Pitkät sääret

........

Pitkät vaiko lyhyet sääret? Kumpiko on miesten mieleen?

13

1849

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei.........

....ole mitään merkitystä. Myös sillä miten tuhdit ne ovat ei ole merkitystä. Kunhan on pehmeät ja ajellut. :)

• hoikat sääret,

mutta silti muodokkaat eikä mitkään rimppakintut. Kääpiönaiset ei sytytä.

• Naminammnam

Pitkät ja hoikat sääret tietenkin. Ei mielellään ihan pelkkää luuta
      ja nahkaa, vaan sellaiset urheilullisen näköiset (ei mitkään
      bodarin sääret).

Kyllä pitkät ja hoikat sääret ovat namia persjalkaisiin
      verrattuna.

• Ukkometso!

Ihailen suunnattomasi rotusääriä. On todella upean näköistä kun naisella on hame tai hyvin istuvat housut hyvinmuodotuneiden sääriensä verhona. En lakkaa ihailemasta...

Lyhyetkjin sääret voivat periaatteessa olla viehättävät mutta yleensä ne eivät ole hyvinmuodotuneet ja usein omistaja on ns. persejalkainen päärynä, joten pitkät sääret ovat ykköset.

Tosin sääret eivät ratkaise mitään vaan yhä edelleen koknaisuus.

• lyhyemmänpuoleisista

Pitkät ja hoikat sääret ovat jotenkin poikamaiset. Mielestäni lyhyet sääret ovat suloiset ja naiselliset.

• Herra57

No voihan ne rotusääret noinkin nähdä kun oikein mielikuvitusta käyttää. Kyllä naisten ja miesten sääret ovat aivan erimalliset, varsinkin pitkät rotusääret ja nuoren pojan jalat. Mutta makunsa kullakin. Itse kuuluun säärimiehiin ja lyhyet yleensä tanakat sääret eivät miellytä.

• ---------------------------...

np pitkät sääret.Musta ois ihanaa tulla tutuksi myös aikanaan helsingin.turun.tampereen.porin.rauman.harjavallan iltaliikenteessä musta nahkatakki päällä ja sitten vielä Hämeenlinnan..Pitkäsäärisen punatukkaisen tytön kanssa ja hänen nimensä olisi vaikkapa Tarja.tiia.marianne.hanna.marika.henna.mira.linda.
      Marianne.anne.marianne.anne.inka.inkeri.linda.sofia.liina.marika.marianne.

Pitkät sääret tietty..sellaiset jotka tähän poikaan panisivat vauhtia suomi-tourilla < hämeenlinna.valkeakoski.tampere.nokia.ikaalinen.tampere.sahalahti.kangasala.pälkäne.lempäälä.ja sellaisen pitkäsäärisen tytön kanssa olisi ihanaa seurustella ja olla aviossa hämmästyttävät 37 vuotta < joista 12 vuotta avoliitossa ja avioliitossa.ja forssassa ihailisin myös pitkäsäärisiä kaunottaria ja sääksjärvellä pitkäsääristä newfoundlandinkoiran omistajaa ja samoin jopa Lahti-heinola-mikkeli akselivälillä

pitkät sääret tietty..Ois ihanaa ihailla niitä ja sitte jopa vilkuillakki niitä..ja ennen kaikkea ihailla niitä aina suomi-tourilla ja sitte kun Tulis töistä kotiin niin tää olisi vastassa ja sitte ennen kaikkea mä koppaisin sitte sen aina sellaisella komealla koppauksella syliin ja sitte ois nastaa ihailla avovaimoansa.JA Lätkäotteluissa ihailisin pitkäsääristä lauraa.ja sitten toista tyttöystäväni siskoa ja ennen kaikkea myös rvajiitä...jonka nimi olisi laura.anne ja futismatseissa myös ja motocross-kisoissa

• mmjklms

pitkät sääret tietty....

• kojihu

Sopusuhtaiset-hoikahkot pitkähköt (ei liian pitkät) sääret. NJAAMMM!!

• Pitkät ja hoikat sääret tottamooses sen pitää olla! Sopivan lihaksikkaatkin tuo plussa pojoja siihen.

• HAUPTKOMISSAR WIEGLANDER

TIETYSTI PITKÄT SÄÄRET JA ENNEN KAIKKEA VAALEAT TAI PUNAISET HIUKSET

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      92
      3392
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3097
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2604
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2393
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2343
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2046
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      21
      1679
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      39
      1614
    Aihe