Varokaa be2-treffipalvelua!

Ei enää ikinä

Jos ette halua päästä rahoistanne ja joutua elinikäiseksi maksavaksi asiakkaaksi niin älkää liittykö be2-palveluun! Siitä ei pääse eroon millään. Pitäisi faksata eroilmoitus henkilötietoineen ja jos ei ole faksia lähettää se allekirjoituksen kera johonkin Hollantiin. Minä en ainakaan moiseen suostu. Ties mihin niitäkin tietoja käytetään. Jos eivät noteeraa eroilmoitustani, vien asian eteenpäin kuluttaja-asiamiehelle. Kait jokaisella on oikeus erota minkä tahansa systeemin jäsenyydestä, jos haluaa ja on maksunsa maksanut. Kummallista toimintaa! Mutta omasta tyhmyydestä saa kärsiä, kun menee moiseen lankaan.

Onko muilla vastaavia tai muita kokemuksia be2-palvelusta?

186

54292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

      Eihän tuossa palvelussa tarvitse maksaa mitään, kun ensimmäinen viesti on ilmainen ja siinä voi antaa sähköpostiosoitteensa. Profiilin poisto kävi myös helposti muutamalla napin painalluksella.

      • treffailija myös

        ainakaan ole saanut laittaa ilmaisia viestejä muuta kuin sen valmiiksi muotoillun viestin. Itse siihen ei pysty kirjoittamaan yhtään mitään. Tervetuloa ja pidän todella paljon profiilistasi jne.

        Yritin laittaa sp-osoitetta sinne omiin tietoihin, täällä viihdyn kohdalle, mutta sekään ei onnistunut. Tuli punaisella teksti, että sisältää yhteystietoja, vaiha teksti.


      • ............
        treffailija myös kirjoitti:

        ainakaan ole saanut laittaa ilmaisia viestejä muuta kuin sen valmiiksi muotoillun viestin. Itse siihen ei pysty kirjoittamaan yhtään mitään. Tervetuloa ja pidän todella paljon profiilistasi jne.

        Yritin laittaa sp-osoitetta sinne omiin tietoihin, täällä viihdyn kohdalle, mutta sekään ei onnistunut. Tuli punaisella teksti, että sisältää yhteystietoja, vaiha teksti.

        Vastausvaihtoehdoissa tarjotaan mm. romanttista vastausta ja myös voi itse tehdä oman vastauksen. Tämä kaikki ihan ilmaiseksi.


      • sitten
        ............ kirjoitti:

        Vastausvaihtoehdoissa tarjotaan mm. romanttista vastausta ja myös voi itse tehdä oman vastauksen. Tämä kaikki ihan ilmaiseksi.

        eri ihmisille tarjotaan erilaisia vastausvaihtoehtoja kun minä olen saanut vain sen yhden ja ainoan, jos olen halunnut johonkin yhteyttä ottaa.


      • Profiilin poisto

        Mistä löytyy profiilin poisto-kohta?


      • Profiilin poistaja
        Profiilin poisto kirjoitti:

        Mistä löytyy profiilin poisto-kohta?

        Yritä löytää se 'profiilin poisto' näppäys jostain. En muista enää itse, missä kohtaa se on, mutta jouduin itse etsimään sen. Kävin eri kohdat läpi ja rullasin palkkeja ylös ja alas, sivulta sivulle ja katsoin missä on. Kyllä se löytyi kun aikansa etsiskeli. Siinä lukee selkeästi 'poista profiili'. Älä hyväksy äläkä klikkaa missään muussa kohtaa ok tai muuta sellaista, vaan vasta kun näet selvän painikkeen missä lukee 'poista profiili'. Kaikissa muissa paina 'peruuta'.

        Harmi, etten muista missä kohtaa se profiilin peruutus on, mutta etsi ja etsi, kyllä se sieltä tulee esiin. Käytä päättelykykyäsi rohkeasti. Käy läpi kaikki kohdat, joihin pääset klikkailemalla ja ole tarkkana, katso ylhäältä alas ja sivuilta sivuille mitä löytyy.

        Tsemppiä!


      • kauhuissani
        Profiilin poistaja kirjoitti:

        Yritä löytää se 'profiilin poisto' näppäys jostain. En muista enää itse, missä kohtaa se on, mutta jouduin itse etsimään sen. Kävin eri kohdat läpi ja rullasin palkkeja ylös ja alas, sivulta sivulle ja katsoin missä on. Kyllä se löytyi kun aikansa etsiskeli. Siinä lukee selkeästi 'poista profiili'. Älä hyväksy äläkä klikkaa missään muussa kohtaa ok tai muuta sellaista, vaan vasta kun näet selvän painikkeen missä lukee 'poista profiili'. Kaikissa muissa paina 'peruuta'.

        Harmi, etten muista missä kohtaa se profiilin peruutus on, mutta etsi ja etsi, kyllä se sieltä tulee esiin. Käytä päättelykykyäsi rohkeasti. Käy läpi kaikki kohdat, joihin pääset klikkailemalla ja ole tarkkana, katso ylhäältä alas ja sivuilta sivuille mitä löytyy.

        Tsemppiä!

        älä kuvittele että pääset siitä eroon profiilin poistolla. mene heti takaisin ja tongi säännöt ylösalaisin jos sinulla on vielä aikaa, muuten tulee uusi lasku. ovat varmaan muuttaneet sääntöjä jo moneen kertaan, mutta toimi niiden mukaisesti ja ota kopiot kaikesta mitä olet tehnyt. ota yhteys luottokuntaan ja kuluttaja-asiamieheen ja tee rikosilmoitus, jos et pääse eroon.


      • getting out
        kauhuissani kirjoitti:

        älä kuvittele että pääset siitä eroon profiilin poistolla. mene heti takaisin ja tongi säännöt ylösalaisin jos sinulla on vielä aikaa, muuten tulee uusi lasku. ovat varmaan muuttaneet sääntöjä jo moneen kertaan, mutta toimi niiden mukaisesti ja ota kopiot kaikesta mitä olet tehnyt. ota yhteys luottokuntaan ja kuluttaja-asiamieheen ja tee rikosilmoitus, jos et pääse eroon.

        Profiilin poisto ja irtisanoutuminen onnistuivat muistaakseni Asetukset-valikosta. Sanouduin irti lähes välittömästi liittymiseni jälkeen, kalliiksihan tuo kokemus tuli.

        Asiakaspalvelu vastasi kysymykseeni rahojen palautuksesta, se ei kuulemma onnistu koska olin jo käyttänyt palvelua (eli lukenut kaksi viestiä). Erikoista oli mm. että monien minulle sadelleiden viestittelijöiden liittymä oli juuri sopivasti katkennut. Googlasiin palvelun vasta tässä vaiheessa ja löysin tämän keskustelupalstan, josta sitten olikin paljon apua.

        Varmaankin palvelun viimeistelty ulkoasu sai minut "luottamaan" palveluun, no, kaltaisteni rahoilla on ollut hyvä ostaa laadukkaat design-palvelut.

        Seuraavaksi sitten yhteys kuluttajavirastoon ja luottokuntaan/pankkiin.


      • Hukkasin korttini....
        getting out kirjoitti:

        Profiilin poisto ja irtisanoutuminen onnistuivat muistaakseni Asetukset-valikosta. Sanouduin irti lähes välittömästi liittymiseni jälkeen, kalliiksihan tuo kokemus tuli.

        Asiakaspalvelu vastasi kysymykseeni rahojen palautuksesta, se ei kuulemma onnistu koska olin jo käyttänyt palvelua (eli lukenut kaksi viestiä). Erikoista oli mm. että monien minulle sadelleiden viestittelijöiden liittymä oli juuri sopivasti katkennut. Googlasiin palvelun vasta tässä vaiheessa ja löysin tämän keskustelupalstan, josta sitten olikin paljon apua.

        Varmaankin palvelun viimeistelty ulkoasu sai minut "luottamaan" palveluun, no, kaltaisteni rahoilla on ollut hyvä ostaa laadukkaat design-palvelut.

        Seuraavaksi sitten yhteys kuluttajavirastoon ja luottokuntaan/pankkiin.

        Minun tilanteeni oli täsmälleen samanlainen. Liittymiseni jälkeen sanouduin irti parin tunnin kuluttua. Ehdin vastata yhteen viestiin, mutten itse ehtinyt saada yhtään vastausta viestiini ennen irtisanoutumistani. Vaadin rahani palautusta, mutta kuten jo itsekin kerroit, eivät suostuneet siihen kun 'jo oli ehtinyt käyttää palvelua'.

        Irtisanoutumiseni jälkeen ehdin hiukan ajatella, mitenkähän käy niiden vastaajien, jotka yrittivät ja yrittävät ottaa minuun yhteyttä tuloksetta. Kuinkahan he reagoivat, kun eivät saakaan yhteyttä nimimerkkiin, josta olisivat kiinnostuneet. Toisaalta ajattelin, että sittenhän hekin alkavat kummastella be2:n toimintaa.

        Kaiken kaikkiaan seurattuani silloin tällöin tämän keskustelupalstan esiin tuomia ajatuksia ja kokemuksia, ihmiset ovat havainneett be2:n epäluotettavaksi ja kyseenalaiseksi 'firmaksi'. Ja kaikkien kokemukset ovat niin samanlaisia, niin samanlaisia, melkein sanasta sanaan.

        Muuten mainitsemiesi viestittelijöiden liittymän katkeaminen saattaa liittyä juuri siihen, että nämä ovat sanoutuneet irti ja poistaneet profiilinsa (kuten esim. minä).

        Ottakaa kuluttajavirastoon ja Luottokuntaan yhteys ja kertokaa tilanteenne. Käykää myös pankissanne ja kysykää, mitä voisitte tehdä, jottei teiltä veloiteta irtisanoutumisenne jälkeen enää mitään.


      • getting out
        Hukkasin korttini.... kirjoitti:

        Minun tilanteeni oli täsmälleen samanlainen. Liittymiseni jälkeen sanouduin irti parin tunnin kuluttua. Ehdin vastata yhteen viestiin, mutten itse ehtinyt saada yhtään vastausta viestiini ennen irtisanoutumistani. Vaadin rahani palautusta, mutta kuten jo itsekin kerroit, eivät suostuneet siihen kun 'jo oli ehtinyt käyttää palvelua'.

        Irtisanoutumiseni jälkeen ehdin hiukan ajatella, mitenkähän käy niiden vastaajien, jotka yrittivät ja yrittävät ottaa minuun yhteyttä tuloksetta. Kuinkahan he reagoivat, kun eivät saakaan yhteyttä nimimerkkiin, josta olisivat kiinnostuneet. Toisaalta ajattelin, että sittenhän hekin alkavat kummastella be2:n toimintaa.

        Kaiken kaikkiaan seurattuani silloin tällöin tämän keskustelupalstan esiin tuomia ajatuksia ja kokemuksia, ihmiset ovat havainneett be2:n epäluotettavaksi ja kyseenalaiseksi 'firmaksi'. Ja kaikkien kokemukset ovat niin samanlaisia, niin samanlaisia, melkein sanasta sanaan.

        Muuten mainitsemiesi viestittelijöiden liittymän katkeaminen saattaa liittyä juuri siihen, että nämä ovat sanoutuneet irti ja poistaneet profiilinsa (kuten esim. minä).

        Ottakaa kuluttajavirastoon ja Luottokuntaan yhteys ja kertokaa tilanteenne. Käykää myös pankissanne ja kysykää, mitä voisitte tehdä, jottei teiltä veloiteta irtisanoutumisenne jälkeen enää mitään.

        Tuo mitä kerrot liittymän katkeamisesta on varmaankin totta, itse ajattelin ensin että be2:n feikkihahmot vain noin sattumalta kirjoittavat minulle noin tuntia ennen kuin "peliaika" päättyy...

        Vain pikaisesti koetin löytää englannin- tai saksankielistä keskustelua tästä aiheesta, en sitä vielä löytänyt mutta olisi kiva verrata kokemuksia muuallakin.


      • Huijattu

        Aivan huijarifirma, jos et silmä kovana seura "klikkauksiasi", niin olet huomaamatta tehnyt vuoden sopimuksen, pyydetään tilinumero (kortin numero) ja sieltä lähtee automaattisesti tietyin väliajoin rahat. Minulle palautettiin 4 viikon rahat, kun uhkasin Kuluttajavirastolla (Sinne kannattaa joka tapauksessa tehdä ilmoitus, ei kait ne voi vaatia sinun korttisi numeroa käyttöönsä ja riipiä rahaa koska vaan, ei se voi olla Suomen lain mukaista...) ja sama kaiku on askelten muissakin deittisivustoissa, jossa on hinnoittelu.
        Parenpi olla ikuinen sinkku, kuin huijattu..... Älkää lähtekö noille sivustoille ensinkään!!


      • Aivan selvää huijausta, lähetin kirjeen ja silti eivät lopettaneet profiiliani. Rahat kuitenkin menivät kortilta.


      • Anonyymi
        kauhuissani kirjoitti:

        älä kuvittele että pääset siitä eroon profiilin poistolla. mene heti takaisin ja tongi säännöt ylösalaisin jos sinulla on vielä aikaa, muuten tulee uusi lasku. ovat varmaan muuttaneet sääntöjä jo moneen kertaan, mutta toimi niiden mukaisesti ja ota kopiot kaikesta mitä olet tehnyt. ota yhteys luottokuntaan ja kuluttaja-asiamieheen ja tee rikosilmoitus, jos et pääse eroon.

        Aion tehdä rikosilmoituksen, ei selvästi kerrottu mitä mikin maksaa


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Miten poistit profiilisi? Mistä löysit poista kohdan? Kiitos


      • Anonyymi

        Ei käynyt mulla siellä joutu skannaa ja ensin ettiä reittejä mitäkautta. Hankalaksi tehty.
        Piti olla allekirjoitus ja skannata.


      • Anonyymi
        treffailija myös kirjoitti:

        ainakaan ole saanut laittaa ilmaisia viestejä muuta kuin sen valmiiksi muotoillun viestin. Itse siihen ei pysty kirjoittamaan yhtään mitään. Tervetuloa ja pidän todella paljon profiilistasi jne.

        Yritin laittaa sp-osoitetta sinne omiin tietoihin, täällä viihdyn kohdalle, mutta sekään ei onnistunut. Tuli punaisella teksti, että sisältää yhteystietoja, vaiha teksti.

        Todella ikävä kokemus on meillä hinnan suhteen. Jäsenyyttä valitessa 1 kk maksaa 14e ja kun kävin maksamassa oli hinta 59e ja kuukauden kuluttua tililtä veloitettiin 131.70e. Missään vaiheessa kun tein valintaa kokeilla premiumia ei todellinen hinta tullut esille. Kysynkin, että kuka milloinkaan, koskaan haluaa maksaa kuukaudesta 59e? USKON ETTEI KUKAAN. Kaverini osti 6kk premiumia jonka lopullinen hinta on ollut n. 179e. Profiilia hän ei saa pois kuin 6kk kuluttua. Kuluttaja-asiamiehelle ja ehkä poliisille olisi asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten poistit profiilisi? Mistä löysit poista kohdan? Kiitos

        Kun olet mennyt sivullesi löytyy pienellä tekstillä ”säännöt”. Sieltä löytyvät eroamisohjeet: joko kirjeitse Luxemburgiin, faksilla tai asiakaspalveluun skannattu, allekirjoitettu ja huolellisesti täytetty kaavake, joka sekin löytyy kun tarpeeksi hakee. Be2 ei lähettänyt unohdetun salasanan korvaamisohjeet eivätkä hyväksyneet ensimmäistä eropyyntöämi, vaan vasta seuraavan , joten joudun maksamaan palvelusta jota en edes pysty käyttämään kadonneen salasanan takia ! Huijaus - ja rahastusfirma. Academic singles on sama firma ja yhtä hankala. Asiakaspalveluista tulee vain samoja hyvää päivää kirvesvartta tyyppisiä valmiita standardivastauksia.

        VARO Be2/Academic singles deittailua!!


      • Anonyymi
        kauhuissani kirjoitti:

        älä kuvittele että pääset siitä eroon profiilin poistolla. mene heti takaisin ja tongi säännöt ylösalaisin jos sinulla on vielä aikaa, muuten tulee uusi lasku. ovat varmaan muuttaneet sääntöjä jo moneen kertaan, mutta toimi niiden mukaisesti ja ota kopiot kaikesta mitä olet tehnyt. ota yhteys luottokuntaan ja kuluttaja-asiamieheen ja tee rikosilmoitus, jos et pääse eroon.

        Moi, minä sain rahat kokonaan takaisin, 176,76€ , mutta oli työn ja rikosilmoituksella uhkailun takana. Lopulta maksoivat koko summan takaisin. Profiilin poistivat myös heti kun sanoin, että on se kumma että sekin pitää tehdä monen mutkan kautta. Poistivat heti. Onkohan ilmaisia deittipalveluja ollenkaan netissä ja ilman valmiita kysymyksiä vastapuolelle? Tuohan oli ihan pestä koko sovellus.


      • Anonyymi
        Hukkasin korttini.... kirjoitti:

        Minun tilanteeni oli täsmälleen samanlainen. Liittymiseni jälkeen sanouduin irti parin tunnin kuluttua. Ehdin vastata yhteen viestiin, mutten itse ehtinyt saada yhtään vastausta viestiini ennen irtisanoutumistani. Vaadin rahani palautusta, mutta kuten jo itsekin kerroit, eivät suostuneet siihen kun 'jo oli ehtinyt käyttää palvelua'.

        Irtisanoutumiseni jälkeen ehdin hiukan ajatella, mitenkähän käy niiden vastaajien, jotka yrittivät ja yrittävät ottaa minuun yhteyttä tuloksetta. Kuinkahan he reagoivat, kun eivät saakaan yhteyttä nimimerkkiin, josta olisivat kiinnostuneet. Toisaalta ajattelin, että sittenhän hekin alkavat kummastella be2:n toimintaa.

        Kaiken kaikkiaan seurattuani silloin tällöin tämän keskustelupalstan esiin tuomia ajatuksia ja kokemuksia, ihmiset ovat havainneett be2:n epäluotettavaksi ja kyseenalaiseksi 'firmaksi'. Ja kaikkien kokemukset ovat niin samanlaisia, niin samanlaisia, melkein sanasta sanaan.

        Muuten mainitsemiesi viestittelijöiden liittymän katkeaminen saattaa liittyä juuri siihen, että nämä ovat sanoutuneet irti ja poistaneet profiilinsa (kuten esim. minä).

        Ottakaa kuluttajavirastoon ja Luottokuntaan yhteys ja kertokaa tilanteenne. Käykää myös pankissanne ja kysykää, mitä voisitte tehdä, jottei teiltä veloiteta irtisanoutumisenne jälkeen enää mitään.

        Minä sain rahat takaisin tilinumerolleni, kun olin sulkenut kortin. Pankin, luottokunnan ja kuluttaja-asiamiehen myös kävin läpi. Työn takana oli jäsenyyden lopetus ja rahojen takaisinsaanti. Uhkasin rikosilmoituksella, sitten tuli sähköpostia, että koko summa on palautettu tililleni. Kortin numeroa he eivät voineet palautuksessa käyttää enää, vain tilinumeroa. Huijausfima todellakin.


      • Anonyymi
        Huijattu kirjoitti:

        Aivan huijarifirma, jos et silmä kovana seura "klikkauksiasi", niin olet huomaamatta tehnyt vuoden sopimuksen, pyydetään tilinumero (kortin numero) ja sieltä lähtee automaattisesti tietyin väliajoin rahat. Minulle palautettiin 4 viikon rahat, kun uhkasin Kuluttajavirastolla (Sinne kannattaa joka tapauksessa tehdä ilmoitus, ei kait ne voi vaatia sinun korttisi numeroa käyttöönsä ja riipiä rahaa koska vaan, ei se voi olla Suomen lain mukaista...) ja sama kaiku on askelten muissakin deittisivustoissa, jossa on hinnoittelu.
        Parenpi olla ikuinen sinkku, kuin huijattu..... Älkää lähtekö noille sivustoille ensinkään!!

        Minä sain koko puolen vuoden summan takaisin tilinumerolleni kun suljin pankkikortin, etteivät voi käyttää. Monta mutkaa oli, luottokunta, kuluttaja-asiamies...rikosilmoituksella uhkasin, niin johan tuli rahat takaisin. Ei ollut helppo homma. Luxemburgiin laitoin myös kirjeen, oli osoite asiakaspalvelussa. Huijariporukkaa koko sakki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aion tehdä rikosilmoituksen, ei selvästi kerrottu mitä mikin maksaa

        Ei kerrottu tosiaan oikeita summia.


      • Anonyymi
        Steron kirjoitti:

        Aivan selvää huijausta, lähetin kirjeen ja silti eivät lopettaneet profiiliani. Rahat kuitenkin menivät kortilta.

        Minä suljin kortin, sain koko puoli vuotta takaisin.... työtä teetätti. Rahat tulivat tilinumerolleni, kun sanoin, että pankista sanottiin, että sen pitää onnistua niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei käynyt mulla siellä joutu skannaa ja ensin ettiä reittejä mitäkautta. Hankalaksi tehty.
        Piti olla allekirjoitus ja skannata.

        Minä lähetin kirjeen....Sain koko summan, puoli v, takaisin pienellä uhkailulla, mutta Työn takana oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä suljin kortin, sain koko puoli vuotta takaisin.... työtä teetätti. Rahat tulivat tilinumerolleni, kun sanoin, että pankista sanottiin, että sen pitää onnistua niin.

        Niin minäkin suljin ja nyt tuli perinnästä muistutus 131,71 plus kulut 191.01 mitä tehdä???


      • Anonyymi
        kauhuissani kirjoitti:

        älä kuvittele että pääset siitä eroon profiilin poistolla. mene heti takaisin ja tongi säännöt ylösalaisin jos sinulla on vielä aikaa, muuten tulee uusi lasku. ovat varmaan muuttaneet sääntöjä jo moneen kertaan, mutta toimi niiden mukaisesti ja ota kopiot kaikesta mitä olet tehnyt. ota yhteys luottokuntaan ja kuluttaja-asiamieheen ja tee rikosilmoitus, jos et pääse eroon.

        Sulje äkkiä korttisi, muuten ongelmat jatkuu, niin minä tein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aion tehdä rikosilmoituksen, ei selvästi kerrottu mitä mikin maksaa

        Niin minäkin uhkasin viedä asian oikeuteen, vastasivat, jotta tee mitä haluat.
        Suomenkielinen tekstisivuilla on tehty kielenkäännösohjelmalla ja toiminta on Belgiassa.
        Kun suljin korttini, loppui ongelmat, mutta olen 800 e köyhempi.


      • Anonyymi
        getting out kirjoitti:

        Profiilin poisto ja irtisanoutuminen onnistuivat muistaakseni Asetukset-valikosta. Sanouduin irti lähes välittömästi liittymiseni jälkeen, kalliiksihan tuo kokemus tuli.

        Asiakaspalvelu vastasi kysymykseeni rahojen palautuksesta, se ei kuulemma onnistu koska olin jo käyttänyt palvelua (eli lukenut kaksi viestiä). Erikoista oli mm. että monien minulle sadelleiden viestittelijöiden liittymä oli juuri sopivasti katkennut. Googlasiin palvelun vasta tässä vaiheessa ja löysin tämän keskustelupalstan, josta sitten olikin paljon apua.

        Varmaankin palvelun viimeistelty ulkoasu sai minut "luottamaan" palveluun, no, kaltaisteni rahoilla on ollut hyvä ostaa laadukkaat design-palvelut.

        Seuraavaksi sitten yhteys kuluttajavirastoon ja luottokuntaan/pankkiin.

        Kun itse otin yhteyttä ja uhkasin oikeudella, vastasivat, jotta tee mitä haluat.
        Suljin korttini ja ongelmat loppui, vaikka olenkin 800:e köyhempi.
        Voi noita ihmisraukkoja jotka ovat tähän sotkeutuneet.
        Pääpaikka on Belgiassa, johon rahat menee ja suomenkielinen teksti on tehty
        kielen käännösohjelmalla. Heillä on korttitietosi ja taatusti käyttävät sitä jatkossakin.


      • Anonyymi
        Steron kirjoitti:

        Aivan selvää huijausta, lähetin kirjeen ja silti eivät lopettaneet profiiliani. Rahat kuitenkin menivät kortilta.

        Sulje korttisi, se on neuvoni, niin minä tein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella ikävä kokemus on meillä hinnan suhteen. Jäsenyyttä valitessa 1 kk maksaa 14e ja kun kävin maksamassa oli hinta 59e ja kuukauden kuluttua tililtä veloitettiin 131.70e. Missään vaiheessa kun tein valintaa kokeilla premiumia ei todellinen hinta tullut esille. Kysynkin, että kuka milloinkaan, koskaan haluaa maksaa kuukaudesta 59e? USKON ETTEI KUKAAN. Kaverini osti 6kk premiumia jonka lopullinen hinta on ollut n. 179e. Profiilia hän ei saa pois kuin 6kk kuluttua. Kuluttaja-asiamiehelle ja ehkä poliisille olisi asiaa.

        Ei kukaan voi sua auttaa, ei pankki eikä poliisi. Sulje korttisi, niin minäkin tein, vaikka olenkin nyt 800 e köyhempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi, minä sain rahat kokonaan takaisin, 176,76€ , mutta oli työn ja rikosilmoituksella uhkailun takana. Lopulta maksoivat koko summan takaisin. Profiilin poistivat myös heti kun sanoin, että on se kumma että sekin pitää tehdä monen mutkan kautta. Poistivat heti. Onkohan ilmaisia deittipalveluja ollenkaan netissä ja ilman valmiita kysymyksiä vastapuolelle? Tuohan oli ihan pestä koko sovellus.

        Kerro, miten uhkailit? Auta mua, jotta minäkin saisin rahani takaisin.


    • frage

      ainakaan ole sieltä tullut yhtään laskua,mutta toi puhelintreffi one/one on täysin kusetusjuttu luultavasti siellä vain yksi nainen hoitaa kokohomman,ei anna puh.numeroaan ei lähde treffeille,vaikka kuinka moneen ilmoitukseen vastaat niin kaikki vain ovat heti kyllä yhteistyössä kanssasi mutta lähempi tuttavuus ei sitten enään onnistukaan,niin ja lupiinissa taitaa olla vain ilotyttöjen ilmoituksia tapaaminen maksaa 60-100€,ja jos siellä nyt sattuu joku oikeakin haku olemaan niin tosi vaisusti ovat liikkeellä,sitten noissa seuranhaku jutuissa on paljon miehiä jotka ilmoittelevat naisten nimissä,taitaa noi seuranhaku hommat olla suurta kusetusta

    • mieltä

      rahastusta vaikuttaa olevan koko juttu.. enkä minäkään saanut maksamatta viestejä sähköposti osoitteen kanssa laittaa. Irti on vaikea päästä ja rahoja ei saa käyttämättömästä ajasta takaisin.. Ei kannata vaivautua ellette halua rahoistanne päästä!!!!

      • varauksella

        jos huomaatte pop-up mainoksia - ne ovat harvoin hyvistä lähteistä


    • eroonpäässyt

      Kuinka voin lopettaa automaattisen Premium-jäsenyyteni jatkumisen?
      Mikäli haluat irtisanoa Premium-jäsenyytesi, lähetä meille faksi (mikäli sinulla on tutustumistarjouksemme "Premium-jäsenyys 90 päivää maksuitta" ei irtisanomista erikseen tarvita). Kun olemme saaneet faksisi, peruuntuu automaattinen veloitustapahtuma luottokortiltasi.
      Faksinumero: (09) 415 92 386.

      Faksissasi tulee olla seuraavat tiedot:
      - Etu- ja sukunimi
      - Osoite
      - Email-osoite
      - Käyttäjätunnus
      - Premium-jäsenyytesi tilauspäivä
      - Kokonaissumma, jonka olet maksanut jäsenyydestäsi
      - Syy, jonka vuoksi irtisanot jäsenyytesi
      - Allekirjoi, sitten


      Yritin faxata muutamia kertoja eroanomukseni, mutta numero ei vastannut, sitten laitoin eroanomuksen,maksamani laskun sähköpostilla asiakaspalveluun hermostuneen viestin kera, mainitsin vielä laskutuksessa olevan henkilön nimen Eeva jokin (sorry tiedot ovat työpaikalla, täydennän myöhemmin), niin johan tuli tieto, että sopimukseni loppuu xx pvm. Aika kieroja nää hommat, en ikinä erehdy tällasiin enään, yleensä nämä ovatkin hetken mielijohteita pikku nousuhumalassa :) Mutta hei..pääsin eroon!

      T. Eronnut

      • Cela

        Hei!Menin lankaan minäkin! Enkä pääse eroon.
        Ihan hävettää! Eevan sukunimen olen unohtanut. Pyydän ystävällisesti toimittamaan hänen sukunimensä ym mailiini. Kenties oh palsalle, jokin muukin voi tarvita.
        Kiitoksin Cela


      • amonraa

        Sama juttu itselläni, faxi ohjeiden mukaan, spostiin tuli tieto, milloin päättyy. Aion poistaa kuvani ja supistaa omat tietoni minimiin, ennenkuin sopimus loppuu, jos kerran profiilini jää heille.


      • luin näitä viestejä

        Omaan spostiini oli tullut tänään viimeisin toeto faxausnumerosta eroaikeissa. Se on nykyään kuulkaa 1-(305)-356-3553, eli ovat rantautuneet jo USAan. On tainnut maa alkaa polttaa Euroopassa !?!?!?


    • L. Bimbo

      oli palvelu omalla kohdallani. Menin uteliaisuuttani kurkkimaan mainoksen houkuttelemana sivuille. Tyhmyyttäni luin hinnan halvemmaksi jostain syystä ja liityin joukkoon vähän hätiköiden kunnes oitis huomasin kalliin hinnan ja tulin katumapäälle.Vasta sitten lueskelin ohjeita miten voisin erota jäsenyydestä. Vaikutti tosi mutkikkaalta tuo systeemi. Säikähdinkin mitä oli tullut tehtyä ...eikä nämä kirjoituksetkaan täällä mieltä ylentäneet.
      Kirjoitin asiakaspalveluun ja sain varsin pian ihan ystävällisen vastauksen. Koska 14 pvää ei ollut kulunut , kerrottiin peruuttamisen olevan mahdollista. Laskutiedot tosin saan vasta myöh. jolloin voin asian varmasti tarkistaa.

      Mutta palvelu vaikutti tällä kertaa hyvältä, kiitos siitä ko.firmalle.
      Ehkä joku pvä palaan tutkailemaan tilannetta, nyt ei tarvetta ole koska seuralainen on löytynyt muutenkin.

      • l.bimbo

        Kertoisitko vielä, saitko yhteydenottopyynnön toiselta jäseneltä ja vastasitko pyyntöön myös omalla viestilläsi?


      • LUTI 1
        l.bimbo kirjoitti:

        Kertoisitko vielä, saitko yhteydenottopyynnön toiselta jäseneltä ja vastasitko pyyntöön myös omalla viestilläsi?

        ÄIJÄ be2 on suomalainen nettihuijari jolla onpisteet lukxenburgissa hollannissa venäjällä usassa ja thaimaassa hänellä on ilmeisesti monen maan väärät passi euroopasta hän kerää noin 85miljoonaa miehen suomalainen nais kumppanikin on interpolin tiedossa israelin massad tietää ranskan salainen tied tutkii ja etsii terv entinen legionan luutn


    • KONNAT KURIIN

      VAROKAA BE2:TA. LUKEKAA SOPIMUSEHDOT NIIN YMMÄRRÄTTE, MIKÄ HUIJAUS ON KYSEESSÄ. MM. OVAT PIDÄTTÄNEET ITSELLÄÄN OIKEUDEN MUUTTAA SOPIMUSEHTOJA MILLOIN TAHANSA. NÄIN VOIVAT SOPIMUSTA MUUTTAMALLA VAIHDELLA IRTISANOMISMAHDOLLISUUTTASI MITEN VAAN JA LASKUTTAA MAAILMAN LOPPUUN. TEHKÄÄ ILMOITUS KESKUSRIKOSPOLIISIN VIHJESIVULLE, JOS TUNNETTE JOUTUNEENNE LUOTTOKORTTIPETOKSEN UHRIKSI JA ILMOITTAKAA LUOTTOKUNTAAN AIHEETTOMASTA LASKUTUKSESTA. YHDESSÄ KONNAT KURIIN.

      • Minäkin halusin eroon...

        Minäkin halusin päästä eroon be2:sta. Ilmoitin sähköpostitse ja vielä faxillakin eroavani jäsenyydestä. Eivät sitä muka hyväksyneet.

        Otin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja kuluttajavirastoon sekä Luottokuntaan. Kaikki te, jotka haluatte eroon ko. 'yrityksestä', ottakaa yhteys mainitsemiini tahoihin. Näin saataisiin mahdollisimman paljon ilmoituksia tästä kyseenalaisesta firmasta ja sen toiminnasta sekä etenkin sen 'sopimuksen sisällöstä'. Sopimuksen sisältö ei ole oikein. Villin yrityksen villiä tekstiä....! ....johon minäkin tyhmästi lankesin....


      • järkyttävää että tallaista ...
        Minäkin halusin eroon... kirjoitti:

        Minäkin halusin päästä eroon be2:sta. Ilmoitin sähköpostitse ja vielä faxillakin eroavani jäsenyydestä. Eivät sitä muka hyväksyneet.

        Otin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja kuluttajavirastoon sekä Luottokuntaan. Kaikki te, jotka haluatte eroon ko. 'yrityksestä', ottakaa yhteys mainitsemiini tahoihin. Näin saataisiin mahdollisimman paljon ilmoituksia tästä kyseenalaisesta firmasta ja sen toiminnasta sekä etenkin sen 'sopimuksen sisällöstä'. Sopimuksen sisältö ei ole oikein. Villin yrityksen villiä tekstiä....! ....johon minäkin tyhmästi lankesin....

        be2 vaihtaa sääntöjä sitä mukaan kun asiakas yrittää päästä siitä irti. sääntöjen muuttamista ei voi reklamoida minnekään. jäsenyyden peruutus fax tietoja ei ole saatavilla ja yhtiön osoite muuttuu kaiken aikaa säännöissä. puhelinnumeroa ei ole minnekkään. jollekin asiakkaalle pulju on esittänyt että kirjallista irtisanomista ei hyväksytä jos erokirjettä ei kirjata, siitä ei mainita missään ja uusi lasku tulee. nyt sääntöihin tuli taas muutos, että palvelun voi irtisanoa jollain painikkeella "mikäli se on tarjolla". no ei varmasti ole tarjolla silloin kun sitä asiakas tarvitsee asiakassuhteen lopettamiseen. VAROKAA TÄTÄ LUOTTOKORTTIHUIJAUSPORUKKAA JA TEHKÄÄ ILMIANTO KESKUSRIKOSPOLIISIIN.MITEN VOI OLLA MAHDOLLISTA, ETTÄ TÄLLAINEN RIKOSPORUKKA VOI TOIMIA SUOMESSA?


    • lilius

      On todella vaikea päästä eroon tällaisesta jäsenyydestä ja vaikka olen laittanut eroilmoituksen haluttuun osoitteeseen ja kirjoittanut useamman kerran asiakaspalveluun niin ei tapahdu muuta kuin rahat viedään.Olen harkinnut samaa että vien kuluttaja-asiamiehelle asian hoidettavaksi.Tyhmyydestä sakotetaan

      • be2:lla kyseenalainen toimi...

        Ota ihmeessä yhteys kuluttaja-asiamieheen ja kuluttajavirastoon. be2:n sopimus ei ole mistään kotoisin. Sopimuksen sisältö pitää tutkia ja kyseenalaistaa ja koko be2:n toiminta saatava suurennuslasin alle.

        Mitä useampi ihminen ilmoittaa kuluttajaviranomaisille, sen parempi.


      • Serlokki Hölmös
        be2:lla kyseenalainen toimi... kirjoitti:

        Ota ihmeessä yhteys kuluttaja-asiamieheen ja kuluttajavirastoon. be2:n sopimus ei ole mistään kotoisin. Sopimuksen sisältö pitää tutkia ja kyseenalaistaa ja koko be2:n toiminta saatava suurennuslasin alle.

        Mitä useampi ihminen ilmoittaa kuluttajaviranomaisille, sen parempi.

        Onko kukaan ottanut yhteyttä mediaan ? Lähetin palvelusta juttuvinkin kuningaskuluttajaan ja MOT -ohjelmaan. En tiedä kiinnostaako heitä asia. Etelä-Saimaa -lehden toimittaja on tutkinut be2:sta annettua yleisöpalautetta.
        Löytyisikö toimisto Eerikinkadulta Helsingistä ? Erikoinen palvelu kun ihmiset ovat tuntemattomia ja piilottelevat bittiavaruudessa. Faksi on muttei varaa puhelimeen.


    • pinnallisuudella?

      On kyllä törkeää toimintaa. Miettikää nyt mitä tämä joillekin ihmisille merkitsee, jotka menevät maksamaan; sellaisella sitten tehdään rahaa. Ei kylläkään mikään ihme tässä uljaassa maailmassamme... Tällaisen bisneksen harjoittajat kuuluvat niihin, joista "ei viitsi julkisesti sanoa", mitä he ansaitsisivat. Ja jokaisella meillä on kyllä lupa katsoa peiliin ja kysyä, millaista yhteisöllistä arvo- ja kuvamaailmaa yhdessä rakennamme ohjaamaan parinmuodostuskäyttäytymistä keskuudessamme.

      Ja jos on totta, että naiset pääsevät ilmaiseksi jäseniksi ja miehiä maksatetaan, niin alkaa herätä kysymys, olisiko tasa-arvolaeilla tällaiseen kenties jotakin sanottavaa. (Toivottavasti niitä ylipäätään sovelletaan vielä myöskin miessukupuolen arvon valvomiseen...)

      Enpä itse maksanut itseäni aktiivijäseneksi, vaikka pitää myöntää, että sitä omassa yksinäisyydessään jopa harkitsi ennen muiden kokemuksista kuulemista. Toisaalta hinta oli kyllä niin törkeä, että suoraan sanoen aika kiimaisen ikävän hetken maksaminen olisi edellyttänyt.

      Eipä tuonne be2-"palvelussa" itsestä annettaviin tietoihinkaan saa yhteystietoja ujutettua, heh, kokeilin. Selvät osoitteet tulevat hylätyiksi tietysti suoraan jonkun ohjelmakoodin kautta, mutta ilmeisesti joku tarkastaa nuo päivitykset myös ihan lukemalla siltä varalta, että yritettäisiin ilmaista yhteystietoja jotenkin epäsuoremmin. Eli jopa yksittäisten käyttäjien päivitysten sisältöjä kyllä valvotaan tarkoin (??!!), mutta asiakastiedusteluihin ei vastata, kuten yllä on kerrottu...

      Joopa joo.

      • piinaava

        Ei siellä pysty tapaamisia järjestemään: yritin kirjoittaa joitan yleistä treffeistä, mutta kyseinen sana jo oli likaa. Samoin juhla -sana!

        Älytöntä!


    • Ainoinke

      Ottaa AIVOON! tosi salakavalaa. Hätäpäissäni ilmoitin Visa-korttini kadonneeksi jonka jälkeen vielä soitin luottokuntaan - että olen tyhmyyksissäni - pelkään niin TULLUT HUIJATUKSI. Koskapa palvelussa oli vaihtoehtona maksaa joku 43€ ja kun ruksasin sen maksuvaihtoehdoksi... sähköpostiini tulikin tieto 138€ maksusta.. No Luottokunnasta lohduttivat ja sanoivat että jos seuraavassa laskussa näkyy jotain, jota en hyväksy, niin pitää ottaa yhteyttä heidän riskienhallintaosastolleen. Ja että pitää säilyttää kaikki dokumentit sähköposteista. mm. yritin monta monituista kertaa sanoa irti (sivustolla) palveluni. ja vasta n. 10. kerta tuotti tuloksen. Liekö totta - mutta vihdoin viimein sain tiedon irtisanoutumisestani.. WHO KNOWS...

    • atomic/sportsmen

      Aivan puolihuolimattomasti minäkin eksyin sivuille ja täyttelin profiilin/testin.Yhtäkkiä alkoi lukuisia viestejä tulla takaisin neitokaisilta.No teinpä testin ja ilmoittauduin iskuritreffeille, eikä ole tullut ainuttakaan viestiä.Miten on mahdollista että be2 palvelussa voi olla noin muka paljon kiinnostuneita naisia, vaikka täälläkään ei hyvää sanaa mainita kyseisestä palvelusta.Onko hönäytettyjä noin paljon, vai kuka noita viestejä väsäilee? Onneksi en maksanut, vaikka hiuskarvan varassa se oli, etenkin kun "mielenkiintoisia" neitokaisia oli käynyt tarkastelemassa profiiliani ja viestejäkin tuli.Kaikella sitä rahastetaan.Mikään ei ole enää pyhää! täytyypä yritellä poistaa profiili, mitäs sitä siellä toisten harmina pitää.

      • huijattu

        Sama kertomus itsellä kuin muillakin. Tein testin ja maksoin itseni premium-jäseneksi. Lähetin n. 10 yhteydenottoa korken indeksin saaneille miehille, keneltäkään ei tullut vastausta mitä pidin todella outona mutta sitten muutama mies eri nimimerkeillä otti yhteyttä ja aloin mukamas kirjoittaa heidän kanssaan. Kirjoitustyyli oli joka kirjeessä erilainen vaikka mukamas saman henkilön. Hälytyskellot alkoi huutaa kun kirjoitustyyli muuttui vaan kummemmaksi, aivan selvästi nuorten opiskelijapoikien töherryksiä. Otin asiakaspalveluun yhteyttä mutteivat ole vastanneet, irtisanoutuminen ei onnistu. Kun yritän sivu vaihtuu toiseksi jne. irtisanoutumisfaxiin ei ole tullut vastausta jne. Soitin pankkiin ja ainoa keino on kuolettaa luottokortti ja ottaa uusi kortti. Näin eivät pääse käsiksi entisen kortin luottotietoihin. Olen myös ottanut eri tahoille yhteyksiä, toivottavasti joku kiinnostuu selvittämään tämän huijauspesän mutta yleensähän he toimivat niin, että katsovat viimeisille rajoille asti, jonka jälkeen siirtävät rahat tässä tapauksessa Sveitsiin tai Luxemburgiin ja lopettavat Suomen pään touhut ja samaa rataa joka maassa niin kauan kun paljastuvat. Meidän suomalaisten kynnys ilmoittaa epäkohdista on vain turhan korkea.


      • toiveajatteluako
        huijattu kirjoitti:

        Sama kertomus itsellä kuin muillakin. Tein testin ja maksoin itseni premium-jäseneksi. Lähetin n. 10 yhteydenottoa korken indeksin saaneille miehille, keneltäkään ei tullut vastausta mitä pidin todella outona mutta sitten muutama mies eri nimimerkeillä otti yhteyttä ja aloin mukamas kirjoittaa heidän kanssaan. Kirjoitustyyli oli joka kirjeessä erilainen vaikka mukamas saman henkilön. Hälytyskellot alkoi huutaa kun kirjoitustyyli muuttui vaan kummemmaksi, aivan selvästi nuorten opiskelijapoikien töherryksiä. Otin asiakaspalveluun yhteyttä mutteivat ole vastanneet, irtisanoutuminen ei onnistu. Kun yritän sivu vaihtuu toiseksi jne. irtisanoutumisfaxiin ei ole tullut vastausta jne. Soitin pankkiin ja ainoa keino on kuolettaa luottokortti ja ottaa uusi kortti. Näin eivät pääse käsiksi entisen kortin luottotietoihin. Olen myös ottanut eri tahoille yhteyksiä, toivottavasti joku kiinnostuu selvittämään tämän huijauspesän mutta yleensähän he toimivat niin, että katsovat viimeisille rajoille asti, jonka jälkeen siirtävät rahat tässä tapauksessa Sveitsiin tai Luxemburgiin ja lopettavat Suomen pään touhut ja samaa rataa joka maassa niin kauan kun paljastuvat. Meidän suomalaisten kynnys ilmoittaa epäkohdista on vain turhan korkea.

        Tein vain ilmaisen luonnetestin, kuitenkin päivittäin tulee 2-6 mahdollista kiinnostunutta.
        Palvelun lopetus ei ole onnistunut asiakaspalvelun ohjeista huolimatta. Odottavat ehkä, että menisin lankaan ja antaisin muuta kuin s-postiosoitteeni. Toistaiseksi suurin ongelma on ollut postilaatikon siivoaminen. Yhteenkään profiiliin en ole edes yrittänyt vastata.


      • toope
        huijattu kirjoitti:

        Sama kertomus itsellä kuin muillakin. Tein testin ja maksoin itseni premium-jäseneksi. Lähetin n. 10 yhteydenottoa korken indeksin saaneille miehille, keneltäkään ei tullut vastausta mitä pidin todella outona mutta sitten muutama mies eri nimimerkeillä otti yhteyttä ja aloin mukamas kirjoittaa heidän kanssaan. Kirjoitustyyli oli joka kirjeessä erilainen vaikka mukamas saman henkilön. Hälytyskellot alkoi huutaa kun kirjoitustyyli muuttui vaan kummemmaksi, aivan selvästi nuorten opiskelijapoikien töherryksiä. Otin asiakaspalveluun yhteyttä mutteivat ole vastanneet, irtisanoutuminen ei onnistu. Kun yritän sivu vaihtuu toiseksi jne. irtisanoutumisfaxiin ei ole tullut vastausta jne. Soitin pankkiin ja ainoa keino on kuolettaa luottokortti ja ottaa uusi kortti. Näin eivät pääse käsiksi entisen kortin luottotietoihin. Olen myös ottanut eri tahoille yhteyksiä, toivottavasti joku kiinnostuu selvittämään tämän huijauspesän mutta yleensähän he toimivat niin, että katsovat viimeisille rajoille asti, jonka jälkeen siirtävät rahat tässä tapauksessa Sveitsiin tai Luxemburgiin ja lopettavat Suomen pään touhut ja samaa rataa joka maassa niin kauan kun paljastuvat. Meidän suomalaisten kynnys ilmoittaa epäkohdista on vain turhan korkea.

        Kolme viikkoa irtisanoin itseäni melkein joka päivä ja nyt vihdoin onnistuin. Nyt ei ehkä tarvi luottokorttia kuolettaa vai mitä mieltä muut on, uskaltaako luottaa? profiilini on jo poistettu mutta irtisanomishyväksyntää ei ole tullut sähköpostiin. Ihmettelin kun kirjoittelin mukamas kivan hämeenlinnalaismiehen kanssa kunnes kirjoitustyyli alkoi muuttua niin, että tajusin kirjoittavani todellakin jollekin muulle. Joka kerta tuli kirjoitustyyliltään erinäköinen kirje ja mukamas samalta ihmiseltä. Eli heräsi epäilys jostakin opiskelijapojan työn tuloksesta. Samoin se oli outoa, että laitoin yhteydenoton ainakin kymmenelle miehelle eikä keneltäkään tullut vastausta. Aivan HUIJAUSTA koko homma, varoituksensana ettei kukaan mene tähän lankaan, josta on todella vaikea irtipäästä.


      • Turha toivo
        toope kirjoitti:

        Kolme viikkoa irtisanoin itseäni melkein joka päivä ja nyt vihdoin onnistuin. Nyt ei ehkä tarvi luottokorttia kuolettaa vai mitä mieltä muut on, uskaltaako luottaa? profiilini on jo poistettu mutta irtisanomishyväksyntää ei ole tullut sähköpostiin. Ihmettelin kun kirjoittelin mukamas kivan hämeenlinnalaismiehen kanssa kunnes kirjoitustyyli alkoi muuttua niin, että tajusin kirjoittavani todellakin jollekin muulle. Joka kerta tuli kirjoitustyyliltään erinäköinen kirje ja mukamas samalta ihmiseltä. Eli heräsi epäilys jostakin opiskelijapojan työn tuloksesta. Samoin se oli outoa, että laitoin yhteydenoton ainakin kymmenelle miehelle eikä keneltäkään tullut vastausta. Aivan HUIJAUSTA koko homma, varoituksensana ettei kukaan mene tähän lankaan, josta on todella vaikea irtipäästä.

        Jos et saanut hyväksyntää,olet vaarassa.
        Minun kirjeeni ei mennyt perille ja ivasivat faksini tulleen liian myöhään eli kuoletan luottokorttini.
        Ainoa keino.
        Mediaan tietoa jokaiselta.


      • amonraa
        toope kirjoitti:

        Kolme viikkoa irtisanoin itseäni melkein joka päivä ja nyt vihdoin onnistuin. Nyt ei ehkä tarvi luottokorttia kuolettaa vai mitä mieltä muut on, uskaltaako luottaa? profiilini on jo poistettu mutta irtisanomishyväksyntää ei ole tullut sähköpostiin. Ihmettelin kun kirjoittelin mukamas kivan hämeenlinnalaismiehen kanssa kunnes kirjoitustyyli alkoi muuttua niin, että tajusin kirjoittavani todellakin jollekin muulle. Joka kerta tuli kirjoitustyyliltään erinäköinen kirje ja mukamas samalta ihmiseltä. Eli heräsi epäilys jostakin opiskelijapojan työn tuloksesta. Samoin se oli outoa, että laitoin yhteydenoton ainakin kymmenelle miehelle eikä keneltäkään tullut vastausta. Aivan HUIJAUSTA koko homma, varoituksensana ettei kukaan mene tähän lankaan, josta on todella vaikea irtipäästä.

        Ihmettelin itsekin, kun laitoin posteja yli sadalle nimimerkille, etten saanut takaisin kuin alle kymmenen, joko pikapelejä tai sitten yksirivisiä ylimalkaisuuksia...onko noin huonosti asiat?


      • on tosiaan asiat
        amonraa kirjoitti:

        Ihmettelin itsekin, kun laitoin posteja yli sadalle nimimerkille, etten saanut takaisin kuin alle kymmenen, joko pikapelejä tai sitten yksirivisiä ylimalkaisuuksia...onko noin huonosti asiat?

        Siellä valtaosa on "profiileja" jotka eivät ole käytössä eli ihmiset ovat olleet viisaita eivätkä maksaneet. Joka kerta kun joku tekee sen leikkitestin hän jää sinne roikkumaan ja kaikki saavat heti houkutusviestin: c4t8894 on liittynyt... haluat varmasti toivottaa hänet tervetulleeksi jne jne

        Ja jokakerta kun haírahdut tähän, käytät maksullista palvelua, joka kuitenkaan ei johda mihinkään koska se toinen ei ole maksanut. Hän tietysti puolestaan saa oman houkutusviestin (sinulta) tyyliin c6783h on lähettänyt sinulle viestin, avaathan se jne jne, jolla tietenkin taas houkutellaan häntä maksamaan.

        Ne ovat juuri niitä "yksirivisiä ylimalkaisuuksia", joita postiin tuppaa.

        Nätti kuvio. Ne viestit lähettää softarobotti, joka myös laskuttaa siinä silmänräpäytyksessä kun joku haksahtaa.

        Täydellinen fuula.


      • Anonyymi
        toope kirjoitti:

        Kolme viikkoa irtisanoin itseäni melkein joka päivä ja nyt vihdoin onnistuin. Nyt ei ehkä tarvi luottokorttia kuolettaa vai mitä mieltä muut on, uskaltaako luottaa? profiilini on jo poistettu mutta irtisanomishyväksyntää ei ole tullut sähköpostiin. Ihmettelin kun kirjoittelin mukamas kivan hämeenlinnalaismiehen kanssa kunnes kirjoitustyyli alkoi muuttua niin, että tajusin kirjoittavani todellakin jollekin muulle. Joka kerta tuli kirjoitustyyliltään erinäköinen kirje ja mukamas samalta ihmiseltä. Eli heräsi epäilys jostakin opiskelijapojan työn tuloksesta. Samoin se oli outoa, että laitoin yhteydenoton ainakin kymmenelle miehelle eikä keneltäkään tullut vastausta. Aivan HUIJAUSTA koko homma, varoituksensana ettei kukaan mene tähän lankaan, josta on todella vaikea irtipäästä.

        Huijareita tässä taustalla. Mietin jonkun päivän, ja yritin sitten maksaa. Onneksi se ei onnistunutkaan! Pankki ilmoitti tänään, että kortillani on epäilyttävältä vaikuttava tapahtuma, jonka oli estänyt, kiitos.
        Profiilikuvaksi ovat laittaneet aivan vääriä tietoja. Miten voi olla suomalainen nimi
        monella, vaikka ulkom näköinen. Ikähaarukka mulla oli ~10vuotta, kuitenkin vastaajien
        ikäjakauma 30 v. Mihinkään näistä tarjokkaista en luota, koska koulutaustat varsin korkeat
        ja ammatit kunnanjohtajasta alkaen. Äkkiä eroon tällaisesta vedätyksestä.


    • haamuli

      Lukaisimpas tämän ketjun läpi etsiessäni muita onnistumiskertomuksia, mutta niitä ei valitettavasti löytynyt.

      Ihmetyttää muiden ongelmien määrä, itselläni ei irtisanomisen kanssa ollut ongelmia, asiakaspalvelusta sain tarvitsemani tiedot ja peruutuskoodi, jolla sain sopimukseni internetsivuston kautta peruutettua. Tietysti palvelu oli melko hidasta, mutta missäpäs se ei tänäpäivänä olisi..

      Ideana todella upea systeemi. Palaan kyllä asiakkaaksi jos tulee vielä tarvetta!

      • perttis71

        Itse yritin tänään perua premiumjäsenyyttä ja sain saman kehoituksen faksata se, josta muut täällä ovat puhuneet. Voisitko kertoa muillekin mikä on tuo mystinen perumiskoodi?

        Myös minulla herää epäilys, että näin kyseenalaisia keinoja käyttävää firmaa puolusteleva on jonkinlaisessa hyötysuhteessa siihen.
        Omalta kohdaltani koin myös tulleeni kusetetuksi moneen kertaan. Ei mielestäni ole epäilystäkään siitä, että tämä saitti rahastaa katteettomilla lupauksilla ja sen toiminta on vähintäänkin moraalisesti ala-arvoista. Mä olen aika vahvasti jopa sitä mieltä, että monessa kohtaa jopa laitonta. Olen myöskin laittanut tästä kyselyn kuluttajavirastoon ja aion vielä keskustella kuluttajaneuvojan mielipidettä.
        Ja jos joku edelleen miettii, liittyäkö jäseneksi tähän palveluun. Mä voin kertoa, että tämän yli 9 miljoonan jäsenen joukosta mä olen löytänyt 34-40 vuotiaiden, suomea puhuvien joukosta 3 kuvallista profiilia (ja hakuehdot olivat todella väljät). Mä luulisin että se antaa aika paljon suuntaa siitä, kuinka monta MAKSAVAA jäsentä palvelulla on. Kun ymmärrätte, että maksamattomat jäsenet ei vastaile, saati lähettele omia viestejä. Voi todellakin hyvällä syyllä kysyä, mikä tästä ideasta tekee niin hyvän.


      • Pekka66

        Ole onnellinen! Sinulla on käynyt lottovoiton arvoinen tuuuri :-)
        Minä olen saanut asiakaspalvelusta vain tylysti ohjeen joko lähettää peruutus faxilla, jota minulla ei ole tai lähettää kirje Luxemburgiin osoitteeseen josta se palauttuu takaisin koska osoite on tuntematon.


      • Onnekas
        Pekka66 kirjoitti:

        Ole onnellinen! Sinulla on käynyt lottovoiton arvoinen tuuuri :-)
        Minä olen saanut asiakaspalvelusta vain tylysti ohjeen joko lähettää peruutus faxilla, jota minulla ei ole tai lähettää kirje Luxemburgiin osoitteeseen josta se palauttuu takaisin koska osoite on tuntematon.

        Tein joku aika itsestäni profiilin tonne Be2 -sivustolle. En kuitenkaan maksanut mitään. Olin jonkin aikaa reissussa ja sitten päätin, että no... jos kuitenkin... Onneksi ajauduin vahingossa lukemaan tänne kokemuksia. Ei kiitos. Be2 ei ole minulle, vaikka onhan siellä varmaan oikeitakin seuranhakijoita, jotka maksavat palvelusta. Säästyin Be2-sivuston järjettömyydeltä.

        Luottokortin asemasta pitäisi olla tietenkin, esim. maksu ensin (joku tietty summa) ja viite. Maksun saatua Be2 lähettäisi oikeudet. Mutta ei noin ja liian kallista kaiken lisäksi-.


      • Turha touhu
        Onnekas kirjoitti:

        Tein joku aika itsestäni profiilin tonne Be2 -sivustolle. En kuitenkaan maksanut mitään. Olin jonkin aikaa reissussa ja sitten päätin, että no... jos kuitenkin... Onneksi ajauduin vahingossa lukemaan tänne kokemuksia. Ei kiitos. Be2 ei ole minulle, vaikka onhan siellä varmaan oikeitakin seuranhakijoita, jotka maksavat palvelusta. Säästyin Be2-sivuston järjettömyydeltä.

        Luottokortin asemasta pitäisi olla tietenkin, esim. maksu ensin (joku tietty summa) ja viite. Maksun saatua Be2 lähettäisi oikeudet. Mutta ei noin ja liian kallista kaiken lisäksi-.

        Suljin luottokorttini.
        Faksi ei kuulema tullut ajoissa ja kirjeeni ei koskaan mennyt perille(ehkä valhe?) eikä palautunut minulle.Irtisanoin postitse ajallaan.
        Tässä näette alla, mitä be2 uhkailee sen jälkeen:
        LUEPA.

        Premium-jäsenyytesi automaattinen uusiutuminen on epäonnistunut johtuen virheestä luottokortillasi tai pankkitililläsi. Pyysimme sinua päivittämään maksutietosi, jotta tiliäsi voitaisiin laskuttaa uudestaan. Valitettavasti emme kuitenkaan voineet laskuttaa tiliäsi. Koska sinun ja be2:n välillä on voimassa oleva sopimus, haemme nyt oikeudellista apua ja siirrämme tapauksen perintätoimistomme käsiteltäväksi.


      • aatos
        Onnekas kirjoitti:

        Tein joku aika itsestäni profiilin tonne Be2 -sivustolle. En kuitenkaan maksanut mitään. Olin jonkin aikaa reissussa ja sitten päätin, että no... jos kuitenkin... Onneksi ajauduin vahingossa lukemaan tänne kokemuksia. Ei kiitos. Be2 ei ole minulle, vaikka onhan siellä varmaan oikeitakin seuranhakijoita, jotka maksavat palvelusta. Säästyin Be2-sivuston järjettömyydeltä.

        Luottokortin asemasta pitäisi olla tietenkin, esim. maksu ensin (joku tietty summa) ja viite. Maksun saatua Be2 lähettäisi oikeudet. Mutta ei noin ja liian kallista kaiken lisäksi-.

        Itsekkin tein vain profiilin be2 19.08.2008,enkä re-
        kisteröitynyt jäseneksi,enkä antanut oikeata osoitet
        ta enkä mitään tilitietoja. Onneksi katsoin tänne.
        Enää, en myöskään tule vastaamaan tallaisiin jos asi
        an osaisella ole selvää osoitetta.


      • ristoffer
        Turha touhu kirjoitti:

        Suljin luottokorttini.
        Faksi ei kuulema tullut ajoissa ja kirjeeni ei koskaan mennyt perille(ehkä valhe?) eikä palautunut minulle.Irtisanoin postitse ajallaan.
        Tässä näette alla, mitä be2 uhkailee sen jälkeen:
        LUEPA.

        Premium-jäsenyytesi automaattinen uusiutuminen on epäonnistunut johtuen virheestä luottokortillasi tai pankkitililläsi. Pyysimme sinua päivittämään maksutietosi, jotta tiliäsi voitaisiin laskuttaa uudestaan. Valitettavasti emme kuitenkaan voineet laskuttaa tiliäsi. Koska sinun ja be2:n välillä on voimassa oleva sopimus, haemme nyt oikeudellista apua ja siirrämme tapauksen perintätoimistomme käsiteltäväksi.

        Kuinka asiasi on edennyt?


      • Turha touhu
        ristoffer kirjoitti:

        Kuinka asiasi on edennyt?

        OLen saanut olla ihan rauhassa.Pelkkää uhkailua...mikä perintätoimisto muka hoitaisi sen asioita.Jatkuvan postin merkitsin vaaralliseksi eli ei tule enää minulle.
        Harmittaa vain kaikki lankaan menijät,jos eivät lue tätä ketjua.


      • ikis
        Turha touhu kirjoitti:

        Suljin luottokorttini.
        Faksi ei kuulema tullut ajoissa ja kirjeeni ei koskaan mennyt perille(ehkä valhe?) eikä palautunut minulle.Irtisanoin postitse ajallaan.
        Tässä näette alla, mitä be2 uhkailee sen jälkeen:
        LUEPA.

        Premium-jäsenyytesi automaattinen uusiutuminen on epäonnistunut johtuen virheestä luottokortillasi tai pankkitililläsi. Pyysimme sinua päivittämään maksutietosi, jotta tiliäsi voitaisiin laskuttaa uudestaan. Valitettavasti emme kuitenkaan voineet laskuttaa tiliäsi. Koska sinun ja be2:n välillä on voimassa oleva sopimus, haemme nyt oikeudellista apua ja siirrämme tapauksen perintätoimistomme käsiteltäväksi.

        Onko perintätoimisto Suomalainen joka perii olemattomalle Be2?
        Vai pystykö se.


      • pelkkää uhkailua
        ikis kirjoitti:

        Onko perintätoimisto Suomalainen joka perii olemattomalle Be2?
        Vai pystykö se.

        ei varmasti ole minkäänmoista perintätoimistoa

        uhkailevat ja levittävät p-aa

        mihinkään mitä tuo BE2 sanoo tai tekee ei missään olosuhteissa pidä luottaa milloinkaan


    • pettynyt

      Sama kokemus täällä. Ihmettelen miten sähköpostin kautta liittyä mutta ei erota. Olen myös aikeissa ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Hintojakaan en löytänyt mistään, tuli vain kaamea lasku.

      • täydellinen silmukka

        Sähköisesti voi liittyä mut ei erota. Ei tosin erota voi myöskään kirjeellä. Eikä faxilla.


      • Etelä-Saimaan lehdestä
        täydellinen silmukka kirjoitti:

        Sähköisesti voi liittyä mut ei erota. Ei tosin erota voi myöskään kirjeellä. Eikä faxilla.

        be2

        Aloittanut toimintansa 2004 Saksassa, Espanjassa ja Italiassa.
        Perustaja saksalainen Robert Wuttke, jonka kehittämä "tieteellinen" persoonallisuustesti on toiminnan ydin.
        2005-2008 toiminta on laajentunut 20 uuteen maahan ympäri maailman, Suomessa toiminta alkoi 2007.
        Pääkonttori Luxemburgissa.
        Yhteensä 130 työntekijää maailmanlaajuisesti.
        Ei kerro liikevaihtoaan julkisuuteen.

        Lisää tässä linkissä:
        http://www.esaimaa.fi/Talous---Talousuutiset/2008/03/29/Nettideittipalvelu be2:sta tulvii valituksia Kuluttajavirastoon/200815006908/8


      • x-Turha touhu
        Etelä-Saimaan lehdestä kirjoitti:

        be2

        Aloittanut toimintansa 2004 Saksassa, Espanjassa ja Italiassa.
        Perustaja saksalainen Robert Wuttke, jonka kehittämä "tieteellinen" persoonallisuustesti on toiminnan ydin.
        2005-2008 toiminta on laajentunut 20 uuteen maahan ympäri maailman, Suomessa toiminta alkoi 2007.
        Pääkonttori Luxemburgissa.
        Yhteensä 130 työntekijää maailmanlaajuisesti.
        Ei kerro liikevaihtoaan julkisuuteen.

        Lisää tässä linkissä:
        http://www.esaimaa.fi/Talous---Talousuutiset/2008/03/29/Nettideittipalvelu be2:sta tulvii valituksia Kuluttajavirastoon/200815006908/8

        Ts. koko Eurooppa on pulassa!


      • Eurooppa, vaan....
        x-Turha touhu kirjoitti:

        Ts. koko Eurooppa on pulassa!

        toi firma mainostaa esimerkiksi lattareissa ja Aasiassa!

        kuusessa ollaan...!


      • mikä lafka!
        Etelä-Saimaan lehdestä kirjoitti:

        be2

        Aloittanut toimintansa 2004 Saksassa, Espanjassa ja Italiassa.
        Perustaja saksalainen Robert Wuttke, jonka kehittämä "tieteellinen" persoonallisuustesti on toiminnan ydin.
        2005-2008 toiminta on laajentunut 20 uuteen maahan ympäri maailman, Suomessa toiminta alkoi 2007.
        Pääkonttori Luxemburgissa.
        Yhteensä 130 työntekijää maailmanlaajuisesti.
        Ei kerro liikevaihtoaan julkisuuteen.

        Lisää tässä linkissä:
        http://www.esaimaa.fi/Talous---Talousuutiset/2008/03/29/Nettideittipalvelu be2:sta tulvii valituksia Kuluttajavirastoon/200815006908/8

        Wuttke on keksinyt superkusetusbisneksen! Kiitos tästä lehtivinkistä!!!!


      • joku toimii asian hyväksi
        Etelä-Saimaan lehdestä kirjoitti:

        be2

        Aloittanut toimintansa 2004 Saksassa, Espanjassa ja Italiassa.
        Perustaja saksalainen Robert Wuttke, jonka kehittämä "tieteellinen" persoonallisuustesti on toiminnan ydin.
        2005-2008 toiminta on laajentunut 20 uuteen maahan ympäri maailman, Suomessa toiminta alkoi 2007.
        Pääkonttori Luxemburgissa.
        Yhteensä 130 työntekijää maailmanlaajuisesti.
        Ei kerro liikevaihtoaan julkisuuteen.

        Lisää tässä linkissä:
        http://www.esaimaa.fi/Talous---Talousuutiset/2008/03/29/Nettideittipalvelu be2:sta tulvii valituksia Kuluttajavirastoon/200815006908/8

        Todella hienoa, että joku toimii asian hyväksi ja että viranomaisiakin informoidaan asioiden kulusta. Itse olen valmis tulemaan esiin asina puolesta, sillä käsittääkseni kuluttajasuojalla pyyhitään be2:n toimesta juuri sitä ! Ja sitä minä taas en siedä !
        Olisiko tässä Windcapitalin seuraaja ????


    • bthegreat

      Päivästä toiseen sivusto iloittaa rekisteröityneiden käyttäjien määräksi 10.299.688!!! Lisäksi naisten ja miesten osuudet ovat olleet jatkuvasti 57% ja 43%. Eikö tuota mainontaa edes jo saada loppumaan suomi24.fi -sivustolla?

      • Aavikkorotta

        Aivan. Lueskelin juuri mm. Suomi24-sivuston käyttöehtoja ja vertailin niitä be2:een. Suomi24:lla kuvaillaan selkeästi käyttäjän, siis meidän kirjoittajien vastuut ja oikeudet. Hinnat ja maksuehdot ilmoitetaan kyseisen palvelun kohdalla. Jos hinnat (tai maksuehdot) muuttuvat, niistä ilmoitetaan ENNEN muutoksen voimaantuloa. Asiakkaalla on siten oikeus irtisanoa sopimus ennen (hinta)muutoksen voimaantuloa. Myös kerrotaan, mistä sivuston pitäjän yhteystiedot löytyvät.

        Be2:ssa yllä mainitut tiedot on hämärretty, piilotettu taitavasti. Tällaisen hämärryksen kohdalle osuessa pitäisi hälytyskellojen soida.Vaan ei soinut. Itse eilen tyttöporukassa nousuhumalassa hauskanpitovaiheessa eksyimme ko sivustolle, ja laitoimme minun viskortin tunnusluvut tajuamatta sen tarkemmin tekoamme.

        Nyt jälkeenpäin tajuan, kuinka manipuloivasti, ulkoisen korrektisti esitettynä, tieteellisyyttä korostaen ja - ennen kaikkea ihmisen yksinäisyyttä hyväksikäyttäen tässä on toimittu. Itse olen vastuussa teoistani, tunnen oloni hölmöksi ja syylliseksi. Mutta eikö tehokas huijaus perustu juuri näihin asioihin? Vedotaan ihmisen tarpeisiin alueilla, joissa helposti häpeä nousee pintaan ja vaientaa oikeuden vaatimuksen?


      • Karvaasti kokenut
        Aavikkorotta kirjoitti:

        Aivan. Lueskelin juuri mm. Suomi24-sivuston käyttöehtoja ja vertailin niitä be2:een. Suomi24:lla kuvaillaan selkeästi käyttäjän, siis meidän kirjoittajien vastuut ja oikeudet. Hinnat ja maksuehdot ilmoitetaan kyseisen palvelun kohdalla. Jos hinnat (tai maksuehdot) muuttuvat, niistä ilmoitetaan ENNEN muutoksen voimaantuloa. Asiakkaalla on siten oikeus irtisanoa sopimus ennen (hinta)muutoksen voimaantuloa. Myös kerrotaan, mistä sivuston pitäjän yhteystiedot löytyvät.

        Be2:ssa yllä mainitut tiedot on hämärretty, piilotettu taitavasti. Tällaisen hämärryksen kohdalle osuessa pitäisi hälytyskellojen soida.Vaan ei soinut. Itse eilen tyttöporukassa nousuhumalassa hauskanpitovaiheessa eksyimme ko sivustolle, ja laitoimme minun viskortin tunnusluvut tajuamatta sen tarkemmin tekoamme.

        Nyt jälkeenpäin tajuan, kuinka manipuloivasti, ulkoisen korrektisti esitettynä, tieteellisyyttä korostaen ja - ennen kaikkea ihmisen yksinäisyyttä hyväksikäyttäen tässä on toimittu. Itse olen vastuussa teoistani, tunnen oloni hölmöksi ja syylliseksi. Mutta eikö tehokas huijaus perustu juuri näihin asioihin? Vedotaan ihmisen tarpeisiin alueilla, joissa helposti häpeä nousee pintaan ja vaientaa oikeuden vaatimuksen?

        Näinhän se menee ja on mennyt. Itse koin asian erehtymällä kokeilemaan tuleeko asiasta mitään. Vaan eipä tullut, mutta jouduin kerran maksamaan siitä. Enää en kokeile, edes huvikseni. Onnistuin sentään pääsemään siitä irti.


      • Turha touhu

        Olen ilmoittanut myös pankilleni.
        Jos me kaikki laittaisimme Iltasanomiin ja Iltalehteen toivomus.Lukekaa Suomi 24 ja Sonera Plaza -keskustelut Be2:sta.
        Ilmaislehtiinkin voi laittaa vihjeen nimimerkillä.
        Mediajulkisuus olisi paras ase Be2-mainoksia vastaan.


      • Turha touhu

        Luottokorttitietojen varastamisesta on kyse!
        Joka puolelle meteliä tästä.
        Mediaan myös!Ja pankit,luottokunnat,poliisi,kuluttajavisrastot...


      • määrättömästi...
        Turha touhu kirjoitti:

        Luottokorttitietojen varastamisesta on kyse!
        Joka puolelle meteliä tästä.
        Mediaan myös!Ja pankit,luottokunnat,poliisi,kuluttajavisrastot...

        Itsekin menin tähän lankaan...kyllä on huono olo enkä saa nukuttua kun mietin mitä tässä nyt pitäisi tehdä...jos joku haluaa ivata niin siitä vaan, vipuun menee jokainen joskus!

        Huomenna koitan tehdä asialle jotain...jos ei muu auta niin kuoletan luottokortin ja teen aivan varmasti ilmoituksen poliisille ja kuluttajaviranomaisille...

        Haluan näin varoittaa muita...älkää menkö samaan halpaan ja jos on jo käynyt "kylmät" niin ei muuta kuin ilmoitusta vaan tekemään että saadaan tämä loppumaan...häpeän määrä on suunnaton mut eiköhän tästä vielä jotenkin selvitä


      • Aavikkorotta
        Turha touhu kirjoitti:

        Luottokorttitietojen varastamisesta on kyse!
        Joka puolelle meteliä tästä.
        Mediaan myös!Ja pankit,luottokunnat,poliisi,kuluttajavisrastot...

        Lieneekö sattumaa, mutta viikon kuluttua be2 kirjautumisen jälkeen visakorttini tunnuslukuja oli käytetty väärin. Ensimmäisen kerran elämässäni kävi näin, joku huijarifirma oli mukamas ostanut lentolippuja usealla sadalla dollarilla kortillani. Kortti on nyt kuoletettu ja rahani sentään säästyivät, mutta mitä jos en olisi huomannut? Poliisille pitäisi varmaan ilmoittaa, mutta Luottokunnasta sanoivat että turha toivo. Onko näin?


      • Aavikkorotta
        määrättömästi... kirjoitti:

        Itsekin menin tähän lankaan...kyllä on huono olo enkä saa nukuttua kun mietin mitä tässä nyt pitäisi tehdä...jos joku haluaa ivata niin siitä vaan, vipuun menee jokainen joskus!

        Huomenna koitan tehdä asialle jotain...jos ei muu auta niin kuoletan luottokortin ja teen aivan varmasti ilmoituksen poliisille ja kuluttajaviranomaisille...

        Haluan näin varoittaa muita...älkää menkö samaan halpaan ja jos on jo käynyt "kylmät" niin ei muuta kuin ilmoitusta vaan tekemään että saadaan tämä loppumaan...häpeän määrä on suunnaton mut eiköhän tästä vielä jotenkin selvitä

        Hävetti minuakin. Mutta olen jutellut kavereitteni kanssa ja huomannut etten ole ainoa vipuun mennyt. Välillä tulee tehtyä mokia, ihan täysijärkisille ja tavallisille kansalaisille käy joskus näin. Häntä pystyyn ja häpeät pois! Kortti tosin kannattaa kuolettaa.


      • Kaksi mannerta
        määrättömästi... kirjoitti:

        Itsekin menin tähän lankaan...kyllä on huono olo enkä saa nukuttua kun mietin mitä tässä nyt pitäisi tehdä...jos joku haluaa ivata niin siitä vaan, vipuun menee jokainen joskus!

        Huomenna koitan tehdä asialle jotain...jos ei muu auta niin kuoletan luottokortin ja teen aivan varmasti ilmoituksen poliisille ja kuluttajaviranomaisille...

        Haluan näin varoittaa muita...älkää menkö samaan halpaan ja jos on jo käynyt "kylmät" niin ei muuta kuin ilmoitusta vaan tekemään että saadaan tämä loppumaan...häpeän määrä on suunnaton mut eiköhän tästä vielä jotenkin selvitä

        Lensin lankaan eilen. Elämäni ensimmäinen kokeilu tällaisessa palvelussa ja heti taisi mennä luottokortin leikkaamiseksi ja viranomaisille kirjoitteluksi.

        Hävettää, nolottaa ja melkein naurattaa tämä *vain* vuorokauden jäljessä kulkeva järkeni.

        Kirjoitin iltapäivällä heti firman asiakaspalveluun (!?) ja välittömästi lähettämään selkeät ohjeet siitä, kuinka peruuttaa jäsenyys tähän jo maksamaani 3 kuukauteen. Kukaan ei tietenkään vastaa...


      • Huijauksen uhri minäkin
        Aavikkorotta kirjoitti:

        Lieneekö sattumaa, mutta viikon kuluttua be2 kirjautumisen jälkeen visakorttini tunnuslukuja oli käytetty väärin. Ensimmäisen kerran elämässäni kävi näin, joku huijarifirma oli mukamas ostanut lentolippuja usealla sadalla dollarilla kortillani. Kortti on nyt kuoletettu ja rahani sentään säästyivät, mutta mitä jos en olisi huomannut? Poliisille pitäisi varmaan ilmoittaa, mutta Luottokunnasta sanoivat että turha toivo. Onko näin?

        Hei kaikki be2:n uhrit,

        sen lisäksi että ilmoitatte luottokorttihuijauksesta luottokorttifirmaanne, pankaa KRP rikollisen firman perään. Se käy helposti, nimettömänä näin:

        Keskusrikospoliisiin on avattu vihjepuhelin sekä sähköpostiosoite, jotka on
        tarkoitettu internetissä tapahtuvan rikollisuuden torjuntaan.

        Vihjepuhelimen numero on 09-8388 6887 ja siihen soittaminen on normaalin
        puhelumaksun hintainen. Pääkaupunkiseudulta soittaville paikallispuhelumaksu ja
        muualta maasta paikallispuhelumaksu ja käytettävän operaattorin
        kaukopuhelumaksu.

        Sähköpostiosoite on [email protected].

        Vihjepuhelin ja sähköpostiosoite on tarkoitettu sellaisille internetin
        käyttäjille, jotka huomaavat internetissä liikkuessaan laittomia tekoja tai
        laittomiin ilmiöihin liittyvää materiaalia.

        Yhteydenottajat voivat esiintyä vihjepuhelimen kautta nimettöminä. Sähköpostin
        osalta nimettömyyttä ei voida täysin taata. Kaikki vihjeet käsitellään
        luottamuksellisesti.


      • Poliisille ilmoitus myös
        Huijauksen uhri minäkin kirjoitti:

        Hei kaikki be2:n uhrit,

        sen lisäksi että ilmoitatte luottokorttihuijauksesta luottokorttifirmaanne, pankaa KRP rikollisen firman perään. Se käy helposti, nimettömänä näin:

        Keskusrikospoliisiin on avattu vihjepuhelin sekä sähköpostiosoite, jotka on
        tarkoitettu internetissä tapahtuvan rikollisuuden torjuntaan.

        Vihjepuhelimen numero on 09-8388 6887 ja siihen soittaminen on normaalin
        puhelumaksun hintainen. Pääkaupunkiseudulta soittaville paikallispuhelumaksu ja
        muualta maasta paikallispuhelumaksu ja käytettävän operaattorin
        kaukopuhelumaksu.

        Sähköpostiosoite on [email protected].

        Vihjepuhelin ja sähköpostiosoite on tarkoitettu sellaisille internetin
        käyttäjille, jotka huomaavat internetissä liikkuessaan laittomia tekoja tai
        laittomiin ilmiöihin liittyvää materiaalia.

        Yhteydenottajat voivat esiintyä vihjepuhelimen kautta nimettöminä. Sähköpostin
        osalta nimettömyyttä ei voida täysin taata. Kaikki vihjeet käsitellään
        luottamuksellisesti.

        Jep, olen samaa mieltä: luottokorttitietojen varastamisesta on kyse.


        Poliisin ja Luottokunnan lisäksi tästä kannattaa nostaa meteli myös mediassa. Kuinkahan monta meitä huijattuja on?!


      • ovat höpöhöpöä
        Poliisille ilmoitus myös kirjoitti:

        Jep, olen samaa mieltä: luottokorttitietojen varastamisesta on kyse.


        Poliisin ja Luottokunnan lisäksi tästä kannattaa nostaa meteli myös mediassa. Kuinkahan monta meitä huijattuja on?!

        b2:n uhkauskirjeestä:

        Koska sinun ja be2:n välillä on voimassa oleva sopimus, haemme nyt oikeudellista apua ja siirrämme tapauksen perintätoimistomme käsiteltäväksi.

        Höpöhöpö. Minäkin näet hain oikeudellista apua, ja tuo on silkkaa pelottelua ja soopaa.


      • x-Turha touhu
        Huijauksen uhri minäkin kirjoitti:

        Hei kaikki be2:n uhrit,

        sen lisäksi että ilmoitatte luottokorttihuijauksesta luottokorttifirmaanne, pankaa KRP rikollisen firman perään. Se käy helposti, nimettömänä näin:

        Keskusrikospoliisiin on avattu vihjepuhelin sekä sähköpostiosoite, jotka on
        tarkoitettu internetissä tapahtuvan rikollisuuden torjuntaan.

        Vihjepuhelimen numero on 09-8388 6887 ja siihen soittaminen on normaalin
        puhelumaksun hintainen. Pääkaupunkiseudulta soittaville paikallispuhelumaksu ja
        muualta maasta paikallispuhelumaksu ja käytettävän operaattorin
        kaukopuhelumaksu.

        Sähköpostiosoite on [email protected].

        Vihjepuhelin ja sähköpostiosoite on tarkoitettu sellaisille internetin
        käyttäjille, jotka huomaavat internetissä liikkuessaan laittomia tekoja tai
        laittomiin ilmiöihin liittyvää materiaalia.

        Yhteydenottajat voivat esiintyä vihjepuhelimen kautta nimettöminä. Sähköpostin
        osalta nimettömyyttä ei voida täysin taata. Kaikki vihjeet käsitellään
        luottamuksellisesti.

        Soitan huomenissa KRP:n numeroon.
        Ottaa niin päähän,kun Tanssipalvelimen sivustossa(koko maan lavat ja esiintyjät)on joka sivulla Be2-mainos aina sen mukaan,missä päin Suomea lava sijaitsee.
        Se on kuin painajainen.Sitä kautta se kerää uhreja lisää ja lisää.Taidan varoittaa tanssijoiden keskustelupalstallekin.Varoitin jo Soneraplazan sivuille.


      • krp-vinkistä
        x-Turha touhu kirjoitti:

        Soitan huomenissa KRP:n numeroon.
        Ottaa niin päähän,kun Tanssipalvelimen sivustossa(koko maan lavat ja esiintyjät)on joka sivulla Be2-mainos aina sen mukaan,missä päin Suomea lava sijaitsee.
        Se on kuin painajainen.Sitä kautta se kerää uhreja lisää ja lisää.Taidan varoittaa tanssijoiden keskustelupalstallekin.Varoitin jo Soneraplazan sivuille.

        Jos hävettää (kuten siis hävettää) oli mainiota että sinne voi ilmoittaa nimettömänä ja nimelläkin käsittelevät luottamuksella. Kansainvälinen rikosfirma!


      • Kysymys pahaa pelkäävältä
        Aavikkorotta kirjoitti:

        Lieneekö sattumaa, mutta viikon kuluttua be2 kirjautumisen jälkeen visakorttini tunnuslukuja oli käytetty väärin. Ensimmäisen kerran elämässäni kävi näin, joku huijarifirma oli mukamas ostanut lentolippuja usealla sadalla dollarilla kortillani. Kortti on nyt kuoletettu ja rahani sentään säästyivät, mutta mitä jos en olisi huomannut? Poliisille pitäisi varmaan ilmoittaa, mutta Luottokunnasta sanoivat että turha toivo. Onko näin?

        Selviskö toi sun visas väärinkäytös? Pelkään pahoin, että be2 myy niitä luottotietoja siinä samalla kun ihmisten henkilötietoja. Tuolta firmalta voi odottaa ihan mitä vaan. En ylläty kyllä enää yhtään mistään.


      • Loc Tight
        x-Turha touhu kirjoitti:

        Soitan huomenissa KRP:n numeroon.
        Ottaa niin päähän,kun Tanssipalvelimen sivustossa(koko maan lavat ja esiintyjät)on joka sivulla Be2-mainos aina sen mukaan,missä päin Suomea lava sijaitsee.
        Se on kuin painajainen.Sitä kautta se kerää uhreja lisää ja lisää.Taidan varoittaa tanssijoiden keskustelupalstallekin.Varoitin jo Soneraplazan sivuille.

        Taidan varoittaa tanssijoiden keskustelupalstallekin.


        JOO VAROITA!


      • Aavikkorotta
        Kysymys pahaa pelkäävältä kirjoitti:

        Selviskö toi sun visas väärinkäytös? Pelkään pahoin, että be2 myy niitä luottotietoja siinä samalla kun ihmisten henkilötietoja. Tuolta firmalta voi odottaa ihan mitä vaan. En ylläty kyllä enää yhtään mistään.

        Ei ole selvinnyt. Visakorttini on jo vaihtunut, joten siltä osin voin olla rauhassa. En myöskään voi olla varma be2:n & ko luottokorttihuijauksen keskinäisestä yhteydestä. Olen käyttänyt visaa paljon ulkomailla sekä ostanut tuotteita luotettavista firmoista, mitään ongelmaa ei ole ollut aiemmin.Ajallisesti osuvat nämä kaksi tapahtumaa, kirjautuminen be2:een ja ko väärinkäytös yksiin. Siksi olen ajatellut ottaa yhteyttä poliisiin.


      • Aavikkorotta
        Huijauksen uhri minäkin kirjoitti:

        Hei kaikki be2:n uhrit,

        sen lisäksi että ilmoitatte luottokorttihuijauksesta luottokorttifirmaanne, pankaa KRP rikollisen firman perään. Se käy helposti, nimettömänä näin:

        Keskusrikospoliisiin on avattu vihjepuhelin sekä sähköpostiosoite, jotka on
        tarkoitettu internetissä tapahtuvan rikollisuuden torjuntaan.

        Vihjepuhelimen numero on 09-8388 6887 ja siihen soittaminen on normaalin
        puhelumaksun hintainen. Pääkaupunkiseudulta soittaville paikallispuhelumaksu ja
        muualta maasta paikallispuhelumaksu ja käytettävän operaattorin
        kaukopuhelumaksu.

        Sähköpostiosoite on [email protected].

        Vihjepuhelin ja sähköpostiosoite on tarkoitettu sellaisille internetin
        käyttäjille, jotka huomaavat internetissä liikkuessaan laittomia tekoja tai
        laittomiin ilmiöihin liittyvää materiaalia.

        Yhteydenottajat voivat esiintyä vihjepuhelimen kautta nimettöminä. Sähköpostin
        osalta nimettömyyttä ei voida täysin taata. Kaikki vihjeet käsitellään
        luottamuksellisesti.

        Kiitos neuvostasi! Annoit uskoa, että nettihuijauksellekin voi tehdä jotain. Mutta mitä konkreettista laitonta be2 on tehnyt? Tähän tarvittaisiin jo juristin mielipidettä. Tehokas manipulointi ei ole rikos. Be2:n säännöt ei varmaan kaikilta osin täytä hyvän eettisen toiminnan periaatteita, mutta uskoisin näistä säännöistä löytyvän vääryyksiä, jos ammattilainen lukisi ja tulkitsisi niitä meille.

        Esim. irtisanoutuminen on hyvin kummallista. Faxilla tai kirjeellä Luxenburgiin. Osoitekin on jo sellainen, että taviksella menee sanat solmuun. Itse lähetin irtisanoutumiskirjeen kirjattuna (sellaisessa versiossa, missä kirjeen vaiheita voi seurata). Sain postitse vahvistuksen, että kirje on mennyt perille, ja kas - samana päivänä sain tiedon, että irtisanoutumiseni premiumista on vahvistettu. MUTTA profiilini jää heidän tiedostoihinsa, mikäli en tee jotain hyvin monimutkaiselta tuntuvaa poistamista!! En siis vieläkään ole päässyt eroon be2:sta.


      • peppi04
        Aavikkorotta kirjoitti:

        Ei ole selvinnyt. Visakorttini on jo vaihtunut, joten siltä osin voin olla rauhassa. En myöskään voi olla varma be2:n & ko luottokorttihuijauksen keskinäisestä yhteydestä. Olen käyttänyt visaa paljon ulkomailla sekä ostanut tuotteita luotettavista firmoista, mitään ongelmaa ei ole ollut aiemmin.Ajallisesti osuvat nämä kaksi tapahtumaa, kirjautuminen be2:een ja ko väärinkäytös yksiin. Siksi olen ajatellut ottaa yhteyttä poliisiin.

        terves,auttakaa mua!jos kuoletan luottokortin jolta maksut otettu,ni riittääkö se,aijon myös lähettää norm.postia osoitteeseen jossa kaikki tietoni paitsi päivä jolloin rekisteröidyin,mistä sen saan,ku olen jo profiilini sulkenu? auttakaa,ja kiitos


      • jeppe123
        peppi04 kirjoitti:

        terves,auttakaa mua!jos kuoletan luottokortin jolta maksut otettu,ni riittääkö se,aijon myös lähettää norm.postia osoitteeseen jossa kaikki tietoni paitsi päivä jolloin rekisteröidyin,mistä sen saan,ku olen jo profiilini sulkenu? auttakaa,ja kiitos

        nyt on luottokortti kuoletettu,ja lähetin kirjatun kirjeen osotteeseen jonka sain asiakas palvelusta!eipä tartte enää stressata,eivät ainakaan enempää voi rahastaa tolla kusetus sivustolla,suosittelen samaa muillekkin


      • Turha touhu hävetä
        Loc Tight kirjoitti:

        Taidan varoittaa tanssijoiden keskustelupalstallekin.


        JOO VAROITA!

        Hei,
        Lähetin E-Savon sanomien jutun spostilla KRP:hen.
        Sehän on tosi helppoa tältä sivustolta suoraan.
        Oikotielläkin on keskustelupalsta.
        Laitan sinnekin vihjeen.
        Näitä voi lähetellä myös lehtien yleisönosastoille suoraan.
        Kaikki keinot käyttöön!


      • Turha touhu hävetä
        peppi04 kirjoitti:

        terves,auttakaa mua!jos kuoletan luottokortin jolta maksut otettu,ni riittääkö se,aijon myös lähettää norm.postia osoitteeseen jossa kaikki tietoni paitsi päivä jolloin rekisteröidyin,mistä sen saan,ku olen jo profiilini sulkenu? auttakaa,ja kiitos

        Peppi hyvä,
        Itsekin lähetin postia Luxemburgiin ja Suomen asiakspalvelu väitti, ettei se tullut perille.
        Näinhän voidaan huijata ketä vaan.Kun lähetin faxin(voit yrittää postista tai yhteispalvelupisteistä),se oli tietty myöhässä heidän mukaan.Ts. Be2 vain kiusaa ja huijaa ja keinottelee.Luottokortti kuoletettava ajoissa.
        uuden saa tilalle halutessa.
        Rekisteröitymispäivä on yhteydessä maksupäivään.Saat kyllä selville, milloin Be-summa on otettu tililtäsi, vaikka maksoit luottokortilla.


      • Keinotonko
        Turha touhu hävetä kirjoitti:

        Hei,
        Lähetin E-Savon sanomien jutun spostilla KRP:hen.
        Sehän on tosi helppoa tältä sivustolta suoraan.
        Oikotielläkin on keskustelupalsta.
        Laitan sinnekin vihjeen.
        Näitä voi lähetellä myös lehtien yleisönosastoille suoraan.
        Kaikki keinot käyttöön!

        Niin kaikki keinot kyllä mutta viranomaiset ovat luotettavin tie koska tuo firma on kusettanut tosi monia


      • Aavikkorotta
        Aavikkorotta kirjoitti:

        Ei ole selvinnyt. Visakorttini on jo vaihtunut, joten siltä osin voin olla rauhassa. En myöskään voi olla varma be2:n & ko luottokorttihuijauksen keskinäisestä yhteydestä. Olen käyttänyt visaa paljon ulkomailla sekä ostanut tuotteita luotettavista firmoista, mitään ongelmaa ei ole ollut aiemmin.Ajallisesti osuvat nämä kaksi tapahtumaa, kirjautuminen be2:een ja ko väärinkäytös yksiin. Siksi olen ajatellut ottaa yhteyttä poliisiin.

        Olen saanut uuden visakortin tunnuksineen.Sikäli ok. Lähetin Luxenburgiin kirjatun kirjeen (sellaisen, jonka perillemenoa pystyin seuraamaan),joten sain vahvistuksen postin kautta, että kirje meni perille. PYYNNÖSTÄ sain myös be2:lta meilinä vahvistuksen, että Premium-sopimukseni ei ole voimassa päivämäärän xx jälkeen. MUTTA profiilini, jonka olen jo poistanut, jää be2:n käyttöön edelleen.En tiedä, miten pääsen eroon B2:sta. Olen mielestäni ihan täysijärkinen akateeminen ihminen, tosin sohelo näissä nettiasioissa.


      • Toinen perustyhmä kai
        Aavikkorotta kirjoitti:

        Olen saanut uuden visakortin tunnuksineen.Sikäli ok. Lähetin Luxenburgiin kirjatun kirjeen (sellaisen, jonka perillemenoa pystyin seuraamaan),joten sain vahvistuksen postin kautta, että kirje meni perille. PYYNNÖSTÄ sain myös be2:lta meilinä vahvistuksen, että Premium-sopimukseni ei ole voimassa päivämäärän xx jälkeen. MUTTA profiilini, jonka olen jo poistanut, jää be2:n käyttöön edelleen.En tiedä, miten pääsen eroon B2:sta. Olen mielestäni ihan täysijärkinen akateeminen ihminen, tosin sohelo näissä nettiasioissa.

        "En tiedä, miten pääsen eroon B2:sta. Olen mielestäni ihan täysijärkinen akateeminen ihminen, tosin sohelo näissä nettiasioissa"

        Tuo olisi voinut olla minun kirjoittamani. Enkä ole mielestäni edes sohelo nettiasioissa, vain viiden minuutin haksahduksen (be2) kerran elämässä tehnyt. En usko tuohon faksipelleilyyn hetkeäkään, odotan, mitä Luottokunta sanoo oikaisuuni ja saako perutuksi maksun.

        Ihmettelen, miksi tästä kaikkialla isosti mainostavasta nettihuijauksesta ei ole ollut mediassa juttua. Luulisi tällaiseen herkulliseen aiheeseen tarttuvan toimittajienkin?


      • x-Turha touhu
        Toinen perustyhmä kai kirjoitti:

        "En tiedä, miten pääsen eroon B2:sta. Olen mielestäni ihan täysijärkinen akateeminen ihminen, tosin sohelo näissä nettiasioissa"

        Tuo olisi voinut olla minun kirjoittamani. Enkä ole mielestäni edes sohelo nettiasioissa, vain viiden minuutin haksahduksen (be2) kerran elämässä tehnyt. En usko tuohon faksipelleilyyn hetkeäkään, odotan, mitä Luottokunta sanoo oikaisuuni ja saako perutuksi maksun.

        Ihmettelen, miksi tästä kaikkialla isosti mainostavasta nettihuijauksesta ei ole ollut mediassa juttua. Luulisi tällaiseen herkulliseen aiheeseen tarttuvan toimittajienkin?

        Meidän tässä keskustelussa olevien on helppo lähettää täältä suoraan KRP:lle,kuluttajavirastoon ja toimittajille jne.
        Olen itse jo lähettänyt 2 ensimmäiseen ja jatkoa seuraa...Meidän tulee itse olla aktiivisia ja antaa vinkkejä mediaan.
        Onhan yllä jo L-Savon juttu-linkki.


      • joka ainoalta!
        x-Turha touhu kirjoitti:

        Meidän tässä keskustelussa olevien on helppo lähettää täältä suoraan KRP:lle,kuluttajavirastoon ja toimittajille jne.
        Olen itse jo lähettänyt 2 ensimmäiseen ja jatkoa seuraa...Meidän tulee itse olla aktiivisia ja antaa vinkkejä mediaan.
        Onhan yllä jo L-Savon juttu-linkki.

        Samaa mieltä x-Turha touhun kanssa. Aktiivisesti vinkejä ja medialle erityisesti, julkisuus on iso ase! Ja jos hävettää niin vinkit voi lähettää nimettöminä, toisaalta myös toimittajilla on lähdesuoja elikkä vaitiolovelvollisuus omista lähteistään!


      • löytyi suomalainen ihminen
        joka ainoalta! kirjoitti:

        Samaa mieltä x-Turha touhun kanssa. Aktiivisesti vinkejä ja medialle erityisesti, julkisuus on iso ase! Ja jos hävettää niin vinkit voi lähettää nimettöminä, toisaalta myös toimittajilla on lähdesuoja elikkä vaitiolovelvollisuus omista lähteistään!

        Kun kaikki ihmettelemme erikoista (!!!) palvelua (hmmmm) jossa ei ole puh.numeroja eikä faksikaan toimi, niin huomasin tänään uuden ketjun jossa joku oli löytänyt bittiavaruudesta siellä piilottelevia oikeita be2:n työntekijöitä. Kun täällä on epäilty ettei siellä osata suomea, niin ainakin selvityksen mukaan yksi osaa! Suomalainen nainen, hesalainen!

        Tästä myös tietoa levittämään! Jokohan tepsii?!!


      • kai huomasit
        Aavikkorotta kirjoitti:

        Ei ole selvinnyt. Visakorttini on jo vaihtunut, joten siltä osin voin olla rauhassa. En myöskään voi olla varma be2:n & ko luottokorttihuijauksen keskinäisestä yhteydestä. Olen käyttänyt visaa paljon ulkomailla sekä ostanut tuotteita luotettavista firmoista, mitään ongelmaa ei ole ollut aiemmin.Ajallisesti osuvat nämä kaksi tapahtumaa, kirjautuminen be2:een ja ko väärinkäytös yksiin. Siksi olen ajatellut ottaa yhteyttä poliisiin.

        että erehtyessäsi b2een annoit sinne hlötietojasi joita he voivat myydä eteenpäin

        minulle näet tuli sen jälkeen kun muka liityin eli annoin sinne s-postiosoitteen ihmeellisiä tarjouksia joita ei koskaan ennen ollut postiini tullut

        sain juuri näitä muita huijauskirjeitä eli yksikin tyyppi muka kiinasta kertoi minun saavan kauheasti rahaa kun vaan vastaan hälle

        ennen ei ole tällaisia nigerialaiskirjeitä tullut

        epäilen että b2 myy sähköpostiosoitteita eteenpäin hyvällä hinnalla

        kaikista b2 jäsenistä kun ainakin tietää sen että he ovat helposti höynäytettäviä

        tarvinnee nyt vaihtaa sähköpostikin sen lisäksi että vaihdoin luottokortin

        mitähän vielä täytyy vaihtaa karistaakseen tuon firman

        ehkä koko henkilöllisyys

        ja kotimaa


      • Joka sivullaan
        Turha touhu hävetä kirjoitti:

        Peppi hyvä,
        Itsekin lähetin postia Luxemburgiin ja Suomen asiakspalvelu väitti, ettei se tullut perille.
        Näinhän voidaan huijata ketä vaan.Kun lähetin faxin(voit yrittää postista tai yhteispalvelupisteistä),se oli tietty myöhässä heidän mukaan.Ts. Be2 vain kiusaa ja huijaa ja keinottelee.Luottokortti kuoletettava ajoissa.
        uuden saa tilalle halutessa.
        Rekisteröitymispäivä on yhteydessä maksupäivään.Saat kyllä selville, milloin Be-summa on otettu tililtäsi, vaikka maksoit luottokortilla.

        Että mitä tässä valittaa, rahat meni, mutta homma on laillista? Taidan perustaa vastaavan..


      • rairai1
        joka ainoalta! kirjoitti:

        Samaa mieltä x-Turha touhun kanssa. Aktiivisesti vinkejä ja medialle erityisesti, julkisuus on iso ase! Ja jos hävettää niin vinkit voi lähettää nimettöminä, toisaalta myös toimittajilla on lähdesuoja elikkä vaitiolovelvollisuus omista lähteistään!

        Kannattaa ilmoittaa tosiaan mahdollisimman monelle eri taholle, yksi kanava tällaisen huijauksen paljastamiseen voisi olla esim MTV3:sen 45 minuuttia- ohjelma.

        Tässä linkki uutisvinkin lähettämiseen kyseiseen ohjelmaan.

        http://www.mtv3.fi/uutiset/45min2008/palaute.shtml?uutisvinkki


      • Tarun kiinnostavan
        rairai1 kirjoitti:

        Kannattaa ilmoittaa tosiaan mahdollisimman monelle eri taholle, yksi kanava tällaisen huijauksen paljastamiseen voisi olla esim MTV3:sen 45 minuuttia- ohjelma.

        Tässä linkki uutisvinkin lähettämiseen kyseiseen ohjelmaan.

        http://www.mtv3.fi/uutiset/45min2008/palaute.shtml?uutisvinkki

        mediaakin vaikka on kolmannen luokan julkkis vain jossain pompulajutuissa mutta petokseen osallistuminen tietty tuo nyt lisää mainetta


      • painunut maan alle
        Tarun kiinnostavan kirjoitti:

        mediaakin vaikka on kolmannen luokan julkkis vain jossain pompulajutuissa mutta petokseen osallistuminen tietty tuo nyt lisää mainetta

        setelinippujaan huiskutellen.


      • apua huijatuille
        Huijauksen uhri minäkin kirjoitti:

        Hei kaikki be2:n uhrit,

        sen lisäksi että ilmoitatte luottokorttihuijauksesta luottokorttifirmaanne, pankaa KRP rikollisen firman perään. Se käy helposti, nimettömänä näin:

        Keskusrikospoliisiin on avattu vihjepuhelin sekä sähköpostiosoite, jotka on
        tarkoitettu internetissä tapahtuvan rikollisuuden torjuntaan.

        Vihjepuhelimen numero on 09-8388 6887 ja siihen soittaminen on normaalin
        puhelumaksun hintainen. Pääkaupunkiseudulta soittaville paikallispuhelumaksu ja
        muualta maasta paikallispuhelumaksu ja käytettävän operaattorin
        kaukopuhelumaksu.

        Sähköpostiosoite on [email protected].

        Vihjepuhelin ja sähköpostiosoite on tarkoitettu sellaisille internetin
        käyttäjille, jotka huomaavat internetissä liikkuessaan laittomia tekoja tai
        laittomiin ilmiöihin liittyvää materiaalia.

        Yhteydenottajat voivat esiintyä vihjepuhelimen kautta nimettöminä. Sähköpostin
        osalta nimettömyyttä ei voida täysin taata. Kaikki vihjeet käsitellään
        luottamuksellisesti.

        Todella hieno juttu tämä tieto !
        Mitenkähän tämän tiedon saisi mahdollisimman monen huijatuksi tulleen tiedoksi.


      • oivainen
        apua huijatuille kirjoitti:

        Todella hieno juttu tämä tieto !
        Mitenkähän tämän tiedon saisi mahdollisimman monen huijatuksi tulleen tiedoksi.

        Periikö joku toimisto ja mikä on sen EU-kuluttajatoimiston numero, johon pitäisi valittaa. Miksi Suomen lainvalvojat antavat tällaisen yrityksen toimia Suomessa. Menin lankaan, vaikka pidän itseäni ihan fiksuna ihmisenä.


    • mimmi**

      Kyseisestä puljusta ei pääse mitenkään eroon eli kannattaa soittaa luottokuntaan seuraavaan numeroon:
      Internet-maksaminen
      ma-pe 8-18
      puh. (09) 696 4600
      Kertokaa että olette yrittäneet kyseisestä huijarifimasta kaikin keinoin irtaantua ettekä ole onnistuneet. Kortti suljetaan ja viikon kuluttua sulla on uusi luottokortti ja hinta oli 10 euroa. Sanoisin että halpa kaino päästä huijarista eroon ja varsinaiset kipurahathan on maksettu siinä yhteydessä kun tuohon huijarifirmaan haksahdettiin.

      • jopasjaapas

        Uhkaavat viedä asian ulosottoon jos eivät saa laskutettua. Onnistuuko noin vain? Huomasin vasta myöhemmin että 2 viikkoa olikin irtisanomisaika eli olenko heikoilla vaikka kortti on lakkautettu? En haluaisi joskus vuoden päästä tonnin laskua!


      • koi
        jopasjaapas kirjoitti:

        Uhkaavat viedä asian ulosottoon jos eivät saa laskutettua. Onnistuuko noin vain? Huomasin vasta myöhemmin että 2 viikkoa olikin irtisanomisaika eli olenko heikoilla vaikka kortti on lakkautettu? En haluaisi joskus vuoden päästä tonnin laskua!

        Liityin vuosi sitten ja tein 3kk sopimuksen
        ja irtisanoiduin ja maksoin laskun ja nyt tulee taas 138 e mastercardin lasku. Olisinkin sitä mieltä että tämä koko touhu on saatettava poliisin tietoon tehtävä rikosilmoitus jonka voisi hyvin monet allekirjoittaa. Emme voi olla niin tyhmää kansaa , että joku Hollantilainen punppaa täältä rahaa loputtomasti.


      • vuosi sitten
        koi kirjoitti:

        Liityin vuosi sitten ja tein 3kk sopimuksen
        ja irtisanoiduin ja maksoin laskun ja nyt tulee taas 138 e mastercardin lasku. Olisinkin sitä mieltä että tämä koko touhu on saatettava poliisin tietoon tehtävä rikosilmoitus jonka voisi hyvin monet allekirjoittaa. Emme voi olla niin tyhmää kansaa , että joku Hollantilainen punppaa täältä rahaa loputtomasti.

        Hei,

        - ota *heti* yhteys luottokorttifirmaasi ja kerro tilanteesi, siis aiheeton lasku, he antavat ohjeet kuinka se oikaistaan. Ei tarvitse maksaa!!

        - tee myös valitus EU:n
        kuluttaja-asiamiehelle www.ecc.fi

        (Euroopan Kuluttajakeskuksen puh. 09 77267816, tuntevat be2:n hyvin)

        - ilmoita huijauksesta KRP:lle, vaikka nimettömänä:

        Keskusrikospoliisin vihjepuhelimessa sekä sähköpostiosoiteessa otetaan vastaan ilmoituksia internetissä tapahtuvasta rikollisuudesta.

        Vihjepuhelimen numero on 09-8388 6887
        Sähköpostiosoite on [email protected].


        - kokeile myös tuota Suomi24-keskustelun omaa hakukonetta (tämän sivun yllä). Sieltä be2-haulla löydät monta keskustelua joissa on tietoa ja kokemuksia be2-húijauksista

        - tsemppiä!!!


      • ehkä heikoilla
        jopasjaapas kirjoitti:

        Uhkaavat viedä asian ulosottoon jos eivät saa laskutettua. Onnistuuko noin vain? Huomasin vasta myöhemmin että 2 viikkoa olikin irtisanomisaika eli olenko heikoilla vaikka kortti on lakkautettu? En haluaisi joskus vuoden päästä tonnin laskua!

        hei, jos katsot vaikka suomi24-keskusteluhaulla noita viestejä niin saatat olla heikoilla

        siellä on kyllä ihme kokemuksia b2sta

        minä en ymmärrä miten tämän firman sallitaan Suomessa operoida


      • Kysymys irtisanomisesta
        koi kirjoitti:

        Liityin vuosi sitten ja tein 3kk sopimuksen
        ja irtisanoiduin ja maksoin laskun ja nyt tulee taas 138 e mastercardin lasku. Olisinkin sitä mieltä että tämä koko touhu on saatettava poliisin tietoon tehtävä rikosilmoitus jonka voisi hyvin monet allekirjoittaa. Emme voi olla niin tyhmää kansaa , että joku Hollantilainen punppaa täältä rahaa loputtomasti.

        Onhan sinulla todiste siitä, että tuo verenimijä suostui hyväksymään irtisanoutumisesi?

        Kummallista miten lasku tulee nyt vuoden jälkeen, mutta toisaalta en kummeksu mitään tuon firman temppuja koska sehän on tehty vain ja ainoastaan rahastamaan ihmisiä


      • koi
        vuosi sitten kirjoitti:

        Hei,

        - ota *heti* yhteys luottokorttifirmaasi ja kerro tilanteesi, siis aiheeton lasku, he antavat ohjeet kuinka se oikaistaan. Ei tarvitse maksaa!!

        - tee myös valitus EU:n
        kuluttaja-asiamiehelle www.ecc.fi

        (Euroopan Kuluttajakeskuksen puh. 09 77267816, tuntevat be2:n hyvin)

        - ilmoita huijauksesta KRP:lle, vaikka nimettömänä:

        Keskusrikospoliisin vihjepuhelimessa sekä sähköpostiosoiteessa otetaan vastaan ilmoituksia internetissä tapahtuvasta rikollisuudesta.

        Vihjepuhelimen numero on 09-8388 6887
        Sähköpostiosoite on [email protected].


        - kokeile myös tuota Suomi24-keskustelun omaa hakukonetta (tämän sivun yllä). Sieltä be2-haulla löydät monta keskustelua joissa on tietoa ja kokemuksia be2-húijauksista

        - tsemppiä!!!

        soitin kotipankkiin ja sieltäkäsin he lupasivat hoitaa asiaani ja kehoitan muitakin soittamaan omaan luottokortti firmaan heillä on yleensä tiimi joka keskittyy kortin väärinkäyttöön.
        be2 on jo luku sinänsä on outoa että se voi toimia näin avoimesti ilman virkavallan väliintuloa.


      • Noin mäkin tein!
        koi kirjoitti:

        soitin kotipankkiin ja sieltäkäsin he lupasivat hoitaa asiaani ja kehoitan muitakin soittamaan omaan luottokortti firmaan heillä on yleensä tiimi joka keskittyy kortin väärinkäyttöön.
        be2 on jo luku sinänsä on outoa että se voi toimia näin avoimesti ilman virkavallan väliintuloa.

        Ja ilmoita vielä asia myös eteenpäin noihin kuluttajaviranomaisten numeroon sekä vaikka nimetönnä krp:lle.

        Mitä enemmän näitä tulee, sen kovempi todiste virkavallalle petosfirman laajuudesta.


      • Laita myös vinkki
        koi kirjoitti:

        soitin kotipankkiin ja sieltäkäsin he lupasivat hoitaa asiaani ja kehoitan muitakin soittamaan omaan luottokortti firmaan heillä on yleensä tiimi joka keskittyy kortin väärinkäyttöön.
        be2 on jo luku sinänsä on outoa että se voi toimia näin avoimesti ilman virkavallan väliintuloa.

        telkkarin Kunigaskuluttaja-ohjelmaan

        [email protected]
        http://kuningaskuluttaja.yle.fi/

        Mitä useampi laittaa sinne uutisvihjeen, sen varmemmin tarttuvat ja sitten ehkä muukin media.

        Ei kannata lainkaan kenenkään meistä huijatuista nyt nolostella, koska meitä on tuhansia ja suurin osa varmasti ihan tavallisia ja täyspäisiä ihmisiä.


      • tieto luottokunnasta
        ehkä heikoilla kirjoitti:

        hei, jos katsot vaikka suomi24-keskusteluhaulla noita viestejä niin saatat olla heikoilla

        siellä on kyllä ihme kokemuksia b2sta

        minä en ymmärrä miten tämän firman sallitaan Suomessa operoida

        että voit tosiaan olla heikoilla: l-kunta ei ole massiivisesta valituskasasta huolimatta lopettanut yhteistyötään be2n kanssa.

        Kuka ENÄÄ jaksaisi tästä lähettää julkista kysymystä tai medialle juttuvinkkiä? Minä en, paukut loppuu.


      • enää meikäkään
        tieto luottokunnasta kirjoitti:

        että voit tosiaan olla heikoilla: l-kunta ei ole massiivisesta valituskasasta huolimatta lopettanut yhteistyötään be2n kanssa.

        Kuka ENÄÄ jaksaisi tästä lähettää julkista kysymystä tai medialle juttuvinkkiä? Minä en, paukut loppuu.

        sain tossa joku aika sitten rahat takaisin -siis en be2lta suoraan vaan pankin kautta.

        en perunut be2n kanssaan mitään, lopetin ihan kokonaan yhteydenpidon siihen lähetä.faxi.-juttuun.

        okei, siis sain rahat takaisin tästä yhdestä jaksosta! mutta 3 kuukauden kuluttua he ehken ovat taas tilillä

        koska en ole peruuttanut heidän (heidän!) sääntöjensä mukaan

        vähänkö jo väsyttää!!


