PIMUT JA PANOT

Hyi helvetti!!! Härski 5-kymppinen kaljamahainen koti-isi
jahtaa nuoria naisia ja jos hän osaa pelata korttinsa oikein, niin myös panee heitä.
No, ongelma ei tässä ole se seksihullu mies vaan kotona odottava rypistynyt vaimo, joka ei enää houkuta
miestään urotekoihin. Mites me keksittäis tähän ongelmaan ratkaisu...onx mitään uusia kasvovoiteita kehitetty vanheneville naisille?


"Ainakin yritin auttaa"

MarttyyriMallari-TTt

19

1003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikille Volvo S80. Sen sisällä kuulemma jokainen näyttää paremmalta - erityisesti omasta mielestä.

      • mutta mistä mr. vuorikiipeilijä saa niin paljon rahaa, että pystyy ostamaan Volvo S80:sen?

        HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH!!!


        "Hanki töitä itsellesi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • kehuskeleen..
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        mutta mistä mr. vuorikiipeilijä saa niin paljon rahaa, että pystyy ostamaan Volvo S80:sen?

        HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH!!!


        "Hanki töitä itsellesi"


        MarttyyriMallari-TTt

        Volga S80 2.5D Hp. 10 800,00€

        J. Rinta-Jouppi Oy, Helsinki

        http://www.oikotie.fi/cache?exit=show_car_used&id=1465240&searchparams=&BodyType=all&searchtotal=182&advsearch=true&MakeModel=1000943&CreatedDate=all&backWithParams=car_search_used&target=used_cars&FuelType=all&Make=176&dir=ASC&cookieValue=119082390173804731&selectedpage=1&GearType=all&Model=1000943&orderby=PRICE&listlength=25&searchtype=advanced_search&VendorType=all&fcid=530260549649326892&subNavi=cars_used&s_index=1


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        mutta mistä mr. vuorikiipeilijä saa niin paljon rahaa, että pystyy ostamaan Volvo S80:sen?

        HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH!!!


        "Hanki töitä itsellesi"


        MarttyyriMallari-TTt

        et toi mun neuvo ei toimi vuorikiipeilijöitten vaimojen kohdalla - tai et niille pitäs keksiä joku huokeampi vaihtoehto. Jos ne ottas vaikka vaimonsa mukaan kiipeilemään. Luulis raittiin vuori-ilman ja vähäisemmän otsonin korvaavan Volvonkin - tai no Volvon lumevaikutusta ei tieteskään korvaa mikään, mut jos se vuoristo edes hivenen nuorentaisi tai sais ainakin näyttämään hehkeemmältä.


      • mödw
        kehuskeleen.. kirjoitti:

        Volga S80 2.5D Hp. 10 800,00€

        J. Rinta-Jouppi Oy, Helsinki

        http://www.oikotie.fi/cache?exit=show_car_used&id=1465240&searchparams=&BodyType=all&searchtotal=182&advsearch=true&MakeModel=1000943&CreatedDate=all&backWithParams=car_search_used&target=used_cars&FuelType=all&Make=176&dir=ASC&cookieValue=119082390173804731&selectedpage=1&GearType=all&Model=1000943&orderby=PRICE&listlength=25&searchtype=advanced_search&VendorType=all&fcid=530260549649326892&subNavi=cars_used&s_index=1

        Mutta jokin taksina jo 10 vuotta sitten loppuunajettu rottelo siinä varmaan oli kuitenkin tarkoitus olla. Seuraavilla 10 omistajan toimesta on sitten karanneet (tai ajettu teuraaksi) ne viimeisetkin pollet sieltä pellin alta. Mitä se auttaa olla kaunis kotipihassa? Pitäis sillä autolla nyt sentään vähän päästä liikkumaankin muutenkin kuin työntämättä.


    • klklklklk

      jos hyppäisit autoosi, vetäisit sinne pakoputkesta letkun sisään, ja käynnistäisit sen Volvosi.

      • klklklklk

        toi letkujuttu kannattaa tietysti duunata ensin, niin menee loogisemmassa järjestyksessä.


    • voisi tilata

      gigolon kotiin ja mies maksaa laskun.

    • selluliitista :

      on ottaa avioero!

      Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha! Ha ! Ha!

      • Onnittelen, viimeinkin huumorintajuinen vastaus!!!

        "Olet symppis henkilö"


        MarttyyriMallari-TTt


      • hahahahah!

        hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah!
        hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah!
        hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah!
        hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah!
        hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah!
        hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah!
        hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah!
        hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah!
        hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah!
        hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah!
        hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah!
        hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah!
        hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah!
        hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah, hah!

        eeehheh, heh, heh, heh, kraaats!


    • Oleellinen kysymys.

      Miksi on niin kauheata jos 5-kymppinen kaljamaha jyystää teinipissixiä, kun jostain syystä ei ole kamalaa että 2-kymppinen teinipissix jyystää 5-kymppistä kaljamahaa? Kuka edes välittää? Jos lässytetään että kahden kauppa on kolmannen korvapuusti niin minä ainakin sanon että lutkailu loppukoon ja ihmiset aisoihin. Jos minun asioihini puututaan niin totta ihmeessä minäkin puutun toisten aisoihin.

    • että ukolla

      olisi sen verran rahaa, ettei tarvitsisi "jahdata".

      Vaimon osalta homma on selvä. Vanhasta luuskasta ei saa 2-kymppistä professori Nordströmmikään.

    • Poikamaista komeuttaan mene...

      Jos naisessa on pahoja tekoja menneisyydessä ja luonne vain sua kohtaan mukava nainen ei ole oikeasti koskaan mukava vaan mielestelevä siihen asti kun saa vauvan.

      On tullut aika jättää nainen kitumaan. Tiedän, että mikään ei saa naista niin pahasti sekaisin kuin rupsahtanut naama, jota se nuorena katseli jatkuvasti nokka pystyssä peilistä ja nyt kun joka vilkaisu saa baisen tuntemaan olonsa kammottavaksi niin en sääli vaan totean, että paha sai palkkansa lopulta jo tässä elämässä.

      Usein alkavat panikoimaan omaa kuolemaansa, joka kestä vielä kauan. Kaikkea voi tehdä kasvojensa kauneuden eteen mutta kasvoista näkee kuitenkin kuinka ruma naisesta tulee. Oletteko nähneet Michael Jacksonin kasvoja? Käyttänyt miljoonia dollareita kasvoihinsa mutta tulos on aivan perseestä.

      En tiedä mitään säälittävämpää kuin rupsahtanut nainen. Eihän sellaista kehtaa edes katsoa suoraan kun niin kurjalta se näyttää. Miksi niitä näkee erityisen paljon Kontulan ostarilla? Olen muillakin ostareilla ja julkisilla paikoilla käynyt mutta juuri Kontulassa naisten rumuus osuu silmään. Nuoret naiset on kanssa rumempia kuin esim. länsihelsingin alueella, jossa itse asun arvostetulla sosiaalipummittomalla alueella.

      Munkkiniemessä, tänne ei ole rakennettu kaupunginvuokrataloja ja ulkonäkymä on aika paljon positiivisempi kuin kobtulassa jossa on paljon ulkomaalaisia. Sekin osuu silmään. Ja sekin kun ulkomaalainen mies kävelee suomalaisen naisen kanssa mutta ei koskaan toisinpäin että suomalaismiehellä olisi ulkomaalainen nainen. Varmaan niinkin on mutta ei ainakaan kontulassa.

      • -k32v-

        elämysmatkalle, siistii. näkee kaikkee omituista kute ulkolaisii ja rumii ihmisii. vähänkö mageeta, täytyy hei kokeilla joskus.

        olisko siin stadin ytimen vaiheil jossai niinku sellast mestaa, et olis niinku vaiks toiseks tai kolmanneks rumimpii? ainaki siin assalla olis noit ulkolaisii kans aika usein. ja pöndelt tulleit kans. olisko niillä huudeilla niinku mahkui nähä niit samoi rumii ihmisii?

        ne olis kai varmaa joku oma ihmislaji ne rumat. tääkä olis koskaa nähny rumii ihmisii. olis varmaa aika eksoottist nähä.


      • illasta

        jo noin kännissä?
        Vai oletko köysien puutteessa vapaana?


    • boomchiq -a-uaa-ua

      Ei älä helvetti mene tohon! Ei sun tartte näyttää nuoremmalta jottä se läski gubbe sua haluaisi.
      Mikäli teillä on lapsia, jätä koko katras ja koko pakka sen hoidettavaksi ja odota...se varmaan läytää jonkun kivan nuoren daamin.....mutta suostuuko se kiva nuori daami sitten oikeasti sinun ilmaiseksi lastenvahdiksi? Varmaan jonkin aikaa, näyttääkseen hyvältä läskin gubben silmissä, mutta kun sille paljastuu että se onkin vain pano ja sinun ilmainen lastenlikka...noi tartteko sanoa enempää

      Oioi, läski gubbe tulee kontaten sun luo takasin, ja sen jälkeen sinä sanelet missä mennään...eli hän maksaa laskut, hoitaa lapset, sivoaa, pyykkä ja hankkii sapuskat perheelle - sillä välin sinä nautit ja välillä kyselet että mitä tänään syödään, rakas?

    • jatkaa

      vuodesta toiseen...

    • tämä oli aika hauska :)


      "En muistanut, että olisin kirjoittanut jotain näin huumoripitoista"


      MarttyyriMallari-TTt

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe