Moi!
Vähän taustatietoa.. yhteisiä vuosia melkein 4, asuttu kaks yhessä. Kahden vuoden jälkeen erottiin mutta palattiin kk päästä yhteen.
Nyt me sitten erotaan lopullisesti, minä oon muuttamassa pois. Asia sovittiin ihan rauhallisissa merkeissä ja yhteisymmärryksessä.
Nyt on sitten edessä vanhemmille kertominen, jännittää ja hirvittää ihan kamalasti. Äiti saa varmasti kohtauksen (oli jo niin hajalla kun eka kerran erottiin). Miten te muut ootte kertonu?? Ajattelin että sanon ihan suoraan että ei ollu enään kummosempia tunteita toista kohtaan jne..tekis mieli jättää kertomatta kokonaan
Voi apua auttakaa..
6
1355
Vastaukset
- eletään vuotta 2007
Täytyyhän vanhempien ymmärtää,ettei kannata jatkaa jos siitä ei mitään tule.Eihän sinun äitisi hänen kanssaan asu!Elämä jatkuu ja usein parempana :o)
..eilen.Äiti tykkäsi miehestäni toosi paljon j apiti meitä hyvänä parina, mutta ymmärsi kyllä hyvin..halasi kovaa ja anto elämän neuvoja. hänellä ero isistä 20 vuoden jälkeen niin tietää varmasti miltä ero tuntuu.....
- alkuperänen
Mulla kans äiti pitää miehestä tosi paljon, ja häitäki on jo suunnitellu :( En tiiä miten tästä selviää jos äitikin vielä romahtaa, ihan niinku ei itellä ois kestämistä.
Kyllä tämä elämä taas nakkelee.. alkuperänen kirjoitti:
Mulla kans äiti pitää miehestä tosi paljon, ja häitäki on jo suunnitellu :( En tiiä miten tästä selviää jos äitikin vielä romahtaa, ihan niinku ei itellä ois kestämistä.
Kyllä tämä elämä taas nakkelee..tiedän kyllä tunteen...oli meillä kanssa suuret tulevaisuuden suunnitelmat...mutta ihan rohkeasti vaan, kyllä ne äidit osaa autaa ja ymmärtää kyllä sen että sinulla on vielä vaikeampaa...
jaksamisia...
- sabes
Vanhemmat haluaa vaan parasta lapsilleen- se mies ei ollut- kyllä se ymmärtää
- AP.
Huomenta!
Eilen sain sitten kerrottua, ei ois voinu kyllä paremmin mennä!
Kerroin kaikki ihan rehellisesti ja äiti ymmärsi asian.. Ompas jotenkin helpottunu olo :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 99987
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95758
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50591Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589