Moi! Oisko vinkkiä hyvästä (ja edullisesta) salsa -cd:stä? Harrastan salsaa ja haluisin hankkia lisää sitä itellekkin levyhyllyyn.
Kiitos:)
Salsa cd
4
745
Vastaukset 4
- Sykyjä
Anttilan Top Tenistä löytyy yleensä muutama latinalaiskokoelma, joissa on salsaakin. Valitettavasti liike on näköjään lopettanut Charly-merkin latin-levysarjan myynnin. Mutta jos jossakin näet kolumbialaisen Joe Arroyon levyjä, osta!
- latina
Cdon.com:ista löytää salsalevyjä kun hakee hakusanalla 'salsa'
- Sykyjä
Ostin Lontoosta umpimähkään eri artistien kokoelmalevyn "Salsa Moderna, A taste of new wave Latin flavours". Siitä näkyy olevan Amazon.Co.UK:ssa myynnissä sekä Vol. 1 että Vol. 2. Edullisia ovat. Ja ihan vaan sitä salsaa, suunnilleen 90-luvulta.
- Timbero
Suomen paras salsavalikoima löytyy Helsingistä Eroselta (www.dubjazzsalsa.com). Sijaitsee Viiskulmassa. Levyjä on monen hintaisia, ja kaiken voi kuunnella ennen ostoa. Muualle Suomeen toimittavat postitse.
Tässä siis pikemminkin vinkki ostospaikasta, jossa voit kuunnella ja ostaa. Ei tarvitse olla riippuvainen muiden arvioista, makuja kun on monia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061122
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 101653
- 71649