Koska suhde kestää pierun?

PieruMies

Missä vaiheessa suhdetta on soveliasta pieraista
naisystävänsä seurassa?

103

56237

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on eka

      päästänyt.Mutta se pitää tapahtua lähes saman aikaisesti.Jos päästät seuraavana päivänä niin korville tulee eikä auta selittelyt,et itekkin eilen.

      • pipukka

        Kun in lakattu naimasta kokonaan, ollaan möllötetään vaan päivästä toiseen, ja piereskellään.


      • Kaunis nainen
        pipukka kirjoitti:

        Kun in lakattu naimasta kokonaan, ollaan möllötetään vaan päivästä toiseen, ja piereskellään.

        Naiminen ja piereskely sulkee pois toisensa.
        Meillä nykyään vain piereskellään, vaikka minä kyllä mieluummin naisin. Mutta en haisevan sontapilven keskellä.


      • ...........
        Kaunis nainen kirjoitti:

        Naiminen ja piereskely sulkee pois toisensa.
        Meillä nykyään vain piereskellään, vaikka minä kyllä mieluummin naisin. Mutta en haisevan sontapilven keskellä.

        Kyllä se kovan nussimisen tuoksinassa monesti peräreikäkin pärähtää ja kiima vaan lisääntyy.


    • valitse niistä yksi....

      ensimmäinen on: jos pieraiset naisen vieressä, niin silloin on rakkaus singahtanut ikkunasta jo ulos. Ja toinen on että jos et pieraisen naisen kuullen, et ole rehellinen naisellesi. Mutta täytyykö naiselle olla rehellinen tai pitääkö naista aina vain rakastaa ja rakastaa....

      • No, sanotaan näin että siinä vaiheessa kun pariskunta muuttaa yhteen. Eräät naiset ovat varsinaisia kaasupusseja.


        "Parisuhteen pelastajana kaasunaamari"


        MarttyyriMallari-TTt


      • nuori nainen
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        No, sanotaan näin että siinä vaiheessa kun pariskunta muuttaa yhteen. Eräät naiset ovat varsinaisia kaasupusseja.


        "Parisuhteen pelastajana kaasunaamari"


        MarttyyriMallari-TTt

        Väitätkö siis, että naisen tulee olla piereskelemättä miehensä seurassa?

        Ja joo, minä en piereskele kai normaalia enempää, paitsi kuukautisten aikaan mahan toiminta sekoaa täysin ja saman tekee myös sopimaton ruoka. Tällöin on ilmavaivoja.

        Mutta en katso tarpeelliseksi salata pieruja mieheltä ja kuten jo tuonne toiseen samaa aihetta käsittelevään ketjuun kirjoitin, ei miehen mielestä minulla ole siihen edes tarvetta. Siitä ja paskallakäymisestä revitään meillä lähinnä huumoria.:)

        Juttujesi perusteella olet kyllä ihan ihme epeli............


      • nuori nainen
        nuori nainen kirjoitti:

        Väitätkö siis, että naisen tulee olla piereskelemättä miehensä seurassa?

        Ja joo, minä en piereskele kai normaalia enempää, paitsi kuukautisten aikaan mahan toiminta sekoaa täysin ja saman tekee myös sopimaton ruoka. Tällöin on ilmavaivoja.

        Mutta en katso tarpeelliseksi salata pieruja mieheltä ja kuten jo tuonne toiseen samaa aihetta käsittelevään ketjuun kirjoitin, ei miehen mielestä minulla ole siihen edes tarvetta. Siitä ja paskallakäymisestä revitään meillä lähinnä huumoria.:)

        Juttujesi perusteella olet kyllä ihan ihme epeli............

        Kävipäs niin, että luin tekstisi vähän huonosti. Tarkoititkin, että piereskellä saa vasta yhteen muutettuaan. Anteeksi. :)

        Mutta siltikin, aika omituinen mielipide tuo.


      • nuori nainen kirjoitti:

        Kävipäs niin, että luin tekstisi vähän huonosti. Tarkoititkin, että piereskellä saa vasta yhteen muutettuaan. Anteeksi. :)

        Mutta siltikin, aika omituinen mielipide tuo.

        eikö sinun mielestäsi ole noloa piereskellä miehesi kuullen?


        "Vaikka oliskin menkat :)"


        MarttyyriMallari-TTt


      • nuori nainen
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        eikö sinun mielestäsi ole noloa piereskellä miehesi kuullen?


        "Vaikka oliskin menkat :)"


        MarttyyriMallari-TTt

        Noloa? Eh, ei ole? Piereskeleehän tuo itsekin. Nolompaa mielestäni olisi kipittää aina johonkin vessaan tai ulos, kun alkaa pierettämään tai sitten vaihtoehtoisesti koittaa vain pidätellä ja saada siitä sitten mahansa kipeäksi.


      • se on
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        eikö sinun mielestäsi ole noloa piereskellä miehesi kuullen?


        "Vaikka oliskin menkat :)"


        MarttyyriMallari-TTt

        joka sisällään pitää.kaikilla meillä on kaasuvuotoja,minkäs sille mahtaa?toiset on äänekkäämpiä,toiset taas tuhnauttelijoita.


      • ollessamme

        ensi kertaa ollessamme vapaasti saaressa viikonlopun ja naimme,naimme ja naimme 11 kertaa vuorokaudessa 19-vuotiana!
        Se tapahtui kun tulimme teltasta ulos minä edellä,niin päästin paukun takana tulevan tyttöystäväni päähän.
        Sitä sitten nauroivat hänen kotonaankin,koska hän oli kertonut,mitä peräpäässä tapahtui.
        Muusta hän ei kertonut.
        Taidamme olla sivistymättömiä,sillä ei sivistyneet piere,eihän?

        Ollaan oltu nyt jo 40 vuotta avioliitossa,eikä pieruista ole enään puhuttu,eikä ilmasta,joka tulee tietyssä asennossa.


      • kiero

        Se on kiro joka pierua pidättää.


      • Komea mies
        nuori nainen kirjoitti:

        Noloa? Eh, ei ole? Piereskeleehän tuo itsekin. Nolompaa mielestäni olisi kipittää aina johonkin vessaan tai ulos, kun alkaa pierettämään tai sitten vaihtoehtoisesti koittaa vain pidätellä ja saada siitä sitten mahansa kipeäksi.

        Ehkä epänaisellisinta mitä nainen voi tehdä on piereskellä, jos siis vahinkoja ei lasketa. Vaikka olis ne menkat :) Varma erotiikantappaja parisuhteessa. Mun mielestä ei todellakaan ole nolompaa kipittää sivummalle tai vessaan jos pierettää, vaan se osoittaa myös arvostusta. Sama siis koskee sekä miehiä että naisia.

        Aloittajalle kiitos tärkeästä aiheesta...


      • sanonta että

        että joka pierua pidättää siinä on muutakin vilppiä. tiedä häntä sitten miten se naisten kanssa pelittää. meillä se meni muuten niin että molemmat pieraistiin yhtä aikaa. tai minä ensin ja heti perään poikaystäväni päästi pitkään pidättelemänsä pierun. seurusteltu oltiin 2kk ja siinä tilanteessa vain revettiin ihan räkäseen nauruun... XD


      • Sorry, Sorry !

        Vahingossa paasi pieru, kun nauratti ja jannitti ! Onnex meni huumorin piikkiin, oon vielakin sexy !


      • tyttönen.-
        Komea mies kirjoitti:

        Ehkä epänaisellisinta mitä nainen voi tehdä on piereskellä, jos siis vahinkoja ei lasketa. Vaikka olis ne menkat :) Varma erotiikantappaja parisuhteessa. Mun mielestä ei todellakaan ole nolompaa kipittää sivummalle tai vessaan jos pierettää, vaan se osoittaa myös arvostusta. Sama siis koskee sekä miehiä että naisia.

        Aloittajalle kiitos tärkeästä aiheesta...

        No eipä tuota erotiikkaa ainakaan minun ja mieheni suhteesta puutu, vaikka ollaan yhdessä kuin kaasusäkkejä. Kun tuntuu, että nyt tulee, silloin se kans tulee, vaikka väkisin. Meitä pierut vain suunnattomasti huvittavat. Saattaa johtua siitä, että olemme molemmat melko lapsenmielisiä.

        Mutta siitä ei ainakaan tulisi mitään, että aina mentäisiin vessaan pieraisemaan. Olisi vessa varattu koko ajan. Ja jos minä pidättelen pierujani, niin kyllä onkin maha sitten kipeä. Mieluummin töräytän siinä olohuoneen sohvalla, kuin kipitän vähän väliä vessaan paskomaan. Sitä paitsi suolikaasut ovat ihan luonnollinen juttu.

        :'D


      • hfhkhjfhkjhlfhf
        nuori nainen kirjoitti:

        Väitätkö siis, että naisen tulee olla piereskelemättä miehensä seurassa?

        Ja joo, minä en piereskele kai normaalia enempää, paitsi kuukautisten aikaan mahan toiminta sekoaa täysin ja saman tekee myös sopimaton ruoka. Tällöin on ilmavaivoja.

        Mutta en katso tarpeelliseksi salata pieruja mieheltä ja kuten jo tuonne toiseen samaa aihetta käsittelevään ketjuun kirjoitin, ei miehen mielestä minulla ole siihen edes tarvetta. Siitä ja paskallakäymisestä revitään meillä lähinnä huumoria.:)

        Juttujesi perusteella olet kyllä ihan ihme epeli............

        Minä rakastan kun nainen pierisi mun naamalle tuhnujaan. Asuuko kukaan keuruulla, etsin 18-22v naista joka voisi piereskellä mun naamalle. maksan 5e pierusta/naamalle. Vastatkaa minulle!


      • mä 19 v pierumaakari
        hfhkhjfhkjhlfhf kirjoitti:

        Minä rakastan kun nainen pierisi mun naamalle tuhnujaan. Asuuko kukaan keuruulla, etsin 18-22v naista joka voisi piereskellä mun naamalle. maksan 5e pierusta/naamalle. Vastatkaa minulle!

        Oi mä asun keuruulla ja oon 19 v hoikka, pirtsakka, pierusäkki! voisin ilomielin pieraista naamallesi ja ihan ilmaiseksi!! sovitaan vaan tapaaminen


      • kolli8
        mä 19 v pierumaakari kirjoitti:

        Oi mä asun keuruulla ja oon 19 v hoikka, pirtsakka, pierusäkki! voisin ilomielin pieraista naamallesi ja ihan ilmaiseksi!! sovitaan vaan tapaaminen

        Tekisitkö oikeesti niin?
        Laita yhteystietoja vaikken Keuruulta olekkaan.
        Olen 30kyt luotettava,ok näk ja kok.mies.


    • naapurintäti.

      Pieruvitsit ovat pikkupojista niin tavattoman hauskoja mutta voin kertoa sinulle, vaavi, että jos aviopuolisot vähääkään kunnioittavat toisiaan niin paukuttelut hoidetaan vessassa.

      • kaasua komisario Palmu

        Jaa vai pikkupoikien juttuja...Mä oon kohta 40v. nainen ja oltu miehen kanssa kohta 20 vuotta ja aina meitä vaan jaksaa naurattaa pierut.
        Sä taidat antaa värkkiäskin pimeellä, peiton alla lauantaina loton jälkeen.......


      • ukko 2

        Mihin uskonlahkoon kuulut ? Nukutteko kotona kädet peiton päällä?


      • tuppaa

        tulemaan myös nukkumaan mentäessä tai aamusti niin ei ole kiva pomppia vessassa jatkuvasti... Omia peittoja olen ehdottanu ukolle, mutta eipä tuo halua xD


      • musculi

        onko se pieru nyt niin helvetin häpeällinen tapaus,että pitää mennä ihan vessaan asti päästämään?? Voi vittu,mieti vähän! Ja vessasta pitää tietysti sitten pienen paukun jälkeen tulla naama tulipunaisena ja suunnatonta häpeää tuntien?? Voi vittu näitä "sivistyneitä" piereskelijöitä...


    • Vegis

      Porsaat eivät piittaa sikamaisuuksista. Sinäkin taidat viihtyä parhaiten läävässä.

    • minun mielestäni:

      Jos sä pystyt sitä piereskelyä sääntelemään siihen pisteeseen asti jota odotat niin kannattaa jatkaa samaa siitä eteenpäinkin. Tahallaan piereskely on lapsellista ja ajattelematonta. Vahingossa sen saa tehdä vaikka heti, sillehän ei mahda mitään.

      • sepex

        voi jumalauta antaa anaalin laulaa. joka ihmine pieree


      • juputypy
        sepex kirjoitti:

        voi jumalauta antaa anaalin laulaa. joka ihmine pieree

        kuka päästelee paukkuja kavereidensa seurassa? miehillä piereskely on yleisempää kavereidensa kanssa, miksei siten myös naisystävänsäkin seurassa? Naiset taas eivät (ainakaan minun ystäväpiirissäni) päästele paukkuja, joten miksi miesystävän seurassakaan?

        Kaiken kaikkiaan aika henkilökohtainen asia, toiset on enemmän luonnonlapsia eikä piereminen häiritse, toisille taas se on NOLOA!


    • suvaitseva

      Oma pieruviihteen lajityyppinsä on pierutaide. Sen esittäjien ohjelmanumerona on piereskely. Tiettävästi ensimmäinen pierutaiteilija oli ranskalainen Le Pétomane alias Joseph Pujol (http://fi.wikipedia.org/wiki/Le_Pétomane), joka edelleenkin muistetaan yhtenä genrensä eturivin edustajista. Hänen taiteilijanimestään juontuvat termit petomaani (kirjailija Arto Kytöhongan suomennos: pierikkö), jolla nykyään tarkoitetaan yleisesti pierutaiteilijaa, ja petomania, joka vastaavasti tarkoittaa pierutaidetta. Nykyajan tunnetuin pierutaiteilija lienee brittiläinen Mr. Methane (http://www.mrmethane.com), joka pitää oikean henkilöytensä salassa.

      • Mr. Methane

        Jätkä aivan virtuoosi tossa hommassa....mulla oli niin hauskaa:):):):)Sehän vetäs ihan nuotilleen Robin Hoodinkin.
        Ja mikään ei kirvota nauruja yhtäpaljon,kun kunnon pieru.Ja mitä hajusempi sen parempi!!!!!


      • muumio-67

        ,,itseni kipeäksi Mr Methanen parissa!


    • aika alkutaipaleella

      Pisulla käydessä ei suljettu vessan ovea tai nolostuttu enää ekan seksikerran jälkeen. Pieruja pääsee välillä kun on huononlaista ruokaa pistänyt suuhun tai epäsäännöllisesti, röyhtäilyä aika useinkin. En häpeä!

      • pasja

        jos aikoo syödä terveleissesti pierulta ei voi vältyä elikä kasvis ruokaa salittua pierkeskellä lääkärikin tietää että on terveeliset elämän tavat


      • oli kasvis tai ei
        pasja kirjoitti:

        jos aikoo syödä terveleissesti pierulta ei voi vältyä elikä kasvis ruokaa salittua pierkeskellä lääkärikin tietää että on terveeliset elämän tavat

        Kakalle jos pierettaa, silla se loppuu, ellei ole ummetusvaivana.
        Pierua ei tule pidattaman, eika jaresti laskettaman, antaa sen vain hiljaa tulla ja tuhnuttaa.


    • pieruja....

      ei täydy. Saa piereskellä vaikka ravintolassa tai ärrän jonossa, koska jos haluaa myös piereskellä naisystävän vieressä. Pierusta tulee lähes aina hajuhaittoja. Onko kiva nuuhkaista keuhkot täyteen kaasuja, jotka on ollu ja tullut toisen ihmisen peräsuolesta. Todella terveellistä kaasua?

      • musculi

        kun siltä tuntuu,ei siinä ihmeempää. Eukon kanssa esim. Ikean reissut sujuu mukavasti piereskellessä ja etsiä hänelle sopivia tavaroita. Kassajonossa on mukava rysäyttää kunnon mätämunanhajuiset hiipparit,jumalauta että alkaa ihmisten päät pyörimään...


    • Jasu

      Joo eli siinähän se punnitaan suhde ja naisen/ miehen suvaitsevaisuus ja huumorintajukin. Elä nyt ensitreffeillä, mutta .. ;)

    • Pieru.....

      Mulla kävi niin että aika pian pääs vahinkopieru ku miehen jutut oli niin hauskoja. Nauroin niin että pääs piukku. Kyllä nolotti. Kyllä me nykyään piereskellään ihan avoimesti. Aiheuttaa vain hilpeyttä. Mitä sitä pierujaan nolostelemaan. Kaikki piereskelee ja kaikkien paska haisee! Ei se paha henki kauaa hyvässä naisessa pysy :D

      • apuaaaa

        mulla on kyl useammin kuin kerran tapahtunu niin että jonkun ihastuttavan ihmisen seurassa pääsee vahinko ulos. Mulla kans on sillain päässyt kun olen nauranut kovaa.. ja yhdellä kertaa painittiin vähä ja tuli liian kovaa vääntöä ja pröps.. ei perkele sentään nolottaa kyl vieläkin X(


    • matami2

      tahallaan ei muiden seurassa piereskellä!
      kai se nyt voi joskus itse kukaseltakin lipsahtaa, mutta siinä tilanteessa on kyllä parasta pyytää anteeksi (suomessa se tietty käy sanomalla "ohoh!" ;P )tai vähintään näyttää nololta ja alkaa puhua jostain muusta.
      loppukevennykseksi isoäidinaikainen viisaus: "kuka hullu se kirkossa pieree? mie vaan tuhnua lasken"

      • pieruperä

        "Pierua ei saa piättää, eikä nurinniskoin lähettää"


    • voi itku

      Tässä se nähdään mikä saittilaisia todella kiinnostaa. Yli 7000 tyyppiä odottelee malttamattomana milloin saa ryhtyä käyttäytymään sikamaisesti.

      • kiinnostaa ja minä aloitin tämän VIESTIKETJUN!!!


        "Hyi että!"


        MartyyriMallari-TTt


      • v. itku
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kiinnostaa ja minä aloitin tämän VIESTIKETJUN!!!


        "Hyi että!"


        MartyyriMallari-TTt

        niin vaihda ihmeessä nimimerkkiä. Miltä kuulostaisi PieruMallari tai PyllyMallari tai ehkä jopa PaskaMallari?


      • pierukka
        v. itku kirjoitti:

        niin vaihda ihmeessä nimimerkkiä. Miltä kuulostaisi PieruMallari tai PyllyMallari tai ehkä jopa PaskaMallari?

        Mun mielestä piereminen on kivaa ihan yksinkin. Sillä on terapeuttinen arvo koska nauraminen on aina kivaa. hajuhaitta on sitt eri juttu, ja mä kyllä kysyn toiselta osapuolelta että mitä jos vähän...? Voin mä sitte vessaanki mennä mutta sinnehän se vasta jääkin leijumaan, mutta ehkä sitt partsille...hyvä aihe joka saa tosikoiden käämit käryymään ja suolet umpisolmuun. Joo hyi meitä vaan...=D


      • v. itku kirjoitti:

        niin vaihda ihmeessä nimimerkkiä. Miltä kuulostaisi PieruMallari tai PyllyMallari tai ehkä jopa PaskaMallari?

        Nimimerkkini on ja pysyy samana kuin ennenkin.
        Jengiä kiinnostaa nämä jutut, joten annetaan kansalle mitä kansa haluaa.


        "Lalalalalalalallaaaa"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Nimetön

      Olis parempi keino testata kaverin sietokyky ekoilla treffeillä kuin päästää rienaava pieru.Hajuhan pierussa on kuuroja varten.Mutta kovaa alustaa vasten päästetyn paukun kyllä aistii vähän huonommallakin kuulolla varustettu immeinen.

    • Mies, jolla käytöstavat

      Jos tapanasi on piereskellä missä ja milloin vain, niin älä lopeta tapoja seurustelun ajaksi.. on vi**umaista kohdata sitten se totuus, kun on jo jotain tunteita.. mutta siinähän ne tunteet hajun mukana ilmaan katoaa..

    • Justus.

      Yhtä piereskelyäkö se yhteiselo on?Enpä taida itse sitoutua yhteenkään typykkään pitemmäksi aikaa,eipä tarvitse kokea tuota ihanuutta.Tulee okein paha olo,kun ajatteleekin että typykkä päästäs pierun,en varmasti kattelis semmosta touhua!

      • Yks vaan

        Justus, olet päästänyt ainakin vahingossa muiden kuullen pieraisuja.

        Älä edes lähde puolustelemaan, sillä silloin paljastat itsesi valehtelijaksi.
        Ja silloin toteutuu Roomalaiskirjeen 2 luku alusta.

        Jos väität, ettet pieriskele vahingossakaan muiden lähellä ollessa, niin olet totisesti tyhmä.

        Ja tuo antamasi otsikko ilmaisee tyhmyytesi myös.


      • carolina-76

        seurustelin kerran erään miehen kanssa,joka piereskeli unissaan.Eihän ihminen tiedä silloin asiasta mitään,mutta jotenkin se vaan oli niin helkkarin epämiellyttävää.Suhde onneksi loppui,ei kylläkään tuohon,mutta kyllähän miehellä täytyy unissaankin olla peräsuolessa pidätyskyky


      • kasvain
        carolina-76 kirjoitti:

        seurustelin kerran erään miehen kanssa,joka piereskeli unissaan.Eihän ihminen tiedä silloin asiasta mitään,mutta jotenkin se vaan oli niin helkkarin epämiellyttävää.Suhde onneksi loppui,ei kylläkään tuohon,mutta kyllähän miehellä täytyy unissaankin olla peräsuolessa pidätyskyky

        jos vaikka miehet sillä verukkeella kieltäytyvät syömöstä terveelistä ruokaa koska kasvikset aihetavat ilmavaivoja vatsa voi hyvin ja koko keho jos saa piraista siloin tällöin voimme syödä niitä hajusta viis on niitä pahempiakin elämäntapoja


      • musculi

        Mitäs justus-poika jos mies päästäisi märän pierun naamallesi? Etkö silloin pakenisi kaappiin?


      • musculi
        carolina-76 kirjoitti:

        seurustelin kerran erään miehen kanssa,joka piereskeli unissaan.Eihän ihminen tiedä silloin asiasta mitään,mutta jotenkin se vaan oli niin helkkarin epämiellyttävää.Suhde onneksi loppui,ei kylläkään tuohon,mutta kyllähän miehellä täytyy unissaankin olla peräsuolessa pidätyskyky

        Sulla on varmaan niin tiivis ja siveä kakkireikä,ettei pienintäkään tuhnua pääse edes vahingossa? Mitäs,jos silloinen kundikaveris on nähnyt unettomia öitä sen takia,kun olet piereskellyt erittäin kovaäänisesti unissasi pitkin yötä? Exäsi ei ole vaan kehdannut mainita asiasta?


      • ----------
        carolina-76 kirjoitti:

        seurustelin kerran erään miehen kanssa,joka piereskeli unissaan.Eihän ihminen tiedä silloin asiasta mitään,mutta jotenkin se vaan oli niin helkkarin epämiellyttävää.Suhde onneksi loppui,ei kylläkään tuohon,mutta kyllähän miehellä täytyy unissaankin olla peräsuolessa pidätyskyky

        puolisonsa hengitystä, he nukkuivat siksi eri sängyissä. Ymmärrän kyllä edellisen.
        Tuli vain tunne, ettei hän sietänyt miestä muutenkaan. Aikuiset miehet, jotka viljelevät pieruhuumoria, suuttuvat kuin pikkupojat, jos nainen vitsailee heidän kustannuksellaan.
        Vihollinen haluaakin nöyryyttää meitä, ettemme olisi hienoja, vaikka soisimme, koska piereskelemme suuren yleisön nähden.
        "Ei ole rauhaa kuin sydänyöllä, ja silloinkin se kuorsaa ja piereskelee".


    • ihan sama

      Miulle on ainakin ihan sama millon miun poikaystävä piereksii.
      Mut just tän poikaystävän isosisko on nyt seurustellu monta vuotta jo yhen jätkän kanssa. Sit jossai vaiheessa ne oli sopinu että pystyvät kyllä piereksimään toistensa seurassa, mut sitten kun jätkä pieras ekan kerran ni eukko harkitsi jo jättämistä, _tosissaan_.
      :O

    • harri hajunen

      kun on saanut diltoa naiselta pepaan, päästettävä röyhtäykset ulos..

      • porukkaa täälläå

        Tottahan tuokin, ja muutenkin ihme keskustelua luonnollisista asioista, joskus ihminen aivastaa, joskus yskäisee joskus pieraisee.

        Ihmisen suolistoon kertyy luonnostaan kaasuja mm. bakteerien toiminnan tuloksena ja vaikka suurin osa tästä imeytyy verenkiertoon ja erittyy hengityksen mukana, osa vapautuu peräaukon kautta, ja kun sulkijalihas on tiukka, yhdessä pakaroiden kanssa se saa aikaan pierulle ominaisen äänen.

        Siis te, jotka väkisin pidättelette kaasujanne, ette suinkaan pääse niistä eroon, ei ne häviä, ne vain imeytyvät verenkiertoonne ja poistuvat hengityksen mukana..kukin voi itse sitten päättää kumpi on parempi, pidätellä turhaan ja hengittää pierua ulos vai päästää se pois. Sen sanon että ihmisten kulttuurikummallisuuksia taas...esim. koiravainaani eläessään päästi aivan surutta pierun milloin sattuu eikä näyttänyt pitävän sitä minkäänlaisena ongelmana.

        Tietysti pierun haju voi olla epämiellyttävä, ja pieremisen todennäköisyyteen tietysti vaikuttaa kaasunmuodostus..joten parisuhteen kannalta voi olla toisen huomioon ottamista jos yrittää etsiä ruokavalion joka ei aiheuta itselleen niin kovaa kaasunmuodostusta, esim. tietyt leivät aiheuttavat itselleni, mm. vaasan ruispalat, kun taas oululaisen luomu-jälkiuunileipä ei lainkaan. Siinäpä hiukan pohtimista itse kullekin


    • Aina kun olen kaatanut uuden naisen,niin tapanani on laukaista neito kunnolla:siis antta kielellä ja aisalla sellaiset fibat että akka alkaa pierrä ja itkeä...

      • porukkaa täälläå

        Ihmettelen suuresti, kuinka täällä foorumilla pyörii tämän edellisenkin kirjoittajan kaltaisia ihmisiä..panee miettimään että ollaanko nyt tosiaan suomessa..muutenkin kun lukee näitä keskusteluja täällä suomi24:ssä niin ihmisten kannanotot ovat niin usein jotain aivan älytöntä tekstiä. Ihmettelen vaan että keitä täällä oikein pyörii kun en tuolla elämässä vastaavaa idiotismia kovinkaan usein kohtaa.


      • porukkaa täälläå kirjoitti:

        Ihmettelen suuresti, kuinka täällä foorumilla pyörii tämän edellisenkin kirjoittajan kaltaisia ihmisiä..panee miettimään että ollaanko nyt tosiaan suomessa..muutenkin kun lukee näitä keskusteluja täällä suomi24:ssä niin ihmisten kannanotot ovat niin usein jotain aivan älytöntä tekstiä. Ihmettelen vaan että keitä täällä oikein pyörii kun en tuolla elämässä vastaavaa idiotismia kovinkaan usein kohtaa.

        Sinä siellä ruutusi äärellä sitten vaan ihmettelet muiden kirjoituksia. Jokaisella ihmisellä on oltava vapaus piereskellä ja kertoa oma mielipiteensä.
        Minä aloitin tämän viestiketjun ja voisin todeta, että vastaukset ovat olleet mielenkiintoisia (sinun pahantuoksuista sensuuri-töherrystäsi lukuunottamatta)


        "Siitä huolimatta toivotan sinulle hyvää illan jatkoa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • porukkaa täälläåd
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Sinä siellä ruutusi äärellä sitten vaan ihmettelet muiden kirjoituksia. Jokaisella ihmisellä on oltava vapaus piereskellä ja kertoa oma mielipiteensä.
        Minä aloitin tämän viestiketjun ja voisin todeta, että vastaukset ovat olleet mielenkiintoisia (sinun pahantuoksuista sensuuri-töherrystäsi lukuunottamatta)


        "Siitä huolimatta toivotan sinulle hyvää illan jatkoa"


        MarttyyriMallari-TTt

        jaa, mielestäni minun muutama viesti ylempänä olevani kirjoitus oli koko ketjun asiallisin ja perusteellisin näkemys, joka perustuu lääketieteen ammattilaisen tietoihin, ja ymmärrykseen elämästä, ei kä mitään sonnanjauhamista.


      • dfsdlk

        Sellasta naista ett saakkaan, nai itse itseäs ja vetämällä käteen ja piereskelet samalla...Kukaan nainen ei ansaitse sinunlaista miestä, mies vois hoitaa sinut ja kilpailette pieremällä, sen sinä ansaitset!!!!


      • tiesitkös?
        porukkaa täälläå kirjoitti:

        Ihmettelen suuresti, kuinka täällä foorumilla pyörii tämän edellisenkin kirjoittajan kaltaisia ihmisiä..panee miettimään että ollaanko nyt tosiaan suomessa..muutenkin kun lukee näitä keskusteluja täällä suomi24:ssä niin ihmisten kannanotot ovat niin usein jotain aivan älytöntä tekstiä. Ihmettelen vaan että keitä täällä oikein pyörii kun en tuolla elämässä vastaavaa idiotismia kovinkaan usein kohtaa.

        kaikki on helepompata anonyyminä ;)


    • Justiinsa juu......

      Kerronpa Teille tarinan...Tapasin suht.kivan miehen. Kerran hän läksi yksin ryyppäämään, eli baarikierrokselle, jättäen minut kotiin...yksin. Yöllä hän tuli ympärikännissä luokseni. Sammui ja kuorsasi, aamuyöstä alkoi kauhea pöräyttely, jota jatkui pitkän aikaa: Pruut, prööt, haju makuuhuoneessa oli aivan kamala, viina ja paskan haju. Menin toiseen huoneeseen yrittämään jatkaan uniani. Sanoin tuosta asiasta tyypille, kun hän heräsi kauheassa krapulassa. Sanoi, että eihän sille mitään voi, kun nukkuu. Vai ei voi! Oli todellinen sika. Minulla meni maku koko tyyppiin, olimme siis tapailleet vasta muutaman kuukauden. Enkä enää ole sen kanssa. Oli siinä muutakin kuin tuo pruuttaileminen syynä...miksi jätin koko kännikalan.

    • kaasulaitos

      ja tietysti sängyssä. :)

    • älä sokaise toista pierulla

      aikoinaan vanhemmat ihmiset sanoivat,ompa rakkaus menettänyt merkityksen ku pieree toisten kuulen.varsinkiin jos istun tai kävelen perse soittaa sävellen.jos vahingossa pääsee,se on anteeks,annettavaa.vaikkapa seurustelu vaiheessa.

    • niiskuttavaneiti

      Kokeile ensin vieraissa, eka iltana, seuraavan kanssa toka iltana jne. Kyllä se siitä selviää mikä on paras hetki

    • vaimoke

      Eiköhän ne eukot ittekin piereskele. Minä ainakin. Silloin kun aloin seurustella ukkoni kanssa monia vuosia sitten, oli tosi vaikeeta kun aina piti pidätellä kun ei tuntenu vielä niin hyvin että olisi kehdannut piereskellä. Kun ei sekään minun kuullen vielä silloin sitä tehnyt. Ja jumalauta kun tuli maha kipeäksi siitä pidättelystä. Kotia kun pääsin (emme tietenkään niin alussa yhdessä asuneet) niin kyllä sitä pierua tulikin, melkein peitto leijui ilmassa.
      En ihan tarkkaan muista milloin uskalsin pieraista sen seurassa. Muistaakseni sanoin vaan että kylläpäs pierettää ja se sanoi että anna mennä vaan. Nykyään ei puhettakaan ettenkö piereskelisi aina kun siltä tuntuu, samoin tietysti mieheni. Naurettavaa että pitäis juosta johonkin vessaan pieremään. Tehköön niin kuka haluaa, tiukkikset varmaan sitäkin harrastaa...

    • vahingonlaukaus

      Eka paukku on vahingonlaukaus, ja se on sellainen tunnelman keventäjä. Sen jälkeen ei ole enää turhia jännitteitä tutustumisessa. Mitä nopeammin vahingonlaukaus pääsee ilmoille, sen parempi. Sitten voi keskittyä rauhassa toisiinsa, eikä tarvitse enää jännittää koska se eka paukku pääsee.

    • neitonen 87

      ainakin pireskellään ihan vapaasti oltiin sitten ruokapöydässä tai saunassa ihan sama mutta eihän sitä saa edes pidätellä koska voipi olla jopa vaarallista
      ja jaettu ilo on paras ilo niinhän sitä sanotaan

    • -------

      jos ei kestä heti, niin ei koskaan...

    • ihmebaby

      ei ole pieruja tama tytto lasketellut, kaikki on tullut wc.ssa kaynnin aikana, ilman pieruja.

    • poijjaat...

      Ennen muinoin sanottiin Turussa, jotta joka pieremättä kusee se naimatta kuolee.
      Repikääpä siitä.

      • ljdgnz

        Ei se ole mies eikä mikään jos ei kustessa piereä osaa


    • Pierree

      Mä päästelen seurassa äänettömiä. Äänettömissä on riskinä, ettei tiedä etukäteen, haiseeko vai eikö, jos haiseee, haiseeko vain, vai oikein lemuaa.
      Äänettömissä, jos lemuaa kuinka kovasti, voi olla tapauksen aikana rennon oloinen, ei ole tietääkseenkään lemusta, se meneekin aina toisten syyksi.

    • aukko

      perse on paskkaamista ja kaasuja varten,että silleen.elä ota ressiä.ja muuten panemista varten se ei oo.soveliasta se on kun pierettää.käy armeija ja tuu mieheksi ja paina vähintään 80kg.suomi pelastettiin tahdolla ja voimalla ei turhia asioita miettimällä.jos sulla ei oo muuta miettimistä , muuta maasta pois tai vejä ittes hirteen !! espanjassa on homojen baari jossa pierut on plussaa.mulla asiat ok vaikka isotkirjaimet yms.perseestä.

    • Naiset ovat typeryksiä.Pyörivät pusikoissa yötämyöten.Julkinen ulostaminen lisäisi yhteiskuntarauhaa ja naisia ei joutuisi mielisairaaloihin niin paljon ja raiskaukset vähenisivät.Kesäkuusta lokakuuhun raiskataan n.300.00 naista.

    • Viänänen

      Minnäi luulin, että nyt tulloo oikkein kunnon paukkupieru.Mutta tullii ruikkupaska.Män jonnii aikkoo ennen kuin piäs tuas pukille.

    • andersss

      se nauramatta kuolee!!!
      vanha viidakon sananlasku !!!

    • esimerkiksi näin

      Alkuaikoina tyttöystäväni ei uskaltanut käydä kakilla
      äänekkäästi. Kerran hän oli unohtanut vetää vessan ja katselin hänen pökäleitään ja nauratti..Tiesin että hän monesti panttasi ja pidätteli pieruja. Huomautin hänelle että taisi neiti unohtaa vetää pöntön. Hän lemahti noloudesta aivan punaiseksi ja juoksi piiloon parvekkeelle nauraen.
      Juoksin perässä ja sanoin että näin helppoa se on ja päästin pierun. Siitä se sitten lähti, nyt kakkaamme ovet sepposen selällään ja piereskelemme jatkuvasti. Meillä on joskus kilpailuja kummalta pääsee kovempi, ihmettelenkin vain miten noin pienestä naisesta lähtee niin pahan hajuisia pieruja ja kovia töräyksiä!

      Olen kyllä sitä mieltäettä joillakin on todella pahasti asiat, ei voida piereä rauhassa. Todella hirveää arkielämistä jos ei voi pieraista. Tiedän pariskunnan jossa mies ei salli vaimonsa piereä eikä siis piere itsekkään. Johtuu kuulemma lapsuudesta, kodissa ei saanut pieriä.

      • Avopari..

        Kylläpä kuullosti tutulta :D Meilläkin alussa oli, että kumpikin panttasi pierujaan ja heti kun ovesta pääsi ulos, piti se töräyttää niin ettei toinen kuule.

        Sitten yksi ilta pieraisinkin ihan vahingossa kun poikaystäväni kutitti minua. Olin tulipunainen ja menin peiton alle piiloon. repesimme molemmat hirveään nauruun ja siitä se lähti.

        Olemme olleet kolme vuotta yhdessä, asumme samassa asunnossa nykyään. Sillon kun pierettää, niin silloin annetaan tulla. Jos kakattaa, niin ovet auki kakitaan ja jos oikein iso tulee niin käsketään toinen kattomaan ja nauretaan ittemme kipeiksi. Joskus otamme kilailuja, että kumpi pystyy töräyttämään useamman pierun peräkkäin.

        Kyllä minunkin mielestäni elämä olisi melko ankeaa jos pierunkin päästäminen tuhoaisi koko suhteen.


      • Muikuli
        Avopari.. kirjoitti:

        Kylläpä kuullosti tutulta :D Meilläkin alussa oli, että kumpikin panttasi pierujaan ja heti kun ovesta pääsi ulos, piti se töräyttää niin ettei toinen kuule.

        Sitten yksi ilta pieraisinkin ihan vahingossa kun poikaystäväni kutitti minua. Olin tulipunainen ja menin peiton alle piiloon. repesimme molemmat hirveään nauruun ja siitä se lähti.

        Olemme olleet kolme vuotta yhdessä, asumme samassa asunnossa nykyään. Sillon kun pierettää, niin silloin annetaan tulla. Jos kakattaa, niin ovet auki kakitaan ja jos oikein iso tulee niin käsketään toinen kattomaan ja nauretaan ittemme kipeiksi. Joskus otamme kilailuja, että kumpi pystyy töräyttämään useamman pierun peräkkäin.

        Kyllä minunkin mielestäni elämä olisi melko ankeaa jos pierunkin päästäminen tuhoaisi koko suhteen.

        Anteeksi vain kovasti mutta tuo kuulostaa jo sairaalta... Minua etoo jo suunnattomasti kuunnella kun ukkoni äheltää pökäleitään vessassa, saa koko kämpän haisemaan ja vessanpönttöön jää todisteiksi hirveät paskarannut, isommissakin määrissä. Tarpeet hoidetaan muutenkin ovet kiinni, täysi seksintappajahan tuo "avoimien ovien hetki" on.
        Piereskelyä ei erityisemmin harrasteta toisen seurassa ja pieruja ei mainosteta kummankaan tahon osalta, se aika meni jo ohi lapsuudessa.
        Tässä mitään elukoita olla...


    • snad

      "Se joka pierua pidättää niin sill on jotain muutakin salattavaa" Kyllä koti on semmunen paikka jossa täytyy olla rennosti, jopa sulkijalihaksen suhteen. Sit paitsi oikein herkullinen pieru piristää sopivalla tilanne komiikalla...

      http://www.break.com/index/longestfart1512.html

      • utfart

        No vittu jos ei luonnollisia ääniä uskalla päästää niin voi helevetti.
        Vähän tietysti kannattaa kattoo et missä on (esim ravintola,lentokone,bussi...) Mutta täytyy sitä nyt
        oman muijan läsnäollessa uskaltaa pierasta.
        Halvempaa huumoria saa hakea.
        "Niin, mutta eiväthän tytöt käy paskalla!"


    • jalkapallomies

      Seurustelun yksi tärkeimpiä kulmakiviä on hetki, kun uskallat pieraista seurustelukumppanisi kuullen.Jostain syystä niinkin normaali elämääm liityvä toimenpide on hankala. Ehkä hajun vuoksi. Pieraisun jälkeen parisuhde on mutkattomampaa ja lmapiiri helpompi, vai mitä!

      • Mikko Jurva

        Olen muuten paskantanut housuun parisuhteen aikana. Kakka ja pissa on meillä ihan arkipäivää seksin ohessa. Ulosteet, sen lisäksi että ne näyttää kiihottavalta niin ovat minulle harrastus. Pyrin viettämään joka päivä vessassa tunnin kaksi piereskellen. Nauhotan myös noita omia tuotoksiani. Parasta on kuitenkin kun pieraisee omaan käteen ja laittaa tuotoksen viinilasiin. Viinilasia heilutellaan hetken että aromit menevät sekaisin ja tämän jälkeen nautitaan kokonaisvaltaisesta elämyksestä. Tuoksut levittäytyvät samettisen pehmeästi sieraimien kautta koko kehon soluin. Niin hyvää ettei sanotuksia saa...


      • Savolainen nainen
        Mikko Jurva kirjoitti:

        Olen muuten paskantanut housuun parisuhteen aikana. Kakka ja pissa on meillä ihan arkipäivää seksin ohessa. Ulosteet, sen lisäksi että ne näyttää kiihottavalta niin ovat minulle harrastus. Pyrin viettämään joka päivä vessassa tunnin kaksi piereskellen. Nauhotan myös noita omia tuotoksiani. Parasta on kuitenkin kun pieraisee omaan käteen ja laittaa tuotoksen viinilasiin. Viinilasia heilutellaan hetken että aromit menevät sekaisin ja tämän jälkeen nautitaan kokonaisvaltaisesta elämyksestä. Tuoksut levittäytyvät samettisen pehmeästi sieraimien kautta koko kehon soluin. Niin hyvää ettei sanotuksia saa...

        Kyseisestä aiheesta voi olla montaakin mieltä. Pieruhuumori naurattaa monia ja joitakin koko aihe ällöttää suunnattomasti. Kun suhde kestää ne tahattomat paukut, niin ollaan jo hyvillä vesillä :) Jalkojen nostelu (mitä jotkut miehet harrastaa) on ällöttävää käytöstä. Tuskinpa sitä kukaan asiakseen haluaa haitella toisen katkuja..


    • TEE SE WC:SSÄ TAI PIHALLA

      Äläkä unohda wc:ssä ilmanraikastimen käyttöä sen jälkeen... Nii.

      • keikkaa

        hmm...elämä opettaa pieruja, vaipan vaihtoja ja muuta mukavaa... aikanaan.


      • Habazi (homo)
        keikkaa kirjoitti:

        hmm...elämä opettaa pieruja, vaipan vaihtoja ja muuta mukavaa... aikanaan.

        homoseksuaali.


    • ............

      Olen kyllä kuullut naisilta mielipiteitä, joissa ei pitkässäkään parisuhteessa saa pieraista toisen kuullen. Myös miehiltä! En tohon osaa mitään aikamäärää sanoa, sitten kun siltä tuntuu - kokeilemallahan se selviää.

      • kestäkkään

        Älä vaan hitossa pierase! Tai jos ihan pakko, mee vähintään kilsan päähän, ettei kuule, veskissä vielä kaikuu. HYI HYI


    • höpönlöpön

      toivottavasti pian että saa itekki pieraista jos siltä tuntuu

    • nainen ei

      välitä enää paskaakaan.

    • nyt...

      Nauratti aivan liikaa kun luin vanhan ketjun. Vieläkin on tullut vastauksia heinäkuussa. Mitäs 2009 tähän asiaan vastataan? :)

    • laddyd

      oma ukkoni on kuulovammainen eli kärsii kuulorappeumasta eli kuulee huonosti. En muista kumpi meidän suhteessa pieraisi ensimmäisenä, mutta ainakaan poikaystäväni ei ole sitä kuullut. itse piereskelin "salaa" ku toinen ei kuullut ja tämä taas teki samaa, paitsi että minä kuulin ne mutta en alkuun kehdannu sanoa mitään :D
      Nyt ollaan seurusteltu 2 vuotta ja piereskellään silloin ku huvittaa, ainoastaan seksin aikana se on paheksuttua! ainakin mun osaltani. Mutta olisi kyllä ahdistavaa jos saisi hävetä pierujaan! :D

    • vaimosi

      kanssa peiton alle ja täräytä, jos pakenee toiseen huoneeseen niin älä kokeile toista kertaa ;-D

    • ...........

      piereskely on tehtävä yksinollessaan.

    • parisuhdeneuvoja

      Hyvän aterian päätteeksi.

    • pier11

      Kun vedän tyttöystävääni perseeseen, niin se huorahan pieree ihan vitusti aina.
      ps. joten, anna mennä vain suoraan heti ku se tulee huoneeseen.

      • Anonyymi

        Suorapierentä on suorin tapa pierasta. Ts kulje aina perse edellä ja mieluusti ilman housuja, näin olet aina valmis laukaseen pahanilman välittömästi kun löydät uhrin.


    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe