Hei,
Minulla on jo jonkun aikaa ollut akne ja olen käyttänyt about 1½ apteekista ostettuja akne tabletteja, jotka ehkä korkeintaan on hitusen poistanut aknea tai pysäyttänyt sitä, mutta edelleenkin on naama punaisia pisteitä täynnä ja suihkun jälkeen naama on muutenkin punaisempi (veri kiertää) ja tuolloin näytän zombilta :S
Pistän aina peittävää meikkiä ennen kun lähden mihinkään, mutta yleensä max 6-8h per päivä eli kyllä minä annan ihon hengittääkin vapaasti meikistä yms...
Ja elän terveellisesti.
Ajattelin kokeilla vaihteeksi jotain kaupasta saatavaa tuotetta. Mikä olisi sellainen?
Miten eroon akneesta?
4
1761
Vastaukset
- näin:
Miltä kuulostaisi ajanvaraus ihotautilääkärille?
- ihotautilääkäri,
eli dermatologi. Olin naimisissa miehen kanssa, jolla oli isoja paksuja finnejä kaiken aikaa. Sitten hän sai vielä psoriasis-taudin päänahkaan, kainaloihin,käsiin. Kävi lääkärillä, solariumissa, käytti lääkkeitä. Vasta vanhempana alkoivat nämä taudit parantua itsestään. Tyttäremme peri ne. Jos olisin silloin tiennyt Schoenenbergerin ZINNKRAUT=peltokorteuutteesta jotain, olisivat molemmat parantuneet. 1 munakupillinen päivässä sisäisesti, kasvojen pesua sillä viikon verran. Uusittava käsittely oireitten uusiutuessa. Ensin ne finnit aukeavat ulospäin, siis paranevat sisältä päin. Mutta sen viikon kyllä kestää, kun tietää saavansa avun. Tämä Zinnkraut auttaa moneen asiaan, arpiin, tulehduksiin, hiusten ja kynsien kuntoon, jalkasieneen.- Alkakaa joku tuottaa sitä Suomeen, niin saatte kiitosta jatkuvasti.Ks.Internet.
- Avon-Vippari
aknesta eroon käyttämällä Avonin korjaavat ja kuorivat hoitotyynyt, maksaa 9,90 e ja purkissa on 30 kappaletta
- ..s..
sitten ku kasvaa oikeet viikset eikä amishaituvat niin huomaat olevas jo lähemmäs 25v eikä finnejäkään näy. Daa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1812147
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851529Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821444Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141234Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401086Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2111029- 44961
- 97885
- 85835
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49805