Heipä hei!
Olen suunnitellut värilliseten piilareiden ostoa. Nykyään käytän Focus Dailies piilareita. Siniset ovat siis silmäni ja haluaisin rusehtavat/ruskat piilarit. Freshlook One-Day linssit varmaan sopisivat minulle parhaiten (ainakin suositellaan, kun olen aikaisemmin käyttänyt nuita Focus Dailies piilareita) Kysymys onkin, onko kellään kokemusta Pure Hazel värisistä sinisissä silmissä, tuleeko rusehtavat? vai keltaiset peräti? Entä kokemuksia Gray värisistä sinisissä silmissä? Kiitoksia!
Värilliset piilolinssit
5
3218
Vastaukset
- ::::::
Käytän itse noita freshlook one-day linssejä vaaleahkoihin vihertävän ruskeisiin silmiini...
Ne ei kyllä kovin paljoa väriäni muuta, mutta pure hazel-väri tekee silmistäni nätin vaaleanruskeat.
Harmaalla näkyy oma väri alta, kuten vihreissä ja sinisissäkin.
Kaikki linssit tekevät katseesta kuitenkin terävämmän näköisen ja iiris näyttää isommalta mikä on ihan jees. Lopputulos riippuu paljon siitä, kuinka vaaleat omat silmäsi ovat. - sdhfkj
en kyllä muista omieni piilareiden merkkiä, kun on niin kauan kun viimeksi käytin mutta...itselläni on tosi siniset silmät ja kyllä ruskeilla tuli ruskeat. oli jopa pelottavan tummat. tosin välillä tuntui että on aurinkolasit päässä kun pupilli suureni "liikaa" ja kun linssi liikkui välillä tuli sininen reuna esiin jostain suunnasta. niissä piilareissa pitää vaan olla paljon väriä että ne muuttaa oman silmän värin.
- minä vaan
Moi!
Itselläni tummansiniset silmät ja käytän Freshlook Colorblends brown -sävyisiä kuukausipiilolinssejä. Niillä saa hyvin oman värin peittoon ja luonnolliset ruskeet silmät. Monet luullu jopa omiksi silmikseni ;O)- ...................
mistä optikkoliikkeistä fresh look-merkkisiä piilareita saa?haluisin itekin luonnolliset ruskeet
- piilarilari
täällä löytyy hyvää tietoa piilolinsseistä.
Parasta on piilolinsseistä tehty laulu
http://www.piilolinssitverkosta.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦514957Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1673960Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.903841Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1793366En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v153113- 372704
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain3162578- 1302198
- 432148
- 392126