Kultakurkku

Kultakurkku+

Jännittää kilpailijoiden puolesta:/ joko selvillä jatkoon mänijät, kun ei ilmesty tietoja sallapin sivuille...

128

15896

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapujakaan

      ei saa pyydystää. Kultakurkku 50 voitti 45-vuotias???? HALOO!

      • ei yllättänyt

        45 vee ja Jyväskylästä...Protestin paikka!
        mitä virkaa on noilla ikäsarjoilla?
        HUOM!15:sta loppukilpailijasta vain 5 oli miestä...olikohan miesvaltainen raati?


      • katsoja
        ei yllättänyt kirjoitti:

        45 vee ja Jyväskylästä...Protestin paikka!
        mitä virkaa on noilla ikäsarjoilla?
        HUOM!15:sta loppukilpailijasta vain 5 oli miestä...olikohan miesvaltainen raati?

        niinpä. mitä virkaa on eri sarjoista. kun saa taktikoimalla valita sarjan missä katsoo pärjäävänsä ja vielä voittaa... Heloy


      • "uraa seurannut"

        Näkyy jo levyttäneenkin muutaman kappaleen,muttei tuntunut kantti kestävän laulamaan oikeassa sarjassa,
        ei olisi kyllä yleisessä pärjännytkään...oli niin korkea taso!


      • Tiedotn
        ei yllättänyt kirjoitti:

        45 vee ja Jyväskylästä...Protestin paikka!
        mitä virkaa on noilla ikäsarjoilla?
        HUOM!15:sta loppukilpailijasta vain 5 oli miestä...olikohan miesvaltainen raati?

        Yelisen sarjan voittaja oli ollut jossain tuomarina kultakurkku kisasa.Eihän saa olla?Ainaskaan ennen ei saan olla.Onko säännöt muuttunu?


      • Oulun kerholainen
        Tiedotn kirjoitti:

        Yelisen sarjan voittaja oli ollut jossain tuomarina kultakurkku kisasa.Eihän saa olla?Ainaskaan ennen ei saan olla.Onko säännöt muuttunu?

        Jos oikein sinut käsitin?En usko, että saa toimia missään kys.formaatin kilpailuissa tuomarina, ja taas toisaalta toisessa kädessä, olla kilpailijana samaisen formaatin kisassa.
        Pitääkö tietosi varmasti paikkansa?
        Jos näin, kannattaa tehdä asiasta kysely.
        Niin yksinkertaista.


      • mukana ollut
        Tiedotn kirjoitti:

        Yelisen sarjan voittaja oli ollut jossain tuomarina kultakurkku kisasa.Eihän saa olla?Ainaskaan ennen ei saan olla.Onko säännöt muuttunu?

        Onko sillä merkitystä onko ollut?
        Jos satuit olemaan kisassa mukana niin varmasti tiedät ettei voittajasta ollut epäselvyyttä. Oli varma voittaja alusta asti. Ei siinä ollut mitään tekemistä muilla asioilla. Lyhyesti,se laulaja on jumalattoman hyvä.


      • aikuinen nainen
        mukana ollut kirjoitti:

        Onko sillä merkitystä onko ollut?
        Jos satuit olemaan kisassa mukana niin varmasti tiedät ettei voittajasta ollut epäselvyyttä. Oli varma voittaja alusta asti. Ei siinä ollut mitään tekemistä muilla asioilla. Lyhyesti,se laulaja on jumalattoman hyvä.

        Itsekin paikan päällä olleena, totean vain, että jos yleisen sarjan voittaja laulaa ekalla rundilla "jos sun lysti on"" ja kisan pääjuontaja vielä kehottaa yleisöä seisomaan ja hakkaamaan käsiään, niin missä mennään??

        Toinen asia; nämä kolme sarjaa olivat aivan "eriarvoisessa asemassa" finaalissa. Nuorten sarjassa oli kisaajia yhteensä alle 30, kun taas yleisessä sarjassa lähes sata, ja kummastakin sarjasta pääsi 5 laulajaa finaalifinaaliin..!!

        Lisäksi, Ilari tuskin voi täysin rinnoin iloita voitostaan, joka tuli väärin perustein!!? Ottakaapa nyt kantaa, aiemmin hyvin järjestetty kisa sai nyt kyllä pahan kolauksen maineeseensa!!
        Ja palkinnothan oli alle arvosteluasteikon!


      • mukana ollut
        aikuinen nainen kirjoitti:

        Itsekin paikan päällä olleena, totean vain, että jos yleisen sarjan voittaja laulaa ekalla rundilla "jos sun lysti on"" ja kisan pääjuontaja vielä kehottaa yleisöä seisomaan ja hakkaamaan käsiään, niin missä mennään??

        Toinen asia; nämä kolme sarjaa olivat aivan "eriarvoisessa asemassa" finaalissa. Nuorten sarjassa oli kisaajia yhteensä alle 30, kun taas yleisessä sarjassa lähes sata, ja kummastakin sarjasta pääsi 5 laulajaa finaalifinaaliin..!!

        Lisäksi, Ilari tuskin voi täysin rinnoin iloita voitostaan, joka tuli väärin perustein!!? Ottakaapa nyt kantaa, aiemmin hyvin järjestetty kisa sai nyt kyllä pahan kolauksen maineeseensa!!
        Ja palkinnothan oli alle arvosteluasteikon!

        heh!!!
        Se lasten lauluhan oli sellainen väliaikapiristysjokeri jonka dj ja juontaja oli keksineet. Ei ollut kisabiisi eikä liittynyt kisaan mitenkään. Tuli vain ihmisiin vähän eloa. Hauskaa olikin,nimittäin sen laulajan kustannuksella! Hyvä että rohkeni mennä extempore lavalle ja vetää jokerikappaleen,sekin kertoo aika paljon.


      • pro-oulu
        aikuinen nainen kirjoitti:

        Itsekin paikan päällä olleena, totean vain, että jos yleisen sarjan voittaja laulaa ekalla rundilla "jos sun lysti on"" ja kisan pääjuontaja vielä kehottaa yleisöä seisomaan ja hakkaamaan käsiään, niin missä mennään??

        Toinen asia; nämä kolme sarjaa olivat aivan "eriarvoisessa asemassa" finaalissa. Nuorten sarjassa oli kisaajia yhteensä alle 30, kun taas yleisessä sarjassa lähes sata, ja kummastakin sarjasta pääsi 5 laulajaa finaalifinaaliin..!!

        Lisäksi, Ilari tuskin voi täysin rinnoin iloita voitostaan, joka tuli väärin perustein!!? Ottakaapa nyt kantaa, aiemmin hyvin järjestetty kisa sai nyt kyllä pahan kolauksen maineeseensa!!
        Ja palkinnothan oli alle arvosteluasteikon!

        Juupppa, eihän tuohon paljua lissäämistä ole.Kylläpä kuullostaa taas kerran epärehelliseltä:meinataan rekhlata.Katottaanpa sitten!


      • paikalla lieksassa
        Oulun kerholainen kirjoitti:

        Jos oikein sinut käsitin?En usko, että saa toimia missään kys.formaatin kilpailuissa tuomarina, ja taas toisaalta toisessa kädessä, olla kilpailijana samaisen formaatin kisassa.
        Pitääkö tietosi varmasti paikkansa?
        Jos näin, kannattaa tehdä asiasta kysely.
        Niin yksinkertaista.

        Tiedän varmasti, että yleisen sarjan voittaja mervi ala oli juontamassa lieksassa mähkön baarilla yhden oaskilpailun, vaikka oli jo itse päässyt semifinaaliin mukaan. Olin itse kyseisenä iltana siellä asiakkaana. Ihmetyttää suuresti, kuinka itse kisaileva voi olla juontamassa osakilpailua ja vielä voittaa koko kilpailun. Tulee mieleen, että oliko voittaja jo sallapilla valittuna ennenkuin koko semifinaalia ja finaalia pidettiin?!


      • harrastelijanainen
        paikalla lieksassa kirjoitti:

        Tiedän varmasti, että yleisen sarjan voittaja mervi ala oli juontamassa lieksassa mähkön baarilla yhden oaskilpailun, vaikka oli jo itse päässyt semifinaaliin mukaan. Olin itse kyseisenä iltana siellä asiakkaana. Ihmetyttää suuresti, kuinka itse kisaileva voi olla juontamassa osakilpailua ja vielä voittaa koko kilpailun. Tulee mieleen, että oliko voittaja jo sallapilla valittuna ennenkuin koko semifinaalia ja finaalia pidettiin?!

        Eikös tuosta nyt pitäisi valitus tehdä?Jos olet paikalla ollut,kisaamassako?Eihän tuommoinen käy,mitä niitä kisoja pitämään,kun tiedetään etukäteen voittaja.Kyllä meni maku!!!!


      • paikalla ollut
        harrastelijanainen kirjoitti:

        Eikös tuosta nyt pitäisi valitus tehdä?Jos olet paikalla ollut,kisaamassako?Eihän tuommoinen käy,mitä niitä kisoja pitämään,kun tiedetään etukäteen voittaja.Kyllä meni maku!!!!

        ei ole luoja lauluääntä luonut niin paljon että kilpailemaan lähtisin vaan hyvä kuuntelija olen.


      • kirkas-sinisilmät
        paikalla lieksassa kirjoitti:

        Tiedän varmasti, että yleisen sarjan voittaja mervi ala oli juontamassa lieksassa mähkön baarilla yhden oaskilpailun, vaikka oli jo itse päässyt semifinaaliin mukaan. Olin itse kyseisenä iltana siellä asiakkaana. Ihmetyttää suuresti, kuinka itse kisaileva voi olla juontamassa osakilpailua ja vielä voittaa koko kilpailun. Tulee mieleen, että oliko voittaja jo sallapilla valittuna ennenkuin koko semifinaalia ja finaalia pidettiin?!

        kyllä ne voittajat on aina ennenkin ja kaikissa karaokekisoissa valittu etukäteen. Kaikki muut kilpailijat on vaan rekvisiittaa! Ihan turha väittää muuta! Näin oli ainakin v. 2004 heinolassa mm-karaokekilpailussa kun suomen voittajat valittiin.


      • vaakkuva varis
        kirkas-sinisilmät kirjoitti:

        kyllä ne voittajat on aina ennenkin ja kaikissa karaokekisoissa valittu etukäteen. Kaikki muut kilpailijat on vaan rekvisiittaa! Ihan turha väittää muuta! Näin oli ainakin v. 2004 heinolassa mm-karaokekilpailussa kun suomen voittajat valittiin.

        Olen lukenut tätä kultakurkku skabaa ja sen ympärillä pyörivää juttua..
        Hyvät ihmiset kateus taitaa nyt paistaa läpi. Yleisensarjan voittaja on nähty monissa muissakin kisoissa." Tyttö "on tehnyt paljon töitä varmastikkin.. (ei tuomaroimalla tai hupi jokeribiisillä voiteta!) Kehitystä on tapahtunut monella osa alueella. Olen joskus ollut samoissa kisoissa kuuntelemassa johon kyseinen henkilö osallistunut kuten myös nyt.Kehitystä on tapahtunut. Ja pistimpä merkille että P-Karjalan puolelta on valtavasti hyviä laulajia miehissä ja naisissa.Tsemit kaikille!!!!


      • Löysäpipo
        kirkas-sinisilmät kirjoitti:

        kyllä ne voittajat on aina ennenkin ja kaikissa karaokekisoissa valittu etukäteen. Kaikki muut kilpailijat on vaan rekvisiittaa! Ihan turha väittää muuta! Näin oli ainakin v. 2004 heinolassa mm-karaokekilpailussa kun suomen voittajat valittiin.

        Kyllä taitaa kirjoittaja olla vallan itämaan tietäjä kun tietää kaikki karaokekilpailut, hah!
        Itsekin olen ollut suhteellisen isoissa kisoissa tuomarina. Enpä ollut ikinä nähnytkään sen enempää tuomarikollegoita kuin niitä kilpailijoitakaan. Tai jaa, olipas yksi käynyt joskus laulamassa keikallani.
        Kuinka typerinä lahjottavina tuomareita oikein pidetään?
        Miksi ihmeessä tuomareita kiinnostaisi sovitut voitot? Kyllä sitä vaan niin ammattiylpeitä ollaan, että ihan oman korvan ja silmän mukaan päätökset tehdään.
        Varsinkin tietyn laulajan kannattajajoukot eivät näköjään kykene näkemään muiden laulajia samalla silmällä (ja kuulemaan korvalla) kuin muut yleisö ja tuomarit. He ovat tulleet kannattamaan omaa suosikkiaan ja vaikka hän esiintyisi kuin puu-ukko ja se voittajaksi valittu hehkuisi tulkintaa sielusta asti, niin dumarit haukutaan.
        Näin kävi tietenkin meillekin, heh. Niin aina juu.


      • joikaan minäkin
        paikalla lieksassa kirjoitti:

        Tiedän varmasti, että yleisen sarjan voittaja mervi ala oli juontamassa lieksassa mähkön baarilla yhden oaskilpailun, vaikka oli jo itse päässyt semifinaaliin mukaan. Olin itse kyseisenä iltana siellä asiakkaana. Ihmetyttää suuresti, kuinka itse kisaileva voi olla juontamassa osakilpailua ja vielä voittaa koko kilpailun. Tulee mieleen, että oliko voittaja jo sallapilla valittuna ennenkuin koko semifinaalia ja finaalia pidettiin?!

        On aikoihin eletty jos kisat on käyty ennen kuin ne on edes aloitettu.. Onko yleisensarjan voittaja (mervi) valittu jo suhteilla kisan voittoon?? Taitaa uskottavuus loppua koko kisaan.Tuomarina alkukarsinnoissa??? Eettiset säännöt kieltävät jo kyseisen homman tyystin vai onko säännöt muuttuneet?Finaaliin olisi ollut paljon paljon parempia laulajia mitä sinne valittiin.. esm. Jns suunnalta oli upeita laulajia äänellisesti ja ulkoisesti... Elkää lannistuko pääsette vielä oikeasti näyttämään taitonne...ILMAN SUHTEITA!!!!


      • karanka
        Löysäpipo kirjoitti:

        Kyllä taitaa kirjoittaja olla vallan itämaan tietäjä kun tietää kaikki karaokekilpailut, hah!
        Itsekin olen ollut suhteellisen isoissa kisoissa tuomarina. Enpä ollut ikinä nähnytkään sen enempää tuomarikollegoita kuin niitä kilpailijoitakaan. Tai jaa, olipas yksi käynyt joskus laulamassa keikallani.
        Kuinka typerinä lahjottavina tuomareita oikein pidetään?
        Miksi ihmeessä tuomareita kiinnostaisi sovitut voitot? Kyllä sitä vaan niin ammattiylpeitä ollaan, että ihan oman korvan ja silmän mukaan päätökset tehdään.
        Varsinkin tietyn laulajan kannattajajoukot eivät näköjään kykene näkemään muiden laulajia samalla silmällä (ja kuulemaan korvalla) kuin muut yleisö ja tuomarit. He ovat tulleet kannattamaan omaa suosikkiaan ja vaikka hän esiintyisi kuin puu-ukko ja se voittajaksi valittu hehkuisi tulkintaa sielusta asti, niin dumarit haukutaan.
        Näin kävi tietenkin meillekin, heh. Niin aina juu.

        Ovat kaikille samat?Kai tuomarina olet samaa mieltä?


      • antikaraoke
        vaakkuva varis kirjoitti:

        Olen lukenut tätä kultakurkku skabaa ja sen ympärillä pyörivää juttua..
        Hyvät ihmiset kateus taitaa nyt paistaa läpi. Yleisensarjan voittaja on nähty monissa muissakin kisoissa." Tyttö "on tehnyt paljon töitä varmastikkin.. (ei tuomaroimalla tai hupi jokeribiisillä voiteta!) Kehitystä on tapahtunut monella osa alueella. Olen joskus ollut samoissa kisoissa kuuntelemassa johon kyseinen henkilö osallistunut kuten myös nyt.Kehitystä on tapahtunut. Ja pistimpä merkille että P-Karjalan puolelta on valtavasti hyviä laulajia miehissä ja naisissa.Tsemit kaikille!!!!

        Eihän tämmönen palvele kettään!Kylä ny sampermentti pittää olla jokkii luottamus?Sitähä voijaa jatkossa panna alta lipan, muokata omaiseen säännöt..ikuna en kyl osallistu.Enkä oo osallistunukkaa.-antipatiaa-


      • kisassa mukana

        ONKO TOSIAAN TOTTA,ETTÄ 45-VUOTIAS VOITTI YLI 50-VUOTIAIDEN SARJAN?

        TOSIN,SAMASSA SARJASSA "ERÄS" KILPAILIJA SAI VAIHTAA SEMILAULUNSAKIN...
        JUONTAJA HEHKUTTI KÄRKISAKKIA JO ALKUMETREILTÄ ASTI...ENNALTA TIEDETTY1


      • ihmettelijät
        kisassa mukana kirjoitti:

        ONKO TOSIAAN TOTTA,ETTÄ 45-VUOTIAS VOITTI YLI 50-VUOTIAIDEN SARJAN?

        TOSIN,SAMASSA SARJASSA "ERÄS" KILPAILIJA SAI VAIHTAA SEMILAULUNSAKIN...
        JUONTAJA HEHKUTTI KÄRKISAKKIA JO ALKUMETREILTÄ ASTI...ENNALTA TIEDETTY1

        Kun olen lukenut viestejänne, tulin tulokseen seuraavaan..Ainoa oikea voittaja lienee 25-vuotiaiden sarjassa.Onpas olleet aikamoiset kilpailut.Järjestäjät vastannevat kys.outouksista=)


      • Löysäpipo
        karanka kirjoitti:

        Ovat kaikille samat?Kai tuomarina olet samaa mieltä?

        Täysin ja ehdottomasti ja senhän pitäisi olla itsestään selvää. Mitä virkaa säännöillä muuten olisi?


      • mukana mekin
        kisassa mukana kirjoitti:

        ONKO TOSIAAN TOTTA,ETTÄ 45-VUOTIAS VOITTI YLI 50-VUOTIAIDEN SARJAN?

        TOSIN,SAMASSA SARJASSA "ERÄS" KILPAILIJA SAI VAIHTAA SEMILAULUNSAKIN...
        JUONTAJA HEHKUTTI KÄRKISAKKIA JO ALKUMETREILTÄ ASTI...ENNALTA TIEDETTY1

        onhan se eettisesti väärin että alkukarsintaa on voinut vetää jo mukaan päässyt kilpailija.. hänhän on vaikuttanut jo ammattitaidottumuutensa suostuessaan vetäjäksi tai sitten ei ole tiennyt säännöistä ja hänelle ei ole niitä selvitetty etukäteen...taitaapi olla ohjelmatoimiston moka ei voittajan!
        Yleisensarjan voittaja (mervi) lauloi hyvin ja oli positiivinen yllätys.Onhan hänet nähty monina vuosina jo kisoissa,nyt oli hänen vuoronsa onnistua.OLIKO se sitten sovittua tai ei?? kuka tietää. oli mainintaa myös teksteissä kannustusjoukoista.. käsitimme asian että siinä porukassa oli useampi kilpailija.heidän yhteishenkensä oli hyvä, myös muita kilpailijoita kohtaan.Kannustusta sieltä ainakin tuli monille kanssa kilpailijoille,ei pelkkään omaan pöytään. Iloisia ihmisiä nuo " karjalaiset" kuten myös nokialaiset... heh


      • karanka
        mukana mekin kirjoitti:

        onhan se eettisesti väärin että alkukarsintaa on voinut vetää jo mukaan päässyt kilpailija.. hänhän on vaikuttanut jo ammattitaidottumuutensa suostuessaan vetäjäksi tai sitten ei ole tiennyt säännöistä ja hänelle ei ole niitä selvitetty etukäteen...taitaapi olla ohjelmatoimiston moka ei voittajan!
        Yleisensarjan voittaja (mervi) lauloi hyvin ja oli positiivinen yllätys.Onhan hänet nähty monina vuosina jo kisoissa,nyt oli hänen vuoronsa onnistua.OLIKO se sitten sovittua tai ei?? kuka tietää. oli mainintaa myös teksteissä kannustusjoukoista.. käsitimme asian että siinä porukassa oli useampi kilpailija.heidän yhteishenkensä oli hyvä, myös muita kilpailijoita kohtaan.Kannustusta sieltä ainakin tuli monille kanssa kilpailijoille,ei pelkkään omaan pöytään. Iloisia ihmisiä nuo " karjalaiset" kuten myös nokialaiset... heh

        ei nyt ihan tyhmänä pidetä.Ehkä halu kilpailla ylitti sääntörikkomuksen riskin?Olisi kiva tietää syy..Kannustusjoukkojahan näkee kisoissa, ja se on positiivinen asia.Voittajana varmasti kohdallaan, mutta vilunkipelistä en pidä!


      • laulaja ei peluri
        karanka kirjoitti:

        ei nyt ihan tyhmänä pidetä.Ehkä halu kilpailla ylitti sääntörikkomuksen riskin?Olisi kiva tietää syy..Kannustusjoukkojahan näkee kisoissa, ja se on positiivinen asia.Voittajana varmasti kohdallaan, mutta vilunkipelistä en pidä!

        Mua kans suunnattomasti ottaa aivoon tommonen viilunki linssiin veto peli.Tuskimpa enää voittajaa naurattaa kun tajuu et on tehny ikimuistettavan mokan. Musa piiri on kuiteskin aika pitkä muistinen Kerran mokaat niin aina muistetaan. On tainnu hattuun nousta vuosien kannustus kehut kun piti mennä tolleen mokaan. Toivon kuitenkin että totuus tulisi jostain suunnasta.Olikohan rehellinen omalle kannustus porukallekaan??


      • karanka
        laulaja ei peluri kirjoitti:

        Mua kans suunnattomasti ottaa aivoon tommonen viilunki linssiin veto peli.Tuskimpa enää voittajaa naurattaa kun tajuu et on tehny ikimuistettavan mokan. Musa piiri on kuiteskin aika pitkä muistinen Kerran mokaat niin aina muistetaan. On tainnu hattuun nousta vuosien kannustus kehut kun piti mennä tolleen mokaan. Toivon kuitenkin että totuus tulisi jostain suunnasta.Olikohan rehellinen omalle kannustus porukallekaan??

        Sitäpä juuri.Kaippa tästä joku häly nousee?Olisi tervettä ajatellen kilpailujen tulevaisuutta.Enää ei voi mihinkään luottaa..


      • o' oulu
        karanka kirjoitti:

        Sitäpä juuri.Kaippa tästä joku häly nousee?Olisi tervettä ajatellen kilpailujen tulevaisuutta.Enää ei voi mihinkään luottaa..

        Tehään ryhmäkanne?


      • myös mukana
        o' oulu kirjoitti:

        Tehään ryhmäkanne?

        kyllähän tähän pitää puuttua. kolme eri sarjaa ja kahdessa jotain häslinkiä. Ei näin voi jatkua se ei ole kenenkään hyödyksi. Koko kisa ja yleensäkkin karaoke leimataan kohta hälläväli pas..2. Kisa formaattiin palatakseni. Ois tosi hienoo jos ois viel miesten ja naisten sarjat erikseen!!!


      • Juontaja
        myös mukana kirjoitti:

        kyllähän tähän pitää puuttua. kolme eri sarjaa ja kahdessa jotain häslinkiä. Ei näin voi jatkua se ei ole kenenkään hyödyksi. Koko kisa ja yleensäkkin karaoke leimataan kohta hälläväli pas..2. Kisa formaattiin palatakseni. Ois tosi hienoo jos ois viel miesten ja naisten sarjat erikseen!!!

        www.viihdesallap.fi palautesivulle reklamaatio menemään, niin teen minäkin, juuri...NYT!


      • tjuomari

      • kisailija
        kisassa mukana kirjoitti:

        ONKO TOSIAAN TOTTA,ETTÄ 45-VUOTIAS VOITTI YLI 50-VUOTIAIDEN SARJAN?

        TOSIN,SAMASSA SARJASSA "ERÄS" KILPAILIJA SAI VAIHTAA SEMILAULUNSAKIN...
        JUONTAJA HEHKUTTI KÄRKISAKKIA JO ALKUMETREILTÄ ASTI...ENNALTA TIEDETTY1

        missä vaiheessa nuo sarjat muuten muuttuivat? osallistuin itse alkukarsintoihin,joissa sarjat oli yleinen ja 45-vuotiaat.
        oliko näin,että semeihin sarjat muutettiin tarkoituksella?kuka tietää.
        ite en kyllä naisena tykkäisi,jos 45-vuotiaana pääsis jo bingosarjaan....


      • singering
        kisailija kirjoitti:

        missä vaiheessa nuo sarjat muuten muuttuivat? osallistuin itse alkukarsintoihin,joissa sarjat oli yleinen ja 45-vuotiaat.
        oliko näin,että semeihin sarjat muutettiin tarkoituksella?kuka tietää.
        ite en kyllä naisena tykkäisi,jos 45-vuotiaana pääsis jo bingosarjaan....

        Osallistuitko tänä vuonna kisaan ja oli vaan kaksi sarjaa? Kyllä niissä alkukarsinnoissa missä minä kävin, oli kolme sarjaa. Onpas ihmeellistä!

        Olin myös lauantaina laulamassa, mut en päässyt yleisen sarjan viiden joukkoon. Sain kyllä siitä palautetta, että minun olisi siellä pitänyt olla.
        No, se siitä.

        50-sarjan voittajasta ei ollut epäilystä, niin hienosti laulu meni, mutta nyt kun tuli selville tuo ikähuijaus, en arvosta sitä henkilöä ollenkaan, laulajalla ei saa olla tuollainen moraali.

        Yleisen sarjan voittajan laulua en kuullut kertaakaan, kai se sitten on ollut hyvä kun saanut tuomarinakin olla. ;o) Mietin vaan kun juontaja (Erno) tiesi hänen menneen naimisiin jne.. Pistin merkille, että Mervistä ja Peter Petrosta siellä tiedettiin, molemmat finaalissa. Muista ei niinkään.

        Ja sitten -25-sarjasta. 4 naista ja yksi mies. Neljä huutaa ja yksi tulkitsee. Nainen voittaa huutamalla ja silmät kiinni laulamalla. Mikä on oikeaa esiintymistä ja tulkintaa teidän mielestänne?

        Jäiköhän jotain vielä kirjoittamatta...
        Harmittaa.
        Niin, sitten yleensä tästä viikonlopusta. Mielestäni homma pelittäis, jos yhtenä viikonloppuna olis kaksipäiväinen semifinaali ja semi2 ja finaali olis seuraavana viikonloppuna. Ei hitto kukaan jaksa kuunnella loputtomiin Andreja jne...
        Ja ViihdeSallap tarkistakoon tästä lähtien osallistujilta paperit ja niistä syntymäajatkin että ei tule tämmösiä typeriä virheitä kuten nyt 50-sarjassa!


      • mukaan kaikki
        Juontaja kirjoitti:

        www.viihdesallap.fi palautesivulle reklamaatio menemään, niin teen minäkin, juuri...NYT!

        nyt tosi toimiin...kiitos www sivusta...sinneppä minäki meen


      • on myös
        Tiedotn kirjoitti:

        Yelisen sarjan voittaja oli ollut jossain tuomarina kultakurkku kisasa.Eihän saa olla?Ainaskaan ennen ei saan olla.Onko säännöt muuttunu?

        alkukilpailun vetäjän nimi kommeesti ensimmäisenä jatkoon selvinneitten listalla. Veti ainaskin Joupiskan alkukarsintaa. Taitaa olla aika yleistä! Missä moraali?


      • Kyselin
        on myös kirjoitti:

        alkukilpailun vetäjän nimi kommeesti ensimmäisenä jatkoon selvinneitten listalla. Veti ainaskin Joupiskan alkukarsintaa. Taitaa olla aika yleistä! Missä moraali?

        Ei siellä pitäisi olla vaan on kuulemma "painovirhepaholainen"
        Aikoivat poistaa seuraavassa pävityksessä. On kuulemma päivityksen moka, järjestäjä kertoi.
        No, hyvä niin!


      • olin sielläkin
        Kyselin kirjoitti:

        Ei siellä pitäisi olla vaan on kuulemma "painovirhepaholainen"
        Aikoivat poistaa seuraavassa pävityksessä. On kuulemma päivityksen moka, järjestäjä kertoi.
        No, hyvä niin!

        Oli vetäjänä,ja tuomaroi kisat.yksin.Valitsi jatkoon ketkä halusi.yksin.

        kukaan ei ole vastannut kysyttyyn kysymykseen:miten tämä on mahdollista?Valitaanko voittajat etukäteen?Kuka ottaa vastuun?
        kyse ei ole kateudesta vaan oikeudesta,muiden oikeuksista!!
        ps.en päässyt jatkoon,mutta en sitä odottanutkaan,ei ole hiuksia päässä tarpeeksi=)


      • ***
        on myös kirjoitti:

        alkukilpailun vetäjän nimi kommeesti ensimmäisenä jatkoon selvinneitten listalla. Veti ainaskin Joupiskan alkukarsintaa. Taitaa olla aika yleistä! Missä moraali?

        tekeekö se, että joku "osaa" vetää karaokeillan ja juontaa kilpailun, hänestä automaattisesti loistavan laulajan ja kilpailijan?
        Ei..
        Eikä tämä ilmiö ole vieras ns. tavallisissakaan laulukilpailuissa, kun esim. tangomarkkinoilla vuonna -99 Taina Kokkonen oli vetämässä alkukarsintoja, sekä itse myös voitti kuningattaren kruunun samaisena vuonna.


      • Erkki hurmaa
        *** kirjoitti:

        tekeekö se, että joku "osaa" vetää karaokeillan ja juontaa kilpailun, hänestä automaattisesti loistavan laulajan ja kilpailijan?
        Ei..
        Eikä tämä ilmiö ole vieras ns. tavallisissakaan laulukilpailuissa, kun esim. tangomarkkinoilla vuonna -99 Taina Kokkonen oli vetämässä alkukarsintoja, sekä itse myös voitti kuningattaren kruunun samaisena vuonna.

        Tässä ollaa ihmetelty pääasiassa, jottei SÄÄNNÖT OLE KAIKILLE SAMAT!
        Oliskoha tuo jo menny perile..*lukihärö*


      • olen osallistunut
        on myös kirjoitti:

        alkukilpailun vetäjän nimi kommeesti ensimmäisenä jatkoon selvinneitten listalla. Veti ainaskin Joupiskan alkukarsintaa. Taitaa olla aika yleistä! Missä moraali?

        Olen osallistunut Hakkivoxin järjestämiin kilpailuihin.
        Minulle on annettu kertoa, että Hakkivoxin järjestämissä karaokekilpailuissa on yksi poikkeus eli FinBaltic King and Queen karaoke, jonka keräilyiltoihin saavat osallistua kaikki, myös vetäjät kun eivät ole työvuorossa.
        Sitten semifinaalikarsinnoista he eivät voi enää vaikuttaa kisaan millään tavoin.
        Kävin tänään katsastamassa Hakkivoxin sivuilla ja sieltä oli poistettu SM-Iskelmästä se vetäjä.


      • samanlainen kun
        olen osallistunut kirjoitti:

        Olen osallistunut Hakkivoxin järjestämiin kilpailuihin.
        Minulle on annettu kertoa, että Hakkivoxin järjestämissä karaokekilpailuissa on yksi poikkeus eli FinBaltic King and Queen karaoke, jonka keräilyiltoihin saavat osallistua kaikki, myös vetäjät kun eivät ole työvuorossa.
        Sitten semifinaalikarsinnoista he eivät voi enää vaikuttaa kisaan millään tavoin.
        Kävin tänään katsastamassa Hakkivoxin sivuilla ja sieltä oli poistettu SM-Iskelmästä se vetäjä.

        kaikki muutkin kilpailut. Jälkeenpäin peitellään jälkiä kun käry käy.


      • Jussipussi
        samanlainen kun kirjoitti:

        kaikki muutkin kilpailut. Jälkeenpäin peitellään jälkiä kun käry käy.

        tästä saisi tulla,eiku reklaa viihdesallapin palautesivulle.Joku meni kuluttaja-asiamiehellekki valittaan..Haisee,haisee,jossain palaa..


      • paikalla olleena

        HAHAA!Löysinpä illalla laukustani 29.9.2007(siis lauantai)aamuna viihdesallapin sivuilta tulostamani lauantai semifinalisti-luettelon.
        Ja vasta eilen illalla huomasin,että yleisessä sarjassa komeilee jatkoonpäässeenä Laineen ja Liukkosen välissä Liettyä(Jätä mut) ja kas kummaa 50 sarjassa Kovasen ja Mäkelälammin välissä kummittelee taas samainen kaveri samalla levyllä!
        Kävin juuri samaisella sivulla ja nyt ei tuota Liettyä enää näykään yleisessä sarjassa...
        voi räkä,taas painovirhe...niin kummassa sarjassa?


      • lehtorit
        paikalla lieksassa kirjoitti:

        Tiedän varmasti, että yleisen sarjan voittaja mervi ala oli juontamassa lieksassa mähkön baarilla yhden oaskilpailun, vaikka oli jo itse päässyt semifinaaliin mukaan. Olin itse kyseisenä iltana siellä asiakkaana. Ihmetyttää suuresti, kuinka itse kisaileva voi olla juontamassa osakilpailua ja vielä voittaa koko kilpailun. Tulee mieleen, että oliko voittaja jo sallapilla valittuna ennenkuin koko semifinaalia ja finaalia pidettiin?!

        Aikamoinen mekkala ,kuitenkin Hyvä kisa.Mutta se 50 kyllä oli fiasko! olin mieheni kanssa seuraamassa jo viimevuonnakin. Ja eka kierroksella jo huomasin yhden varman finalistin 50 sarjaan oli Nainen joka lauloi jonkun hitaan ja toisella kierroksella jo säväytti Rauhaton oli kappaleen nimi. ja sitten paras mahdollinen suoritus Tuulensuuntaan VAU ,Mieheni kyllä epäili että onko hän jo 50v!! .Hän olisi sijoittunut kyllä yleisessä sarjassakin kärkiporukkaan !! Se siitä. tv. Musiikin lehtorit Anneka ja Lari eteläsuomesta Kisa oli muuten hyvin järkätty ja juontaja aivan mallikas. ja äänentoisto loistavasti hoidettu.Tulemme seuraanvaankin tapahtumaan.


      • Lehtori-62
        lehtorit kirjoitti:

        Aikamoinen mekkala ,kuitenkin Hyvä kisa.Mutta se 50 kyllä oli fiasko! olin mieheni kanssa seuraamassa jo viimevuonnakin. Ja eka kierroksella jo huomasin yhden varman finalistin 50 sarjaan oli Nainen joka lauloi jonkun hitaan ja toisella kierroksella jo säväytti Rauhaton oli kappaleen nimi. ja sitten paras mahdollinen suoritus Tuulensuuntaan VAU ,Mieheni kyllä epäili että onko hän jo 50v!! .Hän olisi sijoittunut kyllä yleisessä sarjassakin kärkiporukkaan !! Se siitä. tv. Musiikin lehtorit Anneka ja Lari eteläsuomesta Kisa oli muuten hyvin järkätty ja juontaja aivan mallikas. ja äänentoisto loistavasti hoidettu.Tulemme seuraanvaankin tapahtumaan.

        Ette ole uskottavia(lehtoreita!)kirjoitusvirheinenne kaikkinenne=D
        Säälittävää, kuka yrittää kiillottaa kilpeä????


      • paikalla ollut
        lehtorit kirjoitti:

        Aikamoinen mekkala ,kuitenkin Hyvä kisa.Mutta se 50 kyllä oli fiasko! olin mieheni kanssa seuraamassa jo viimevuonnakin. Ja eka kierroksella jo huomasin yhden varman finalistin 50 sarjaan oli Nainen joka lauloi jonkun hitaan ja toisella kierroksella jo säväytti Rauhaton oli kappaleen nimi. ja sitten paras mahdollinen suoritus Tuulensuuntaan VAU ,Mieheni kyllä epäili että onko hän jo 50v!! .Hän olisi sijoittunut kyllä yleisessä sarjassakin kärkiporukkaan !! Se siitä. tv. Musiikin lehtorit Anneka ja Lari eteläsuomesta Kisa oli muuten hyvin järkätty ja juontaja aivan mallikas. ja äänentoisto loistavasti hoidettu.Tulemme seuraanvaankin tapahtumaan.

        niin sehän on makuasia... toki oli muitakin hyviä jolla olla laulun tulkinta ja esitys parenpia...


      • listan myös nähnyt
        paikalla olleena kirjoitti:

        HAHAA!Löysinpä illalla laukustani 29.9.2007(siis lauantai)aamuna viihdesallapin sivuilta tulostamani lauantai semifinalisti-luettelon.
        Ja vasta eilen illalla huomasin,että yleisessä sarjassa komeilee jatkoonpäässeenä Laineen ja Liukkosen välissä Liettyä(Jätä mut) ja kas kummaa 50 sarjassa Kovasen ja Mäkelälammin välissä kummittelee taas samainen kaveri samalla levyllä!
        Kävin juuri samaisella sivulla ja nyt ei tuota Liettyä enää näykään yleisessä sarjassa...
        voi räkä,taas painovirhe...niin kummassa sarjassa?

        tämä pitää paikkansa !!!!


      • 2 X
        lehtorit kirjoitti:

        Aikamoinen mekkala ,kuitenkin Hyvä kisa.Mutta se 50 kyllä oli fiasko! olin mieheni kanssa seuraamassa jo viimevuonnakin. Ja eka kierroksella jo huomasin yhden varman finalistin 50 sarjaan oli Nainen joka lauloi jonkun hitaan ja toisella kierroksella jo säväytti Rauhaton oli kappaleen nimi. ja sitten paras mahdollinen suoritus Tuulensuuntaan VAU ,Mieheni kyllä epäili että onko hän jo 50v!! .Hän olisi sijoittunut kyllä yleisessä sarjassakin kärkiporukkaan !! Se siitä. tv. Musiikin lehtorit Anneka ja Lari eteläsuomesta Kisa oli muuten hyvin järkätty ja juontaja aivan mallikas. ja äänentoisto loistavasti hoidettu.Tulemme seuraanvaankin tapahtumaan.

        näin on makuasia se on ... olemme sitä mieltä että toki oli mukana muitain eritt. hyviä laulajia ( 5 parhaan joukossa/kaikissa ryhmissä) jolla oli esitt. laulun tulkinta oli parenpi....


      • Lehtorit
        Lehtori-62 kirjoitti:

        Ette ole uskottavia(lehtoreita!)kirjoitusvirheinenne kaikkinenne=D
        Säälittävää, kuka yrittää kiillottaa kilpeä????