      • jos taas rahastavat
        enää meikäkään kirjoitti:

        sain tossa joku aika sitten rahat takaisin -siis en be2lta suoraan vaan pankin kautta.

        en perunut be2n kanssaan mitään, lopetin ihan kokonaan yhteydenpidon siihen lähetä.faxi.-juttuun.

        okei, siis sain rahat takaisin tästä yhdestä jaksosta! mutta 3 kuukauden kuluttua he ehken ovat taas tilillä

        koska en ole peruuttanut heidän (heidän!) sääntöjensä mukaan

        vähänkö jo väsyttää!!

        mutta toivon että pääsit irti.

        Väsyttämiseen perustuukin tuo heidän taktiikka sekä siihen etteivät ihmiset muka osaa hakea oikeita valituskanavia.


    • Toinen kusipää

      Yhteys kuluttaja-asiamieheen. Se on paras tapa hoitaa homma.

      Juha

      • Huijattu

        Irtisanoutuminen ei ole edes
        mahdollista, jos on unohtanut oman käyttäjänimensä ja salasanansa, kuten minulle on käynyt. Silti tuli 168 euron lasku postista!!!

        Maanantaina menen kuluttajaasiamiehen ja poliisin juttusille!


    • cara

      hei,liityin 3kuukaudeksi be2,jota nyt kadun.Ihmettelin alunperin sitä,että' kun sain muutamilta miehiltä postia kerran pari,kirjoittelu ei enää jatkunut,vaan loppui siihen,samoin en päässyt vastaamaan viesteihin ja omaan sähköpostiini tuli sellaisia viestejä,joita ei näkynyt omalla sivulla be2,kun ilmoitin asiaasta be2,lupasivat selvittää,missä vika,mutta niin ei tehty eikä sähköpostiini vastattu enää sen tiimoilta ,kun lopetin jäsenyyteni be2 ennen sen päättymistä,tuli minulle pian viesti,jossa minua pyydettiin päivittämään tiliä,jotta he voivat periä jäsenmaksun,koska minun ja heidän välillä on voimassa oleva siopimus,muuten he hakevat oikeudellista apua ja maksu menee perintätoimiston perittäväksi javoin menettää nimeni,älytöntä touhua ja asiakkaiden uhkailua,ei kenenkään ole pakko jatkaa ,jos niin ei halua,be2 on pelkkää huijausta ja hyvän liikemiestavan vastaista toimintaa,lähetin heille vastaviestin ,jossa pyysi puhelinnumeroa ja selvitystä,siitä mitkä on ne perusteet tällaiselle toiminnalle.itse otan maanantaina yhteyttä viranomaisiin ja selvittelen asiaa,en tule ikinä maksamaan mitään lisämaksuja ,nämä huijarit pitää saada teoistaan vastuuseen!!!!!

      • amonraa

        Hei laitoin spostia yritykselle ja kysyin miten pääsee irti. He laittoivat ohjeet, jonka mukaan toimin. Irti pääsin eikä ole tullut laskuja. Pitää vain laittaa se faxi sinne tietoineen. Sen tein hyvissä ajoin ennenkuin puoli vuotta oli loppu. Sitten poistin profiilistani kuvat ja kaikki tiedot. Lopetin sen myös sitä kautta. Säästin kaikki emailit asiaan liittyen, niissä lukee milloin sopimukseni loppuu.


      • aiheeseen liittyen
        amonraa kirjoitti:

        Hei laitoin spostia yritykselle ja kysyin miten pääsee irti. He laittoivat ohjeet, jonka mukaan toimin. Irti pääsin eikä ole tullut laskuja. Pitää vain laittaa se faxi sinne tietoineen. Sen tein hyvissä ajoin ennenkuin puoli vuotta oli loppu. Sitten poistin profiilistani kuvat ja kaikki tiedot. Lopetin sen myös sitä kautta. Säästin kaikki emailit asiaan liittyen, niissä lukee milloin sopimukseni loppuu.

        kiitos vinkistä.olen jäsenenä eräässä toisessa nettideittipalvelussa. en halua mainita firman nimeä..mutta
        tämä on toinen deittilinja jota olen kokeillut...en huomaa niin paljoa eroa..vaikuttaa vaan,että niitä ei välttämättä aitoja profiileja on siellä melko paljon..rahastusta aivan samoin sanoisin omasta kokemuksestani.
        kuvia siellä voi halutessaan kerätä ja tallentaa.


      • nyka
        amonraa kirjoitti:

        Hei laitoin spostia yritykselle ja kysyin miten pääsee irti. He laittoivat ohjeet, jonka mukaan toimin. Irti pääsin eikä ole tullut laskuja. Pitää vain laittaa se faxi sinne tietoineen. Sen tein hyvissä ajoin ennenkuin puoli vuotta oli loppu. Sitten poistin profiilistani kuvat ja kaikki tiedot. Lopetin sen myös sitä kautta. Säästin kaikki emailit asiaan liittyen, niissä lukee milloin sopimukseni loppuu.

        En ole avannut kuukuden verran prfiilini, enkä ole tilannut mitään be2-ltä mitään, vain rekisteröin siellä ja luin alku 2viikon sisällä viestiä. Nyt kun yritin kirjautua sisään ja halusin poistaa profiilini, ei näy mitään paitsi nämä linkit- tilaa, etusivu, posti, profiili ja kirjaudu ulos. Onko syytä huolestua, haluan irtisanoa, ei onnistu, en ole antanut luotokortin tietoa, vain valokuvat ja spostiosoitteeni.


    • Sen verta olen kaikkia treffipalstoja kolunnu että kaikkien vitun huorien ja yh.äitien temmellyskentältä ne näyttä.
      Tositarkoituksella joo o kusetusta kyllä saa tositarkotuksella ja puukosta jos paikalle eksyis,varmaan on entinen eksä jo kirvestä terottamassa kun uusi uhri tulee KIITOS EI!

    • hahhatihaa

      Joo, lisäisin vielä että myös häntäheikit, juopot ja peräkammarinpojat siellätemmeltävät...

    • Ääh

      Minäkin liityin palveluun. Tosin en ole maksanut mitään tai antanut tilitietojani. Sain sieltä asetuksista muka poistettua profiilini, mutta silti sieltä tulee postia. Tietääkö joku kuinka tällaisessa tilanteessa sen saa sieltä vekka?

      • R1943

        Liityin juuri ko.palstalle,mutta en myöskään ole maksanut mitään.mutta olen todella myös kiinnostunut,miten sieltä pääsee myös pois.


      • Anonyymi
        R1943 kirjoitti:

        Liityin juuri ko.palstalle,mutta en myöskään ole maksanut mitään.mutta olen todella myös kiinnostunut,miten sieltä pääsee myös pois.

        Odotahan. Kohta huomaat, kun rahasi hupenee …


    • minä vain..

      Vain täysin idiotti liittyy tuollaisiin maksullisiin palveluihin. baarista saa seuraa ilmaiseksi.

    • NeveragaininBe2

      Miten Be2-premium-jäsenyys irtisanotaan - siis miten maksut loppuvat:

      1) Lähetä irtisanomiskirje sähköpostilla osoitteeseen: [email protected]. Kirjeessä pitää olla selkeästi nimi, allekirjoitus ja palvelussa käytetty sähköpostiosoite. Lähetä skannattu kirje pdf-, jpg- tai gif-tiedostona.

      2) Sinun on suoritettava sopimuksen purkaminen viimeistään 14 päivää ennen sopimussuhteen automaattista uusiutumista. Muussa tapauksessa sopimuksen voimassaolo jatkuu automaattisesti tilauksen yhteydessä sovitulla sopimusajanjaksolla. (Sopimuksen uusimispäivämäärä on nähtävillä klikkaamalla “Profiilini”, “Asetukset”, “Jäsenyys”).

      3) Muistathan kuitenkin, että profiilisi on edelleen tiedostoissa, vaikka irtisanoisitkin Premium-jäsenyytesi. Voit poistaa profiilisi kirjautumalla sisään palveluumme ja painamalla ”Asetukset” painiketta ” Profiilini” alta. Sinua pyydetään sitten syöttämään salasanasi. Profiilin poistaminen onnistuu klikkaamalla “Muokkaa” osassa “Profiilin tila”.

      Jos olet maksanut yhden kuukauden jäsenyyden etkä halua sitä jatkaa, suosittelen irtisanomaan sopimuksen välittömästi sopimusjakson alussa. Minä en ainakaan onnistunut purkamaan sopimusta käyttöliittymän kautta - sinne ei ilmestynyt jäsenyyden peruuttamispainikkeita. Asiakaspalvelu vastaa suht hitaasti ja epäselvästi. Eivät esim. vastanneet, miksi jäsenyyttä ei voinut peruuttaa käyttöliittymän kautta.

    • varttaa

      Onneksi en liittynyt!

    • Ruut73

      Tein be2sta rikosilmoituksen poliisille , ja ilmoitin sen myös sivustollani. Hyvässä uskossa kirjauduin sisään, mutta sivustolla oli liian komeita miehiä ollakseen totta sekä samalla naamalla mutta eri ikäisinä ja eri ammateilla. Varoitin sivuston kayttajia profiilillani. Kuukauden maksu oli ehtinyt menemään tililtäni, kun kuukauden sitoumuksen otin. mutta palvelun premium jäsenyys on kuluttajansuojallisesti käänteinen.

    • alealeale

      VAROKAA BE2.

      Itse avasin sinne profiilin noin vuosi sitten. Puolen vuoden jäsenyydellä. Ennen kuin jäsenyys oli katkolla, laitoin tähän epämääräiseen Luxemburgin osoitteeseen irtisanomisilmoituksen.
      Tavallisena kirjeenä, siinä se virheeni.
      Pian tuli sähköpostiin karhu, ja muutaman viikon päästä uhattiin oikeustoimilla ja luottohäiriö merkinnällä.
      Olin kuluttajaneuvontaan yhteydessä, heille on paljon tullut kuulemma yhteydenottoja tästä irtisanomisen vaikeudesta.

      Joitain asioita BE2 on vienyt oikeuteeen saakka.
      Ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin maksaa 200 euroa, jonka jokin paikallinen perintätoimisto halusi.

      Tämän jälkeen marssin postiin, ja tein irtisanomisilmoituksen kirjattuna kirjeenä. Otin kirjeestä vielä valokuvan.
      Ja se, että profiilini voimassa olessa, sitä ei voinut irtisanoa siellä asetuksissa, kun asia oli perinnässä, en päässyt profiiliini.

      Kun suoritin maksun, niin profiili aukesi, sen jälkeen pääsin jäsenyyden irtisanomaan. Kummallista.
      Mutta te jotka aiotte antaa tonne pankkikorttinne numeron niin harkitkaa vielä kerran.

      Laitoin pankkikortilleni nettiostos kiellon, joten he eivät päässeet sitä viilaamaan tietämättäni.
      Mutta se ei ole pakotie maksusta.
      Jos luottotiedot ovat sulle tärkeet, niin kannattaa olla varovainen jos alat tapella heidän kanssaan.

      Nyt olen päässyt tästä vitsauksesta eroon.
      Tälläinen ikävä kokemus BE2 palvelusta. VAROKAAA.

    • TAISTELEN

      Haksahdin myös vuosi sitten puolivahingossa liittymään tähän palveluun. En varmaan lukenut tarpeeksi hyvin sääntöjä, täytyy myöntää, mutta oli yllätys, että tämä olikin maksullinen ja vieläpä kallis. Ja yhteydenottoja ei todellakaan siellä välitetty. Ottaa niin aivoon, että on tullut huijatuksi. Kun tajusin tuon maksullisuuden, laitoin sähköpostia. Eihän mitään palvelua nykypäivänä tarvitse sanoa ikiaikaisella faxilla irti. No nyt sitten tuli viesti, että eivät pystyneet veloittamaan vuosimaksua, koska tilillä ei rahaa (onneksi). Kun luen näitä monia kokemuksia täällä, on toisaalta lohdullista. Nyt vaan pidän itseäni todella idioottina, mutta se kai kuuluu huijatuksi tulemiseen. Muiden kokemusten innoittamana aion ottaa yhteyttä myös kuluttajavirastoon ja pommitan kyseistä firmaa sähköpostein, vaikka tuskin se auttaa. Kai tästä hyvästä saa luottorekisteriin merkinnän. Mutta taistelu alkakoon...

    • Anonyymi

      Juu on kokemusta. Minulle tuli heti seuraavana päivänä pankistani varoitus että korttiani on käytetty. Vaikka tiesin olleeni tehneen maksun, joka olikin huomattavasti suurempi kuin sivulla ilmoitettiin, jouduin sulkemaan korttini ja tilasin uuden.

      Sivulla ilmoitettiin että kuukausikokeilu on joku 14€, mutta se onkin viikkohinta. Muut hinnat ilmoitetaan kuukausihintoina.

      Kävin ihan rikospoliisilla selvittämässä kyseistä yritystä ja outo on. Sivuilla ohjeissa kielletään myös kaikenlainen sähköpostin ja puhelin-numeroiden vaihtaminen. Toisin sanoen keskustella voi vain heidän sivujen kautta, joka maksaa.

      Eroilmoitus on tehtävä jonnekin sähköpostiin omalla allekirjoituksella. En suostunut, koska eihän heillä ole muutenkaan minun allekirjoitusta johon verrata sitä? Miksi omasta sähköpostista lähetetty teksti ei kelpaa, jos sillä on kirjattu myös sisään?

      No, vaalein irtisanomista ja kerroin, että eivät tule saamaan enää rahojaan, koska kortti on vaihtunut. Enkä aio ilmoittaa uuden kortin tietoja.

      Hyvä, että pankki havaitsee huijaukset, vaikka oli viikonloppu.

    • Anonyymi

      Lähti tililtä 179,70 euroa 😭😭😭😭tämä sivu huijausta😢😢😢

    • Anonyymi

      Ihan syvältä koko juttu Jollakin naisella voi olla vaikka kymmenen profiilia ja sellasta tarjoaa kumppaniksi Ja sit tää eroaminen on tehty ihan helevetin hankalaksi Kävin hakee uuden luottokortin etteivät enää laskuta sitä kautta Meni melkee 4 kk niin taas tuli oikee kirjepostia ja englanniksi et pitäs maksaa 254 euroo tyhjästä Poistin mielestäni profiilin ensimmäisen maksukauden loppuun mennessä ja laitoin sähköpostia mut ei kai kelvannut Mut en kyllä helpolla tota maksele Vastasin sähköpostilla etten aio maksaa ja toistin eroavani koko humpuukista Jäämme odottamaan mitä seuraavaksi...

    • Anonyymi

      Hei miten siitä pääsee eroon tuli jo muistutus ja pitäs muka maksaa nyt loppukuusta mutt en löydä edes sähköpostiosoitetta

    • Anonyymi

      Sama juttu täällä, pitää varmaan sulkea korttinsa.

    • Anonyymi

      Huomasin, kun asiaa vähän pengoin. Täysin sama firma (Be2 s.à.r.l. Luxemburgista) pyörittää Singles 50 -sivustoa.

    • Anonyymi

      Jäsenyys eliniäksi? Katkeaako se kuitenkin käyttäjän kuolemaan? Voiko pesänhoitaja kuolingodistuksen avulla katkaista jäsenyyden? Vai peritäänkö jäsenmaksua käyttäjän kuolinpesältä maailman tappiin saakka?

    • Anonyymi

      Onhan täällä ihan tällekki vuojelle asiaa tästä huijarihommasta, koko ketjun luin läpi ja voi kauhistus.. Eilen illalla tein profiilin sinne ja siirsin Visalle vähä että maksan.. No yritin maksaa (mikä onni ettei onnistunu!!) Hintaahan ei kerrota niinku se kuuluis, eli paljoko maksaa 3kk tai 6kk sillä ne onki VIIKON hintoja, se sai minut epäilemään ja jättämään koko homman sikseen, poistin kuvat mutta muuta en saanu poistettua, pistin meilin sinne että poistakaa profiilini.. Ite sitä ei saa poistettua? Niillähän ei oo nyt mun kortin tietoja ku maksu ei menny läpi, eihän??

      • Onneksi löysin nämä arvostelut ennen kuin ehdin rekisteröityä Be2-sivuille. Samaan huijausverkkoon kuuluu Suomessa ainakin Singles50. Luin tuon yhtiön tietosuojalausunnon: https://www.be2.fi/info/tietosuojalausunto. Arvaa vaan, että naurattiko :-)

        Käsittämätöntä, ettei näitä härskisti rahastavia huijareita ilmeisesti valvo kukaan Googlella tai kenelle valvonta ylipäätään kuuluu. Kävin vilkaisemassa myös Trustpilot.comista Be2:sta arvosteluja. Siellä oli mm. tällaista tietoa:

        B2 Dating Site South Africa - Fake Members and Scammers

        I've been in contact with 3 Scammers on B2 Dating Site South Africa at B2.co.za
        Luckily I use Tineye Reverse Image. This site seems to only mostly have fake members. I've reported these members to them, one even wanted money from me, Carlos 59, Designer, unfortunately for him I was more clever than him. The other 2 were Identity thieves, Paul Donner, who appears on Scam Digger (photo stolen), cell number 067 736 0975, email appears on Scam Digger. The other one has stolen the retired PM of Australia's profile pic, Rob Oakeshott, calls himself Andrew, cell number is 067 668 3262. B2 is doing nothing about even after sending them 4 off emails. Stay away from this dating site on South African Websites. You pay R199 for one month to meet a fake, a phony and an Identity Thief, not worth the money.

        Toivottavasti nämä varoitukset leviävät netissä kulovalkean tavoin kaikkien saataville.


      • Anonyymi
        unelmoimalla kirjoitti:

        Onneksi löysin nämä arvostelut ennen kuin ehdin rekisteröityä Be2-sivuille. Samaan huijausverkkoon kuuluu Suomessa ainakin Singles50. Luin tuon yhtiön tietosuojalausunnon: https://www.be2.fi/info/tietosuojalausunto. Arvaa vaan, että naurattiko :-)

        Käsittämätöntä, ettei näitä härskisti rahastavia huijareita ilmeisesti valvo kukaan Googlella tai kenelle valvonta ylipäätään kuuluu. Kävin vilkaisemassa myös Trustpilot.comista Be2:sta arvosteluja. Siellä oli mm. tällaista tietoa:

        B2 Dating Site South Africa - Fake Members and Scammers

        I've been in contact with 3 Scammers on B2 Dating Site South Africa at B2.co.za
        Luckily I use Tineye Reverse Image. This site seems to only mostly have fake members. I've reported these members to them, one even wanted money from me, Carlos 59, Designer, unfortunately for him I was more clever than him. The other 2 were Identity thieves, Paul Donner, who appears on Scam Digger (photo stolen), cell number 067 736 0975, email appears on Scam Digger. The other one has stolen the retired PM of Australia's profile pic, Rob Oakeshott, calls himself Andrew, cell number is 067 668 3262. B2 is doing nothing about even after sending them 4 off emails. Stay away from this dating site on South African Websites. You pay R199 for one month to meet a fake, a phony and an Identity Thief, not worth the money.

        Toivottavasti nämä varoitukset leviävät netissä kulovalkean tavoin kaikkien saataville.

        Osaatko neuvoa kuinka poistan profiilini


      • Anonyymi

        En maksanut, mutta rekisteröidyin. Miten voin poistaa profiilini, osaatko neuvoa??


    • Anonyymi

      Jo toinen aiheeton lasku be2 palvelusta tuli minulle . Yritän estää tuon ja katkaista be2 tilit .

    • Anonyymi

      Tälläiset huijaus sivut pitäisi poistaa lailla !!! Profiilin poisto ei onnistu vaikka kuinka monesti yrittää deaktivointi ei onnistu jumintuu kolmanteen deaktivinti portaaseen jossa isolla peruuta vihreässä kentässä ja kärpäsen paskan kokoisella deaktivoi joka ei vastaa vaikka kunka monesti valitsee ! Poliisille tälläinen pitäisi ilmoittaa ! Sivustoa ei saa lopetettua !!!

      • Anonyymi

        Joo, ja sama on siis academic singles -sivusto. Sain ilmoituksen että 19.6.21 loppuu jäsenyys, kun meilitse ilmoittivat että en ollut perunut ajoissa (6!!!! viikkoa ennen pitää ilmoittaa irtisanominen, aikovat nyt sitten 19.12.2020 ottaa uudelleen 6kk 179eur tällä verukkeella. Tuo 6viikkoa on piilotettu ovelasti sopimustekstiin. Ihan s-nan kieroa. Tekstissä sanotaan että vähintään 14vrk ennen sopimuksen loppumista irtisanottava, mutta sen 2viikon saadaksesi, pitää heti sopimuksen alkaessa ilmoittaa taas sinne muka-osoitteisiin että haluat sen lyhyen irtisanomisajan.

        Tekis mieli irtisanoa luottokortti ja laittaa perimään perkele!

        AIVAN KUSETUSTA tosiaan!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ja sama on siis academic singles -sivusto. Sain ilmoituksen että 19.6.21 loppuu jäsenyys, kun meilitse ilmoittivat että en ollut perunut ajoissa (6!!!! viikkoa ennen pitää ilmoittaa irtisanominen, aikovat nyt sitten 19.12.2020 ottaa uudelleen 6kk 179eur tällä verukkeella. Tuo 6viikkoa on piilotettu ovelasti sopimustekstiin. Ihan s-nan kieroa. Tekstissä sanotaan että vähintään 14vrk ennen sopimuksen loppumista irtisanottava, mutta sen 2viikon saadaksesi, pitää heti sopimuksen alkaessa ilmoittaa taas sinne muka-osoitteisiin että haluat sen lyhyen irtisanomisajan.

        Tekis mieli irtisanoa luottokortti ja laittaa perimään perkele!

        AIVAN KUSETUSTA tosiaan!!

        Sulje heti korttisi, niin minä tein , mutta olen 800 e köyhempi.


    • Anonyymi

      Itseltäni vei joulurahat kyseinen sivusto. Ei kysynyt haluanko jatkaa. Pakko oli laittaa nykynen kortti pois

    • Anonyymi

      Kyllä on kokemusta. Luulin maksaneeni viikosta, kun huomasin tililtä menneen 176,76€. Harhaanjohtava se alkumainos oli. Minä laitoin asiakaspalveluun viestiä heti liittymistä seuraavana päivänä, kun huomasin tilivarauksen. Eihän sieltä vastattu tietenkään, odotettiin, että se 2 vkoa kuluu, minkä aikana on mahdollista perua jäsenyys. Sekin olisi astunut voimaan vasta sen puolen vuoden kuluttua, minkä tuo maksu oli. Kirjoitin Luxemburgiin kirjeen, osoitehan löytyi sivuilta. No, 2 vkoa kului ja lopulta vastattiin ja sanottiin, että puolen vuoden kuluttua voi erota. Sanoin, että rahat pitää palauttaa heti, koska tämä on huijausta. Olin jo pankkiin ollut yhteydessä ja suljin pankkikortin, uusi oli jo muutenkin tulossa. Sanoin sen ja että kuluttaja-asiamiehelle olen myös kirjoittanut. Laitoin tilinumeron ja sanoin, että rahat heti tilille. Vastattiin, että maksetaan ja ottavat kuukauden maksun. Aikoivat maksaa numerolle jolla maksoin jäsenyyden.Sanoin, että kortti on suljettu ja rahat pitää laittaa tilinumerolla, pankista sanottiin, että pitää onnistua. Sanoin, että seuraava askel on rikosilmoitus. 2 pv meni ja tuli sähköpostia, että koko summa on maksettu 5.1 tililleni. 7.1 näkyivät tilillä. Vääntää piti rautalangasta, mutta rahat sain pois kokonaan.
      Joten älkää liittykö. Perivät aina uudestaan, kun aika umpeutuu ja ei huomaa perua, jos haluaa erota. Pankkikortin kuoletus ainoa tapa vissiin.

    • Anonyymi

      be2 harrastaa nk palvelun ketjutusta. Yrittävät väkisin saada maksetun kauden jatkumaan. Deittisivuston yleisissä ehdoissa kerrotaan 14 vrk:n irtisanomisajasta, mutta maksaessani olinkin sitoutunut 6 viikon irtisanomisaikaan heidän mielestään. Selvää vilunkipeliä. Kilpailu- ja kuluttajaviraston sivuilta löytyy tekstiä tästä ketjutusasiasta, kopsasin ko kohdan sähköpostiin, jonka lähetin be2:lle. Tämän jälkeen jälkeen hyväksyivät irtisanomiseni. Ketjutus on Suomessa laitonta. Vastenmielistä touhua.

    • Anonyymi

      Kyllä on ikävä kokemus be2:sta.
      Liityin tähän noin viikko sitten. Siellä on vaikea saada henkilökontaktia.
      Tekstit, joita sieltä tulee ovat valmiiksi kirjoitettuja huijauksia.
      Olen yrittänyt sopimuksen irtisanomista, mutta se on tehty niin vaikeaksi ja monimutkaiseksi, että en ole onnistunut siinä.
      Täällä on monella samanlaisia ongelmia..
      Huomenna menen kuluttaja-asiamiehet luo ja pankkiin kysymään, että mitä on tehtävissä.
      Kirjoitelkaahan kokemuksianne tänne niin mietitään yhdessä mitä voitaisi tehdä tämän huijauksen estämiseksi.
      Autetaan toinen toistamme!!!

      • Anonyymi

        Ei kuulu kuluttaja asiamiehille tai pankeille jos antaa itseään huijata netissä,ilmoituksiahan voi huijareista tehdä mutta jos ei ole mitään faktaa näyttää ei mitään voitakkaan!


    • Anonyymi

      Hei!
      Tällainenkin Be2 kokemus.
      2010 ystävänpäivän aikaan sai sovellusta kokeilla ilmaiseksi.
      Be2 esitteli sopivia ”matchejä” ja vinkkasin silmää kiinnostavalle henkilölle. Hän vastasi ja vaihdoimme yhteystietoja ja kirjoittelimme sähköpostin kautta.
      Pian tapasimme ja nyt olemme olleet naimisissa jo 10 vuotta. 😊❤️

    • Anonyymi

      Hei!
      Tällainenkin Be2 kokemus.
      2010 ystävänpäivän aikaan sai sovellusta kokeilla ilmaiseksi.
      Be2 esitteli sopivia ”matchejä” ja vinkkasin silmää kiinnostavalle henkilölle. Hän vastasi ja vaihdoimme yhteystietoja ja kirjoittelimme sähköpostin kautta.
      Pian tapasimme ja nyt olemme olleet naimisissa jo 10 vuotta. 😊❤️

    • Anonyymi

      piti maksaa 5,45 että sai sivun auki sitten tuli esiin 143e 12kk, en vahvistanut. Voi olla että oli joku muue sivusto

    • Anonyymi

      minä en ole saanut auki mitään tykkääjien ym viestejä

    • Anonyymi

      Minusta varsin vastenmielisesti rakennettu idea: koukuttavia juttuja ja lukuisa määrä "katsojia". Ja kun joku on laittanut viestin niin jo kysytään rahaa - ja paljon... Ajattelin kokeilla ihan omia konstejani...

    • Anonyymi

      Apua, mitä teen!? Oon vuosi sitten vahingossa liittynyt (luulin, että ilmainen sivustoon) veloitettu silloin kortilta 179e. Nyt melkein vuosi tästä tuli 260e lasku😭😭En kestä. En ymmärrä mitään muuta, kun vaativat maksamaan. Oon työttömänä ja 4 lapsen yh.

    • Anonyymi

      sama juttu ei pääse eroon ei loydy edes irtisanomis kohtaa.jos löytyykin ei pääse eteenpäin

    • Anonyymi

      Juuri samanlaiset kokemukset ja sama koskee singles50 sivustoa, veloittivat seuraava kuukauden maksun omatoimisesti ja nyt tilauksessa uusi pankkikortti ettei sama toistu, laitoin tämän tutkintaan!!!

    • Anonyymi

      Sama tilanne s,sentään palauttivat rahat kun uhkailin riittävästi.
      Äläl liity be2 sivustoon jos haluat pysyä hanlaluuksista erossa.

    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä edellisen kanssa .
      Sivusto be2 on vain rahankeräysta varten muutenkose olisi pääpaikka
      Luxenburissa. Elkää menkö sivuistolle.

      • Anonyymi

        Be2 on osottautunut todella veemäiseksi deittipaikaksi.
        Heidän kontaktiosoitteensa on [email protected]

        Kun kyseisen osoitteeseen laittaa viestin että ei halua automaattista uusimista jäsenyyteen niin esim omalla kohdallani en ole saanut kuittausta asiaan 10 päivän kuluessa. Eli selkeää kusetusta ja rahastusta.
        Tämän vuoksin otin jo nyt yhteyttä omaan pankkiini että heidän laskuihinsa ei siirretä rahaa.

        Eli en suosittele ko paikka nettideittailuun kyseisten väärinkäytösten vuoksi.


    • Anonyymi

      Joo .Ehkä se tunuu edulliselta mutta jäät loukkuun ,ei se ole edullista.

    • Anonyymi

      VAROITUS! Älkää ikinä erehtykö sekaantumaan moiseen vedätykseen. Kallis kun mikä ja siitä ei meinaa päästä eroon kulumallakaan. Täysin kasvoton toimija "Luxemburgista", minkä kanssa ei onnistu mikään. Aina sama automaattivastaus tulee vastauksena sähköpostiin, eikä mikään etene.
      RIKOSILMOITUS ON AINUT TOIMIVA KONSTI, MUUTEN MENETTÄÄ RAHANSA JA HERMONSA!

      • Anonyymi

        Monimutkaiseksi se irtisanominen on tehty.

        Mutta käsittämättömintä on että hintaan nähden siellä on epämääräisiä profiileja ainakin naisilla sekä se, että siellä ei kukaan vastaa ja ns. "käyttäjät" ovat pääosin kuvattomina tai niihin on laitettu jonkun mallin kuva koska oma kuva on piilotettu.

        Aivan käsittämätönta! Ei missään nimessä kannata maksaa Be2:sta.


    • Anonyymi

      Melko perseestä on tämä juu. Itse tyhmyyttäni tähän menin myös mukaan. Singles50-sivustolle. Taitavat olla samaa paskaa kaikki.
      Kolme kuukautta tahin näitten kanssa. Eli pääsin kai yllättävän helpolla.
      Viikon olin näitten palvelussa jäsenenä. Sitten koitin poistaa profiilini. Sitte tajusin että helkkari, luottokortiltani on veloitettu uudestaan seuraavanakin kuukautena. 😅 Sillon ei naurattanut. Nyt jo hiukan.
      No, pankkikortin kuolletus ja uusi tilaukseen auttoi tähän.
      Se on ihan eka mikä kannattaa tehdä ja äkkiä! Muuten ryöstävät saman summan joka kk.
      Sitten aloin uhoamaan heille että profiilini on poistettava sivuilta ilman että minun pitäisi heille lähettää minkäänmoisia henkkoht.tietojani postitse. Eihän sellainen ole käytäntö missään. Olin yhteydessä kulutusasiamieheen, pankkiini ja poliisiin. Ja uhkasin ko.sivustoa myös näillä.
      Vihdoin poistivat profiilini sivuiltaan.
      Luottokorttiyhtiöltä sain myös rahani takaisin luottokorttitililleni.
      Ja kappas, seuraavaksi heiltä tuli spostiini tämä maksumuistutus uhkailuineen koska rahojen palautus oli tehty.
      ÄLKÄÄ MAKSAKO NIITÄ! Pelkkää uhkailua. Ja sellaiseen pitää vastata vain samalla tavalla takaisin. Kyseessä on ulkomainen huijausyritys eikä heiltä voi mikään toimisto alkaa perimään mitään.
      Vihdoin tuli heiltä pahoittelut. Eikä heistä ole kuulunut toistaiseksi enää mitään.
      Tein myös rikosilmoituksen.
      En suosittele näihin menemään!😂

    • Anonyymi

      Samanlainen kokemus. Oli vaikeaa päästä eroon be2:sta.

    • Anonyymi

      Sama juttu pitäs päässä eroon minä olen luotto puolen irtisanonut eivät voi viedä rahoja tililtä. Pitäs porukalla tehdä kanne siitä firmasta tein rikosilmoituksen

    • Anonyymi

      Sama täällä, ei ikinä. Ensin ilmaiseksi. Tuli ehdotuksia paljon. Sit tarjous 9,90 kk. Kun maksoin, loppu ehdotukset. Yritin sanoa irti, EI onnistu tavalliselta ihmiseltä. Laitoin irtisanomisen ajoissa. Ei mene perille mistään kautta. Asiakaspalvelu vastaa vain automaattisesti ja käskee ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Sit tulee karhu 60 € uhkauksen että menee perintään muutaman päivän päästä. Ei aikaa laittaa selvityksiä. VAROKAA!!
      Profiilia ei saa pois, käyttävät härskisti hyväksi.
      Huono kello kauas kuuluu, toivottavasti.

    • Anonyymi

      Ja voi jumalauta! 4kuukautta kului siittä kun heiltä tuli sähköpostiin ilmoitus, että nyt on maksut heille saapunut eikä minulta enää veloiteta mitään eikä tule enää laskuja ja edellisetkin muistutukset olivat aiheettomia. Pahoittelivat niitä.
      Kappas, nyt niitä ĺähetetään jo etanapostinkin kautta!😂 On vaan lähettäjänä taas joku eri taho/firma. Englanninkielisiä laskuja johkin ihme tilinumeroihin syystä öööh, en tiedä.
      No,onneks alkaa olla jo sen verran heiltä dokumenttia jemmassa, että lähetin heille vastineeksi tämän "Emme veloita enää mitään "-sähköpostin. 😅
      Ja viestiä meni tuonnekin, mistä tuo pahoitteluposti tuli. Joku heidän muka perintätoimisto.
      Ai voi Jeesus sentään!😆 Menevät jo ristiin ja rastiin itsensä kanssa.
      Mitään älkää näille maksako!
      Osoitteet, tilinumerot ja firmojen nimet vaihtuu aika taajaan.
      Peloitteluun, uhkailuun ja epävarmuudentunteeseenhan näitten toiminta perustuu.

      • Anonyymi

        Ja taas tuli heiltä todella imelä sähköposti, jossa pahoittelivat kovasti turhia maksumuistutuksia. 😅
        Kun lähetin heille itse ensin tulenkatkuisen sähköpostin kera todisteiden, että olen kaiken tarpeellisen maksanut ja hiukan vielä enemmänkin.
        Ja toki,rikosilmoituksella kannattaa aina vähintäänkin uhata. 😂
        Saas nähdä, muistaako nää mua taas 4kuukauden kuluttua.
        Koittelevat siis näillä maksumuistutuksilla, josko joku menis lankaan ja maksais hätäpäissään.
        Ottakaa nää oikeesti hiukan huumorilla. Vaikka todellakin tiedän, minkälaisen olotilan tämmöiset saa aikaan ihmisessä.
        Säilyttäkää jokaikinen sähköposti, mikä noilta tulee. Varsinkin ne, joissa kertovat että olette kaikki maksaneet ja profiilit on heiltä poistettu.
        Silloin näillä ei ole mitään nokankoputtamista asian tiimoilta.
        Mulle siis jo kaksi kertaa tullut 2kpl muistutuksia. Ja molemmat olleet aiheettomia.
        En todellakaan tiedä, miksi he haluavat tämmöstä kirjeenvaihtoa ylläpitää. 😆
        Mut, kyl te tiedätte itse mitä ootte maksaneet. Älkää menkö noihin muistuksiin jonkun perintätoimiston pelossa.
        Tuuppaatte sähköpostia niille vähintäänkin yhtä kovilla panoksilla ja lähetätte liitteenä todisteita suoritetuista maksuista ja heidän pahoitteluviesteistään.


    • Anonyymi

      Varmasti tämä Be2 myy/jakaa sähköpostiosoitteita ja myös postiosoitteita muille huijareille. Jotka sitten koittelevat näillä laskuillaan kepillä kevätjäitä, josko joku paniikissa maksais.
      Ison vaivan kyllä näkevät moisessa jo. 😂

    • Anonyymi

      kertokaa miten siitä erotaan?

    • Anonyymi

      Pahin huijariyritys, mitä olla voi. Se, mitä tilaat, on täyttä sontaa. Rahat lähtee tililtä hujauksessa. Spostiin, kun laittaa viestiä, vastaus on, että jos kirjoittelet meille monta viestiä, siirryt aina viimeiseksi, kun on paljon tullut postia. Miksiköhän... 😂😂😂😂
      Pysykää poissa tuosta firmasta!!!

    • Anonyymi

      Eli kuinka pääsit eroon jäsenyydestä ?

    • Anonyymi

      Kyllä on, oli pakko sulkea kortti, tililtä lähti melkein 800 e

    • Anonyymi

      Sulje äkkiä korttisi, niin säästyt lisäongelmilta. Niin minä tein., ja olen 800 e köyhempi.

    • Anonyymi

      Mitäs jo kaikki vaan unohtais noi kauppapaikat ja hakisi niinko elävästä elämästä itelleen kumppania? Ettekö osaa keskustella enää naamatusten?
      Eihän noilla sivustoilla roiku, kun luuserit ja sekopäät.
      Turha sitä on täällä inistä, kun joka pornosivustolla roikutaan ja kusetetaan. Siellä ne tiedot sinusta on vielä haettavissa vielä piiiitkäään kuolemasikin jälkeen. On se niin rajaton tuo maailma.

    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      28
      1387
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe