lähden. Lueskelin aamulla palstaa ja totesin, että valitusta joka viestissä. Päätin, että lähden katsomaan päiväpippaloihin, onko vientiä. Saattaa olla,että illalla on yx valittaja lisää: kukaan ei hakenut, miehet olivat....stä, ikinä en enää mene... jne. See you!
Päivätansseihin
12
963
Vastaukset
että hakijoita riittää!
Hauskaa päivää!- KristaTee
onnea matkaan! Uskon, että upeat urokset parveilevat ympärilläsi. Tappelevat suosiostasi. Pidä oikein hauskaa. Ja muistakin kertoa, millaista oli!
- Kotilaiska
Tilapäinen hatutus on vakituisesti päällä.
Joskus.
Tule kertomaan kokemuksistasi, montako saatollepyrkijää hylkäsit. Pitikö isompia tuuppia pois pienempien tieltä. - Maitopartalainen
Jokos alan kenkiä lankkaamaan.
kerro toki meille millaista oli, kun itse jaksan vain istua pyjama päällä kotona. Saikkua taas kuukausi uupumuksesta ja ilkeät vielä haukkuu, kun Tehyläisille ei riitä mikään.
Mutta oikein hauskaa päivätanssia, nauti meidänkin puolestamme, jotka emme pääse.vielä tanssia ryskyttää, kun ei ole palannut.
jännittyneenä odotellaan kuulumisia.
- 1943
on keskiviikkoisin päivätanssit. En ole käynyt, koska ystävä ei tanssi. Kesällä oli suhteessa katko ja ajattelin jo lähteä, mutta tuli jokin este. Saisikohan yhtään kappaletta tanssia? Keväällä kävin yhdessä tanssipaikassa yksityistilaisuudessa ja yksi heppu tanssitti koko illan. Tiedä häntä vaikka itse olisin jo niin rohkea, että hakisin miehiä. Onhan ikää jo kertynyt.
- aureliina
kun olitta huolissanne. Lämmitti. Kysyntää oli, kun mie olen siellä nuoremmasta päästä (63 v.) ja aika keveäkenkäinen, huom. EI kevytkenkäinen. Eri asia.
Saatolle pyrki tasan yx herra, jonka tunsin ennestään, ja tarjouksen hyväksyin. Siksi ja sen takia vasta nyt ehdin vastaamaan. Nyt yksin peiton alle ja hihittelemään kaikkea tapahtunutta.....- 1943
asia, että vientiä oli. Minun täytyy nyt aloittaa aamujumppa videokasetilta, on kroppa kunnossa, jos tansseihin menen.
hyvä kun et "väärän" peiton alle eksynyt. Tai miten kivaa olisi kehkeytynyt, koskaan ei voi tietää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei512759Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071662- 104990
- 83915
- 59828
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate163760- 42749
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57741Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59732Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28675