Voimakas partavesi, politiikasta keskustelu, häiritsevät tekijät kuten maiskuttaminen,puhu ruoka suussa, älä sano mitään kohteliasta,pälyile kelloa, älä katso silmiin, älä harjaa hampaitasi, rypistele vaatteesi, naura äänekkäästi, kerro typeriä vitsejä,
haise hielle, puhu kaksimielisiä, myöhästy treffeiltä, piereskele,röyhtäile, jätä kihlasormuksen rusketusraita näkyviin, kiertele suorat kysymykset, kerro taudeistasi ja sairauksistasi...............
Onko muita ehdotuksia miten pilata deitti? ? ?
Miten pilata treffit.
11
1907
Vastaukset
- Nainen 36v
Puhu VAIN itsestäsi. Älä kysy toisen elämästä tai mieltymyksistä yhtään mitään.
Mutta puhu sitäkin innokkaammin itsestäsi!
Ja naura kuin hyeena. Ja esitä kaikkitietävää.
Ja yritä vielä erotessa suudella, vaikka toista ei yhtään kiinnosta!
(Olen kokenut nämä kaikki..)- kiitos ;)
toi "hyeenan nauru" taas sai makoisat hytkyt aikaan het aamusta.
Kuvan kun vielä loihtii silmien eteen :) :)
Joo ja toi tuntemattoman suuhun tunkeminen tunnin-parin yhteisen ilman henkäyksen jälkeen..
uyäääääx...kokemusta on kummastakin, ekassa eri eläin ;)
- oikean
Just eronnut tai muuten katkera poispotkittu (yksi tai liuta pieniä kakaroita) joka kaataa koko entisen paskan niskaan. Itseään ylistäen haukkuu exän ja koko exän suvun ja kuinka häntä on väärinkohdeltu. Sitten ilmenee kuinka hän roikkuu vielä exässä kynsin hampain ja hakee jotain terapeuttia josta saisi tukee ja jolla yrittää exää saada mustasukkaiseksi.
Kun näitä tyyppejä alkaa osua kohdalle niin oppii kyllä pikkuvikoja katseleen läpi sormien. - Uiih!
Jos treffikumppani ei millään innostu sinusta, kannattaa alkaa hokea jotakuta mantraa, esimerkiksi "minä olen sinusta ERITTÄIN kiinnostunut" on osoittautunut hypnoottiseksi. Jollei kaveri osoita sulamisen merkkejä, kannattaa ottaa avokämmenillä häntä poskista kiinni, katsoa syvälle silmiin ja sanoa syvällä rintaäänellä "minä olen sinusta ERITTTTTTÄIN kiinnostunut".
Minusta on oltu tällä tavalla kiinnostuneita ihan liian usein; parhaiten mieleen jäi mies, jolta puuttui etu- ja kulmahampaan välinen ylähammas ja joka ei onneksi päässyt kovin lähelle hipomaan, kun hänen vatsansa oli tiellä...hän kertoi kyllä heti tavattuamme, että ulkonäöstä piittaavat ihmiset ovat pinnallisia inhotuksia. :[ - p,nm ,hkhn
Menee treffeille vahvassa humalassa ja pyytää heti ensimmäiseksi rahaa lainaksi.
- tällä rintamalla
..miehet on käsittämättömiä. Ku ex-vaimo on veks niin nuorrutaan hetkessä: peilistä katsoo upee mies, jonka siementä koko naiskunta on jääny ilman liian pitkäks aikaa - kuvitellaan yhtäkkiä että voi viiskymppisenä kurvata paikalle peiliin oikeasti katsomatta ja kelvata resuisissa vaatteissa, ilman hampaita, kaljamahalla, likaisilla hiuksilla, harmailla nenäkarvoilla, korvakarvoilla, lökäpöksyillä ja pihistelyllä eka treffeillä - vaikka paikalle ois kurvattu Mesellä. Mun kohdalle on lisäks sattunu värjättyjä kulmakarvoja, alamittaisia verrattuna ilmoitettuun pituuteen - max oli 10 cm, raamikkuus on muuttunu kohdatessa yhtäkkiä luisuharteiseksi hintelyydeks vaikka oli urheilullinen profiilissa, eka treffeillä akateeminen on osoittautunu vastaan tullessaan humalassa heiluvaks, joka on ottanu vain pari siideriä... ja ikänsä alkoholia karttavalla on ollu jääkaappi täys olutta ja siideriä - ihan vaan mua varten ja lisäks baarikaapissa lukuisa viski ja konjakkipullo - joita pari tuntia kippaamalla on muuttunu humaltuneeks ihan siinä silmien alla ittekseen naureskellen ja pikkuhiljaa pois luisuen ja minä ihmetteleen että mikä p..keleen juttu tää ny on, joillaki on ollu kämppä niin paskanen että on meinannu oksennus lentää ku on ovesta sisään astunu, vessa on ollu kaikkein karmein paikka eli eipä näissä kehumista ole ollu.. :o( Eli tsemppiä vaan. Kaks pitempiaikaista miestä olen löytäny ja molemmat osoittautu lopulta aivan toiseks millä oli itseään myyneet - että sen pituinen se. Antaa olla nettitreffailu - ellei sitte hupimielessä halua vedättää: Että ei tartte miesten ihmetellä, miks naiset on niin kyynisiä.
- kiribati
johonkin hämärään keskiolutbaariin. Mene hieman etuajassa että ehdit siemaista 1-3 tuoppia ennen seuralaisen tuloa. Kun hän tulee, sano että täällä ei ole pöytiintarjoilua joten hänen kannattaa mennä tiskille jonottamaan. varmista istumapaikat niin että näet television; siten ei tule kiusallista hiljaisuutta. Kun katsot matsia niin voit päästää riemunkiljahduksia tai harmistuneita karjhduksia aina tilanteen mukaan. Oman joukkueen maali oikeuttaa hakemaan lisaa kaljaa riemuun. Vastakkaisen joukkueen maali oikeuttaa hakemaan lisää kaljaa suruun. Kaljoja hakiessa on mukava vähän nipistellä tuttuja tarjoilijoita ja heittää herjaa muidenkin paikalla olevien naisten kanss, hauskaahan siellä ollaan pitämässä.
Kun matsi on ohi, on aika tutustua uuteen seuralaiseen: Meille vai teille?
Siitä se suuri rakkaustarina alkaa.- PunainenParoni
tuokaan :(
Taidan olla menetetty tapaus.
- itseään kuntoon laittaa
..arikin tuntia ennen treffejä ku kaveri ei ole nähnyt muuta vaivaa ku hakee askin röökiä ärrältä..
- PunainenParoni
Voi tietenkin juoda kunnon kännit ja lähteä jonnekin baariin kavereiden kanssa ja soitella sitten pilkun jälkeen yöseuraksi. Ja raivostua, kun ei suostu.
Tai sitten voi ottaa pikkusiskon mukaan treffeille.
Yks loistava tapa tehdä vaikutus on myös puhua puolen tunnin puhelu treffien aikana.
Toinen perusvarma tapa hurmata on vastata "ihan sama" jokaiselle treffi-idealle. Niin ja kannattaa olla myös täysin aloitekyvytön muutenkin jatkotreffien suhteen - etenkin silloin jos on itse kuitenkin valmis lähtemään ulos kun pyydetään.- Nainen 36v
Jos olet mies, niin kehu deitillesi kuinka monia TOSI HYVÄNNÄKÖISIÄ naisia olet viime aikoina treffaillut.
Kehu myös omaa ulkonäköäsi, kerro kuinka olet hyvässä kunnossa ikäiseksesi, kaikki naiset ovat kehuneet, mm. äitisi sanoo, että olet tosi komea.
Jos olette jossakin anniskelupaikassa, niin kehoita naista tarjoamaan itsellesi juotavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34783Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6724- 46706
Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670