Mihin kohtaan silmänympärysvoide levitetään? Tiedän, että liikkuvalle luomelle ei saa levittää, mutta voiko levittää KOKO alaluomelle, myös ihan siihen alaripsien tyveen? Jostain luin, että voide levitettäis silmän ympärillä olevien luiden kohdalle... Mutta siis voiko levittää koko alaluomelle?
Mielestäni nuppineulanpään kokoinen määrä ei riitä koko silmään. Minkä verran itse käytätte?
Silmänympärysvoiteen
4
811
Vastaukset
- määrä
riittää silmänympärysvoidetta. Ja alaluomelle ihan alaripsien tyveen ja on myös noita silmänympärysvoiteita jotka laitetaan myös yläluomellekin.
- käytän
bm-geeliä silmämympärys iholle ja laitan myös yläluomelle.
- wertw
mikä bm-geeli?
sitä tulee tietääkseni laittaa ihan kokonaan siihen alas, ripsen aika tyveenkin... liikkuvalle luomelle ei saa/kannata laittaa... mutta kulmakarvan alle,siihen kulmaluuhun voi hieman laittaa..
- niksejä
Todellakin kyllä se pienikin määrä riittää. Silloin se ei pääse leviämään silmään. Samaa ajatellaan sillä ohjeella ettei liikkuvaan yläluomeen laiteta silmänympärysvoidetta. Levitän voiteen koko alaluomelle ja ylhäällä kulmaluun alle, näin se pysyy siellä mihin on tarkoitettukin. Olen saanut opin että voide levitetään nimettömien sormien päillä, koska se on hellävaraisinta. Laitan tuon pienen määrän voidetta (voihan sitä joskus lipsahtaa parikin nuppineulan "päätä") nimettömän kärkeen ja töpötteöen molempia nimettömiä yhteen, Sitten töpöttelen kevyesti sormenpäällä voiteen luomille ja hyvin riittää eikä tunnu rasvaiselta. Ilmeisesti tuolla silmänympärysvoiteella on ollut hyötynsä, kun silmäpussit, tummentumat ja enemmät rypytkin ovat hävinneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3482805Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201549Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151046Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57997Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28958En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82933- 80908
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839