http://www.youtube.com/watch?v=TvvU8NC_fsY&mode=related&search=
Tämä biisi on sitten hyvä. Piano kuulostaa upealta ja sitä onnistuneesti sämpläsi muutama vuosi sitten Alcatzar hittiinsä Crying At The Discotheque. Harmi että tätä alkuperäistä biisiä ei löydy miltään discokokoelmalta.
Video näyttää yllättävän modernilta ollakseen 30 vuotta vanha. Sheilan habitus muistuttaa ihan Madonnan nykyistä lookia. Liekö sitten Madonna ottanut mallia hänestä. Eikös hän ollut Ranskassa uransa alkuaikoina?
Sheila B. Devotion - Spacer
4
698
Vastaukset
- Joe G.
Muistan kun kuulin Alcazarin biisin ekan kerran, ja sen tutut CHIC soundit. Tykästyin siihen heti, mutta uskon että suurimmaksi osaksi se johtui juuri tuosta Sheila B. Devotionin Spacerista.
CHIC Organization teki tuohon aikaan aika monelle biisejä, ja muutamat niistä loistaviakin. - Frank F
Pitipä taas käydä levyhyllyä penkomassa ja siinähän se on:"Les plus grands succés de SHEILA"(Carrere).
Kokoelma käsittää toki vain Sheilan biisejä, mutta niitä on sitten sitäkin enemmän eli 20, mukana myös melko suuri hitti eli Sheilan versio vanhasta "Singin´in the rain"-sävelmästä (Part 1 & 2) sekä juuri tuo alkuperäinen "Spacer".- DiscoDan
Onko tuolla mainitsemallasi kokoelmalla juuri tuo videon maxiversio kappaleesta? Ja onko kyseinen kokoelma CD? Mistä olet hankkinut?
Esim. Amazonilla on kyllä Sheilan levyjä myynnissä, mutta en ole koskaan ostanut mitään kyseisestä nettikaupasta. Vakiokauppani cdon.com ei valitettavasti myy Sheilan levyjä. - Frank F
DiscoDan kirjoitti:
Onko tuolla mainitsemallasi kokoelmalla juuri tuo videon maxiversio kappaleesta? Ja onko kyseinen kokoelma CD? Mistä olet hankkinut?
Esim. Amazonilla on kyllä Sheilan levyjä myynnissä, mutta en ole koskaan ostanut mitään kyseisestä nettikaupasta. Vakiokauppani cdon.com ei valitettavasti myy Sheilan levyjä.Niin vanhan ajan kunnon vinyylilevyhän tuo on.Hankintavuotta en muista, mutta itse levyn etiketissä on vuosiluku 1989.Hinta on Anttilassa ollut näköjään 14.95mk.Joka tapauksessa ostettu vähintään 90-luvun alussa.
Myöskään tuo Spacer ei käsittääkseni ole mikään maxi-versio (pit.3.38min).Levyn vaaleansinisessä kannessa Sheila pönöttää satamalaiturin pollariin jalalla nojaten ja iltavalaistuksessa.
Siinäpä ne tärkeimmät?
http://images.amazon.com/images/P/B000034CDJ.01._SCMZZZZZZZ_.jpg
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591134Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11830Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83593Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45522Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36514Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43493Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt29480