aloite siihen suutelemiseen...

tyttöpieni<3

Ollaan tavattu ihanan pojan kanssa jo viis kertaa, halaillaan kyllä ja tykätään siitä mutta suudeltu ei ole vielä kertaakaan.
Inhoan niitä "sääntöjä" että miehen pitäisi olla aloitteellisempi tms koska itse olen monesti tehnyt aloitteen.. :)
Mutta olen varmaan liian ihastunut suudellakseni tätä herraa :D En tiedä miksi, jotenkin vaan jumitun...
Poikakin on aika ujo, miten voisin tehdä sen aloitteen? :P Ja miten ylipäänsä miehet suhtautuisi jos tyttö yhtäkkiä suutelee? :)

Ei myö nyt ihan teinejä enää olla, yli 20 molemmat vaikka teksti kuulostaa vitosluokkalaisen kirjoittamalta :D

11

11374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naarasleijona*

      Mielestäni on turha jauhaa siitä kuka saa tehdä aloitteen ja kuka ei. Kyseessä on SINUN ja HÄNEN juttu, eikä kenenkään muun, ja saatte rakentaa sen miten ikinä haluattekaan. Ja myöskin, elämme tasa-arvon aikaa :)

      Olet tehnyt asiasta itsellesi ongelman, älä jännitä tai mieti liikaa, toimi tunteidesi mukaan. Älä nosta asiaa "jalustalle". Uskon että mies haluaisi varmasti myös suudella sinun kanssasi, mutta kuten sanoit, hän on ujo ja ilmeisesti todella herrasmies.

      Itse tekisin tässä tilateessa jotain sen tapaista, että halauksen ja leikkimielisen könyämisen lomassa muiskauttaisin nopeasti pikku pusun hänen huulilleen ja vetäytyisin vähän kauemmas katsomaan miten hän reagoi, kuitenkin niin lähelle että mies voi helposti suudella sinua takaisin. Jos tämä ei johda haluamaasi lopputulokseen, ja jos mies on todella kiusaantunut tms. kannattaa pyytää anteeksi ja hymyillä vain kiusoittelevasti, omapa on tappionsa. Siinä ei ole mitään väärää että uskaltaa tuntea ja toimia sen pohjalta! Tietenkään en tiedä toimiiko tämä juuri teidän kohdallanne, mutta mielestäni kokeilemisen arvoinen temppu :) Toivottavasti kaikki lähtee sujumaan!

      • Anonyymi

        🙏🙏🙏


    • Tässä toimivia vinkkejä

      JOs olette tavanneet jo viisi kertaa niin kyllä tuossa vaiheessa ihan kumpi tahansa voisi tehdä sen aloitteen ilman minkäänlaista pelkoa pakeista. Koska poika on ujo, ehkä myös vähän kokematon, hän odottanee sinulta selvää merkkiä.

      Teet vain kuule niin että istut suoraan pojan syliin ja annat sille kunnon suudelman. Esimerkiksi jos katsotte leffaa jommankumman kotona niin käyt jossain (esim. vessassa) ja kun tulet takaisin, istutkin syliin ja annat mennä.

      Tämä seuraava on myös helppo saada toimimaan:
      Jos ujostuttaa niin voit aloittaa takaapäin, elikkä suuteletkin niskaa. Käännät sitten miehen ympäri ja pamautat suudelman suulle. Tai aloitat kaulan sivusta. Itse tein viimeksi aloitteen suutelemiseen suutelemalla niskaa kun tyttö oli ensin istunut syliini.

      • sillä saa vain tyhmiä miehiä

        Ellen Fein - Sherrie Schneider: SÄÄNNÖT. Miten vangita herra oikean sydän
        on ihan roskakirja.

        Siinä opetetaan, että naisen pitää esittää vaikeaa saalista, ei-kiinnostunutta ja arvaamatonta. Pelimieskirjoissa opetetaan, että miehen pitää toimia vastaavasti ja siinä sivussa vähän kiusoitella naista ja olla hieman tyly muttei liikaa. Nämä opit tehoavat osaan miehistä ja naisista, siihen huonoimpaan osaan. Älä vain noudata niitä, niin se huonoin osa välttelee sinua ja paras osa voi kiinnostua.

        Jos nainen on aloitteellinen, hän saa miehet ajatttelemaan häntä todellisena vaihtoehtona. Hän myös saattaa onnistua poimimaan parhaat miehet päältä ennen kuin joku aloitteellisempi ehtii.

        Fiksu haluttu mies välttelee naisia, jotka pelaavat pelejä. Hän myös välttelee naisia, jotka eivät vaikuta kiinnostuneilta, ainakin, jos nämä eivät pian kiinnostu. Hän tajuaa, että joko nainen ei ole hänen tyyppiään tai sitten nainen on tyhmä tai nainen pelaa joitain pelejä. Fiksu mies haluaa itselleen sopivan naisen eikä jotakuta aivan toisenlaista miestä haikailevaa peluria.

        Joskus tietysti sattuu vahinkoja, mutta kun jättää "säännöt" noudattamatta, menettää yleensä vain niitä vältettäviä miehiä ja saa useammin fiksuja miehiä.

        Sama pätee naisiinkin. Tietynlaisia tyhmiä tai kokemattomia naisia pelimiesopeilla voi ehkä kaataa helpommin, fiksuista naisista moni osaa sellaisia varoa.


      • kyyneliä..
        sillä saa vain tyhmiä miehiä kirjoitti:

        Ellen Fein - Sherrie Schneider: SÄÄNNÖT. Miten vangita herra oikean sydän
        on ihan roskakirja.

        Siinä opetetaan, että naisen pitää esittää vaikeaa saalista, ei-kiinnostunutta ja arvaamatonta. Pelimieskirjoissa opetetaan, että miehen pitää toimia vastaavasti ja siinä sivussa vähän kiusoitella naista ja olla hieman tyly muttei liikaa. Nämä opit tehoavat osaan miehistä ja naisista, siihen huonoimpaan osaan. Älä vain noudata niitä, niin se huonoin osa välttelee sinua ja paras osa voi kiinnostua.

        Jos nainen on aloitteellinen, hän saa miehet ajatttelemaan häntä todellisena vaihtoehtona. Hän myös saattaa onnistua poimimaan parhaat miehet päältä ennen kuin joku aloitteellisempi ehtii.

        Fiksu haluttu mies välttelee naisia, jotka pelaavat pelejä. Hän myös välttelee naisia, jotka eivät vaikuta kiinnostuneilta, ainakin, jos nämä eivät pian kiinnostu. Hän tajuaa, että joko nainen ei ole hänen tyyppiään tai sitten nainen on tyhmä tai nainen pelaa joitain pelejä. Fiksu mies haluaa itselleen sopivan naisen eikä jotakuta aivan toisenlaista miestä haikailevaa peluria.

        Joskus tietysti sattuu vahinkoja, mutta kun jättää "säännöt" noudattamatta, menettää yleensä vain niitä vältettäviä miehiä ja saa useammin fiksuja miehiä.

        Sama pätee naisiinkin. Tietynlaisia tyhmiä tai kokemattomia naisia pelimiesopeilla voi ehkä kaataa helpommin, fiksuista naisista moni osaa sellaisia varoa.

        Vai kuin? et ollu tarpeeksi kiinnostunut tai kiinnostava?


    • ujo piimämies

      eikö sentään treffeillä suutelot ole aika helppo nakki? Pyydäpä sulkemaan silmät, seuraa mukava ylläri!

    • ujoksi heittäitynyt

      ..vaan olen hieman samassa tilanteessa. Ja asiaa pähkäilen. Toki tapaamsia ei ole ollut ihan noin monta ja jollakin tapaa luotan H-hetken tulevan itsestään ehkä piankin. Ikää kohta 40 v. :D

    • Apua

      Tämä tulee näin 8v myöhässä mutta mulla on sama ongelma ja tarvitsen apua nopeasti!

    • Anonyymi

      Mä tiiän sun pitää kattoo sitä silmiin ja sillein että tulee oikee hetki jos se on ujo niin suoraan vaan pussaat sitä eka poskelle seuraavalla kerralla te molemmat ootte rohkaistunut ja sit voitte alottaa

      • Anonyymi

        Minä vähän luulen että ovat päässeet suutelun asteelle noin 14 vuotta sitten


    • Anonyymi

      Oon ollu pojan Kaa se on komea mutta hän ei halua tehdä vaikutusta rakastan häntä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe