Mikälainen on ruma nainen?

kurttu

Siis jos otetaan nyt vaan fyysisistä ominaisuuksista?

252

29337

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luuseriheteromies

      Kaikki naiset on kauniita paitsi liikalihavat.

      • on ok

        Eivät ole rumia. Rumia on äärimmäisen laihat anorektikot.


      • ääripää
        on ok kirjoitti:

        Eivät ole rumia. Rumia on äärimmäisen laihat anorektikot.

        alle 40kg ja yli 120kg ei viehätä


      • mies miettii
        on ok kirjoitti:

        Eivät ole rumia. Rumia on äärimmäisen laihat anorektikot.

        Täysin anorektikot tietenkään eivät ole kauniita, mutta kyllä naisen pitää hoikka olla, jotta on kaunis. Minun mielipiteeni on vakaasti tämä.
        Läski on ällöä.


      • kasvoja

        Mun mielestä lihavissakin naisissa on kauniskasvoisia. Itse katson muutakin kuin vartaloa. Eikä mun mielestä luurangonlaihatkaan naiset ole kauniita.


      • Mallinmittainen&näk.
        mies miettii kirjoitti:

        Täysin anorektikot tietenkään eivät ole kauniita, mutta kyllä naisen pitää hoikka olla, jotta on kaunis. Minun mielipiteeni on vakaasti tämä.
        Läski on ällöä.

        Minä olen 176/55 ja muut mittani myöskään eivät ole huonommasta päästä... Posket ei ole lommolla ja syön usein ja paljon :) - silti siippa haukkuu minua anorektikoksi - se ei ole hauska vitsi - minä kun olen nähnyt niitä (hoitoalalla kun olin töissä) se on yleensä vaan lihavuuten taipuvaisten propagandaa - hänkin lopulta myönsi että häntä ottaa päähän että kaikki mitä syön on sellaista mistä pitäisi lihoa - minä vaan en liho - hän lihoo jo makaroonien nakemisestä. Yleisesti miehet vaativat kyl naisilta PALJON enemmän kuin mitä itse täyttävät. Kaikki miehet ovat ylistäneet ulkonäköäni - ei mikään uusi juttu - mutta itse ovat olleet paskamahaisia ... huonohampaisia ... tapaisia . Kyllä läski& huonotapainen mies on oksennusrefleksieni laukaisija! - Sama pätee naisiin. Ihmiset syö itsensä lihaviksi sitten täällä palstoilla selitetään että ei ole aikaa tms! Minun ystäväpiirissäni on hyvä esimerkkiä mm. 36 v (näyttää 26 veelta)2 lapsen yksinhuoltaja äiti joka käy vuorotöissä... On aikas hot 170/55- häneltä löytyy aina aikaa sekä lapsilleen että itsensä laittamiseen.


      • nainen+40
        kasvoja kirjoitti:

        Mun mielestä lihavissakin naisissa on kauniskasvoisia. Itse katson muutakin kuin vartaloa. Eikä mun mielestä luurangonlaihatkaan naiset ole kauniita.

        pelastit päiväni!

        meillä ylipainoisillakin on vielä ehkä pienen pieni toivo/mahdollisuus löytää joku mies / kumppani, joka osaa arvostaa naisessa muutakin kuin ns. mannekiinnin ja missinmittoja.


      • huvikseenkirjoitin
        nainen+40 kirjoitti:

        pelastit päiväni!

        meillä ylipainoisillakin on vielä ehkä pienen pieni toivo/mahdollisuus löytää joku mies / kumppani, joka osaa arvostaa naisessa muutakin kuin ns. mannekiinnin ja missinmittoja.

        Minä olen pienikokoinen ja olen aina pitänyt itseäni laihana ja hoikkana... minulla on kapea vyörätö ja missään ei mielestäni läskiä, jaloissakaan. luin jotai keskusteluita niin huomasin että olen vähintään 5 kiloa PAINAVAMPI kun muut saman pituiset... olin vähä järkyttynyt. Silti miehet on ollut minusta kiinnostuneita liiankin kanssa eli ehkä se paino ei ole se juttu mikä miehiä todellisuudessa kiihottaa. olen nyt onnellisesti varattu, vaikka en ilmeisesti olekaan mikään laiha, vaikka niin minulle aina väitetään. Mielestäni joillakin naisilla on tosi kauniit kasvot, vaikka ovat suorastaan läskejä vartaloltaan. He ovat parisuhteessa. Sitten tiedän sellaisia joilla OLISI kauniit kasvot jos olisivat hoikempia, mutta läski on saanut kasvot roikkumaan ja niin pois päin, se ei ole nättiä. Osa heistäkin toki on parisuhteessa, tai ollut. Itseäni en pidä kasvoiltani nättinä melkein koskaan... Tai ehkä enemmän en pidä hiuksistani. Silloinku on tyvikasvua näkyvissä, pidän koko olemustani rumana, sillonku vastavärjätyt niin itsetunto kohenee ja varmasti muutkin huomaavat että säteilen. :)


      • qqaa6
        mies miettii kirjoitti:

        Täysin anorektikot tietenkään eivät ole kauniita, mutta kyllä naisen pitää hoikka olla, jotta on kaunis. Minun mielipiteeni on vakaasti tämä.
        Läski on ällöä.

        Etippä nainen jossa ei ole yhtään ''läskiä''. Nauran.


      • Läski kuuluu asiaan
        qqaa6 kirjoitti:

        Etippä nainen jossa ei ole yhtään ''läskiä''. Nauran.

        Totta! Naisessa on pakko olla "läskiä" vähän. muutenkin naisella on isompi rasvaprosentti kuin miehellä ja se on pakollista.. Tietty paino ja "läski" määrä merkitsee hedelmällisyyttä. Kun paino laskee tietyn rajan alle.. loppuu menkat ja muodot kuihtuu.. eli rinnnat ja peppu häviää.. se on vain naiseuden karu totuus. Liika lihavalla tietenkinmyös voi olla hedelmällisyys ongelmia mutta täysin "läskitön" nainen ei voi olla jos haluaa näyttää naiselta ja olla kykenevä lapsia saamaan.


      • lovegame2
        mies miettii kirjoitti:

        Täysin anorektikot tietenkään eivät ole kauniita, mutta kyllä naisen pitää hoikka olla, jotta on kaunis. Minun mielipiteeni on vakaasti tämä.
        Läski on ällöä.

        entä jos joku nainen (kuten mä) on kropan malliltaan lantiolta leveämpi? onko se silloin ällöä, jos muuten ei läskiä oikeastaan oo, mutta eihän kropan mallille oikeastaan mitään voi tehdä.


      • Valaat on rumia

      • Anonyymi
        nainen+40 kirjoitti:

        pelastit päiväni!

        meillä ylipainoisillakin on vielä ehkä pienen pieni toivo/mahdollisuus löytää joku mies / kumppani, joka osaa arvostaa naisessa muutakin kuin ns. mannekiinnin ja missinmittoja.

        Haista läski paska. Lihava on ruma.


    • 75kg

      Kyllä se naisella on jo 75kg ja siitä ylöspäin alkaa olla liikaa. Semmoisia naisia pitää jokainen mies lihavana, vaikka muuta saattaakin väitää.

      • eri näköistä..

        kannattaa muistaa että 180cm naisella 75kg on suhteessa pituuteen yhtä paljon "läskiä" kuin 160cm naisella, joka painaa alle 60kg.

        75kg pitkä nainen voi kyllä olla kookas, mutta ei välttämättä lihava; jos kyseessä on urheilullinen eli lihasmassaa omaava henkilö, ei 75kg tee hänestä edes pyöreää.


      • Libe
        eri näköistä.. kirjoitti:

        kannattaa muistaa että 180cm naisella 75kg on suhteessa pituuteen yhtä paljon "läskiä" kuin 160cm naisella, joka painaa alle 60kg.

        75kg pitkä nainen voi kyllä olla kookas, mutta ei välttämättä lihava; jos kyseessä on urheilullinen eli lihasmassaa omaava henkilö, ei 75kg tee hänestä edes pyöreää.

        Noniin.Siis itse olen 183 senttiä pitkä ja painan noin 88 kiloa.Omasta ja monen muun mielestä en ole mikään tonnikeiju :). Olen muutenkin hiiiiirrrrmuisen ISO.Multa löytyy lihasta mutta tietenkin myös "vähän" ylimääräistä :D.Olisin järkyttävän näkönen jos painaisin vaikka 70kg. Enkä kyllä sais itseäni edes niin pieneksi ellen surkastuttais lihaksia :DDD.


      • ;o)

        hih! naisille, jotka tuota 75kg rajaa säikähtivät:

        olen tasan 75 kiloinen ja lyhyt kuin mikä, 160cm, eli hiukkasen pyöreä. mutta kovasti ne päät kadulla, ruokakaupassa, baarissa ja duunissa kääntyvät. ehkäpä syy onkin jossain muussa, kuin tarkassa painorajassa tai sitten suurin osa miehistä vain yksinkertaisesti pitää muodoista.

        ja muistakaas, oli se marilynkin vaatekokoa 42-44.


      • Mama Monroe
        ;o) kirjoitti:

        hih! naisille, jotka tuota 75kg rajaa säikähtivät:

        olen tasan 75 kiloinen ja lyhyt kuin mikä, 160cm, eli hiukkasen pyöreä. mutta kovasti ne päät kadulla, ruokakaupassa, baarissa ja duunissa kääntyvät. ehkäpä syy onkin jossain muussa, kuin tarkassa painorajassa tai sitten suurin osa miehistä vain yksinkertaisesti pitää muodoista.

        ja muistakaas, oli se marilynkin vaatekokoa 42-44.

        Kummasti vaan ne miesten päät kääntyvät ja juttuseuraa löytyy, vaikka painoa minulla on 77,5 kg ja pituutta 170cm. Muutama "ylimääräinen" kilo siis on, mutta oikeissa paikoissa. Löytyy rintaa ja lantiota, vyötäröni on kuitenkin kapea niihin nähden. Vaatekokoni on 40-42, jos se nyt ketään kiinnostaa... ;D
        Nuorena, tai oikeastaan lapsena sairastin anoreksian, joten kokemusta löytyy myös äärimmäisestä laihuudesta (min. 36,4 kg/168 cm) ja hoikkuudesta (n. 55-65 kg) aikuisiällä. Olen taatusti paljon suositumpi hiukan pyöreänä, kuin mitä olen ollut hoikkana aikuisena. En enää koskaan halua olla laiha, en edes hoikka. Minulle se on sairautta.

        Veikkaisin, että suurin osa miehistä kuitenkin pitää naisellisista ja terveistä muodoista.


      • uk,ymjnhbgdf

        Täh? Siis 190/75 on sama kuin 140/75?


      • marmelaadi1
        Mama Monroe kirjoitti:

        Kummasti vaan ne miesten päät kääntyvät ja juttuseuraa löytyy, vaikka painoa minulla on 77,5 kg ja pituutta 170cm. Muutama "ylimääräinen" kilo siis on, mutta oikeissa paikoissa. Löytyy rintaa ja lantiota, vyötäröni on kuitenkin kapea niihin nähden. Vaatekokoni on 40-42, jos se nyt ketään kiinnostaa... ;D
        Nuorena, tai oikeastaan lapsena sairastin anoreksian, joten kokemusta löytyy myös äärimmäisestä laihuudesta (min. 36,4 kg/168 cm) ja hoikkuudesta (n. 55-65 kg) aikuisiällä. Olen taatusti paljon suositumpi hiukan pyöreänä, kuin mitä olen ollut hoikkana aikuisena. En enää koskaan halua olla laiha, en edes hoikka. Minulle se on sairautta.

        Veikkaisin, että suurin osa miehistä kuitenkin pitää naisellisista ja terveistä muodoista.

        Ootas millon pyöreydestä on tullut naisellista? Ei koskaan. Entäs millon "muodoista" on tullut terveellisiä? Ei koskaan. Ei naisellisuus oo sitä että omaat "tissit" ja perseen se on jotain ihan muuta.


      • hjkl
        ;o) kirjoitti:

        hih! naisille, jotka tuota 75kg rajaa säikähtivät:

        olen tasan 75 kiloinen ja lyhyt kuin mikä, 160cm, eli hiukkasen pyöreä. mutta kovasti ne päät kadulla, ruokakaupassa, baarissa ja duunissa kääntyvät. ehkäpä syy onkin jossain muussa, kuin tarkassa painorajassa tai sitten suurin osa miehistä vain yksinkertaisesti pitää muodoista.

        ja muistakaas, oli se marilynkin vaatekokoa 42-44.

        Näillä mitoilla Marilyn ei todellakaan ole 42-44 eurooppalaisella mitoituksella, ei edes italialaisella nykymitoilla. Vaatekokoja on pienennetty vuosien saatossa jopa pari numerokokoa. Marilynin todellinen koko senttimetreihin ja kuviin pohjautuen on nykymitoitukseen muunnettuna noin 34, max. 36. Sekin lähinnä rintojen takia.

        Harhakuvitelmat Marilynin lihavuudesta kannattaa heittää romukoppaan.


      • 17+1
        hjkl kirjoitti:

        Näillä mitoilla Marilyn ei todellakaan ole 42-44 eurooppalaisella mitoituksella, ei edes italialaisella nykymitoilla. Vaatekokoja on pienennetty vuosien saatossa jopa pari numerokokoa. Marilynin todellinen koko senttimetreihin ja kuviin pohjautuen on nykymitoitukseen muunnettuna noin 34, max. 36. Sekin lähinnä rintojen takia.

        Harhakuvitelmat Marilynin lihavuudesta kannattaa heittää romukoppaan.

        Niitä vaatekokoja on kyllä lähinnä suurennettu. Ainakin itselle menee kymmenen vuotta sitten ostetut 38 kokoiset vaatteet oikein mainiosti mutta tänä päivänä kun menee kauppaan pitää ostaa 40-42 kokoa.

        Eikä tuo vaatteiden kokolappu oikeastaan mitään kerro. Hyvä esimerkki tästä on se kun menee Kiinaan tai Turkin bazaareihin niin Suomen mitoilla 36 kokoinen joutuukin ostamaan 42 kokoisia vaatteita.


      • medee

        mietitkö yhtään naisen pituutta???? pituus suhteessa painoon lienee merkittävämpää...


      • adfaef
        ;o) kirjoitti:

        hih! naisille, jotka tuota 75kg rajaa säikähtivät:

        olen tasan 75 kiloinen ja lyhyt kuin mikä, 160cm, eli hiukkasen pyöreä. mutta kovasti ne päät kadulla, ruokakaupassa, baarissa ja duunissa kääntyvät. ehkäpä syy onkin jossain muussa, kuin tarkassa painorajassa tai sitten suurin osa miehistä vain yksinkertaisesti pitää muodoista.

        ja muistakaas, oli se marilynkin vaatekokoa 42-44.

        Jaa et päätkääntyvät...kuules ne kääntyy kattoo vain sen takia, että olet lihava, melkein sairaan lihava!


      • Mies 170cm 64-65 kg
        adfaef kirjoitti:

        Jaa et päätkääntyvät...kuules ne kääntyy kattoo vain sen takia, että olet lihava, melkein sairaan lihava!

        "Jaa et päätkääntyvät...kuules ne kääntyy kattoo vain sen takia, että olet lihava, melkein sairaan lihava!"

        Alkoiko kenties harmittaa kun jollakulla on terve itsetunto, kun piti alkaa toisen ulkonäköä haukkumaan vaikket ole ihmistä nähnytkään?


      • 75kg

        olen melkein 75kg ja minusta en ole lihava, olen 172cm pitkä, olen normaali, en lihava enkä laiha...


      • Anonyymi
        hjkl kirjoitti:

        Näillä mitoilla Marilyn ei todellakaan ole 42-44 eurooppalaisella mitoituksella, ei edes italialaisella nykymitoilla. Vaatekokoja on pienennetty vuosien saatossa jopa pari numerokokoa. Marilynin todellinen koko senttimetreihin ja kuviin pohjautuen on nykymitoitukseen muunnettuna noin 34, max. 36. Sekin lähinnä rintojen takia.

        Harhakuvitelmat Marilynin lihavuudesta kannattaa heittää romukoppaan.

        Mies kirjoittaa naosena! Hihhihhiiiii


    • tosielämässä

      En ole koskaan nähnyt rumaa ihmistä - sillä tavalla rumaa, että vastenmielisyys olisi herännyt ihmisen piirteiden vuoksi.

      Epämuodostumat ja aivan poikkevasti muotoutuneet jätän tämän ulkopuolelle. Tarkoitan edes osapuilleen tervettä ihmistä, joka ei ole silmin nähden fyysisesti "rikki". Tämä tarkennus siksi, että en tahdo listaa erilaisista vajavuuksista vastaukseksi.

      • mielestä

        Joo harvoin näen ihmisen jonka ajattelen olevan ruma. Ruma on mun mielestä jotenkin tavallisesta poikkeava ja kiinnittäisi erityisesti huomiota ja jollain tavalla inhottaisi/hätkähdyttäis. Kuinka paljon sellaisia todella on? Monet ihmiset ovat ennemminkin tavallisen näköisiä ja huomaamattomia.


      • oksennus

        Timo Soini?


    • Samaa mieltä

      Rumuutta ei ole, se oli hieno vastaus ja perustelut
      olivat asialliset.
      Tuollaisia ihmisiä meidän pitäis olla kaikki,
      kuten tämä sivistynyt vastaaja.
      Monilla olisi hänestä opittavaa!

    • ilkeen näköisiäkin

      Paitsi Aira Samulin joka ei ole suostunut käkkäräpäiseksi harmaaksi kiukkuiseksi muoriksi.

      Hänessä ei ikä näy eikä tunnu, uskomaton energia pakkaus!

      • rumaa

        Vanhat ihmiset ovat ryppyisiä ja kasaan painuneita. Heidän kauneutensa ei ole seksuaalista kauneutta. Mutta vanhat ihmiset ovat aika usein kauniita - ihmisiä. Huikeita silmiä - graafisia piirteitä. Rumia he ovat tuskin koskaan.


      • rea.list

        Kun aika on, sinäkin vanhenet, tulet kumaraksi,
        rypyt kasvoillasi/vartalollasi.
        Ja se kiukkuisuus sitten!
        Kun aika on ja katseesi kääntyy peilistä, kun inhoat itseäsi ja kivut raastavat kehoasi,
        muista silloin halveksuntasi vanhoja kohtaan.
        Se aika tulee...halusitpa tai et...odota vain!!!


      • vanhenemista
        rea.list kirjoitti:

        Kun aika on, sinäkin vanhenet, tulet kumaraksi,
        rypyt kasvoillasi/vartalollasi.
        Ja se kiukkuisuus sitten!
        Kun aika on ja katseesi kääntyy peilistä, kun inhoat itseäsi ja kivut raastavat kehoasi,
        muista silloin halveksuntasi vanhoja kohtaan.
        Se aika tulee...halusitpa tai et...odota vain!!!

        Miksi itseäni inhoisin ja kivut kuuluu vanhuuteen. On sitä kipuja ja sairauksia nuoremmillakin eikä sitä silti tarvitse hirviöksi muuttua ihmisiä kohtaan.

        Mikä pakko vanhan pitää olla kiukkunen, ilkeä ja mahdollisimman ruma? Antaako se ikä oikeutuksen siihen?


      • mies40+-0
        vanhenemista kirjoitti:

        Miksi itseäni inhoisin ja kivut kuuluu vanhuuteen. On sitä kipuja ja sairauksia nuoremmillakin eikä sitä silti tarvitse hirviöksi muuttua ihmisiä kohtaan.

        Mikä pakko vanhan pitää olla kiukkunen, ilkeä ja mahdollisimman ruma? Antaako se ikä oikeutuksen siihen?

        Ikä ei anna oikeutusta mihinkään. Ymmärrän silti vanhentuneen ihmisen sopeutumisvaikeuksia, kun koko ajan heikkenevät fyysiset kyvyt asettavat jatkuvasti uusia rajoituksia elämään.