        Haluan vähän tarkentaa sitä mitä asiasta ajattelimme.En mitenkään tarkoittanut etteikö 50 sarjan voittaja olisi ollut hyvä!! se oli vain meidän mielipide kisasta . Ja jos jostain nyt tuntuu etten ole oikein uskottavan tuntuinen. Niin se voi johtua siitä, kun olen käynyt läpi hiljattain aika vaikean aivoleikkauksen.Nyt kuitenkin kaikki on hyvin . Kerroin mielipiteeni omasta mielestäni aika siististi !mitä nyt noita muita juttuja lueskelen.Lupaan etten enään kirjoittele .Hyvää syksyä kaikille, tv LEHTORIT


      • Lehtori-62
        Lehtorit kirjoitti:

        Haluan vähän tarkentaa sitä mitä asiasta ajattelimme.En mitenkään tarkoittanut etteikö 50 sarjan voittaja olisi ollut hyvä!! se oli vain meidän mielipide kisasta . Ja jos jostain nyt tuntuu etten ole oikein uskottavan tuntuinen. Niin se voi johtua siitä, kun olen käynyt läpi hiljattain aika vaikean aivoleikkauksen.Nyt kuitenkin kaikki on hyvin . Kerroin mielipiteeni omasta mielestäni aika siististi !mitä nyt noita muita juttuja lueskelen.Lupaan etten enään kirjoittele .Hyvää syksyä kaikille, tv LEHTORIT

        Kirjoittele vaan, eihän kaikkien mielipiteiden tarvitsekkaan kohdata!
        Mukavaa syksyä, ja onnistunutta toipumista,
        anteeksi, jos loukkasin..arvelutti..


      • mureena
        Löysäpipo kirjoitti:

        Täysin ja ehdottomasti ja senhän pitäisi olla itsestään selvää. Mitä virkaa säännöillä muuten olisi?

        Säännöt ovat ensimmäinen tapa kusettaa hyväuskoisia kilpailijoita. Sitä varten ne ovat.


    • paikalla ollut

      Ei pahalla mutta oli aika yllätys voittaja siinä alle 25-vuotiaissa.. siis tämä on vain minun mielipide mutta siellä kyllä oli kaksi paljon parempaa esiintyjää/laulajaa joille olisi voitto kuulunut

      • minäkin läsnä

        Olin itsekkin läsänä . Ilari lauloi tosi hyvin ja puhtaasti, kunnia hänelle. Mutta se, että taktikoidaan sillä mihin sarjaan osallistuu on tosi läpinäkyvää. Ja se juuri ärsyttää.
        Olisi osallistunut oman ikäistensä sarjaan niin ei olisi ollut edes viimeisessä finaalissa. Mutta se ei ole täydellisesti Ilarin vika vaan järjestävän tahon joka mahdollista tämän taktikoinnin.


      • voiNoniin
        minäkin läsnä kirjoitti:

        Olin itsekkin läsänä . Ilari lauloi tosi hyvin ja puhtaasti, kunnia hänelle. Mutta se, että taktikoidaan sillä mihin sarjaan osallistuu on tosi läpinäkyvää. Ja se juuri ärsyttää.
        Olisi osallistunut oman ikäistensä sarjaan niin ei olisi ollut edes viimeisessä finaalissa. Mutta se ei ole täydellisesti Ilarin vika vaan järjestävän tahon joka mahdollista tämän taktikoinnin.

        Palkinnot aivan surkiat.Minä en 30 sekunnin takia kehtaisi matkustaa pitkää matkaa.Muutenki rahastuksen maku jäi.Eikähän se tasokaan päätä huimannut, ympäri suomen huippuja löytyy, ne ei vaan kisaa.Varsinki pohjanmaalla mahtavia paljon.Taso ei antanut kuvaa oikesta karaokelaulajista,koska siellä paljon työkseen sitä tekeviä.Huutava vääryys,että otetaan juontajia ja muusikoita kisaamaan.Omat kisat ammattilaisille.


      • Löysäpipo
        voiNoniin kirjoitti:

        Palkinnot aivan surkiat.Minä en 30 sekunnin takia kehtaisi matkustaa pitkää matkaa.Muutenki rahastuksen maku jäi.Eikähän se tasokaan päätä huimannut, ympäri suomen huippuja löytyy, ne ei vaan kisaa.Varsinki pohjanmaalla mahtavia paljon.Taso ei antanut kuvaa oikesta karaokelaulajista,koska siellä paljon työkseen sitä tekeviä.Huutava vääryys,että otetaan juontajia ja muusikoita kisaamaan.Omat kisat ammattilaisille.

        En olisi uskonut osallistuvani karaokekilpailuketjuun mutta nyt ällistyin: kisaavatko jossain juontajat ja heidän asiakkaansa samoissa skaboissa? Itse jäävään itseni ilman muuta juontajana. Olisihan se vallan epäreilua että me jotka heitämme ammatiksemme 5-6 keikkaa viikossa vuosien ajan kisaisimme niiden meidän rakkaiden ja raivostuttavian laulajiemme seassa!
        Tämä nyt oli vain pienen ja hiljaisen karaokejuontajan vaatimaton ja omakohtainen mielipide...


      • juontaja myös
        Löysäpipo kirjoitti:

        En olisi uskonut osallistuvani karaokekilpailuketjuun mutta nyt ällistyin: kisaavatko jossain juontajat ja heidän asiakkaansa samoissa skaboissa? Itse jäävään itseni ilman muuta juontajana. Olisihan se vallan epäreilua että me jotka heitämme ammatiksemme 5-6 keikkaa viikossa vuosien ajan kisaisimme niiden meidän rakkaiden ja raivostuttavian laulajiemme seassa!
        Tämä nyt oli vain pienen ja hiljaisen karaokejuontajan vaatimaton ja omakohtainen mielipide...

        eipä ole läheskään varmaa osaako karaokejuontaja edes laulaa. Monesti olen huomannut että asiakas laulaa paremmin kuin joku juontajakollegani...ei voi mittää. Joten mielestäni kaikki samalla viivalla. Se ei kerro mitään jos on juontaja. Annetaan ihmisten elää ja nauttia laulamisesta ja musiikista. Näin kaikilla on mukavampi olla. :)


      • Deejii
        juontaja myös kirjoitti:

        eipä ole läheskään varmaa osaako karaokejuontaja edes laulaa. Monesti olen huomannut että asiakas laulaa paremmin kuin joku juontajakollegani...ei voi mittää. Joten mielestäni kaikki samalla viivalla. Se ei kerro mitään jos on juontaja. Annetaan ihmisten elää ja nauttia laulamisesta ja musiikista. Näin kaikilla on mukavampi olla. :)

        Kai niissä säännöissä sanotaan saako osallistua vai ei?Ei mun muija ainakaan mee mihinkään kisaan missä ite on juontajana.Tai tuomarina.Laulakoon vaikka miten hyvin säännöt koskee KAIKKIA


      • Räpsä
        Deejii kirjoitti:

        Kai niissä säännöissä sanotaan saako osallistua vai ei?Ei mun muija ainakaan mee mihinkään kisaan missä ite on juontajana.Tai tuomarina.Laulakoon vaikka miten hyvin säännöt koskee KAIKKIA

        Tapsan Tahdit Iskelmä-karaoke 2007
        1. Kilpailu on avoin kaikille 18 vuotta täyttäneille. Poikkeuksena ovat edellisten vuosien voittajat, joilla ei ole osallistumisoikeutta. Yksittäiseen kisaan eivät myöskään ole oikeutettuja osallistumaan järjestävän ravintolan henkilökunta eikä siihen mahdollisesti sidoksissa olevan ulkopuolisen suorittajan (ohjelmatoimisto) henkilökunta!!!
        -lähde tapsantahdit nokialla-


      • nenefer
        Räpsä kirjoitti:

        Tapsan Tahdit Iskelmä-karaoke 2007
        1. Kilpailu on avoin kaikille 18 vuotta täyttäneille. Poikkeuksena ovat edellisten vuosien voittajat, joilla ei ole osallistumisoikeutta. Yksittäiseen kisaan eivät myöskään ole oikeutettuja osallistumaan järjestävän ravintolan henkilökunta eikä siihen mahdollisesti sidoksissa olevan ulkopuolisen suorittajan (ohjelmatoimisto) henkilökunta!!!
        -lähde tapsantahdit nokialla-

        Kyseisellä viihdeyrityksellä on pitkä-aikainen, huono maine kisojen järjestelyjen, hyvä veli sopimusten teossa, ihmisiä kusetetaan juoksuttamalla heitä ympäri maan luvaten jotain erinomaista, ei tässä mitään uutta, tänä päivänä usea tällaisten pilipalikisoja järjestävän yrityksen pääasiallinen tarkoitus on VAIN ja ainoastaan ihmisten rahastus..ihan sama kuka voittaa! aikas räikeältä vaikuttaa tuo Multakurkkukisa sinällään...ei luulisi laulajien puutteen vuoksi kukaan kisoja vetävä osallistuvan itse kisaan..tuohan on jo rikos!vetäkää juttua eteenpäin!


      • karaki
        nenefer kirjoitti:

        Kyseisellä viihdeyrityksellä on pitkä-aikainen, huono maine kisojen järjestelyjen, hyvä veli sopimusten teossa, ihmisiä kusetetaan juoksuttamalla heitä ympäri maan luvaten jotain erinomaista, ei tässä mitään uutta, tänä päivänä usea tällaisten pilipalikisoja järjestävän yrityksen pääasiallinen tarkoitus on VAIN ja ainoastaan ihmisten rahastus..ihan sama kuka voittaa! aikas räikeältä vaikuttaa tuo Multakurkkukisa sinällään...ei luulisi laulajien puutteen vuoksi kukaan kisoja vetävä osallistuvan itse kisaan..tuohan on jo rikos!vetäkää juttua eteenpäin!

        kauheen kateellisia tuntuvat suomalaiset olevan..jokaisella on oma mielipide,kuten myös minulla.muista sarjoista en kommentoi ku yleisestä.kyllähän voittaja oli tosiaanki kaikista paras,oli meneviä ja hempeä biisi ja ihan kateeksi käy mikä tukijoukko mukana..en ole koskaan kenenkään kuullu laulavan noin täydellisesti edes levyllä,ja viel tunteella...voittajasta kuullaan vielä...


      • sisko vaan
        minäkin läsnä kirjoitti:

        Olin itsekkin läsänä . Ilari lauloi tosi hyvin ja puhtaasti, kunnia hänelle. Mutta se, että taktikoidaan sillä mihin sarjaan osallistuu on tosi läpinäkyvää. Ja se juuri ärsyttää.
        Olisi osallistunut oman ikäistensä sarjaan niin ei olisi ollut edes viimeisessä finaalissa. Mutta se ei ole täydellisesti Ilarin vika vaan järjestävän tahon joka mahdollista tämän taktikoinnin.

        Onhan törkeetä, että joku voi edes kuvitella osallistuvansa sellaiseen porukkaan "nuorena" että voittaa.
        Nyt kyllä jos 50 voittaja Ilari ajattelis omilla aivoillaan niin luovuttaisi ihan oma-aloitteisesti, ja jos omassa sarjassa ei pärjää niin ompa oma vikansa. Jotenkin sairasta ajatellakkaan osallistuvansa väärään sakkiin.Tuomarit jos ovat oikeudenmukaisia, tarkistavat hänen ikänsä. Eihän vääryydellä saa aikaan kuin pahaa.


      • bambitar
        karaki kirjoitti:

        kauheen kateellisia tuntuvat suomalaiset olevan..jokaisella on oma mielipide,kuten myös minulla.muista sarjoista en kommentoi ku yleisestä.kyllähän voittaja oli tosiaanki kaikista paras,oli meneviä ja hempeä biisi ja ihan kateeksi käy mikä tukijoukko mukana..en ole koskaan kenenkään kuullu laulavan noin täydellisesti edes levyllä,ja viel tunteella...voittajasta kuullaan vielä...

        Aivan sama mulle kuka on paras, en oo kade, mut oon kyl samaa mielt ,et eix säännöt o kaikille samat?Mä ainaski pidän huolen et mua ei huijata


      • =Od
        sisko vaan kirjoitti:

        Onhan törkeetä, että joku voi edes kuvitella osallistuvansa sellaiseen porukkaan "nuorena" että voittaa.
        Nyt kyllä jos 50 voittaja Ilari ajattelis omilla aivoillaan niin luovuttaisi ihan oma-aloitteisesti, ja jos omassa sarjassa ei pärjää niin ompa oma vikansa. Jotenkin sairasta ajatellakkaan osallistuvansa väärään sakkiin.Tuomarit jos ovat oikeudenmukaisia, tarkistavat hänen ikänsä. Eihän vääryydellä saa aikaan kuin pahaa.

        Saa huvittavia piirteitä kultis-kisat=)
        Taitaa olla fiasko?Tuomari kisaamassa,väärä ikä,huonot palkinnot,oijoi=D


      • nenefer
        =Od kirjoitti:

        Saa huvittavia piirteitä kultis-kisat=)
        Taitaa olla fiasko?Tuomari kisaamassa,väärä ikä,huonot palkinnot,oijoi=D

        Ei todellakaan voida sanoa ja puhua kateudesta mitään, jos joku on hyvä toisten ja useimmin omasta mielestään niin olkoon, on vain niin että joka YLEISELLÄ kilpailulla sattuu olemaan kilpailusäännöt?! vai kuinka, en todellakaan kuulu kateellisiin vaan niihin JOTKA tietävät MITÄ tekevät ja yrittävät tehdä asioita kunnioittaen omia asiakkaitaan!KILPAILUISSA sinällään juontajana toimiva ja kilpailuhun osallistuneella JO pitäisi olla automaattinen diskaus!aion omalta osaltani boikotoida kyseisen viihdefirman palveluita, enkä ole yksin!!se pitää olla reilu peli, tai pillit pussiin!


      • nenefer
        =Od kirjoitti:

        Saa huvittavia piirteitä kultis-kisat=)
        Taitaa olla fiasko?Tuomari kisaamassa,väärä ikä,huonot palkinnot,oijoi=D

        Olet aivan oikeassa!Karaoke lähtee helposti taantumaan johtuen laulajien eriarvoisuudesta!ikärasismia parhaillaan, kun karaoke on vain itse asiassa kansanhuvi, niin meillä siitä on tehty ryppyotsaisten mökötyskisa.Tällaiset epäreilut"kisat" vievät pohjaa karaoken uskottavuudelta!mutta hymyä huuleen ja yritetään omalta osaltamme pitää yllä tätä sangen nuorta kulttuuria!=)


      • Kurttunaama
        =Od kirjoitti:

        Saa huvittavia piirteitä kultis-kisat=)
        Taitaa olla fiasko?Tuomari kisaamassa,väärä ikä,huonot palkinnot,oijoi=D

        Ja eikun kaikki ens vuonna mukaan. Määkin osallistun kaksvitos-sarjaan. Siellähän varmasti parhaiten pärjää, ku on vähiten osanottajia. Mervin tiedän hyväksi laulajaksi, kuulin häntä viime vuonna, muiden sarjojen voittajia en ole kuullut!? MUTTA NE SÄÄNNÖT!!! Niin ja palkinnot kiinnostaa, mitähän oli tänä vuonna?


      • supatusta
        Kurttunaama kirjoitti:

        Ja eikun kaikki ens vuonna mukaan. Määkin osallistun kaksvitos-sarjaan. Siellähän varmasti parhaiten pärjää, ku on vähiten osanottajia. Mervin tiedän hyväksi laulajaksi, kuulin häntä viime vuonna, muiden sarjojen voittajia en ole kuullut!? MUTTA NE SÄÄNNÖT!!! Niin ja palkinnot kiinnostaa, mitähän oli tänä vuonna?

        Tänä vuonna kuoharia, tuotepalkintoa, pokaalia..Eipä mitään erikoisempaa..En osallistu henk.koht ikinä tuohon kisaan, liian läpinäkyvää touhua=S


      • bambitar
        supatusta kirjoitti:

        Tänä vuonna kuoharia, tuotepalkintoa, pokaalia..Eipä mitään erikoisempaa..En osallistu henk.koht ikinä tuohon kisaan, liian läpinäkyvää touhua=S

        no joo joo,eipä yhtään kadeta.Kuohari kyl maiztus=P tällaztahan tää pc/stä on,toiset menee aidan alta,oikeezti hei=C


      • eräs vaan
        bambitar kirjoitti:

        no joo joo,eipä yhtään kadeta.Kuohari kyl maiztus=P tällaztahan tää pc/stä on,toiset menee aidan alta,oikeezti hei=C

        olin eka kertaa mukana kultakurkkukisassa,ihan kokeilu mielessä. Olin myös finaalissa mukana, en sijoittunut sen kummemmin, eikä ollut tarkoituskaan. Kisat olivat järjestetty hyvin. Tuomarit asiallisia, eräs heistä ehkä ylpeän oloinen kaveri. Taso oli korkea. Olen ollut mukana myös useissa eri kilpailuissa, useamman vuoden aikana. Te puhuitte säännöistä, en ole koskaan ennen ajatellutkaan sääntöjä,kuvitellut vaan et ne kilpailut kuuluvat tämmöisille tavallisille tallaajille. Mutta nyt kun luin teidän kirjoituksianne aloin miettiä asiaa. Kuulkaahan karaoke ystävät nyt tämän vuoden aikana monissa kilpailuissa on ollut mukana tango semifinaalissakin olevia jo levyttäneitä laulajia, jos he kehtaavat tulla karaoke kilpailuihin suodaan se heille. Tiedän myös sellaisia kilpailijoita joilla on oma orkesteri. Enään ei tarkistella laulajien tausta tietoja, ei selvitellä maksaako rameksin maksuja joita pinnalla olevat laulajat maksavat, joissakin kilpailuissa muutama vuosi taakse päin näin tehtiin. Tämä on tätä päivää! Mutta olen samaa mieltä tosta ikä jutusta et kilpailujen järjestäjät voisivat ottaa henkilö tiedot kilpailijoilta, iän vuoksi. 50 sarjassakin oli yksi yleiseen sarjaan kuuluva nais- laulaja. Kuuluttaja olisi saanut olla kehumatta muutamia laulajia, kaikkihan me olemme samalla viivalla kilpailuissa. Kiitos kaikille kilpailujen järjestäjille.


      • julpukkii
        eräs vaan kirjoitti:

        olin eka kertaa mukana kultakurkkukisassa,ihan kokeilu mielessä. Olin myös finaalissa mukana, en sijoittunut sen kummemmin, eikä ollut tarkoituskaan. Kisat olivat järjestetty hyvin. Tuomarit asiallisia, eräs heistä ehkä ylpeän oloinen kaveri. Taso oli korkea. Olen ollut mukana myös useissa eri kilpailuissa, useamman vuoden aikana. Te puhuitte säännöistä, en ole koskaan ennen ajatellutkaan sääntöjä,kuvitellut vaan et ne kilpailut kuuluvat tämmöisille tavallisille tallaajille. Mutta nyt kun luin teidän kirjoituksianne aloin miettiä asiaa. Kuulkaahan karaoke ystävät nyt tämän vuoden aikana monissa kilpailuissa on ollut mukana tango semifinaalissakin olevia jo levyttäneitä laulajia, jos he kehtaavat tulla karaoke kilpailuihin suodaan se heille. Tiedän myös sellaisia kilpailijoita joilla on oma orkesteri. Enään ei tarkistella laulajien tausta tietoja, ei selvitellä maksaako rameksin maksuja joita pinnalla olevat laulajat maksavat, joissakin kilpailuissa muutama vuosi taakse päin näin tehtiin. Tämä on tätä päivää! Mutta olen samaa mieltä tosta ikä jutusta et kilpailujen järjestäjät voisivat ottaa henkilö tiedot kilpailijoilta, iän vuoksi. 50 sarjassakin oli yksi yleiseen sarjaan kuuluva nais- laulaja. Kuuluttaja olisi saanut olla kehumatta muutamia laulajia, kaikkihan me olemme samalla viivalla kilpailuissa. Kiitos kaikille kilpailujen järjestäjille.

        Soonki eri asia.Täsä on kysmys säännöistä..-riti rati ralla-


      • olin kannustamassa
        minäkin läsnä kirjoitti:

        Olin itsekkin läsänä . Ilari lauloi tosi hyvin ja puhtaasti, kunnia hänelle. Mutta se, että taktikoidaan sillä mihin sarjaan osallistuu on tosi läpinäkyvää. Ja se juuri ärsyttää.
        Olisi osallistunut oman ikäistensä sarjaan niin ei olisi ollut edes viimeisessä finaalissa. Mutta se ei ole täydellisesti Ilarin vika vaan järjestävän tahon joka mahdollista tämän taktikoinnin.

        Jos osallistuu kisaan...rehellisyys ennenkaikkea...kiero mikä kiero...ja vikahan on Ilarissa...todella lapsellinen...ei mielenkään mukaan sovellu 50...ja vielä ammattilainen...voi poika parkaa kun ei ymmärrä!!!!!


      • 50+
        sisko vaan kirjoitti:

        Onhan törkeetä, että joku voi edes kuvitella osallistuvansa sellaiseen porukkaan "nuorena" että voittaa.
        Nyt kyllä jos 50 voittaja Ilari ajattelis omilla aivoillaan niin luovuttaisi ihan oma-aloitteisesti, ja jos omassa sarjassa ei pärjää niin ompa oma vikansa. Jotenkin sairasta ajatellakkaan osallistuvansa väärään sakkiin.Tuomarit jos ovat oikeudenmukaisia, tarkistavat hänen ikänsä. Eihän vääryydellä saa aikaan kuin pahaa.

        samaa mieltä missä viipyy o-toimiston vastaus


      • 50+
        sisko vaan kirjoitti:

        Onhan törkeetä, että joku voi edes kuvitella osallistuvansa sellaiseen porukkaan "nuorena" että voittaa.
        Nyt kyllä jos 50 voittaja Ilari ajattelis omilla aivoillaan niin luovuttaisi ihan oma-aloitteisesti, ja jos omassa sarjassa ei pärjää niin ompa oma vikansa. Jotenkin sairasta ajatellakkaan osallistuvansa väärään sakkiin.Tuomarit jos ovat oikeudenmukaisia, tarkistavat hänen ikänsä. Eihän vääryydellä saa aikaan kuin pahaa.

        samaa mieltä missä viipyy o-toimiston vastaus


      • eivät alennu
        50+ kirjoitti:

        samaa mieltä missä viipyy o-toimiston vastaus

        tällaisille palstoille kommentoimaan, sillä se olisi päättymätön suo...
        Hyvä kun edes viitsivät lukea kaikkia kommetteja, jotka suurimmalta osalta ovat katkeroituneita ja häviäjien aikaansaannoksia.


      • ohjelmatoimiston Åke
        eivät alennu kirjoitti:

        tällaisille palstoille kommentoimaan, sillä se olisi päättymätön suo...
        Hyvä kun edes viitsivät lukea kaikkia kommetteja, jotka suurimmalta osalta ovat katkeroituneita ja häviäjien aikaansaannoksia.

        Edellisen kommentti:"o-toimistot eivät alennu tällaisille palstoille kommentoimaan, sillä se olisi päättymätön suo...
        Hyvä kun edes viitsivät lukea kaikkia kommetteja, jotka suurimmalta osalta ovat katkeroituneita ja häviäjien aikaansaannoksia.."

        Taidat itse olla se katkero=)
        Ohjelmatoimisto(tässäkin tapauksessa,vaan eri kuin kisajärjestäjä)käy lukemassa monestikin asiakkaidensa tuntoja.Mistäs luulet sitä palautetta rehellisesti annettavan?Aivan, saiteilla.
        Tässä keskustelun alla olevassa kilpailussa on paljosti hienosäädettävää.Ensimmäisenä käsittelyn alle kaikille yhtäläiset säännöt.Joita tietysti noudatetaan=)

        Kun on laitettu erilaisia sarjoja, tulisi pitää huoli ikärajoista.Ja siitä, että miesten puolella esiintyy varmasti vain miehiä..

        Kenekään, joka tuomaroi yhtäkään kisaa, ei saa eettisistä syistä antaa esiintyä kilpailijana.Se aiheuttaa antipatiaa, ja eriarvoistamista muiden keskuudessa.

        Kilpailun juontajan ON PIDETTÄVÄ KIELI KESKELLÄ SUUTA:ketään ei saa nostaa toista paremmaksi kesken kilpailun, tahi esitellä pidemmällä kaavalla kuin muita.
        Etiikka pätee siinäkin.

        Ja eipä sitten kuin, kireitä mikrofonin piuhoja, yhdet fiasko-kisat eivät tarkoita, etteikö parempia olisi tulollaan,
        tsemppiä kaikille lauluharrastuksiin,
        ja muistakaa:FEAR PLAY!


      • tavallinen pulliainen
        ohjelmatoimiston Åke kirjoitti:

        Edellisen kommentti:"o-toimistot eivät alennu tällaisille palstoille kommentoimaan, sillä se olisi päättymätön suo...
        Hyvä kun edes viitsivät lukea kaikkia kommetteja, jotka suurimmalta osalta ovat katkeroituneita ja häviäjien aikaansaannoksia.."

        Taidat itse olla se katkero=)
        Ohjelmatoimisto(tässäkin tapauksessa,vaan eri kuin kisajärjestäjä)käy lukemassa monestikin asiakkaidensa tuntoja.Mistäs luulet sitä palautetta rehellisesti annettavan?Aivan, saiteilla.
        Tässä keskustelun alla olevassa kilpailussa on paljosti hienosäädettävää.Ensimmäisenä käsittelyn alle kaikille yhtäläiset säännöt.Joita tietysti noudatetaan=)

        Kun on laitettu erilaisia sarjoja, tulisi pitää huoli ikärajoista.Ja siitä, että miesten puolella esiintyy varmasti vain miehiä..

        Kenekään, joka tuomaroi yhtäkään kisaa, ei saa eettisistä syistä antaa esiintyä kilpailijana.Se aiheuttaa antipatiaa, ja eriarvoistamista muiden keskuudessa.

        Kilpailun juontajan ON PIDETTÄVÄ KIELI KESKELLÄ SUUTA:ketään ei saa nostaa toista paremmaksi kesken kilpailun, tahi esitellä pidemmällä kaavalla kuin muita.
        Etiikka pätee siinäkin.

        Ja eipä sitten kuin, kireitä mikrofonin piuhoja, yhdet fiasko-kisat eivät tarkoita, etteikö parempia olisi tulollaan,
        tsemppiä kaikille lauluharrastuksiin,
        ja muistakaa:FEAR PLAY!

        En minä mitenkään katkera ole, sillä en lue pikkuisia "käpykylän" karaokefoirmoja "oikeiksi" ohjelmatoimistoiksi, joita sinäkin näyt edustavan.
        Kun nyt tässä työttömänä karaokelaulajana olen tätä sivustoa vuoden verran seuraillut, olen huomannut ettei esimerkiksi Polarartistit, Auraviihde, ExtraViihde yms muut tunnetuimmat ohjelmatoimistot, vaikka karaoke kuuluukin niiden tuotantoon, juurikaan esiinny tällä palstalla, joka onkin ymmärettävää.
        Tätä minä tarkoitin.


      • karahtikos-Äke
        tavallinen pulliainen kirjoitti:

        En minä mitenkään katkera ole, sillä en lue pikkuisia "käpykylän" karaokefoirmoja "oikeiksi" ohjelmatoimistoiksi, joita sinäkin näyt edustavan.
        Kun nyt tässä työttömänä karaokelaulajana olen tätä sivustoa vuoden verran seuraillut, olen huomannut ettei esimerkiksi Polarartistit, Auraviihde, ExtraViihde yms muut tunnetuimmat ohjelmatoimistot, vaikka karaoke kuuluukin niiden tuotantoon, juurikaan esiinny tällä palstalla, joka onkin ymmärettävää.
        Tätä minä tarkoitin.

        Pyhä jysäys, sinulla ei ole pienintäkään hantsia mitä firmaa edustan, ja parempi onkin..
        *piiri pieni pyörii..*
        Luuletko tietäväsi keitä näillä poluilla pyörii?No, hyvä, jos omistat näkö-netin, ja tunnistat vielä kaiken kukkuraksi ohjelmatoimistojen hemmot, ja lyylit=D
        Ja haluaisin vielä peitota sanomasi:Ne ihan pienetkin 0hjelmatoimistot niissä käpykylissään, järjestävät juuri sinunlaisillesi peräkammarin laulajille entertaimenttia!
        Mikä on määreesi"työtön karaokelaulaja"?Mistä lähtien karaokelaulajia on palkattu?
        Ikävä kyllä, juuri tuossa lausahduksessa paljastit tietämättömyytesi..


      • tilletalle
        eivät alennu kirjoitti:

        tällaisille palstoille kommentoimaan, sillä se olisi päättymätön suo...
        Hyvä kun edes viitsivät lukea kaikkia kommetteja, jotka suurimmalta osalta ovat katkeroituneita ja häviäjien aikaansaannoksia.

        Satavarma tiedän että käyvät täällä. Voisin heti nimeltä luetella muutamat ohjelmatoimistot, ketkä luuhaa täällä sopivasti - silloin tällöin.

        Jos eivät kävisi, olisi se pienikin kiinnostus omasta työstä työnnetty sinne suohon.

        (Joka tosiaan alkaa näkyä.. oottaakas hetki kun ravintoloitsijat alkaa kyllästyä muutamiin virtuoosiin, jotka on kuin kärpäset jäätelötuutissa.)

        Mistäkö tiedän ym. asian? Arvatkaa! Kyllä klownipuulaakien essarit tykkää stagen takanakin olla. Huono maine alkaa painaa niitä ittiäänkin.

        Olen edelleen sitä mieltä, mitä ei tehdä kunnolla, ei tarvii tehdä ollenkaan. Totuus joka toteuttaa itseään, tahtoi sitä velmut tai eivät!


      • läheltä seurannut
        sisko vaan kirjoitti:

        Onhan törkeetä, että joku voi edes kuvitella osallistuvansa sellaiseen porukkaan "nuorena" että voittaa.
        Nyt kyllä jos 50 voittaja Ilari ajattelis omilla aivoillaan niin luovuttaisi ihan oma-aloitteisesti, ja jos omassa sarjassa ei pärjää niin ompa oma vikansa. Jotenkin sairasta ajatellakkaan osallistuvansa väärään sakkiin.Tuomarit jos ovat oikeudenmukaisia, tarkistavat hänen ikänsä. Eihän vääryydellä saa aikaan kuin pahaa.

        voi,voi sisko.ei pitäisi mennä tuomitsemaan eikä mollaamaan Ilaria kun et näköjään tiedä asiasta yhtään mitään.sama koskee kaikkia muitakin tämän asian tiimoilta kirjoittaneille.menkää ja ottakaa asioista selvää,elkääkä laukoko asioita lonkalta,tai vaijetkaa iäksi.


    • -Tavis-

      Hirviä tuska tuli julkaista omatkin mielipiteet kyseisestä kisasta, kun tänne niin moni muukin on asiaa kommentoinut painavin sanankääntein..

      Nuorten sarjan voittaja oli hyvä ja oikea valinta - sitä ei kai kukaan käy kyseenalaistamaan?

      Tosin jos perjantaina "nuorten sarjassa" semeissä lauloi 29 kilpailijaa, olisiko ollut syytä valita lauantaille kilpailijat suhteessa verrattuna muiden sarjojen osallistujamääriin?

      Turhaa vedota korkeaan tasoon, kyllä kaikissa sarjoissa taso oli korkea, vaikkei jatkoon kaikki päässeetkään, joille paikan olisi voinut suoda.

      Sitten ikäsarjoihin..
      Miksi laulajat luokitellaan ikäryhmiin, jos ikien paikkansapitävyyttä ei sitten tarvitse todistaa henkilökortilla? Tuntuu hassulta, että aikuisen ihmisen täytyy taktikoida ja mennä laulamaan väärässä sarjassa siksi, että on suhteessa paremmat mahdollisuudet voittoon. Itsekin olisin voinut sarjani toiseen vaihtaa, kun ovella ilmoittautuessa olivat ulkonäön perusteella pistämässä Nuorten sarjaan. Päätin kuitenkin pärjätä niillä rahkeilla, mitkä on annettu, enkä huijaamalla.

      Hiukan laulajien kokemuksesta:
      Ehkä jo-levyttävät ja bändinsä kanssa Suomen maata kiertelevät miehet ja naiset sitten haluavat nimeä ja julkisuutta näistä kisoista??

      Itse arvostin tässä ketjussa aiemmin ollutta kommenttia, jossa joku kj kirjoitti, ettei missään nimessä haluaisi lähteä kisaamaan Rakkaiden asiakkaidensa kanssa samalle lavalle. Hienosti ajateltu! :)
      Tosin ei se kokemuskaan aina riitä, tuntui siellä jokunen oman orkesterin omistava tippua toiselta kiekiltä ja vetelevän vielä illalla kisojen jälkeen omat laulunsa niin päin pylleröä, että enpä suinkaan ihmettele, jos täytyy bändilleen nimeä ja kuuntelijoita väkisin hakea..

      Kyllä Yleisen sarjan finalistit olivat kaikki hyviä, itse en olisi osannut edes paremmuusjärjestykseen heitä laittaa!

      Tosin sellaista pientä sisäänpäinlämpeävyyttä oli joidenkin kilpailijoiden ja kilpailun järjestäjien sekä työntekijöiden kohdalla huomattavissa - johtuneeko sitten siitä, että esim Yleisen sarjan tämän vuoden finalisteista jokunen on laulanut Kultakurkku karaokekisoissa jo monena vuonna?! Kai sitä vlopun mittaan tutustuu juontajiin ja hlökuntaan?

      Toivotaan silti selkeyttä sääntöihin, tulosten julkistamisiin ja aikataulujen paikkansapitävyyksiin ensi vuodelle! Myös OIKEITA alennuksia majoituksiin laulajille!! Me siellä sentäs tanssijakuntaa viihdytetään - ja vielä itse siitä maksetaan! ;D

      Ai niin, ja olisko sit mahdollista järkätä paikanpäälle esimerkiksi karaokejuontajille, ym muille pro-laulajille oma sarja? Tosin kukapa sinne viitsisi ilmoittautua, kun aina voi kisata meidän "tavistenkin" kanssa! ;)

      Toivottavasti tuli nyt kaikesta mahdollisesta avauduttua..jos ei, niin palaillaan! :)

      p.s. Keskustelua pöytään vaan, toivotaan että joku järjestäjistä tänne eksyy ennen ensi vuotta! Laulamisiin!

      • kuisniiii......

        No ei minun mielestä nuorten sarjassa ollu oikee voittaja, mutta se on vaan mielipide kysymys :)


      • -Tavis-
        kuisniiii...... kirjoitti:

        No ei minun mielestä nuorten sarjassa ollu oikee voittaja, mutta se on vaan mielipide kysymys :)

        Jep, oikeessa siinä oot, että soon makuasia! Sanotaan sitten tarkennettuna näin, että laulaa tyttö kyllä osasi! Oisko nyt parempi? :)


      • kuisniiii......
        -Tavis- kirjoitti:

        Jep, oikeessa siinä oot, että soon makuasia! Sanotaan sitten tarkennettuna näin, että laulaa tyttö kyllä osasi! Oisko nyt parempi? :)

        joo osas se mutta oli aika huono esiintymään ;) vaikka mikä minä oon arvostelemaan. Ite tykkäsin siitä yhestä pojasta mutta se kyllä vähä huononti siinä finaalissa.. :( mut tosi hyvä oli laulamaan


      • kuisniiii......
        kuisniiii...... kirjoitti:

        joo osas se mutta oli aika huono esiintymään ;) vaikka mikä minä oon arvostelemaan. Ite tykkäsin siitä yhestä pojasta mutta se kyllä vähä huononti siinä finaalissa.. :( mut tosi hyvä oli laulamaan

        Siis tarkotin että se poika oli tosi hyvä laulamaan. tais vaan vähä jänskättää siinä lopussa :)


      • -Tavis-
        kuisniiii...... kirjoitti:

        Siis tarkotin että se poika oli tosi hyvä laulamaan. tais vaan vähä jänskättää siinä lopussa :)

        ..ja hyviähän me semifinalistit oltiin siellä kaiten kaikki jollakin tapaa, kun sinne asti oltiin päästy! :) Itse oon ainakin iloinen omasta uskaltamisesta, vaikken kisoissa finaaliin asti päässytkään. Vielä iloisempi siitä, että kaveri pääsi! :)


      • semmarissa mukana
        -Tavis- kirjoitti:

        ..ja hyviähän me semifinalistit oltiin siellä kaiten kaikki jollakin tapaa, kun sinne asti oltiin päästy! :) Itse oon ainakin iloinen omasta uskaltamisesta, vaikken kisoissa finaaliin asti päässytkään. Vielä iloisempi siitä, että kaveri pääsi! :)

        Minäkin avaan sanaisen arkkuni.Jep mukana olin ja olen itse ainakin tyytyväinen lopputuloksiin.Pääsin toiselle kierrokselle ja tein parhaani.Tuomaristoa ei tällä kertaa miellyttänyt finaaliin saakka,mutta ensi vuonna uudelleen. Tsempit kaikille kisailijoille,olette mukavaa porukkaa.Kuka ei ollut paikanpäällä ei voi tietää,kantsii tulla mukaan ens vuonna ja ottaa avoimet aistit..sillä joka aistille on paljon annettavaa :p


      • naisellinen nainen

        musta olisi tosi hienoa,jos miehet ja naiset olisivat ikäluokittain eri sarjoissa!
        melko vaikea homma tuomareilla antaa tasapuolisesti arvionsa pienelle ja sirolle naislaulajalle jos vastassa on komeaääninen(ja komea) mieslaulaja.
        pitää olla tosi ammattitaitoinen tuomaristosta,joka varmaan oli tässäkin kisassa...


      • singering
        kuisniiii...... kirjoitti:

        joo osas se mutta oli aika huono esiintymään ;) vaikka mikä minä oon arvostelemaan. Ite tykkäsin siitä yhestä pojasta mutta se kyllä vähä huononti siinä finaalissa.. :( mut tosi hyvä oli laulamaan

        täysin samaa mieltä! ;o)


      • singering

        Joo siitä vielä, että kun laulajia olis vähemmän, niitä vois vaikka haastatella ennen suoritusta- vaikka finaalissa. Pitäähän heistä muutakin saada tietää kuin lauluääni ja lavaesiintyminen.


      • ajattelin itse
        kuisniiii...... kirjoitti:

        joo osas se mutta oli aika huono esiintymään ;) vaikka mikä minä oon arvostelemaan. Ite tykkäsin siitä yhestä pojasta mutta se kyllä vähä huononti siinä finaalissa.. :( mut tosi hyvä oli laulamaan

        samaa mieltä olen että voittaja laulo hyvin muttei kyllä esiintyny.. :)


      • keljuuuu
        semmarissa mukana kirjoitti:

        Minäkin avaan sanaisen arkkuni.Jep mukana olin ja olen itse ainakin tyytyväinen lopputuloksiin.Pääsin toiselle kierrokselle ja tein parhaani.Tuomaristoa ei tällä kertaa miellyttänyt finaaliin saakka,mutta ensi vuonna uudelleen. Tsempit kaikille kisailijoille,olette mukavaa porukkaa.Kuka ei ollut paikanpäällä ei voi tietää,kantsii tulla mukaan ens vuonna ja ottaa avoimet aistit..sillä joka aistille on paljon annettavaa :p

        niin ja oon kyl sitäkin mieltä että finaalin ulkopuolelle jäi muutama parempi laulaja. mut asiallehan ei voi enää mitään:S


      • nenefer

        Hehee...kävipä tuuri, täällä on muitakin jotkas ovat samaa mieltä siitä, että voitaisiin järjestää kara-kisat juontajille! Jeevelis, eipä olisi puutetta laulajista, sarjojakin vois olla vaikka kuusi, ja tuomareiksi, just ne ketkä maksaa kovimman hinnan hyppäämisistään eri kilpailuissa, ne jotka tuntevat itsensä huijatuksi, vuosi vuoden jälkeen..Suomi kun on vapaa maa ja ketään ei voi ennalta diskata..No ala on joutunut alasimelle, mutta ei pitäisi nuolaista ennenkuin tipahtaa!vilunkia,vilunkia,joo pitää mennä ovia aukomaan ja katsomaan josko saadaan tänäänkin asiakkaiden kanssa aikaiseksi jutuntynkää...Hymyä huuleen kaikille!


    • arontuikku

      Mitäs nyt, ettekö te helvetissä usko, että karaokekisat keskisuomessa on täyttä fuulaata?

      Minä olen S touhuista kertonut aikaisemminkin ja silloin minulle naurettiin. Siinäpä näitte mitä herttarouva tekee korttipakkalaissotureineen! Pyh ja pöh

      • rumpalipoika

        vuoksi minua ei ole koskaan saatu tuomaritoimintaan mukaan . karaoke on parasta , ilolla nauttien .


      • Löysäpipo
        rumpalipoika kirjoitti:

        vuoksi minua ei ole koskaan saatu tuomaritoimintaan mukaan . karaoke on parasta , ilolla nauttien .

        Karaokekilpailut...hmph... Pitää olla kyllä nupistaa vialla, kun lähtee mokomaan koiran virkaan. Teit niin tai näin niin hakut tulee viimeistään Suomi24-foorumilla.
        On todella virkistävää etsikellä kisoihin tuomareita, kun ohjelmatoimisto/ravintola ei lupaa mitään tai ehkä yhden oluen/siiderin tuomareille.
        Lähde siinä sitten erittäin harvinaista vapaa-aikaa käyttämään kiljukauloja kuunnellen parhaansa mukaan haukkupalkalla. Ja nämä haukkujat mellastavat, että tässä on varmaan suurikin salaliitto käynnissä vaikka tuomareita ei hittojakaan kiinnosta kuka tuli mistä tuli kuka oli vaan se, kenen esitys säväytti eniten.


      • ookooo
        Löysäpipo kirjoitti:

        Karaokekilpailut...hmph... Pitää olla kyllä nupistaa vialla, kun lähtee mokomaan koiran virkaan. Teit niin tai näin niin hakut tulee viimeistään Suomi24-foorumilla.
        On todella virkistävää etsikellä kisoihin tuomareita, kun ohjelmatoimisto/ravintola ei lupaa mitään tai ehkä yhden oluen/siiderin tuomareille.
        Lähde siinä sitten erittäin harvinaista vapaa-aikaa käyttämään kiljukauloja kuunnellen parhaansa mukaan haukkupalkalla. Ja nämä haukkujat mellastavat, että tässä on varmaan suurikin salaliitto käynnissä vaikka tuomareita ei hittojakaan kiinnosta kuka tuli mistä tuli kuka oli vaan se, kenen esitys säväytti eniten.

        Mie en kyl oo tuomareita haukkunut.Ainahan joku voi eri mieltä olla, ja onkin!Mut tommone tuomarointi,et ensin ite tuomaroidaan, ja sit esiinnytäänki jo kilpailijana?Se kyl herättää epäilyksiä..Vaan eipähän taia olla puhtaita pussissa..


      • Nimetön
        ookooo kirjoitti:

        Mie en kyl oo tuomareita haukkunut.Ainahan joku voi eri mieltä olla, ja onkin!Mut tommone tuomarointi,et ensin ite tuomaroidaan, ja sit esiinnytäänki jo kilpailijana?Se kyl herättää epäilyksiä..Vaan eipähän taia olla puhtaita pussissa..

        mulle oli tärkeintä että oli hauska viikonloppu. ite pääsin toiselle semifinaalikierrokselle. ainoastaan harmittaa se ku siitä ensimmäisen päivän laulamisesta ei annettu mitään informaatiota että pääsee laulaa vaan puoli biisiä.


      • keljuuuu

        jotenkin jäi mietityttää että tuos -25 sarjassa pääs vaan kolme jätkää lauantain semifinaaleihin:S


      • oopsansaa
        keljuuuu kirjoitti:

        jotenkin jäi mietityttää että tuos -25 sarjassa pääs vaan kolme jätkää lauantain semifinaaleihin:S

        selkis=)
        en mee kultakurkkuun, en


      • mukana ollut..
        oopsansaa kirjoitti:

        selkis=)
        en mee kultakurkkuun, en

        Heissuli!!
        Kertokaa rakkaat ihmiset onko jossain joskus ollut sellainen kilpailu ETTÄ KAIKKI OLISI MENNYT KAIKKIEN MIELESTÄ OIKEIN?
        Aina kisan jälkeen on jossittelua, tuomaripelin miettimistä, suosittiinko jotakuta, onko se ammattilainen, ja vääräkö voitti. Harvemmin todetaan näissä jälkipuinneissa että oikea voitti,katkeruutta ilmassa. tälläkin kertaa näin,muutama vilpittömästi onnellinén seasta löytyy. Hyvä niin että niitä muutamia on.
        Karaokejuontaja on ammattijuontaja muttei ammattilaulaja,tämä kannattaa muistaa.
        Hymyilkää useammin ja naurakaa iloisille asioille, niin minäkin teen. Näin helpompi elää. Myös tälle keskustelupalstalle saa nauraa joka päivä. :)


      • rumpalipoika
        ookooo kirjoitti:

        Mie en kyl oo tuomareita haukkunut.Ainahan joku voi eri mieltä olla, ja onkin!Mut tommone tuomarointi,et ensin ite tuomaroidaan, ja sit esiinnytäänki jo kilpailijana?Se kyl herättää epäilyksiä..Vaan eipähän taia olla puhtaita pussissa..

        jospa se riittääkin , että on puhtaat pussit ?


      • PAHIS
        mukana ollut.. kirjoitti:

        Heissuli!!
        Kertokaa rakkaat ihmiset onko jossain joskus ollut sellainen kilpailu ETTÄ KAIKKI OLISI MENNYT KAIKKIEN MIELESTÄ OIKEIN?
        Aina kisan jälkeen on jossittelua, tuomaripelin miettimistä, suosittiinko jotakuta, onko se ammattilainen, ja vääräkö voitti. Harvemmin todetaan näissä jälkipuinneissa että oikea voitti,katkeruutta ilmassa. tälläkin kertaa näin,muutama vilpittömästi onnellinén seasta löytyy. Hyvä niin että niitä muutamia on.
        Karaokejuontaja on ammattijuontaja muttei ammattilaulaja,tämä kannattaa muistaa.
        Hymyilkää useammin ja naurakaa iloisille asioille, niin minäkin teen. Näin helpompi elää. Myös tälle keskustelupalstalle saa nauraa joka päivä. :)

        TÄYDELLINEN KISA. JOTEN SE SINUN KOMMENTISTASI!

        Se mitä täällä kommentoidaan, on aina asiaa! Jos ihminen tuntee pahaa mieltä, sitä ei toinen tosta vain ole oikeutettu ivaamaan.

        S...pyhimykset! Nauraa hohota vaan, minäkin tiedän kuka toisten mielipiteille ja kokemuksille nauraa, aika ilkeä taitaa itse olla. --- TAYDELLINEN, luulen.


    • Jenny Joensuusta

      Merville, Jounille ja Irinalle jatkoon tsemppiä ja onnea. Paikat olette ansainneet.

      Muistat Mervi varmaan parin vuoden takaisen paskanjauhamisen karaokevetäjistä Pohjois-Karjalassa, joten liippaa taas jo läheltä, mutta eipä myö välitetä.

      Terveisiä sinne Lieksan suunnalle ja Ylämyllylle myös, ja voittakaa se kisa:)

      • Tjuomari

        Jenny ei nyt varmaan tajua, että kilpailusäännöt koskevat kaikkia,paviaanejakin.Eivät ole eri asemassa.Työkseen karaoken juontaminen, ei oikeuta ohittamaan asetuksia.Päinvastoin, tulisi olla tarkempi liikkeissään..
        Rehellinen peli=Rehellinen voitto


      • pankiss
        Tjuomari kirjoitti:

        Jenny ei nyt varmaan tajua, että kilpailusäännöt koskevat kaikkia,paviaanejakin.Eivät ole eri asemassa.Työkseen karaoken juontaminen, ei oikeuta ohittamaan asetuksia.Päinvastoin, tulisi olla tarkempi liikkeissään..
        Rehellinen peli=Rehellinen voitto

        Joutasivat lopettaa kaikki kisailut.Aina jotain repsahtelua, ratista palamista ynnä muuta.Ei oo aikoihin ollu kunnollisia ihmisiä niissä,jotain julkisuushakuisia vaan.Tai sitten linssiluteille vaan kisa=Q


      • kommentti

        tähänkin ketjuun


      • Veeku-jänis

        Sillä, että Mervi juonsi ja tuomaroi yhden alkukisan Lieksassa, ei ollut yhtään mitään negatiivista merkitystä tässä kisassa. Päinvastoin, Mervi ammattitaitoisena laulajana ja karaokevetäjänä osasi varmaan valita Mähkön baarin karsinnasta oikeat laulajat jatkoon. Sitä paitsi, eihän hän tuohon karsintaan ottanut itse osaa eikä valinnut itseään.

        Vai tipahtiko kenties Mähkön karsinnasta joku potentiaalinen Kultakurkkufinaalin voittajaehdokas? Salaliittoteorioiden ystäville tietysti mehukas spekulaatio, että Mervi pudotti tieten tahtoen jonkun todellisen kultakurkun ja pahan kilpakumppaninsa ilkeyttään jatkosta. Heh, märehtikääpä nyt juurta jaksain tämäkin mahdollisuus.

        Mervi esitti upeasti lauantaina ensin Shanghain valot ja viimeisessä finaalissa Hellon, joten paljon onnea Mervi upeista tulkinnoista. Viidestä loppukilpailijasta olisi tuomaristo voinut toki päätyä toiseenkin ratkaisuun, kuten arvostelulajien luonteeseen kuuluukin. Mielestäni tällä kertaa valinta oli oikea, eikä sitä himmennä perskarvankaan vertaa Mähkön baarin tuomarointi.


      • antiepäreilu
        Veeku-jänis kirjoitti:

        Sillä, että Mervi juonsi ja tuomaroi yhden alkukisan Lieksassa, ei ollut yhtään mitään negatiivista merkitystä tässä kisassa. Päinvastoin, Mervi ammattitaitoisena laulajana ja karaokevetäjänä osasi varmaan valita Mähkön baarin karsinnasta oikeat laulajat jatkoon. Sitä paitsi, eihän hän tuohon karsintaan ottanut itse osaa eikä valinnut itseään.

        Vai tipahtiko kenties Mähkön karsinnasta joku potentiaalinen Kultakurkkufinaalin voittajaehdokas? Salaliittoteorioiden ystäville tietysti mehukas spekulaatio, että Mervi pudotti tieten tahtoen jonkun todellisen kultakurkun ja pahan kilpakumppaninsa ilkeyttään jatkosta. Heh, märehtikääpä nyt juurta jaksain tämäkin mahdollisuus.

        Mervi esitti upeasti lauantaina ensin Shanghain valot ja viimeisessä finaalissa Hellon, joten paljon onnea Mervi upeista tulkinnoista. Viidestä loppukilpailijasta olisi tuomaristo voinut toki päätyä toiseenkin ratkaisuun, kuten arvostelulajien luonteeseen kuuluukin. Mielestäni tällä kertaa valinta oli oikea, eikä sitä himmennä perskarvankaan vertaa Mähkön baarin tuomarointi.

        Osallistuja ei tuomaroi muita, vai mitäs tykkäisit, jos näin toimisivat muissakin kilpailuissa?Osallistuja valitsisi muut kilpailijat..Hyi, alhaista!


      • suolakurkku
        Veeku-jänis kirjoitti:

        Sillä, että Mervi juonsi ja tuomaroi yhden alkukisan Lieksassa, ei ollut yhtään mitään negatiivista merkitystä tässä kisassa. Päinvastoin, Mervi ammattitaitoisena laulajana ja karaokevetäjänä osasi varmaan valita Mähkön baarin karsinnasta oikeat laulajat jatkoon. Sitä paitsi, eihän hän tuohon karsintaan ottanut itse osaa eikä valinnut itseään.

        Vai tipahtiko kenties Mähkön karsinnasta joku potentiaalinen Kultakurkkufinaalin voittajaehdokas? Salaliittoteorioiden ystäville tietysti mehukas spekulaatio, että Mervi pudotti tieten tahtoen jonkun todellisen kultakurkun ja pahan kilpakumppaninsa ilkeyttään jatkosta. Heh, märehtikääpä nyt juurta jaksain tämäkin mahdollisuus.

        Mervi esitti upeasti lauantaina ensin Shanghain valot ja viimeisessä finaalissa Hellon, joten paljon onnea Mervi upeista tulkinnoista. Viidestä loppukilpailijasta olisi tuomaristo voinut toki päätyä toiseenkin ratkaisuun, kuten arvostelulajien luonteeseen kuuluukin. Mielestäni tällä kertaa valinta oli oikea, eikä sitä himmennä perskarvankaan vertaa Mähkön baarin tuomarointi.

        eihän kukaan ole väittänytkään etteivät voittajat laulaneet hyvin,mutta kilpailumoraalihan tässä nyt yskittää...

        olko teillä möhköläisillä monta sarjaa alkukilpailuissa...esim./juontajat/karaokelaulajat/opportunistit
        niin ja mihinkähän sarjaa osallistui alkukilpailussa 50-vuotiaiden sarjan voittanyt Ilari 45vee?


      • li li Lieksa
        suolakurkku kirjoitti:

        eihän kukaan ole väittänytkään etteivät voittajat laulaneet hyvin,mutta kilpailumoraalihan tässä nyt yskittää...

        olko teillä möhköläisillä monta sarjaa alkukilpailuissa...esim./juontajat/karaokelaulajat/opportunistit
        niin ja mihinkähän sarjaa osallistui alkukilpailussa 50-vuotiaiden sarjan voittanyt Ilari 45vee?

        Tuo möhköläiset,(möhkö sijaitsee Ilomantsissa)..Lieksassa on alue nimeltä Mähkö.Määnkö Mähköön mäkättämään?=)
        Ei voi tietää mikä on linjaus, olisi kiinnostavaa kuulla lisäfaktaa.Kuullostaa ikävältä mokalta, en sano laulajien kannalta, koska kumpikin on tiennyt mitä tekee?Elleivät sitten ole jotenkin älyllisesti eri tasolla normeihin verrattuna..Toivon, että kommentoimaan saapuisi joku, jolla on meriittiä sanoa asiat niinkuin ne on, tietoa takana?
        Olen kuullut ns.lämpimistä väleistä tuomareihin, mutta se ei vielä ole todiste, vain ikävä piirre kilpailutilanteessa:kas ammattilainen tajuaa missä seurassa voi minkälaista läppää viskata, aiheuttamatta epäluuloja muille..
        Kilpailuissa kun kaikkien kuuluisi samalla standilla seistä.
        Toivotaan sitä selvittäjää, olisihan se mukavampi voittajillakin jatkaa?kun on epäkohdat selvitetty=)


      • nii nii nii
        li li Lieksa kirjoitti:

        Tuo möhköläiset,(möhkö sijaitsee Ilomantsissa)..Lieksassa on alue nimeltä Mähkö.Määnkö Mähköön mäkättämään?=)
        Ei voi tietää mikä on linjaus, olisi kiinnostavaa kuulla lisäfaktaa.Kuullostaa ikävältä mokalta, en sano laulajien kannalta, koska kumpikin on tiennyt mitä tekee?Elleivät sitten ole jotenkin älyllisesti eri tasolla normeihin verrattuna..Toivon, että kommentoimaan saapuisi joku, jolla on meriittiä sanoa asiat niinkuin ne on, tietoa takana?
        Olen kuullut ns.lämpimistä väleistä tuomareihin, mutta se ei vielä ole todiste, vain ikävä piirre kilpailutilanteessa:kas ammattilainen tajuaa missä seurassa voi minkälaista läppää viskata, aiheuttamatta epäluuloja muille..
        Kilpailuissa kun kaikkien kuuluisi samalla standilla seistä.
        Toivotaan sitä selvittäjää, olisihan se mukavampi voittajillakin jatkaa?kun on epäkohdat selvitetty=)

        Hyvin sanottu, yhdyn edelliseen=P


      • menikö yli
        antiepäreilu kirjoitti:

        Osallistuja ei tuomaroi muita, vai mitäs tykkäisit, jos näin toimisivat muissakin kilpailuissa?Osallistuja valitsisi muut kilpailijat..Hyi, alhaista!

        Polemiikkiä on suunnasta jos toisesta.Sen verran haluan kommentoida minäkin. Jokainen joka osallistuu/järjestää kisaa niin pitäisi olla selvillä säännöistä. Onko kukaan ottanut huomioon onko sallapin säännöissä edes kielletty osallistumasta kisaan( jos nyt jossain on vaik esikarsinnan vetänytkin.)?? Ei tämmöset sääntöasiat välttämättä kaikille ole selvää kauraa vaikka useamman vuoden olisi kisoja kiertänyt.ja ainahan porsaan reijät löytyy suuntaan tai toiseen. Tsempit sinne Lieksan suuntaan voittajalle. ( menitkö sitten ali aidan tai et,niin kuohusi olet ansainnut hörppäämään )Muistat vain ensikerralla ottaa selvää säännöistä. Kuten te kaikki muutkin jotka osallistutte mitä kummempiin kisoihin.


      • lokki
        li li Lieksa kirjoitti:

        Tuo möhköläiset,(möhkö sijaitsee Ilomantsissa)..Lieksassa on alue nimeltä Mähkö.Määnkö Mähköön mäkättämään?=)
        Ei voi tietää mikä on linjaus, olisi kiinnostavaa kuulla lisäfaktaa.Kuullostaa ikävältä mokalta, en sano laulajien kannalta, koska kumpikin on tiennyt mitä tekee?Elleivät sitten ole jotenkin älyllisesti eri tasolla normeihin verrattuna..Toivon, että kommentoimaan saapuisi joku, jolla on meriittiä sanoa asiat niinkuin ne on, tietoa takana?
        Olen kuullut ns.lämpimistä väleistä tuomareihin, mutta se ei vielä ole todiste, vain ikävä piirre kilpailutilanteessa:kas ammattilainen tajuaa missä seurassa voi minkälaista läppää viskata, aiheuttamatta epäluuloja muille..
        Kilpailuissa kun kaikkien kuuluisi samalla standilla seistä.
        Toivotaan sitä selvittäjää, olisihan se mukavampi voittajillakin jatkaa?kun on epäkohdat selvitetty=)

        yhdyn minäkin edelliseen :) :)


      • oijoi
        Tjuomari kirjoitti:

        Jenny ei nyt varmaan tajua, että kilpailusäännöt koskevat kaikkia,paviaanejakin.Eivät ole eri asemassa.Työkseen karaoken juontaminen, ei oikeuta ohittamaan asetuksia.Päinvastoin, tulisi olla tarkempi liikkeissään..
        Rehellinen peli=Rehellinen voitto

        Kirjoittaisitko kultakurkku kilpailun säännöt tänne kaikkien nähtäville koska olet asiasta niiiiiiiiin perillä. Kiitos.


      • enpä olisi arvannutkaan..

        SP-juttuja:Ensin tehdään työ hyvin, siitähän sen plussan saa

        Ei kaikki

        Koska toiset on luotuja dokaamaan..


    • keljuuu

      mitäs hemmettiä? miks täällä on näin hiljaista:D

      • aikuinen nainen

        Taitaa olla kaikki karaokelaulusta kiinnostuneet menossa laulelemaan baareihin,kuka missäkin päin Suomea!! Sitä meinaan ittekin tänään harrastaa..
        Kultakurkku oli ja meni, ja huono maku jäi suuhun.
        Uudet kisat odottavat...


      • OIJOI
        aikuinen nainen kirjoitti:

        Taitaa olla kaikki karaokelaulusta kiinnostuneet menossa laulelemaan baareihin,kuka missäkin päin Suomea!! Sitä meinaan ittekin tänään harrastaa..
        Kultakurkku oli ja meni, ja huono maku jäi suuhun.
        Uudet kisat odottavat...

        OLISIKO NÄIN ETTÄ KUKAAN EI ENÄÄ KEKSI UUTTA VALITTAMISTA? TAI SITTEN ETSITÄÄN UUSIA UHREJA JOIDEN MIELTÄ YRITETÄÄN MYRKYTTÄÄ,KUN NYT EI ERITYISEN HYVIN ONNISTUNUT. VOITTAJAT EDELLEEN HYMYILEE,TIEDÄN. HYVÄÄ JATKOA KAIKILLE JOIDEN MIELI MYRKKYÄ PURSUAA. :)


      • nenefer
        OIJOI kirjoitti:

        OLISIKO NÄIN ETTÄ KUKAAN EI ENÄÄ KEKSI UUTTA VALITTAMISTA? TAI SITTEN ETSITÄÄN UUSIA UHREJA JOIDEN MIELTÄ YRITETÄÄN MYRKYTTÄÄ,KUN NYT EI ERITYISEN HYVIN ONNISTUNUT. VOITTAJAT EDELLEEN HYMYILEE,TIEDÄN. HYVÄÄ JATKOA KAIKILLE JOIDEN MIELI MYRKKYÄ PURSUAA. :)

        Niin, ja paljon Onnea vaan!Viihdesallap oli antanut yleisen sarjan voittajalle luvan vetää viimeinen osakilpailu, kun ei muita juontajia ollut käytettävissä!se siitä! hätä keinot keksii!!!tämän keskustelun tarkoitus ei ollut tuomita laulajia eikä voittajia, vaan, missä kulkee moraalinen vastuu kilpailujen järjestämistavasta!


      • syväkurkku-07
        nenefer kirjoitti:

        Niin, ja paljon Onnea vaan!Viihdesallap oli antanut yleisen sarjan voittajalle luvan vetää viimeinen osakilpailu, kun ei muita juontajia ollut käytettävissä!se siitä! hätä keinot keksii!!!tämän keskustelun tarkoitus ei ollut tuomita laulajia eikä voittajia, vaan, missä kulkee moraalinen vastuu kilpailujen järjestämistavasta!

        Juontaja olisi voinut kieltäytä kunniasta, jotta moinen jääviys-kysymys olisi jäänyt taka-alalle.Täällä ei mieltä myrkytetä, uskalletaanpa vain ottaa kissa pöydälle, saapi sitte sanua, eikä tarvii väkättää muualla!
        Ala(N)ko keljuu(mahan)=DDD


      • SATA
        nenefer kirjoitti:

        Niin, ja paljon Onnea vaan!Viihdesallap oli antanut yleisen sarjan voittajalle luvan vetää viimeinen osakilpailu, kun ei muita juontajia ollut käytettävissä!se siitä! hätä keinot keksii!!!tämän keskustelun tarkoitus ei ollut tuomita laulajia eikä voittajia, vaan, missä kulkee moraalinen vastuu kilpailujen järjestämistavasta!

        tuli täyteen vastauksissa. Mahtava saavutus, kukaan karaokesta kiinnostunut tuskin on voinut välttyä tältä aiheelta männä viikolla. Täytyypi vielä todeta, että viekkaudella ja vääryydellä tässä maassa pärjää joka asiassa, VALITETTAVASTI )-;


      • jatkan
        SATA kirjoitti:

        tuli täyteen vastauksissa. Mahtava saavutus, kukaan karaokesta kiinnostunut tuskin on voinut välttyä tältä aiheelta männä viikolla. Täytyypi vielä todeta, että viekkaudella ja vääryydellä tässä maassa pärjää joka asiassa, VALITETTAVASTI )-;

        että järjestettäiskös kisa siitä, mistä kisasta eniten pestään jälkipyykkiä!?


      • keljuuuu

        eiköhän tehdä yleisöäänestys kuka voitti minkäkin sarjan ja ollaan sit tyytyväisiä kaikki:D ite en voi osallistua ku en muista edes kunnolla että miten oma biisi on menny että silleen:D ja nyt oon taas niin kännis että vois mennä vaikka laulaa jotain typerää baariin:D


      • melat kireenä
        syväkurkku-07 kirjoitti:

        Juontaja olisi voinut kieltäytä kunniasta, jotta moinen jääviys-kysymys olisi jäänyt taka-alalle.Täällä ei mieltä myrkytetä, uskalletaanpa vain ottaa kissa pöydälle, saapi sitte sanua, eikä tarvii väkättää muualla!
        Ala(N)ko keljuu(mahan)=DDD

        JEEE,näin me tehdään..Tai hei,tuo sun nikkis olis hyvä kisanimi=O
        -kireitä naamoja-


      • kilpailija vuosimallia 2007
        nenefer kirjoitti:

        Niin, ja paljon Onnea vaan!Viihdesallap oli antanut yleisen sarjan voittajalle luvan vetää viimeinen osakilpailu, kun ei muita juontajia ollut käytettävissä!se siitä! hätä keinot keksii!!!tämän keskustelun tarkoitus ei ollut tuomita laulajia eikä voittajia, vaan, missä kulkee moraalinen vastuu kilpailujen järjestämistavasta!

        juuri näin olen samaa mieltä - rehellisyys ja ennenkaikkia rehellisyys.....


      • vilttihattu-setä-56
        nenefer kirjoitti:

        Niin, ja paljon Onnea vaan!Viihdesallap oli antanut yleisen sarjan voittajalle luvan vetää viimeinen osakilpailu, kun ei muita juontajia ollut käytettävissä!se siitä! hätä keinot keksii!!!tämän keskustelun tarkoitus ei ollut tuomita laulajia eikä voittajia, vaan, missä kulkee moraalinen vastuu kilpailujen järjestämistavasta!

        Sitä tunnettii toisensa niiiin hyvin..Sovittu, mikä sovittu.
        Niin on käynyt jo aiemmin, eikähän tämä vuosi mikää poikkeus ole..hyh hyh


      • oikeutta!

    • Titanic

      Hei, Toinen juttu mikä ihmetyttää. Voiko kilpailuun osaalistua tai voittaa uudetaan ,jos on esim, voittanut 2013 50-65v sarjan, ja nyt yrittää uudestaan. Eihän se ole oikein, että tuollainen laulaja pääsee jatkoosn alkukarsinnoista. Se vie uusilta hyvältä laulajalta paikan. Törkeää!!

    • Anonyymi

      Heh heh,,,

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3075
    3. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    4. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe