Olen käyttänyt Dr Hauschkan ihonhoitosarjaa [puhdistusvoide, kasvovesi spezial, kvittenvoide aamuisin] nyt kaksi viikkoa, mutta itselläni eivät ole finnit ja mustapäät ainakaan toistaiseksi kadonneet mihinkään. Tuntuu kuin olisi vain tullut lisää. Olen sekaihoinen, t-alueella on aika paljon mustapäitä ja finnejä, posket taas yleensä ovat siloiset. Ihoni on myös talvisin pintakuiva. Missä mahtaa olla vika? Kannattaisiko vaihtaa kvittenvoide kasvoöljyyn? Toisaalta sitten mietin, että miten öljy käyttäytyy meikkivoitteen alla. Jääkö iho kiiltelemään? Kiitos vastanneille
Dr Hauschka
3
574
Vastaukset
- saman kokenut
Kirjoituksesi olisi voinut olla omani n. vuosi sitten, olin täsmälleen samassa tilanteessa, käytin samoja tuotteita. hankin lisäksi sen kasvoöljyn, mielestäni se on parempi kuin mitä ensiajatuksena voisi kuvitella ihon kiiltämisestä jne jne mutta mutta... Jatkoin sinnikkäästi noin 4-5kk mutta ihon kunto ei silti parantunut, päinvastoin. Lopulta luovutin ja nyt loput hauschkat lojuvat käyttämättöminä. Ne eivät kertakaikkiaan sovi kaikille, ja sittemmin olen lukenut hurjat määrät juttuja tuotteiden huonosta vaikutuksesta mm. ellit -palstalta. Monella iholle pukkaa vain entistä enemmän paukamia.
Tällä hetkellä käytän kreikkalaista Korres -sarjaa, ehdottomasti tutustumisen arvoinen ja paljon parempi iholleni kuin hauschka. - kokeillut.,.
Joo kokeilin dr.hauschkaa noin kk:n, aluksi iholle pukkasi vaan enemmän näppyjä, mutta se johtuu siitä kun iho puhdistuu sisältä päin.. Finnit rupesivat kyllä häviämään ja iho tasoittuun.. Finnejä silti oli, niinpä kärsivällisyyttä ei ollut ja menin yksityiselle ihotautilääkärille ja nyt syön toista kuukautta antibioottikuuria.. Iho jonkin verran tasoittunut, muuta kuuri kestää 4kk joten eihän nyt vielä sen suurempia tarvi ollakkaan, malttia se vaan vaatii...
- AnonyymiUUSI
Mulla taas alkoi tuon Dr Hauschkan hiusvesi aiheuttamaan korvissa tinnitusta, onneksi ehdin ajoissa lopettamaan turhuuden markkinat ja kuulo palautui normaaliksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El746334MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny415398Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.614264NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun734132Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja673891Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.741218- 3271082
- 591042
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?32870Toivotko, että
Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?62821