kertokaa nyt ihmeessä joku OIKEASTI TOIMIVA voide tms, joka häivyttäisi tummia silmänalusia?! voi maksaa vaikka 100euroa, aivan sama, kunhan toimii..
olen kokeillut vaikka mitä tuotteita, eikä mikään tunnu toimivan. ja joku hiton "perunan viipaleet silmän alle" tms on täyttä turhuutta, joten älkää edes ehdottako..
myös jotain oikeasti hyviä peitevoiteita voi ehdottaa.
kiitos
TEHOKAS voide tummiin silmänalusiin
15
6074
Vastaukset
- nellietta
et arvaa kuka tarvii kanssa :|
oon tapellu näitten kans nii monta vuotta eikä mitkään hemmetin voiteet auta että että. Voisin kans maksaa vaikka sen satasen. tai, tuskin niin kallista on edes olemassa.
HELP US :ss- Kaiken kokeillut
Minulla on ollut tummat silmänaluset ihan alle parikymppisestä saakka eli parikymmentä vuotta. Olen kokeillut kaiken: geelit, voiteet, geelivoiteet, hauteet, parinsadan euron kuurit, silmälaput, kylmänaamiot ja vihannekset silmien alla. Olin muutaman vuoden ajan kilpaurheilija, joten ihan varmasti sain tarpeeksi ulkoilmaa, liikuntaa ja vettä, mutta pandasilmät vain olivat ja pysyivät. Uskokaa pois, että näitä on ihan yhtä turha yrittää häivyttää kuin vaikka saada nenäänsä pienemmäksi hieromalla ja hautomalla sitä joka päivä.
Käytän Cliniquen loistavaa All About Eyes Rich -voidetta ryppyjen estämiseksi, vaikkei sillä väri vaihdukaan. Peittelen pahimpina päivinä pandojani Blascon Orange Highlighterilla ja parempina päivinä Cliniquen tussimaisella peiteaineella, mutta ei näitä täysin peittoon saa - tai saa kyllä, mutta sitten peiteainetta on parin millin paksuudelta, mikä on vielä vähemmän viehättävää.
Opetelkaa peittämään silmänalusenne teille sopivimmalla tavalla, mutta älkää tuhlatko aikaanne ihmehoidon etsimiseen tai mustuaistenne kiroamiseen. Ei auta.
Lohduttaudun itse sillä, että onneksi minulla ei ole silmäpusseja ikinä - niitä ei nimittäin saa peitetyksi edes photoshoppaamalla! - Entinen panda
Kaiken kokeillut kirjoitti:
Minulla on ollut tummat silmänaluset ihan alle parikymppisestä saakka eli parikymmentä vuotta. Olen kokeillut kaiken: geelit, voiteet, geelivoiteet, hauteet, parinsadan euron kuurit, silmälaput, kylmänaamiot ja vihannekset silmien alla. Olin muutaman vuoden ajan kilpaurheilija, joten ihan varmasti sain tarpeeksi ulkoilmaa, liikuntaa ja vettä, mutta pandasilmät vain olivat ja pysyivät. Uskokaa pois, että näitä on ihan yhtä turha yrittää häivyttää kuin vaikka saada nenäänsä pienemmäksi hieromalla ja hautomalla sitä joka päivä.
Käytän Cliniquen loistavaa All About Eyes Rich -voidetta ryppyjen estämiseksi, vaikkei sillä väri vaihdukaan. Peittelen pahimpina päivinä pandojani Blascon Orange Highlighterilla ja parempina päivinä Cliniquen tussimaisella peiteaineella, mutta ei näitä täysin peittoon saa - tai saa kyllä, mutta sitten peiteainetta on parin millin paksuudelta, mikä on vielä vähemmän viehättävää.
Opetelkaa peittämään silmänalusenne teille sopivimmalla tavalla, mutta älkää tuhlatko aikaanne ihmehoidon etsimiseen tai mustuaistenne kiroamiseen. Ei auta.
Lohduttaudun itse sillä, että onneksi minulla ei ole silmäpusseja ikinä - niitä ei nimittäin saa peitetyksi edes photoshoppaamalla!Nimittäin Gernetic:in Skin Clear seerumi. Toimi mulla aivan loistavasti ja käytän jatkuvasti ihan vaan ehkäistääkseni vastasuudessa saman ilmiön. Blascon Orange Highlight on muuten kevyesti peittävä valoisuuttava antava (minäkin käytin tuota monta vuotta) kunnes yksi asiantuntija neuvoi Blascolta ottamaan toisen peittävämmän (tällä hetkellä markkinoiden peittävin) en nyt tietenkään muista sitä nimeä, mutta noita kahta suosittelen lämpimästi !
- lopenkyllästynyt
Entinen panda kirjoitti:
Nimittäin Gernetic:in Skin Clear seerumi. Toimi mulla aivan loistavasti ja käytän jatkuvasti ihan vaan ehkäistääkseni vastasuudessa saman ilmiön. Blascon Orange Highlight on muuten kevyesti peittävä valoisuuttava antava (minäkin käytin tuota monta vuotta) kunnes yksi asiantuntija neuvoi Blascolta ottamaan toisen peittävämmän (tällä hetkellä markkinoiden peittävin) en nyt tietenkään muista sitä nimeä, mutta noita kahta suosittelen lämpimästi !
Eilen selasin mm. suomi24:ää läpi ja joku muukin (vai kenties oletko sama henkilö?) kehui tuota gernetic skin clairia. se siis oikeasti auttaa? haluaisitko kertoa jotakin enemmän tuosta tuotteesta? sopiiko tuo myös nuorelle iholle, vai sisältääkö se jotakin ryppyjä silottavia ainesosia tms?
olisi ihanaa jos toimisi! - Ent. Panda
lopenkyllästynyt kirjoitti:
Eilen selasin mm. suomi24:ää läpi ja joku muukin (vai kenties oletko sama henkilö?) kehui tuota gernetic skin clairia. se siis oikeasti auttaa? haluaisitko kertoa jotakin enemmän tuosta tuotteesta? sopiiko tuo myös nuorelle iholle, vai sisältääkö se jotakin ryppyjä silottavia ainesosia tms?
olisi ihanaa jos toimisi!Paketin olen tietenkin laittanut jo roskiin ja en usko, että siinä on mitään ryppyjä silottavia aineosia, mutta silmäympäryksien pintaverenmiertoa se paransi mulla ja samalla vaaleni tummemtumat kokonaan. Sain kosmetologilta ensin muutaman näytepussin ja kokeilin niitä kolme viikkoa ja sinä aikana huomasi selvästi muutoksen. Tuubin ostin (25ml) ja maksoi 66€ ja mielestäni on hintansa väärti. Toivottavasti auttaa teilläkin ! Kysykää kosmetologilta tuotteesta ja pyytäkää näytepusseja. Tuote on kehitetty ja valmistettu ranskassa.
- kirjaudu sisään
Ent. Panda kirjoitti:
Paketin olen tietenkin laittanut jo roskiin ja en usko, että siinä on mitään ryppyjä silottavia aineosia, mutta silmäympäryksien pintaverenmiertoa se paransi mulla ja samalla vaaleni tummemtumat kokonaan. Sain kosmetologilta ensin muutaman näytepussin ja kokeilin niitä kolme viikkoa ja sinä aikana huomasi selvästi muutoksen. Tuubin ostin (25ml) ja maksoi 66€ ja mielestäni on hintansa väärti. Toivottavasti auttaa teilläkin ! Kysykää kosmetologilta tuotteesta ja pyytäkää näytepusseja. Tuote on kehitetty ja valmistettu ranskassa.
Tuo voisi olla kokeilemisen arvoinen tuote tuo gernetic skin clair, jos kerran on toiminut...
Itselläni on ollut aina perinnöllisesti ERITTÄIN tummat silmänaluset (ja olen 19!), jotka saavat minut tuntemaan oloni rumaksi ilman meikkiä. Kun ihoni on muuten virheetön niin ilmeisesti jotain sitten piti minullekin kiusaksi antaa..
Olen todennut että en ikinä löydä vaivaan auttavaa tuotetta, joten olen syönyt monta kuuria rautaa (minkä pitäisi auttaa), mutta koska tämä on perinnöllistä, niin ei toivoakaan. Alan olla niin epätoivoinen että saattaisin kokeillakin tuota tuotetta. - vois koklaa
kirjaudu sisään kirjoitti:
Tuo voisi olla kokeilemisen arvoinen tuote tuo gernetic skin clair, jos kerran on toiminut...
Itselläni on ollut aina perinnöllisesti ERITTÄIN tummat silmänaluset (ja olen 19!), jotka saavat minut tuntemaan oloni rumaksi ilman meikkiä. Kun ihoni on muuten virheetön niin ilmeisesti jotain sitten piti minullekin kiusaksi antaa..
Olen todennut että en ikinä löydä vaivaan auttavaa tuotetta, joten olen syönyt monta kuuria rautaa (minkä pitäisi auttaa), mutta koska tämä on perinnöllistä, niin ei toivoakaan. Alan olla niin epätoivoinen että saattaisin kokeillakin tuota tuotetta.mistä tuota gernetic skin clearia saa ostettua?? saakohan tilattua jotenkin netin kautta?
ja entinen panda, huomasiko eron vasta 3 viikon päästä vai oliko tuloksia näkyvissä jo muutaman päivän sisällä osaatko sanoa?? - Ent.Panda
vois koklaa kirjoitti:
mistä tuota gernetic skin clearia saa ostettua?? saakohan tilattua jotenkin netin kautta?
ja entinen panda, huomasiko eron vasta 3 viikon päästä vai oliko tuloksia näkyvissä jo muutaman päivän sisällä osaatko sanoa??Kosmetologilta, tai hän tilasi sen minulle ja sitten ostin :) Huomasin jo muutaman päivän sisällä sen vaikutuksen. Yläluomista alkoi häviämään sinerrykset ja punerrukset. Silmien alapuolelta alkoi samoin vaalenemaan tummentumat ja minulla oli todella tummat silmänaluset! Ilman meikkiä en voinut kulkee missään, koska ihmiset tuijotteli ja sain kyllä kommenttejakin tyyliin: "miten sulla onkin noin tummat silmänaluset". Nyt käytän sitä vakituiseen ja tuo 25ml tuubi on riittänyt jo ainakin pari kolme kuukautta. Mulla tuo auttoi ja suosittelen kokeilemaan.
- etsivä
Entinen panda kirjoitti:
Nimittäin Gernetic:in Skin Clear seerumi. Toimi mulla aivan loistavasti ja käytän jatkuvasti ihan vaan ehkäistääkseni vastasuudessa saman ilmiön. Blascon Orange Highlight on muuten kevyesti peittävä valoisuuttava antava (minäkin käytin tuota monta vuotta) kunnes yksi asiantuntija neuvoi Blascolta ottamaan toisen peittävämmän (tällä hetkellä markkinoiden peittävin) en nyt tietenkään muista sitä nimeä, mutta noita kahta suosittelen lämpimästi !
Siis mistä tätä Gernetic seerumia saa? en ite löytänyt netistä ainuttakaan ostospaikkaa, enkä firmaa joka myy. Jos joku tietää kenties Lapinläänistä paikan? ehkä Oulusta? tai vaikka eteläsuomesta...kuhan nyt joku firma... ja hintaa suunnilleen...
- silmänympärykset kuin
lapsella. Tehokas, tulokset muutamassa päivässä.
http://www.drbragi.com/- minä taas
tiedätkö yhtään mistä kosmetologisi tilasi sen? että löytyyköhän tuota tyyliin jostain stockmannilta vai onkohan joku vähän erikoisempi juttu?
- minä taas
minä taas kirjoitti:
tiedätkö yhtään mistä kosmetologisi tilasi sen? että löytyyköhän tuota tyyliin jostain stockmannilta vai onkohan joku vähän erikoisempi juttu?
ja tuosta dr bragista, tuota saa vain jostain ulkomailta tilaamalla?
- Ent. Panda
minä taas kirjoitti:
mistä tilasi... mutta voisi kokeilla googlella jos löytyy jotain tietoa, samoin en tiedä onko esim. Stokkalla myynnissä. Aikaisemmin en ole koskaan törmännyt tuohon tuotteeseen kuin tämän kosmetologin suosituksesta.
- minä taas
Ent. Panda kirjoitti:
mistä tilasi... mutta voisi kokeilla googlella jos löytyy jotain tietoa, samoin en tiedä onko esim. Stokkalla myynnissä. Aikaisemmin en ole koskaan törmännyt tuohon tuotteeseen kuin tämän kosmetologin suosituksesta.
selvä, pitää yrittää ottaa selvää jostakin :)
- happyy
kannattaa kokeilla emendon eukalyptusvoidetta! ite laitoin ryppyyn ja tummuuteen ja molemmat hävinny hyvin. Ja kaks päivää oon vasta käyttäny. Se on sellasta jalkarasvaa, mikä on rauhottavaa. Mut vahingossa satuin ite huomaamaa ton :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan653502Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan283011- 1212376
- 121464
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281452Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631346Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121098- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39932Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13822