otin 2vk sitten lävärin ja turvotus on nyt pahimmillaan! kellään samantapaisia kokemuksia? kävin eilen lävistäjäni luona ja hän kehotti menemään viikon sisällä lääkäriin jos turvotus ei buranan ja jään avulla laske. oon aika paniikissa sillä suurimmalla osalla turvotus kestää pari päivää.. kieli ei ole tulehtunut joten mikä voi olla vikana?!
KIELILÄVÄRIN PARANEMINEN + TURVOTUS
Nimetön
2309
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
turvotus kesti ehkä jonkun viikon verran ja sen jälkeen nieleminen sattui. Kannattaa varmaan noudattaa niitä lävistäjän ohjeita ja imeskellä jäätä, juoda jääkylmää vettä ja syödä sitä buranaa. En tiedä voisiko kiinteä ruoka vaikuttaa turvotukseen, mutta et varmaan pysty oikein syömäänkään, että siitä ei varmaan huolta? Niin ja kannattaa ennaltaehkäistä sitä tulehdusta purskuttelemalla miedolla suuvedellä, älä Oral-B:llä, niin kuin minulle neuvottiin, on kuulemma ihan liian vahvaa! Sinuna ehkä rasittaisin sitä kieltä mahdollisimman vähän, eli välttäisin puhumista mahdollisimman paljon, enkä tosiaan söisi mitään kiinteää, mutta en ole ollenkaan varma että olisiko noista mitään apua. Voihan sitä "turhan" puhumisen välttämistä kokeilla vaikka päivän verran.
Jees, toi kuulostaa aika pahalta nyt. Ei oo ihan normaalia, että kieli on noin kauan turvonnut... Itse menisin ehkä jo lääkärin tuossa vaiheessa, ihan vaikka varmuuden vuoksi. :P Ehkä lävistäminen onnistui huonosti tai jtn... :S