Kysymys naisille.
Jos nainen pukeutuu paljastavaan kaula-aukoon, saako tuijotella??
Kävin kahvilla ja nuorinainen oli parkeerannut ihan oven eteen ja isot kauniit rinnat saivat silmäni tuijottamaan ihanaista näkyä.
Teki mieli mennä istumaan samaan pöytään, mutta en uskaltanut kysyä.
Rintojen esittely/katselu
23
8313
Vastaukset
- katsella
jos ei ala kovasti tuijottamaan tai kourimaan. Luulis että eiköhän tuo hameväki joka laittaa avointa kaula-aukkoa kehiin hieman ainakin alitajuntaisesti halua, että saa päitä kääntymään
- väärin
ei ne rinnat muita varten oo esillä. Itseään varten ne rinnat esille laitetaan.
- Kukkomies
väärin kirjoitti:
ei ne rinnat muita varten oo esillä. Itseään varten ne rinnat esille laitetaan.
Yhdenkään naisen vilkuilevan omia tissejään kaula-aukosta, en peilin kautta tai päätä alaspäin kääntämällä. BS:aa väännät.
Sovitaanko niin että sä puet päällesi just mitä haluat ja mä suuntaan iirikseni just minne haluan. Se muuttaa omaa toimintaansa kuka ensin valintojensa seurauksien kanssa ei enää pärjää, ok? - nöösi_poika
Kukkomies kirjoitti:
Yhdenkään naisen vilkuilevan omia tissejään kaula-aukosta, en peilin kautta tai päätä alaspäin kääntämällä. BS:aa väännät.
Sovitaanko niin että sä puet päällesi just mitä haluat ja mä suuntaan iirikseni just minne haluan. Se muuttaa omaa toimintaansa kuka ensin valintojensa seurauksien kanssa ei enää pärjää, ok?Täyttä asiaa!
"Sovitaanko niin että sä puet päällesi just mitä haluat ja mä suuntaan iirikseni just minne haluan. Se muuttaa omaa toimintaansa kuka ensin valintojensa seurauksien kanssa ei enää pärjää, ok?"
- ....
Jos rinnat on esillä kai niitä nyt vittu saa katella...
- katseltavaksi
siinä tapauksessa laitettu. Ainakin mä otan tietoisen riskin, että mun rintojani tuijotetaan, jos ja kun laitan avonaisen paidan päälleni, ja niin usein teenkin. Töissä jopa pidän kauniita rintaliivejä, ja ylimmäisen napin auki, koska tiedän miesten silmien hakeutuvan poveeni. Työasentokin on sellainen, että väkisin joutuu lähelle. Ei se mua haittaa, katsominen. Päinvastoin, jäisi vähän ihmettelemään, mikä miehessä vikana, jos ei huomaa. Tosin, aika monta kertaa "viaksi" paljastuu vaimo, joka silmäkovana kyttää vierestä ja suo pahoja katseita, mutta mitäpä minä siitä välitän. Töissä pitää tietysti ottaa huomioon, ettei mene mauttomuuksiin, eikä vapaallakaan pidä koko etikettiä unohtaa, mutta pipaa ei pidä kiristää liian tiukalle: kerta on mitä näyttää, voi ainakin antaa vilahtaa, ellei koko settiä halua laittaa esille.
- kapistelija
katseltavaksi kirjoitti:
siinä tapauksessa laitettu. Ainakin mä otan tietoisen riskin, että mun rintojani tuijotetaan, jos ja kun laitan avonaisen paidan päälleni, ja niin usein teenkin. Töissä jopa pidän kauniita rintaliivejä, ja ylimmäisen napin auki, koska tiedän miesten silmien hakeutuvan poveeni. Työasentokin on sellainen, että väkisin joutuu lähelle. Ei se mua haittaa, katsominen. Päinvastoin, jäisi vähän ihmettelemään, mikä miehessä vikana, jos ei huomaa. Tosin, aika monta kertaa "viaksi" paljastuu vaimo, joka silmäkovana kyttää vierestä ja suo pahoja katseita, mutta mitäpä minä siitä välitän. Töissä pitää tietysti ottaa huomioon, ettei mene mauttomuuksiin, eikä vapaallakaan pidä koko etikettiä unohtaa, mutta pipaa ei pidä kiristää liian tiukalle: kerta on mitä näyttää, voi ainakin antaa vilahtaa, ellei koko settiä halua laittaa esille.
Nostan hattua sinulle. Juuri sinunlaiset naiset tekevät palavereissa istumisesta siedettävää. En tietenkään tuijota, mutta kyllä niiden katsomisesta kieltämättä hyvä olo tulee. Jotenkin vain jaksaa paremmin. :) Hyvän maun rajoissa, tietenkin.
- Mies metsästä
... tietenkin siitä, minkä tasoinen mies satut itse olemaan. Jos olet riittävän korkeatasoinen mies, katselu on sallittua ja suorastaan toivottavaa. Sitä varten ne rinnat ovat näytillä alunperinkin. Sen sijaan, jos et ole tarpeeksi korkeatasoinen mies, katselu muuttuu automaattisesti iljettäväksi ja loukkaukseksi naista kohtaan.
Tottahan viehkeä dekoltee-alueen saa huomata jos naisen vaatetus sen paljastaa. Mutta sellainen älytön TUIJOTTAMINEN on eri juttu. Eli jos keskustelet naisen kanssa, katso häntä silmiin, älä rintoihin.
- ttippa
Katsele tyylikkäästi, huomaamattomasti ja katsele myös silmiä. Älä toljota kuin aasi pelkkiä tissejä äläkä sönkötä mitään puolijauhoista seksististä sovinistisoopaa!
Näin kun toimit niin kaikin mokomin saa katsella :D- :))
Näin täytyy yritttää , kyllä minä yleensä yritän aina katsoa myös silmiin. Joskus vain jotkut paljastvat niin paljon että se on vaikeaa :).
- 0-0-7
Jokainen nainen tietää että miehet ovat kiinnostuneita rinnoista. Sen takia ne ylipäätänsä peitetäänkin esim. uimarannoilla ja muilla julkisilla paikoilla. Ihan samasta syystä kuin naiset ja miehet peittävät jakovälinsä.
Ovathan naisetkin kiinnostuneita miesten jalkovälistä.
Mielenkiintoista on että nimenomaan naiset käyttävät mahdollisimman avokauluksisia vaatekappaleita paljastaen mahdollisimman paljon rinnoistaan.
Miehet sen sijaan eivät tällaisia vaatekappaleita käytä. Joskus miehet kävelevät paidannapit auki haluaen paljastaa rintakarvojansa/lihaksiansa ja sillä tavalla saada naisten huomion ja suosion.
Naiset taas paljastaessaan rintansa haluavat miesten suosiota ja huomiota; ja jos eivät sitä jostain ihmeen syystä halua ja siitä huolimatta kulkevat rinnat esillä, niin naiset eivät kyllä millään voi syyttää ketään miestä siitä jos hän tuijottaa rintoja, sillä kyllä jokainen normaali älyisen naisen pitäisi tietää että miehet pitävät rinnoista.
Miehellä on sentään vielä jotain oikeuksiakin; nimittäin olla normaali mies! Naiset saavat sitä mitä tilaavat paljastaessaan rintansa.
Niin että tuijota pois! - onkelma onkin
ensiksi,nainen pukeutuu oikein paljastavaan,seksikkääseen asuun,ja sitten:kun mies katsoo sitä hemaisevaa näkyä,kommentit naiselta:mitä vittuu siinä toljotat ja kyyläät.Että ei mene aina karkit tasan.
- o... :)
putkitissit valuu pöydälle ja sitten ihmetellään mitä wittuu tuijotat :)
- tyttärillä
on vielä paljon oppimista miesten kanssa käyttäytymisestä. Jos ja kun mun rintani ovat näytillä, mä tiedän niitä jopa tuijotettavan. Tyttäret ei osaa kuin sähähtää jotain typerää, mutta oikea nainen osaa toimia. Tilanteesta riippuen, voin kääntää itseäni tarjolle hieman enemmän tai poispäin, että näkymä peittyy, riippuu mitä tahtoo seuraavaksi tapahtuvan.
Voi olla huomaamatta katseita, jatkaa vain kuin miestä ja hänen tippuvia silmiään ei olisi mailla halmeilla. Oikein itsevarma nainen katsoo silmiin, hymyilee hieman, tai lipaisee ylähuulta.. Toimii, mutta sitä ei kannata kokeilla, jos ei uskalla ottaa vastuuta seurauksista.
- ei tuijottaa...
Paljastava kaula-aukko voi olla myös siksi, että olisi (kesällä) vilpoisampaa ja saisi hiukkasen rusketusta. Oli syy mikä hyvänsä, mua ei hienovarainen katsominen haittaa. Tuijottaminen kyllä, eihän ihmisiä kohteliaisuussääntöjen mukaan muutenkaan saa tuijottaa.
Ja tilanteessa, jossa on tarkoitus puhua asiaa, ois mukavaa jos juttukumppani saisi ne silmänsä - ja ajatuksensa - irti sieltä rintojen välistä :)- kapistelija
Täytyy kyllä myöntää, että jos juttukumppani on oikein hemaiseva ja on sattunut laittamaan päälle avonaisen paidan (tai vielä parempaa, kauluspaita, jossa on muutama nappi auki....*lääh*), on välillä todella, todella hankala nostaa ajatuksia ojasta ja keskittyä siihen, miksi oikeastaan keskustelen hänen kanssaan. Silmät vain tahtovat harhautua...
- Aasitar88
Miehet kai luulevat, että naiset pukeutuisivat heitä varten. Voin ihan vilpittömästi myöntää, että musta on outoa, jos miehet katsovat vilkkuvia rintojani. En yleensä ajattele kaula-aukkojen kokoa. Jos rintsikat ei näy (olkaimia ei lasketa), niin ihan ok. Muistan vain kerran elämässäni pukeutuneeni isoon kaula-aukkoon siksi, että saisin mieheltä huomiota.
- 4kymppinen
Ei kai sun ikäisesi tytöt, mutta puhe olikin naisista.
Nainen haluaa olla nätimpi kuin muut naiset. Kyseessä on naiselle luonteenomainen kateus muita naisia kohtaan sekä ylikriittinen suhtautuminen omaan ulkonäköön. Siksi nainen tavallaan pukeutuukin itseään varten, jotta tuntisi itsensä itsevarmemmaksi.
Kuitenkin, nainen on luotu katseltavaksi, kauniimmaksi sukupuoleksi, joista kauneimmat saavat eniten miesten suosiota. Naisten keskinäinen kilpailu onkin tosiasiassa kilpailua miehistä. Se vaan luonteeltaan yleensä aika passiivista. Sitä tavallaan odotetaan vaan, että koska mies ilmaisee ihastuksensa. Toiminta on niin syvällä alitajunnassa, että nainen ei itsekään tajua todellista syytä toimintaansa. Varsinkin nuori nainen suorastaan kieltää itseltään moisten asioiden ajattelemisen, "pois minusta kaikki sellainen, yäk... olen kiltti tyttö, enkä mikään vamppi". Kypsempi nainen oivaltaa mistä on kysymys ja kykenee pukeutumaan siten, että on yhtä lailla kateutta herättävä naisten silmissä kuin viehättävä miesten silmissä.
Nuorten tyttöjen tekopyhyys on joskus järkyttävää. Muka itseensä varten pukeutuvat ja tälläävät rinnat täyteen toppauksia, joka on oikeesti aika suoraviivainen tapa sanoa, "pankaa mua pojat". - mieltä
4kymppinen kirjoitti:
Ei kai sun ikäisesi tytöt, mutta puhe olikin naisista.
Nainen haluaa olla nätimpi kuin muut naiset. Kyseessä on naiselle luonteenomainen kateus muita naisia kohtaan sekä ylikriittinen suhtautuminen omaan ulkonäköön. Siksi nainen tavallaan pukeutuukin itseään varten, jotta tuntisi itsensä itsevarmemmaksi.
Kuitenkin, nainen on luotu katseltavaksi, kauniimmaksi sukupuoleksi, joista kauneimmat saavat eniten miesten suosiota. Naisten keskinäinen kilpailu onkin tosiasiassa kilpailua miehistä. Se vaan luonteeltaan yleensä aika passiivista. Sitä tavallaan odotetaan vaan, että koska mies ilmaisee ihastuksensa. Toiminta on niin syvällä alitajunnassa, että nainen ei itsekään tajua todellista syytä toimintaansa. Varsinkin nuori nainen suorastaan kieltää itseltään moisten asioiden ajattelemisen, "pois minusta kaikki sellainen, yäk... olen kiltti tyttö, enkä mikään vamppi". Kypsempi nainen oivaltaa mistä on kysymys ja kykenee pukeutumaan siten, että on yhtä lailla kateutta herättävä naisten silmissä kuin viehättävä miesten silmissä.
Nuorten tyttöjen tekopyhyys on joskus järkyttävää. Muka itseensä varten pukeutuvat ja tälläävät rinnat täyteen toppauksia, joka on oikeesti aika suoraviivainen tapa sanoa, "pankaa mua pojat".olen. Kyllä itsekin tykkään laittautua kun lähden ihmisten ilmoille. Ja nimenomaan laittaudun niitä muita ihmisiä, erityisesti miehiä varten. Kuka jaksaa väittää, että tälläytyy jonnekki marjamettään lähtiessä, jossa tietää tapaavansa enintään karhuja.
- ja vuosi 2002 tms.
Tuolloin siellä oli vielä ne tanssilattian ympäröivät portaat ja tuijotin yhden naisen todella hyvännäköisiä rintoja pitkääääääääääään. Menin sitten vartin niitä tuijotettuani tanssimaan, jonka jälkeen nainen tuli ja sanoi:"No miltäs ne tissit näyttivät?"
Menin jäihin ja pahasti, heh. Muistan vieläkin miten änkytin ja lähdin loppupeleissä vessaan.- sanottu :
kyl siinä jäisi sanattomaksi melkein kuka vaan :)
- nainen 43 vee
Jos ne näytille on asetettu, niin toki saa katsoa. Mutta muista silti hyvä maku. ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305792Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144364Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522951Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 621276
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161