Niin siinä sitten taas kävi, ihanaksi luultu kaveri teki klassiset, ei edes ilmoittanut mitään, jätti vaan tekemättä sen, minkä lupasi! Taas mentiin metsään niin että kajahti! Miten on niin vaikeaa sanoa ajoissa suoraan, ettei nappaa, tai edes jotain ilmoittaa! Jättää nyt toinen tyhjän päälle!? "In Finland we call this reilu meininki!?"
Miksi pitää tollasia ihmisiä olla? Ei voi ymmärtää!
Ohareiden
64
49270
Vastaukset
- tekijä,,,
Itse olen tehnyt oharit. Toiseen syy oli, että hän oli mun tuttu. Kurkin kulman takana ja kauhukseni huomasin entisen miesystäväni odottavan treffipaikalla. Juu, tein oharit enkä koskaan paljastanut asiaa.
Toinen kerta oli, kun vastassa todellakin oli aivan kaameen näköinen tyyppi. Valehteli ulkonäöstänsä kaikki osat.- kirjoittaja
peräänkuuluttaa sitä, että eikö olis reilua edes jälkeenpäin ilmoittaa syyn, ettei tullutkaan / soittanut tms. Ei ois liikaa vaadittu!? Itse monilla treffeillä nettituttavuuksien kans käynyt, aina oon reilusti menny juttelemaan, ja jos ei ole napannut, niin kyl olen sen sit myös kertonut samantien, enkä jättäny toista osapuolta elelemään siinä uskossa, että ei mitään hämminkiä... Perusluonteeltani liian kiltin ihmisen on kurjaa pahaa mieltä (?) toiselle aiheuttaa, muta eikös se oo kuitenki loppupelissä parasta!? Taitaa lähtee profiili bittiavaruuteen, ei tää oo mua varten! ;-)
- xxxxx
sää teitkin ulkonäön kanssa treffit? Eikö kiinnostanut kuulla hänen selitystään huiputukselleen? Sinäkin alennuit hänen kanssaan samaan kastiin: Huiputtaja!
- xxxxx 30.9.2007 klo 18.40
xxxxx kirjoitti:
sää teitkin ulkonäön kanssa treffit? Eikö kiinnostanut kuulla hänen selitystään huiputukselleen? Sinäkin alennuit hänen kanssaan samaan kastiin: Huiputtaja!
Ei, en halunnut treffeille ulkonäön perusteella, vaan ihmisen itsensä takia! Enkä poistanut profiiliani, jonka oisit saanut selville, jos olisit lukenut viestiketjun loppuun saakka! (Olen alkuperäisen viestin kirjoittaja.)
Juurikin siksi jätin profiilini olemaan, josko olisi selitystä tullut! Vaan ei!
Kaunista syksyä kaikille! ;-) - teemunideapaja
kirjoittaja kirjoitti:
peräänkuuluttaa sitä, että eikö olis reilua edes jälkeenpäin ilmoittaa syyn, ettei tullutkaan / soittanut tms. Ei ois liikaa vaadittu!? Itse monilla treffeillä nettituttavuuksien kans käynyt, aina oon reilusti menny juttelemaan, ja jos ei ole napannut, niin kyl olen sen sit myös kertonut samantien, enkä jättäny toista osapuolta elelemään siinä uskossa, että ei mitään hämminkiä... Perusluonteeltani liian kiltin ihmisen on kurjaa pahaa mieltä (?) toiselle aiheuttaa, muta eikös se oo kuitenki loppupelissä parasta!? Taitaa lähtee profiili bittiavaruuteen, ei tää oo mua varten! ;-)
Hyvän kumppanin tunnistaa siitä, että tavallisessa tapaamisessa arjessa hän pitää sinusta ja ottaa sinuun kontaktin. Tarkoitan siis kykyä ilmaista mieltymystään kohteelle. Jos ei ota, ei hän ole valmis eikä oikea ihminen sinulle. Tässä mielessä Suomessa on äärimmäisen vaikeaa seurustella, koska kukaan ei ilmaise sitä toiselle, vaikka itse niin teenkin aina niin. Netti on ihan pelkkää kaupallisten firmojen hömppää.
- Jälkeenpäin hyvät naurut
Tää tapaus sattui kaverilleni: Tällä palstalla kirjoitteli mies, joka kuvasi itseään pitkäksi ja komeaksi, tumma ja ruskeasilmäinen. No, sellainenhan on Suomessa harvinaisuus joten ystäväni teki treffit. Pahaksi onneksi mies oli niin ajoissa paikalla, että tunnisti kaverini heti ja pääsi ns. "yllättämään" puskan takaa. Mies oli todellakin pitkä ja tumma - se mitä hiuksista oli jäljellä. Ja silmät olivat ruskeat - mutta katsoivat ihan armottomasti kieroon.
Kaverini totesi, että kyllä kuule nyt ei kemiat toimi ja poistui paikalta. Ensin tietysti puhisi kiukusta, mutta jälkeenpäin ollaan kyllä naurettu kunnolla:))- ..oharit..
Suostuin tapaamaan miehen, joka kuvas olevansa "normaalin" näkönen..jopa hyvännäkönen ja mukava yms ja siltä se tuntuki..ett jos hyvin menee nii pidetään hauskaa sinä kesänä (ilmotin kyll heti alkuun etten hyppää sänkyyn noin vaan ja se oli ok) Kun sitte olin menossa sitä tapaamaan ja näin mikä hirvikolari nurkan takaa ilmesty ni teki mieli juosta..enpä tietenkää kehdannu/enkä ees kerinny, joten menin jutustelee. Ei oltu kävelty sen kanssa ku 200m ku se yritti keskeyttää mun jutustelun sillä, että yritti pussaa mua. Kieltäydyin tästä eleestä mut se silti pyys ett sais pussaa mua ja kysy voisko tulla mun luo yms..sillon mulla kilahti ja pyysin sitä olee ystävällinen ja häipyy..taisin myös uhkailla sitä sateenvarjolla jos viel kehtaa tulla mun lähelle..lähti. Sain seuraavana päivänä viestin, ett jos en kerta halunnu mitää ni miks suostuin näkee sen.. ett hän on ehkä vähä nyt loukkaantunu.. En koskaa vastannu ja poistin sen viestin. En pahemmin nettituttavuuksii oo sen jälkeen nähny.
- rane
se on toisen pettämistä ja vastuutonta toisen kohtelua kannattaa varoo sellasta
- tyttö vaan
mulla kävi niin että netistä tavattu mies oli aivan ihana, tapailtiin puoli toista kuukautta ja sitten hän teki oharit...hävis vaan eikä vastannut enää puhelimeen. Myöhemmin oli kuin ei mitään. Minä onneton olin jo pikkusen rakastunutkin ja olis ollut todellakin reilumpaa toiselta kertoa suoraan ettei nappaa eikä jättää ihmettelemään et mitä tapahtui ???!!! Käytöstavat taitavat olla jo historiaa....
- kokenut täälläkin
Eli netistä ei miestä kannata etsiä. Sitten joku vielä väittää että kunnollisiakin täällä on, no ehkä joku 1 %. Parhaimmat ja käytöstapoja omaavat miehet on jo varattuja tai liikkuvat ihan eri ympyröissä kuin treffipalstoilla.
- ulkomaalaista
itse olen menossa kuukauden sisällä kreikkalaisen miehen kanssa helsinkiin treffeille ( asun turussa). tyyppi itse asuu jossain päin ruotsia. voin vaan kuvitella, että mitä tapahtuu, jos tyyppi ei miellytäkään mua?? mä olen niin kohtelias, et en vois jättää lehdelle soittelemaan ilman tietoa mistään vieraassa maassa
...mut jos se onkin ihan hirvee?? kuva oli kyl tosi namupala, mut voihan siinä olla jotain liian äitelää suomalaiseen makuun. no kai sitä yhden illan kestää, kun ei kotiinsa kutsu.
ja ilman riskejähän elämä ei olis minkään arvoista..pakko on luottaa joskus johonkin, muuten ei mitään saakaan.
onneks mulla on monet onnistuneet nettitreffit takana, suosittelen. ihania tyyppejä, vaikkei naimisiin asti päästykään. kyllä se suomalainenkin mies osaa olla sitten ihana! (...vaikka mieluummin haenkin siipan ulkomailta...) - jatkaa...
ulkomaalaista kirjoitti:
itse olen menossa kuukauden sisällä kreikkalaisen miehen kanssa helsinkiin treffeille ( asun turussa). tyyppi itse asuu jossain päin ruotsia. voin vaan kuvitella, että mitä tapahtuu, jos tyyppi ei miellytäkään mua?? mä olen niin kohtelias, et en vois jättää lehdelle soittelemaan ilman tietoa mistään vieraassa maassa
...mut jos se onkin ihan hirvee?? kuva oli kyl tosi namupala, mut voihan siinä olla jotain liian äitelää suomalaiseen makuun. no kai sitä yhden illan kestää, kun ei kotiinsa kutsu.
ja ilman riskejähän elämä ei olis minkään arvoista..pakko on luottaa joskus johonkin, muuten ei mitään saakaan.
onneks mulla on monet onnistuneet nettitreffit takana, suosittelen. ihania tyyppejä, vaikkei naimisiin asti päästykään. kyllä se suomalainenkin mies osaa olla sitten ihana! (...vaikka mieluummin haenkin siipan ulkomailta...)Eikä ole edelleenkään kuulunut mitään tästä oharihemmosta, en tosin niin hirveesti (=yhtään) odotakaan, silti ihmettelen ihmistä, joka viesteissään onnistui luomaan kohteliaan ja mukavan kuvan itsestään, ei vaivaudu perustelemaan sanallakaan tekemäänsä!
Missä aikuisten ihmisten käytöstavat? Tuollainen käytös on ihan teinimaailmaa, kyseessä sentään oli aikuinen, liki nelikymppinen mies! No, toivottavasti tuntee piston sydämessään! Varon täst´edes nettituttavuuksia, se on varma! - pakolaiseksi
ulkomaalaista kirjoitti:
onneks mulla on monet onnistuneet nettitreffit takana, suosittelen. ihania tyyppejä, vaikkei naimisiin asti päästykään. kyllä se suomalainenkin mies osaa olla sitten ihana! (...vaikka mieluummin haenkin siipan ulkomailta...)on varmasti ihanaa siihen asti kun saa maassa olo luvan haihtuu kun pieru saharaan ja sitte itket naisen tyhmyydelle.
- ei netin kautta.
ei netin kautta ,kannata hakee seuraa,jos meinaa,saada kumppanin. ja kunnon ihmiset löytää,sen onnen sattumalta.
- niin...
jatkaa... kirjoitti:
Eikä ole edelleenkään kuulunut mitään tästä oharihemmosta, en tosin niin hirveesti (=yhtään) odotakaan, silti ihmettelen ihmistä, joka viesteissään onnistui luomaan kohteliaan ja mukavan kuvan itsestään, ei vaivaudu perustelemaan sanallakaan tekemäänsä!
Missä aikuisten ihmisten käytöstavat? Tuollainen käytös on ihan teinimaailmaa, kyseessä sentään oli aikuinen, liki nelikymppinen mies! No, toivottavasti tuntee piston sydämessään! Varon täst´edes nettituttavuuksia, se on varma!Olisi kiva joskus kuulla tunteeko nämä ohareiden tekijät ja muut petturit mitään sydämessään kun tekevät tällaisia temppuja...
Kannattaa kyllä unohtaa tuollaiset miehet, itse ainakin parhaillaan yritän kovasti. Itsepähän joutuvat sitten elämään tekojensa ja omantuntonsa kanssa. - miäs
ei netin kautta. kirjoitti:
ei netin kautta ,kannata hakee seuraa,jos meinaa,saada kumppanin. ja kunnon ihmiset löytää,sen onnen sattumalta.
Ei aina pidä yleistää, ettei netin kautta löydä mitään. Itsellä ainakin hyviä kokemuksia, ja hyvää seuraa olen löytänyt netin kautta. Viimeisin suhde kesti vuoden verran, mutta ei siitä loppumisesta sen enempää. Sillehän ei voi mitään, jos on kettumaisia ihimissii ja tässä tapauksessa miehiä? jotka ei pidä lupauksiaan. Itse ainakin pidän sen mitä olen luvannutkin, kai minä olen sitten omituinen mies. Ja palatakseni aiheeseen vielä, niin on minullekin tehty oharit, mutta mitä sitten. Vituttaahan se, minkäs teet. Päivä se on huomennakin! Nokka pystyyn ja uutta tuulta purjeisiin!
- suomalaisilla...
pakolaiseksi kirjoitti:
on varmasti ihanaa siihen asti kun saa maassa olo luvan haihtuu kun pieru saharaan ja sitte itket naisen tyhmyydelle.
Itse asiassa Ruotsissa on paremmat oltavat kuin Suomessa ja kuuleman mukaan Kreikassa tienaavat paremmin kuin Suomessa. Kuka v*ttu sitä tänne Euroopan p*rsläpeen haluaisi tulla? Kyllä se on kuule niin, että täältä pikemminkin suomalaiset emigroituvat pois kuin, et tänne ulkomaalaiset tai pakolaiset olis tulossa. Ruotsissa asuu melkein 500 000 suomalaista tai suomensukuista ja ketään ei taatusti kiinnosta Suomeen tulo. Että revi siitä.
- matami2
suomalaisilla... kirjoitti:
Itse asiassa Ruotsissa on paremmat oltavat kuin Suomessa ja kuuleman mukaan Kreikassa tienaavat paremmin kuin Suomessa. Kuka v*ttu sitä tänne Euroopan p*rsläpeen haluaisi tulla? Kyllä se on kuule niin, että täältä pikemminkin suomalaiset emigroituvat pois kuin, et tänne ulkomaalaiset tai pakolaiset olis tulossa. Ruotsissa asuu melkein 500 000 suomalaista tai suomensukuista ja ketään ei taatusti kiinnosta Suomeen tulo. Että revi siitä.
..eiköhän sillä ole paremmin asiat ruotsissa/kreikassa, kun on vähemmän rasistiset työmarkkinat jne.
- ja lisäksi miksi ihmeessä kreikkalainen näkisi naimisiinmenon vaivan suomeen pääsyn takia, kun EU-passillaan pääsee suoraankin?!??
(että jos vaikka ulkomaalaisvihaa lietsova kirjoittelija tekisi ensin kotiläksynsä..) - diipadaapa--
mä sitten vissiin kuulun siihen 1%.. Netissä voi jonku tavata ihan yhtä suurella todennäköisyydellä kuin kaupassa, kirjastossa, kadulla, lenkillä...... Haloo. Vaikka täytyy kyllä sanoo että ei oo tähän mennessä vielä vastaan tullu :P
- Nimetön
Niin onhan olemassa pieni suppea joukko, jotka ovat fiksuja, omaavat käytöstavat, eikä lapsikaan ole naisen menneisyydessä paha. Itse täältä "löysin" toukokuun puolivälissä ihanan ihmisen, jonka kanssa nähtiin kahden viikon kuluttua. Pelkäsin hänen tekevän oharit, minä kun en mitään ihannenaista edusta. mutta hänpä meinasi pyörtyä mukamas positiivisesta yllätyksestä rautatieasemalla. Reilut 4kk hän on matkustanut junalla 1,5 tuntia/suunta tullakseen meille viikonlopuiksi, eikä loppua näy. Yhteen ei olla kuitenkaan vielä muuttamassa. Hänellä on toisella paikkakunnalla työ ja minulla täällä vielä opiskelut. Tämä mies on valmis tekemään meidän eteen mitä vain. Kunhan meillä on tytön kanssa hyvä olla. Kieltämättä itsekään en usko sitä millaisen aarteen olen löytänyt..
Muutaman miehen kanssa olen treffi-palstalla jutellu ennen nykyistä suhdettani..Löytyipähän tyttöni isäkin sieltä, mutta suhteeseen olimme liian erilaisia, siitä huolimatta meillä on ihana tyttö, ja vanhempina asiat menevät melkein aina sovussa.
Enemmän tuli yhteydenottoja miehiltä, jotka eivät pidä itsestään huolta ulkonäöllisesti (vaikkei se minulle ole todellakaan tärkein asia, vaan antavat itsestään rentun kuvan, ikään kuin olisivat keskenkasvuisia, jälkeenjääneitä.) Eräs oulussa asuva mies olisi voinut muuttaa vaikka heti luokseni tai olisin voinut muuttaa hänen yksiöön lapseni kanssa, mutta kun kerroin, että olemme liian erilaisia, hän sanoi minun syrjivän ihmisiä, kun en hyväksy häntä sellaisena millaisena on ja kaikki naiset haluu vaan komeita miehiä, eikä kukaan hyväksy hänen lapsia entisestä liitosta, eikä luottohäiriömerkintää, eikä sairauksia, eikä työttömyyttä... (eikä kyse ollut siitä, vaan hänen todella nopeasta halusta nähdä, soitella, muuttaa yhteen, naimisiin, lapsia olisi saanut tulla vaikka kymmenen heti.. liekö tuossa viimeisimmässä se, ettei hän halua eroa jos on lapsia
)
tuo herätti taas ihmetystä, kun yritin parhaani mukaan sanoa asiani nätisti, niin yht äkkiä romutinkin hänen maailmansa, ja hän alkoi uhkaamaan itsemurhalla... Silloin huokaisin, onneksi en antanut puhelinnumeroani enkä mennyt häntä tapaamaan..
Eli monenmoista täällä liikkuu, mutta on joukossa muutama suoranainen aarre! - Nimetön
Nimetön kirjoitti:
Niin onhan olemassa pieni suppea joukko, jotka ovat fiksuja, omaavat käytöstavat, eikä lapsikaan ole naisen menneisyydessä paha. Itse täältä "löysin" toukokuun puolivälissä ihanan ihmisen, jonka kanssa nähtiin kahden viikon kuluttua. Pelkäsin hänen tekevän oharit, minä kun en mitään ihannenaista edusta. mutta hänpä meinasi pyörtyä mukamas positiivisesta yllätyksestä rautatieasemalla. Reilut 4kk hän on matkustanut junalla 1,5 tuntia/suunta tullakseen meille viikonlopuiksi, eikä loppua näy. Yhteen ei olla kuitenkaan vielä muuttamassa. Hänellä on toisella paikkakunnalla työ ja minulla täällä vielä opiskelut. Tämä mies on valmis tekemään meidän eteen mitä vain. Kunhan meillä on tytön kanssa hyvä olla. Kieltämättä itsekään en usko sitä millaisen aarteen olen löytänyt..
Muutaman miehen kanssa olen treffi-palstalla jutellu ennen nykyistä suhdettani..Löytyipähän tyttöni isäkin sieltä, mutta suhteeseen olimme liian erilaisia, siitä huolimatta meillä on ihana tyttö, ja vanhempina asiat menevät melkein aina sovussa.
Enemmän tuli yhteydenottoja miehiltä, jotka eivät pidä itsestään huolta ulkonäöllisesti (vaikkei se minulle ole todellakaan tärkein asia, vaan antavat itsestään rentun kuvan, ikään kuin olisivat keskenkasvuisia, jälkeenjääneitä.) Eräs oulussa asuva mies olisi voinut muuttaa vaikka heti luokseni tai olisin voinut muuttaa hänen yksiöön lapseni kanssa, mutta kun kerroin, että olemme liian erilaisia, hän sanoi minun syrjivän ihmisiä, kun en hyväksy häntä sellaisena millaisena on ja kaikki naiset haluu vaan komeita miehiä, eikä kukaan hyväksy hänen lapsia entisestä liitosta, eikä luottohäiriömerkintää, eikä sairauksia, eikä työttömyyttä... (eikä kyse ollut siitä, vaan hänen todella nopeasta halusta nähdä, soitella, muuttaa yhteen, naimisiin, lapsia olisi saanut tulla vaikka kymmenen heti.. liekö tuossa viimeisimmässä se, ettei hän halua eroa jos on lapsia
)
tuo herätti taas ihmetystä, kun yritin parhaani mukaan sanoa asiani nätisti, niin yht äkkiä romutinkin hänen maailmansa, ja hän alkoi uhkaamaan itsemurhalla... Silloin huokaisin, onneksi en antanut puhelinnumeroani enkä mennyt häntä tapaamaan..
Eli monenmoista täällä liikkuu, mutta on joukossa muutama suoranainen aarre!Ja vielä lisää potkua antoi ilmoittaa kohteliaasti tälle miehelle, ettei meistä voisi tulla mitään, kun aina vain puhui mesessä exästään.. ex sitä ex tätä, minusta olisi enemmänkin tullu hänelle terapeutti jotta olisi päässyt yli exästään, hän ei ollut aiemmin parisuhteessa elänyt, ennen kuin exänsä löysi. Avioliitto ja lapsi olivat tulleet todella nopeasti. Kaiken huippu oli se, että hän lähetteli minulle outoja meilejä mitä oli exälleen (on jo uudelleen naimisissa) antanut "rakstan sua ex todella paljon, mulla on tunteita sua kohtaan, iltaisin usein itken yksinäisyyttä ja elämäni kurjuutta kun kukaan ei minua huoli." tiedän itse eronneena vanhempana että tunteita on pitkään joillakin, ja ehkä välillä voi vähän tuntua siltä että miksi näin, mutta, ei sitä pidä jäädä riippuvaiseksi noin..
kerran mietin teinkö typerästi tämän miehen torjuessani, mutta juteltuani muutaman tuttuni kanssa asiasta jotka kävivät hänen profiilin lukemassa, joku vielä googletti mitä hänestä löytyi kun käyttää joka paikassa samaa nimimerkkiä, en potenut enää huonoa omaatuntoa.. vaikken ole mikään missi, ei minunkaan tarvitse ottaa ketä tahansa. Varsinkin kun tämän nykyisen ihanan miehen löysin.. - kunnosmies
ulkomaalaista kirjoitti:
onneks mulla on monet onnistuneet nettitreffit takana, suosittelen. ihania tyyppejä, vaikkei naimisiin asti päästykään. kyllä se suomalainenkin mies osaa olla sitten ihana! (...vaikka mieluummin haenkin siipan ulkomailta...)Siinä on tyypillinen suominainen.
