Ahneet porvarit

eli TEHY

Kun muut alat ovat tyytyneet n. max 10% palkankorotuksiin, niin nämä TEHYn porvarit vaativat kohtuuttomia palkankorotuksia.

TEHYn johtaja on Kokoomuslainen Jaana Laitinen-Pesola joka on kova porvari.

Lähi ja perushoitajat jotka ovat SDP tai Vasemmistoliittolaisia, olivat maltillisia, ja hyväksyivät sopimuksen.

Kun taas tuo TEHY joka on porvarien oma liitto, vaatii, että heille täytyy saada erityiskorotus, koska he ovat mukamas parempia ihmisiä!

Minua inhoittaa tuo TEHYn ylimielinen asenne, hehän korostavat olevansa porvareita, ja siis "parempia" ihmisiä kuin muut työntekijät.

Älkäämme antako senttiäkään näille omahyväisille ihmisille.

Väitän, että kun TEHY on ollut lakossa 3 kuukautta, niin jopa porvari TEHYn kassa on tyhjä, ja silloin me tavalliset duunarit saamme nauraa tuolle ylimieliselle hienosto porvari liitoolle!

7

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Porvis

      kuin sinunlaisesi aivoton kommunisti HÄÄÄÄÄHHÄHHÄHÄHÄÄHH

      • että noin

        Siis te TEHYläiset olette noin rikkaita, että heitätte liittonne rahat kuin tuuleen, tai voisitte yhtä hyvin polttaa ne vaivalla säästetyt rahanne.

        Mutta kun olette porvareita, niin te elätte pyhällä hengellä vai?

        Moni tähän porvari liittoon kuuluva on asuntovelallinen tai yh, ja rahaa ei paljoa ole.

        Taitaa hymy hyytyä.

        No, antaahan pankit lakkoa varten lainaa.

        Hyvää jatkoa teille porvarit.


    • Oletkohan ihan tosissaan, vai mustaa huumoria. Mistä luulet, että TEHYläiset ovat porvareita. Ei se tee jäsenistä porvareita, vaikka järjestön puheenjohtaja olisikin julki kokoomuslainen. Ottaisit asioista selvää, ennen kuin kirjoitat tuollaista soopaa.

      • porvari.

        On surullista jos et tiedä edes sitä tosiasiaa, että TEHY on porvari liitto.

        Surkuhupaisaa tässä onkin se, että nykyään monet sairaanhoitajat ovat ihan oikeita duunareita, eivätkä vain hyvätuloisten miestensä koristeita.

        Joten TEHY on tullut tiensä päähän.

        TEHYn johtaja on kokoomuslainen ja häntä tämä lakko ei kirpaise taloudellisesti senttiäkään.

        Mutta, monet TEHYn jäsenet ovat pienituloisia sairaanhoitajia, siis KAUKANA porvareista.

        Ja silti he kuuluvat porvari liittoon nimeltä TEHY.

        No, tyhmyydestä aina sakotetaan.

        Neuvoni on niille pienituloisille, jotka eivät pärjää tulevalla lakkoavustuksella seuraava:

        Erotkaa TEHYstä.

        Liittykää JHL:ään.

        Joulurahaa ette enää saa, mutta saatte sentäs sen melkein 13 prosentin korotuksen palkkaanne.

        Eikä teidän tarvi ottaa lainaa ja stressata, että kauanko lakko kestää.


      • porvari. kirjoitti:

        On surullista jos et tiedä edes sitä tosiasiaa, että TEHY on porvari liitto.

        Surkuhupaisaa tässä onkin se, että nykyään monet sairaanhoitajat ovat ihan oikeita duunareita, eivätkä vain hyvätuloisten miestensä koristeita.

        Joten TEHY on tullut tiensä päähän.

        TEHYn johtaja on kokoomuslainen ja häntä tämä lakko ei kirpaise taloudellisesti senttiäkään.

        Mutta, monet TEHYn jäsenet ovat pienituloisia sairaanhoitajia, siis KAUKANA porvareista.

        Ja silti he kuuluvat porvari liittoon nimeltä TEHY.

        No, tyhmyydestä aina sakotetaan.

        Neuvoni on niille pienituloisille, jotka eivät pärjää tulevalla lakkoavustuksella seuraava:

        Erotkaa TEHYstä.

        Liittykää JHL:ään.

        Joulurahaa ette enää saa, mutta saatte sentäs sen melkein 13 prosentin korotuksen palkkaanne.

        Eikä teidän tarvi ottaa lainaa ja stressata, että kauanko lakko kestää.

        Tiedän, että Tehy on ammattiliitto, johon kuuluu hoitajia, jotka ajavat omia työehtojaan kuten kaikki järjestäytyneet työntekijät. Eikä sillä ole mitään tekemistä porvarismin tai sosialismin kanssa. Koeta jo tajuta!!


      • fairtrade
        porvari. kirjoitti:

        On surullista jos et tiedä edes sitä tosiasiaa, että TEHY on porvari liitto.

        Surkuhupaisaa tässä onkin se, että nykyään monet sairaanhoitajat ovat ihan oikeita duunareita, eivätkä vain hyvätuloisten miestensä koristeita.

        Joten TEHY on tullut tiensä päähän.

        TEHYn johtaja on kokoomuslainen ja häntä tämä lakko ei kirpaise taloudellisesti senttiäkään.

        Mutta, monet TEHYn jäsenet ovat pienituloisia sairaanhoitajia, siis KAUKANA porvareista.

        Ja silti he kuuluvat porvari liittoon nimeltä TEHY.

        No, tyhmyydestä aina sakotetaan.

        Neuvoni on niille pienituloisille, jotka eivät pärjää tulevalla lakkoavustuksella seuraava:

        Erotkaa TEHYstä.

        Liittykää JHL:ään.

        Joulurahaa ette enää saa, mutta saatte sentäs sen melkein 13 prosentin korotuksen palkkaanne.

        Eikä teidän tarvi ottaa lainaa ja stressata, että kauanko lakko kestää.

        Näkeehän tuon jo kirjoituksen (ja ajatuksen) hajanaisuudesa, ettei ole kaikki tuolla latvassa kohdallaan.

        Näin käy, kun psykiatrinen avohoito ajetaan alas eikä hoitohenkilökuntaa riitä.


    • niin..

      mutta kannattasko liittyä tehyyn niin ei tarttis olla niin helvetin kateellinen että oikeen inhottaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe