Outo yhdistelmä. Kaikki rahat mitkä menevät muualle sotaan, sen hinta on Amerikan kansalta pois. Eli oman kansan hyvinvointi laskee Irakin sodan ja muiden turhien asioiden vuoksi.
George Bush oli Texasin kuvernööri ja innokas kuolemantuomion kannattaja. Kun kysyttiin oikeusmurhista joita tapahtui syyttömien kuollessa tai viruessa 18-vuotta kuolemansellissä, Bush vastasi; aina roiskuu kun rapataan.
Uskovainen johtaja ajattelee aina kansansa parasta!
Sivari ihailee sotapäällikköä!
12
547
Vastaukset
- kerrankin
samaa mieltä Amos7 kanssa. Ei Jumalan valtakuntaa rakenneta vihassa ja julmuuksissa, van rauhan evankeliumin voimalla!
"Uskovainen johtaja ajattelee aina kansansa parasta!"
Kuten itse kerroit.
Mainitsemassasi asiassa ei uskovainen johtaja ajattele kansan parasta.- Amos7
Apt. kerrotaan kuinka lukuisa joukko pappeja tuli uskolle kuuliaisiksi. He olivat eläneet uskonnollista elämää kunnes tulivat elävään uskoon Jeesukseen ja elämä muuttui.
USA: ssa on uudestisyntyneitä uskovia. On kuitenkin hyvin paljon uskonnollisuutta, eikä siellä hävetä puhua Jumalasta. Ei hävetä muutenkaan uskonasioita.
Uskonto ja elämä Kristuksessa on kaksi eri asiaa! - tähtipöllö
Meidän suomalaisten ei kannata ottaa kantaa asioihin, mistä emme ymmärrä mitään. Jumalalla on tapansa suojella Israelia, kirjoitukset tulevat pitämään paikkansa. Emme saa myös sekoittaa esivaltaa ja Jumalan valtakuntaa.
Usa edustaa puhtaasti esivaltaa, josta sanotaan: "se ei miekkaa turhaan kanna".
Room. 13:1-7
"Jokainen olkoon alamainen sille esivallalle, jonka vallan alla hän on. Sillä ei ole esivaltaa muutoin kuin Jumalalta; ne, jotka ovat, ovat Jumalan asettamat. Sentähden, joka asettuu esivaltaa vastaan, se nousee Jumalan säätämystä vastaan; mutta jotka nousevat vastaan, tuottavat itsellensä tuomion. Sillä hallitusmiehet eivät ole niiden pelkona, jotka tekevät hyvää, vaan niiden, jotka tekevät pahaa. Jos siis tahdot olla esivaltaa pelkäämättä, niin tee sitä, mikä hyvää on, ja sinä saat siltä kiitoksen; sillä se on Jumalan palvelija, sinulle hyväksi. Mutta jos pahaa teet, niin pelkää; sillä se ei miekkaa turhaan kanna, koska se on Jumalan palvelija, kostaja sen rankaisemiseksi, joka pahaa tekee. Siksi tulee olla alamainen, ei ainoastaan rangaistuksen tähden, vaan myös omantunnon tähden. Sentähdenhän te verojakin maksatte. Sillä he ovat Jumalan palvelusmiehiä, ahkeroiden virassansa juuri sitä varten. Antakaa kaikille, mitä annettava on: kenelle vero, sille vero, kenelle tulli, sille tulli, kenelle pelko, sille pelko, kenelle kunnia, sille kunnia."
Jeesus ei käskenyt UT:ssa esivaltaa riisumaan aseitaan, eikä lopettamaan rangaistuslaitosta.- Amos7
Kirjoitukseni ei ollut USA vastainen ei! Se oli ainoastaan ihmetys kuinka sivilipalveluksessa oleva ihailee sotapäällikköä. Tuossa vastaavassa asemassa ei olisi kannattanut mennä sivariin.
Tuossa en puhunut mitään Israelista!
Mitä tulee kuolemanrangaistuksiin olen eri mieltä. Minä en kannata kuolemantuomiota eikä sitä kannata Raamattu. Miksi sinä kannatat kuolemantuomiota? - tähtipöllö
Amos7 kirjoitti:
Kirjoitukseni ei ollut USA vastainen ei! Se oli ainoastaan ihmetys kuinka sivilipalveluksessa oleva ihailee sotapäällikköä. Tuossa vastaavassa asemassa ei olisi kannattanut mennä sivariin.
Tuossa en puhunut mitään Israelista!
Mitä tulee kuolemanrangaistuksiin olen eri mieltä. Minä en kannata kuolemantuomiota eikä sitä kannata Raamattu. Miksi sinä kannatat kuolemantuomiota?että, kirjoitit vain negatiivien sävyisiä asioita Usa:sta, niin miten se sopii otsikkoosi?
Kunnioitan itse Usa:n presidentti Bushin rohkeutta toimia ja olla aito ihminen sekä asiansa takana olemista.
Otin kantaa "Israel kysymykseen", kun epäilit Usa:n verorahojen menevän hukkaan, mutta kun muistamme miten Saddam Hussein ampui ohjuksia Israeliin, sekä rahoitti lapsia
itsemurhapommittajiksi Palestiinan alueelta Israeliin, onhan tilanne eri nyt.
Mielestäni en ottanut kantaa esivallan käyttämään kuolematuomioon, en puolesta, enkä vastaan.
Voit tietenkin perustella kantasi minulle Raamatusta minulle tyhjentävästi. - Amos7
tähtipöllö kirjoitti:
että, kirjoitit vain negatiivien sävyisiä asioita Usa:sta, niin miten se sopii otsikkoosi?
Kunnioitan itse Usa:n presidentti Bushin rohkeutta toimia ja olla aito ihminen sekä asiansa takana olemista.
Otin kantaa "Israel kysymykseen", kun epäilit Usa:n verorahojen menevän hukkaan, mutta kun muistamme miten Saddam Hussein ampui ohjuksia Israeliin, sekä rahoitti lapsia
itsemurhapommittajiksi Palestiinan alueelta Israeliin, onhan tilanne eri nyt.
Mielestäni en ottanut kantaa esivallan käyttämään kuolematuomioon, en puolesta, enkä vastaan.
Voit tietenkin perustella kantasi minulle Raamatusta minulle tyhjentävästi.Missä olen arvostellut presidentti Bush,hia persoonana?
Mitä tarkoittaa sinulle: Älä tapa?
Perivätkö tappajat taivasten valtakuntaa sinun uskonnossa? - tähtipöllö
Amos7 kirjoitti:
Missä olen arvostellut presidentti Bush,hia persoonana?
Mitä tarkoittaa sinulle: Älä tapa?
Perivätkö tappajat taivasten valtakuntaa sinun uskonnossa?"Esivallan miekankanto", siihen et vastannut lainkaan.
Voisi sanoa, että yksikään valtio ei pärjää ilman aseita järjestyksen ja maanpuolustuksen asioissa. Ja mikään valtio ei ole 100 %:sti uskossa Jeesukseen, eikä varmaan edes 90 %:stikaan.
Missään Jeesus ei aikanaan vastustanut esivaltaa tai sen aseen kantoa tai käyttöä. Ei edes Johannes kastaja sanonut sotamiehille, että heidän olisi jätettävä sotilaan työnsä.
Luuk. 3:14
"Myös sotamiehet kysyivät häneltä sanoen: "Mitäs meidän pitää tekemän?" Ja hän sanoi heille: "Älkää kiskoko keneltäkään älkääkä kiristäkö, vaan tyytykää palkkaanne"."
Emme todellakaan ole taivaassa vielä. Mielestäni esivallalla on aseenkanto lupa, jopa sen käyttölupa Raamatussa.
Room. 13:4
"sillä se on Jumalan palvelija, sinulle hyväksi. Mutta jos pahaa teet, niin pelkää; sillä se ei miekkaa turhaan kanna, koska se on Jumalan palvelija, kostaja sen rankaisemiseksi, joka pahaa tekee."
Esivalta vastaa taas teoistaan ja myös jokainen yksilöinä Jumalalle. Siis esivaltakin voi menettää asemansa, jos rikkoo rajat, näitä löytyy... monia meidänkin ajalta.
"sinun uskonnossa"
En elä missään uskonnossa, vaan uskossa Jeesukseen Kristukseen ja kuulun helluntaiseurakuntaan. - Amos7
tähtipöllö kirjoitti:
"Esivallan miekankanto", siihen et vastannut lainkaan.
Voisi sanoa, että yksikään valtio ei pärjää ilman aseita järjestyksen ja maanpuolustuksen asioissa. Ja mikään valtio ei ole 100 %:sti uskossa Jeesukseen, eikä varmaan edes 90 %:stikaan.
Missään Jeesus ei aikanaan vastustanut esivaltaa tai sen aseen kantoa tai käyttöä. Ei edes Johannes kastaja sanonut sotamiehille, että heidän olisi jätettävä sotilaan työnsä.
Luuk. 3:14
"Myös sotamiehet kysyivät häneltä sanoen: "Mitäs meidän pitää tekemän?" Ja hän sanoi heille: "Älkää kiskoko keneltäkään älkääkä kiristäkö, vaan tyytykää palkkaanne"."
Emme todellakaan ole taivaassa vielä. Mielestäni esivallalla on aseenkanto lupa, jopa sen käyttölupa Raamatussa.
Room. 13:4
"sillä se on Jumalan palvelija, sinulle hyväksi. Mutta jos pahaa teet, niin pelkää; sillä se ei miekkaa turhaan kanna, koska se on Jumalan palvelija, kostaja sen rankaisemiseksi, joka pahaa tekee."
Esivalta vastaa taas teoistaan ja myös jokainen yksilöinä Jumalalle. Siis esivaltakin voi menettää asemansa, jos rikkoo rajat, näitä löytyy... monia meidänkin ajalta.
"sinun uskonnossa"
En elä missään uskonnossa, vaan uskossa Jeesukseen Kristukseen ja kuulun helluntaiseurakuntaan.Kantani on, Room.13:1-5.
- Amos7
Amos7 kirjoitti:
Kantani on, Room.13:1-5.
Nimimerkistäsi ei käy sukupuoli esille.
- PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Kristityn USA:n rinnalla,kun kysymyksessä on terrorismin vastainen sota!Niin kauan,kun ihminen palvoo allahia ja sanoo rakastavansa totuutta ja rauhaa,niin hän valehtelee.Raamattu todistaa sen oikeaksi!!!!!!!!!!!!!!!! Terv:Ailin perijä.HKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Aililta olet
perimässä. Aili on sanonut, ettei tunnekaan sinua, joten mitä sä voisit sitten periäkään häneltä? Eikä sotaa kannata ihannoida missään muodossa. Ei USA.n käymää kuin muittenkaan. Terrosrismi on aivan yhtä tuomittavaa kuin muutkin sodat ja vastaavat.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39916Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad35661- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17553Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523