- avovaimolleen
ulkomaalaista kirjoitti:
onneks mulla on monet onnistuneet nettitreffit takana, suosittelen. ihania tyyppejä, vaikkei naimisiin asti päästykään. kyllä se suomalainenkin mies osaa olla sitten ihana! (...vaikka mieluummin haenkin siipan ulkomailta...)menevänsä tapaamaan veljeään joka on helsingissä käymässä ystävättärensä luona
- säälistä vaan
ulkomaalaista kirjoitti:
onneks mulla on monet onnistuneet nettitreffit takana, suosittelen. ihania tyyppejä, vaikkei naimisiin asti päästykään. kyllä se suomalainenkin mies osaa olla sitten ihana! (...vaikka mieluummin haenkin siipan ulkomailta...)Anna panna 2 .luukkuun ja aja pois niin menee muaalle naimaan
- homo ja lesbok.
suomalaisilla... kirjoitti:
edustaja mene vain sinne ruottiin ja muista ottaa
monta korrtoonkii mukkaa jos et imee halluu.
Mie asun tielä suomessa ja miul on monta kannaa ja 3,lampua kyl mie pärjään niill. - ole mitään...
niin... kirjoitti:
Olisi kiva joskus kuulla tunteeko nämä ohareiden tekijät ja muut petturit mitään sydämessään kun tekevät tällaisia temppuja...
Kannattaa kyllä unohtaa tuollaiset miehet, itse ainakin parhaillaan yritän kovasti. Itsepähän joutuvat sitten elämään tekojensa ja omantuntonsa kanssa.omantunnon tuskia...minäkin olen tavannut juuri sellaisia ihmisiä jotka ovat unelmia ja seuraavalla viikolla ei kuulu mitään ja ovat varattuja ja koko profiili vedetty pois ja aloitettu toisella...
- Pätkä mikä pätkä
Tuli hieman liioiteltua ja siksi.
Mun sata kuuskytsentii on niin kaukana sata ysikuuvesta. Varsinkin kun sinä oot sata kahdeksankyt.
Enkä tullut maininneeksi länkisääristäni ja tekohampaistani.
Naamanikin on jo venähtänyt pitkäksi, harmaata tukkaani nääs on enää takaraivollani.
Läskii on kyllä yli oman tarpeen, sitä on ainoastaan minulla runsaasti.
Tarkemmin katsoen ei mun silmänikään ole ruskeat, ne vaan joskus iltaisin punoittaa.
Mitä niihin takamettiin ja kelomökkiin tulee, ei niitäkään ole ollu sitten lamavuosien.
Jos vielä tahdot tavata.
Sama paikka sama aika, ehdota päivä. - 5u4.
Haukut tyypin vaikka tekstiviestitse.
- Oharit
on lähdettävä treffipaikalta perävalot vilahtaen,kun paikalle saapuu CM-tuulipukuun pukeutunut latoharakka;D Eli laittakaa naiset spostiin tms.omakuvanne(tuore)siten välttyy ohareilta;))
kato luonnetta!!!!
Eikä tuota ominaisuutta kovin monella ole, valitettavasti. Mutta älä lannistu, kyllä se vielä nappaa, usko pois!!!- PASI
Itse menin kerran sähköpostiviestittelyn jälkeen treffeille, mutta olin aika ujo poika ja kun tilanne oli käsillä sydämeni sykki kovin..ja kun näin tytön, en pystynytkään kohtaamaan häntä vaan yritin vain kävellä ohi ja mukamas etsin häntä..näin että hän yritti soittaa mutta olin jo aivan paniikissa ja häivyin..ajattelin pyytää anteeksi mutta hän kertoi että "miksi en tullut että siellä ei näkynyt sua, koko paikassa ei ollut muita kuin vaan joku tosi hintelän näkönen tyyppi"..no se olin sitten ollut minä :) Enpä sitten ehdottanutkaan uutta tapaamista..
ja muutenkin naisten pitäisi miettiä mistä etsivät kumppania, kuten miestenkin. Jos itse ei välitä olla paareissa, niin tyhmää etsiä paareista sitä kumppania, vähän sama kuin etsisi sieniä järvestä, tai kaloja metsästä. Voihan niitä löytyä mutta parempiakin paikkoja on..- kukapa sitä
paareissa viitsisi huvikseen olla...tai ainakaan ei kannata paareista kumppania etsiä, löytyy joku sairas tyyppi ;) No, olet varmaan ihan kiva mies, nainen ei välttämättä tarkoittanut niin pahaa kuin miltä se kuulosti...
- Nimetön
kukapa sitä kirjoitti:
paareissa viitsisi huvikseen olla...tai ainakaan ei kannata paareista kumppania etsiä, löytyy joku sairas tyyppi ;) No, olet varmaan ihan kiva mies, nainen ei välttämättä tarkoittanut niin pahaa kuin miltä se kuulosti...
Ei varmaan pahaa tarkottanu, sano jälkeenpäin olevansa sellanen ihminen että jos kokee että häntä on loukattu niin loukkaa takaisin..
mutta seurauksena tosta oli kyllä se että kun sitten myöhemmin aloitin kehonrakennuksen, niin vaikka kuinka kovassa kunnossa sitä lopulta oli niin aina se kommentti kummitteli mielesäs ja sitä näki itsensä "tosi hintelänä tyyppinä" eikä kauheasti muiden vakuuttelut auttaneet :)
Kai se anoreksiakin voi olla jotain samantapaista?! - On koettu ja nähty sivustakin
Nimetön kirjoitti:
Ei varmaan pahaa tarkottanu, sano jälkeenpäin olevansa sellanen ihminen että jos kokee että häntä on loukattu niin loukkaa takaisin..
mutta seurauksena tosta oli kyllä se että kun sitten myöhemmin aloitin kehonrakennuksen, niin vaikka kuinka kovassa kunnossa sitä lopulta oli niin aina se kommentti kummitteli mielesäs ja sitä näki itsensä "tosi hintelänä tyyppinä" eikä kauheasti muiden vakuuttelut auttaneet :)
Kai se anoreksiakin voi olla jotain samantapaista?!Ihmiset arvostelevat toisensa ja itsensä lyttyyn liian heppoisin perustein ja liian nopeasti.Usein käy niinkin,että "hintelä"kaveri hakkaa henkisesti sen"bodarin"kundin mennen tullen kunhan on suunsa auki saanut ja nainen on oppinut tuntemaan tyypin.Komea bodattu tyyppi voi olla suurempi pettymys kuin avoin ja kiva ihan tavallinen kundi.
- runontaja
Nimetön kirjoitti:
Kai se anoreksiakin voi olla jotain samantapaista?!siitä, millainen lapsuus on ollut.
Itse omalla kohdallani olen osannut liittää "masentavat ajatukset" lapsuuden haavoihin. - voi olla...
On koettu ja nähty sivustakin kirjoitti:
Ihmiset arvostelevat toisensa ja itsensä lyttyyn liian heppoisin perustein ja liian nopeasti.Usein käy niinkin,että "hintelä"kaveri hakkaa henkisesti sen"bodarin"kundin mennen tullen kunhan on suunsa auki saanut ja nainen on oppinut tuntemaan tyypin.Komea bodattu tyyppi voi olla suurempi pettymys kuin avoin ja kiva ihan tavallinen kundi.
mut ensiks pitäis löytää se nainen joka haluaa edes tutustua siihen hintelään tyyppiin. tähän asti sekin ollut jo liikaa vaadittu.
- minäkö58
Ei oikein enää voi uskoa mihinkään kun plääääää..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................hei tavataan taas;)
- ekg
Tutulta kuulostaa. Mä en voi ymmärtää miksi jotkut ei voi sanoa, ettei kiinnosta. Itse sanon kyllä, nimenomaa sen takia, kun tiedän kuinka kurjalta se tuntuu, kun toinen häipyy sanomatta mtään. Itse en ole tehnyt ohareita, mutta mulle on tehty usemman kerran. Mä en ulkonäön perusteella ketään teilaa, koska se ei ratkaise vaan mitä on oikeesti.
Pakko sanoa, että tässä ketjussa yleistetään ja todella pahasti netti-treffien huonoja puolia. Ymmärrettävästi niitä huonoja kokemuksia kerrotaan myös paljon...
Silti on sanottava että ei pidä täysin ruveta ehdottomaksi ja olla tapaamatta ketään netin kautta, sillä tätä kautta tapaa niin monipuolisesti ihania ihmisiä.
Esim. itse olen tavannut parhaimmat miespuoliset ystävät, hyvät tuttavat sekä mies/poikaystävät netti-treffien ja chätin kautta.
Ohareitahan jokainen meistä joutuu varmaan kokemaan. Harva säästyy niiltä, mutta se riski on otettava. Turha siinä on kosto hautoa miehelle, joka ei vaivaudu mitään viestiä edes laittamaan vaikka haluaisikin haukkua tämän maan rakoon.Miss_Lonely kirjoitti:
Pakko sanoa, että tässä ketjussa yleistetään ja todella pahasti netti-treffien huonoja puolia. Ymmärrettävästi niitä huonoja kokemuksia kerrotaan myös paljon...
Silti on sanottava että ei pidä täysin ruveta ehdottomaksi ja olla tapaamatta ketään netin kautta, sillä tätä kautta tapaa niin monipuolisesti ihania ihmisiä.
Esim. itse olen tavannut parhaimmat miespuoliset ystävät, hyvät tuttavat sekä mies/poikaystävät netti-treffien ja chätin kautta.
Ohareitahan jokainen meistä joutuu varmaan kokemaan. Harva säästyy niiltä, mutta se riski on otettava. Turha siinä on kosto hautoa miehelle, joka ei vaivaudu mitään viestiä edes laittamaan vaikka haluaisikin haukkua tämän maan rakoon.Hintelät kundit ja varsinkin silmälasit omistavat ovat niitä parhaimpia. *Nauraa*
- kommentoi
Edelleenkään ei ole kuulunut mitään, todella ihmetyttää! Tuli sellainen olo, että jospa tuli kaverille liian "kuumat paikat", kukaanhan ei pysty sanomaan, puhuiko totta!? Itse kannatan ehdotonta rehellisyyttä tutustuessa, eipä tule sit ylläreitä eteen!
Kaikkea hyvää, Sinulle, petturilurjus!- täällä näin
Niin, mutta ehkäpä se mies tosiaan alkoi ujostelemaan eikä kehtaa enää tulla esiin..hän ei ehkä ole vaan valmis sittenkään vielä tapaamisiin, ja jos kerran näin on niin ehkä se on vain parempi ettette turhaan edes yritä..nyt kun itse mietin aikaa kun olin niin ujo niin parempihan se oli vähän kasvaa.
- vastausta
Yritä saada asia pois mielestäsi. Ymmärrän, että sinua harmittaa, niin minuakin. Sellasia ihmisiä vain on maailma pullollaan, jotka eivät niin kauheasti ajattele vieraan ihmisen tuntemisia. Minäkin ihmettele ihmisten käyttäytymistä, mutta kun ei tätä maailmaa saa parannettua omin voimin. :)
- Saman kokenut
Hei, hyvin kuulostaa tutulta.Lainatakseni erään fiksun, suomalaisen julkkisnaisen sanoja "suomalaismiehet ovat vellihousuja"! Mutta - kai netisstä on helppo anonyymina rehvastella ja isotella, sitten ei enää ole pokeria tulla näyttäytymään, koska totuus on aivan jotakin muuta. Netti on reppapöksyjen paikka, älkää sisaret armaat uskoko, että sieltä nk. normaaleja miehiä löytyisi. Mutta - annetaan me poikien jatkaa lapsuuttaan siellä, siirtykäämme me live-elämään hymyssäsuin! :)
- Catmam
että olet törmännyt moiseen "moraniin" mutta ehkei kantti kestänyt.
Meikä kun käy treffeil yleensä kahden lapsen kanssa(treffeillä,siis tyyliin kahvilla jossain lapsiystävällisessä paikassa ekaks,niin kyllähän se jo koittaa kanttia ilmestyä sellaseen tilanteeseen.
Kerran oon oharit joutunu kokemaan,ja kyllä otti pattiin.Onneks oltiin jossain mäkissä,niin jatkoin kahveeni juomista ja katselin onnellisena lasteni touhua leikkipaikalla :)
Ei ne oharien tekijät oo arvosii olleskaa.Jos o treffit sovittu niin mennään selkä suorana vaikka ois mikä pelätin vastassa.Suu on sitä varten että voip sanoo että ollaan kamuja vaan,jos sille tuntuu. Itellä kävi niin, että tämä niin ihanaksi luullut ulkomailla asuva nainen teki oharit. Lentolippuun piti ensin lähettää rahaa ja tulla sitten Helsingin lentokentälle sitä vastaan (ite asun Tampereella). Mutta kuinkas kävikään, että häntä ei sitten näkynytkään sielä kentällä. Tuli vaan s:posti seuraavana päivänä, että oli jäänyt tulliin. Sen jälkeen ei mitään enää kuulunutkaan.
- on nähty
Venäläispimu nimimerkillä Sosochka otti minuun yhteyttä ja kirjoitteli vuolassanaisesti rakkaudentunnustuksiaan. Pyysi sitten $500 jotta olisi päässyt Pietarista Suomeen minua tapaamaan. En lähettänyt rahaa, mutta kerroin miten matka järjestyy huomattavasti halvemmalla. Sen jälkeen en ole kuullut hänestä mitään. Tarinalla oli siis onnellinen loppu.
- kiitos tiedosta
Kiitos ilmaisista lentolipuista häneltä. Hänellä on jo Suomessa mies ja tämä miesten lentomaksujen maksaminen on typeryydessään hellyttävää.
Ps. Et tule koskaan kuulemaankaan hänestä enää, tuskin uudestaan maksaisit muita kuin kalavelkoja vai olisitko niin tyhmä, että maksat liput uudestaan. Lentolipun voi vaihtaa jollekin toiselle lennolle ja nainen maata jalat levällään ihan muualla kuin lentokentällä. Oletko ihan seniili jo kun annat kusettaa itseäsi. kiitos tiedosta kirjoitti:
Kiitos ilmaisista lentolipuista häneltä. Hänellä on jo Suomessa mies ja tämä miesten lentomaksujen maksaminen on typeryydessään hellyttävää.
Ps. Et tule koskaan kuulemaankaan hänestä enää, tuskin uudestaan maksaisit muita kuin kalavelkoja vai olisitko niin tyhmä, että maksat liput uudestaan. Lentolipun voi vaihtaa jollekin toiselle lennolle ja nainen maata jalat levällään ihan muualla kuin lentokentällä. Oletko ihan seniili jo kun annat kusettaa itseäsi.Onpahan tullu vaan aika kyyniseksi ja epäileväksi ihmisten suhteen. Mutta enpä oo enää perään haikaillu.
- tarkastusten lomassa...
sitten imaisi ihmisen mustaan aukkoon, eikä palauttanut kotimaahansa, josta hän olisi voinut kirjoittaa sinulle...eikä antanut mahdollisuutta soittaa kenellekään.
Sitäpaitsi tulliin jäävät tavarat, eivät ihmiset. Passintarkastus on ihmisiä varten, ja rajavartiolaitos. - Tuupakirjhu
>Hei Karitzka mulle kävi vähän saman lailla Venäläisen naisen kanssa,kirjoiteltiin pari kuukautta,vaihdettiin tietoja ja lähetettiin kuvia,soiteltiin,sovittiin että hän tulee Suomeen.
>Annoin hänelle rahaa viisumia/passia varten,sen jälkeen ei ole hänestä kuulunut mitään.!!!!
>Ei vastaa puhelimeen/sähköposteihin,katosi mutta vastasi kerran katoamisen jälkeen sähköpostiin,kertoi että rahaa on liian vähän St-petersburgista Helsinkiin,laitoin hänen tilille 500 usa dollaria.??
