Paljon aloittelija saa varastohommista(pakkaus, keräily jne) tuntipalkkaa jos palkkaus on TES mukaan.
Varastotyö+TES paljon
7
15210
Vastaukset
- dgnhdghdghdg
niin paljon alasta ja vaikka mista ettei jaksa selostaa.1200-4000 euroa/kk on haarukka
- .................
Kerropas minulle se firma, jossa varastoduunista maksetaan 4000e/kk:) olisi erittäin mielenkiintoista tietää.
- .......................
Yrityksessä jossa itse olen töissä uraansa aloitteleva varastotyöntekijä saisi n. 1350e pohjapalkan, lisäksi iltalisät ja tuotantopalkkio. Tuotantopalkkio on helposti 400e, jos vähän viitsii hommia tehdä. Eli bruttopalkka tulisi olemaan n. 1850e
- vbvnnb nbn cbn
Minusta varsin hyvä palkka aloittevalle varsinkin jos ei ole etelässä tuo työ.Ja vaikka olisi niin silti kohtuullinen.
- fhjjhgjfjhjhf
Luin näk. liian nopsaan.Siis nuo tes minimi palkat määräytyvät työnantajan toimialan mukaan.Ei ole olemassa mitään "varastoalaa".
- Ihmehelmi
Hmm, olen aloittamassa lähitulevaisuudessa uuden työn ja haastatteluissa sanottiin, että käytössä on varaston TES ja sen taulukon mukaan palkkaa X euroa. Nyt rupesin etsimään mokomaa TESsiä, mihinkähän TESsiin oikeasti viitattiin kun ilmeisesti ei tuollaista varastoalan omaa TESsiä tosiaan ole olemassa?!
Erikseen oli vielä puhetta, että aiemmassa työpaikassani on käytössä kaupan alan TES ja tämän piti nimenomaan olla eri juttu, vaikkakin ikäänkuin kaupan yhteydessä olevasta varastosta on kyse. - Ihmehelmi
Ihmehelmi kirjoitti:
Hmm, olen aloittamassa lähitulevaisuudessa uuden työn ja haastatteluissa sanottiin, että käytössä on varaston TES ja sen taulukon mukaan palkkaa X euroa. Nyt rupesin etsimään mokomaa TESsiä, mihinkähän TESsiin oikeasti viitattiin kun ilmeisesti ei tuollaista varastoalan omaa TESsiä tosiaan ole olemassa?!
Erikseen oli vielä puhetta, että aiemmassa työpaikassani on käytössä kaupan alan TES ja tämän piti nimenomaan olla eri juttu, vaikkakin ikäänkuin kaupan yhteydessä olevasta varastosta on kyse.Jaa, pengoinkin PAMin taulukkoa tarkemmin ja onhan sen oltava niin, että kaupan ala ja sen alta varastotyöntekijä. Kummallisesti muotoili asian tuleva esihenkilö...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1033121GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431167- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521055Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!32997- 67868
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53847
- 44832
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24801