Suihkunraikas tuoksu

Jänöstin

Kertokaa ihanat ihmiset et mistä löydän sellasen hajuveden mikä tuoksuu suihkunraikkaalle? Kamalan vaikea etsii ja löytää sellasta. Eli ei mitään vaniljaa eikä myskiä tms. makeeta tuoksua. Antakaapa vinkkejä!

12

3627

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ysl-

      Haisee 3 metrin päähän suihkunraikkaalle - muut vain kyselevät, kuka on käynyt suihkussa.

      • tuoksu...

        Eikös Kouros ole miesten tuoksu? No joo, tokihan tähän saa varmaan miehetkin vastata, jotenkin vaan aattelin, että olisi naisten tuoksuista kyse... Korjatkaa jos aivan väärässä olen.


      • Shocking
        tuoksu... kirjoitti:

        Eikös Kouros ole miesten tuoksu? No joo, tokihan tähän saa varmaan miehetkin vastata, jotenkin vaan aattelin, että olisi naisten tuoksuista kyse... Korjatkaa jos aivan väärässä olen.

        Schiaparellin Shocking vuodelta '37 tuoksuu täysin samalta kuin Kouros, mutta on naisten tuoksu.

        Toisaalta naiset voivat käyttää myös miesten tuoksuja, esim. perfumecritic.com:in asiantuntijat ovat sitä mieltä että mitään miesten ja naisten tuoksuja ei ole erikseen, tuoksut ovat tuoksuja ja niitä voi käyttää riippumatta siitä kummalle niitä markkinoidaan.


      • ma-ri-a---
        Shocking kirjoitti:

        Schiaparellin Shocking vuodelta '37 tuoksuu täysin samalta kuin Kouros, mutta on naisten tuoksu.

        Toisaalta naiset voivat käyttää myös miesten tuoksuja, esim. perfumecritic.com:in asiantuntijat ovat sitä mieltä että mitään miesten ja naisten tuoksuja ei ole erikseen, tuoksut ovat tuoksuja ja niitä voi käyttää riippumatta siitä kummalle niitä markkinoidaan.

        Clean parfumes, Clean, tuoksuu puhtaalle, löytyy sekä miesten- että naisten tuoksu. Ainakin jokin aika sitten oli näytepulloja Huutonetissä myynnissä. Ei myydä Suomessa. Kokeilemisen arvoinen juttu!


    • Jänöstin

      Kun tuntuu olevan vähissä nuo "suihkunraikkaat" tuoksut, ni osaako kukaan kertoo sellasia tuoksuja jotka on siis "merentuoksusia"? eli raikasta puhdasta merellistä tuulahdusta kaipaisin. Mut ei edelleenkään mitään makeeta tuoksua. Tarkoitus olis käyttää päivällä enkä voi sietää jatkuvasssa käytössä makeeta tuoksua, äklöttää...

      • valikoimasta voisit löytää...

        mieleisiäsi raikkaita tuoksuja. Ja mikä parasta, ovat edullisia. Mukana ihania settejä, joissa saat samaa sarjaa myös vartalovoiteet, suihkusaippuat, kosteuttavat suihkeet kuin tuo varsinainen tuoksukin. Jätä yhteystietosi e-mailiin [email protected] niin laitan esitteen postitse. Ja jos asut Helsingissä, kerron missä on seuraava esittelyni. Jos taas joku 18-vuotias innostuu vaikkapa itsekin rekisteröitymään konsultiksi tai tilaavaksi jäseneksi, ottakaa ihmeessä yhteytta! Aloitus on maksuton!


    • Donna Karan New York

      Tuoksuu raikkaalta. Tulee vähän mieleen metsä sateen jäljiltä. Tai sellainen tosi raikas meri-ilma jossa on kosteutta mukana. Kipitäppäs Sokokselle tai Stockmannille ja kokeile. Pullo on pilvenpiirtäjän muotoinen, lasinen ja kirkas.

      Ja kommentoi tykkäsitkö... :)

      • Kurpitsainen

        Joo, kävin tuoksuttelemassa tota tuoksua, on tosi ihanan tuoksunen! Mut vieläkin "puhtaampi" tuoksu ois hakusessa. Pitää vissiin kai yrittää metsästää josko jostain saisi Cleanilta näytetuoksuja. Heil olis tuoksu nimeltä Shower Fresh ja Fresh Laundry...Vois sit tilata sitä.


      • mullekin_ _
        Kurpitsainen kirjoitti:

        Joo, kävin tuoksuttelemassa tota tuoksua, on tosi ihanan tuoksunen! Mut vieläkin "puhtaampi" tuoksu ois hakusessa. Pitää vissiin kai yrittää metsästää josko jostain saisi Cleanilta näytetuoksuja. Heil olis tuoksu nimeltä Shower Fresh ja Fresh Laundry...Vois sit tilata sitä.

        Kerro mistä löysit Clean:iä Suomesta?
        Olen nimittäin itsekin haaveillut tuosta Shower Fresh tai Clean Laundry tuoksuista...En vaan ole törmännyt missään. Täytynee tuoda ulkomailta.


      • Kurpitsainen
        mullekin_ _ kirjoitti:

        Kerro mistä löysit Clean:iä Suomesta?
        Olen nimittäin itsekin haaveillut tuosta Shower Fresh tai Clean Laundry tuoksuista...En vaan ole törmännyt missään. Täytynee tuoda ulkomailta.

        Siis ei sitä Cleaniä saa suomesta, mut tarkotin et pitää vissiin tilata ulkomailta. Se on melkein kaikissa nettikaupoissa suunnilleen saman hintasta eli n. 70-90 euroa pullo. Aika tyyristä....


    • Birchbuds

      Eau de Finlande Unisex Edt tuoksuu vasta-auenneille koivunnupuille ja raikkaalle kevätsateelle. Tosi puhdas ja raikas tuoksu. Ei sisällä vaniljaa tai raskaita myskejä. Löytyy Max Joacim Cosmeticsin valikoimasta.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1696
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1401
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1096
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      859
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      93
      737
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe