Tyttöystävä jätti hienon suhtee jälkee..

Miks mä

Oltiin seurusteltu kiihkeesti 15kk.. ja oltu onnellisii melkein kokoajan..tottakai oli riitoi.. mut sit 2 päivää sit, se lähettää tekstarin, et ei tiiä rakastaaks mua ja myöntää olevansa pelkuri tekstaamalla ton.. noh vaadin sitten nähdä..sit me nähtii, ja sit se satutti mua sisältä viel enemmän, se on sanonu et se viel välittää must tosi paljo, pitäskö mun yrittää ottaa takas vai yrittää unohtaa? vinkkei kiitos..

18

4631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dii Daa

      No tottakai tollanen kannattaa unohtaa ja ehtiä itelles joku vieläkin parempi kuin hän. Ei kannata enää jatkaa ihtesä kiduttamista. Mulla oli lähes samanlainen juttu...enkä kadu yhtään mitä jätin taakseni..ja ota huomioon me oltiin melkei 2 vuotta yhes..meressä kaloja riittää se on todettu jo moneen kertaan..älä lannistu..

    • Nimetön

      Kiitos, samoin kävi täälläkin kuin AP:llä, ja tuo diidaa-vastaus siis kiteytti kaiken tärkeimmän.

      Hienoa nähdä jonkun joka on kävellyt saman läpi ja
      voi kokemuksella kertoa että paremappa tosiaan löytyy.

      • alottaja

        haluisin vaa päästää irti..mut haluun viel yrittää...ku rakastan niin paljo häntä :(!!


      • heikko?
        alottaja kirjoitti:

        haluisin vaa päästää irti..mut haluun viel yrittää...ku rakastan niin paljo häntä :(!!

        olenko heikko ku haluun pitää mun rakastaman ihmisen joka ei välttämättä haluu..ja pelkään olla yksin?


    • m ä

      joo'o.. olin seurustellu 1v 1kk entisen tyttöystäväni kanssa. kunnes 4kk sitten erottiin ja oon ollu ihan masentunu sen jälkeen. alussa ei tuntunu ero miltää mut sitte joka kk vaan pahenee ikävä. luulis sen menevän ees toisin päin että ikävä häviää ajan mittaa!! mutta mutta sanokaas nyt jotai millä saan tytön pois mielestäni.. eron jälkeen mulla on ollu 7 eri muijjaa joka on iha järkyttävää koska jos tein niitten kaa jotai ni kuvittelin vaan entisen tyttöystäväni siihen ja ei oo ollu tunteita yhtäkään kohtaa niistä.. aina vaan sitä yhtä ajattelen.. eräästä kappaleesta sopii toho yks kohta ->yksin ku mä jäin teistä lohtua vain hain miksette ymmärtäneet voi olitte korvikkeita vain

      • alottaja

        vittuiletko?


    • w

      mä ottaisin takas jos sul on viel tunteit sitä kohtaan

    • breakup

      minut jätti myös tyttöystävä tuossa muutama päivä sitten. oltiin seurusteltu 1vuosi ja 9kuukautta sekä pari päivää päälle. seurustelin myös aiemminkin saman tytön kanssa, ja hän jätti silloin vajaan 3kkn seurustelun jälkeen. rakastan tyttöä edelleen enemmän kuin ketään muuta elmässäni, mutta pelkään että hän ei enää välitä minusta samalla tavalla, kun sanoi halutessani nähdä ja jutella, että ei halua saada aikaan mitään turhia luuloja. tuskaahan tämä tekee, ja tuskin pääsen ikinä yli tästä. tahdon vain nähdä samaa tyttöä ja yrittää uudestaan, mutta hän ei usko varmaan sen enää toimivan, näin olen ymmärtänyt hänen sanansa.

