietokone, mitään ei ole pakko ostaa.
        -kamera, huoltomies teki aivan oikein, jos pikselivika on (elektroninen vika), se näkyy kyllä kun tutkii tasataustaa vasten otettua kuvaa tietokoneen ruudulla, sen sijaan jos optiikassa on vikaa, silloin testikuvio, tai ehkä kirkkaassa valossa kuvattu kuva kokeeksi jos tuntuu että kuvassa tavallisuudesta poikkeavia heijastuksia yms.

        Tuntuu että pidät ostamista jotenkin extreme-lajina, itse olen pärjännyt ihan tavallisella puheella. Usein hommat hoituvat oikein mainiosti yhteishengellä kun malttaa olla ihmisiksi, ja vain selvittää asian ilman että vaahtoa tulee suusta.


      • MUSTA LISTA

        MUSTA LISTA, mikä se on ?? Onko sellaisia yleisesti käytössä erityyppisissä liikkeissä, ja millaisia ne ovat ? Käytetäänko niissä kuvia, videokuvia yms ???


      • anki13
        gfgdgegg kirjoitti:

        Jotkut ihmiset houruavat vainoharhoissaan luullen kaikkialle ollen viritettynä salaliittoja onnetoman sukankuluttajan pään meneoksi.

        Rehellinen hinta on SEN HETKEN hinta,ei tulevaisuuden. Kaksi kertaa velottu, korjattavissa.Jos epäilet olevasi mustalla listalla miksi käyt Gigantissa. Oletko sadomisti.


      • JurvasenYrjö

        Olisit potkinut munille, purrut nenästä ja pyytänyt kohteliaasti anteeksi .


      • Anonyymi

        älä sinä Verkkokaupan homulipoika valehtele :DD


      • Anonyymi

        En usko että vartijat ovat tietoisia myymälän ostopuolen asioista. Ne vain seuraavat epäilyttäviä hyypilöitä. Varma tapa saada vartija mukaansa on mulkoilla sitä epäluuloisesti.


      • Anonyymi
        JurvasenYrjö kirjoitti:

        Olisit potkinut munille, purrut nenästä ja pyytänyt kohteliaasti anteeksi .

        ei pidä olla liian provosoiva, riittää kun polkasee varpaille, ohi kävellessä.


    • Rehellinen

      Joka käyttää hyväkseen suomalaisten hyväuskoisuutta laittamalla lappusen luukusta, (se vaan on turhaa maksaa liikaa). Vaikka hinnat tuotteet samat kuin muillakin. Osa lapsityövoimalla, alipalkatuilla naisilla, teeetettyjä, koottuja. Myyjät ilmeisesti käytöksen perusteella rekrytoitu amiksesta. (Joensuussa ex Pitkäseltä). Tollo ilme tietämättömyys tuotteista asenteettomuus, velttous, "asiakasta varkaana kyttäävä pukupellefirma vartiointi" luokatonta touhua. Tämä on sitä naurettavaa monikansallista touhua jota harrastaa GIGANTTI.

      Ps: Sevaan on turhaa mennä tuollaiseen liikkeeseen!

      • Rehellinen

        Tilanne ei ole paremmaksi muuttunut, GIGANTTI on PASKAFIRMA!


      • v..54
        Rehellinen kirjoitti:

        Tilanne ei ole paremmaksi muuttunut, GIGANTTI on PASKAFIRMA!

        Eipä ole ollut valittamista kaikki kodinkoneet olen sieltä hankkinut ja homma on toiminut mallikkaasti, ja loppujenlopuksi hinta se on joka tässäkin ratkaisee se "herkkänahkaisuus" on sitten jokaisen oma asia. Tietenkin jos on epäkohtia ne on selvitettävä.


      • Anonyymi
        Rehellinen kirjoitti:

        Tilanne ei ole paremmaksi muuttunut, GIGANTTI on PASKAFIRMA!

        Mitä lukee gikantin dunarin palkka kuitissa




        On Turha maksaa liika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä lukee gikantin dunarin palkka kuitissa




        On Turha maksaa liika

        mut Verkkokaupan liksat ovat aina todennäköisesti pienemmät :D


    • hnri1

      osta netistä, niin ei gestapo vaivaa...

    • Olen Idea

      Sinun kannattaisi työntää se muistitikku perseeseesi, minä tykkäännn...

      • HAH_HAH_HAA

        minäkään en koskaan käy kaupoissa, joissa gestapo valvoo, tai joissa myymälähenkilökunta on ottanut stasi-otteet käyttöön !!

        hah, hah, kyllä tekee hyvää kuin voi antaa takaisin samalla mitalla !


    • asiakas3

      Kandee mennä prismaan..ostin pölyimurin niin kassa anto pölypusseillekkin 1 vuoden takuun....heh.

    • nokiako

      Joo, Joensuun gigantissa asioin, saivat uskomaan että ostin tietynlaisen puhelimen hintaan 59€ Netissä sama puhelin maksoi 34€ eivät osanneet selittää hintaeroa. Eikä se puhelin ollut sellainen jota myyjältä toivoin, tympeen oloinen miesmyyjä. Palautin puhelimen ja nippa nappa sain rahat tilille, sen kunniaksi ostin puhelimen toisesta liikkeestä.

    • Tollopää

      Kävele käsilläsi, niin et astu jalallaan Giganttiin!

    • Näkökulmaa1

      Ostan paljon netistä ,ja pääasiassa tietokone komponentteja,mutta paljon muutakin on tullut nettikaupoista hankittua,ja koska asun syrjäseudulla on pakkokin tilata monet tavarat netistä.

      Nettikaupat onkin tulleet tutuiksi,ja kun tietää luotettavat kaupat kannattaa käyttää vain niitä.Giganttia olen vältellyt,sekä kauppoja joissa hintoihin lisätään kohtuuttoman suuret pakkaus ja lähetyskulut.

      Välttäkää huonekalujen ostoa netin kautta,sillä niissä on selkeää ylihintaa 300%.
      Liikkeessä asioidessa on mahdollista tinkiä huonekalujen hinnoista.
      Netistä tilatessa sitä mahdollisuutta ei ole.
      Jos mahdollista on kannattaa välttää luotolla ostamista,ja mieluummin säästä käteisumma ostaessanne mitä tahansa.

      Vaikka maksan ostokseni heti,vältän nykyään liikkeitä jotka käyttävät ulkopuolista luottotarkistusfirmaa,kuten esim HobbyHall.

    • nettishop

      Paskaa myyvät kannattaa kiertää kaukaa!

    • Poikkinennen

      Taitaa olla kaikki gigantit samanlaisia. Ei niissä ole palvelua. Ei ainakaan Ylivieskan gigantissa.Kiertäkää kaukaa!

    • netistäkaikki

      Mikset tilaa netistä, tuollaisten pikkuesineiden takia ei edes kannata ulosovesta mennä. Postissa tulee helposti. POstimaksun hinnalla säästät jalkojasi, hermojasi, autoasi.

    • vastarekatio

      Jokaisessa jns kaupassa näitä tuijottavia hönttejä löytyy, ihan jokaisessa, varmaan Securitaksen ohjeilla. Mutta tuijottakaa takaisin, katsotaan kenen kantti kestää. Jos tuijotus jatkuu, niin kannattaa peruuttaa kaupat.

    • tehoeffekti

      Kaupat kannattaa piruuttaan viedä viimeiseen vaiheeseen, hetkeen juuri ennen maksamista, kun kassalta alkaa valua sylki suusta. Silloin kun peruuttaa kaupat, ja kertoo samalla syyn, mulkosilmä, niin se tehoaa. Tai niin ainakin luulisi.

      • doisg0h

        Jos yksi sankari tuommoisen tempun tekee kerran 10 vuodessa niin ei sillä ole mitään vaikutusta myymälän henkilökunnan toimintaan. Siinä ei yksi silloinen myyjä yksi "liikaa kyttäävä" vartija reaktioineen asiaan muuta yhtään mitään.


      • Anonyymi

        Kassalla on tuntipalkka. Sinun pateettiset palautuksesi koskettavat vain firman omistajia.


    • Itse666

      Tilaan kaiken mitä voin Kiinasta ettei ALVit plus muut kiristysverot jää Suomeen spurgujen juotavaksi. Olen kohta tasoissa verojen suhteen eli sitten voinkin lähteä täältä periferiasta taas ihmisten ilmoille. Yhtenä päivänä pyöräillessä tuli mieleen yksi juttu mikä oli hyvää Suomessa, mutta unohdin sen.

      • Anonyymi

        Muuta sitten Wuhanin alueelle, mistä krääsäsi tilaatkin.


    • skeidaa_kalliilla

      Joensuulaisissa kaupoissa istuu yleensä näkyvällä paikalla kyttäysvastaava, jonka tehtävänä on haravoida asiakkaita katseellaan, joka ulottuu joka paikkaan. Ohjeena on että jos epäilyttävä asiakas ilmaantuu, niin hänestä ei pidä irtottaa katsetta hetkeksikään. Kerran haastoin kalusteliikkeen kyttäysvastaavan, taisi olla johtaja itse, tuijotuskilpailuun, ja kyllä hän sen kisan hävisi puhtaasti. Heh, heh. Enää en siihen liikkeeseen astu. Todennäköisesti liike horjuu konkurssin partaalla. Yleensä kun kauppa liikkeellä menee huonosti, koska myyvät skeidaa, niin syyllistä haetaan asiakkaista, vaikka pitäisi katsoa peiliin.

    • siistiä

      Kyttäämisestä vartijalle maksetaan leipärahaa, jos ei ole aikeissa varastaa, ei siis ole mitään syytä huoleen.

      • Anonyymi

        Vahtien kyttäämistä on tullut seurattua olen itsekin ihmetellyt että jos ei kaksi pyöri jaloissa niin yksi kumminkin. Joku mulle sanoikin että haluaisivat kiinni myymälävarkaudesta että voisivat ottaa yhteyden poliisiin. Olen siis vaarallinen, saattaa olla että poliiseilta loppuis bensa tai mitä ne käyttää diiseli niin kuin Mikkelin pamauksessa aikoinaan taitaa olla siellä seinässä musta jälki vieläkin. KK- kopla tai ryhmä kun oli asialla.


    • KakkuPille

      Aloittajalle, eikö tule mieleen että aiheutat boikotillasi valtavat tappiot Gigantille kun et käy enää siellä ostoksilla. Moni Gigantin myyjä voi sinun vuoksesi jäädä työttömäksi.

    • Giganatsi

      Jopa on hurjaa ja varsinkin anarkiaa. Kyllä nyt jo kannattaisi pitää Gigantissakin Musta muna kuuluu mulle tai joku vastaava tempaus jossa lonnittais pitkin käytäviä ja kannettais bannereita naamat huivin ja hupun takana piilossa möykäten megafoniin koko sanavarasto.

    • käytöstavat

      Voin kokemuksesta vahvistaa tuon Joensuun Gigantin "asiakasystävällisyyden". Erittäin tylyä ja ylimielistä toimintaa. Täällä Joensuussa vaan kun tuo tarjonta kodinkoneliikkeissä ei ole kovin valtavaa niin luonnollisesti on ostettava sieltä mistä saa halvimmalla mutta tuntuu että asia on tiedossa myös Joensuun Gigantissa ja silloin käyttäytymissääntöihin ei tarvitse panostaa,- eikä siellä todellakaan panosteta!!!
      Joensuun Gigantissa asioidessa tulee lähes joka kerta sellainen "anteeksi kun tulin häiritsemään ja olenpa tyhmä"-olo ja sen saa aikaan juuri nämä töykeästi ja ylimielisesti käyttäytyvät myyjät aivan myymäläpäällikön johdolla!

    • Anarko-Jope.69

      - Mikä ero on venäläisellä ja eurooppalaisella takapuolenhuristimella?
      - Eurooppalainen takapuolenhuristin toimii.

    • Sam.Philips.69

      - Miksi Jumala loi Philipsin?
      - Siksi että asiakas voisi sanoa että paskan möivät.

    • kallis_lysti

      mutta minäpä olen aiheuttanut SS-marketille yli 100000 euron tulon menetyksen, 10 euroa per päivä, 30 vuotta. Sillä niin kauan on siitä kun Securitaksen vartijapelle # haastoi # minut SS-marketissa. En ole käynyt sen jälkeen tuossa sekunda liikkeessä !

      • Anonyymi

        Myynti kasvoi kun sinunlaisesi pellet pysyvät poissa :D


    • juuppiii

      Miekin kävin joensuun kikatissa,ol muuten törkii vartija ,minuakkii tuijotti ja pitkään,sillä välin kaveri pisti tavarata jemmaan,outto juippi

    • gigantt

      Tuommoinen vartija käy gigantille vielä kalliiksi,ellei jo ole käynnytkin.

    • vilakoita

      Kävin tuolla prismassa kävelin päivän siellä ja pistin kärryn täyteen tavaraa,onneksi ennen kassaa huomasin ettei ollutkaan lompsa mukana,joku mummu sen kärryn nappas itelleen ja vei sen jonnekkin, silakoitakin oli ainakin neljän kilon paketti

    • robinbood

      idiootti työssään:
      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016102122491722_uu.shtml

    • Ennakoija

      Nyt on reilut 10 vuotta mennyt. Oletko tarvinnut sitä hautausurakoitsijaa, joka oli valmis kai jättämään edullisen tajouksen sinulle? Kannattaa aina tarttua tarjouksiin, vaikka ei heti tarvitsisikaan tuotetta/palvelua.

    • Jaakojaako

      Isänmaalliset ostoksilla. Jos se vartija haisti sen pussillisen paskaa taskussasi mitä te syötte evääksi? Selvä merkki siitä, ettei ole mikään älyn jättiläinen kyseessä, ja voi olla arvaamaton jos myyjä ei puhu hänelle samalla tavalla kuin kolme vuotiaille puhutaan.

    • ops

      kannattaa ostaa netistä, ja käyttää matkahuoltoa postin sijaan. Sillä posti sijaitsee yleensä SS-marketissa, joka on tunnettu kyttäävästä väkivaltaan taipuvaisesta junttihenkilökunnastaan.

      • Anonyymi

        Lidlin nahkahousuhitlerit raiskaavat sut jos menet sinne :D


    • Tietovapaaksi

      No katokku gigantti on hesan homopriden sponsori ja ne vissiinkin käsitti sun kuuluvan piireihin.

    • nettiasiakas1

      tavarat kannataa ostaa netistä, siihen on monta syytä, ja yksi on tosiaan juntti myyjien kyttäävä käytös. Tavaroiden vastaanotossa suosin matkahuoltoa, sillä postitoimisto sijaitsee SS-marketissa, jossa kyttäys on kehitetty huippuunsa.

    • hhhhhhhh_A1

      netistä kannattaa ostaa, niin välttyy kaupan junttien mielenkiinnolta, ÄÖ alle 100. Itse odotan sitä että ruuankin voisi ottaa netistä, voisin maksaa 5 euroa kotiinkuljetuksesta,

    • yks_vaan

      Onko Joensuun kaupoissa vielä se tapa käytössä että yksi liikkeen henkilökunnasta ottaa " epäilyttävän" asiakkaan tuijotus kohteekseen ? Asiakasta tuijotetaan herkeämättä ha häpeilemättä, kunnes hän poistuu liikkeestä. Kukahan idiootti tämänkin tavan on kehittänyt ?
      KANNATTAA TILATA TAVARAT NETISTÄ,se on minun neuvoni ½

    • ykskakskolm

      älä anna idioottijunttien painostaa, verkosta kannattaa ostaa, palautusoikeuskin on parempi !

    • näin_on

      Karkottavat asiakkaat pois, heh. Junttilan touhua. Tomppeli mikä tomppeli.

    • ruokakin_netista

      Nettikauppa on tämän päivän ainoa vaihtoehto, kaupoissa ongelma on epäkohtelias henkilökunta, etenkin Joensuussa.
      Jos asuisin Helsingissä, ostaisin ruuankin netistä, ja hakisin noutopisteestä. Samalla tulee harkittua mitä ostaa !

    • Anonyymi

      mistä tunnistaa kauppiaan, jolla menee heikosti ? V: sellainen kyttää asiakkaita,sillä siinähän ne syylliset on ?
      Kun kannattaisi katsoa peiliin ja lopetaa skeidan myymimen !

    • Anonyymi

      Romahtava kauppa.....se on vaan tyhmää maksaa liikaa...

    • Anonyymi

      Joensuu on hieltä ja skeidalta haisevien punaniskajunttien paikkakunta, älykkyysosamäärä selvästi alle 100, keskimäärin noin 60 - 70.

    • Anonyymi

      Olisit juoksuttanut vartijaa perässäsi ympäri kauppaa vaikka puoli tuntia , tutkinut tavaroita ja kopeloinut koko ajan taskujasi , sitten poistunut ostamatta mitään . Jos väijymies olis tullut kassan jälkeen tarkastamaan , niin sitten voi vaatia poliisit paikalle, ei ole pakko antautua vartijan tarkastettavaksi.Tietenkin voi myös mennä perässäkävelijältä kysymään mikä on hänellä hätänä ,voinko jotenkin auttaa.

    • Anonyymi

      uuden mainoskampanjansa vuoksi, Gigantti on nyt boikottilistallani, josta ei olekkaan ulospääsyä helpolla.

    • Anonyymi

      tänään tein ensimmäisen netti-apteekki ostoksen, sosiaalista kitkaa vähemmän, halvempi hinta, ja helpompaa.

    • Anonyymi

      Kannattaa kuitenkin olla perillä asioista, ennen kuin avautuu. Takuun tuotteelle myöntää VALMISTAJA ja se on heillekin täysin vapaaehtoinen. Millekään tuotteelle ei tarvitse antaa mitään takuita. Mutta kaikista vähiten siitä vastuussa on myyjä. Ei myyjä anna takuuta jonkun toisen valmistamalle tuotteelle.

    • Anonyymi

      zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    • Anonyymi

      Mikkelissä kytätään kanssa! Ei huvittais lähtee kämpästä mihinkään, kun aina jotkut akat on perässä ja katsoo paheksuvasti.

    • Anonyymi

      huijausta, huijausta, huijausta ...

    • Anonyymi

      Joensuu on punaniska kaupunki, jossa pikku likat ja pojat tehostavat itseään taluttaen pitbullia tai muuta tappelukoiraa...

    • Anonyymi

      ihme juttu että sosialisti liikkeissä on eniten kyttäämistä, esim SS-market ja Hankkija. Mitä mieltä mut ovat ?

    • Anonyymi

      Vähän joka kaupassa taitaa olla nykyään ammattikyttääjä ?, paitsi verkkokaupassa ?

    • Anonyymi

      Koronan takia kyttääjät käy ylikierroksilla mutta kassan kilinä vaimenee silti, tai siitä jphtuen.

    • Anonyymi

      Joensuu on kerrostalokyttääjien paratiisi. eikä rivitalokyttääjät jää paljon taakse..

    • Anonyymi

      Herra on hyvä ja imasee sen muistitikun persesilmästä sisälle.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      jess, Joensuu on kerrostalokyttääjien kaupunki, mummot tykkää kytätä muita ihmisiä, ja akkamaiset miehet tekee samaa...

    • Anonyymi

      Stasikin olisi kateellinen Joensuun menolle, se on tosi juttu !

    • Anonyymi

      kesä on taas tullut ja perskärpäset surisee ..

    • Anonyymi

      jees, minäkään en osta enää Gigantista...

    • Anonyymi

      siirsin juuri vaateostokset nettiin, suomalaiseen nettikauppaan, ostin kahdet farkut. Seuraavaksi on vuorossa ruokakauppa. Vähemmän ihmiskontakteja = vähemmän kyttäämistä = enemmän tyytyväisyyttä, ainakin asiakaspuolella

    • Anonyymi

      mulkvisteja riittää Suomessa, kyttääminen sopii hyvin suomalaiseen kansallisluonteeseen?

    • Anonyymi

      Oliko sulla huono omatunto? Taisit sinäkin olla jonkun näköinen, kun keräsit katseita. Pitäiskö meidän varpaita tuijottaa ja olla alistuvan näköisiä kaupassakin!

    • Anonyymi

      mutta arvaatteko, mitä tekee vartija vapaa-ajallaan ?, zzzzzzzzzzzzzzzzz,
      kyttää naapureita ...

      • Anonyymi

        Työ on työtä, sitä on rikollisen muiden kustannuksella elävän loisijan vaikea ymmärtää.


    • Anonyymi

      huijataanko ostajia Gigantissa, esim maksujärjestelyissa ?, kokemuksia ?

    • Anonyymi

      zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    • Anonyymi

      tiedätkö, mikä on myymäläetsivän synonyymi ??

      heh, helppo vastaus

      zzzmulkvistizzzz
      siinä on yksi vaihtoehto, muitakin on..

      • Anonyymi

        Rikolliset yrittävät laajentaa reviiriään. Toisaalta rikollisten vastavoima vartijat, järjestyksenvalvojat ja poliisit sekä muu kontrollihenkilöstö yrittävät pitää yhteiskunnan toimintakykyisenä. Useissa kehitysmaissa rikolliset ovat saaneet yliotteen yhteiskunnasta ja se näkyy kaikessa maahanmuuttoa myöten koko maailmassa.


    • Anonyymi

      mä en koskaan käy mulkerokaupoissa, suosittelen.

    • Anonyymi

      uutinen: maitolitrasta ei jää viljelijälle senttiäkään, mutta ahneelle kauppiaalle jää mukava siivu. Siitä on kyse, ahneudesta. Ja kun kauppiaalle menee huonosti, niin syy on asiakkaan siksi tätä kytätään .

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Stasikin olisi kateellinen Joensuulle, asuuko täällä takametsässä joku kyttääjien heimo ?

    • Anonyymi

      Em. liike on varmaan ilahtunut päätöksestäsi.

    • Anonyymi

      K-market on täysin kiusausvapaa alue, siellä saa kiusata vain asiakasta !

    • Anonyymi

      Mua ei haittaa kyttääminen ollenkaan, olen jopa otettu jos ihmisiä kiinnostaa mitä teen.
      Vartijoihin yleensä kiinnittävät huomiota ne joilla on ollut ongelmia heidän kanssa ennen ....

    • Anonyymi

      mulkerokauppoja Joensuussa, mikä on pahin ?

    • Anonyymi

      kuinkahan paljon ihmìsiä on nykyään vartijoina, onko se jo suurin yksittäinen
      työntekijäryhmä ?
      lisäksi kauppojen muut työntekijät. Kaikki on opetettu kyttäämään.. ei ihme että kotiinvientipalvelut on lisääntyneet kovasti...

      • Anonyymi

        Minua ei ole koskaan kytätty, oletko koskaan katsonut peiliin?


      • Anonyymi

        Oletko koskaan maksanut ostoksiasi?


    • Anonyymi

      tiesitkö, mikä on synonyymi sanalle mulkero ?
      no sehän on myymäläetsivä !

    • Anonyymi

      yess, sitä riittää tässä puodissa...

    • Anonyymi

      Gigantti kunkku valitusten määrässä, tuore uutinen.

    • Anonyymi

      tuore havainto, kyllä siellä näitä tyyppejä edelleen nojailee,,,
      pysyisivät vaan piereskelemässä siellä kamera päätteellään, niin maailma olisi parempi...

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      106
      1854
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1437
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1416
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1379
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      145
      1334
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1270
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1267
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      647
      1202
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1078
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1077
    Aihe