Kertokaa ihanat ihmiset et mistä löydän sellasen hajuveden mikä tuoksuu suihkunraikkaalle? Kamalan vaikea etsii ja löytää sellasta. Eli ei mitään vaniljaa eikä myskiä tms. makeeta tuoksua. Antakaapa vinkkejä!
Suihkunraikas tuoksu
Jänöstin
124563
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Mistä pastori Aittakumpu sai rohkeutta avioeroonJa puolueen vaihtoon? Ja Puhoksen retkelle?
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
Vastaukset 12
Vanhimmat
Haisee 3 metrin päähän suihkunraikkaalle - muut vain kyselevät, kuka on käynyt suihkussa.
Eikös Kouros ole miesten tuoksu? No joo, tokihan tähän saa varmaan miehetkin vastata, jotenkin vaan aattelin, että olisi naisten tuoksuista kyse... Korjatkaa jos aivan väärässä olen.
Schiaparellin Shocking vuodelta '37 tuoksuu täysin samalta kuin Kouros, mutta on naisten tuoksu.
Toisaalta naiset voivat käyttää myös miesten tuoksuja, esim. perfumecritic.com:in asiantuntijat ovat sitä mieltä että mitään miesten ja naisten tuoksuja ei ole erikseen, tuoksut ovat tuoksuja ja niitä voi käyttää riippumatta siitä kummalle niitä markkinoidaan.
Clean parfumes, Clean, tuoksuu puhtaalle, löytyy sekä miesten- että naisten tuoksu. Ainakin jokin aika sitten oli näytepulloja Huutonetissä myynnissä. Ei myydä Suomessa. Kokeilemisen arvoinen juttu!
Kun tuntuu olevan vähissä nuo "suihkunraikkaat" tuoksut, ni osaako kukaan kertoo sellasia tuoksuja jotka on siis "merentuoksusia"? eli raikasta puhdasta merellistä tuulahdusta kaipaisin. Mut ei edelleenkään mitään makeeta tuoksua. Tarkoitus olis käyttää päivällä enkä voi sietää jatkuvasssa käytössä makeeta tuoksua, äklöttää...
mieleisiäsi raikkaita tuoksuja. Ja mikä parasta, ovat edullisia. Mukana ihania settejä, joissa saat samaa sarjaa myös vartalovoiteet, suihkusaippuat, kosteuttavat suihkeet kuin tuo varsinainen tuoksukin. Jätä yhteystietosi e-mailiin [email protected] niin laitan esitteen postitse. Ja jos asut Helsingissä, kerron missä on seuraava esittelyni. Jos taas joku 18-vuotias innostuu vaikkapa itsekin rekisteröitymään konsultiksi tai tilaavaksi jäseneksi, ottakaa ihmeessä yhteytta! Aloitus on maksuton!
Tuoksuu raikkaalta. Tulee vähän mieleen metsä sateen jäljiltä. Tai sellainen tosi raikas meri-ilma jossa on kosteutta mukana. Kipitäppäs Sokokselle tai Stockmannille ja kokeile. Pullo on pilvenpiirtäjän muotoinen, lasinen ja kirkas.
Ja kommentoi tykkäsitkö... :)
Joo, kävin tuoksuttelemassa tota tuoksua, on tosi ihanan tuoksunen! Mut vieläkin "puhtaampi" tuoksu ois hakusessa. Pitää vissiin kai yrittää metsästää josko jostain saisi Cleanilta näytetuoksuja. Heil olis tuoksu nimeltä Shower Fresh ja Fresh Laundry...Vois sit tilata sitä.
Kerro mistä löysit Clean:iä Suomesta?
Olen nimittäin itsekin haaveillut tuosta Shower Fresh tai Clean Laundry tuoksuista...En vaan ole törmännyt missään. Täytynee tuoda ulkomailta.
Siis ei sitä Cleaniä saa suomesta, mut tarkotin et pitää vissiin tilata ulkomailta. Se on melkein kaikissa nettikaupoissa suunnilleen saman hintasta eli n. 70-90 euroa pullo. Aika tyyristä....
Eau de Finlande Unisex Edt tuoksuu vasta-auenneille koivunnupuille ja raikkaalle kevätsateelle. Tosi puhdas ja raikas tuoksu. Ei sisällä vaniljaa tai raskaita myskejä. Löytyy Max Joacim Cosmeticsin valikoimasta.
Tämä on minulla, se on nimenomaan raikas, ihana tuulahdus! Nyt loppu näköjään, mutta tulossa ihan kohta taas tilattavaksi! Suosittelen, on kaiken lisäksi suomalalainen huipputuote alusta loppuun!
https://www.maxjoacimcosmetics.com/product-page/destination-nice-nice-eau-de-toilette-unisex