Voiko rinnaton nainen ikinä löytää itselleen miestä?

AA-kupit

...

44

5726

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rinnaton mies

Itse en ole ikinä tisujen päälle mitään ymmärtänyt, olen peppumies henkeen ja vereen:)

Sitäpaitsi jotkut sanovat että pieni rintaiset naiset ovat kuumempia...

• AA-kupit

Peppu mulla onkin kunnossa, tosi hyvässä, kun ajattelee että on lapsia ja ikääkin yli 30 ;)

• Toinen Pebamies
        AA-kupit kirjoitti:

Peppu mulla onkin kunnossa, tosi hyvässä, kun ajattelee että on lapsia ja ikääkin yli 30 ;)

Kuulostaa Erittäin Hyvältä ja Herkulliselta...

Ei kaikki noista meijereistä niin perusta! Ennemmin kiinteä vartalo ja hyvä peba!

• tuollaista
        AA-kupit kirjoitti:

jos sulla kerta on lapsia, olethan silloin saanut jo miehen.

• toivoa, että
        AA-kupit kirjoitti:

sulla ei ole tyttölapsia. Luultavasti nekin kyselee viimeistään viidentoistavuoden kuluttua samaa kysymystä kuin äitinsä. Onnea epäitsekkäät äidit!

• Yleinen vuodattaja

Minusta pienet, kiinteät rinnat ovat kiihottavat. Varsinkin jos nännit "töröttävät" kutsuvasti.. Älä koskaan ainakaan mietti että entäs jos saisi silikonit? Ei ikinä!

• Yleinen vuodattaja

Huomasin tuossa myös että ei voikaan jos älykkyys on esteenä. Ei rintojen koko ole este, kuten olet jo aiemmin huomannut. Unohda ne rintasi ja ajattele enemmän.

• AA-kuppinen
        Yleinen vuodattaja kirjoitti:

Huomasin tuossa myös että ei voikaan jos älykkyys on esteenä. Ei rintojen koko ole este, kuten olet jo aiemmin huomannut. Unohda ne rintasi ja ajattele enemmän.

Minulla oli isommat rinnat ennen lastensaantia, niinkun aika monella naisella on. Imetyksien myötä ne pienenivät ja tässä samalla tuli myös avioero, joten on tämä itsetunto pikkuisen huonossa kantimissa. Etenkin kun saa aina kuulla miten miehet ihannoivat isoja rintoja.

Se että kysyn tätä asiaa, ei liity millään älykkyyteeni vaan pikemminkin huonoon itsetuntooni.

• Yleinen vuodattaja
        AA-kuppinen kirjoitti:

Minulla oli isommat rinnat ennen lastensaantia, niinkun aika monella naisella on. Imetyksien myötä ne pienenivät ja tässä samalla tuli myös avioero, joten on tämä itsetunto pikkuisen huonossa kantimissa. Etenkin kun saa aina kuulla miten miehet ihannoivat isoja rintoja.

Se että kysyn tätä asiaa, ei liity millään älykkyyteeni vaan pikemminkin huonoon itsetuntooni.

Toiset ihannoivat, toiset eivät. Melko pinnallinen olet tai se mies on, joka rintojen koon perusteella tekee päätöksiä. Koetas nyt unohtaa ne rintasi. Ajattele että sulla sentään ne on, ei ole tarvinnut poistaa.. :/. nokka pystyyn ja rinnat rottingille! Minä ainakin pitäisin kiihottavimpina kiinteitä, pieniä rintoja..

• jumala!

Mistä teillä näitä kysymyksiä riittää??

• vastaus:

Kun rinnattomuus ahdistaa, voi tulla täältä kysymään kelpaavuuttaan vaikka kerran viikossa. Aina löytyy muutama kehuja, ja sitten voikin uskotella itselleen mitä vain, kunnes seuraava ahdistuskohtaus iskee. Sitten vain takaisin kysymään, tykkääkö kukaan, ja johan taas paikalliset kuolaajat vakuuttelevat taas. Onkohan noita kyselijöitä vain muutama vai tosiaanko riittää joka päivälle uusi?

Jos hyvin pienet rinnat oikeasti olisivat kovin monen miehen tai naisen suosiossa, niitä näkyisi esimerkiksi mainostauluissa. Harvoin näkyy, silloinkin kyseessä on henkarigrunge. :/

• toinen vastaus
        vastaus: kirjoitti:

Kun rinnattomuus ahdistaa, voi tulla täältä kysymään kelpaavuuttaan vaikka kerran viikossa. Aina löytyy muutama kehuja, ja sitten voikin uskotella itselleen mitä vain, kunnes seuraava ahdistuskohtaus iskee. Sitten vain takaisin kysymään, tykkääkö kukaan, ja johan taas paikalliset kuolaajat vakuuttelevat taas. Onkohan noita kyselijöitä vain muutama vai tosiaanko riittää joka päivälle uusi?

Jos hyvin pienet rinnat oikeasti olisivat kovin monen miehen tai naisen suosiossa, niitä näkyisi esimerkiksi mainostauluissa. Harvoin näkyy, silloinkin kyseessä on henkarigrunge. :/

Eipä nuo mainostajat taida paljon siitä välittää mistä ihmiset oikeasti tykkäävät. Dove mainoskampanja ollut kiva poikkeus "oikeiden" ihmisten suuntaan.

Mainosten tehtävä on luoda ihmisille epävarmuuksia joita voi sitten paikata ostamalla mainostettavia tuotteita.

vastaus: kirjoitti:

noilla huippumalleilla catwalkeilla pienet tai lähes olemattomat rinnat. Esim. Kate Moss ja moni muu.

• ...

Ehkä sellaisia miehiä jotka eivät saa muuta.

• ei ikinä

Kukaan AA-kuppinen ei ole ikinä löytänyt miestä eikä tule löytämäänkään. Täysin mahdotonta, ei onnistu edes teoriassa.

Jaa, mutta sanot tuolla kauempana, että sinulla on lapsia. Milläs keinolla sinä ne olet saanut aikaan? Ilmeisesti rinnattomuus ei ole este sen enempää kuin aivottomuuskaan.

• Nimetön

Kyselijällä on voinut olla isommat rinnat ENNEN lastensaantia. Monesti rinnat kutistuu imettämisen myötä. Se, ettet tota tiennyt, kertoo juuri SINUN aivottomuudesta, ei alkuperäisen kyselijän.

• AAMEN.

Ja vieläkerran AAMEN! :D

• kertoo

silkasta ilkeydestä. Se ei ainakaan ole kunnioitusta herättävä piirre ihmisessä.

• eräs seksisymboli

on erittäin pienirintainen (tai oli ainakin ennen lapsen saamista) nimittäin Irina Björklund (siis Peter Franzenin vaimo) ja hän on monien mielestä tosi sexy.

• slipover

Ainakin minä suorastaan jumaloin pienirintaisia naisia!
      Mitähän iloa oikeesti isoista rinnoista on..ne vaan alkaa iän myötä hiertää vatsaa mutta pieni on aina kaunista.

• ...Pertsa....

Parempi se on pienet ja aidot kuin suuret saatika feikit. Minä tykkään pienistä rinnoista, isot tissit ovat jokseenkin öklöt, liian lehmämäiset.

Taitaa nuo isot tissit olla oikeasti naisille tärkeämmät kuin miehille.

• ongelmat

Jos tällaiset rintojen koko yms. muut ulkonäkö jutut ovat jollekkin ongelma, mitenhän he selviävät todellisista ongelmista, joita jokaiselle tulee varmasti jossain elämän vaiheessa vastaan. Kun elämässä tulee vastaan suuremmat ongelmat tuollaiset ajatukset häviävät ja tuntuvat jälkikäteen aivan naurettavista. Ja haluan sanoa vielä sen että kun kaksi ihmistä rakastuu millään ei ole merkitystä.

• AA-kuppinen

Ainahan ihmisestä katsotaan ensin ulkonäköä...

Ja kun olen kuullut koko ikäni rinnattomuudestani, miehiltä sekä naisilta, ja nyt lasten saannin myötä nämä rinnat ovat entistä pienemmät, niin kyllä se on minulle pienoinen ongelma ollut :( Valitettavasti. Muista elämän ongelmista olen kyllä selvinnyt, koska niitä tulee ja menee, mutta tämä on ja pysyy.

Mutta ethän sinä sitä voi ymmärtää jos et ole kokenut samaa.

• toinen AA-kuppi
        AA-kuppinen kirjoitti:

Ainahan ihmisestä katsotaan ensin ulkonäköä...

Ja kun olen kuullut koko ikäni rinnattomuudestani, miehiltä sekä naisilta, ja nyt lasten saannin myötä nämä rinnat ovat entistä pienemmät, niin kyllä se on minulle pienoinen ongelma ollut :( Valitettavasti. Muista elämän ongelmista olen kyllä selvinnyt, koska niitä tulee ja menee, mutta tämä on ja pysyy.

Mutta ethän sinä sitä voi ymmärtää jos et ole kokenut samaa.

itse olen sua 10v nuorempi, mutta mulle nuo rinnat ei ole mikään ongelma, enää, joskus teininä oli, mutta ei silloinkaan elämäni suurin ongelma. Jos ulkonäköongelmista puhutaan, niin suurin ongelma on ollut tähän mennessä akne, sen kanssa joutui tappelemaan monta vuotta ja syömään erilaisia lääkekuureja, joista viimeisin vahva pitkä kuuri on tainnut vihdoinkin viedä sen pois. Siihen pieniä rintoja ei voi edes verrata. Ehkä mua "lohduttaa" se että uskon joskus saavani lisää painoa ja sitä myöten myös isommat rinnat, alipainoinen kun oon aina ollut. Mut ei tulisi mieleenkään kysyä et kelpaanko jollekin miehelle? Jos en kelpaa rintojeni takia niin en itsekään tuommoita kaipais!! On sussakin varmaan paljon muutakin kaunista sekä sisäistä että ulkoista! Ei ihminen voi mitään sille miltä näyttää, mut voi muuttaa suhtautumista siihen. Suhtaudun nykyään huumorilla omaan pieneen rintavarustukseeni ja osaan vääntää vitsejäkin siitä minkälainen lauta oon :D
        P.S. Miehet ei ikinä valittanut.

• tiedä...

minkä kokoiset AA-kupit on eikä edes kiinnosta, koska suhde koostuu kaikesta muusta kuin kuppikoosta. Toivottavasti vastaus toi vähän piritystä elämään.

• tuo oli paras

Eli et edes ole ollut tekemisissä kenenkään noin pienirintaisen naisen kanssa? Ne suhteet ovat koostuneet aina vain 'kaikesta muusta'...heh...

• muttei rahaton

Itsellä oli ystävä, jota kukaan ei katsonutkaan siinä mielessä, koska ei osannut käyttäyttyä, oli reilusti ylipainoinen ja joka juhlissa käydessä örvelsi kännissä, sammuili ja kävi väkisin käsiksi joka hemmoon oli varattu tai ei. Kun sitten juttu levisi, että hänellä on upea talo uima-altaineen, mikä totta, alkoi ukkoa ilmestyä apajalle ovista ja ikkunoista. Puhukoon miehet mitä tahansa, raa ratkaisee. Ei tuo ole ainut tapaus minkä olen nähnyt.

• ...

millaista hurskastelua tähän aiheeseen liittyy.

"ei mitään väliä minkä kokoiset rinnat, ihmiseen sitä rakastuu eikä rintoihin, blaa blaa blaa"

Vaan monikaan näistä jeesustelijoista ei tajua millaista se on kun ei kerta kaikkiaan ole rintoja. Ja että aika harvoja normaaleja miehiä pikkupojan vartalo kiinnostaa.
      Tässä vähän osviittaa millaista se voi olla:

http://www.breastimplantsafety.org/PhotoGallery/augmentation/detail.php?photo=breast_aug_19_p.jpg

vasemmalla siis kuva ennen silikoneja.

Jos naisen kroppa ei miestä yhtään innosta, vaikka olemattomien rintojen takia, tuskinpa se luonteen suunnaton ihanuus kovin pitkälle kantaa.
      Jos siis rehellisiä ollaan.

• ......................

yleensä puhutaan pienirintaisista, jos kuppikoko on A. Hyvänen aika, silloinhan naisella on rinnat!! Mutta mitä jos rintoja ei yksinkertaisesti ole, AA:kin on liian pieni! Ei kiinnosta miehiä ja silikonit on ainut vaihtoehto. Kaverillani on tämä tilanne ja oomat A-kupin rintani tuntuvat isoilta häneen verrattuna!

• hemmonen

No onhan se kiva jos naisella on rinnat mutta se ei todellakaan ole ainakaan omalla prioriteettilistallani kärkipäässä, vaikka todella nirso olenkin tuon ulkonäön suhteen. Huomattavasti enemmän merkkaa esim. kasvot, hiukset ja pukeutumistyyli. Ja kropasta puhuttaessa menee kyllä peppu ja jalat rintojen edelle.

• blaaab

loistavaa! On varmasti paljon naisia, joilla on A-kuppi ja valittavat rintojensa pienuutta, mutta sitten on niitä joilla ei oikeasti lähestulkoon ole rintoja! Tai voi ollakin...12-vuotiaan. Ja kaikki nuo "rinnat on vaan imetystä varten" "opettele elämään itses kanssa sellasena ku olet" "no eivätpähän roiku!"- kommentit ovat PERSEESTÄ. Voin sanoa, että ne eivät auta yhtään.

• arska

Monet sanoo, ettei olemattomat rinnat haittaa. Olen mielestäni muuten "normaali" mies, joka kuitenkin pitää oikein pienistä rinnoista ja kiihottuu niiden näkemisestä. Nuo ennen silikoneja rinnat on mielestäni oikein kiihottavan näköiset, tuollaisia haluaisin hyväillä.

• tuossa kuvassa

nyt muka oli??? ei sillä nyt ihan OIKEASTI ole väliä, onko niitä rintoja vai ei. ja oon ihan tervejärkinen, NORMAALI, kivannäköinen nuorimies. en vaan voi tajuta näitä naisten tissikomplekseja. kasvot, luonne, peppu, sääret jne jne menee mulla ainakin tissien edelle. voisin ihan hyvin seurustella lähes rinnattoman naisen kanssa, jos sillä ei ole itsellään hillitöntä kompleksia niistä rinnoista. pitäkää sitten jeesustelijana, jos ette halua uskoa. miksi sitten valitette täällä vähän väliä niistä tisseistänne ettekä usko kuitenkaan??? saahan sitä laittaa muovitissit, jos luulee että onnellisuus siitä tulee. oon melko varma että muovistissinaiset ei ole yhtään sen onnellisempia eikä ainakaan halutumpia.

• toinen AA-kuppi

no liikkuuko sen miehen päässä sit ollenkaan mitään, jos ei naisessa näe muuta kuin pieniä rintoja? Aika säälittävä tapaus, en huolisi :D En ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä, jotka takertuu johonkin yhteen ruuminosaan, "tolla on iso nenä" se on tietenkin heti ruma", tai "iso/pieni perse" tms. Itse aina keskityn kokonaisuuteen, jos joku ihminen ei ole mielestäni viehättävä, niin ei sitä enää täydelliset rinnat pelasta. Tai joku ruipelo mies voi olla todella kuuma pakkaus, jos hänessä on sitä jotain, vaikka huomaakin kropasta ettei ole salilla paljon käynyt. Tai sitten jotkut naiset jotka valittaa et mies on lyhyt eikä haluais ikinä tapailla tommosta, vaikka se on kyl ihan saman pituinen kuin ne itse. Mua ei haittais, kuhan ei ole ihan lilliputti. Säälittävää, ihmiset, ei se yksi ulkonäköasia ratkaise, ollaanko vai eikö olla, kyllä se kokonaisuus aina ratkaisee :P

• haittaisi
        toinen AA-kuppi kirjoitti:

no liikkuuko sen miehen päässä sit ollenkaan mitään, jos ei naisessa näe muuta kuin pieniä rintoja? Aika säälittävä tapaus, en huolisi :D En ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä, jotka takertuu johonkin yhteen ruuminosaan, "tolla on iso nenä" se on tietenkin heti ruma", tai "iso/pieni perse" tms. Itse aina keskityn kokonaisuuteen, jos joku ihminen ei ole mielestäni viehättävä, niin ei sitä enää täydelliset rinnat pelasta. Tai joku ruipelo mies voi olla todella kuuma pakkaus, jos hänessä on sitä jotain, vaikka huomaakin kropasta ettei ole salilla paljon käynyt. Tai sitten jotkut naiset jotka valittaa et mies on lyhyt eikä haluais ikinä tapailla tommosta, vaikka se on kyl ihan saman pituinen kuin ne itse. Mua ei haittais, kuhan ei ole ihan lilliputti. Säälittävää, ihmiset, ei se yksi ulkonäköasia ratkaise, ollaanko vai eikö olla, kyllä se kokonaisuus aina ratkaisee :P

sitten kuitenkin sinuakin.

• toinen AA-kuppi
        haittaisi kirjoitti:

sitten kuitenkin sinuakin.

en sanonutkaan että kuka tahansa kelpaa mulle. Mut ei mua haittaa jos mies olisi mun pituinen tai hiukan lyhyempi, kuten monia naisia. Lilliputit on sitten asia erikseen.

• minämä
        toinen AA-kuppi kirjoitti:

en sanonutkaan että kuka tahansa kelpaa mulle. Mut ei mua haittaa jos mies olisi mun pituinen tai hiukan lyhyempi, kuten monia naisia. Lilliputit on sitten asia erikseen.

Mahtaa kommenttisi tuntua mukavalta tosi lyhyiden miesten korvissa!

• toinen AA-kuppi
        minämä kirjoitti:

Mahtaa kommenttisi tuntua mukavalta tosi lyhyiden miesten korvissa!

tarkoitin nyt kyllä ihan oikeita lilliputteja, esim. 100cm :D oikeasti lyhyet miehet vaikkapa 155cm ei mua haittaa, nekin voi olla hyvinkin puoleensa vetäviä, mutta oikeasti harva normaali pituinen haluaisi seurustella oikean lilliputin kanssa. Takertuuko joku vielä johonkin mitä sanoin?

• toisiksi pienin kuppi

puoleinen nainen näytti aivan mieheltä. itselläni on pienet mutta minut luojan kiitos kuitenkin erottaa naiseksi.
        miksiköhän joillekin naisille ei ole luotu lainkaan rintoja. voisikohan imettäminen kuitenkin tuoda ne esille, sillä pakkohan naisen on sukua jatkaa.

• Anonyymi

Aa Rinnaton Vaimoksi sut 58v mies

• Anonyymi

Joku sokea saattais kiinnostua.

• Anonyymi
      UUSI

Pikkupojilla kaipuu äidin tisseille, siksi pikkupojat ja pikkupojan mieliset Vaatii naiselta valtavia rintoja. Jos et omista isoja lolloja, pojat suuttuu ja haukkuu kun et miellytä heitä.

• Anonyymi
      UUSI

Totta kai voi, Suomessa löytää miehen takamuksetonkin nainen.

• Anonyymi
      UUSI

Imeskely on niin lihassa ja muistissa että.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3105
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      26
      2193
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1759
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      25
      1627
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1361
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1321
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1246
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1200
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1157
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1057
    Aihe