      • breakup

        ja olemme molemmat 17 vuotiaita. kaikki väittävät, että kannattaa "seikkailla", mutta mitä järkeä on yrittää korvata sitä oikeaa tyttöä jota todella rakastaa ja on rakastanut jo ensimmäisestä seurustelusuhteesta alkaen, jollain aivan toisella henkilöllä? näen tyttöä vielä melkein joka päivä koulussakin, ja hän asuu melkein naapurissani. ainoa päivän helpotus on koulupäivä, kun näkee luokkakavereita ja voi puhua aivan jotain muuta, vaikka oikeasti haluaisin puhua siitä mistä ennenkin, mitä tein tyttöystäväni kanssa ja miten mukavaa hänen kanssaan oli. nyt on jäljellä vain muistot, mitkä sattuvat liikaa.

        ajattelen tyttöä jatkuvasti, ja itsepäisyyttäni menin eroiltana sanomaan, että haluaisin oikeasti yrittää uudelleen kun tiedän mitä olen tehnyt väärin, vaikka hänen tunteensa ja hyvinvointinsa ovat aina ja myös tulevat olemaan etusijalla. vaikka silloin en edes tajunnut kuin vasta hänen sanoessaan, että entäs hänen tunteensa...? vietimme liikaa aikaa samassa paikassa ja olisin valmis tekemään mitä tahansa jotta vaan saisin edes yhden uuden mahdollisuuden. tyttö vain sanoi, että ei halua että muutun hänen vuoksensa, vaikka tahdon itse sitä meidän seurustelun, ja itseni vuoksi.

        haluan olla häneen yhteydessä ja puhuminen hänen kanssaan tuntuu helpottavan oloani, mutta kuitenkin tyttö sanoo, että olisiko vain parempi että pitäisimme väliä jotta minä pääsisin tästä yli. tytöllä ei varmaankaan enää ole tunteita minua kohtaan, mutta miten ihmeessä tällaisesta pääsee yli? kaikki yhteinen aika tytön kanssa oli parasta aikaa koko elämästäni ja nyt hän on poissa. ruoka ja unikaan eivät ole maistuneet kohta viikkoon. aloitan salilla käymisen muutaman kaverin/tutun kanssa, mutta eivät ne kuitenkaan voi korvata sitä aikaa minkä haluaisin viettää tytön kanssa.


      • breakup
        breakup kirjoitti:

        ja olemme molemmat 17 vuotiaita. kaikki väittävät, että kannattaa "seikkailla", mutta mitä järkeä on yrittää korvata sitä oikeaa tyttöä jota todella rakastaa ja on rakastanut jo ensimmäisestä seurustelusuhteesta alkaen, jollain aivan toisella henkilöllä? näen tyttöä vielä melkein joka päivä koulussakin, ja hän asuu melkein naapurissani. ainoa päivän helpotus on koulupäivä, kun näkee luokkakavereita ja voi puhua aivan jotain muuta, vaikka oikeasti haluaisin puhua siitä mistä ennenkin, mitä tein tyttöystäväni kanssa ja miten mukavaa hänen kanssaan oli. nyt on jäljellä vain muistot, mitkä sattuvat liikaa.

        ajattelen tyttöä jatkuvasti, ja itsepäisyyttäni menin eroiltana sanomaan, että haluaisin oikeasti yrittää uudelleen kun tiedän mitä olen tehnyt väärin, vaikka hänen tunteensa ja hyvinvointinsa ovat aina ja myös tulevat olemaan etusijalla. vaikka silloin en edes tajunnut kuin vasta hänen sanoessaan, että entäs hänen tunteensa...? vietimme liikaa aikaa samassa paikassa ja olisin valmis tekemään mitä tahansa jotta vaan saisin edes yhden uuden mahdollisuuden. tyttö vain sanoi, että ei halua että muutun hänen vuoksensa, vaikka tahdon itse sitä meidän seurustelun, ja itseni vuoksi.

        haluan olla häneen yhteydessä ja puhuminen hänen kanssaan tuntuu helpottavan oloani, mutta kuitenkin tyttö sanoo, että olisiko vain parempi että pitäisimme väliä jotta minä pääsisin tästä yli. tytöllä ei varmaankaan enää ole tunteita minua kohtaan, mutta miten ihmeessä tällaisesta pääsee yli? kaikki yhteinen aika tytön kanssa oli parasta aikaa koko elämästäni ja nyt hän on poissa. ruoka ja unikaan eivät ole maistuneet kohta viikkoon. aloitan salilla käymisen muutaman kaverin/tutun kanssa, mutta eivät ne kuitenkaan voi korvata sitä aikaa minkä haluaisin viettää tytön kanssa.

        ja pahaa myös tämän ohella on, että asustellaan vielä niin pienellä paikkakunnalla, en täältä tule varmasti löytämään mitään tuollaista "korviketta" muuta kuin maksimissaan mahdollinen hengailu kavereiden kanssa. muita tyttöjä en edes haluaisikaan. yksi pitkäaikainen ihastus minulla oli joskus, mutta sekin jäi helposti varjoon kun seurustelimme kunnolla... ja en kehtaa siihen tyttöön olla enää kummemmin yhteydessä, kun hän on aloittanu seurustelun. ja parhaiten pystyn vaan puhumaan exälleni...


      • nimieerik
        breakup kirjoitti:

        ja olemme molemmat 17 vuotiaita. kaikki väittävät, että kannattaa "seikkailla", mutta mitä järkeä on yrittää korvata sitä oikeaa tyttöä jota todella rakastaa ja on rakastanut jo ensimmäisestä seurustelusuhteesta alkaen, jollain aivan toisella henkilöllä? näen tyttöä vielä melkein joka päivä koulussakin, ja hän asuu melkein naapurissani. ainoa päivän helpotus on koulupäivä, kun näkee luokkakavereita ja voi puhua aivan jotain muuta, vaikka oikeasti haluaisin puhua siitä mistä ennenkin, mitä tein tyttöystäväni kanssa ja miten mukavaa hänen kanssaan oli. nyt on jäljellä vain muistot, mitkä sattuvat liikaa.

        ajattelen tyttöä jatkuvasti, ja itsepäisyyttäni menin eroiltana sanomaan, että haluaisin oikeasti yrittää uudelleen kun tiedän mitä olen tehnyt väärin, vaikka hänen tunteensa ja hyvinvointinsa ovat aina ja myös tulevat olemaan etusijalla. vaikka silloin en edes tajunnut kuin vasta hänen sanoessaan, että entäs hänen tunteensa...? vietimme liikaa aikaa samassa paikassa ja olisin valmis tekemään mitä tahansa jotta vaan saisin edes yhden uuden mahdollisuuden. tyttö vain sanoi, että ei halua että muutun hänen vuoksensa, vaikka tahdon itse sitä meidän seurustelun, ja itseni vuoksi.

        haluan olla häneen yhteydessä ja puhuminen hänen kanssaan tuntuu helpottavan oloani, mutta kuitenkin tyttö sanoo, että olisiko vain parempi että pitäisimme väliä jotta minä pääsisin tästä yli. tytöllä ei varmaankaan enää ole tunteita minua kohtaan, mutta miten ihmeessä tällaisesta pääsee yli? kaikki yhteinen aika tytön kanssa oli parasta aikaa koko elämästäni ja nyt hän on poissa. ruoka ja unikaan eivät ole maistuneet kohta viikkoon. aloitan salilla käymisen muutaman kaverin/tutun kanssa, mutta eivät ne kuitenkaan voi korvata sitä aikaa minkä haluaisin viettää tytön kanssa.

        Älä huoli. Aika pirun moni muukin on meistä kokenut sen teini-ihastumisen kaatumisen. Samoja juttuja kun tuhansilla muillakin sukupolvesta riippumatta.

        Ei siihen kukaan ole kuollut. muutaman vuoden päästä se jo naurattaa.


      • herkkä mies
        nimieerik kirjoitti:

        Älä huoli. Aika pirun moni muukin on meistä kokenut sen teini-ihastumisen kaatumisen. Samoja juttuja kun tuhansilla muillakin sukupolvesta riippumatta.

        Ei siihen kukaan ole kuollut. muutaman vuoden päästä se jo naurattaa.

        Itselläni paljon lyhyempi suhde takana ja nyt tyttö muutti pois melkein mitään sanomatta, lähetti vain viestin. Tähän ikävään ei tunnu auttavan viinakaan ja on aika vaikea ajatella, että tämä oli vain ohimenevä teinirakkaus, kun sydämeni on tuhansina palasina. Olemme siis molemmat 18v. Tyttö vain tuntui niin oikealta. Viestistä on siis nyt vain muutama päivä, enkä voi elää hetkeäkään ajattelematta häntä. tein sitten mitä tahansa, jokin siinä paikassa tai tilanteessa muistuttaa hänestä. En itkenyt isoisäni hautajaisissa, mutta tänään nousivat Citimarketin kassalla kyyneleen silmiin; Kassaneiti puhui samalla murteella. Hän ei vastaa viesteihini, mutten voi kuvitella vain pokaavani toista tyttöä. Elättelen kai toivoa, että voisimme vielä tavata, vaikka välimatkaa on satoja kilometrejä. Hellittääkö tuska koskaan...


    • Hyväksy todellisuus

      Viimeinen kirjeeni
      Kello on jo kaksi aamusta ja olen vieläkin täällä
      Kirjoittamassa tämän kirjeen sinulle
      Miettien kaikkea mitä tapahtui
      Ja virheet jotka tein tässä rakkaudessa
      Miten on mahdollista että jätit minut
      Minun kotini, minun sieluni, tuhosit kaiken
      Jäin yksin kylmään huoneeseen
      Olen kuollut
      En tiedä miksi tämä tarina päättyi näin
      Paperiin kirjoitan tarinani ja annan sen sinulle
      Ja rakas kultani
      Tämä on viimeinen kirje jonka sinulle kirjoitan
      Minun viimeiset sanani ennen kuin unohdan sinut
      Miten on mahdollista ettet osaa antaa anteeksi?
      Ja rakas kultani
      Tämän tapahtuman jätän kohtalolle
      Vannon, ettei tarkoitukseni ollut satuttaa sinua
      Ja vaikka lähdit
      Rakastan sinua ikuisesti
      Ja loppujen lopuksi
      Olen yrittänyt korjata tilanteen,
      mutta heitit minut kuin arvottoman rakin
      Jokainen minuutti katkeruus myrkyttää minut
      Kun näen sinut, kasvaa vihani
      Tiedän että loppujen lopuksi kadut tätä
      Tajuat kuinka paljon kärsin takiasi
      Kun palaat takaisin, en ole täällä enää =Noilla sanoilla lopetin tuskani.. Karu todellisuus

    • jj

      voi sinua

    • DAA.

      Ei teinijutut kestä ikuisuuksia. PISTE.

    • Neiti_90

      Eihän sun ole pakko nakata tyttöä kokonaan menemään elämästäsi? Jos kuitenkin pystyt jatkamaan tytön kanssa ystävänä, et ole menettänyt häntä lopullisesti. Joskus suhteet vain loppuu, kun toinen huomaa ettei välttämättä rakastakaan toista kumppanina vaan ystävänä, mutta jos antaisit tytölle ja itsellesi aikaa tän asian myötä ja katsoisitte miten pystyisitte jatkamaan edes kavereina. Ilmeisesti asia ei ole ollu tytöllekään helppo, hän on kuitenkin 'myöntänyt' olleensa pelkuri lähestyessään sua tekstiviestillä, joka ainakin mun silmillä katsottuna vaikuttaisi siltä, että tytöllä on ollu sua kohtaan tunteita ja on varmasti jonkunlaisia vieläkin, kun tilanne on hänellekin ollut vaikea. Pitäkää breikki ja katsokaa vaikka parin viikon päästä mikä on tilanne molemmilla, pystyttekö olemaan ystävinä vai katkaisetteko välinne lopullisesti. Itellä ainakin harmittaisi menettää hyvä ystävä sen takia, jos en ite ole saanut vastakaikua ja en kestäisi sitä.

    • JättänytPettäjän

      Itsekkin jätin oman mieheni, pääsyy oli kyllä, että mies ei ollut uskollinen, mekään emme kuitenkaan tehneet mitään mitä minä halusin, suhteessa oltiin vain miehen ehdoilla, hän valehteli muuttuvansa niin kuin aina ennenkin, minä kuitenkin ajattelin, että vaikka hän muuttuisikin niin kuin oli luvannut jo useita kertoja, en kuitenkaan pitänyt siitä ajatuksesta, että hän tekisi asioita joista minä pidän vain sen takia, että voisi olla kanssani, halusin miehen, joka tekee sellaisia asioita joista minä pidän, koska hänkin pitäisi niistä. Suhteestammekaan ei ole kuin n. kuukausi. Tyttö varmasti ajattelee samalla lailla, hän ei halua, että muutut hänen vuokseen, koska et pidä samoista asioista, itse en kyllä edes usko että oikeasti välitit hänestä, ainakaan et tajunnut suhteen ylläpitämisestä mitään, suhteessa ei voi elää vain toisen ehdoilla, silloin pitää tehdä asioita joista kummatkin pitävät, muuten suhde ei toimi. Ehdottaisin että jättäisit entisen tyttöystäväsi rauhaan ja kasvaisit henkisesti aikuiseksi ennen kuin aloittaisit uuden suhteen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1837
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1534
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1223
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe