Hei, onko kenelläkään avioliitossa olevilla tai tutuilla tilannetta missä suhteen jossain vaiheessa on ollut pieniä taukoja, vaikka kaksi kolme kertaakin, mutta silti vanhempina on menty naimisiin?
kiitoksia jo vastauksista...
Kysymys avioliittolaisille!?
6
893
Vastaukset
- nainen37
Ei kuullosta kovinkaan toimivalta tuo erotaan/ollaan systeemi. Kyllä se melkein niin on ettei tuosta mitään tule. Ehkä kerran voi olla niin jos nuorena aloitettu seurustelu ja haluaa sit vähän katsella ympärilleen ja erotaan, mutta sitten vanhempana palataan takaisin yhteen, sekin on aika epätodennäköistä.
Miten se luottamus tuollaisessa suhteessa enää on arvo? Eihän sitä koskaan tiedä mitä toinen ajattelee, saako päähänsä taas ottaa vähän etäisyyttä kun tulee sellainen olo,,, Elämä antaa ja ottaa se vain on niin. Roikkumaan ei kannata jäädä, siinä menee mielenterveys. - on kokemusta
Mutta en suosittele. Jos ei osaa päättää, kenen kanssa ollaan, on parempi olla olematta.
Minulla oli tällainen suhde jo nuorena miehenä. Tyttöystäväni ei osannut päättää, kenen kanssa olla. Jostain kumman syystä päädyttiin jopa avioliittoon asti ja sama peli jatkui.
Hän on nopeasti ihastuvaa tyyppiä ja lähtee toisen miehen matkaan. Kun makeiset on vedetty hän "tulee takaisin".
Kulissia on pidetty pystyssä, koska eroaminen tulisi kalliiksi. Olen katsellut itselleni pysyvämpää seuraa, mutta mistä löytää.
Olen tyytynyt siksi yhden yön suhteisiin ja vaimonkin kanssa rakastelen joskus huvikseni. Hän on innokas aina aluksi, kun on entinen suhde päättynyt. - *Annabelle*
Kyllä tauko on aina paikallaan kun siltä tuntuu.Etäisyyden ottaminen kypsyttää kumpaakin tuntemaan oman sydämensä ajatukset ilman että toinen säätä siinä mitään.Samalla voi vapaasti miettiä onko se nyt oikea ratkaisu ja voi jopa keskustella muiden kanssa ilman paineita mistään sitoumuksista.Vain vapaa rakkaus on ikuista.Meillä oli kihlojen jälkeen tauko ja noin vuoden päästä ja kahden vaihdokin jälkeen olin valmis palaamaan kihloihin sen ihmiseni kanssa ja olemme edelleen yhdessä ja naimisissa.Myös avioliitossa voi olla taukoja.tiedän yhden pariskunnan jonka vaimo meni töihin toiselle paikkakunnalle ilman mitään eroja .halusivat vaan etäisyyttä toisiinsa ja vuoden päästä palasivat taas yhteen.Ei oikea rakkaus mihinkään häviä.se vaan vahvistuu ja joustaa tilanteen mukaan.
huh, pelastit juuri minun päivän. olin jo melkein luopunut ajatuksesta mieheni kanssa elämisestä.
tiedän itsekkin yhden pariskunnan, naimisissä 10 vuotta, jotka pari kuukautta oli erossa ja osti oman juuri uuden asunnon, kaksi lastakin on.
kiitos vastauksista, ja saa laittaa lisää kommenteja jos tulee mieleen :)
kyllä sen TUNTEE kun oikea tulee vastaan.- *Annabelle*
ahdistus kirjoitti:
huh, pelastit juuri minun päivän. olin jo melkein luopunut ajatuksesta mieheni kanssa elämisestä.
tiedän itsekkin yhden pariskunnan, naimisissä 10 vuotta, jotka pari kuukautta oli erossa ja osti oman juuri uuden asunnon, kaksi lastakin on.
kiitos vastauksista, ja saa laittaa lisää kommenteja jos tulee mieleen :)
kyllä sen TUNTEE kun oikea tulee vastaan.Niinpä.Se on kumma miten jonkun ihmisen kanssa olo on niin mutkatonta ja helppoa.Tietää toisen ongelmat ja viat ja silti rakastaa ja tuntee valtavaa hellyyttä sitä kohtaan.Mun sielu aina huokaisee kun saan kömpiä kainaloon ja tunnen hänen parran sängen poskeani vasten.Niistä täytyy pitää kiinni.Aina kun tulen jostain hänen luokse tunnen tulevani kotiin.Se turvallisuuden tunne ihan huimaa päätä.
....että elin opiskeluaikana kaksoiselämää ja oli kaksi kundikaveria.Sitten se toinen hokasi,että häntä jekutetaan ja päätti että pidetään taukoa,että minä voin maistella elämää.-Sitten palasin kotikulmille ja vanha suola tuli takaisin elämään ja kohta menimme naimisiin ja nyt ollaan oltu yli 30 vuotta,eikä kummankaan ole tarvinnut haikailla että kun en ole koskaan ehtinyt olla muiden kanssa. Ollaanko poikkeustapaus !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18111307
- 575392
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462627- 382311
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131811Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441735Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta381393Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371319Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61226Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut261179