>No pyysin palauttamaan rahat mutta eipä ole kuulunut.!! Hhmm haistankohan palaneen käryä.?
>Harmi koska olin todella kiinnostunut hänestä,valmis vaikka pidempäänkin suhteeseen perustaa perhe/saada lapsia.
>Ymmärrän jos siellä Venäjän puolella on tiukkaa rahasta mutta ainut mitä häneltä vaadin oli rehellisyys,koska itse olin avoin ja rehellinen hänelle,toivoin sitä myös häneltä.
>Eipä niin käynyt,se oli viimeinen kerta kun annan naiselle rahaa missään muodossa en edes maitopurkin ostamiseen,tärkein meni eli luottamus.
>Tosin tilanteet ovat yksilöllisiä mutta Venäläisistä naisista saaneen nyt hattarat muistot,en juurikaan arvosta heitä.Kiitos yhden joka toimi itsekkäästi ajatellen omaa etua.
>Terkut:Yksi vain. - PÄSSIIIPÄSSIIIIIII!!!!!!!!1...
e otti rahat ja joi ne kaljassa!! lisäksi se oli mies!!!! SIIS LÄHETITKÖ SÄ IDIOOTTI NETTI-IHMISELLE RAHASSA!!
- sun...
PÄSSIIIPÄSSIIIIIII!!!!!!!!1... kirjoitti:
e otti rahat ja joi ne kaljassa!! lisäksi se oli mies!!!! SIIS LÄHETITKÖ SÄ IDIOOTTI NETTI-IHMISELLE RAHASSA!!
oikeinkirjoitusta katsoo, ni eipä oo suakaan järjellä siunattu.
- en toiste yritä
Mulla sama, mimmi teki oharit ei tullu mestoille. Ei tarvii toiste kokeilla.
- kokemuksia.... ***
Tää on näköjään ihan tavallista, että toinen jättää tulematta tai valehtelee ulkonäöstään saadakseen treffeille. Mullekkin käynyt kumpikin. En voi enää ymmärtää, kuinka vastuuttomia ihmisistä on tullut. Netin välityksellä kaikesta on tullut niin helppoa. Toiset pitävät tätä varmaankin vain kivana pelinä. En ihmettelisi yhtään jos jollain porukalla olisi veto päällä siitä, kuinka monen naisen tai miehen yhteystiedot saa kerättyä. Ei voi kuin todeta, että ohareiden tekijät ovat pelkureita!! -nainen 28-
- *plopplop*
näitä selkärangattomia kusipäitä mahtuu 13 tusinaan, jotka tekee ohareita treffeille..
Pitää vaan ajatella, ettei ollut noin selkärangattoman tyypin arvoinen! - minäkin..nainen
tapasin treffipalstalla miehen pohjois-suomesta, 51 v, sain tietää monella prof.täällä. tavattiin, hänellä monen vuoden suhde päättynyt kesällä.oman kertoman mukaan ei tuntunut hyvältä.mutta kokoajan huomasin ei ollut vielä täysin irti entisestä..halusko kokeilla vaan uusia juttuja..
Olen itse myös miettinyt mikä on niin vaikeaa sanoa toiselle jos mielenkiinto loppuu. Minusta se olisi toista kohtaa reilua ilmoittaa että näin on , mutta ehkä toiset eivät vain osaa tai sitten niitä ei kiinosta miltä toiseta tuntuu.
Mutta jos kaikki ajattelisi samoin kuin me , niin täällä olisi liian helppo olla.- siitä toisesta
miltähän siitä toisesta naisesta .siitä jätetystä tuntuu..näitä seikkailijoita on täällä , tietänevätkö mitä hakevat..jotain ihmettä ..
- kummallista....
Noin yleisestikin ottaen olen ollut huomaavina kummallista välinpitämättömyyttä nykyisin omia lupauksia ja puheita kohtaan. Tapaamisten peruuntumisista ei vaivauduta ilmoittamaan, vaikka kyseessä olisi paikalle tilattu sähkömies, remppareiska jne. Kavereiden kesken pidettävään tyttöjeniltaankaan ei yksi tietty tyyppi viitsi ilmoittaa, jos parempaa tekemistä tulee... Hiljattain oli tuttavapiirissä peruuntuneet kihlajaiset, joista morsmaikku ystäviään informoi, sulho unohti vieraansa peruuttaa..!? Vieraat sitten seisoivat pihamaalla hämmenttyneinä, kun kihlapari ei kotona ollut kumpainenkaan... Olevinaan hyvän tuttavan kanssa sovitaan joku "vaihtokauppa" liittyen kummankin työhön, toinen hoitaa osuutensa vastapuolelle heti, toinen unohtaa oman osuutensa ja on kuin mitään ei olisi tapahtunut?
Mihin on kadonnut vastuu omista sanoista ja teoista? - komiasti
no ite tapasin netin kautta naisen. ja ollaan kovasti rakastuneita ja muutetaan juuri yhteen.
- ne netissä tekeekin
Siellä näytetään vain hyvät puolet, kun paljastuu menneisyys,yhteys katkeaa, kehittämistä ei enää ole.
Totuus paljastuu enen pitkää, mitä tuleman pitää. - pettynyt
juuh... tuota en voi käsittää ollenkaan! saman olen kokenu muutaman kerran. sitten miehet ihmettelee että miksi heihin ei ole luottamista. aivan käsittämätöntä kun ei edes voi mitään ilmoittaa jos ei vaik pääse tulemaan tms....(on niissä naisissakin sellasii)
- blondi-72hki
häpes itteensä joten älä tunne omantunnontuskia.
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371638