Hei,
Minulla on jo jonkun aikaa ollut akne ja olen käyttänyt about 1½ apteekista ostettuja akne tabletteja, jotka ehkä korkeintaan on hitusen poistanut aknea tai pysäyttänyt sitä, mutta edelleenkin on naama punaisia pisteitä täynnä ja suihkun jälkeen naama on muutenkin punaisempi (veri kiertää) ja tuolloin näytän zombilta :S
Pistän aina peittävää meikkiä ennen kun lähden mihinkään, mutta yleensä max 6-8h per päivä eli kyllä minä annan ihon hengittääkin vapaasti meikistä yms...
Ja elän terveellisesti.
Ajattelin kokeilla vaihteeksi jotain kaupasta saatavaa tuotetta. Mikä olisi sellainen?
Miten eroon akneesta?
4
1774
Vastaukset
- näin:
Miltä kuulostaisi ajanvaraus ihotautilääkärille?
- ihotautilääkäri,
eli dermatologi. Olin naimisissa miehen kanssa, jolla oli isoja paksuja finnejä kaiken aikaa. Sitten hän sai vielä psoriasis-taudin päänahkaan, kainaloihin,käsiin. Kävi lääkärillä, solariumissa, käytti lääkkeitä. Vasta vanhempana alkoivat nämä taudit parantua itsestään. Tyttäremme peri ne. Jos olisin silloin tiennyt Schoenenbergerin ZINNKRAUT=peltokorteuutteesta jotain, olisivat molemmat parantuneet. 1 munakupillinen päivässä sisäisesti, kasvojen pesua sillä viikon verran. Uusittava käsittely oireitten uusiutuessa. Ensin ne finnit aukeavat ulospäin, siis paranevat sisältä päin. Mutta sen viikon kyllä kestää, kun tietää saavansa avun. Tämä Zinnkraut auttaa moneen asiaan, arpiin, tulehduksiin, hiusten ja kynsien kuntoon, jalkasieneen.- Alkakaa joku tuottaa sitä Suomeen, niin saatte kiitosta jatkuvasti.Ks.Internet.
- Avon-Vippari
aknesta eroon käyttämällä Avonin korjaavat ja kuorivat hoitotyynyt, maksaa 9,90 e ja purkissa on 30 kappaletta
- ..s..
sitten ku kasvaa oikeet viikset eikä amishaituvat niin huomaat olevas jo lähemmäs 25v eikä finnejäkään näy. Daa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655420Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842727- 2742531
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191894Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2331593Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561201Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 881105
- 901096