Seinäjoki kävi opissa Helsingissä - Ilkka tänään.
Mitä siellä niille sanottiin ?
Kattokaa pitemmälle, avatkaa ovia. Lapua pitää teherä justiin samoon. Suurempia ajatuksia !
Seinäjoki
6
535
Vastaukset
- meitä
Ei meidän tarvitse. Meillä on konsultti-Mave, joka hoitaa asiat.
- maveritsi
Onnistuuko? ..... TIETENKIN!!! Kyllä Mave(Putte) hoitaa homman. :)
- ranko
maveritsi kirjoitti:
Onnistuuko? ..... TIETENKIN!!! Kyllä Mave(Putte) hoitaa homman. :)
kiriootteloo.Mites sujuu remonttihommat?OOkko jo kalioottelemas?
- Jeesmies.
Suurempia marketteja keskustaan!
Suurempia rakennusoikeuksia!
Suurempia kerroslukuja!
Suurempia parkkipaikkoja!
Suurempia luolia Simpsiöön!
Suurempia kylpylöitä simpsiöntakaisiin metsiin!
Suurempia ostoskeskuksia honkimäentakaisiin metsiin! - mave,
pitää vastata jotakin kun en ole vielä tähän ketjuun sekaantunut. Turhaa lähteä mihinkään kauaksi kun minä annan täällä absoluutisen totuuden ja viisauden. Kaupungin pitäisi oikeastaan maksaa minulle palkkaa, koska minähän ratkon kaikki asiat oikein, vastaukseni ovat elämää suurempia viisauksia. Virkamiehiä ei enää tarvita. Minä, minä ja minä, pyhääkin pyhempi kolmiyhteys.
siksi sinä oletkin kelvollinen opetuslapsekseni. Olet niitä harvoja Lapualaisia, jotka ymmärtää pyytää apua ulkopuolelta ja hienoa havaita, että olet ottanut minut messiaaksesi ja toistat sanomaani:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621384
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40975Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38705- 14630
- 36616
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28612Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver19590Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30567Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17553