        - Kädet vapisevat yhä pahemmin.
        - Ihmiset eivät puhu kunnolla, vaan mutisevat.
        - Muistaako ottaa kaikki lääkkeet? Useiden lääkkeiden yhteisvaikutuksista ei tiedä aina lääkärikään, saattavat vaikuttaa myös mielialaan. Sivuvaikutukset ovat sekaisin mitä sattuu, yksi aiheuttaa ummetusta, toinen vetää vatsan kuralle, kolmannesta tulee päänsärkyä, neljännestä huimausta, viides vie yöunet.
        - Virtsanpidätysvaikeuksia. On koko ajan tiedettävä, missä on lähin vessa.
        - Tasapaino heikkenee, ja kaatuessa särkyy haurastuneita luita.
        - Asioita unohtuu, tavarat löytyvät oudoista paikoista.
        - Eläkkeellä tulot ovat pienentyneet, joten on pakko tinkiä mistä voi.
        - Ei ole varaa / voimia matkustaa. Elämänpiiri pienenee.
        - Nuoremmat tuuppivat, kun ei ehtinyt reagoimaan "tarpeeksi nopeasti". Tuntee olevansa toisten tiellä, vaikka kuinka yrittäisi. Pitäisi kai kuolla pois muita häiritsemästä, niinhän siellä kassajonossakin joku sanoi.
        - Lapset eivät tule käymään, kun on niitä kiireitä. Ymmärtäähän mummi/vaari sen?
        - Ystäviä ja tuttavia kuolee ympäriltä. Ikäviä hautajaisia tuntuu olevan koko ajan, iloisia häitä tai syntymiä ei juuri ollenkaan.
        - Puoliso on kuollut, joten nyt täytyy hoitaa kaikki itse.
        - Ei ole kenelle puhua ajatuksiaan ja suhteellisuudentaju heikkenee. Ajatukset alkavat kiertää kehää ja pienet erehdykset kasvavat verisiksi loukkauksiksi.
        - Uskonlahkot koputtelevat ovelle kuolaten sen vähäisenkin omaisuuden perään.
        - Pitkäänkö vielä itsekseen pärjää? Kohta omasta kodista on pakko muuttaa laitokseen tai ainakin ottaa vieras ihminen kotiin auttamaan arjesta selviytymisessä.

        Tässä tällainen pikku lista ilman omakohtaista kokemusta. Hymyä huuleen vain.


      • vaan dementia
        vanhenemista kirjoitti:

        Miksi itseäni inhoisin ja kivut kuuluu vanhuuteen. On sitä kipuja ja sairauksia nuoremmillakin eikä sitä silti tarvitse hirviöksi muuttua ihmisiä kohtaan.

        Mikä pakko vanhan pitää olla kiukkunen, ilkeä ja mahdollisimman ruma? Antaako se ikä oikeutuksen siihen?

        Oletko koskaan kuulluut edes sitä sanaa. Dementia on vanhuuden sairaus, joka aiheutuu mm. aivojen kalkkeutumisesta. Oireina voi olla epäluuloisuus muita kohtaan, jopa agressiivinen käytös ajan myötä. Siksi sairaaloissa joudutaan pitämään joitakin vanhuksia vöillä kiinni, koska voivat käydä muiden kimppuu tai loukata itsensä. Itse henkilö ei sille voi mitään ja dementia vie myös muistin persoonan muuttumisen myötä.


      • nauratti niin
        mies40+-0 kirjoitti:

        Ikä ei anna oikeutusta mihinkään. Ymmärrän silti vanhentuneen ihmisen sopeutumisvaikeuksia, kun koko ajan heikkenevät fyysiset kyvyt asettavat jatkuvasti uusia rajoituksia elämään.

        - Kädet vapisevat yhä pahemmin.
        - Ihmiset eivät puhu kunnolla, vaan mutisevat.
        - Muistaako ottaa kaikki lääkkeet? Useiden lääkkeiden yhteisvaikutuksista ei tiedä aina lääkärikään, saattavat vaikuttaa myös mielialaan. Sivuvaikutukset ovat sekaisin mitä sattuu, yksi aiheuttaa ummetusta, toinen vetää vatsan kuralle, kolmannesta tulee päänsärkyä, neljännestä huimausta, viides vie yöunet.
        - Virtsanpidätysvaikeuksia. On koko ajan tiedettävä, missä on lähin vessa.
        - Tasapaino heikkenee, ja kaatuessa särkyy haurastuneita luita.
        - Asioita unohtuu, tavarat löytyvät oudoista paikoista.
        - Eläkkeellä tulot ovat pienentyneet, joten on pakko tinkiä mistä voi.
        - Ei ole varaa / voimia matkustaa. Elämänpiiri pienenee.
        - Nuoremmat tuuppivat, kun ei ehtinyt reagoimaan "tarpeeksi nopeasti". Tuntee olevansa toisten tiellä, vaikka kuinka yrittäisi. Pitäisi kai kuolla pois muita häiritsemästä, niinhän siellä kassajonossakin joku sanoi.
        - Lapset eivät tule käymään, kun on niitä kiireitä. Ymmärtäähän mummi/vaari sen?
        - Ystäviä ja tuttavia kuolee ympäriltä. Ikäviä hautajaisia tuntuu olevan koko ajan, iloisia häitä tai syntymiä ei juuri ollenkaan.
        - Puoliso on kuollut, joten nyt täytyy hoitaa kaikki itse.
        - Ei ole kenelle puhua ajatuksiaan ja suhteellisuudentaju heikkenee. Ajatukset alkavat kiertää kehää ja pienet erehdykset kasvavat verisiksi loukkauksiksi.
        - Uskonlahkot koputtelevat ovelle kuolaten sen vähäisenkin omaisuuden perään.
        - Pitkäänkö vielä itsekseen pärjää? Kohta omasta kodista on pakko muuttaa laitokseen tai ainakin ottaa vieras ihminen kotiin auttamaan arjesta selviytymisessä.

        Tässä tällainen pikku lista ilman omakohtaista kokemusta. Hymyä huuleen vain.

        Niinpä niin:) toihan meitä oottaa.
        toisia aiemmin, toisia myöhemmin, mutta kaikki vanhetaan.


      • viilaan pilkkuja
        vaan dementia kirjoitti:

        Oletko koskaan kuulluut edes sitä sanaa. Dementia on vanhuuden sairaus, joka aiheutuu mm. aivojen kalkkeutumisesta. Oireina voi olla epäluuloisuus muita kohtaan, jopa agressiivinen käytös ajan myötä. Siksi sairaaloissa joudutaan pitämään joitakin vanhuksia vöillä kiinni, koska voivat käydä muiden kimppuu tai loukata itsensä. Itse henkilö ei sille voi mitään ja dementia vie myös muistin persoonan muuttumisen myötä.

        Dementia ei ole sairaus, vaan oire. Moni sairaus voi tuoda tullessaan dementiaa; tutuin esimerkki lienee Alzheimerin tauti, mutta dementoivia sairauksia on monia, monia muitakin. Muuten kirjoituksesi oli kyllä oikein hyvä ja antoi aihetta ajatteluun.


    • tämmöinen

      No tietysti vanhetessa kauneus vähenee kaikilla - toisilla hitaammin ja toisilla nopeammin, mutta jos puhutaan nuorista naisista, niin hirvittävän pitkä ja laiha vartalo yhdistettynä tyhjään totiseen katseeseen ovat ikävän näköinen yhdistelmä.

      Tähän tapaan:
      http://www.femme.ee/img/artiklisse6/suvi.jpg

      • on aivan upea

        nuori nainen! just sellanen ruma ankanpoikanen, josta on tullut joutsen. Mä arvasin silloin, että voittaa siinä malli-ohjelmassa. Siitä vain NÄKI, että tuossa on ainesta. Toi vartalotyyppi ei ole anorektikon, vaan luonnostaan laihan ja pitkän. Harvinainen tyyppi, mutta kyllä niitä löytyy, niinkuin näkyy. Toi ei ole ollenkaan parhaita kuvia Suvista, onhan hän Suomen menestyneimpiä malleja maailmalla, jos ei jo menestynein! Ilme on sellainen, kun valokuvaaja on pyytänyt:)


    • esimerkki rumasta on

      Rosa Meriläinen

      • ********

        Makuja on todella niin monia kuin ihmisiäkin, luojan kiitos. Nimittäin mielestäni Rosa Meriläinen on vallan kaunis ja säteilevä omalla persoonallisella stailillaan... Olen muuten heteronainen.


      • on rumaa?

        Ei ole munkaan mielestä kaunotar. Mutta ruma? Ihan normaalin näkönen nainen.

        Yrittäkää nyt määritellä jotenkin sitä rumuutta, te, ketkä sitä löydätte.


      • minun mielipide
        on rumaa? kirjoitti:

        Ei ole munkaan mielestä kaunotar. Mutta ruma? Ihan normaalin näkönen nainen.

        Yrittäkää nyt määritellä jotenkin sitä rumuutta, te, ketkä sitä löydätte.

        Huono ryhti, rasvainen tai muuten hoitamaton roikkotukka, vanha permanentti, vanha kollegepaita ja tuulipuku. Kaiken kaikkiaan lysähtänyt olemus ja yrityksen puute antavat ikävän kuvan, vaikka kyseessä olisi muuten kuinka ystävällinen ja sisäisesti kaunis ihminen. Ei tee mieli katsella saati koskea.

        Jos pitäisi valita yksi ominaisuus, jonka liitän rumaan ihmiseen, se on ehdottomastai ryhti eli ryhdittömyys. Ei auta vaikka olisi kuinka laittautunut, mutta jos valuu hartiat lysyssä ja selkä köyryssä kuin makaroni, niin ei tule hyviä fiiliksiä. Tulee semmoinen olo, että myös henkinen ryhti ja reippaus puuttuu ko. ihmiseltä.


      • kysyisin!
        on rumaa? kirjoitti:

        Ei ole munkaan mielestä kaunotar. Mutta ruma? Ihan normaalin näkönen nainen.

        Yrittäkää nyt määritellä jotenkin sitä rumuutta, te, ketkä sitä löydätte.

        Samaa ihmettelen! Ihan tavallisen näköinen? Eikä taviksissakaan mun mielestä sijoitu loppupäähän. Himpun verran paremman näköinen kuin "keskivertotavis". Mutta en sanoisi kauniiksi. Mikä Roosan piirteissä on rumaa?


      • ...
        kysyisin! kirjoitti:

        Samaa ihmettelen! Ihan tavallisen näköinen? Eikä taviksissakaan mun mielestä sijoitu loppupäähän. Himpun verran paremman näköinen kuin "keskivertotavis". Mutta en sanoisi kauniiksi. Mikä Roosan piirteissä on rumaa?

        Minä vastaan sulle noin 5 vuotta myöhässä tuon toisen tyypin puolesta.

        Rosassa rumaa on pienet syvällä päässä olevat siansilmät ja iso perunanenä.
        Ei todellakaan keskivertotavista paremman näköinen, vaan huonomman.


    • Hjallis?

      Monet taitaa pitää Hjallista rumana (sorry Hjallis!). En tiedä onko Hjallis ruma, mutta Hjalliksen näköinen nainen ehkä olisi?

      • tai biisissä

        oli kerran maininta: "Rauli Badding-Somerjoen näköiset naiset" :P Tulee mieleen tietynlainen baarien "ruusu".


      • vain ilkeitä
        tai biisissä kirjoitti:

        oli kerran maininta: "Rauli Badding-Somerjoen näköiset naiset" :P Tulee mieleen tietynlainen baarien "ruusu".

        Läski ei ole aina rumaa. Joku voi olla hiukan muita kookkaampi, mutta mitä sitten? Jos kaikki naiset näyttäisi täsmälleen yhtä laihoilta ja heillä olisi tismalleen samanlaiset kasvot, sehän olisi tylsää. Just se on jännittävää, että jokainen nainen on uusi ja erilainen. Ja se, että nenä on ehkä somasti kippuralla tai että nainen on mielenkiintoisen pitkä tai lymoavan lyhyt tai suoraan sanottuna hurmaavan pullero, on ihanaa.


      • vain rumia
        vain ilkeitä kirjoitti:

        Läski ei ole aina rumaa. Joku voi olla hiukan muita kookkaampi, mutta mitä sitten? Jos kaikki naiset näyttäisi täsmälleen yhtä laihoilta ja heillä olisi tismalleen samanlaiset kasvot, sehän olisi tylsää. Just se on jännittävää, että jokainen nainen on uusi ja erilainen. Ja se, että nenä on ehkä somasti kippuralla tai että nainen on mielenkiintoisen pitkä tai lymoavan lyhyt tai suoraan sanottuna hurmaavan pullero, on ihanaa.

        ...mutta, jos nainen on ilkeä, muuttuu hän automaattisesti rumaksi.


      • 8+11=811

        Jope Ruonansuun näköinen ja mallinen nainen, jolla on Jope-takatukka.
        Jopehan on aivan loistotyyppi ja hyvä koomikko, mutta sen mallinen
        nainen ei oikein hivele silmää. Näin Jope-kloonin Ideaparkissa.
        Kaukaa katsottuna luulin, että Jope on ostoksilla, mutta se olikin
        nainen verkkareissa ja hupparissa.


    • Yksi mielipide

      Rumia piirteitä..
      - kaljuus
      - parta/viikset tai muuten miehinen karvoitus
      - poikatukka
      - selluliitti
      - rinnattomuus/suhteettomat rinnat
      - omenavartalo (maha levein kohta)
      - kaljamaha/reppu housujen päällä
      - sellainen "papukaija nenä"
      - iso luomi kasvoissa
      - huonot hampaat
      - liikaa meikkiä
      .. oishan noita vaikka kuinka, mutta helmpompi vastailla noihin millainen on kaunis nainen, kun niiden kanssa on kuitenkin enemmän ja mielummin tekemisissä ;P

      • höveliksi kun

        heittäydyn, niin sanotaan nyt vaikka silleen jotta,kunha ei noita kaikkia pakata samaan naiseen... tai no, etten olisi ihan epäuskottava: enintään 70 % saa olla naisessa tuosta listasta. Mutta sitten sen kyllä pitää vastapainoksi olla hirveen seksikäs ja kiltti. Ja ilonen. Ja fiksu.


    • ON TÄYNNÄ ITSEÄÄN

      ...tai sittentäysin vailla itsetuntoa...
      -ylimeikattu horo joka kävelee muiden läpi kun ei näe muita kuin itsensä....
      -tympiintynyt vittumainen ämmä joka halveksii muita...

      Kaikki saasta sielussa joka näkyy kasvoissa , rumentaa ....

      Kaunis nainen ja kaunis mies, ihminen, on tasapainoinen, harmooninen, ystävällinen, hyväntuulinen ja kiltti
      hän voi myös olla pahalla päällä ja/tai vittuuntunut johonkin MUTTA jos hänen sielunsa on puhdas , hän näyttää kauniilta

      • nauran sulle

        Kuule, nyt taas haukut että rumat naiset ovat sielultaan SAASTAISIA! Taidat te olla....


      • asian tosi..

        hyvin. Kauneus on sisäistä ja ulkoista kauneutta yhdessä. Tiedän erään naisen joka luulee olavansa todella kaunis mut todellisuudessa kaikkea muuta.. Puhumattakaan sisimmästä. Aina arvostelemassan muita ja muiden ulkonäköä eikä edes ymmärrä miten ihmiset katsovat häntä. En tiedä mitä tapahtuisi jos joku sanoisi hänelle joskus ihan suoraan mitä ajattelee hänestä. Voi olla et joku on niin tehnytkin mut enpä ole ollut kuuntelemassa sitä.


    • eräs nainen

      joka ei huolehdi itsestään. Kaikki me voidaan olla kauniita, kasvonpiirteistä, rintojen/peppun koosta riippumatta, jos korostetaan hyviä puolia ja piilotetaan huonompia. Tärkein asia on olla ylpeä siitä mitä on, itsevarmuus on kaunista.

      • Jos ei kumpaakaan?

        Monessa viestissä on millainen on kaunis ja millainen on ruma nainen. Mutta onhan maailmassa muitakin kuin rumia ja kauniita? Vai onko niin, että jos ei ole kaunis on ruma?


    • kannattais

      puhua rumuudesta. kun kerran teet yötyötä. syy: liian ruma valoisalla kulkeakseen. sun olemukses on rikos ihmiskuntaa vastaan.

    • ÄähäHää...!! =)

      Possua muistuttava riippatissinen leveäperseinen ihrakasa jolla lyhyet satamatolppaa muistuttavat jalat.

    • 1989-mies

      RUMA NAINEN ON TÄLLAINEN:

      1. Pienirintainen tai rinnaton (eli kuppikoko alle C)
      2. Vyötäröllä rasvasta muodostuneet jenkkakahvat
      3. Pömppömaha
      4. Iho kalpea
      5. Finneistä jääneitä arpia kasvoilla
      6. Ohuet hiukset tai jopa kaljua
      7. Suuri tai pitkä nenä
      8. Paksut tai piirretyt kulmakarvat
      9. Painaa yli 55 kiloa
      10. Paksut reidet

      • zarah

        Touché, täytän nämä esitetyt rumuuden määritelmät:

        1. Pienirintainen tai rinnaton (eli kuppikoko alle C)
        4. Iho kalpea
        7. Suuri tai pitkä nenä
        8. Paksut tai piirretyt kulmakarvat
        9. Painaa yli 55 kiloa

        - ja työskentelen ammattimallina :D

        Kasvahan aikuiseksi, "1989-mies".


      • persoonallisuusonkaunista

        Minäkin täytän seuraavat kohdat:

        1. Pienirintainen tai rinnaton (eli kuppikoko alle C)
        4. Iho kalpea
        7. Suuri tai pitkä nenä
        9. Painaa yli 55 kiloa
        10. Paksut reidet

        ..ja olen käynyt ammattivalokuvaajan kuvattavana ja hän sanoi, että ei ole koskaan kuvannut ketään noin kuvauksellista, jokainen kuva on onnistunut. Että revippä siitä XD!


      • FrozenCorpse

        Sun ikäises nyt mitää tiedäkää ja mähän oon tosi ruma noiden sun kriteereittes mukaan, kun on kalpee iho, piirretyt kulmat ja kuppiki alle C.


      • kdjlkfdjgkd

        en minäkään täytä noita kaikkia kriteereitä.. tissit on vain B-kuppiset.. ja rasvasta koosuvat jenkkakahvat löytyy, vaikka eivät ne sen suuremmat ole kuin muillakaan hoikilla naisilla.. ja maha on enemmän mallia pömppä kuin täysin litteä (vaikka näkyvää lihasta onkin, eikä mahani hölly) vaikka painoa vain 53kg/170cm.. ja iho on talvisin todella vaalea.. ja pari arpea finneistä löytyy.. ja reidetki ovat melko paksut urheilun vuoksi.

        Huoh!


      • -82

        jos naisen pitää painaa alle 55 kg ja olla pömppövatsaton ja jenkkakahvaton? Mikäli et ole huomannut, niin sellaiset isot ihratissit löytyy niiltä naisilta joilla sitä läskiä on myös vatsassa ja muualla. Itse tykkään hoikista naisista joilla kuppikoko juurikin timmi A tai B. Kuten lähes kaikki missit ja mallit (jos ovat luomuja, ei silikonilla pumpattuja).


      • argggg

        oot sairas jätkä. Mitä sitten ku muotiin tulee kalpea meikki? vältätkö kaikki naisia? tai sesuurin osa naisista painavat yli 55. Hmm sulle ei tuu olemaan naista.


        jotkut ovat nii idiotteja.


      • ssffg
        FrozenCorpse kirjoitti:

        Sun ikäises nyt mitää tiedäkää ja mähän oon tosi ruma noiden sun kriteereittes mukaan, kun on kalpee iho, piirretyt kulmat ja kuppiki alle C.

        olla hemmetin ruma ku vältä oranssilissu meikki, ja on seksikkäitä reisiä.

        Tai sitten tää jätkä on homo.


      • jenkkakahvat!!
        kdjlkfdjgkd kirjoitti:

        en minäkään täytä noita kaikkia kriteereitä.. tissit on vain B-kuppiset.. ja rasvasta koosuvat jenkkakahvat löytyy, vaikka eivät ne sen suuremmat ole kuin muillakaan hoikilla naisilla.. ja maha on enemmän mallia pömppä kuin täysin litteä (vaikka näkyvää lihasta onkin, eikä mahani hölly) vaikka painoa vain 53kg/170cm.. ja iho on talvisin todella vaalea.. ja pari arpea finneistä löytyy.. ja reidetki ovat melko paksut urheilun vuoksi.

        Huoh!

        joo, näistä jenkkakahvoista ihan pakko sanoa! jos ostettais sopivan kokoiset farkut/housut, eikä ahtauduttaisi niihin kaikista pienimpiin mahdollisiin, missä vielä vetoketju menee ratkeematta kiinni, niin vois olla että suurimmalla osalla ei niitä jenkkakahvoja näkyisi. kyllä laihaakin laihempi nainen saa itelleen hyvin epämiellyttävän näköiset jenkkakahvat aikaan, kun käyttää niitä 1-2 kokoo liian pieniä housuja.

        että jos ne jenkkakahvat sattuu omistamaan, niin pitääkö niitä sitten tieten tahtoen korostaa?? vai onko se tyhmyyttä? eikö ymmärretä että kahvat häviää kun housut on sopivat..?


      • ddfdfddd
        -82 kirjoitti:

        jos naisen pitää painaa alle 55 kg ja olla pömppövatsaton ja jenkkakahvaton? Mikäli et ole huomannut, niin sellaiset isot ihratissit löytyy niiltä naisilta joilla sitä läskiä on myös vatsassa ja muualla. Itse tykkään hoikista naisista joilla kuppikoko juurikin timmi A tai B. Kuten lähes kaikki missit ja mallit (jos ovat luomuja, ei silikonilla pumpattuja).

        pieni kommentti tähän... olen itse 168 cm ja painan 54 kg. Rintani ovat kuin ovatkin 75 DD. Onneksi vielä ihan kivan malliset. Läskiä ei ole muualla vaan kroppa on urheilullinen. Tekisin kuitenkin mitä vain, että ne olisivat B luokkaa.


      • assssssssss
        persoonallisuusonkaunista kirjoitti:

        Minäkin täytän seuraavat kohdat:

        1. Pienirintainen tai rinnaton (eli kuppikoko alle C)
        4. Iho kalpea
        7. Suuri tai pitkä nenä
        9. Painaa yli 55 kiloa
        10. Paksut reidet

        ..ja olen käynyt ammattivalokuvaajan kuvattavana ja hän sanoi, että ei ole koskaan kuvannut ketään noin kuvauksellista, jokainen kuva on onnistunut. Että revippä siitä XD!

        Alkaa kiinnostaa nuo paksut reidet.
        Siinä jos on vielä pyöreä perseen malli, niin aika seksikäs nainen siinä on.
        Nenä tekee sen, että eri kuvakulmista saa kasvot näyttämään erilaisilta. Tissien koko ei minua helposti vaivaa.


      • geömöhömöemjö

        Justiinsa juu. Milläs luulet alle 55kg painavan naisen olevan ainakin c-kupin omaava, jos hänellä ei saa olla pömppömahaa tai jenkkakahvoja. Olen itse 57kg, minulla on c kupin rinnat, mutta jonkin verran löytyy mahaa ja jenkkaa. Olen kuitenkin tiimalasi vartaloltani. Tein kaiken huipuksi nyt kesällä 8 tunnin fyysistä työtä, joten olen huippukunnossa ja kuitenkin sitä vatsaa hieman löytyy. Harvalla naisella löytyy kasvoja, joissa ei näy yhtään arpea. Puhuit nyt vähän itsesi pussiin, pakko tuon kirjoituksen on olla provo. Et pidä pienirintaisista, mutta kuitenkin haluat laihan eli ilmeisesti suhteellisen pienirintaisen. Huoh..


      • 55y666y45y

        hahah toi on kyl niin hyvä ku nuoret miehet ei ymmärrä mitään tosta kuppikoosta:D kun sanoo tietyn kirjaimen niin ne näkee just sen tietyn näköisen ja kokoisen tissin..jouduin opettaan kerran 89-syntyneelle poikaystävälleni miten ne kuppikoot menee.ja sit selitin mikä on ovulaatio eikä se tienny mitä se tekee kun ejakuloi:D miehet ei varmaan ees tie omaa kengän kokoansa.ja toi ihmisen painohan ei toki ole mitenkään suhteessa pituuden ja lihasten määrään...?:D kyl mä miehenä mieluummin ottaisin naisen joka on 170/60 jumppatyttö kuin 155/50 pikku löysimys..ootteko muuten ajatelleet, että mitä isommat tissit sitä enemmän painoo?


      • kiitos sinä pikkumie
        FrozenCorpse kirjoitti:

        Sun ikäises nyt mitää tiedäkää ja mähän oon tosi ruma noiden sun kriteereittes mukaan, kun on kalpee iho, piirretyt kulmat ja kuppiki alle C.

        sama, mutta silti pidän itteäni ok näkösenä enkä väheksy itteeni, toki tää kysenen mies ei pidä vissiin et naisilla on persettä, vaan vaatii vähän laihempaa, no jos tuntuu siltä että ite on priimu niin sitten toki voi vaatua toista priimun näköstä kumppania... ''tyhmä mies'' munki kuppikoko on alle c, reittä on, mutta saakeli on vientiä. painan 72kg, ja oon 172cm pitkä. silti omaan tiimalasivartalon ja mulla on kunnon uuva, ja pyydetty mallikuvauksiin, esimerkiks oriflameen?


    • :D minäpä tässä

      Öhöm... Jonkun mielestä huippu kaunis voi olla ruma ja jonkun mielestä ruma on kaunis. Kaikilla on oma maku... Tossa oli mun oma mielipide. :D

    • Kommentti vaan

      uusimmissa tutkimuksissa Suomalaisista miehistä 2/3 osaa on ylipainoisia ja kuitenkin alla olevissa viesteissä suurin syy naisten "rumuuteen" miesten mielestä on läski ja lihavuus. Katsokaa hyvät herrat peiliin, luulen että sixpäcin tilalla löytyy tynnyri teilläkin..

      Ei ole naaman vika, jos peili on vino.

      • Kai nyt ihminen voi oman mielipiteensä sanoa vaikka itse näyttäisi katujyrän alle jääneeltä, muutenkin toi suhde 2/3 on aika suurta paskaa. :D Kuulostaa taas joltain, "joo otetaan pituus ja paino suhde ja katotaan ootko läski"-tyyppiseltä "tutkimukselta".

        Vai voiko sun mielestä ainoastaan komeat/kauniit ihmiset sanoa mielipiteitänsä? Kuulostaa aika fasistiselle ajatukselle. :)


      • Jep jep

        Että itse on ruma ei tee naisesta vähemmän rumaa kun tämä on lihava.

        Kyllä se rumakin mies haaveilee kauniista ja hoikasta naisesta vaikka itse olisi kuinka ruma, useimmat tyytyvät rumaan naiseen kun kaunista ei ole mahdollista saada.

        Mutta edes niiden lihavien kanssa yhdessä olevat harvemmin pitävät sitä omaa naista kauniina mutta ovatpahan muuten vain ( kiva luonne tai muuta ei ole tarjolla)

        Mutta fiksu mies valehtee sujuvasti ainan omalle kaverille että pitää hänen ulkonäöstä vaikka salaa katselisikin missejä ym ja ihalisi niitä.


      • Täyttä faktaa
        beefcake kirjoitti:

        Kai nyt ihminen voi oman mielipiteensä sanoa vaikka itse näyttäisi katujyrän alle jääneeltä, muutenkin toi suhde 2/3 on aika suurta paskaa. :D Kuulostaa taas joltain, "joo otetaan pituus ja paino suhde ja katotaan ootko läski"-tyyppiseltä "tutkimukselta".

        Vai voiko sun mielestä ainoastaan komeat/kauniit ihmiset sanoa mielipiteitänsä? Kuulostaa aika fasistiselle ajatukselle. :)

        2/3, eli suurin osa. Ei tarvitse kovin suurta aivokapasiteettia tehdä laskutoimitus. Suomessa on enemmän lihavia miehiä kuin naisia.


    • ei isän silmäterä

      Ei provo-minua on oikeasti signaloitu siihen kastiin et rumahan olet naisena.
      Eli,sopivan nätti arkeen et kauniiksikin kehutaan,muttei miesten päiväuni vaan liian tavallinen miesten makuun.Koska olen liian tavallinen ja harmaa hiirulainen,minua haukutaan rumaksi vaikken sinänsä kirveellä veisty ole.Se siitä.Toipumassa jo ;-) Joka kerta kun asiaa mietin se tietysti sattuu.Kohteliaat eivät hyväksy että voisi olla olemassa muunlaisia kuin kauniita naisia,ja jokaiselle jostain joku mies.Not true.Mulle ei löydy ottajaa ja epäsuosio kasvattaa sitä tavallisuuden harmautta olemuksessani!
      Liian pienet kasvot mul on, kulmikkaat ja iho ehkä samea.Hiukset aika kuivan tuntuiset,natisevat luonnonkiharat.Luonne on arka.Silmäni kuulemma hapuilevat.

      • hetkinen hei

        olen edelleenkin sitä mieltä että kauneus on katsojan silmissä esim. joidenkin mielestä eva longoria on kaunis ja minun mielestäni ruma, tissitön kautta päläpäläpälä...jos menet lukemaan monen eri ihmisen mielipidettä et tee muuta kuin masenna itseäsi, kaikki ovat omalla tavalla kauniita ja kaikille löytyy aina joku, AINA!!!


    • Treenattu-

      Läski on rumaa.

    • jujujujujuu

      Kaksoisleuka ja lihava. Näitä ei paikkailla millään poppakonsteilla.

    • No...

      Minä olen saanut elämäni aikana pelkkää haukkumista ulkonäöstäni, joten minun jos kenen sen pitäisi tietää, mutta en silti tiedä. Mitä itse tiedän ja selvästi näen on ruma nenä, laajentuneet ihohuokoset, pienet ruskeat silmät ja liian iso takapuoli vartaloon nähden. Itsestä tuntuu, että on niitä rumempiakin naisia, mutta kummasti vain muut saavat kehuja ulkonäöstään ja miesten kiinnostusta ja minä vain haukkumista. Pyydänkin pojat, että seuraavalla kerralla, kun keksitte, että menenpäs haukkumaan tuota rumilusta, niin erittelisitte vähän tarkemmin, että miksi minä olen niin ruma, niin tietäisin sitten ja voisin tulla tänne kertomaan...

    • No fyysisesti..

      ..ylipainoinen on ruma. Kasvoiltaan naiset ovat pääasiassa nättejä, jotkut miesmäiset kasvonpiirteet poislukien.

      • JustTiina

        Mitä ne "miesmäiset" piirteet tarkoittaa? Itselläni on voimakas leuka ja olen kovaääninen - se lienee miinusta näillä markkinoilla?


      • ...........
        JustTiina kirjoitti:

        Mitä ne "miesmäiset" piirteet tarkoittaa? Itselläni on voimakas leuka ja olen kovaääninen - se lienee miinusta näillä markkinoilla?

        Nainenhan on luonnollisestikin piirteiltään sirompi kuin mies. Piirteiltään miesmäisellä naisella on esimerkiksi voimakas leuka tai iso nenä. Monilla nämä eivät kuitenkaan ole negatiivisia ominaisuuksia, esimerkiksi mielestäni Jessica Simpsonilla ja Demi Moorella on melko voimakas leuka, mutta silti molemmat ovat erittäin kauniita ja viehättäviä naisia.


      • näitäpä nämä

      • jösseesss

    • Läski on rumaa

      Selluliitti puistattaa

    • heterooooo

      siis oikean perinteisen miehen näköinen joka pukeutuu miesmäisesti herättää puistatuksia.
      Niin paljon homofobiaa poden ..hehe

    • gggghghh

      Listassa olevat ominaisuudet eivät ole missään järjestyksessä.



      1. Lihavuus

      Ylipainoista naista en voi pitää mitenkään seksikkäänä.

      2. Lihaksikkuus

      En pidä siitä, että naisella on selvästi erottuvat lihakset. Ei haittaa jos nainen on ns. aerobic tyylin nainen, mutta siitä yli menevä lihaksikkuus on rumaa.

      3. Lyhyt tukka

      Lyhyet hiukset ovat mielestäni aika epäseksikkäät. Joillakin naisilla se voi näyttää ihan hyvältä, mutta minua se kuitenki loppujenlopuksi ärsyttää liikaa.

      4. Selluliitti

      Selluliitti on todella rumaa ja epäseksikästä. Pienenä määränä muuten hyvässä rungossa ei kuitenkaan liian ärsyttävää.

      5. Rumat kasvot

      Rumat kasvot ovat ehdoton ei niinkuin lihavuudenkin kanssa. En osaa tarkemmin luonnehtia millaiset ovat rumat kasvot, mutta ainakin miesmäisen vahva leuka on mielestäni todella ruma.

      6. Suuret rinnat

      Suuret rinnat antavat naisesta lehmämäisen kuvan. Pidän siroista naisista, joten suuret rinnat iljettävät minua. A-B kuppi miellyttää minua eniten.

      7. Perse

      Perse on ruma jos se on liian leveä tai jos se on liian kapea. Perseessä tulee olla kauniit kaareet ja sopivasti lihasta. Perseen tulee olla tiukka ja näyttää hyvältä farkuissa.

      8. Keltaiset hampaat

      Eritoten tupakoinnista johtuva hampaiden keltaisuus on todella epäseksikästä. Tähän liittyy läheisesti myös pahanhajuinen hengitys, joka on ylipääsemätön ongelma.

      9. Ohuet hiukset

      Liian ohuet ja rasvaiset hiukset ovat todella epäseksikkäät. Jos on ohuet hiukset niin niitä pitäisi sitten möyhiä ainakin aina tuuheammiksi.

      .
      .
      .

      Lista voisi vielä jatku, mutta en jaksa sitä pidemmälle kirjoittaa.

      • .

        ...kiihottaako lapset sinua?


      • toiveuusinta

        vuoden kuluttua kuolet syöpään :) arpa lankesi kohdallesi...onnittelen


    • mielipidemies

      mun mielestä Irina Björklund on ruma nainen. Mutta tää on tietysti vaan mun mielipide ja makuja on monia, Varmaan monen mielestä Irina on kaunis?

      Yleisesti ottaen ruma = rumat kasvot.

      Kroppa onkin sitten taas eri asia ja se on Irinallakin ihan kiva

    • kommeemiäs

      lihava

      • Sariella

        Minusta nämä istat on aina niin surullista luettavaa. Ihmiset löytää niin paljon rumuutta kaikesta. Miksi siihen pitää keskittyä? Voi sitä nähdä kaunistakin. Ei kukaan ole täysin ruma.


    • ;P

      Semmonen Koivunimen tai Xenan näköinen.

    • vitun kulmakarvat

      mut semmonen nick kuin frozencoprs.. hyi saatana

    • ikyjutrhygt

      Äärettömän laiha on ruma.

    • l,uk,gj

      Laiha, jolla on pitkä leuka

    • rumin kaikista

      on just mun näköinen ihminen. Siinä on lyhyesti annettu vastaus esitettyyn kysymykseen.

      • Söpöläinen

        Älä höpäjä, äläkä välitä näistä. 'Kauneus on katsojan silmissä', kun ihmisellä on enkeleitä hiuksissaan, ei ole "ruma" ja näkee kaikki elämän asiat ja ihmiset kauniina. Kaikki riippuu siitä, miten sinä katselet elämää, maailmaa, ihmisiä ,,, - Lue Lorna Byrnen 'Enkeileitä hiuksissani.


    • miespuoleinen

      Rumia naisia on erilaisia. Selvä ylipaino tekee jokaisesta naisesta RUMAN. Vaikka selvästi lihava kuinka itseään ehostaisi meikein, ei se tee muuta kuin näyttämään meikatulta kinkulta. Vain normaalipainoinen on kaunista. Ja normaalipainoon kykenevät KAIKKI, myös ne lihavat voivat laihduttaa, ja myöhemmin kiinteyttää.

      Sitten sellaisia piirteitä kuin tubulaariset rinnat, kaksoisleuka, selluliittia perseessä vaikka olisi vain 20-vuotias, lattaperse- jota ei erota jaloista, siis sellainen perse josta näkee ettei tyttö juurikaan liiku tai nauti liikunnasta. Jos tähän lisätään vielä lihavuus ja silmälasit, niin on jo rumaa. Toisaalta myös semmoinen hehtaarilaariperse on rumaa. Vaatteiden alta pullottavat läskimakkarat ovat aina rumaa!!! Naisesta pitää näkyä että hän harrastaa liikuntaa eikä pelkästään makaa sisällä muumiona.

      Kasvonpiirteistä rumia ovat kaikki miesmäiset pirteet. Ne eivät vain naiselle sovi, tietty poikkeuksiakin on, mutta miesmäinen iso nenä on kuvottavaa. Kuitenkin olennaisimmat rumat kasvonpiirteet ovat pyöreät possumaiset piirteet, ja sian nenä. Akne on myös rumaa, etenkin kasvoissa. siinä 15-20 vuotiaana on kuitenkin ihan lunnollista että on muutama finni, jotka sinänsä eivät haittaa, mutta merkittävä akne on OUT.

      Naisen pituus ei kauneuden kannalta ole olennaista. Myös 150 cm voi kasvoiltaan ja kropaltaan olla kaunis, kunhan piirteet ovat oikeat, toisaalta myös 185 senttinen nainen oikeilla piirteillä. Kuitenkin sellainen 160-175 cm pituus antaa eniten kauneusvirheitä anteeksi. Rumat vsynnynnäiset rakenteelliset vartalon piirteet ovat tietenkin leveämmät harteet suhteessa lantioon. Eli kropan epätasapaksuu. Tätä piirrettä löytyy monilta suominaisista. Kuitenkin, jos kasvot ovat nätit ja ei ole ylipainoa, niin se kropan muoto ei nyt niin olennainen tekijä ole. harteikaskroppaisempikin voi olla kropaltaan hyvännäköinen jos hän saa suurehkot rinnat tasapainottamaan kroppaa.

      Vaikka kuinka jankutetaan naisen ulkonäköä, niin sanoisin että naisen kauneus lähtee enimmäkseen sisältä päin. Tämä ei ole mitään haihattelua. Hyvät luonteenpiirteet tekevät taviksestakin viehättävän. Sama tavis voisi toisilla piirteillä olla surkea ja huomaamaton tapaus. Elikkäs siis, naisella sosiaalisuus, avuliaisuus, älykkyys tietyssä määrin, myötätuntoisuus, hyvätapaisuus, kiltteys tietyllä tapaa ovat piirteitä jotka antavat naiselle sen sielun johon sitten ihastutaan. Sosiaalinenkaan ei aina ole viehättävä, etenkin jos samalla on muut alleen tallova, arvosteleva, vittumainen jne. Vaikka kuinka olisi urheilullinen ja kaikkea. Tällaisissa tapauksissa ne huonommat kropan piirteet oikein tehostavat ihmisen henkistä rumuutta. Sen sijaan sama henkilö hienolla luonteella voi olla jotain henkeäsalpaavaa. Tällöin ne sian nenät ym. eivät ole niin merkityksellisiä seikkoja.

      Kaikista kaunein on nainen kauniilla piirteillä ja hempeällä sosiaalisella luonteella. tällöin naisessa yhdistyvät, söpöy, kauneus ja kiinnostava luonne. Mikäs voisikaan olla sen kauniimpaa ???

      Elikkäs siis: rumia anteeksi antamattomia piirteitä: lihavuus, kaksoisleuka, tubulaariset rinnat ja huono perse eri muotoineen,Ylimiehiset kasvonpiirteet, pyöreät sikamaiset kasvot ja paha akne.

      Sen sijaan piirteitä joita voi kompensoida muilla piirteillä ovat: kropan muoto (kunhan on hallitussa mittakaavaassa), jotkin kasvonpiirteet.

      Kauniita piirteitä: kapeat kasvot, kaunis silmien väri, pitkät ripset, tuuheat ripset, Vahvat hiukset, normaalipainoisuus, liikunnallinen kroppa, sopusuhtainen naisen kroppa, missä erotettavissa vyötärö ja kurvit. Pienet kädet ja jalát ovat myös kauniita piirteitä, ja lapiot ovat rumat. Ja NE hienot luonteenpiirteet tähän lisäksi.

      • naispuoleinen

        No huh huh kun oli listaa! Voisinko kysyä sun horoskooppimerkkiä? Entinen miesystäväni kun oli jousimies ja melkein kaikki "vaatimukset"natsasivat!


      • ........

        Melkoinen vaatimuslista sulla... Tahtoisinpa tosiaan nähdä sun valokuvan vai mahtaisinko pyörtyä, kun tuollaisen adoniksen näkisin.

        Ei voinut kun nauraa, kun pinnallinen kusipää alkoi korostamaan luonteen tärkeyttä. Jos luonne tosiaan on susta tärkeää, niin varmaan oksennat joka kerta katsoessasi peiliin.

        Onnea vain naisen etsintään, ei voi muuta sanoa!

        Toivoo tavallinen huonoperseinen sikanaama.


      • *'*'*'><*'*'*'

        SE VAA OON ETTÄ PARTA MIEHEN KUNNIA JA NAISELLA ISOOO NENÄ!!!!!!!!!!!


      • rumat ajatukset

        olen siis ruma. rumaakin rumempi. Olen oksetus. Kukaan ei voi koskaan edes katsoa minua. Luonteenpiirteillä ei ole mitään merkitystä. Ruma. Järkkyruma, pussi päähän, ja teltta päälle, että voi liikkua. Alan kauhuleffaan näyttelijäksi. Se voi olla romanttinen komedia, josta saadaan kauhuleffa vaihtamalla päänäyttelijä rumaan minään. Säikäytän lapset ja miehet. Pyydän anteeksi jokapaikassa geenejäni. Olen ikuisesti tuhoon tuomittu, nuorena ruma, vanhana vielä rumempi. Olen turha. Olen hirveä. Mikään ei saa sitä muuksi. Ruma, jota ei kompensoida. Ruma, joka ei ole ihminen, ei ole nainen. Rumalla ei ole identiteettiä, koska on ruma. Ruman identiteetti on rumuus, joka on samaa kuin kaikki pahuus, vanhuus ja huonous yhdessä. Ruma on ruma, ruman tehtävä on saada kauniille ihmiselle kontrasti, jolloin kaunis on vielä kauniimpi, koska joku on ruma. Rumalla ei ole mitään arvoa yksinään. Ruman elämässä ei ole muuta kuin rumuus. Ruman ihmissuhteet on rumuuden ja pahuuden ja ilkeyden sävyttämiä, jos niitä edes on. Ruman tekemiset nollautuu, koska ruma on ruma. Ruman ajatuksetkin on rumia.


      • hehohaa

        siis perseestäkö näkee nauttiiko liikunnasta vai ei? miten te jotkut osaattekin olla niin ilahduttavan naurettavia?


      • s

        kuvas tänne kuh löytyy tommoinen vaatimuslista ;D ;D

        Anteeksi, ei voi kun sääliä sinua ja tulevaa naistasi (miestäsi) jos joskus tulet sellaisen löytämään..

        PS. Mulletoi.com löytyy puhallettavia morsioita ;)


      • Kysynpä vaan
        ........ kirjoitti:

        Melkoinen vaatimuslista sulla... Tahtoisinpa tosiaan nähdä sun valokuvan vai mahtaisinko pyörtyä, kun tuollaisen adoniksen näkisin.

        Ei voinut kun nauraa, kun pinnallinen kusipää alkoi korostamaan luonteen tärkeyttä. Jos luonne tosiaan on susta tärkeää, niin varmaan oksennat joka kerta katsoessasi peiliin.

        Onnea vain naisen etsintään, ei voi muuta sanoa!

        Toivoo tavallinen huonoperseinen sikanaama.

        eikö tässä keskustelussa nimenomaan ollutkin tarkoitus tuoda esille se, minkälainen nainen on ruma? Jokaisella on oma mielipiteensä asiasta ja mielestäni se, että tänne rehellisesti kirjoittaa oman näkemyksensä ei tee ihmisestä kusipäätä. Antakaa nyt jumalauta ihmisten rauhassa sanoa mielipiteensä älkääkä antako miinusta kirjoituksille, jotka vastaavat annettuun aiheeseen! Kiitos!

        Terveisin,

        nainen


      • Liikunnan aloittanut
        hehohaa kirjoitti:

        siis perseestäkö näkee nauttiiko liikunnasta vai ei? miten te jotkut osaattekin olla niin ilahduttavan naurettavia?

        Ala harrastamaan liikuntaa, niin huomaat, että perseestä sen näkee.


      • Keskikäinen tavis
        rumat ajatukset kirjoitti:

        olen siis ruma. rumaakin rumempi. Olen oksetus. Kukaan ei voi koskaan edes katsoa minua. Luonteenpiirteillä ei ole mitään merkitystä. Ruma. Järkkyruma, pussi päähän, ja teltta päälle, että voi liikkua. Alan kauhuleffaan näyttelijäksi. Se voi olla romanttinen komedia, josta saadaan kauhuleffa vaihtamalla päänäyttelijä rumaan minään. Säikäytän lapset ja miehet. Pyydän anteeksi jokapaikassa geenejäni. Olen ikuisesti tuhoon tuomittu, nuorena ruma, vanhana vielä rumempi. Olen turha. Olen hirveä. Mikään ei saa sitä muuksi. Ruma, jota ei kompensoida. Ruma, joka ei ole ihminen, ei ole nainen. Rumalla ei ole identiteettiä, koska on ruma. Ruman identiteetti on rumuus, joka on samaa kuin kaikki pahuus, vanhuus ja huonous yhdessä. Ruma on ruma, ruman tehtävä on saada kauniille ihmiselle kontrasti, jolloin kaunis on vielä kauniimpi, koska joku on ruma. Rumalla ei ole mitään arvoa yksinään. Ruman elämässä ei ole muuta kuin rumuus. Ruman ihmissuhteet on rumuuden ja pahuuden ja ilkeyden sävyttämiä, jos niitä edes on. Ruman tekemiset nollautuu, koska ruma on ruma. Ruman ajatuksetkin on rumia.

        Sussa tuskin mitään niin rumaa on kuin olematon itsetunto; se tekee kauniistakin ruman. Harkitse terapiaa, äläkä ainakaan parisuhteesta haaveile, ennenkuin alat pikkuisen tykkäämään itsestäs!


      • :)

        Pistäppä esimerkkejä!


    • Mies22vkl

      Ylipaino, rumat kasvot(mahdotonta määritellä), lyhyt, pitkä, miesmäinen, karvainen, riipparit, selluliitti, ohuet hiukset...

      • ----------

        -Lihava "hyvinsyöneen ja ei lainkaan liikkuneen näköinen"
        -"laiha läski"
        -Liian laiha, anorektisen näköinen vartalo
        -pötkylämäinen vartalo
        -lapas-tissit tai muuten roikkuvat tissit
        -huono ryhti
        -erittäin huono iho (pienet virheet ei haittaa)
        -aina huolittelematon ulkonäkö ja rumat vaatteet
        -ärsyttävät piirteet kasvoissa, kuten liian lähekkäin toisiaan olevat silmät, leuattomuus, liian pitkä leuka (tyyliin Sarah Jessica Parker), ruma kyömynenä (tyyliin SJP)
        -Erittäin huonokuntoiset hamppuhiukset
        -Piirretyt kulmakarvat, joista huomaa selvästi että ne on piirretty. Gooteilla tms. ei haittaa, jos ne sopii tyyliin ja niistä huomaa, että ne on tahallaan piirretty oikein härskisti päin helvettiä, mutta taviksille ei useinkaan sovi.
        -Perushygienian puutos, mm. paha haju (juu, ei liity ulkonäköön), aina erittäin likaisen näköiset hiukset ja näkyvä hilse, rasvaisuuttaan kiiltelevä iho


      • Älä tuomitse
        ---------- kirjoitti:

        -Lihava "hyvinsyöneen ja ei lainkaan liikkuneen näköinen"
        -"laiha läski"
        -Liian laiha, anorektisen näköinen vartalo
        -pötkylämäinen vartalo
        -lapas-tissit tai muuten roikkuvat tissit
        -huono ryhti
        -erittäin huono iho (pienet virheet ei haittaa)
        -aina huolittelematon ulkonäkö ja rumat vaatteet
        -ärsyttävät piirteet kasvoissa, kuten liian lähekkäin toisiaan olevat silmät, leuattomuus, liian pitkä leuka (tyyliin Sarah Jessica Parker), ruma kyömynenä (tyyliin SJP)
        -Erittäin huonokuntoiset hamppuhiukset
        -Piirretyt kulmakarvat, joista huomaa selvästi että ne on piirretty. Gooteilla tms. ei haittaa, jos ne sopii tyyliin ja niistä huomaa, että ne on tahallaan piirretty oikein härskisti päin helvettiä, mutta taviksille ei useinkaan sovi.
        -Perushygienian puutos, mm. paha haju (juu, ei liity ulkonäköön), aina erittäin likaisen näköiset hiukset ja näkyvä hilse, rasvaisuuttaan kiiltelevä iho

        "Kauneus on katsojan silmissä":) Uskon,että jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista. Löydät sen ,kun katsot ihmistä lempein silmin,et tuomitsevasti ja vikoja etsien.


      • ---------
        Älä tuomitse kirjoitti:

        "Kauneus on katsojan silmissä":) Uskon,että jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista. Löydät sen ,kun katsot ihmistä lempein silmin,et tuomitsevasti ja vikoja etsien.

        Tässä olikin tarkoituksena miettiä pelkästään ulkonäöllisiä seikkoja, jotka ei miellyttäisi, jos riviin laitettaisiin pelkkiä tyhjiä kuoria vailla muuta sisältöä. En kai etsimällä etsi kestään vikoja, mutta täytyy sanoa, ettei se miellytä silmää jos toinen on huomattavan lihava tai laiha ja hänellä on jatkuvasti todella likaiset ja rumat hiukset. Toisaalta mukava luonne voi korvata jotkut ulkonäköseikat, mutta sitähän tässä ei kysytty, vaan käskettiin olla pinnallisia.


    • sacred_heart

      No ainaki Johanna Tukiainen ja Martiina Aitolehti on mun mielestä aika kauheita.

    • anteeksi olemassaolo
      • sacred_heart

        En nyt tiedä just tosta tietystä ihmisestä, mutta toi vartalotyyppi näyttää mun mielestä hyvältä. Ujous ja lyhyttukka on ainakin mun mielestä plussaa.


      • äkänen ämmä

        ei ole ruma vaan kauhean arka ja ujo ja epävarma. Mä olen ruma kun olen lyhyttukkainen,läski ja vanha. Haukkukaa mieluummin mua kuin tuota nuorta ja arkaa tyttöraukkaa >=(


      • tuo tyttö

        ei ole ollenkaan ruma vaan päinvastoin! Hieman huono ryhti tosin mutta muuten oikein söpö !! By the way olen hetero nainen...


      • Wanha mies

        Kaunishan tuo on.


    • seisoo ei seiso

      sivulta, ei edestä

    • po8lki76ju5hygt4

      Kaikkein vastenmielisin asia on anorektinen tai sitä lähestyvä laihuus. Kasvoissa poikkeuksellisen pitkä leuka, kaukana toisistaan olevat silmät ja suuret hörökorvat eivät miellytä.

    • aika pahoja

      vastauksia. Ei kukaan ole täydellinen. Jokainen saa itsestään kohtuu hyvän näkösen pienellä ehostuksella. Itellä on näköjään sekä plussaa ja miinusta, mutta ei se haittaa. Tärkeintä on mitä pään sisällä liikkuu.
      Ulkonäössä äärimmäisyydet ovat epämiellyttäviä, kuten mieletön ylipaino tai anorexia. Sellua löytyy kaikilta, mutta suurimman osan ajasta se perse on siellä housuissa piilossa, onneksi :D

      • syö

        ai miten niin sellua kaikilta?


      • 8+7
        syö kirjoitti:

        ai miten niin sellua kaikilta?

        Siis yks ja ainoo asia tekee musta ruman, huono ihoisuus. Tuntuu et se naama on kaikista tärkein siin suhtees. Ja en tasan rupee tunkee jotain pakkelia naamaa sen takia et kaikki miehet kuolais mun perää.


      • mieees92
        8+7 kirjoitti:

        Siis yks ja ainoo asia tekee musta ruman, huono ihoisuus. Tuntuu et se naama on kaikista tärkein siin suhtees. Ja en tasan rupee tunkee jotain pakkelia naamaa sen takia et kaikki miehet kuolais mun perää.

        Aaivan. Huono iho on kaikkein kauheinta. Kaiken maailman syylät ja huomattavat finnit ja harmahtava iho on kauheita. Tupakan poltto. Tupakan poltto, se kaikista tyhmin teko. !?!?! :.1 ?1 ?????!!?????. Siis mitä ihmettä, jos valmiiksi rumat tai kauniit, polttavat tupakkaa. Tupakkaa. TUPAKKAA!!! Ei jumantsuiba. Mikään ei pilaa pahemmin ihoa, kuin se huulilla oleva juttu joka haisee. eeeiiii. Kun kerran näin tupakkaa polttavan naisen, jolla oli pieni lapsi vierellään, menin ihan avoimesti puhumaan sille, miten se on suomen pohjasakkaa, ja pienellä egonnostatuksella aiheuttaa lapselle syövän tai tupakanhimon.

        Peskää naama säännöllisesti ja kävelkää vähintään 2 km viikossa, nii ette oo ihan hakosessa. En tajuu miten joistain voi tulla niin noitia, että harmaa naama on täynnä syyliä ja rypäleitä.


      • 11+12
        syö kirjoitti:

        ai miten niin sellua kaikilta?

        Ainakin 75% yli 20-vuotiaista naisista on selluliittiä enemmän tai vähemmän. Se on siis täysin normaali piirre naisen vartalossa, vaikka sitä tällä hetkellä kammottavana kauneusvirheenä pidetäänkin.


    • Röbötti

      Hiuksia ei ole laitettu laisinkaan, kammattu/harjattu korkeintaan, jos sitäkään. Ruma leikkaus hiuksissa, likaiset hiukset maantienväriset. Huono iho (todella näppyinen, punoittava), suuri pottunenä. Tai iso kolvi. Miesmäiset piirteet. Lököttävät rumat vaatteet, ei mitään naisellista. Ei näy kulmakarvoja (ihan kapeat ja vaaleat) tai kulmakarvat rehottaa ja on toisissaan kiinni.
      Hirvittävän laiha tai lihava/iso kokoinen. Huonot hampaat (hampaat viksin vonksin, harvat tai mätänevät, keltaiset). Ja nämä kaikki samassa pakkauksessa tai ainakin useampi.

      Aika harva on ruma. Suurinosa on tavallisen tai "mitäänsanomattoman" näköisiä. Ruma kiinnittää huomion sill tavalla, että oikein hätkähtää ja jää katsomaan.

      • pussi päähän

        Minäkin taidan olla sitten ruma, kun en aina muista harjata hiuksiani, jotka ovat vielä kaikenlisäksi värjäämättömät eli maantienharmaat ja kiillottomatkin. Iso nenäkin löytyy. Huh.
        Aika jännä juttu, näistä ehdottoman rumista piirteistäni huolimatta minua on silti kehuttu aika usein kauniiksi. Ehkäpä kehut ovat sitten tulleet vain säälistä... ;)
        Pitääkin vastedes muistaa laittaa se pussi pään peitoksi aina kun lähden ihmisten ilmoille :)


    • helvetin rumiaakkoja
    • konkkanokka

      miehet, laittakaa kuvia ISONENÄISESTÄ naisesta. kiinnostaa tietää millasta nokkaa pidätte isona :)

    • ahteri se olla pitää
      • surkimus

        korvissa pitää olla korvannipukat ja korvien tulee olla pienet, tämä on sitten ruma, hyi helvetti

        http://www.aamulehti.fi/uutiset/viihde/9986309-big.jpg

        kulmakarvoissa tulee naisella olla kaarta, ainakaan tähän pärstään ei sovi suorat kulmakarvat;
        miksi tällainen tunkee mallimarkkinoille, hyi.


      • kasvoihminen
        surkimus kirjoitti:

        korvissa pitää olla korvannipukat ja korvien tulee olla pienet, tämä on sitten ruma, hyi helvetti

        http://www.aamulehti.fi/uutiset/viihde/9986309-big.jpg

        kulmakarvoissa tulee naisella olla kaarta, ainakaan tähän pärstään ei sovi suorat kulmakarvat;
        miksi tällainen tunkee mallimarkkinoille, hyi.

        Kyseisellä naisella on tosi kauniit kasvot :)


      • ............
        surkimus kirjoitti:

        korvissa pitää olla korvannipukat ja korvien tulee olla pienet, tämä on sitten ruma, hyi helvetti

        http://www.aamulehti.fi/uutiset/viihde/9986309-big.jpg

        kulmakarvoissa tulee naisella olla kaarta, ainakaan tähän pärstään ei sovi suorat kulmakarvat;
        miksi tällainen tunkee mallimarkkinoille, hyi.

        Siis mitä? Kuvan nainenhan oli oikein kaunis. Itse näyttäisin ainakin mieluusti häneltä.


    • jotain jostaottaakii

      lantioton, naisella pitää olla lantio

    • hikinauha

      jos rasvaprosentti on liian alhainen, lihaksikkaat käsivarret

    • pieni on kaunista

      ei ikinä sellaista, jonka 2. varpas on isoa varpasta pidempi, hyi helvetti

      • No onhan se

        sellainen jotain ihan järkyttävää.. ;D


      • syö

        höh mulla on vasemman jalan pottuvarpaan viereinen varvas pitempi kuin pottuvarvas. Oikeassa jalassa varpaat kulkee pituusjärjestyksessä. Mutta mähän pidänki vaatteita ja kenkiä niin kukaan ei näe mun vikoja. Ja joku vois vaikka ihastua.. kunnes näkee varpaat :[


    • kivikausi on ohi jo

      pienet ja sirot sormet ne olla pitää, kauniin malliset kynnet ei mitään torimummon kynsiä

    • konkkanokka
      • nenä ratkaisee

        surullista sen sijaan, miten suomalaise miehet tosiaan pelkäävät ylväspiirteisiä naisia, kuten kreikattaria ja italialaisia, myös ranskattaret ovat huonossa huudossa.

        Mieti vähän, miksei suomalaismiehet nais musliminaisia, mutta musliminimiehet kyllä suomalsianaisia. Niitä, joiden suuren nenän päällä pysyy huntu.


      • Wanha-mies

        Olen mies. Itselläni on ruma iso nenä, josta en pidä.
        Kuitenkin Rihannan nenä tai useimpien thai-tyttöjen nenä on ihan OK, vaikka olisi leveäkin.


    • alhainen älytaso

      Treffit pimeässä oli kolme loistavaa ehdokasta surkeimmiksi tytseiksi ikinä. Aivottomia bimboja.

    • Stram

      Eikö ole pikkuisen älytöntä listata tänne jotain erillisiä vikoja, kun ne eivät kuitenkaan sellaisenaan, yksinään mitään kerro, kokonaisuushan se on mikä ratkaisee rumuutta tai kauneutta arvioitaessa. Tärkeintä on, että piirteet sopivat yhteen, sopusuhtaisuus siis. Voisin itsekin mainita joitain mukamas epäviehättäviä piirteitä, mutta en viitsi, koska varmaan jo heti seuraavana päivänä kadulla tulisi vastaan joku, joka omaa listaamiani piirteitä eikä olekaan yhtään ruma. Ihminen on niin paljon enemmän kuin osiensa summa, eli kyllä se luonne ja olemuskin siihen vaikuttaa, kenet koemme viehättävänä tai epäviehättävänä, joten älkää nyt ainakaan masentuko, jos löydätte itsenne noista pitkistä vikalistoista. Useimmissa meissähän nyt on varmaan jonkun mielestä jotain "vikaa", ja siltikin, kun kadulla ympärilleen katselee, niin ei sitä ihan helposti ketään ajattele rumaksi. Kyllä ihan kaikenlaiset piirteet kasvoissa voivat olla kauniita tai rumia, riippuu niin paljon kaikesta ympärillä olevasta se.

    • Rehellisesti.

      Porsaiden ja hylkeiden näköiset.

    • Siinä olis
    • Oksennus lentää

      Kaikki rasvassa paistetun munkkipossun näköiset josta näkee että sokeria voisi olla huulipielessä.

    • vääräsääri

      Ei ole olemassa rumia naisia, on vain olemassa heikon itsetunnon omistavia miehiä jotkaeivät näe mitään muuta kuin rumuutta, peilissäkin.:)

      • Normaalia

        Sieltähän se naisen puolustuspuhe "sulla on huono itsetunto kun aattelet noin" tulikin.

        Kumma kyllä, naiset arvioivat miehiä ihan samalla tavoin ja sitten on miehen itsetunnosta kiinni myös miten sen ottaa.

        Osa naisista suoraan sanoo että suurin osa miehistä on rumia tai heissä ei ole mitään silmää miellyttävää.

        Ehkä sitten se on ne naiset joilla on se huono itsetunto kun he eivät kestä että ehkä saattaisivat olla rumia.


      • e..
        Normaalia kirjoitti:

        Sieltähän se naisen puolustuspuhe "sulla on huono itsetunto kun aattelet noin" tulikin.

        Kumma kyllä, naiset arvioivat miehiä ihan samalla tavoin ja sitten on miehen itsetunnosta kiinni myös miten sen ottaa.

        Osa naisista suoraan sanoo että suurin osa miehistä on rumia tai heissä ei ole mitään silmää miellyttävää.

        Ehkä sitten se on ne naiset joilla on se huono itsetunto kun he eivät kestä että ehkä saattaisivat olla rumia.

        lihavuus
        akne
        likaiset tai kovin lyhyet hiukset
        liian epäsymmetriset kasvonpiirteet


      • asssssssssss

        Vanha totuus: Ei ole olemassa rumia naisia, on vain liian vähän viinaa !


    • -peikkonen-

      Minä olen tyypillinen ruma nainen.
      -Minulla on pienet silmät, raskain luomin.
      -Iso nenä suurin ihohuokosin (tähän ei mitkään kosmetologien avut auta-jos on suuret ihohuokoset niin on- ne voi puhdistaa ja kutistaa kemikaalien voimalla hetkeksi, mutta iltaan mennessä ne on back!)
      -Huonot heikot hiukset. Ne ei vaan kasva tarpeeksi.
      -Paljon luomia.
      -lyhyet jalat

      No siinä se siten onkin. Toistaiseksi. Lohdutukseksi voi sanoa, että itseään treenaamalla (timmi kroppa) ja suht luonnollisen, mutta hyviä puolia korostavan meikkauksen ja hyvän hiusleikkauksen avulla sitä voi huijata suurimman osan silmää sen verran, että passaa ihan normaalista ihmisestä!

      • Annital11111o3

        Siskoni on ruma. Hän on 147 cm pitkä, lievä ylipaino, kaksoisleuka. Hän ei melkein ikinä liiku, joten hänellä on huono ryhti, lysähtäneet hartiat. Liikunnanpuutteen takia hänellä on leveä lattaperse, josta ei edes erota missä kohtaa perse muuttuu reisiksi ja siinä selluliittia. Hänellä on tubulaariset riippurinnat. Likinäköinen, käyttää vahvoja silmälaseja. Rasvainen kiiltävä iho naamassa vaikka kuinka pesisi. Ikää hänellä on 20. Luonteeltaan erakko.

        On hänellä hyviäkin piirteitä, esimerkiksi tuuhea, metrin pitkä hiuspehko, ja selkeä vyötärö mutta siihen se sitten jääkin. itse olen hänen vuotta nuorempi siskonsa, ja olen perinyt hieman erilaiset geenit. Olen 175 cm pitkä, keskivertonäköinen,hoikka, timmi ja urheilu ja ihmiset ovat elämäni henkireikä. En osaa arvostaa siskoani, joka vain luuhaa kotonaan eikä liiku. Jotenkin säälittävää.

        Ihme että samasta luukusta tuli ulos kaksi niin erilaista naista.


      • ------------
        Annital11111o3 kirjoitti:

        Siskoni on ruma. Hän on 147 cm pitkä, lievä ylipaino, kaksoisleuka. Hän ei melkein ikinä liiku, joten hänellä on huono ryhti, lysähtäneet hartiat. Liikunnanpuutteen takia hänellä on leveä lattaperse, josta ei edes erota missä kohtaa perse muuttuu reisiksi ja siinä selluliittia. Hänellä on tubulaariset riippurinnat. Likinäköinen, käyttää vahvoja silmälaseja. Rasvainen kiiltävä iho naamassa vaikka kuinka pesisi. Ikää hänellä on 20. Luonteeltaan erakko.

        On hänellä hyviäkin piirteitä, esimerkiksi tuuhea, metrin pitkä hiuspehko, ja selkeä vyötärö mutta siihen se sitten jääkin. itse olen hänen vuotta nuorempi siskonsa, ja olen perinyt hieman erilaiset geenit. Olen 175 cm pitkä, keskivertonäköinen,hoikka, timmi ja urheilu ja ihmiset ovat elämäni henkireikä. En osaa arvostaa siskoani, joka vain luuhaa kotonaan eikä liiku. Jotenkin säälittävää.

        Ihme että samasta luukusta tuli ulos kaksi niin erilaista naista.

        Kuulostat hieman inhottavalta siskoasi kohtaan, kun ensinnäkin vaivaudut kirjoittamaan hänen ulkonäkönsä huonosta puolista keskustelupalstalle. Oletko koskaan pohtinut, miksi hän on päässyt sellaiseen kuntoon kuin on? Miksi hän erakoituu? Onko hän masentunut? Onko häntä kiusattu esim. koulussa? Eikö hänellä ole ystäviä? Miksi et voisi yrittää jutella hänen kanssaan ja vaikka ottaa mukaan rientoihisi? Tai menkää vaikka yhdessä kävelylenkille! Ehkä hän haluaisi käydä ihmisten ilmoilla, mutta ei rohkene mennä yksin.

        Kirjoituksestasi tuli sellainen kuva, että suhtaudut siskoosi vähän ylimielisesti ja pidät huonompana. Ettet vain olisi omalla käytökselläsi saanut aikaan, että hän ei jaksa välittää ulkonäöstään? Piikitellyt ja verrannut itseesi? Pituudelleen ei ihminen mitään voi, mutta painonsa voi yrittää pitää kurissa ja ihoon voi vaikuttaa oikeanlaisen ruokavalion ja puhdistusaineiden avulla.


    • Läski..

      ..jos vain fyysisissaä ominaisuuksissa pysytään.

      • ammennus

        Naamaa voi aina ehostaa, mutta kropassa ehdottomia rumia piirteitä ovat kaulattomuus (pää alkaa harteista), kaksoisleuka, lihavuus, anorektisuus. Ruman naisen kroppa on sellainen, että se tuo heti mieleen, hylkeen, lehmän, valaan tai sian. Lisäksi tubulaariset rinnat ja huono iho ovat rumia piirteitä.


    • 3+13=313

      Sellainen viinan turvottama, huono hampainen ja ihoinen vanhempi nainen on
      ilettävä ja säälittävä ilmestys. Jolla on sormetkin ruskettuneet sätkien poltosta.
      Toinen luotaantyöntävä naistyyppi on nuorehko nainen, joka on jätkämäinen.
      On ahtanut jättiahterinsa liian pieniin farkkuihin, on täynnä tatskoja ja läväreitä, siili tukka,
      pitää kulahtanutta Koffin lippistä, nahkaliiviä ja avainketjua roikkumassa jenkkakahvojensa jatkona.

    • kurpan vastaus

      kaikki ruman naisen kriteerit, paitsi en juo kuin harvoin ja tupakkaa en ole polttanut vaikka monesti olis kyllä mieli tehnyt kun vitutusmomentti on kivunnut korkeelle. Kuitenkin olen varmaan yks rumimmista naisista mitä maa on ikinä päällään kantanut. Lihava olen, en viitsi laihduttaa koska en laihtumallakaan kaunistu. Suruun syön ja eihän tiedä mikä kaunis päivä päätänkin etten syö ollenkaan ja hups, musta tulee laiha ja onnellinen vainaja. Eipä ainakaan arkku paljoa paina ja jos tuhkataan, niin jämät sopivat pienempään purkkiin. En ole tuppaamassa kenenkään miehen elämään väkisin, kyllä näin vanha kurppa jo tietää ja ymmärtää ettei tämän näköistä muijaa kukaan mies halua katsoa. Kyllä ruma nainen tietää itsekkin olevansa ruma vaikka sitä ei sanottaiskaan päin naamaa harva se päivä. Mulla ainakin on peili josta näkyy oman naaman rumuus ja onhan noita vanhoja valokuvia joissa karseen näkönen rumilus näkyy. Enpä ole pahemmin itseäni antanut kuvata tai tunkenut kuviin, olis kalliit kuvat vaan turhan takia menneet pilalle. Tämä ruma kurppa ei käy enää missään illanviettopaikoissa, ettei toisten ilta menis ihan persiilleen kun tämmönen kuvatus sattuu vahingossa vilkasemaan heihin päin. Nyt kaikki vinkuiita miehet, kipinkapin bongaamaan niitä kaunottaria tuonne rannoille, kun ne vielä bikineissä siellä kulkee että varmasti näette mitä saatte kun menette iskemään heitä. Nyt on pojat kesä ja lihamarkkinoiden parasta aikaa ja tuoretta tavaraa on yllin kyllin teille tarjolla. Antakaa meidän rumilusten olla jo rauhassa, mekin jätämme teidät suosiolla rauhaan.

      • Meonia

        Kiitos tästä, oli tosi nasevasti kirjoitettu!

        Myönnän olevani ruma nainen, pakko se on uskoa, kun niin moni sen on sanonut. Mut vasta nyt olen käytännössä sinut itseni kanssa.

        Tsemppiä meille!


      • ruma on ruma
        Meonia kirjoitti:

        Kiitos tästä, oli tosi nasevasti kirjoitettu!

        Myönnän olevani ruma nainen, pakko se on uskoa, kun niin moni sen on sanonut. Mut vasta nyt olen käytännössä sinut itseni kanssa.

        Tsemppiä meille!

        sama juttu. Pakko se on uskoa olevansa ruma kun niin monet, tutut ja tuntemattomat, ovat sen mulle sanoneet. Minkä sitä naamallensa voi, ei sitä voi palauttaa kuin pakettia lähettäjälle ja sanoa mä haluan kauniiimman ulkonäön tilalle kiitos. Enpä enää pahemmin miehiä vilkuile sillä tavalla kun tiedän ettei vastakaikua tule. Korkeintaan känniset saattavat epätoivoissaan yrittää päästä reiälle. Siinä vaiheessa humalaa on ihan sama minkä näkönen liha ympäröi sitä reikää ja muakin yritetään paremman puutteessa. No,eipä mulla ole ollut intoa lähteä kännisten matkaan, saavat hakea sen panopuunsa jatkossakin muualta. Jos mä olisin ollut edes nätti, niin kaipa mullakin olis mies ja lapsia, oma perhe. Se ottaa eniten päähän etten jo nuorena tajunnut että kuinka ruma mä oikeasti olen, olis jäänyt ne turhat illanviettopaikoissa käymiset kokonaan väliin. Nyt en enää lähde mihinkään vaan pysyttelen kotosalla, mitä sitä suotta menis itseään ja muita kiusaamaan. Mietin vain että minkähän takia Luoja antoi yleensä näinkin ruman ihmisen tähän maailmaan syntyä. Olisin kuollut vaikka synnytyksessä tai jäänyt syntymättä kokonaan. Ehkä täällä pitää olla joku johon muut voivat purkaa pahaa oloaan ja mieltään ja mut on sylkykupiksi tarkoitettukin.


      • asssssssssss
        ruma on ruma kirjoitti:

        sama juttu. Pakko se on uskoa olevansa ruma kun niin monet, tutut ja tuntemattomat, ovat sen mulle sanoneet. Minkä sitä naamallensa voi, ei sitä voi palauttaa kuin pakettia lähettäjälle ja sanoa mä haluan kauniiimman ulkonäön tilalle kiitos. Enpä enää pahemmin miehiä vilkuile sillä tavalla kun tiedän ettei vastakaikua tule. Korkeintaan känniset saattavat epätoivoissaan yrittää päästä reiälle. Siinä vaiheessa humalaa on ihan sama minkä näkönen liha ympäröi sitä reikää ja muakin yritetään paremman puutteessa. No,eipä mulla ole ollut intoa lähteä kännisten matkaan, saavat hakea sen panopuunsa jatkossakin muualta. Jos mä olisin ollut edes nätti, niin kaipa mullakin olis mies ja lapsia, oma perhe. Se ottaa eniten päähän etten jo nuorena tajunnut että kuinka ruma mä oikeasti olen, olis jäänyt ne turhat illanviettopaikoissa käymiset kokonaan väliin. Nyt en enää lähde mihinkään vaan pysyttelen kotosalla, mitä sitä suotta menis itseään ja muita kiusaamaan. Mietin vain että minkähän takia Luoja antoi yleensä näinkin ruman ihmisen tähän maailmaan syntyä. Olisin kuollut vaikka synnytyksessä tai jäänyt syntymättä kokonaan. Ehkä täällä pitää olla joku johon muut voivat purkaa pahaa oloaan ja mieltään ja mut on sylkykupiksi tarkoitettukin.

        Jaha. Kiinnostaisi saada teidän kaikkien kuvat tai kunnon kuvasarja nettiin vaikka numeroituina.

        Sitten voisi äänestää sitä viehättävyystasoa.
        Muistan että joku vuosi sitten nuoret laittoivat tänne kuviaan:
        http://www.city.fi/peilikuva/
        Sieltä niitä on löytynyt jo vuosia. Kuvia pitää olla joka suunnalta kunnolla ja myös vartalosta jotta pystyy arvostelemaan. Tuolla on paljon kauniita pikkupimuja ja vähän vanhempiakin. Siellä voi antaa pisteitä.


    • Hyppäri

      Tarja Halonen

      • .......

        Olet väärässä. Ihan tavallisen näköinen mamma, juuri sen näköinen, että voisi olla kenen tahansa meidän sukulaistäti. Tarjan ei tarvitse kaunis ollakaan, koska hän ei ole missi ja toisekseen, harva hänen ikäisensä enää muutenkaan kaunis on. Ei Martti Ahtisaari, Mauno Koivisto tai edes Urho Kekkonenkaan mitään komistuksia olleet.


      • ainakinminusta

        Onhan Manu aika komea mies.


    • tarpeekswr

      harmaat hermostuneet hiirulaiset on niin sgaaaaaaahggh rumia. ._."

    • * yks

      Huono iho, lihava, hoitamaton olemus

      • rumista rumin

        sopivat mun kohdalle. Eli olen ruma nainen ja tulen aina olemaan ruma hamaan hautaan asti. Mitä sitten, elän aikani toisten kiusaksi ja sitten heitän veivini enemmin tai myöhemmin. Ja niin on maailmassa yks ruma paska vähempi ja paremmilla ihmisillä hyvä ja ilonen mieli,mutt vielä pyörin maisemia pilaamassa jonkin aikaa.


      • dcghgbvfgb
        rumista rumin kirjoitti:

        sopivat mun kohdalle. Eli olen ruma nainen ja tulen aina olemaan ruma hamaan hautaan asti. Mitä sitten, elän aikani toisten kiusaksi ja sitten heitän veivini enemmin tai myöhemmin. Ja niin on maailmassa yks ruma paska vähempi ja paremmilla ihmisillä hyvä ja ilonen mieli,mutt vielä pyörin maisemia pilaamassa jonkin aikaa.

        tuollanen itsesäälinen puhuminen on järjetöntä.

        entä sitte jos oot ruma? silti voi olla iloinen, onnellinen, hyväitsetuntoinen, itsekäs, tyytyväinen.

        minäkin olen ruma enkä kehuja ulkonäöstäni ole saanut kuin viimeksi perusluokalla seiskaluokalla. Edes silloin. Varmaan olet sinäkin saanut kehuja, tai jos et ole, niin kehu itse itseäsi tai jätä kehumatta, ei se kauneus maailman tärkein hyve ole.


      • LukiolaisTyttö__
        dcghgbvfgb kirjoitti:

        tuollanen itsesäälinen puhuminen on järjetöntä.

        entä sitte jos oot ruma? silti voi olla iloinen, onnellinen, hyväitsetuntoinen, itsekäs, tyytyväinen.

        minäkin olen ruma enkä kehuja ulkonäöstäni ole saanut kuin viimeksi perusluokalla seiskaluokalla. Edes silloin. Varmaan olet sinäkin saanut kehuja, tai jos et ole, niin kehu itse itseäsi tai jätä kehumatta, ei se kauneus maailman tärkein hyve ole.

        Luin aika monia mielipiteitä täällä siitä mikä on rumaa... come on... Selkeestikkin jotkut tuijotelleen vähän liikaa tätä nykymediaa ja muuta pornotuotantoa.... Suurimmalla osalla suomalaisista naisista geeneissä kuitenkin on kalpeutta, selluliittia, ohutta tukkaa, aknea yms. Liiallinen "täydellisyys" on minun mielestäni sata kertaa rumempaa kuin finnit, läskit tms. Ällöttää sellainen muovisen näköinen iho, jos sellaisesta tykkää niin voi hankkia barbaran. Saatika sitten jos kylkiluut sojottavat ja reiden on niin ohuet että vois nukenvaatteet pukea.... Voi toki hakeutua kauhuelokuvaan lurkin rooliin... Naisella kuuluu olla jotain mistä saa kiinni, ja omasta mielestäni mieluummin vaikka sitten liikaa kuin ei mitään. Sama jos mies on rimpula ja näyttää siltä että kaatuu tuulessa ei ole kovinkaan seksikästä.... Ja haloo, ihan ku joku olis tahallaan ruma?!?!? Varmaan jollekin ohuelle tukalle tai selluliitille voi jotain jos se on geeniperimässä???? Jokainen voi olla kaunis, näkökulmia kauneuteen on niin paljon, että kaikki eivät aina niitä kaikkien kohdalla vain osaa tarkastella. Kauneuden mittaaminen on suurinpiirtein yhtä hyödyllistä ku yrittää selittää muslimeille kristinuskosta. Esimerkiksi evolutiivisesta näkökulmasta kaunista pitäisi olla sen mistä on elämässä hyötyä. Eli suomalaisten suosiossa pitäisi olla tuhdimpi ruumiinrakenne, koska asutaan suht koleassa ilmastossa, ja lihavat pärjäävät paremmin pakkasessa. Eli halutaan jälkeläisille hyvät geenit selviytyä (toisilla on geeneissä lihoaminen näkyvämpää kuin toisilla). Tai toinen esimerkki eli kalpea iho, koska se absorboi paremmin auringosta saatavaa D-vitamiinia. (Suomessa on aika pimeät talvet).


      • enni;
        LukiolaisTyttö__ kirjoitti:

        Luin aika monia mielipiteitä täällä siitä mikä on rumaa... come on... Selkeestikkin jotkut tuijotelleen vähän liikaa tätä nykymediaa ja muuta pornotuotantoa.... Suurimmalla osalla suomalaisista naisista geeneissä kuitenkin on kalpeutta, selluliittia, ohutta tukkaa, aknea yms. Liiallinen "täydellisyys" on minun mielestäni sata kertaa rumempaa kuin finnit, läskit tms. Ällöttää sellainen muovisen näköinen iho, jos sellaisesta tykkää niin voi hankkia barbaran. Saatika sitten jos kylkiluut sojottavat ja reiden on niin ohuet että vois nukenvaatteet pukea.... Voi toki hakeutua kauhuelokuvaan lurkin rooliin... Naisella kuuluu olla jotain mistä saa kiinni, ja omasta mielestäni mieluummin vaikka sitten liikaa kuin ei mitään. Sama jos mies on rimpula ja näyttää siltä että kaatuu tuulessa ei ole kovinkaan seksikästä.... Ja haloo, ihan ku joku olis tahallaan ruma?!?!? Varmaan jollekin ohuelle tukalle tai selluliitille voi jotain jos se on geeniperimässä???? Jokainen voi olla kaunis, näkökulmia kauneuteen on niin paljon, että kaikki eivät aina niitä kaikkien kohdalla vain osaa tarkastella. Kauneuden mittaaminen on suurinpiirtein yhtä hyödyllistä ku yrittää selittää muslimeille kristinuskosta. Esimerkiksi evolutiivisesta näkökulmasta kaunista pitäisi olla sen mistä on elämässä hyötyä. Eli suomalaisten suosiossa pitäisi olla tuhdimpi ruumiinrakenne, koska asutaan suht koleassa ilmastossa, ja lihavat pärjäävät paremmin pakkasessa. Eli halutaan jälkeläisille hyvät geenit selviytyä (toisilla on geeneissä lihoaminen näkyvämpää kuin toisilla). Tai toinen esimerkki eli kalpea iho, koska se absorboi paremmin auringosta saatavaa D-vitamiinia. (Suomessa on aika pimeät talvet).

        Hah, edellinen kommentoija syyllistyy itse samaan haukkumiseen (haukkuessaan laihoja rumiksi). Mikä oikeus sinulla on sanoa laihaa rumaksi?


    • elinaneito

      luin porukoiden mielipiteitä kauneden ja rumuuden käsitteestä. Kysymys kuului millainen on ruma nainen? Vaikea vastata...
      Mutta lähestyn tätä kysymystä toista kautta
      Isoäitini kuoli noin kymmen vuotta sitten. Kuollessaan hän oli yli 75 vuotias. Mutta, kun suljen silmäni muistan hänet tarkasti.
      Iho oli ohut ja vuosien surujen sekä eletyn elämän uraannuttama. Vartalo oli pyöreä ja pullero,,jopa lihava, ryhti jo vuosien saatossa taittunut. Kuppi kokaan en tiedä, mutta lapsena hänen rintaliiveistään teimme hattuja,
      Hiukset olivat harmaat ja ohentuneet.
      Siis varmasti monen mittapuun mukaan kyseessä olisi ollut ruma nainen.
      Minun silmissäni hän oli aivan muuta. Jokainen ryppy ja uurre kasvoissa oli mielestäni kaunis. Silmissä oli sellainen loiste ja lämpö, että kaipaan sitä katsetta vieläkin. Lihavien käsivarsien syliin mahtui inhimillisyyttä ja välittämistä.
      Mielestäni hän oli kauneipia naisia mitä olen koskaan nähnyt. Ja toivon totisesti, että kun aikani koittaa olen hänen kaltaisensa.
      Vastaus kysymykseen siis on, että ruma nainen on sellainen jolta puuttuu kyky rakastaa ja tuntea rakkautta. Ruma nainen voi olla lyhyt, tavis, lihava, suuri nenäinen, ylipainoinen tai vaikka se kaikkien ihailema kaunotar.
      Kauneus on jokaiselle erilaista.
      Minulle kauneus ei tule pelkästään siitä mitä silmä näkee vaan myös siitä mitä sydän tuntee.

    • Rami Pussinen

      Ole rumaa naista.

    • Sattunut...

      Minä olen ruma nainen. Näin ainakin saan tuntea joka päivä...saman sukupuoleni edustajat tuijottaa tai supattaa...miehet ei edes huomaa... mitä tehdä kun ei kuolla poiskaan voi?

      • AAAARLO2

        naiset voin jakaa kolmeen kategoriaan: seksuaalisesti kiinnostavat naiset, nätit naiset, tavalliset perus naiset ja rumat naiset. Tavalliset naiset eivät usein heti ulkoisuudellaan tyrmää, mutta eivät aiheuta ulkoisuudellaan epämiellyttävää tunnetta, tavallinen nainen voi osoittautua tutustumisen kautta viehättäväksi. Ruma nainen on sellainen, jonka kanssa ei tekisi olla minkäänlaisessa kanssakäymisessä. Semmoinen joka on jo sen verran luotaantyöntävän näköinen, että hänen läsnäolo ei joko tunnu yhtään mitään, tai jopa ärsyttää.

        Seksikäs naine saa miehen sukat pyörimään jaloissa heti, vaikka hän olisikin itseriittoinen kusipää. Seksikkäällä naisella on AINA pitkät sääret, sorja hoikka vartalo kurveineen, hyvät hampaat, kaunis niska ja kaula ja selkeät rinnat. pituus voi vaihdella välillä 160-180, mutta nuo kriteerit tulee kuitenkin täyttää. Yleensä he ovat pitkiä. Kasvot ovat kauniin soikeat ja silmät isot ja kirkkaat. Nenä ei kiinnitä huomiota päästä, vaan kauniit silmät. Hiukset ovat yleensä paksut, mutta myös ohuthiuksinen voi olla seksikäs. yleensä nämä ovat aika kusipäitä ja vaikeita itseriittoisia tapauksia. Alastomana, valmiina seksiin, kaunis nainen saa miehen lähes pyörryksiin ja punaiseksi, halut nousevat kattoon. Kuitenkin vain harva mies uskaltaa pokata seksikkäitä naisia. Seksikäs nainen tuntuu saavansa mitä tahtoo pelkällä ulkonäöllään. Monet muut naiset ovat kateellisia, miesten keskuudessa he ovat puheenaihe ja suurin osa ihmisistä katsoo maahan hänenlaisensa tullessa vastaan, osa jopa pelkää.

        Nätti nainen hurmaa kokonaisuutena ja luonteellaan ja on monelle miehelle se "ideaalein" kumppaniehdokas, jota uskaltaisi edes yrittää. Nätillä naisella on aina kauniit tai ainakin viehättävät kasvot ja hyvä takapuoli. vartalotyypit voivat vaihdella enemmän, yleensä jossakin kohtaa vartaloa on "pikkuvikoja". esimerkiksi epäselvä vyötärö, lyhyemmät/paksummat jalat (muttei persjalkaisuutta), persoonallisemmat hampaat, pienet rinnat (kuitenkin aina kiinteät ja normaalin näköiset), vähän rotevampi kroppa jne. kasvoissa voi olla erilaisia neniä, suuresta pieneen, mutta nätti nainen on kokonaisuutena haluttava tapaus. Alaston nätti nainen on haluttava kaikkine hyvine puolineen ja pikkuvikoineen. Nätti nainen saa ihmisiltä paljon hymyjä ja miehetkin pörrää ympärillä. Nätti nainen on ehkä paras tapa olla nainen.

        Tavallinen nainen ei säväytä heti ulkoisesti, muttei ole luotaantyöntävän näköinen. Tavallinen nainen voi olla todella hyvä tyyppi ja, mahtavaa seuraakin. Hänenlaiseen mies uskoo ihastuvansa ensisijaisesti ystävyyden kautta. Välillä tavallinenkin nainen vie mieheltä heti jalat alta kun kokonaisuus selkiää miehelle. Tavallisen naisen kasvot ovat yleensä "tylsät" eivätkä kiinnitä huomiota. persjalkaisuutta esiintyy tavallisten naisten keskuudessa, mutta heissä on myös "tylsänaamaisia- ja kroppaisia" pitkäkoipia. Tavallisissa naisissa on laihoja ja pyöreämpiä tapauksia, muttei liikalihavia. Lisäksi tavallinen nainen pitää itsestään huolta ja liikkuu, mitään akneinvaasioita ei ole naamassa. Seksi tavallisen naisen kanssa on miehelle usein kuin sielujen yhtymistä, toinen ääripää on se, että tavallinen nainen toimii vain miesten tarpeiden täyttämiseen.
        Tavalliseen naiseen kaikki suhtautuvat neutraalisti, ja tavallisen naisen itsetunto perustuu usein hänen saavutuksiinsa ja ystäviinsä kuin ulkonäköönsä.

        Rumaan naiseen vain harva mies vilkaisee. Rumalla naisella harvoin on edes mitään henkistä tarjottavaa ihmisille, sillä he ovat usein pinnalisen yhteiskunnan takia menettäneet kaiken itsetuntonsa. Rumat naiset ovat aina persjalkaisia. Heillä ei ole mitään hyviä fyysisiä ominaisuuksia ulkonäössä. Kuitenkin merkittävin rumentava seikka ovat ruman naisen kasvot, jotka ovat rumat ja mitäänsanomattomat. Rumalta naiselta voi löytyä rakenteellinen kaksoisleuka, 50 kg ylipainoa, paha aknenaama, muutenvain epätavallisen ruman muotoinen kroppa jne. Alastomana ruma nainen vasta luotaantyöntävä onkin, juuri mikään hänen kropassaan ei ole kohdaallaan. Rumat rinnat, löllömaha, selluliittiset reidet ja perse, lattaperse, lyhyet jalat suhteessa kroppaan. Alaston ruma nainen saa miehen vaivaantuneeksi, ja tekisi mieli sanoa "pue vaatteet takas". Ruma nainen on kuin ilmaa, tai sitten hän toimii muiden sylkykuppina. Ruma nainen on seksikkäiden naisten lisäksi puheenaihe nuorten miestenkin keskuudessa, mutta eri syystä kuin seksikäs. Ruman naisen elämä on varmasti rankkaa.


      • rumista rumin
        AAAARLO2 kirjoitti:

        naiset voin jakaa kolmeen kategoriaan: seksuaalisesti kiinnostavat naiset, nätit naiset, tavalliset perus naiset ja rumat naiset. Tavalliset naiset eivät usein heti ulkoisuudellaan tyrmää, mutta eivät aiheuta ulkoisuudellaan epämiellyttävää tunnetta, tavallinen nainen voi osoittautua tutustumisen kautta viehättäväksi. Ruma nainen on sellainen, jonka kanssa ei tekisi olla minkäänlaisessa kanssakäymisessä. Semmoinen joka on jo sen verran luotaantyöntävän näköinen, että hänen läsnäolo ei joko tunnu yhtään mitään, tai jopa ärsyttää.

        Seksikäs naine saa miehen sukat pyörimään jaloissa heti, vaikka hän olisikin itseriittoinen kusipää. Seksikkäällä naisella on AINA pitkät sääret, sorja hoikka vartalo kurveineen, hyvät hampaat, kaunis niska ja kaula ja selkeät rinnat. pituus voi vaihdella välillä 160-180, mutta nuo kriteerit tulee kuitenkin täyttää. Yleensä he ovat pitkiä. Kasvot ovat kauniin soikeat ja silmät isot ja kirkkaat. Nenä ei kiinnitä huomiota päästä, vaan kauniit silmät. Hiukset ovat yleensä paksut, mutta myös ohuthiuksinen voi olla seksikäs. yleensä nämä ovat aika kusipäitä ja vaikeita itseriittoisia tapauksia. Alastomana, valmiina seksiin, kaunis nainen saa miehen lähes pyörryksiin ja punaiseksi, halut nousevat kattoon. Kuitenkin vain harva mies uskaltaa pokata seksikkäitä naisia. Seksikäs nainen tuntuu saavansa mitä tahtoo pelkällä ulkonäöllään. Monet muut naiset ovat kateellisia, miesten keskuudessa he ovat puheenaihe ja suurin osa ihmisistä katsoo maahan hänenlaisensa tullessa vastaan, osa jopa pelkää.

        Nätti nainen hurmaa kokonaisuutena ja luonteellaan ja on monelle miehelle se "ideaalein" kumppaniehdokas, jota uskaltaisi edes yrittää. Nätillä naisella on aina kauniit tai ainakin viehättävät kasvot ja hyvä takapuoli. vartalotyypit voivat vaihdella enemmän, yleensä jossakin kohtaa vartaloa on "pikkuvikoja". esimerkiksi epäselvä vyötärö, lyhyemmät/paksummat jalat (muttei persjalkaisuutta), persoonallisemmat hampaat, pienet rinnat (kuitenkin aina kiinteät ja normaalin näköiset), vähän rotevampi kroppa jne. kasvoissa voi olla erilaisia neniä, suuresta pieneen, mutta nätti nainen on kokonaisuutena haluttava tapaus. Alaston nätti nainen on haluttava kaikkine hyvine puolineen ja pikkuvikoineen. Nätti nainen saa ihmisiltä paljon hymyjä ja miehetkin pörrää ympärillä. Nätti nainen on ehkä paras tapa olla nainen.

        Tavallinen nainen ei säväytä heti ulkoisesti, muttei ole luotaantyöntävän näköinen. Tavallinen nainen voi olla todella hyvä tyyppi ja, mahtavaa seuraakin. Hänenlaiseen mies uskoo ihastuvansa ensisijaisesti ystävyyden kautta. Välillä tavallinenkin nainen vie mieheltä heti jalat alta kun kokonaisuus selkiää miehelle. Tavallisen naisen kasvot ovat yleensä "tylsät" eivätkä kiinnitä huomiota. persjalkaisuutta esiintyy tavallisten naisten keskuudessa, mutta heissä on myös "tylsänaamaisia- ja kroppaisia" pitkäkoipia. Tavallisissa naisissa on laihoja ja pyöreämpiä tapauksia, muttei liikalihavia. Lisäksi tavallinen nainen pitää itsestään huolta ja liikkuu, mitään akneinvaasioita ei ole naamassa. Seksi tavallisen naisen kanssa on miehelle usein kuin sielujen yhtymistä, toinen ääripää on se, että tavallinen nainen toimii vain miesten tarpeiden täyttämiseen.
        Tavalliseen naiseen kaikki suhtautuvat neutraalisti, ja tavallisen naisen itsetunto perustuu usein hänen saavutuksiinsa ja ystäviinsä kuin ulkonäköönsä.

        Rumaan naiseen vain harva mies vilkaisee. Rumalla naisella harvoin on edes mitään henkistä tarjottavaa ihmisille, sillä he ovat usein pinnalisen yhteiskunnan takia menettäneet kaiken itsetuntonsa. Rumat naiset ovat aina persjalkaisia. Heillä ei ole mitään hyviä fyysisiä ominaisuuksia ulkonäössä. Kuitenkin merkittävin rumentava seikka ovat ruman naisen kasvot, jotka ovat rumat ja mitäänsanomattomat. Rumalta naiselta voi löytyä rakenteellinen kaksoisleuka, 50 kg ylipainoa, paha aknenaama, muutenvain epätavallisen ruman muotoinen kroppa jne. Alastomana ruma nainen vasta luotaantyöntävä onkin, juuri mikään hänen kropassaan ei ole kohdaallaan. Rumat rinnat, löllömaha, selluliittiset reidet ja perse, lattaperse, lyhyet jalat suhteessa kroppaan. Alaston ruma nainen saa miehen vaivaantuneeksi, ja tekisi mieli sanoa "pue vaatteet takas". Ruma nainen on kuin ilmaa, tai sitten hän toimii muiden sylkykuppina. Ruma nainen on seksikkäiden naisten lisäksi puheenaihe nuorten miestenkin keskuudessa, mutta eri syystä kuin seksikäs. Ruman naisen elämä on varmasti rankkaa.

        ruman naisen ominaisuuksista löytyi kaikki ne syyt miksen koskaan kelvannut mihinkään ja miksen koskaan tule kelpaamaan mihinkään. No, vielä saatte jonkun vuoden kärsiä mun läsnäolosta täällä maanpinnalla ja kun aika on sopiva, niin sitten lähden pilaamasta ilmaa ja maisemaa lopullisesti :)


      • Anonyymi
        AAAARLO2 kirjoitti:

        naiset voin jakaa kolmeen kategoriaan: seksuaalisesti kiinnostavat naiset, nätit naiset, tavalliset perus naiset ja rumat naiset. Tavalliset naiset eivät usein heti ulkoisuudellaan tyrmää, mutta eivät aiheuta ulkoisuudellaan epämiellyttävää tunnetta, tavallinen nainen voi osoittautua tutustumisen kautta viehättäväksi. Ruma nainen on sellainen, jonka kanssa ei tekisi olla minkäänlaisessa kanssakäymisessä. Semmoinen joka on jo sen verran luotaantyöntävän näköinen, että hänen läsnäolo ei joko tunnu yhtään mitään, tai jopa ärsyttää.

        Seksikäs naine saa miehen sukat pyörimään jaloissa heti, vaikka hän olisikin itseriittoinen kusipää. Seksikkäällä naisella on AINA pitkät sääret, sorja hoikka vartalo kurveineen, hyvät hampaat, kaunis niska ja kaula ja selkeät rinnat. pituus voi vaihdella välillä 160-180, mutta nuo kriteerit tulee kuitenkin täyttää. Yleensä he ovat pitkiä. Kasvot ovat kauniin soikeat ja silmät isot ja kirkkaat. Nenä ei kiinnitä huomiota päästä, vaan kauniit silmät. Hiukset ovat yleensä paksut, mutta myös ohuthiuksinen voi olla seksikäs. yleensä nämä ovat aika kusipäitä ja vaikeita itseriittoisia tapauksia. Alastomana, valmiina seksiin, kaunis nainen saa miehen lähes pyörryksiin ja punaiseksi, halut nousevat kattoon. Kuitenkin vain harva mies uskaltaa pokata seksikkäitä naisia. Seksikäs nainen tuntuu saavansa mitä tahtoo pelkällä ulkonäöllään. Monet muut naiset ovat kateellisia, miesten keskuudessa he ovat puheenaihe ja suurin osa ihmisistä katsoo maahan hänenlaisensa tullessa vastaan, osa jopa pelkää.

        Nätti nainen hurmaa kokonaisuutena ja luonteellaan ja on monelle miehelle se "ideaalein" kumppaniehdokas, jota uskaltaisi edes yrittää. Nätillä naisella on aina kauniit tai ainakin viehättävät kasvot ja hyvä takapuoli. vartalotyypit voivat vaihdella enemmän, yleensä jossakin kohtaa vartaloa on "pikkuvikoja". esimerkiksi epäselvä vyötärö, lyhyemmät/paksummat jalat (muttei persjalkaisuutta), persoonallisemmat hampaat, pienet rinnat (kuitenkin aina kiinteät ja normaalin näköiset), vähän rotevampi kroppa jne. kasvoissa voi olla erilaisia neniä, suuresta pieneen, mutta nätti nainen on kokonaisuutena haluttava tapaus. Alaston nätti nainen on haluttava kaikkine hyvine puolineen ja pikkuvikoineen. Nätti nainen saa ihmisiltä paljon hymyjä ja miehetkin pörrää ympärillä. Nätti nainen on ehkä paras tapa olla nainen.

        Tavallinen nainen ei säväytä heti ulkoisesti, muttei ole luotaantyöntävän näköinen. Tavallinen nainen voi olla todella hyvä tyyppi ja, mahtavaa seuraakin. Hänenlaiseen mies uskoo ihastuvansa ensisijaisesti ystävyyden kautta. Välillä tavallinenkin nainen vie mieheltä heti jalat alta kun kokonaisuus selkiää miehelle. Tavallisen naisen kasvot ovat yleensä "tylsät" eivätkä kiinnitä huomiota. persjalkaisuutta esiintyy tavallisten naisten keskuudessa, mutta heissä on myös "tylsänaamaisia- ja kroppaisia" pitkäkoipia. Tavallisissa naisissa on laihoja ja pyöreämpiä tapauksia, muttei liikalihavia. Lisäksi tavallinen nainen pitää itsestään huolta ja liikkuu, mitään akneinvaasioita ei ole naamassa. Seksi tavallisen naisen kanssa on miehelle usein kuin sielujen yhtymistä, toinen ääripää on se, että tavallinen nainen toimii vain miesten tarpeiden täyttämiseen.
        Tavalliseen naiseen kaikki suhtautuvat neutraalisti, ja tavallisen naisen itsetunto perustuu usein hänen saavutuksiinsa ja ystäviinsä kuin ulkonäköönsä.

        Rumaan naiseen vain harva mies vilkaisee. Rumalla naisella harvoin on edes mitään henkistä tarjottavaa ihmisille, sillä he ovat usein pinnalisen yhteiskunnan takia menettäneet kaiken itsetuntonsa. Rumat naiset ovat aina persjalkaisia. Heillä ei ole mitään hyviä fyysisiä ominaisuuksia ulkonäössä. Kuitenkin merkittävin rumentava seikka ovat ruman naisen kasvot, jotka ovat rumat ja mitäänsanomattomat. Rumalta naiselta voi löytyä rakenteellinen kaksoisleuka, 50 kg ylipainoa, paha aknenaama, muutenvain epätavallisen ruman muotoinen kroppa jne. Alastomana ruma nainen vasta luotaantyöntävä onkin, juuri mikään hänen kropassaan ei ole kohdaallaan. Rumat rinnat, löllömaha, selluliittiset reidet ja perse, lattaperse, lyhyet jalat suhteessa kroppaan. Alaston ruma nainen saa miehen vaivaantuneeksi, ja tekisi mieli sanoa "pue vaatteet takas". Ruma nainen on kuin ilmaa, tai sitten hän toimii muiden sylkykuppina. Ruma nainen on seksikkäiden naisten lisäksi puheenaihe nuorten miestenkin keskuudessa, mutta eri syystä kuin seksikäs. Ruman naisen elämä on varmasti rankkaa.

        Eiköhän muidenkin elämä ole rankkaa välillä. Eikä tuo nyt ihan noin mene, sillä jonkun mielestä rumaksi luokittelemasi on ihan ok tai jopa juuri omaan makuun. Tietenkin jokaisella saa olla oma mielipide, mutta ei näitä kannata ottaa liian tosissaan.


    • komea mies

      Aina vaan rakkaus- ja seksielämä on tärkeintä. Elämään voi saada paljon muutakin sisältöä, jos ei kehitä itselleen pakkomiellettä mistään seksuaalielämän riittävyydestä. Olen varma, että monet rumat naiset ovat elämässään onnellisempia kuin useimmat huippumallit. Vaikkapa nunnat. Ei heillä ole mitään seksuaalielämää, mutta tuskin se heitä haittaa. En nyt sano, että kaikkien rumien naisten pitäisi ryhtyä nunniksi, mutta hyvänolon tunteen voi saada muistakin asioista kuin seksistä tai rakkaudesta.

    • ihminen joka

      * keskittyy kaikessa pelkästään ulkonäköön, kilpailemiseen ja voittamiseen
      * käyttäytyy ylimielisesti, vittuilee ja on epärehellinen ja muutenkin inhottava
      * käyttää jatkuvasti päihteitä tai polttaa tupakkaa

      Sori vaan mutta minä en keskity fyysisiin ominaisuuksiin. Tietysti jotain ulkoisia asioita on joista en naisessa erityisen viehättävinä pidä:

      * perseettömyys = poikamainen pylly/lantio
      * tikkumaiset raajat, valtava pää (=Bratz-look)
      * liika meikki ja parfyymi
      * valtavat rinnat
      * lävistykset/luodinreiät/arvet/puuttuvat raajat
      * pallomainen XXXXXL-ulkomuoto

      Mutta nämä kaikki jälkimmäiset asiat ovat sivuseikkoja jotka voin unohtaa jos naisella on hyvä luonne ja halu rakastaa juuri minua.

    • ohhöouh

      Rumat kasvot ovat ehdottomasti ankeat ja väsyneet kasvot vailla iloa ja lämpöä.
      Oikeastaan lisäleuka tai pyöreys tai akne ei tee kasvoista rumaa vaan niiden ankeus.
      Iloiset kasvot ovat kauniit, kauniimmat kuin silkki ihoinen isosilmäinen ja hoikkanaamainen jolla on mitäänsanomattomat kasvot. Valitettavasti sellaisia tulee ihan liikaa vastaan :(

    • omamielipide.e

      Sellaiset ihmiset ovat rumia jotka ei pidä huolta hygieniastaan eikä muutenkaan huolehdi ulkonäöstään. Ei pese hiuksia kuin kerran kuukaudessa, ei sheivaa paikkojaan kuntoon ja kulkee viikkokausia samat likaiset vaatteet päällä. Ja siinä jos on vielä liikaa läskiä ympärillä................ Kuvottaa pelkkä ajatuskin tälläisesta ihmisestä.
      Huom ! Tämä oli ainoastaan mun mielipide, joten vinkukaa ihan rauhassa viestistäni, mutta mielipideasioista ei voi kiistellä. ;))) sielä on taas läskit hiilenä tälläiselle viestille....

    • fasepuukkailija
      • sdfsdf

        Ei ois vaan jotain henkilökohtaisia kaunoja ko. henkilöä kohtaan?


      • Just joo...

        Eipä tuo linkki näy tuossa, kuka mahtaa ola kyseessä?


      • ....................

        Hah! Keskimääräistä kauniimman näköinen nainen. Vai laitoitko itse oman profiilisi, että saisit kehuja?;)


    • 3++++14

      Pakkoa sanoa.. Että jos joku niin minä oon ruma nainen. Mielestäni vartalolta aika miehekäs. Olen parikymppinen, 163cm ja noin 65kg painoa. Hieman siis ylipainoa mutta ei se oikein näy mussa edes. Mulla on aika leveä rintakehä jonka takia häpeän itteeni. Joissain paidoissa se korostuu paljon ja oikeastaan missään vaatteessa en saa sitä ns piiloon, en ole koskaan tyytyväinen mihinkään vaatteisiin. Vaateliikkeissä käynti hankalaa, koska ei tunnu löytyvän sellasta paitaa joka jotenkin peittäisi tuota osaa vartalossani ettei se niin näkyisi. V aukkoiset paidat parhaita mielestäni, kaikista pahimmat sellaiset joissa kaulus tosi korkeella eli että ei jää rintakehää lainkaan paljaaksi. Saatan toki pukeutua väärin..

      Hartiatkin ehkä vähän turhan leveät naiseksi, mutta ruumiinrakenteeni on sellanen kun on, minkäs teet. Olen hieman ns vankka rakenteeltani eikä tätä laihduttamalla pois saa. Mitempä luita laihdutat? Olen "isoluinen" en paljoa mut jonku verran. Pidän vartalostani kyllä muuten mutta en rintakehän osalta. Haluaisin hitusen olla sellanen siroluisempi. Se ois naisellisempaa.

      Tosi jännä homma kun näen kokoisiani naisia, ovat monet oikeesti tosi kauniin näköisiä, voihan se olla että ite sitä pitää itteensä rumana ja kauheena vaikka toisen silmissä ei välttämättä sitä ole.

      Olen kokoa 44 suunilleen, riippuu tosin vaatteista. Joskus menee 48 kokokin, joskus se on ihan liian iso. Vaatteita on erilaisia.

      Muita samanlaisia naisia joilla samanlainen ongelma?!

      Lisäksi mulla paksut käsivarret, ei alleja mutta muuten paksut, kai se on lihasta mutta sekin osaltaan tekee tästä kokonaisuudesta tälläsen miehekkään. Ois ohuemmat noi käsivarret edes mutta perhana ei. Paskat geenit.

    • Veikkaanpa et

      sellainen jolla on ruma nenä. Se on ehkä kamalinta mitä voi olla.

    • uglyduckly

      Ruma nainen on sellainen, että sillä on pienet siansilmät, vaaleat, ohuet ja lyhyet ripset, tukka kuin harakanpesä, kasvoihin sopimattoman iso nenä (ja isot sieraimet), likaiset harottavat hampaat, isot miehiset leukaperät, hörökorvat, huono, finninen ja arpinen roikkuva iho.

      Tässä esimerkki:
      http://mystuffspace.com/graphic/ugly-women-10.jpg

    • hohhoijaa

      Että mulla menee hermo teihin ketkä ootte heti kitisemässä että ''SÄÄLIN SUA SENKI MULKKU ET TUU IKINÄ NOILLA VAATIMUKSILLA SAAMAAN NAISTA!!'' kun heti jos joku yksinkertaisesti luettelee omasta mielestään kauniita ja rumia piirteitä, siis SITÄHÄN TÄSSÄ KESKUSTELUSSA KYSYTTIIN???? Ei ne ihmiset tarkota että ''nainen on kaunis vaan jos hänellä on nämä ominaisuudet'' kun ne teki noi listoja vaan ne yksinkertasesti luettelee omasta mielestään tiettyjä yksittäisiä kauniita piirteitä, kuka sano että ne kaikki pitäs löytyä yhdestä ihmisestä?? Opetelkaa lukemaan ja kitiskää sitten uudestaan :)))) idiootit

      t. nainen 16v

    • Mun seinänaapuri on ihan oikeasti ruma nainen. Mä en osaa edes kuvailla hänen rumuuttaan, sillä se pitkälle ulottuu hänen henkisesti ehtymättömiin varantoihinsa.

    • asdgdsjrtafwer

      Huono ryhti, selvä ylipaino, huono hygienia, liian meikattu ts. epäluonnollinen.

    • niinnniiin

      Ruma olen minä... Epäsymmetriset huulet ja kulmakarvat, lihava ja neliön mallinen naama, liian ulkoneva leuka, liian pienet silmät, pienet tissit, pitkät reidet, lyhyet sääret. siinä rumaa. Saanko jo tappaa itseni? :D

      • Mähän se rumin olen

        Mussakaan ei ole mitään kaunista, kaikki on helvetin rumaa. Näin ruman ei olis ikinä edes pitänyt syntyäkään. Kai munkin pitäis tappaa itseni, ett muilla olis parempi elää ja olla, kun tällänen helvetin ruma kuvatus häviää maanpinnalta pilaamasta muitten päivää pelkällä olemassa olollaan. Mulla on naama kuin petolinnunperse,isossa päässä pienet ja rumat siansilmät. Perse muistuttaa malliltaan ja kooltaan sianpersettä. Mua on jotkut luulleet jopa lesboksi, kun kroppa on miesmäisen olonen ja näkönen. Valitettavasti olen kuitenkin vaan helvetin ruma heteronainen :D. Läski olen, mutt se on nyt yks hailee onko näin vitun ruma nainen läski vai ei. En mä ollut hoikempanakaan mikään kaunotar, yhtä helvetin ruma olin silloinkin. Kaipa sitä pitäis tosiaan lopettaa itsensä ettei toisten tarvitse näin rumaa ihmistä katsella vahingossakaan. Ehkäpä sen teenkin joku päivä, mutt vielä tämä saatanan ruma ämmä ei sitä tee, sitten vasta kun aika sopiva.


    • niinnoin

      Nyt ,nyt siskot hyvät! Nyt loppuu se itsesääli ja heti!
      Täti neuvoo nyt ja se pakko kuulla ja ennenkaikkea: alkaa arvostamaan itseä ja arvokasta elämäänsä.

      Itse olin jonon hännillä kun kauneutta jaettiin.En enää jaksa alkaa ruotimaan joka kyömyä ja pattia ja poimua;ne on jo niin moneen kertaan dokumentoitu.Pidin ja aika-ajoin edelleenkin pidän itseäni rumana = ei standardien -mukaisena-kaunottarena.Mut elämä jatkuu ja olen onnellinen siitä! Olen saanut elämän lahjaksi enkä aio sitä missään nimessä itse lopettaa!
      Aikoinaan sain ihan riiittävästi kakkaa niskaan siitä,etten täyttänyt jonkun kauneusihanteita.Mut olin lentää pyllylleni,kun samaan aikaan muutama jannu totesi mun olevan tosi mukava,ihana,seksikäs,haluttava.Edelleenkin mietin miten voin herättää miehissä niin vastakkaisia tunteita....

      OKei.Mulla on pari lasta.Ulkonäöltään (onneks! ;) ) isäänsä tulleita,joka ei muuten mitenkään ns.pahan näköinen. Lapset kasvoiltaan ns.hyvännäköisiä,mitä tosiaankin jaksan ihmetellä,koska äidistä ei epäilystäkään.
      Miehiä ollut n.10 ennen aviomiestä.Aika hyvä saavutus ns.rumalta naiselta? Edelleen nykyään on pari miestä sanonut tykkäävänsä ja sanonut seksikkääksikin........

      Jotain olen myös tehnyt arvosteluja kuultuani,ei asiat ratkenneet aivan itsestään.
      Olen tykännyt liikkua,ja jumpalla jne.vatsa- ja selkälihakset sain kuntoon.Painoa on ollut pakko pitää kurissa oman terveyden vuoksi.Älkää ajatelko sitä vain miesten ihanteena!
      Hyvä fyysinen kunto toi jaksamista ja elämän iloa ja suoraa ryhtiä,sananmukaisesti.Ehkä se itseluottamus ja itsensä hyväksyminen ja turha pingottaminen ihmissuhteissa sai aikaan mukavan rentouden.Se taas taisi houkutella miehiä lähestymään,vaikkei ns.haku ollutkaan päällä.

      Nyt ajattelen: jos joku kiinnostuu,ihan hyvä.Mut jos ei kukaan: maailmani ei siihen kaadu.Elämäni jatkuu,voin nauttia siitä monin tavoin! Parisuhde on tärkeä,muttei niin tärkeä että sitä odotellessa kannattais päättää päivänsä!

      Tytöt pää pystyyn.Asioilla on tapana järjestyä,olenhan siitä elävä esimerkki.

      • ja paskat!!!!

        Ja paskat, sanon minä. Ainoa asia minkä olen hyväksynyt on se ett olen toisten mielestä kaikkein rumin ja vastenmielisin ihminen mitä maanpinnalla ikinä on kulkenut. Siihen ei mitkään jumppaamiset auta. Kukaan mies ei ole ikinä musta pitänyt tai sanonut yhtäkään kaunista sanaa, ainoastaan niitä rumia sanoja olen saanut yllinkyllin kuulla ja tiedän ett jatkossakin saan niitä rumia sanoja kuulla. Miksiköhän jotkut onnettomat ei tajua ett ruma nainen tietää olevansa ruma, ei sitä tarvitse jatkuvasti hälle toistaa. Kyllä mä peilistä oman rumuuteni näen. Ihan sama mitä näin ruma ihminen yrittää tehdä, koskaan se ei miellytä muita, olet hiljaa, se ärsyttää muita, yrität jutella muille, sekin ärsyttää muita. Pukeudut paremmin, se ärsyttää muita, et välitä ulkonäöstäsi, sekin ärsyttää muita. Laihdut, se ärsyttää toisia, lihot, sekin ärsyttää toisia. Mitä vaihtoehtoja jää jäljelle ett kelpaisin muille. No, se ett hävittäisin itseni maanpinnalta, se miellyttäis toisia tosi, tosi paljon. Kaikkein suurin rikos mitä olen tehnyt, on se ett synnyin rumaks tähän kauneutta yli kaiken arvostavaan maailmaan. Miten sovitan rikokseni, siten ett joskus älyän hävittää ruman itseni tästä maailmasta, aamen.


      • Let it Be
        ja paskat!!!! kirjoitti:

        Ja paskat, sanon minä. Ainoa asia minkä olen hyväksynyt on se ett olen toisten mielestä kaikkein rumin ja vastenmielisin ihminen mitä maanpinnalla ikinä on kulkenut. Siihen ei mitkään jumppaamiset auta. Kukaan mies ei ole ikinä musta pitänyt tai sanonut yhtäkään kaunista sanaa, ainoastaan niitä rumia sanoja olen saanut yllinkyllin kuulla ja tiedän ett jatkossakin saan niitä rumia sanoja kuulla. Miksiköhän jotkut onnettomat ei tajua ett ruma nainen tietää olevansa ruma, ei sitä tarvitse jatkuvasti hälle toistaa. Kyllä mä peilistä oman rumuuteni näen. Ihan sama mitä näin ruma ihminen yrittää tehdä, koskaan se ei miellytä muita, olet hiljaa, se ärsyttää muita, yrität jutella muille, sekin ärsyttää muita. Pukeudut paremmin, se ärsyttää muita, et välitä ulkonäöstäsi, sekin ärsyttää muita. Laihdut, se ärsyttää toisia, lihot, sekin ärsyttää toisia. Mitä vaihtoehtoja jää jäljelle ett kelpaisin muille. No, se ett hävittäisin itseni maanpinnalta, se miellyttäis toisia tosi, tosi paljon. Kaikkein suurin rikos mitä olen tehnyt, on se ett synnyin rumaks tähän kauneutta yli kaiken arvostavaan maailmaan. Miten sovitan rikokseni, siten ett joskus älyän hävittää ruman itseni tästä maailmasta, aamen.

        Miksi sä välität joidenkin ihmisten ärsyyntymisistä? Jos jotain ärsyttää joku henkilö laihana, normaalina, pyöreänä, pukeutuneena tai vähemmän pukeutuneena, se kuuluu sen henkilön omaan vihanhallintaan - eikä sinulle - ellei ole täysin tyhmä ihminen kyseessä.


    • Fyysinen ominaisuus joka tökkää, on kauneus.


      Mä kartan kauniita ihmisiä. Kaikenlainen 'täydellisyys' kuvottaa mua. Onneksi tätä ei sen suuremmin ole tapahtunut koska elän elämässä, joka taas ei ole kaunis. Kauneus on sen elämän virtuaalijatkumo, joka meillä kaikilla on pienissä geeneissämme ohjaamassa meitä oikealle tielle.

      Eli kauneus ei tunne elämää vaikka on sitä.



      (Siis mä olen sikaviisas)

    • läsänteri

      Tässä yksi ruma. Sain kuulla sen vasta aika myöhäisellä iällä, ehkä jotain signaaleja oli aiemminkin, mutta en niitä tajunnut. Olin aika itsevarma ulkonäköni suhteen, en toki kaunottareksi itseäni luullut, mutta ihan ok-näköiseksi, sellaiseksi että osa ei vilkaisekaan, mutta jotkut katsovat kiinnostuneena. Ihan niin kuin siis keskivertoa nuorta ja nuorehkoa naista. No sitten kolmikymppisenä tapasin nykyisen mieheni, joka oli rehellinen ja sanoi etten ole oikein minkään näköinen, ihan tavallinen. Pari "kaveria" totesivat rumaksi. Olin aika pöllämystynyt, enkä meinannut uskoa asiaa, mutta kun mies vain hoki että en ole kaunis, ei kaikkien tarvitse olla, niin alkoi se tajuntaan mennä. Silloin myös hoksasin, miksi näytin valokuvissa aina niin kamalalta, vaikka peilistä useimmiten katsoi ihan nätti nainen. Peiliin kun ihminen katsoo niin että näyttää mahdollisimman hyvältä, valokuvissa se totuus tulee esille. Opin katsomaan peiliinkin niin että näin sen todellisen, ruman itseni.

      Ei, en ollut lihava ollenkaan. Vartalon kuvittelinkin aiemmin aina olevan se paras puoleni, kun kesällä vaatekerrosten vähentyessä sain miehiltä kummasti aina enemmän katseita. No, päätin kostaa miehelleni. Aloin lihottaa itseäni (mikä ei aluksi ihan helppoa ollut, mutta muutaman kotiäitivuoden jälkeen onnistui oikein hyvin, olen nyt merkittävästi lihava), lopetin meikkaamisen, karvojen nyppimisen ja ajelun (kainalokarvat ajelen välillä, kun on helpompi levittää dödö), lopetin mielestäni kauniiden ja varsinkin seksikkäiden vaatteiden käytön.

      Ei, mieheni ei jättänyt minua, ei ole sanonut mitään negatiivista. Hän rakastaa minua edelleenkin, jopa enemmän kuin ennen. Seksi kiinnostaa häntä, kaikkien teidän suomi24-miesten kauhuksi ;) höllyvien läskieni kera, karvat rehottaen. Enkä minäkään ole sen onnettomampi, alun ahdistuksen ja tuskailun jälkeen olen vihdoin rauhoittunut. Ikääkin minulla jo on, joten vaikka olisin vielä kunnossa, ikä olisi tehnyt tehtävänsä.

      Oikeastaan on ihan hyvä, etten tätä rumuuttani nuorena tajunnut, sain elää yli 30 vuotta ei-ruman ihmisen elämää. :) Miehiäkin riitti, olisi niitä nytkin jonkin verran, ei se ole mikään rumuuden mitta. On miehiä, jotka eivät kauheasti naisen rumuudesta välitä, he eivät vain välttis suomi24:llä parveile ;)

      • läsänteri

        Korjaus: mieheni siis sanoi että ei kaikki VOI olla kauniita, tarvitsemisesta ei puhunut.


      • ihmiset on hulluja

        "No sitten kolmikymppisenä tapasin nykyisen mieheni, joka oli rehellinen ja sanoi etten ole oikein minkään näköinen, ihan tavallinen. Pari "kaveria" totesivat rumaksi. Olin aika pöllämystynyt, enkä meinannut uskoa asiaa, mutta kun mies vain hoki että en ole kaunis, ei kaikkien tarvitse olla, niin alkoi se tajuntaan mennä."

        Tämä se on vaan niin pöyristyttävää! Pellolle tuollainen mies, siitä riippumatta minkä näköinen todella on. Kyllä ihmisellä on oikeus kokoe itsensä arvokkaaksi ja kauniiksi vaikka ei sitten mahtuisikaan niin minkäänlaisiin yleisiin normeihin tai jonkun yhden henkilön ahtaaseen kauneuskäsitykseen.

        Miehen tavoite kai ollutkin tässä tapauksessa se, että naisen itsetunto murenee ja lihottaa itsensä muodottomaksi eikä koskaan enää laittaudu. Näin ollen ei enää vieraat miehet vilkuile naisen perään kaupungilla ja saapahan mies pitää omansa itsellään. Muutenhan olisi vaarassa että itsestään huolta pitävän ja itsevarmuutta hehkuvan naisen nappaisikin joku toinen mies. Tällöinhän entinen mies jäisi ilman ruokaa ja pyykinpesua.

        Mikä sitä kukaan on toisen hyvää itsetuntoa ja subjektiivista kokemusta kauneudesta riistämään?
        Toivoisi kirjoittajan kaltaisten naisten arvostavan itseään niin paljon, että pitäisivät huolta itsestään ja terveydestään jonkun kusipään kommenteista huolimatta. Ei kuulosta oikealta rakkaudelta, että toinen toistelee kumppaninsa olevan ruma ja tämä lihottaa itsensä merkittävän ylipainon puolelle, mikä taas on jo ihan terveydellinenkin riski, ei vain esteettinen haitta!

        Älkää naiset tappako itseänne (kehoanne ja henkistä minäänne) tuollaisissa suhteissa! Kauneus on niin paljon enemmän kuin mahdollisimman symmetriset mallimaiset kasvot tai täydellinen vartalo. Etenkin kun katsoo sitä omaa rakasta kumppaniaan... millaista olisi jos juuri tuo ihminen ei olisikaan juuri tuon näköinen.


      • f2ipy 2y908
        ihmiset on hulluja kirjoitti:

        "No sitten kolmikymppisenä tapasin nykyisen mieheni, joka oli rehellinen ja sanoi etten ole oikein minkään näköinen, ihan tavallinen. Pari "kaveria" totesivat rumaksi. Olin aika pöllämystynyt, enkä meinannut uskoa asiaa, mutta kun mies vain hoki että en ole kaunis, ei kaikkien tarvitse olla, niin alkoi se tajuntaan mennä."

        Tämä se on vaan niin pöyristyttävää! Pellolle tuollainen mies, siitä riippumatta minkä näköinen todella on. Kyllä ihmisellä on oikeus kokoe itsensä arvokkaaksi ja kauniiksi vaikka ei sitten mahtuisikaan niin minkäänlaisiin yleisiin normeihin tai jonkun yhden henkilön ahtaaseen kauneuskäsitykseen.

        Miehen tavoite kai ollutkin tässä tapauksessa se, että naisen itsetunto murenee ja lihottaa itsensä muodottomaksi eikä koskaan enää laittaudu. Näin ollen ei enää vieraat miehet vilkuile naisen perään kaupungilla ja saapahan mies pitää omansa itsellään. Muutenhan olisi vaarassa että itsestään huolta pitävän ja itsevarmuutta hehkuvan naisen nappaisikin joku toinen mies. Tällöinhän entinen mies jäisi ilman ruokaa ja pyykinpesua.

        Mikä sitä kukaan on toisen hyvää itsetuntoa ja subjektiivista kokemusta kauneudesta riistämään?
        Toivoisi kirjoittajan kaltaisten naisten arvostavan itseään niin paljon, että pitäisivät huolta itsestään ja terveydestään jonkun kusipään kommenteista huolimatta. Ei kuulosta oikealta rakkaudelta, että toinen toistelee kumppaninsa olevan ruma ja tämä lihottaa itsensä merkittävän ylipainon puolelle, mikä taas on jo ihan terveydellinenkin riski, ei vain esteettinen haitta!

        Älkää naiset tappako itseänne (kehoanne ja henkistä minäänne) tuollaisissa suhteissa! Kauneus on niin paljon enemmän kuin mahdollisimman symmetriset mallimaiset kasvot tai täydellinen vartalo. Etenkin kun katsoo sitä omaa rakasta kumppaniaan... millaista olisi jos juuri tuo ihminen ei olisikaan juuri tuon näköinen.

        Ja ihan vielä tohon.. Että jos se ois mun muija ja tahtoisin et se lihoo.. niin sanoisin adios.. kukaan tollast läskii kattele, mä en kehtais liikkuu yleisesti sellaisen kaa jota pidän rumana mutta jos pidän kauniina kokisin ylpeyttä siitä että tällästä naista nain joka ilta kun vieraat miehet kattelee perään kuola valuen suusta.. mustasukkaisuus on aika typerää, kertoo vaan siitä että ei luota itteensä ja pelkää menettävänsä ''rakastettunsa'' ja lopulta johtaa eroon.


    • Terppa8855

      ASIA ON NÄIN!! Minkä kroppas eteen teet.. ja ulkonäön niin kyllä kumppanikin sitten pitäisi täyttää samat edellytykset.. Mut joo on niin moneen makuun, itsellänihän on rima aivan liian korkeel pitää olla missi tasoo, en koskis pitkäl tikulkaan läskiin tai ei seksikkääseen naiseen, parit milffit saa mut kyl aina välil kiihottuu mut ne on yhe illan juttuja. Mut jokasella on oma nais/mies maku, jotkut pitävät läskeistä jotkut anorektikoista :-S ja jotkut karvasesta pimperosta. aikaisempi artikkelini kertoi Suomalaisesta naisesta.. minkä ihmeen takia he muuttuvat plösöksi ja ällöttäväksi vuoden kahden jälkeen siitä kun olet sanonut tahdon. Onhan näitä miehiäkin, mutta edelleen hoen tässä minkä kropan eteen on tehny luulis sen toisenkin tekevän asialle jtn eikä rypee itsesäälissä huutaen VITUN SIKA! rekkamiehen vakoa heilutellen liian kireet farkut jalassa josta pursuaa jenkkakahvat joka on ällöttävää. Kyllä se niin sanottu ''rakkaus'' alkaa noihin aikoihin kaikkoamaan.

    • ghjgjgjhk

      harmaat, pyöreät, lihavat kasvot, possunenä ja valkoiset sianripset.

      • Onko se hän?

        Hei mä tunnen ton Tiinan!


      • Mitä ihmettä
        Onko se hän? kirjoitti:

        Hei mä tunnen ton Tiinan!

        Eihän tuossa mainittu kenenkään nimeä, kenestä Tiinasta oikein puhut?


    • Frozen Rose666

      Vaikka olisi mitä mieltä, niin onko oikeus sanoa: olet ruma koska: olet läski/anorektikko/liian laiha/liian tavallinen/liian jotain?

      Onhan se roki helppoa täällä, anona sanoa mitä mieli tekee, mutta sanoisitko päin naamaa?

      Ja se mikä toiselle on rumaa, voi toiselle olla kaunista.
      On hyvä ja kiva, että on naisia, joilla on muotoja (joskus runsaastikin!) ja että on naisia, jotka ovat hoikkia (elleivät peräti tosi laihoja).
      Jos nyt näin painosta puhutaan.

      Muitakin mieltymyksiä on, enkä minä arvostele heitäkään.
      Niin kauan kuin ihmisellä itsellään ON HYVÄ OLLA, niin kellään ei ole oikeutta loukata toisen tunteita sananvaupauden nimissä!
      Se EI ole mielipiteen ilmaisemista, se on törkeää ja loukkaavaa!
      Mietipä SINÄ, herra/rouva/neiti täydellinen tätä: joku huutaisi sinulle keskellä kaupunkia/kauppaa tms, mene vittu kotiin, sun näkösellä oo oikeutta olla täällä!!

      Siis mikä meihin ihmisiin on mennyt? Miksi on oikein loukata ja solvata toisia?

      I dont wanna live this planet any more..

      Ja jos joku sanoo, et tapa ittes, niin oon kyl yrittäny, just sellasten ihmisten takii, jotka kokevat oikeudekseen "sanoa VAAN mielipiteensä".
      Pitkä toipuminen on edessä, jos edes toivun..kaikesta mitä sananvapaus on tielleni tuonut...

      Joo, taisi mennä vuodatuksen puolelle,mut tää on nyt MUN mielipiteeni, ja käytän MUN sananvapauttani tän sanoakseni, deal with it.

      ps. en yleistä, että kaikki ihmiset olisi huonoja ja pinnallisia ja törkeitä, ihaniakin tyyppejä löytyy, ketkä eivät halua rikkoa ketään. :)

      • mie ihe

        Hymyilevä ihminen on aina kaunis ja kauneudenkin saa sammumaan tuimalla ilmeellä. Aina ei tarvita määritelmiä kauneudelle - toisilla vain on se jokin ja toisilla ei.


    • Pari esimerkkiä

      BB - Anne ja BB - Teija ovat vastenmielisen näköisiä. Olen nähnyt nättejäkin ylipainoisia naisia, mutta nuo kaksi körmyniskaa saavat kyllä sapen kiehumaan.

      BB-Janitan naama on jotenkin hevosmainen, en tykkää.

      Jutta Urpilainen on minusta ruma. Tarja Halonen on ruma. Lenita Airisto on ruma. Paula Koivuniemi on ruma. Henna Kalinainen on ruma. Tuksu on ruma. Martina Aitolehti on hirvittävän ruma. Janice Dickinson on ruma. Shakira on ruma. Madonna on ruma. Britney Spears on ruma.

    • Ei kai?

      Saahan sitä olla mitä mieltä haluaa mutta miksi Shakira on mielestäsi ruma? Minusta on yksi maailman kauneimmista naisista.

      • Mun mielestä on

        Minusta sillä on ihan kamala naama, sellainen samanlainen hevosnaama kuin Britney. Muuten ihan jees body, mutta kun puhutaan rumasta niin naama ratkaisee. Mulle ei vaan Shakira iske.


    • Ei kai?

      Ok. Mielestäni Shakiralla ei ole hevosmaista naamaa, vaan on sirot kasvonpiirteet. Hevosmaisella naamalla tarkoitetaan kai sellaista leveää ja neliskanttista tai todella pitkää ja kulmikasta leukaa (tyyliin Sarah-Jessica Parker).

    • pienet on piirit

      Suomalaiset ihailevat yleisesti tietynnäköisiä naisia ja ne ovat yleensä suomalaiset piirteet jotka vetoavat suurimpaan osaan suomalaisista.

      Muualla maailmassa taas voidaan ihailla ihan toiden tyyppisiä.

      • Eipä ole

        Päinvastoin. Suomalaiset ihailee ulkomaalaisten ulkonäköä, sekä miehet että naiset. Tummia ja voimakkaita, eksoottisia piirteitä pidetään Suomessa kauniina. Kun taas ulkomailla ihaillaan meidän Suomalaisten piirteitä, vaaleutta ja kuulasta ihoa. Vastakohdat kiehtovat. Ulkomaalaisten piirteet ovat meille eksoottiset kun taas meidän piirteet ovat ulkomaalaisille eksoottiset.


    • 20

      Ruman piirteet:

      *pituus alle 165cm
      *piirretyt kulmat
      *isot kädet
      *paksut sormet
      * porsasmainen nenä tai suuret näkyvät nenäreijät
      * oravamaisuus, eli ylähampaat näkyy suun ollessa auki, vaikka ei hymyile
      * poikamaisen tasapaksu kroppa

      en jaksa jatkaa nyt listaa

    • Pienestä on kiinni

      Miten voi kädet tai sormien paksuus häiritä, jos nainen on normaalipainoinen ja kaunis kasvoiltaan? Ei kai naisilla yleensä ole isoja käsiä tai sormia, ne ovat melkein kaikilla naisilla suunnilleen samaa kokoluokkaa. En ole koskaan nähnyt yhdelläkään naisella isoja miesmäisiä käsiä tai erityisen isoja sormia. Makunsa kullakin, mutta ei kai pituudella ole mitään tekemistä kauneuden kanssa? Kropan muotoon ei voi itse vaikuttaa, jos on esim. kapea lantio.

    • täysin nolla

      Joo, tukiainen on ällöttävän ruma

    • Monster Woman

      Joo, tuosta olen samaa mieltä. Johanna on sekä ulkoisesti että sisäisesti ruma nainen. Töykeä, ylimielinen, on suuret luulot itsestään, sivistymätön, lihava, suttuinen, white trash-bimbo. Naiseksi oikea painajainen.

    • Aina lihavuus rumentaa olis sitten kaunis tai rumempi kyseessä. Tunsin aikoinani yhden tytön joka oli suurimman osan elämästään lihava ja pidin sitä kyllä äärimmäisen rumana ja sitten parikymppisenä se alkoi laihtuun ja siit tuli tosi hoikka. En ollut tuntea kun muuttui ihan eri näköiseksi ja mikä suurin muutos sieltä läskien alta paljastui todellinen kaunotar. Sama muija meni naimisiin melkein heti kun oli päässyt uusiin mittoihin, ennen sitä ei ollut koskaan kuulemma edes seurustellu.

    • vaimonen

      No, katsotaanpa mitä keksin.

      -huono iho
      -huono ryhti
      -rasvaisena päätä myöten valuvat hiukset
      -vetyperoksidilla tuhotut hiukset
      -huono meikki, etenkin yhdistettynä huonoon ihoon
      -liika meikkaus
      -liian pienet ja/tai nukkavierut vaatteet
      -hien/pesemättömyyden haju
      -naama norsunvärkillä

      Nuo on kaikki sellaisia asioita joita ihminen voi itse vaikuttaa!

      • hiki haisee hyvälle

        itse pidän hien hajua kiihottavana varsinkin jos nainen on tullut juuri lenkiltä.


    • en tykkää tommosista

      No jokaiset on yksilöitä joten en osaa sanoa nyt mitään yleistä. Itse katson yksityiskohtia ja minua ärsyttää kierot/harittavat silmät koska en tiedä kumpaan katsoa ja huonot ja vinossa olevat hampaat. Tietyn malliset nenät ärsyttää ja korvat missä ei ole nipukata. Ruskeet silmät eivät myöskään sytytä tuntuu kun kahtois berhandilaista silmiin. Nämä kaikki yhdistettynä on yhtä kuin ruma nainen.

    • h87t

      lihava ja lyhyt on kaikkein pahin.

      • ????????

        Pituuteensa kukaan ei pahemmin pysty vaikuttamaan. Jotenkin aina kuvitellut, ett miehet pitää lyhyistä naisista enemmän kuin pitkistä naisista. Heillä herää suojeluvaisto, kun nainen on pieni, söpön näköinen ja siro.


    • 170 cm

      Kyllä miehet pitää sekä lyhyistä, keskimittaisista että pitkistä. Pituudella kai ei ole miehille hirveästi väliä, kunhan nainen on muuten viehättävä ja luonteet natsaa yhteen.

    • anna mun nauraa

      'Pituuteensa kukaan ei pahemmin pysty vaikuttamaan. Jotenkin aina kuvitellut, ett miehet pitää lyhyistä naisista enemmän kuin pitkistä naisista. Heillä herää suojeluvaisto, kun nainen on pieni, söpön näköinen ja siro'.

      Lyhyt nainen, 152cm siro ja söpö keijukainen:
      http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/1024px_x_614_px_kuvat_uudet/2012/08/1469207-max555x555.jpg

      Pitkä nainen, 175cm, epäsiro, epäsöpö, valas
      http://www.katieholmes.net/images/Katie-Holmes-Picture.jpg

      Oliko lyhyt automaattisesti siro sittenkään?

      • pituus ei ratkaise

        Kysymys nyt varmaan kuitenkin on enemmän läskeistä kuin pituudesta.

        Siis tuon aikaisemman kommentti koski varmaan tätä aivopierua "lihava ja lyhyt on kaikkein pahin." Onko lihava ja pitkä sitten jotenkin muka parempi, vai?


    • Kyllä, ehdottomasti
    • Oman tason mukaan

      Jos vaatii mieheltä Hunksin ulkonäköä ja mallin mittoja, täytyy itsekin olla kaunis ja hyväkroppainen.

      • Lääh puuh

        Ja yhtähienoluonne ja paljon älykkyyttä


    • Mulle kelpaa tavis

      No näinhän se menee. On epätodennäköistä että saa hyvännäköisen kumppanin jos ei itse ole sellainen.

    • Arvostellaan miehet

      Tasavertaisuuden nimissä laitoin tuonne Ihannemiespuolelle saman kyselyn miehistä eli " Millainen on ruma mies " ! Nyt naiset kommentoimaan sinne !

    • stjsrtjtsrj

      Rumentavia asioita (ja suluissa asioita, mitä niille voi tehdä)

      - karvoitus suun ympärillä (voi sheivata pois)
      - harvat hiukset (peruukki, hiusten lyhentäminen ja värin vaihtaminen luonnollisemmaksi)
      - silikonirinnat (poistatus)
      - selluliitti (ei voida poistaa, mutta ei huolta, tätä on lähes kaikilla ja naisille tulee herkästi vaikka liikkuisi päivittäin ja söisi vähän)
      - makkaravartalo (muotoilevat alusasut, korsetti)
      - iso nenä (ei voi mitään, korosta siis muita kehosi kohtia)
      - leuattomuus (ei voi mitään, korosta siis muita kehosi kohtia)
      - finnit (apteekkituotteet, mineraalimeikki)
      - huonot hampaat (hammaslääkäri)
      - paksu ja luonnoton meikki (meikin vaihtaminen kevyempään)

      HUOM! VAIKKA SINUSTA LÖYTYISI YLLÄ MAINITSEMIANI SEIKKOJA, se ei tarkoita että olisit ruma.

      • olet väärässä

        Selluliitin voi poistaa.


    • Muutettavissa olevia

      Ei tietenkään, ei mikään yksittäinen piirre tee rumaksi eikä kauniiksi. On todella vaikea kuvailla mitään tiettyjä piirteitä mitkä tekee rumaksi koska sellaisia ei yksinkertaisesti ole ellei todella äärimmäisiä piirteitä tai epämuodostumia lasketa mukaan. Epäsiisteys on vähemmän kaunistavaa mutta sille voi tehdä jotain. Tuosta leuttomuudesta tai isosta nenästä sen verran että ne voi muotoilla kirurgisesti jo rahaa on.

    • ihmeellistätouhua

      Voi teitä tiettyjä ylipainoisia ihmisiä, säälittää oikein miten koitatte itsetuntoanne kohottaa sanomalla aina "Kyllä ne miesten päät on kääntyny tännepäi aina" Who cares? Luulette olevanne ainoita? Pyh. ja jos mies katsoo naista se ei tarkoita että pitäisi sinua hyvännäköisenä?! "No kyllä sen katseesta huomas" nii juuri, mitä jos se olikin sen peruskatse. "Laihat ovat ällöjä, pitää olla muotoja" Hmm, lihavilla ei ole IKINÄ muotoja. Muodot ovat iso lantio tissit ja perse, ei lantioitten päällä oleva ihrarengas, ei roikkuvat tissit eikä höllyvä perse. Get use to it!
      Sitte löytyy niitä jotka jaksaa valittaa miten lihavia ovat mutteivät tee asialle mtn, PLIIS!

    • Muutettavissa olevia

      Tiedoksi vain että en ole ylipainoinen ja en puolustele lihavuutta millään tavalla. Se on epäesteettistä ja ennen kaikkea terveydelle vaarallista.

    • ruma nainen

      Mä olen rumasta naisesta ehkä maailman paras esimerkki. Mä oon ulkoisesti maailman rumin.

    • eikuntaikun

      väärät sääret, lyhyet jalat, lättäperse, vinot silmät ja lantiottomuus on rumaa, samoin typerä tirskuminen

    • EsimerkiksiNuo

      Tarja halonen, henna kalinainen ja tämä uusi laulajatar alma

    • Per-kel

      Kiimainen nainen on aina kaunis :*

    • Anonyymi

      Nuo on pelkkiä sivuseikkoja. Tärkeintä on se, että on kunnon vehkeet.

    • Anonyymi

      Läski

    • Anonyymi

      Läski nainen oksettaa

    • Anonyymi

      Rumaa naista ei olekaan. Eikä miestä. Paitsi sellaiset ovat rumia ja ällöttäviä jotka haukkuvat multa rumiksi, varsinkin kun se omakaan taso ei heillä ole järin korkea

    • Anonyymi

      Nanne Viiri

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14846
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    10. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3039
    Aihe