Colon Tonic!

auttaako?

Onko kenelläkään kokemusta tästä kyseisestä tuotteesta?Minkä makuista se on ja lähtikö kuona-
aineet hyvin?Itse olen ajatellut kokeilla jotain paastoamismuotoa,nimittäin mulla on jatkuvasti sellanen turvonnut olo,vaikka juon vihreetä teetä
monta kertaa päivässä ja syön muutenkin todella terveellisesti.Kaipaisin myös vähän tietoa
paastoamisesta,nimittäin olen vielä ihan alottelija tässä..Entä mikä estäisi paastoamisen
aikana ummetuksen,joku muu,kuin esim.peräruiskeet?

6

2656

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janitor

Mitä ihmeen kuona-aineita sinulla on? Missä niitä on ja miltä ne näyttävät? Mitä ne tekevät ja miksi niitä pitää erityisesti poistaa? Vai tarkoitatko yksinkertaisesti p...aa? Olen ihan äimän käkenä.

• äly hoi!

Kuona-aineita on varmasti jokaisella ihmisellä ja
        joillakin vähän enemmän,jos vaikka on usein ummetusta.Kuona-aineita kertyy ihon alle ja tuntuu
        useimmiten turvotuksena ja oon lukenu jostain,että
        ne voivat aiheittaa myös selluliittia.Se on vähän
        samankaltanen juttu,kuin olis nestettä,jos on syöny paljon jotain suolasta mut ne kuona-aineet
        ei poistu ehkä niin helposti tai itsestään,kuin
        nesteet..Useimmat paastoavat enimmäkseen sen takia
        että se on keino puhdistautua elimistön myrkyistä,
        eli kuona-aineista,ja paaston jälkeen on kuulemma
        paljon energisemoi ja parempi olo ja tottakai sen
        paaston jälkeen myös kroppakin näyttää vähän pienemmältä,koska parin viikon paaston aikana laihtuu n.5 kg..Ne kuona-aineet ei kuitenkaan ole sama asia,kuin läski tai mitä lie sä sillä paskalla tarkotitkaan.En mä tätä juttua nyt oikein
        paremmin osaa selittää,mut jotenkin noin se menee..Kommentoikoot joku,jos oon väärässä!Sä Janitor olet muuten kyllä tosi tietämätön,kun et
        oo koskaan kuullu sellasesta asiasta kuin kuona-aineet,nimittäin se on aika yleinen juttu ja niistä on joka terveyslehdissä..Oletko koskaan
        kuullut edes paastoamisesta?(epäilen..)

• ORN
        äly hoi! kirjoitti:

Kuona-aineita on varmasti jokaisella ihmisellä ja
        joillakin vähän enemmän,jos vaikka on usein ummetusta.Kuona-aineita kertyy ihon alle ja tuntuu
        useimmiten turvotuksena ja oon lukenu jostain,että
        ne voivat aiheittaa myös selluliittia.Se on vähän
        samankaltanen juttu,kuin olis nestettä,jos on syöny paljon jotain suolasta mut ne kuona-aineet
        ei poistu ehkä niin helposti tai itsestään,kuin
        nesteet..Useimmat paastoavat enimmäkseen sen takia
        että se on keino puhdistautua elimistön myrkyistä,
        eli kuona-aineista,ja paaston jälkeen on kuulemma
        paljon energisemoi ja parempi olo ja tottakai sen
        paaston jälkeen myös kroppakin näyttää vähän pienemmältä,koska parin viikon paaston aikana laihtuu n.5 kg..Ne kuona-aineet ei kuitenkaan ole sama asia,kuin läski tai mitä lie sä sillä paskalla tarkotitkaan.En mä tätä juttua nyt oikein
        paremmin osaa selittää,mut jotenkin noin se menee..Kommentoikoot joku,jos oon väärässä!Sä Janitor olet muuten kyllä tosi tietämätön,kun et
        oo koskaan kuullu sellasesta asiasta kuin kuona-aineet,nimittäin se on aika yleinen juttu ja niistä on joka terveyslehdissä..Oletko koskaan
        kuullut edes paastoamisesta?(epäilen..)

Mielestäni olet itse tietämätön elimistön perusasioista kun uskot tuollaiseen kuona-ainehöpötykseen. Olen ollut leikkaussalissa 18 vuotta avustamassa monenlaisissa toimenpiteissä. Olen nähnyt mm. satoja suolistoleikkauksia, enkä ole koskaan nähnyt siellä mitään muuta "kuona-ainetta" kuin ulostetta. Samoin olen nähnyt tuhansissa leikkauksissa sen, minkälaista tavaraa on ihon alla eri puolilla kehoa, eikä sielläkään mitään kuona-ainetta ole koskaan ollut. Rasvaa kyllä ja joskus hyytynyttä verta tai "mätää" (esim oikeassa selluliitissa), mutta ne eivät takuuvarmasti poistu millään "tonicilla". Kosmetologien selluliitiksi nimeämä ilmiö on yhdistelmä turvonneita rasvasoluja ja "kiristäviä" sidekudossäikeitä - ei mitään "kuonaa".

Kuonahuuhaa on puhtaasti kaupallisiin tarkoituksiin kehitetty uskomus, jotta saataisiin vielä muutama euro nykäistyksi herkkäuskoisilta ihmisiltä. Luontaistuotekauppojen julkaisut eivät ole mitään terveyslehtiä - eivät myöskään ns. naistenlehdet, jotka peesaavat täysin kritiikittömästi kaikenlaisia muotihömppiä vaikuttaakseen trendikkäiltä ja saadakseen sivuntäytettä mainosten väliin.

Todellakin, äly hoi - missä luuraat?

• jaanuli
        ORN kirjoitti:

Mielestäni olet itse tietämätön elimistön perusasioista kun uskot tuollaiseen kuona-ainehöpötykseen. Olen ollut leikkaussalissa 18 vuotta avustamassa monenlaisissa toimenpiteissä. Olen nähnyt mm. satoja suolistoleikkauksia, enkä ole koskaan nähnyt siellä mitään muuta "kuona-ainetta" kuin ulostetta. Samoin olen nähnyt tuhansissa leikkauksissa sen, minkälaista tavaraa on ihon alla eri puolilla kehoa, eikä sielläkään mitään kuona-ainetta ole koskaan ollut. Rasvaa kyllä ja joskus hyytynyttä verta tai "mätää" (esim oikeassa selluliitissa), mutta ne eivät takuuvarmasti poistu millään "tonicilla". Kosmetologien selluliitiksi nimeämä ilmiö on yhdistelmä turvonneita rasvasoluja ja "kiristäviä" sidekudossäikeitä - ei mitään "kuonaa".

Kuonahuuhaa on puhtaasti kaupallisiin tarkoituksiin kehitetty uskomus, jotta saataisiin vielä muutama euro nykäistyksi herkkäuskoisilta ihmisiltä. Luontaistuotekauppojen julkaisut eivät ole mitään terveyslehtiä - eivät myöskään ns. naistenlehdet, jotka peesaavat täysin kritiikittömästi kaikenlaisia muotihömppiä vaikuttaakseen trendikkäiltä ja saadakseen sivuntäytettä mainosten väliin.

Todellakin, äly hoi - missä luuraat?

siis totta helvetissä on kuona-aineita!
        mitäs muuta olisivatkaan kasvoihin ilmestyvät mustapäät kuin kuona-ainetta!
        ...joku yrittää nyt vaan ärsyttää,ei porukka voi oikeesti olla noin typerää..

• Jasu

Mä olen jo kolmena keväänä juonu yhden Colon Tonic -kuurin. Se maistuu ihan hyvälle kun ajattelee, ett se on vaikka jääteetä. :) Kun makuun tottuu, niin sitä ei oikeastaan enää huomaa, muuttuu mauttomaksi, melkein kuin vettä.

Aika vaikea sanoa onko siitä mitään apua.. En ainakaan ole huomannu mitään erityistä, mutta ainakin tulee juotua enemmän ja ehkä se sit poistaakin jotain kuona-aineita. Ehkä vaikutus on enemmän psyykkinen.. Mut ainaki tuntuu hyvältä juoda sitä.

• anna

Olen 18 vuotias ja ajattelin kokeilla kyseistä tuotetta.
        on tullut juhlittua ja syötyä epäterveellisesti mutta samalla kyllä liikun säännöllisesti. en siis halua laihtua (tai no mikä ettei..:) vaan ennenkaikkea saada paremman ja raikkaamman olon. tuntuu kokoajan jotenkin tunkkaiselta...

miten on, onko jotakin "rajoituksia" kyseisen kuurin aikana? syön e-pilsuja, lady vitaa ja sepram 20mg nimistä mielialalääkettä. voiko kuurin aikana nauttia pari siideriä? anteeksi jos kysymykset vaikuttavat tyhmiltä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      312
      1691
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1254
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1237
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      133
      1116
    5. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      793
    6. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      57
      784
    7. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      74
      759
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      117
      757
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      740
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      696
    Aihe