Pitkät sääret

........

Pitkät vaiko lyhyet sääret? Kumpiko on miesten mieleen?

13

1889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei.........

      ....ole mitään merkitystä. Myös sillä miten tuhdit ne ovat ei ole merkitystä. Kunhan on pehmeät ja ajellut. :)

    • hoikat sääret,

      mutta silti muodokkaat eikä mitkään rimppakintut. Kääpiönaiset ei sytytä.

    • Naminammnam

      Pitkät ja hoikat sääret tietenkin. Ei mielellään ihan pelkkää luuta
      ja nahkaa, vaan sellaiset urheilullisen näköiset (ei mitkään
      bodarin sääret).

      Kyllä pitkät ja hoikat sääret ovat namia persjalkaisiin
      verrattuna.

    • Ukkometso!

      Ihailen suunnattomasi rotusääriä. On todella upean näköistä kun naisella on hame tai hyvin istuvat housut hyvinmuodotuneiden sääriensä verhona. En lakkaa ihailemasta...

      Lyhyetkjin sääret voivat periaatteessa olla viehättävät mutta yleensä ne eivät ole hyvinmuodotuneet ja usein omistaja on ns. persejalkainen päärynä, joten pitkät sääret ovat ykköset.

      Tosin sääret eivät ratkaise mitään vaan yhä edelleen koknaisuus.

    • lyhyemmänpuoleisista

      Pitkät ja hoikat sääret ovat jotenkin poikamaiset. Mielestäni lyhyet sääret ovat suloiset ja naiselliset.

      • Herra57

        No voihan ne rotusääret noinkin nähdä kun oikein mielikuvitusta käyttää. Kyllä naisten ja miesten sääret ovat aivan erimalliset, varsinkin pitkät rotusääret ja nuoren pojan jalat. Mutta makunsa kullakin. Itse kuuluun säärimiehiin ja lyhyet yleensä tanakat sääret eivät miellytä.


    • ---------------------------...

      np pitkät sääret.Musta ois ihanaa tulla tutuksi myös aikanaan helsingin.turun.tampereen.porin.rauman.harjavallan iltaliikenteessä musta nahkatakki päällä ja sitten vielä Hämeenlinnan..Pitkäsäärisen punatukkaisen tytön kanssa ja hänen nimensä olisi vaikkapa Tarja.tiia.marianne.hanna.marika.henna.mira.linda.
      Marianne.anne.marianne.anne.inka.inkeri.linda.sofia.liina.marika.marianne.

      • ---------------------------...

        Pitkät sääret tietty..sellaiset jotka tähän poikaan panisivat vauhtia suomi-tourilla < hämeenlinna.valkeakoski.tampere.nokia.ikaalinen.tampere.sahalahti.kangasala.pälkäne.lempäälä.ja sellaisen pitkäsäärisen tytön kanssa olisi ihanaa seurustella ja olla aviossa hämmästyttävät 37 vuotta < joista 12 vuotta avoliitossa ja avioliitossa.ja forssassa ihailisin myös pitkäsäärisiä kaunottaria ja sääksjärvellä pitkäsääristä newfoundlandinkoiran omistajaa ja samoin jopa Lahti-heinola-mikkeli akselivälillä


    • ---------------------------...

      pitkät sääret tietty..Ois ihanaa ihailla niitä ja sitte jopa vilkuillakki niitä..ja ennen kaikkea ihailla niitä aina suomi-tourilla ja sitte kun Tulis töistä kotiin niin tää olisi vastassa ja sitte ennen kaikkea mä koppaisin sitte sen aina sellaisella komealla koppauksella syliin ja sitte ois nastaa ihailla avovaimoansa.JA Lätkäotteluissa ihailisin pitkäsääristä lauraa.ja sitten toista tyttöystäväni siskoa ja ennen kaikkea myös rvajiitä...jonka nimi olisi laura.anne ja futismatseissa myös ja motocross-kisoissa

      • mmjklms

        pitkät sääret tietty....


    • kojihu

      Sopusuhtaiset-hoikahkot pitkähköt (ei liian pitkät) sääret. NJAAMMM!!

    • Pitkät ja hoikat sääret tottamooses sen pitää olla! Sopivan lihaksikkaatkin tuo plussa pojoja siihen.

      • HAUPTKOMISSAR WIEGLANDER

        TIETYSTI PITKÄT SÄÄRET JA ENNEN KAIKKEA VAALEAT TAI PUNAISET HIUKSET


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe