Paljon aloittelija saa varastohommista(pakkaus, keräily jne) tuntipalkkaa jos palkkaus on TES mukaan.
Varastotyö+TES paljon
7
15229
Vastaukset
- dgnhdghdghdg
niin paljon alasta ja vaikka mista ettei jaksa selostaa.1200-4000 euroa/kk on haarukka
- .................
Kerropas minulle se firma, jossa varastoduunista maksetaan 4000e/kk:) olisi erittäin mielenkiintoista tietää.
- .......................
Yrityksessä jossa itse olen töissä uraansa aloitteleva varastotyöntekijä saisi n. 1350e pohjapalkan, lisäksi iltalisät ja tuotantopalkkio. Tuotantopalkkio on helposti 400e, jos vähän viitsii hommia tehdä. Eli bruttopalkka tulisi olemaan n. 1850e
- vbvnnb nbn cbn
Minusta varsin hyvä palkka aloittevalle varsinkin jos ei ole etelässä tuo työ.Ja vaikka olisi niin silti kohtuullinen.
- fhjjhgjfjhjhf
Luin näk. liian nopsaan.Siis nuo tes minimi palkat määräytyvät työnantajan toimialan mukaan.Ei ole olemassa mitään "varastoalaa".
- Ihmehelmi
Hmm, olen aloittamassa lähitulevaisuudessa uuden työn ja haastatteluissa sanottiin, että käytössä on varaston TES ja sen taulukon mukaan palkkaa X euroa. Nyt rupesin etsimään mokomaa TESsiä, mihinkähän TESsiin oikeasti viitattiin kun ilmeisesti ei tuollaista varastoalan omaa TESsiä tosiaan ole olemassa?!
Erikseen oli vielä puhetta, että aiemmassa työpaikassani on käytössä kaupan alan TES ja tämän piti nimenomaan olla eri juttu, vaikkakin ikäänkuin kaupan yhteydessä olevasta varastosta on kyse. - Ihmehelmi
Ihmehelmi kirjoitti:
Hmm, olen aloittamassa lähitulevaisuudessa uuden työn ja haastatteluissa sanottiin, että käytössä on varaston TES ja sen taulukon mukaan palkkaa X euroa. Nyt rupesin etsimään mokomaa TESsiä, mihinkähän TESsiin oikeasti viitattiin kun ilmeisesti ei tuollaista varastoalan omaa TESsiä tosiaan ole olemassa?!
Erikseen oli vielä puhetta, että aiemmassa työpaikassani on käytössä kaupan alan TES ja tämän piti nimenomaan olla eri juttu, vaikkakin ikäänkuin kaupan yhteydessä olevasta varastosta on kyse.Jaa, pengoinkin PAMin taulukkoa tarkemmin ja onhan sen oltava niin, että kaupan ala ja sen alta varastotyöntekijä. Kummallisesti muotoili asian tuleva esihenkilö...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657