Pitkät vaiko lyhyet sääret? Kumpiko on miesten mieleen?
Pitkät sääret
13
1889
Vastaukset
- ei.........
....ole mitään merkitystä. Myös sillä miten tuhdit ne ovat ei ole merkitystä. Kunhan on pehmeät ja ajellut. :)
- hoikat sääret,
mutta silti muodokkaat eikä mitkään rimppakintut. Kääpiönaiset ei sytytä.
- Naminammnam
Pitkät ja hoikat sääret tietenkin. Ei mielellään ihan pelkkää luuta
ja nahkaa, vaan sellaiset urheilullisen näköiset (ei mitkään
bodarin sääret).
Kyllä pitkät ja hoikat sääret ovat namia persjalkaisiin
verrattuna. - Ukkometso!
Ihailen suunnattomasi rotusääriä. On todella upean näköistä kun naisella on hame tai hyvin istuvat housut hyvinmuodotuneiden sääriensä verhona. En lakkaa ihailemasta...
Lyhyetkjin sääret voivat periaatteessa olla viehättävät mutta yleensä ne eivät ole hyvinmuodotuneet ja usein omistaja on ns. persejalkainen päärynä, joten pitkät sääret ovat ykköset.
Tosin sääret eivät ratkaise mitään vaan yhä edelleen koknaisuus. - lyhyemmänpuoleisista
Pitkät ja hoikat sääret ovat jotenkin poikamaiset. Mielestäni lyhyet sääret ovat suloiset ja naiselliset.
- Herra57
No voihan ne rotusääret noinkin nähdä kun oikein mielikuvitusta käyttää. Kyllä naisten ja miesten sääret ovat aivan erimalliset, varsinkin pitkät rotusääret ja nuoren pojan jalat. Mutta makunsa kullakin. Itse kuuluun säärimiehiin ja lyhyet yleensä tanakat sääret eivät miellytä.
- ---------------------------...
np pitkät sääret.Musta ois ihanaa tulla tutuksi myös aikanaan helsingin.turun.tampereen.porin.rauman.harjavallan iltaliikenteessä musta nahkatakki päällä ja sitten vielä Hämeenlinnan..Pitkäsäärisen punatukkaisen tytön kanssa ja hänen nimensä olisi vaikkapa Tarja.tiia.marianne.hanna.marika.henna.mira.linda.
Marianne.anne.marianne.anne.inka.inkeri.linda.sofia.liina.marika.marianne.- ---------------------------...
Pitkät sääret tietty..sellaiset jotka tähän poikaan panisivat vauhtia suomi-tourilla < hämeenlinna.valkeakoski.tampere.nokia.ikaalinen.tampere.sahalahti.kangasala.pälkäne.lempäälä.ja sellaisen pitkäsäärisen tytön kanssa olisi ihanaa seurustella ja olla aviossa hämmästyttävät 37 vuotta < joista 12 vuotta avoliitossa ja avioliitossa.ja forssassa ihailisin myös pitkäsäärisiä kaunottaria ja sääksjärvellä pitkäsääristä newfoundlandinkoiran omistajaa ja samoin jopa Lahti-heinola-mikkeli akselivälillä
- ---------------------------...
pitkät sääret tietty..Ois ihanaa ihailla niitä ja sitte jopa vilkuillakki niitä..ja ennen kaikkea ihailla niitä aina suomi-tourilla ja sitte kun Tulis töistä kotiin niin tää olisi vastassa ja sitte ennen kaikkea mä koppaisin sitte sen aina sellaisella komealla koppauksella syliin ja sitte ois nastaa ihailla avovaimoansa.JA Lätkäotteluissa ihailisin pitkäsääristä lauraa.ja sitten toista tyttöystäväni siskoa ja ennen kaikkea myös rvajiitä...jonka nimi olisi laura.anne ja futismatseissa myös ja motocross-kisoissa
- mmjklms
pitkät sääret tietty....
- kojihu
Sopusuhtaiset-hoikahkot pitkähköt (ei liian pitkät) sääret. NJAAMMM!!
Pitkät ja hoikat sääret tottamooses sen pitää olla! Sopivan lihaksikkaatkin tuo plussa pojoja siihen.
- HAUPTKOMISSAR WIEGLANDER
TIETYSTI PITKÄT SÄÄRET JA ENNEN KAIKKEA VAALEAT TAI PUNAISET HIUKSET
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416