Ahneet porvarit

eli TEHY

Kun muut alat ovat tyytyneet n. max 10% palkankorotuksiin, niin nämä TEHYn porvarit vaativat kohtuuttomia palkankorotuksia.

TEHYn johtaja on Kokoomuslainen Jaana Laitinen-Pesola joka on kova porvari.

Lähi ja perushoitajat jotka ovat SDP tai Vasemmistoliittolaisia, olivat maltillisia, ja hyväksyivät sopimuksen.

Kun taas tuo TEHY joka on porvarien oma liitto, vaatii, että heille täytyy saada erityiskorotus, koska he ovat mukamas parempia ihmisiä!

Minua inhoittaa tuo TEHYn ylimielinen asenne, hehän korostavat olevansa porvareita, ja siis "parempia" ihmisiä kuin muut työntekijät.

Älkäämme antako senttiäkään näille omahyväisille ihmisille.

Väitän, että kun TEHY on ollut lakossa 3 kuukautta, niin jopa porvari TEHYn kassa on tyhjä, ja silloin me tavalliset duunarit saamme nauraa tuolle ylimieliselle hienosto porvari liitoolle!

7

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Porvis

      kuin sinunlaisesi aivoton kommunisti HÄÄÄÄÄHHÄHHÄHÄHÄÄHH

      • että noin

        Siis te TEHYläiset olette noin rikkaita, että heitätte liittonne rahat kuin tuuleen, tai voisitte yhtä hyvin polttaa ne vaivalla säästetyt rahanne.

        Mutta kun olette porvareita, niin te elätte pyhällä hengellä vai?

        Moni tähän porvari liittoon kuuluva on asuntovelallinen tai yh, ja rahaa ei paljoa ole.

        Taitaa hymy hyytyä.

        No, antaahan pankit lakkoa varten lainaa.

        Hyvää jatkoa teille porvarit.


    • Oletkohan ihan tosissaan, vai mustaa huumoria. Mistä luulet, että TEHYläiset ovat porvareita. Ei se tee jäsenistä porvareita, vaikka järjestön puheenjohtaja olisikin julki kokoomuslainen. Ottaisit asioista selvää, ennen kuin kirjoitat tuollaista soopaa.

      • porvari.

        On surullista jos et tiedä edes sitä tosiasiaa, että TEHY on porvari liitto.

        Surkuhupaisaa tässä onkin se, että nykyään monet sairaanhoitajat ovat ihan oikeita duunareita, eivätkä vain hyvätuloisten miestensä koristeita.

        Joten TEHY on tullut tiensä päähän.

        TEHYn johtaja on kokoomuslainen ja häntä tämä lakko ei kirpaise taloudellisesti senttiäkään.

        Mutta, monet TEHYn jäsenet ovat pienituloisia sairaanhoitajia, siis KAUKANA porvareista.

        Ja silti he kuuluvat porvari liittoon nimeltä TEHY.

        No, tyhmyydestä aina sakotetaan.

        Neuvoni on niille pienituloisille, jotka eivät pärjää tulevalla lakkoavustuksella seuraava:

        Erotkaa TEHYstä.

        Liittykää JHL:ään.

        Joulurahaa ette enää saa, mutta saatte sentäs sen melkein 13 prosentin korotuksen palkkaanne.

        Eikä teidän tarvi ottaa lainaa ja stressata, että kauanko lakko kestää.


      • porvari. kirjoitti:

        On surullista jos et tiedä edes sitä tosiasiaa, että TEHY on porvari liitto.

        Surkuhupaisaa tässä onkin se, että nykyään monet sairaanhoitajat ovat ihan oikeita duunareita, eivätkä vain hyvätuloisten miestensä koristeita.

        Joten TEHY on tullut tiensä päähän.

        TEHYn johtaja on kokoomuslainen ja häntä tämä lakko ei kirpaise taloudellisesti senttiäkään.

        Mutta, monet TEHYn jäsenet ovat pienituloisia sairaanhoitajia, siis KAUKANA porvareista.

        Ja silti he kuuluvat porvari liittoon nimeltä TEHY.

        No, tyhmyydestä aina sakotetaan.

        Neuvoni on niille pienituloisille, jotka eivät pärjää tulevalla lakkoavustuksella seuraava:

        Erotkaa TEHYstä.

        Liittykää JHL:ään.

        Joulurahaa ette enää saa, mutta saatte sentäs sen melkein 13 prosentin korotuksen palkkaanne.

        Eikä teidän tarvi ottaa lainaa ja stressata, että kauanko lakko kestää.

        Tiedän, että Tehy on ammattiliitto, johon kuuluu hoitajia, jotka ajavat omia työehtojaan kuten kaikki järjestäytyneet työntekijät. Eikä sillä ole mitään tekemistä porvarismin tai sosialismin kanssa. Koeta jo tajuta!!


      • fairtrade
        porvari. kirjoitti:

        On surullista jos et tiedä edes sitä tosiasiaa, että TEHY on porvari liitto.

        Surkuhupaisaa tässä onkin se, että nykyään monet sairaanhoitajat ovat ihan oikeita duunareita, eivätkä vain hyvätuloisten miestensä koristeita.

        Joten TEHY on tullut tiensä päähän.

        TEHYn johtaja on kokoomuslainen ja häntä tämä lakko ei kirpaise taloudellisesti senttiäkään.

        Mutta, monet TEHYn jäsenet ovat pienituloisia sairaanhoitajia, siis KAUKANA porvareista.

        Ja silti he kuuluvat porvari liittoon nimeltä TEHY.

        No, tyhmyydestä aina sakotetaan.

        Neuvoni on niille pienituloisille, jotka eivät pärjää tulevalla lakkoavustuksella seuraava:

        Erotkaa TEHYstä.

        Liittykää JHL:ään.

        Joulurahaa ette enää saa, mutta saatte sentäs sen melkein 13 prosentin korotuksen palkkaanne.

        Eikä teidän tarvi ottaa lainaa ja stressata, että kauanko lakko kestää.

        Näkeehän tuon jo kirjoituksen (ja ajatuksen) hajanaisuudesa, ettei ole kaikki tuolla latvassa kohdallaan.

        Näin käy, kun psykiatrinen avohoito ajetaan alas eikä hoitohenkilökuntaa riitä.


    • niin..

      mutta kannattasko liittyä tehyyn niin ei tarttis olla niin helvetin kateellinen että oikeen inhottaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe