Menkat ja seksi

Kumotaan nyt sellanen vanha uskomus, etteikö nainen voisi muka harrastaa seksiä kuukautisten aikana. Kyllä voi ja siitä ei ole mitään haittaa naiselle.


"Punaiset lakanat:P"


MarttyyriMallari-TTt

23

3226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ~nainen~

      mitään haittaa olekaan ja usein silloin juuri eniten tekeekin mieli. En tiedä, mistä johtuu. En mä ainakaan koe menkkoja esteenä millekään ja harvemmin siinä nyt edes lakanat sotkeentuu. Tietysti sellaisilla naisilla, joilla vuoto on runsaampaa, muttei itse onneksi tarvi "kärsiä" sellaisesta.

      Tottakai sen silti ymmärtää, ettei kaikkia miehiä välttämättä kiinnosta seksi niin paljon silloin, mutta kai sen kolme neljä päivää jaksaa odottaakin, vaikka kuinka itseä haluttais, ettei nyt sen takia tarvii miestä laittaa kiertoon.:)

      • ketuttaa...

        Mikähän siinä on, että minä vedän puoleeni miehiä, joita seksi menkkojen aikana kammoksuuttaa? Pitäisikö laittaa tuo kriteeriksi seuranhakuilmoitukseen? "Tositarkoituksella. Ps. Sopiihan seksi myös puolukkapäivinä?"

        Nimim. kuukautisia viikko kuukaudessa


      • Hölmö-Rane
        ketuttaa... kirjoitti:

        Mikähän siinä on, että minä vedän puoleeni miehiä, joita seksi menkkojen aikana kammoksuuttaa? Pitäisikö laittaa tuo kriteeriksi seuranhakuilmoitukseen? "Tositarkoituksella. Ps. Sopiihan seksi myös puolukkapäivinä?"

        Nimim. kuukautisia viikko kuukaudessa

        Viikko?


      • ketuttaa...
        Hölmö-Rane kirjoitti:

        Viikko?

        Jep. Eikä se ole edes erityisen harvinaista.


      • Hra Peppunen
        ketuttaa... kirjoitti:

        Mikähän siinä on, että minä vedän puoleeni miehiä, joita seksi menkkojen aikana kammoksuuttaa? Pitäisikö laittaa tuo kriteeriksi seuranhakuilmoitukseen? "Tositarkoituksella. Ps. Sopiihan seksi myös puolukkapäivinä?"

        Nimim. kuukautisia viikko kuukaudessa

        Melkoisia homppeleita. Pyllyyn levälleen, vaseliinia rööriin ja ei kun menoksi. Vai onko tämä niitä "mulle mulle, kun mää haluan, mutta sulle ei sitten mittään" -juttuja? Kyllä sitä pitää vähän antaa, jos itsekin vaatii uhrauksia. :D


      • täh? hä?
        ketuttaa... kirjoitti:

        Mikähän siinä on, että minä vedän puoleeni miehiä, joita seksi menkkojen aikana kammoksuuttaa? Pitäisikö laittaa tuo kriteeriksi seuranhakuilmoitukseen? "Tositarkoituksella. Ps. Sopiihan seksi myös puolukkapäivinä?"

        Nimim. kuukautisia viikko kuukaudessa

        harvassahan ovat nuo miehet, jotka asiasta innostuvat, mutta tykkäähän joku pissileikeistäkin..


    • -aikamies-

      Kun kerran myönsit olevasi paskan asiantuntija niin aloituksesi otsikon olisi tietysti pitänyt kuulua: "Ripuli ja seksi". Sillä paskaahan sinulla on korvien välissä eikä muuta.

      • vetäisit?

        Itsekin naisena olen vankasti sitä mieltä, etteivät kuukautiset todellakaan haittaa seksiä. Toisin kuin miehet tuntuvat kuvittelevan, verta ei vuoda jatkuvana suihkuna, vaan vuoto on noin neljän tunnin välein.
        Eli vuodon jälkeen tarkka alapesu ja puuhiin, neljä tuntia peuhausaikaa ilman vaaraa lakanoiden sotkeutumisesta.
        Tosin naisten limakalvot voivat olla kuukautisten aikaan tavallista kuivemmat, mutta kaikenlaisia kivoja öljyjä on onneksi keksitty.


      • kukin tavallaan
        vetäisit? kirjoitti:

        Itsekin naisena olen vankasti sitä mieltä, etteivät kuukautiset todellakaan haittaa seksiä. Toisin kuin miehet tuntuvat kuvittelevan, verta ei vuoda jatkuvana suihkuna, vaan vuoto on noin neljän tunnin välein.
        Eli vuodon jälkeen tarkka alapesu ja puuhiin, neljä tuntia peuhausaikaa ilman vaaraa lakanoiden sotkeutumisesta.
        Tosin naisten limakalvot voivat olla kuukautisten aikaan tavallista kuivemmat, mutta kaikenlaisia kivoja öljyjä on onneksi keksitty.

        4 tuntia, ehkä sinulla. Vuotoa jatkuvalla syötöllä 5 päivää putkeen, lääketieteen määritelmä runsaaksi vuodoksi kuukaudessa ylittyy päivittäin... Onneksi on e-pillerit, joilla voi jättää menkat väliin...


      • on normaali
        kukin tavallaan kirjoitti:

        4 tuntia, ehkä sinulla. Vuotoa jatkuvalla syötöllä 5 päivää putkeen, lääketieteen määritelmä runsaaksi vuodoksi kuukaudessa ylittyy päivittäin... Onneksi on e-pillerit, joilla voi jättää menkat väliin...

        Näin ainakin koulun biologian tunnilla opetettiin ja nopea gallup tyttöystävien kesken toi saman tuloksen.
        Ikävää jos on noin runsas vuoto...

        Meilläkin parisuhteessa menkat ei tosiaan ole seksin este.


    • sitä voi

      ..mutta kuka viitsii? On se vaan sotkuista ja naiselle tuledusriski kasvaa menkkojen aikana, jos harrastaa seksiä. V..tu jos mies ei jaksa muutamaa päivää olla ilman niin jo on itsekäs. Ei se nainen kuule niistä menkoista nauti, eikä ole sen syy jos menkat on. Jotkut voi olla tosi kipeitäkin menkkojen aikana. Luoja vaan on järjestänyt asiat niin, joten minkäs teet.. Vedä vaikka käteen - tai kahteen.

      • noinhan se menee. Ehkä kannattaa jättää pillu rauhaan menkkojen kovimmassa vaiheessa ja
        harrastetaan suuseksiä ):


        "Pesehän alapääsi, kulta"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Jotkut miehet
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        noinhan se menee. Ehkä kannattaa jättää pillu rauhaan menkkojen kovimmassa vaiheessa ja
        harrastetaan suuseksiä ):


        "Pesehän alapääsi, kulta"


        MarttyyriMallari-TTt

        tosiaankin tykkäävät nuolla kuukautisista huolimatta.


      • juuri sellainen mies
        Jotkut miehet kirjoitti:

        tosiaankin tykkäävät nuolla kuukautisista huolimatta.

        Ei haittaa mua, jos ei häntäkään. Vähän kyllä ihemetyttää, miten se voi maistuu, kuukautisveri nam? Mutta ihana nuolija hän on ;)


    • Torvi-elmeri

      seksiä, mutta itse en koe asiaa kovin miellyttävänä. Ajatuskin siitä, että mela olisi veressä on epämiellyttävä.

      Mutta ei kuukautiset estä ottamasta suhin. Ihan vaan *vink vink*.

      • on kuukuppi

        myös naiselle suuseksiä! En rupee selittämään, mikä on kuukuppi, googlettakaa.


      • minäkiniin
        on kuukuppi kirjoitti:

        myös naiselle suuseksiä! En rupee selittämään, mikä on kuukuppi, googlettakaa.

        Suositan myös googlausta, jos kupsukka ei oo vielä tuttu.


    • P.Astori

      Olet runkannut kullisi ruvelle ja nyt ei auta muu kuin ruikkia tänne saitille. Olen seurannut saittia vuoden verran ja voin todeta että olet säälittävin tapaus jopa onnettomimpien luusereiden joukossa.

    • sitten ole

      viellä löytänyt mielenterveystoimiston numeroa.
      Googlesta löytyy sekin.

    • erias

      Yleensä menkkojen aikaaan itellä haluttaakin enemmän ;). Mutta ainut huono puoli että paikat saattaa olla vähän herkillä, joskus taas onnistuu oikein hyvin!

    • ...........

      harrastaa,mutta ite en tykkää,kun on,niin sotkusta puhaa miestä ei haittais,mutta mua haittaa.kyllä sen aikaa pitää jaksaa odottaa ja ainahan se parempaa tekee,kun ei muutamaan päivään seksiä saa.

    • se oli liikaa

      Myöhemmin sain viestiä, että häntä jälkeenpäin oksetti ajatus. Poika parka ei ollut kaiketi ennen yli 30 vuotta kestäneen elämänsä aikana nainut naista tämän menkkojen aikana.

    • -ukko-

      Kaikki alkavat sättiä toisiaan tämmösestä asiasta... Tulin ihan viattomana tähän ketjuun ilman mitään intohimoja - ja täällä viha leiskuaa.

      Mistäs tuo haukkuminen, psykiatrille toivottaminen ja kehotukset vetää käteen? Montako yli 18-vuotiasta täällä on?

      Itselläni ei ole koskaan haitannut kuukautiset, millään tavalla. Erilaisten naisten kansaa olen elänyt. Yhtä ei haitannut lainkaan: harrastettiin kaikkea normaalisti oli menkat tai ei. Toisen mielstä paikat menivät liian kuiviksi tai "ohuiksi", niin kuin tuo selitti. Ei sitten harrastettu niinä päivinä. Nykyinen ei ollut koskaan edes yrittänyt menkkojen aikaan - ei ollut vain tullut mieleen että voisi ? hmm... No tuossa taannoin kokeiltiin. Oli kultani ihan hämmästynyt, että "sehän oli kivaa..." En minä sitä pakottanut, itse tahtoi koettaa.

      Olen yllättynyt, että tällainen aihe voi nostaa karvat pystyyn ihmisiltä. Opin taas jotain uutta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      25
      3803
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      70
      3182
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      97
      2630
    4. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      41
      2617
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      153
      2015
    6. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      109
      1826
    7. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      150
      1608
    8. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      150
      1540
    9. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      572
      1534
    10. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1274
    Aihe