Kun ollaan jonnin joutavien tuttujen luona kyläsillä ja olen saanut kehuttua itseäni vähän joka alan mestariksi, niin parempi puolisko saattaa yllättäen möläyttää jotain hassua suustaan tyyliin: "Mutta, sähän jouduit tekemään sen jutun monia kertoja uudestaan ennen kuin onnistuit"
Seuraa yleistä naureskelua ja iltani on enemmän kuin PILALLA.
"Shut The Fuck Up!!!"
MarttyyriMallari-TTt
Kettumaisin piirre naisessa
8
918
Vastaukset
- yrittää päteä?
Jos et yrittäisi, niin osaisit yhtyä muiden ilonpitoon omalla kustannuksellasi ja sinullakin olisi hauskaa. =)
- käyttäytymään :
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
ilman yritystä ei pysty pätemään ):
"Varsinainen noidankehä"
MarttyyriMallari-TTtja muutenkin olemaan ihmisiksi ja hankkiudu eroon siitä setämiesvolvosta, se leimaa aikas pahasti...
- Nettikatti
Ei pidä naisen noin tehdä, eikä miehenkään. Purraan vaan hammasta ja vasta Volvossa kahden kesken annetaan harkittu idioottianalyysi.
(Ihan vakavasti: läpiä päähänsä puhuvaa kumppania ei tarvite eikä kannata peesata, mutta ei myöskään toisten seurassa arvostella.)ei tarvitse nolata minua, koska teen sen itsekin tarpeeksi HYVIN!!! (:
"Littele T A"
MarttyyriMallari-TTt- Nettikatti
ei tarvitse nolata minua, koska teen sen itsekin tarpeeksi HYVIN!!! (:
"Littele T A"
MarttyyriMallari-TTtHuomasin juuri, että sinun hymysi tai mutrusi ovat eri päin kuin useimmilla. Vaihtelua! :)(:
Nettikatti kirjoitti:
Huomasin juuri, että sinun hymysi tai mutrusi ovat eri päin kuin useimmilla. Vaihtelua! :)(:
kultaseni O:
"Mitäs tosta sanot"
MarttyyriMallari-TTt- kupla otsassa?
kultaseni O:
"Mitäs tosta sanot"
MarttyyriMallari-TTtvai mitä;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901466- 541023
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että382857- 155843
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55719
- 51668
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622