Mikä siinä pepussa

on niin ihmeellistä?

Tuntuu (ainakin täällä olleiden kyselyitten perusteella) etä suurinta osaa miehistä kiinnostaa naisen kropassa ensimmäisenä se peppu. Haluaisinkin tietää, mikä siinä pepussa on niin ihmeellistä? Miksi sinulle on tärkää, että naisella on hyvä perse?

28

8768

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Douglass

      Samallahan voisi kysyä että miksi naisille on niin tärkeää että mies on pitkä, komea ja lihaksikas yms...

    • ..............

      No niin se nyt vaan on. En pysty sitä mitenkään selittämään. Peppu ja alaselän alue nyt vain on seksikkäintä naisessa. Sopivan pyöreät ja pehmeät muodot vetoavat suureen osaan miehistä. Myös minuun. Naisessa minulle fyysisessä mielessä on todella tärkeää pehmeys. Otan mieluummin muodokkaan ja jopa hieman hyllyvän naisen kuin luuviulun. Pehmeyden mukana yleensä tulee muotoja. Samaan tapaan voisi mies kysyä naiselta, että mikää niissä hartioissa on niin ihmeellistä?

      Harteikas mies 23

      • aloittaja

        harteikkuuden, lihaksikkuuden ja pituuden ihannointi nyt selittyy nuilla "haluan tuntea oloni turvatuksi" blaa blaa blaa ynnä muilla selityksillä.

        Mutta tuo peppu niin tuntuu että aiemmin siihen ei oo es kiinnitetty niin paljon huomiota ja nyt se on yhtäkkiä seksikkäintä naisessa. Kyllä nyt jonku rintojen ihannoinnin ymmärtää, mutta mistä lie tuo pepun ihannointi juontaa juurensa?


      • ajatellen
        aloittaja kirjoitti:

        harteikkuuden, lihaksikkuuden ja pituuden ihannointi nyt selittyy nuilla "haluan tuntea oloni turvatuksi" blaa blaa blaa ynnä muilla selityksillä.

        Mutta tuo peppu niin tuntuu että aiemmin siihen ei oo es kiinnitetty niin paljon huomiota ja nyt se on yhtäkkiä seksikkäintä naisessa. Kyllä nyt jonku rintojen ihannoinnin ymmärtää, mutta mistä lie tuo pepun ihannointi juontaa juurensa?

        Rintojen seksikkyyshän johtuu juuri siitä, että ne muistuttavat takapuolta... Näin kulttuuribiologisesti (vai antropologisesti?) ajatellen.


      • tarkennappa
        aloittaja kirjoitti:

        harteikkuuden, lihaksikkuuden ja pituuden ihannointi nyt selittyy nuilla "haluan tuntea oloni turvatuksi" blaa blaa blaa ynnä muilla selityksillä.

        Mutta tuo peppu niin tuntuu että aiemmin siihen ei oo es kiinnitetty niin paljon huomiota ja nyt se on yhtäkkiä seksikkäintä naisessa. Kyllä nyt jonku rintojen ihannoinnin ymmärtää, mutta mistä lie tuo pepun ihannointi juontaa juurensa?

        Miksi ymmärrät rintojen ihannoinnin? Mitä niissä sitten muka on "ihmeellistä"? Tai kasvoissa, tai ihan missä tahansa kehon osassa? Miksi miehet ylipäätään tuntevat vetoa naisiin? Miksi seksi tuntuu hyvältä? Miksi suklaa on hyvää?

        koska se nyt vaan on niin. Typerää tällaisia asioita on edes yrittää selittää, ei niihin mitään matemaattista ratkaisua ole. Jotkut aistiärsykkeet vain saavat positiivisia tuntemuksia aikaan aivoissa tai whatever ja siksi jotkut asiat näyttävät hyviltä, tuntuvat hyviltä, kuulostavat hyviltä jne...


      • aloittaja
        tarkennappa kirjoitti:

        Miksi ymmärrät rintojen ihannoinnin? Mitä niissä sitten muka on "ihmeellistä"? Tai kasvoissa, tai ihan missä tahansa kehon osassa? Miksi miehet ylipäätään tuntevat vetoa naisiin? Miksi seksi tuntuu hyvältä? Miksi suklaa on hyvää?

        koska se nyt vaan on niin. Typerää tällaisia asioita on edes yrittää selittää, ei niihin mitään matemaattista ratkaisua ole. Jotkut aistiärsykkeet vain saavat positiivisia tuntemuksia aikaan aivoissa tai whatever ja siksi jotkut asiat näyttävät hyviltä, tuntuvat hyviltä, kuulostavat hyviltä jne...

        ei mun mielestä ainakaan rinnoissa mitään ihmeellistä oo, ehkä joittenki miesten mielestä voi olla :) Mutta aattelin että tuo rintojen ihannointi juontuu evoluutiosta (isot rinnat kertovat että ravintoa riittää jälkeläisille), ja sen vuoksi myös ymmärrän niiden ihannoinnin.

        Mutta oot kyllä oikeassa, tää oli kyllä vähän tollo kysymys. Piti vaan testata kuinka fiksuja vastauksia te miehet keksitte :)


      • korjaus...
        aloittaja kirjoitti:

        ei mun mielestä ainakaan rinnoissa mitään ihmeellistä oo, ehkä joittenki miesten mielestä voi olla :) Mutta aattelin että tuo rintojen ihannointi juontuu evoluutiosta (isot rinnat kertovat että ravintoa riittää jälkeläisille), ja sen vuoksi myös ymmärrän niiden ihannoinnin.

        Mutta oot kyllä oikeassa, tää oli kyllä vähän tollo kysymys. Piti vaan testata kuinka fiksuja vastauksia te miehet keksitte :)

        vaikka mies olenkin, niin tiedän ettei maidon riittäminen ole rintojen koosta suinkaan kiinni. Joten evoluutioajattelusi meni siltä osin pieleen. Tietysti miehiä kiinnostaa se, että nainen on ruumiinrakenteeltaan erilainen kuin mies. Tunnustan olevani myös peppumies, en osaa sanoa miksi. Pepussa nyt vain on sitä jotain.


      • yleensäkin
        korjaus... kirjoitti:

        vaikka mies olenkin, niin tiedän ettei maidon riittäminen ole rintojen koosta suinkaan kiinni. Joten evoluutioajattelusi meni siltä osin pieleen. Tietysti miehiä kiinnostaa se, että nainen on ruumiinrakenteeltaan erilainen kuin mies. Tunnustan olevani myös peppumies, en osaa sanoa miksi. Pepussa nyt vain on sitä jotain.

        rinnat kertovat että sitä ravintoa riittää jälkeläisille. Ja kyllähän niitä pienempiäkin rintoja ihaillaan.


      • 0,7
        aloittaja kirjoitti:

        harteikkuuden, lihaksikkuuden ja pituuden ihannointi nyt selittyy nuilla "haluan tuntea oloni turvatuksi" blaa blaa blaa ynnä muilla selityksillä.

        Mutta tuo peppu niin tuntuu että aiemmin siihen ei oo es kiinnitetty niin paljon huomiota ja nyt se on yhtäkkiä seksikkäintä naisessa. Kyllä nyt jonku rintojen ihannoinnin ymmärtää, mutta mistä lie tuo pepun ihannointi juontaa juurensa?

        Lantio-vyötärösuhde noin 0,7 on kaikkialla miesten mieleen, paikasta ja kulttuurista riippumatta. Vastaavasti naiselle ovat kautta maailman tärkeitä miehen leveät hartiat ja kapea lantio. Myös miehen koko on tärkeä. Eivät ole viime aikojen juttuja, vaan niillä on vahva biologinen perusta. Rinnat ovat enempi "muotijuttu".


      • aloittaja
        0,7 kirjoitti:

        Lantio-vyötärösuhde noin 0,7 on kaikkialla miesten mieleen, paikasta ja kulttuurista riippumatta. Vastaavasti naiselle ovat kautta maailman tärkeitä miehen leveät hartiat ja kapea lantio. Myös miehen koko on tärkeä. Eivät ole viime aikojen juttuja, vaan niillä on vahva biologinen perusta. Rinnat ovat enempi "muotijuttu".

        mukava kuulla :) Mulla just sattuukin oleen lantio-vyötärösuhde tuo 0.7.


      • 0,7
        aloittaja kirjoitti:

        mukava kuulla :) Mulla just sattuukin oleen lantio-vyötärösuhde tuo 0.7.

        Miksikäs muuten minä niin innolla ja ilolla tätä tietoa jakaisin? :)


    • Peppu-fan

      että kun naisella on sellainen ihanan täyteläinen ja sopivan pehmeä peppu, niin sitä on kivaa kosketella. Tietenkin naisen suostumuksella :).

      Varsinkin, jos nukkuu naisen kanssa alasti ja nainen on selin minuun päin, niin usein alkaa "jopo keulimaan" koska tuntee sen ihanan pepun. Sylikkäin olosta nyt puhumattakaan!

      Sen yksinkertaisemmin en osaa sitä selittää. Tuntuuhan se musta hyvältä kun nainen koskettelee mua takamuksesta...

    • Kukeros

      Minulle naisessa rintojen kokoa/mallia tärkeämpää on pepun muoto ehkä siksi, että tietyn muotoinen peppu on naisellinen. Ja tuo muoto on päärynä. Sillä omenanmuotoinen peppu naisella muistuttaa miehen perää, ja sehän ei minua, vanhaa heteroa, kiinnosta/kiihota ollenkaan.

      Eli rinnoilla ei niin väliä, mutta aina tulee ensin tsekattua perät.

    • ................

      Hyvä perse on hyvä perse, yksinkertaisesti! :D Se on silloin tajuttoman hyvää silmänruokaa, etenkin oikein verhottuna, ja lisäksi erittäin kiva hypisteltävä. Omaan makuun paras peffa on suht timmi, eli täytyy näkyä, että harrastetaan jotain liikuntaa (tällöin muukin kroppa näyttää hyvältä). Päinvastoin kuin KAIKKI luulevat, se ei tarkoita luupersettä, tai bodaria.

    • lantio viestii

      potentiaalista synnyttäjää. Eli mies alitajuisesti etsii naista/naisia kantamaan jälkeläistään. Kapea vyötärö viestii, että nainen ei ole raskaana, mutta hedelmällisessä iässä. Miehen katse siis etsii yhdistelmää: naisellinen lantio yhdistettynä kapeaan vyötäröön(=päärynä) Rinnat siinä ovat extraa ja tuovat mielikuvan imettämisestä, ruokkimisesta (siis alitajunnassa).

    • on naisen

      tärkein ominaisuus. Peba rules! :)

    • åååååååå

      Mahdoton selittää. Entä miksi kakka haisee pahalle?

    • -tietemies-

      Palataanpa ajassa hieman taaksepäin jolloin esi-ihminen kulkee vielä nelinjaloin. Uros ajaa naarasta takaa. Mikäs muu se siellä vilahtelee kuin naaraan paljas pylly (ehkä myös jotain pyllynposkien välissä). Uskon että tämä näky on painunut unohtumattomasti uroksen muistiin ja siksi naisen pylly on edelleen naisen keskikohta ja kiintopiste.

      • pahalta tuntuu

        Harmittaa lukee näitä viestejä koska mulla ei todellakaan ole hyvä perse. Mietin että ajattelevatko miehet samalla lailla kun ovat kanssani, että mulla on ruma perse? Muuten olen kaunis, ja ennen kaikkea mulla on upeat, kiinteät D-kupin rinnat ja hoikka vyötärö. Mutta perseeni ei ole kovin kaunista katsottavaa, sen on moni sanonu =/


      • ei voi
        pahalta tuntuu kirjoitti:

        Harmittaa lukee näitä viestejä koska mulla ei todellakaan ole hyvä perse. Mietin että ajattelevatko miehet samalla lailla kun ovat kanssani, että mulla on ruma perse? Muuten olen kaunis, ja ennen kaikkea mulla on upeat, kiinteät D-kupin rinnat ja hoikka vyötärö. Mutta perseeni ei ole kovin kaunista katsottavaa, sen on moni sanonu =/

        voittaa. Sen näkee jo vaatteet päällä, jos perse on ruma. Joten no hätä, onnistut varmasti saamaan sänkyyn ne "tissimiehet". Mulle peppu on tärkeämpi kuin rinnat (ja D-kuppi ehdottomasti liikaa). Mutta onneksi meitä miehiä riittää joka lähtöön..


      • .....
        pahalta tuntuu kirjoitti:

        Harmittaa lukee näitä viestejä koska mulla ei todellakaan ole hyvä perse. Mietin että ajattelevatko miehet samalla lailla kun ovat kanssani, että mulla on ruma perse? Muuten olen kaunis, ja ennen kaikkea mulla on upeat, kiinteät D-kupin rinnat ja hoikka vyötärö. Mutta perseeni ei ole kovin kaunista katsottavaa, sen on moni sanonu =/

        hyvä peppu löytyy, mutta tissejä ei tai onhan nuo jonkulaiset. Harvemminpa sitä yhessä vartalossa kaikki natsaa täydellisesti paikolleen. Eikä tarvi natsatakkaan. Korostetaan vaan niitä hyviä puoliamme ja jätetään ne huonommat puolet vähemmälle huomiolle :)


      • Peppu parempi
        ..... kirjoitti:

        hyvä peppu löytyy, mutta tissejä ei tai onhan nuo jonkulaiset. Harvemminpa sitä yhessä vartalossa kaikki natsaa täydellisesti paikolleen. Eikä tarvi natsatakkaan. Korostetaan vaan niitä hyviä puoliamme ja jätetään ne huonommat puolet vähemmälle huomiolle :)

        Niin justiinsa, oikea asenne!


      • ........
        pahalta tuntuu kirjoitti:

        Harmittaa lukee näitä viestejä koska mulla ei todellakaan ole hyvä perse. Mietin että ajattelevatko miehet samalla lailla kun ovat kanssani, että mulla on ruma perse? Muuten olen kaunis, ja ennen kaikkea mulla on upeat, kiinteät D-kupin rinnat ja hoikka vyötärö. Mutta perseeni ei ole kovin kaunista katsottavaa, sen on moni sanonu =/

        Ai mitä ajattelevat sun perseestä sua pannessaan vai muuten seurassasi ollessaan?

        Ekaan en osaa vastata, mut veikkaisin että eivät ainakaan pahasti. Muuten ruma perse nyt on ruma perse, eikä se siitä kuvittelemalla muuksi muutu. Mut ei niitä vikoja ihastuessa niin tuu mietittyä.


      • Peppu seksissä.
        ........ kirjoitti:

        Ai mitä ajattelevat sun perseestä sua pannessaan vai muuten seurassasi ollessaan?

        Ekaan en osaa vastata, mut veikkaisin että eivät ainakaan pahasti. Muuten ruma perse nyt on ruma perse, eikä se siitä kuvittelemalla muuksi muutu. Mut ei niitä vikoja ihastuessa niin tuu mietittyä.

        Voisiko se olla kiihottavan näköistä takaapäin ottaessa, jos peppu ja jalat muodostaa kauniin muotoisen sydämen muotoa muistuttavan näyn, ja ehkä pepusta kauniisti kaartuva notkoselkä saa jotkut syttymään.
        Nainen on kaunis takaapäin kontalleen katsoessa, jos tuo kaunis sydämen muotoinen peppu on edessä, ja siitä kapeasta vyötäröstä kaartuu kauniin muotoinen notkoselkä ylöspäin leveneviin hartioihin. Siihen vielä kaunis niska ja hiukset...
        Miltä tämä näyttäisi takaapäin, saati sitten sivusta katsottuna???
        Näillä muodoilla kun istuu miehen syliin hajareisin, ja tuo nuo muodot esille ja käsien kosketeltaviksi, varmasti tuntuu joka kaarre ihanalta ja kiihottavalta. Tietenkin poikkeuksiakin löytyy, jotka taas kiihottuvat aivan erilaisista muodoista.


    • erj68

      viestittää miehelle hyvän synnyttäjän arkkityyppiä. Kapealantioisella naisella synnytys saattaa olla tiukempi tilanne, kuin leveälantioisella. En siis tarkoita tällä sitä, että synnytys olisi koskaan helppo tapahtuma naiselle.

      Muodokkuus ja pehmeys on hyvä ominaisuus naisissa. Rintojen suurta kokoa en ihannoi, pienemmät ovat kauniimmat :-)

      Hyvännäköistä ja muodokasta takapuolta on kerrassaan mukavaa katsella ja kosketella :-)

    • Anonyymi

      Peppu on kiihottava. Leveä seksikäs perse niinkuin Iidalla on ihaninta maailmassa. Kiva katsoa, koskea ja panna

    • Anonyymi

      Kyllä, hyvänmuotoinen takamus on kiihottava eli sellainen pyöreä ja kiinteä. En tykkää persjalkaisista riippuperseista, jotka ovat suurimmaksi osaksi löllöä tai superisoista takamuksista, jotka ovat todella pahan näköiset ihan jo selluliitin takia.

      Mutta kokonaisuus ratkaisee, vaikka olisi kuinka maukas takamus mutta muutoin olisi kuin riivinrauta, niin ei kiitos.

      Ihannenaisellani olisi myös pitkät, hoikat sääret, luomurinnat ja muutoinkin sopusuhtainen, ei siis päärynä eikä omena.

    • Anonyymi

      Saattaa joistain kuulostaa sovinistiselta mutta paras naintiasento on takaapäin. Nyt jos naisella on lattaperse...jättiperse...joku saatanan kiilaperse niin ei kiitos.
      Perseen pitää olla mieluiten mehukas ja muodokas takavittu.
      Pienet jenkkakahvat joista saa kiinni ja sitten....menoksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2079
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1692
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1162
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1136
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1123
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      787
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe