mattalakka

Zzamira

Haluaisin mun kynsiin mattapintaisen lakan. Onko sellaisia? Millä merkeillä? Siis ihan päällyslakka, joka ei kiillä vaan on himmeä ja luonnollisen, ei lakatun oloinen.

Tiedän, että sellaiset kynnethän saa, kun ei sitten lakkaa, mutta kynsilakka suojelee ja vahvistaa kynsiä aika hyvin, joten haperokyntisenä tarvitsen sitä, vaikken lakatun näköisistä kynsistä tykkääkään.

8

825

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taitaa löytyä

joka ammattilaissarjasta.
      Kaupanhyllyistä en osaa sanoa.
      mm.miesten manikyyreissä käytetään usein mattalakkaa loppusilauksesksi.

• se kun

lakkaamisen jälkeen esim. valkoisella palkilla (no ei taida sokoksista löytyä?) tai sitten hyvin hellällä viilalla ihan hippasen teet siitä pinnasta sellasta kiillotonta, ja sit vaikka öljyät päälle. Pitäis olla matta.

• on valikoimassa

Trindillä on valikoimassaan läpinäkyvä kynnenkovettaja, joka jättää mattapinnan.

• käytä kynnenkovettajaa
        on valikoimassa kirjoitti:

Trindillä on valikoimassaan läpinäkyvä kynnenkovettaja, joka jättää mattapinnan.

ilman syytä! Haurastunut tai liuskoittuva kynsi EI tarvitse lisää kuivuutta. Kynnenkovettaja KUIVATTAA kynttä, eikä suinkaan tee siitä kestävämpää! Älä, älä, älä!

• krooh-pyyh
        käytä kynnenkovettajaa kirjoitti:

ilman syytä! Haurastunut tai liuskoittuva kynsi EI tarvitse lisää kuivuutta. Kynnenkovettaja KUIVATTAA kynttä, eikä suinkaan tee siitä kestävämpää! Älä, älä, älä!

Olen käyttänyt kynnenkovettajaa esim. lakan päällä ja se jättää matan pinnan. Joskus ilman aluslakkaakin ja ei, kynteni ei ole kovettunut liian koviksi, vaikkei niissä olekaan mitään ongelmia. ÄLÄ KOSKAAN YLEISTÄ! Älä KOSKAAN sano EI KOSKAAN!

• NailBitch
        krooh-pyyh kirjoitti:

Olen käyttänyt kynnenkovettajaa esim. lakan päällä ja se jättää matan pinnan. Joskus ilman aluslakkaakin ja ei, kynteni ei ole kovettunut liian koviksi, vaikkei niissä olekaan mitään ongelmia. ÄLÄ KOSKAAN YLEISTÄ! Älä KOSKAAN sano EI KOSKAAN!

...niin ihan varmasti koskaan ja koskaan ja koskaan ei pidä käyttää kynnenkovettajaa paitsi, jos häneltä on vaikkapa juuri poistettu rakennekynnet, ja kynsi on siksi pehmeä muutaman päivän ylimääräisen kosteuden takia.

Ottanet huomioon, että sinun kyntesi eivät ole kaikkien kynnet, sanoit itsekin ettei kynsissäsi ole minkäänlaista ongelmaa, toisin kuin AP:llä. AP:n viestistä sai käsityksen, että hän haluaa jotain suoraan siihen omalle kynnelle ja siihen versioon kai vastattiin.

Voisin kuitenkin ilman kemistin koulutusta olettaa, että kovettaja laitettuna kynsilakan päälle ei vaikuttaisi luonnonkynteen, joten jos näin saa matan pinnan niin sehän on hemmetin hyvä se.

• Katiko

Löytyy jopa cittarista.

• mäw

Jos käytät mattalakkaa kynnet vaan haurastuu. Käytä esim sally hanseniltä maximum growthia jos haluut kynsille hoitoa. Mattalakat voi säästää koristeluun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      94
      5462
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4191
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      34
      2399
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2218
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1835
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1494
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      33
      1332
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1158
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1051
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      22
      1048
    Aihe